Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 07 December 2011 - 10:37

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Måste ju se lite roligt ut. Själv sitter jag på en fotpall.

Angående att ha usb-sladden kopplad till kontrollen så löser inte det problemet, inte för mig i alla fall.

Inte för mig heller, kanske något rappare, men fortfarande problem. Ska koppla upp 27" monitorn ikväll och testa igen, men sist så upplevde jag samma problem.

Postad 07 December 2011 - 10:37

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nej jag med, var förvånad över att dom var så små som dom var. Var inte Caspian Border kvalité precis... vilket jag hade hoppats på.

Men jämför ni nu hur dom såg ut på Pc i BF2 nu eller?

Och isåfall med vilken player-count (16, 32, 64)?

Postad 07 December 2011 - 10:38

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
PerJohan:

Dessa assignments börjar gälla när du kommer till den nivån.
Eller va man ska säga. T ex
Först som Engineer gör man:

Fixing it. Unlock: MP5
  • 10 repairs
  • kill 1 enemy with repair torch
Först efter man låst upp den så börjar:
It Goes Boom. Unlock: QBZ-97 / Type-97
  • complete Fixing it
  • 50 AT rocket kills
  • Destory 1 enemy vehicle with repair torch
  • win 5 round of conquest
de räknas emot den nya, men B2K kartorna ligger ju i server kön för de vanliga kartorna så på vilken karta
du gör dessa saker spelar ingen roll.

Jag sitter/ligger i soffan 2-2,5m från min 60" o de är ganska lagom imo

Redigerat av Andi_One, 07 December 2011 - 10:39.

Postad 07 December 2011 - 10:38

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0

Gäller dessa assignments bara B2K (dvs man börjar från noll för att låsa upp MG36 tex?) eller räknas tidigare statistik med oxå?

Man börjar från noll (B2K).

Postad 07 December 2011 - 10:39

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Gäller dessa assignments bara B2K (dvs man börjar från noll för att låsa upp MG36 tex?) eller räknas tidigare statistik med oxå?

Jag tror man börjar på noll, arnars skulle jag ha alla unlocks typ.. =)
De enda kraven jag inte har är 20 kills with Underslung Grenade Launcher och win 5 round of SQDM, samt de kraven för jackahmmern samt de med 2 timmar på kartorna och prerequirements från andra assignments...

Edit: har nog inte 50 rpg kills ännu heller...

Redigerat av novaland, 07 December 2011 - 10:41.

Postad 07 December 2011 - 10:43

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Idag har mitt BF3 fatt fnatt!

Spelade igar och det fungerade kanon. Men idag nar jag spelade sa knasade det sig. Sa fort jag hoppar in i ett fordon sa blir styrningen helt mongo! Det fungerar bra att kora framot med tex en Tank, men nar man ska sikta "snurra pa kanonen" sa hoppar det helt vilt! Helt omojligt att kora. Samma sak nar jag va gunner i en helikopter, bara hoppade fram och tillbaka (och inga sma hopp utan 45-90 graders hopp hela tiden).

Springa runt som vanligt ar det inga problem med.

Och allt detta har jag bara upplevt idag, har inte anns laddat ner BtK annu!

Postad 07 December 2011 - 10:44

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

Det börjar efter b2k-updaten. Bland annat så får du Famas (första unlockvapnet) efter 10 revives och 10 heals. Den fick jag upplåst igår efter att jag spelat en cq-match på en av de nya kartorna, och jag kan ju säga att jag healat och revivat en hel del tidigare så i annat fall skulle jag ha haft den redan från början.

Postad 07 December 2011 - 10:45

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Min favvo i BF2 var ju jackhammern.. blir lite ledsen över att de har så hårda krav för att få den, men det e ju bara att kämpa! :(

Postad 07 December 2011 - 10:50

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Kan inte en typ 6e person svara på frågan oxå ^^

Postad 07 December 2011 - 10:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Men jämför ni nu hur dom såg ut på Pc i BF2 nu eller?

Och isåfall med vilken player-count (16, 32, 64)?

