Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 December 2011 - 08:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Men nu funkar den ?

Jo de borde verkligen finnas nån historik.

Du kan ju använda Titanium för att ta backup på program.

You can backup, restore, freeze (with Pro) your apps + data + Market links. This includes all protected apps & system apps, plus external data on your SD card. You can do 0-click batch & scheduled backups. Backups will operate without closing any apps (with Pro). You can move any app (or app data) to/from the SD card. You can browse any app's data and even query the Market to see detailed information about the app.

Postad 23 December 2011 - 16:41

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Bifogad fil  bh103.jpg   29.39K   2 Antal nerladdningar

Montezumas hämnd? Nokias BH-103 fungerar utmärkt till S2 men ringsignalen i öronen blev Nokia tune :lol:

Postad 23 December 2011 - 23:27

Unregisteredf6466f50
  • Unregisteredf6466f50
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
hejsan
har nu nyligen köpt s2:an..
är mycket nöjd med denna mobil.
på start sidan på mobilen när man fick den va det en stor klocka överst, sen väder, sen google...
tycker det va en bra meny...
nu e det så att jag har råkat få bort den stora klockan, tror den drogs ner till papperskorgen...
hur får jag dit den igen????
tycker det e viktigt för mig då jag ej har armbands ur så jag kollar hela tiden på den...
är mycket tacksam om nån av er duktiga kunnare kan hjälpa mig med detta....
mvh marcus

Postad 24 December 2011 - 07:51

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

hejsan
har nu nyligen köpt s2:an..
är mycket nöjd med denna mobil.
på start sidan på mobilen när man fick den va det en stor klocka överst, sen väder, sen google...
tycker det va en bra meny...
nu e det så att jag har råkat få bort den stora klockan, tror den drogs ner till papperskorgen...
hur får jag dit den igen????
tycker det e viktigt för mig då jag ej har armbands ur så jag kollar hela tiden på den...
är mycket tacksam om nån av er duktiga kunnare kan hjälpa mig med detta....
mvh marcus

nu minns jag inte vilken klocka det var från början men du har ju ett flertal att välja bland widgetarna eller hämta nåt annat du vill ha.

För att se vilka widget du har så håller du bara fingret på tom plats på en startsida.

God jul

Postad 24 December 2011 - 10:20

Unregisteredf6466f50
  • Unregisteredf6466f50
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
hmmm... säger bara stort tack!!!!!
nu har jag den tillbaka...
god jul!!!!!

Postad 26 December 2011 - 00:35

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Men nu funkar den ?

Jo de borde verkligen finnas nån historik.

Du kan ju använda Titanium för att ta backup på program.

You can backup, restore, freeze (with Pro) your apps + data + Market links. This includes all protected apps & system apps, plus external data on your SD card. You can do 0-click batch & scheduled backups. Backups will operate without closing any apps (with Pro). You can move any app (or app data) to/from the SD card. You can browse any app's data and even query the Market to see detailed information about the app.

Är inte så säker på att det går att uppdatera dem via market om man gör så! :P Det gör det väl säkert dock, men jag tänkte att det är säkrast att man laddar ner dem igen så att Google inte tror att man laddat ner dem olagligt! :o

Mja mjo... Jag ominstallerade ju allting, och så när jag startade den så var flygläget igång, gick inte att få bort... Blev skitsur och lät den sitta i fryst läge hela natten, så på morgonen så fungerade allting suveränt, den fixade sig själv! ;)

Vågar dock INTE sätta in minneskortet igen, använder nog den till en kamera eller något istället XD

Det som är så synd är att bara 2GB används till appar... Tycker att det ska gå att installera appar på resterande 16Gb också :S Jag menar, vissa spel såsom Racin-spel är ju 700MB som man måste ladda ner, klart att 2GB eller 1,9 tar slut snabbt då! XD

Postad 26 December 2011 - 19:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
För över till datorn från minneskortet och formatera det ..

Ofta kan man ju välja om man vill installera på internminne eller på minneskortet.
Nästan alla jag testat iaf.

Men jag håller med,allt minne borde ses som ett.

Postad 26 December 2011 - 20:56

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Nu har jag köpt en S2a. Jättenöjd, även om jag bara har hunnit peta på den någon timma.

En undran som oroar mig lite- hur lång tid tar er GPS på sig innan den hittar position?
Min har inte hittat än, trots att den haft tio minuter på sig. Är det någon inställning jag kan ha missat eller kanske hittar den bättre om man inte är i WIfi-nätet?
Eller är det fel på min lur?

Vidare undrar jag om någon har något riktigt bra skydd eller skal att rekomendera

Redigerat av Alban, 26 December 2011 - 20:57.

Postad 26 December 2011 - 21:57

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Nu har jag köpt en S2a. Jättenöjd, även om jag bara har hunnit peta på den någon timma.

En undran som oroar mig lite- hur lång tid tar er GPS på sig innan den hittar position?
Min har inte hittat än, trots att den haft tio minuter på sig. Är det någon inställning jag kan ha missat eller kanske hittar den bättre om man inte är i WIfi-nätet?
Eller är det fel på min lur?