Ja storleksmässigt, inte grafik eller layoutmässigt. och om dom klarar göra en map som Caspian Borders på PS3an så kan dom göra B2Kmapsen större med, hade väl inte tid med att göra dom större kanske. sucks anyway :(

Vill dock inte säga att dom är hemska och suger, intensivt gameplay som fan! och ger BF3 en ny enegidos som heter duga. Behövdes och var riktigt kul kväll med krig igår.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 07 December 2011 - 11:01.

Postad 07 December 2011 - 11:01

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Men av de videos jag sett så verkar ju storleken vara identisk?

Frågan är om detta enbart är aktuellt på konsoll?

Sen återigen måste vi ju skilja på vilken variant av banan man kör, dvs 16, 32 el 64 player då de ju skiljer i storlek i sig.

Postad 07 December 2011 - 11:03

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Men av de videos jag sett så verkar ju storleken vara identisk?

Frågan är om detta enbart är aktuellt på konsoll?

Sen återigen måste vi ju skilja på vilken variant av banan man kör, dvs 16, 32 el 64 player då de ju skiljer i storlek i sig.

vad jag sett tycke jag dom varit större på PCtrailers men jag kan ha fel? jag syftade såklart på PC BF2 64 versionen.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 07 December 2011 - 11:03.

Postad 07 December 2011 - 11:08

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Oh-la-la!
Den kommer bli en riktig hit tror jag. Får bli support ett tag framöver.

Var det bara jag som blev lite besviken över att kartorna var mindre än förväntat (/originalen)? Kanske lika bra dock, det blir ju tråkigt när man inte stöter på fi.

Antar att ni spelat både de stora och små varianterna av kartorna. Tyckte det kunde bli ganska glest med folk på tex karkand med 5 flaggor.
Men fattar inte varför dom har med de små över huvud taget. Man blir ju lika besviken varje gång man får en 3 flaggors istället för 5. Drömmen hade ju varit att dom använde serverbrowsern fullt ut och och satte lite olika rotationer på servrarna. Är ju grymt och spela CQ på de stora banorna men bla metro är ju inte så upplyftande. Tänk en rotation med "big maps only" eller varför inte "karkand only" så alla slipper hoppa ur så fort de vanliga kartorna kommer.

Postad 07 December 2011 - 12:29

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Sedan uppdateringen så har spelet hängt sig för mig 2 ggr :( aldrig innan den kom.
Någon mer med samma problem?

Postad 07 December 2011 - 12:45

Unregistereddc087bf6
  • Unregistereddc087bf6
  • Veteran

• 1710 inlägg
  • 0
Japp. Aldrig innan men hängde sig igår!

Postad 07 December 2011 - 12:53

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Antar att ni spelat både de stora och små varianterna av kartorna. Tyckte det kunde bli ganska glest med folk på tex karkand med 5 flaggor.
Men fattar inte varför dom har med de små över huvud taget. Man blir ju lika besviken varje gång man får en 3 flaggors istället för 5. Drömmen hade ju varit att dom använde serverbrowsern fullt ut och och satte lite olika rotationer på servrarna. Är ju grymt och spela CQ på de stora banorna men bla metro är ju inte så upplyftande. Tänk en rotation med "big maps only" eller varför inte "karkand only" så alla slipper hoppa ur så fort de vanliga kartorna kommer.

Jo, det skulle ju vara trevligt. Samtidigt är ju mapbytena lite av breakers.. om ett lag dominerar så kan det försändras på nästa bana när motståndarlaget är bättre på infanteri, osv.. Om man skulle köra en karkand only så skulle ju ena sidan dominera oändligt =)

Postad 07 December 2011 - 13:04

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jo, det skulle ju vara trevligt. Samtidigt är ju mapbytena lite av breakers.. om ett lag dominerar så kan det försändras på nästa bana när motståndarlaget är bättre på infanteri, osv.. Om man skulle köra en karkand only så skulle ju ena sidan dominera oändligt =)

Jo kan ju vara trist med samma bana hela tiden, men finns säkert folk som uppskattar det också. Men menade alla kartor i B2K i en rotation hade varit guld i alla fall nu i början.

Postad 07 December 2011 - 13:08

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Rotationen av banor är ju en stor del av spelet för mig, även om jag är ny och hade presterat bättre om jag höll mig till en eller två banor bara.

Postad 07 December 2011 - 13:16

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Så du säger att Celtanic ljuger då när han inte har samma problem på sin projektor som på sina skärmar??

Ja kanske... :wub:
De som spelar BF3 på XBOX verkar ju inte vara drabbade utav detta. Men det kanske är så att TVn känner av att jag spelar på PS3 och aktiverar input lag bara för att jävlas. Det är nog mest troligt.

Redigerat av Morot, 07 December 2011 - 13:23.

Postad 07 December 2011 - 13:18

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Jo kan ju vara trist med samma bana hela tiden, men finns säkert folk som uppskattar det också. Men menade alla kartor i B2K i en rotation hade varit guld i alla fall nu i början.

Det finns ju servrar med bara dom banorna i rotation? Spelade precis på en iallafall hmm

Vad jag saknar nu efter voip är private servers, rankade eller ej spelar ingen roll. Saknar också "Only" servrar med sina favoritkartor och servrar med enbart en karta. På 1942 tiden kunde jag sitta och spela El Alamein och Gazala konstant ! Saknar det :)

Jag tycker de ska ändra en sak på conquest, att det blir två rundor på varje karta som i rush. Det är på tok för korta, man hinner aldrig vänja sig med ett fordon innan det är dags för nästa karta.

Postad 07 December 2011 - 13:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Sedan uppdateringen så har spelet hängt sig för mig 2 ggr :( aldrig innan den kom.
Någon mer med samma problem?

Kan ju säga att du kan känna dig rätt nöjd om spelet bara hängt sig två gånger för dig, beror förstås på hur mycket du spelat. Har själv spelat en hel del både innan och efter och kan inte se att det blivit någon försämring för mig eller dom jag spelar med. Det hänger sig någon gång då och då men det är inte särskilt ofta för min del i alla fall.

Postad 07 December 2011 - 13:21

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
DICE lurade ju en hel del spelare igår når dom visade servrar med namn -[DICE]- B2K NORMAL och det inte visade sig att det var B2K ONLY :)

Ja, kanske... :wub:
De som spelar BF3 på XBOX verkar ju inte vara drabbade utav detta. Men det kanske är så att TVn känner av att jag spelar på PS3 och aktiverar input lag bara för att jävlas. Det är nog mest troligt.

fy fan! :) bara för det ska jag lägga till pressad morotsjuice till frukosten imorgon!

det var och har aldrig varit detta problem på XBOX versionen, alltid bara varit på PS3 versionen.

Postad 07 December 2011 - 13:24

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

DICE lurade ju en hel del spelare igår når dom visade servrar med namn -[DICE]- B2K NORMAL och det inte visade sig att det var B2K ONLY :)

fy fan! :) bara för det ska jag lägga till pressad morotsjuice till frukosten imorgon!

det var och har aldrig varit detta problem på XBOX versionen, alltid bara varit på PS3 versionen.

haha oh noooes!

Postad 07 December 2011 - 13:25

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Det finns ju servrar med bara dom banorna i rotation? Spelade precis på en iallafall hmm

Vad jag saknar nu efter voip är private servers, rankade eller ej spelar ingen roll. Saknar också "Only" servrar med sina favoritkartor och servrar med enbart en karta. På 1942 tiden kunde jag sitta och spela El Alamein och Gazala konstant ! Saknar det :)

Jag tycker de ska ändra en sak på conquest, att det blir två rundor på varje karta som i rush. Det är på tok för korta, man hinner aldrig vänja sig med ett fordon innan det är dags för nästa karta.

Vad heter dessa servrar eller är det bara random för lyckades inte hamna på någon sådan under hela kvällen igår. Serverbrowsern ska funka med B2K kartorna nu i alla fall.