Vidare undrar jag om någon har något riktigt bra skydd eller skal att rekomendera

Gpsen tar allt ifrån 1 sekund till en minut, vanligtvis runt... 10 sekunder (förut iaf har inte testat på senaste)... Satelliterna kanske också drabbas av stormen? ^^

Kan tyvärr inte säga vad som är fel med din gps... Stå ute på ett stort fält, och låt den använda Triangulering (datanätverk för att snabbt hitta din ungefärliga position)... Starta om mobilen, dra ur batteriet, pussa några gånger på den och sparka igång igen! Sista utvägarna är väl återställning alt. lämna in på garanti!

Rekommenderar detta skydd till alla: http://www.dealextre...-s2-black-70754

Men du kan ju även gå in på andra sidor och leta... Om du vill kolla mer på Dealextreme så gå in på sidan bara och sök på "i9100" så får du upp en hel del skydd och grejer! :) Köp inte silikon skulle jag säga... sitter aldrig något vidare! :o

Postad 27 December 2011 - 13:31

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Stort Tack för svaret Arbu11

Jo, jag hittade att den gärna ville ha fler sätt att lokalisera och då funkade det. Den var nog bara lite seg med att hitta sateliterna, men nu funkar det och den är rätt snabb också.

Kanonsida det där! Riktigt billigt! Jag beställde nog fem fodral och strömadaptrar och bilhållare. Super! :)
Håller nu bara tummarna för att jag inte fastnar i tullen.

En liten annan undran. Jag är ju helt ny Smart-phone ägare, men varför vill alla appar ha tillgång till min position? Jag vill ju inte att nån ska kunna kartlägga mitt liv. Likaså vill vissa ha tillgång till telefonen och SMS-funktionen.
Varför i all världen? Är det någon som råkat ut för något obehagligt med någon app nångång - typ att den har SMSat runt eller så?

Redigerat av Alban, 27 December 2011 - 13:34.

Postad 27 December 2011 - 20:10

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Är det någon som vet var den svarta listan på nummer man blockerat ligger i telefonen? Skulle gärna vilja se vilka nummer jag lagt till.

/Genis

Postad 27 December 2011 - 22:09

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Stort Tack för svaret Arbu11

Jo, jag hittade att den gärna ville ha fler sätt att lokalisera och då funkade det. Den var nog bara lite seg med att hitta sateliterna, men nu funkar det och den är rätt snabb också.

Kanonsida det där! Riktigt billigt! Jag beställde nog fem fodral och strömadaptrar och bilhållare. Super! :)
Håller nu bara tummarna för att jag inte fastnar i tullen.

En liten annan undran. Jag är ju helt ny Smart-phone ägare, men varför vill alla appar ha tillgång till min position? Jag vill ju inte att nån ska kunna kartlägga mitt liv. Likaså vill vissa ha tillgång till telefonen och SMS-funktionen.
Varför i all världen? Är det någon som råkat ut för något obehagligt med någon app nångång - typ att den har SMSat runt eller så?

Har beställt en del grejer från Dealextreme nu och det verkar fungera bra, kul att du gillade det! ;)

Äsch, alla appar vill ju ha tillgång till allting nu, så jag låter väl dem ha det ^^ Det handlar mycket om att kunna hitta erbjudanden i närheten av dig, eller för att snabbt kunna skriva in dina platsuppgifter nånstans etc etc... Vissa appar vill ha SMS för att kunna verifiera användare eller något sådant (har varit med om det)...

Har aldrig varit med om att någon app använt sina tillgångar på fel sätt, dvs smsat runt eller ringt runt, och såvida man laddar ner saker från Market och kollar recensioner och sådant så är det oftast lugnt! Appar som gör sådant försvinner ju snabbt på market så fort dem är anmälda så rätt säker är man ju ändå! Har några hundra appar och aldrig haft problem! ;)

Är det någon som vet var den svarta listan på nummer man blockerat ligger i telefonen? Skulle gärna vilja se vilka nummer jag lagt till.

/Genis

Inställningar > Samtal > Samtalavvisning > Svart lista ;)

Redigerat av Arbu11, 27 December 2011 - 22:14.

Postad 27 December 2011 - 22:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nå ja, måste bara skriva av mig om att jag är så fruktansvärt nöjd med min lur och är mer än glad över att jag valde bort iPhone.

Min homescreen, vad tycks? :

Postad bild

Postad 28 December 2011 - 00:04

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Inställningar > Samtal > Samtalavvisning > Svart lista ;)

Ah fan, tack!

Postad 28 December 2011 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Du kan ju välja att inte ge apparna "platstillgång".
Sen finns det ju "privacy-appar" som ger dig ännu bättre skydd mot liknande om du nu vill ha det.

Postad 28 December 2011 - 14:40

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0

Nå ja, måste bara skriva av mig om att jag är så fruktansvärt nöjd med min lur och är mer än glad över att jag valde bort iPhone.