Är bara att hålla med på resten utom att köra CQ kartorna 2 gånger. Då ser jag helldre att man ökar på ticketsen för att få längre matcher.

EDIT: Är det så att DICE servrarna kör bara B2K, normal står det ju för att det inte är hc ;)

Redigerat av vvv, 07 December 2011 - 13:28.

Postad 07 December 2011 - 13:29

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag letade igår och provade några till med KC igår och hittade inga med ONLY B2K rotation.. skrev som sagt att DICE egna B2K servrar lurade en lite. Och ja man hade fan inte ens hunnit utforska alla checkpoints igår förren första matchen är över. Varför har dom lagt ticketmängd på Karkland så lågt? absurt.. och varför ha med 3 och 5 checkpointsversioner till en konsol som har samma antal spelkrav/mängd.

Kan ju säga att du kan känna dig rätt nöjd om spelet bara hängt sig två gånger för dig, beror förstås på hur mycket du spelat. Har själv spelat en hel del både innan och efter och kan inte se att det blivit någon försämring för mig eller dom jag spelar med. Det hänger sig någon gång då och då men det är inte särskilt ofta för min del i alla fall.

Ja min PS3a har satt rekord på antalet hängningar i början iaf. till och med slått BC2 som var en frysningsexpert! :)

Postad 07 December 2011 - 13:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Mig kosta ju BF3 bara en PS3a när den fick konsollfrys o paja lasern på release kvällen! =)
Men som sagt, de är ju för sådana tillfällen man har 2 st ps3or och ja har inte direkt haft många konsoll frysningar
sedan dess. Inte i närheten av lika många ja haft i BFBC2 iaf.

Dragon: Personligen anser ja väl att just rotation efter varje omgång av conquest gör att de är mer
uthärdligt att spela conquest i BF3 än i BFBC2 t ex.

Postad 07 December 2011 - 13:38

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Fan tänkte inte på att man kan ju se server rotationen i browsern. Om man kollar i infon, verkar vara så att DICE servrarna kör B2K only på sina B2K servrar.

Postad 07 December 2011 - 13:40

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Fan tänkte inte på att man kan ju se server rotationen i browsern. Om man kollar i infon, verkar vara så att DICE servrarna kör B2K only på sina B2K servrar.

Heter dessa B2K ONLY? letade igenom 53 serverfönster igår men ingen 2ONLY" fanns bara B2K där dom blandade B2k maps med ordinarie.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 07 December 2011 - 13:40.

Postad 07 December 2011 - 13:41

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Bra Madde bra ;)

Btw är de någon som inte låst upp Back 2 Karkand som lirade igår o typ blev utslängd när en sådan map började?
Eller gick de helt enkelt inte att joina på en server med de kartorna i rotationen?

Postad 07 December 2011 - 13:45

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Heter dessa B2K ONLY? letade igenom 53 serverfönster igår men ingen 2ONLY" fanns bara B2K där dom blandade B2k maps med ordinarie.

Dom heter: DICE B2K Normal Server 666
Normal står ju som sagt för att det inte är hc. På de andra EA servrarna blandar dom hej vilt B2K och det vanliga. Kan rekomendera att spela på just DICE servar i vanliga fall också då dessa är dom enda som det går att köa in på om man ska joina någon.

Postad 07 December 2011 - 13:48

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Dom heter: DICE B2K Normal Server 666
Normal står ju som sagt för att det inte är hc. På de andra EA servrarna blandar dom hej vilt B2K och det vanliga. Kan rekomendera att spela på just DICE servar i vanliga fall också då dessa är dom enda som det går att köa in på om man ska joina någon.

jag joinade 2st igår på detta servernamn. dessa var inte B2K "ONLY" utan fanns med en maprotation med över 50%. så mer än varannan map var B2K. dock inte B2K ONLY som du säger. kollat i genom maprotationplaylist? nä vet om att där står HC om det är HC ;)

Redigerat av Unregistered70c626f4, 07 December 2011 - 13:48.

Postad 07 December 2011 - 13:50

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Mig kosta ju BF3 bara en PS3a när den fick konsollfrys o paja lasern på release kvällen! =)
Men som sagt, de är ju för sådana tillfällen man har 2 st ps3or och ja har inte direkt haft många konsoll frysningar
sedan dess. Inte i närheten av lika många ja haft i BFBC2 iaf.

Dragon: Personligen anser ja väl att just rotation efter varje omgång av conquest gör att de är mer
uthärdligt att spela conquest i BF3 än i BFBC2 t ex.

Hehe ja alla har sina åsikter :)
Just conquest för mig innebär frihet , kunna röra sig vart man vill. Synd bara att kartorna inte är lite större.

Rush är kul också, men på ett annat sätt. Det är lite mer hektiskt, men det blir också lätt kaotiskt när alla har samma mål. Det är iofs det som gör Operation Metro sjukt kul i conquest, alla ska på B :)

Conquest är dock det spelsättet som har en speciell plats i mitt Battlefield hjärta!

Just det, det finns ett spelsätt som jag önskar skulle återvända. CTF!!! Det var så jävla roligt i BF1942!

Postad 07 December 2011 - 13:50

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Har vi kommit fram till om de finns en stor Wake Island än??

Dragon: Mjo Wake Island för mig ska de ju va Conquest egentligen.
Helst i pastelfärger oxå ^^ På hederligt 1943 vis!

Ja vet inte, om ja mot förmodan går o lirar BF ensam då blire oftas Conquest, mest pga
alla spelare i hela världen suger så förbannat på Rush förutom de i andra laget när ja spelar Rush
utan mina kära MHB spelare i squaden/laget ^^

Redigerat av Andi_One, 07 December 2011 - 13:53.

Postad 07 December 2011 - 13:53

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Igår var serverbrowsern kass och skickade in en på fel servrar men det ska vara fixat nu i förmidags.

Har vi kommit fram till om de finns en stor Wake Island än??

De finns inte ligger 7 CQ kartor i rotationen alltså 2 av varje utom Wake island :(

Redigerat av vvv, 07 December 2011 - 13:54.

Postad 07 December 2011 - 13:55

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Trist då man lixom ser vart flaggorna ska stå på kartan efter 1943 vis.

Btw någon som hittat om de slängt in påskägg på Wake Island som de gjorde på 1943?

Postad 07 December 2011 - 14:05

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
B2K var väl helt ok, bättre än vietnam till BC2 i alla fall.

dock så kändes "conquest assault" lite B, i alla fall innan alla förstått vad de skall göra. I de matcher som jag spelade igår så vann alltid laget som började med alla flaggorna :(

Postad 07 December 2011 - 14:09

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Här vare nog tvärtom, iofs kan de ju berott på att ja starta som anfallare :P

Vietnam va ju svin najse! Sen kom ju inte det lika tätt inpå, utan kom som en frisk fläkt efter
runt 8-9 månader hårt krigande på Arica o Valparaiso :)

Postad 07 December 2011 - 14:18

ChoAtic
  • ChoAtic
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Btw någon som hittat om de slängt in påskägg på Wake Island som de gjorde på 1943?

Det skulle nog vara det här i så fall :)
https://twitter.com/#!/xalex22/status/144125501231988736/photo/1/large

Postad 07 December 2011 - 14:23

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

B2K var väl helt ok, bättre än vietnam till BC2 i alla fall.

dock så kändes "conquest assault" lite B, i alla fall innan alla förstått vad de skall göra. I de matcher som jag spelade igår så vann alltid laget som började med alla flaggorna :(

Fast exakt så är ju dessa banor gjorda från början och så som dom alltid spelats.

Själv tycker jag det är klart kul variant och kräver mer lagspel för att slå sig igenom.

Postad 07 December 2011 - 15:04

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Ja vet inte, om ja mot förmodan går o lirar BF ensam då blire oftas Conquest, mest pga
alla spelare i hela världen suger så förbannat på Rush förutom de i andra laget när ja spelar Rush
utan mina kära MHB spelare i squaden/laget ^^

Haha! ja samma här, ska jag ens acceptera tanken i huvudet att spela RUSH så ska det vara med MHBare just för precis exakt samma anledning! :)

Postad 07 December 2011 - 15:09

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Är ju dålig grafik som det är i 720... i 576 ser är det ut som Minecraft, plus att nån kastat gröt på skärmen, hä hä :lol:

Jag kan inte ens se vad folk har för level på scoreboard i 576, och att köra usb-koppling som föreslagits funkade inte heller (såklart) :mellow:

Och folk säger att vi behöver nya konsoller för grafiken är förlegad och så får man själv sitta och ställa ner inställningar om man vill kunna spela... :wacko:

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 December 2011 - 15:54.

Postad 07 December 2011 - 15:17

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Förresten, hur gör ni nu med chattandet? Använder ni skype eller har ni börjat gå över på VOIP? Läste att det tydligen börjat funka bättre? Hann aldrig spela igår, men tänkte avverka någon timme idag iaf.. :) Ska man förvänta sig att för första gången få nytta av headsetet ikväll?

Postad 07 December 2011 - 15:50

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Förresten, hur gör ni nu med chattandet? Använder ni skype eller har ni börjat gå över på VOIP? Läste att det tydligen börjat funka bättre? Hann aldrig spela igår, men tänkte avverka någon timme idag iaf.. :) Ska man förvänta sig att för första gången få nytta av headsetet ikväll?

som jag skrev igår så fungerar det mycket bättre nu, cirka 85-90% dock är det inte perfekt.

Postad 07 December 2011 - 16:19

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Som Cel skrev så fungerar det inte 100% än, iallafall inte igår. Kanske blir bättre när det börjar lugna ner sig på servrarna. Jag vill över helt och hållet till VOIP i spelet, men jag lär väl få dras med Skype ett tag till om alla använder det.

Postad 07 December 2011 - 16:58

CBR
  • CBR
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Jäklar vad kul det var med de gamla kartorna. Trots att man inte spelat dom på 5-6 år kommer man nästan ihåg varenda gränd och varenda trappa.

Det var kul att få höra lite svenska för en gångs skull i chatten igår, tack för kul spel Cel, kc och Drakpuffen. Tyvärr bråkade mitt hs och ville inte släppa ifrån sig något ljud, men jag tror jag lyckats fixa det nu.

FAMS är ju ett grymt vapen även om det i stort sätt är omöjligt att sikta med utan scope, man ser ju knappt någonting genom det där lilla nålsögat.

Redigerat av CBR, 07 December 2011 - 16:59.

Postad 07 December 2011 - 18:39

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Fan att inte MG3 finns med att låsa upp! Hur kommer det sig att dom sket i att ta med det vapnet i 3an? Det var ju ett av de mest populära LMG i BFBC2 ?!

Postad 07 December 2011 - 20:40

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Fan att inte MG3 finns med att låsa upp! Hur kommer det sig att dom sket i att ta med det vapnet i 3an? Det var ju ett av de mest populära LMG i BFBC2 ?!

MG3 var ju op:ad som bara den i HC tack vare den sjukt höga eldhastigheten..men jag håller med om att det var ett grymt vapen :wub:

Postad 07 December 2011 - 20:47

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

• 409 inlägg
  • 0
Saknar också den, kan man göra annat än att älska ljudet från den?! :wub:

http://www.youtube.c...feature=related

Postad 07 December 2011 - 21:04

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Åter till avståndet till skärmenfrågan: 1,5 meter från 50-tummaren sittandes i en Fatboy. Det blir inte bättre än så! Byt upp dig Thomasson, bort med köksstolen, in med en tjockis!

http://www.fatboysverige.se/

Postad 07 December 2011 - 23:54

the_mort
  • the_mort
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Raderat plutonen, mina vänner och lovat mig själv att aldrig mer sätta i skivan igen. Jag suger så j-la hårt att min döda mormor spelat bättre. Adjö BF3. Kanske vi ses på PC men på konsol är du: (för att göra ett litet Gudfadern citat) "BF3, you're nothing to me now. You're not a brother, you're not a friend"!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.