Min homescreen, vad tycks? :

Det var ju supersnyggt! Var hittade du det temat?

Du kan ju välja att inte ge apparna "platstillgång".
Sen finns det ju "privacy-appar" som ger dig ännu bättre skydd mot liknande om du nu vill ha det.

Okej, det visste jag inte. Tack för infon!
Hur väljer jag bort vad apparna ska ha tillgång till?

Postad 28 December 2011 - 16:56

Unregistered8b2d821a
  • Unregistered8b2d821a
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Har haft planer på att köpa mig en Galaxy S2.... tills jag läste någon om en ny verion av telefon Galaxy S2 LTE...
Någon som har hört något relese datum för den ?

Postad 29 December 2011 - 00:07

ogredani
  • ogredani
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Har haft planer på att köpa mig en Galaxy S2.... tills jag läste någon om en ny verion av telefon Galaxy S2 LTE...
Någon som har hört något relese datum för den ?

Det snackas om andra hälften av januari.
Frågan är bara om fördelarna med den överväger nackdelarna. :)

Postad 29 December 2011 - 09:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Det var ju supersnyggt! Var hittade du det temat?

Temat är hemmasnickrat, en googlad bild på carbon fiber (kolfiber) som bakgrund och sen fixat och trixat med ikoner etc.

Postad 30 December 2011 - 15:11

Unregistered8b2d821a
  • Unregistered8b2d821a
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Det snackas om andra hälften av januari.
Frågan är bara om fördelarna med den överväger nackdelarna. :)

kan du säga något om för och nackdelarna?

Postad 30 December 2011 - 15:28

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
hejsan....
har en galaxy s2 och har spotify.
hur kan jag föra över så jag kan lyssna på försärkaren pioneer vsx 921?
kan styra förstärkaren med telefonen som ljudet å dvd m.m men vet ej hur jag skall göra för att få spotify över...???
nån speciell map? vilken e det isf jag skall ha å som fungerar....

nån själ som vet detta?

mvh
marcus

Postad 30 December 2011 - 16:59

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0

hejsan....
kan styra förstärkaren med telefonen som ljudet å dvd m.m men vet ej hur jag skall göra för att få spotify över...???

nån själ som vet detta?

mvh
marcus

Jag har inget svar på din fråga, men jag råder dig att köra spotify via en dator istället eftersom du då får högre ljudkvalitet. Spotify via mobilen ger bara 160 kbps medan datorn ger dig 320 kbps.

Postad 30 December 2011 - 19:24

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
hejsan...

sant... men det måste väl ändå gå att få över spotify?

Postad 31 December 2011 - 14:48

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Någon måstre veta detta??????????

Postad 31 December 2011 - 15:07

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

Någon måstre veta detta??????????

Jag har iofs en VSX-2021 och inte hunnit kolla detta, den inköptes igår kväll och jag har sett din fråga och precis testat mig fram, dock utan spotify men väl streamat musiken trådlöst till stärkaren och det är grymt härligt kan jag säga, misstänker att du borde få till det också, jag gjorde så här på min SGS2:

Självklart måste du ju ha stärkaren inkopplad i ditt nätverk och den måste vara igång, jag behövde sedan inte ställa in någonting, den ställde in sig själv.
Sedan körde jag igång ALLSHARE på mobilen och längre ner valde jag ljud och kunde se listan med all musik på mobilen och sedan skulle jag välja vilken enhet och vips så vibrerade hela huset.

Lycka till och gott nytt år !

Edit, dock ett litet problem som kanske någon annan kan svara på, hur gör man för attt stänga av ALLSHARE, typ omöjligt ?

Redigerat av järker, 01 January 2012 - 09:49.

Postad 01 January 2012 - 19:29

Unregisteredf6466f50
  • Unregisteredf6466f50
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
-

Redigerat av Unregisteredf6466f50, 01 January 2012 - 19:30.

Postad 01 January 2012 - 19:33

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Jag har iofs en VSX-2021 och inte hunnit kolla detta, den inköptes igår kväll och jag har sett din fråga och precis testat mig fram, dock utan spotify men väl streamat musiken trådlöst till stärkaren och det är grymt härligt kan jag säga, misstänker att du borde få till det också, jag gjorde så här på min SGS2:

Självklart måste du ju ha stärkaren inkopplad i ditt nätverk och den måste vara igång, jag behövde sedan inte ställa in någonting, den ställde in sig själv.
Sedan körde jag igång ALLSHARE på mobilen och längre ner valde jag ljud och kunde se listan med all musik på mobilen och sedan skulle jag välja vilken enhet och vips så vibrerade hela huset.

Lycka till och gott nytt år !

Edit, dock ett litet problem som kanske någon annan kan svara på, hur gör man för attt stänga av ALLSHARE, typ omöjligt ?

hej tack för att em själ kunde kika lite... till din fråga.
gå till allshare å håll knappen intryckt ett par sek... sen kommer det fram en tablå vilka program du vill stänga....

du får gärna försöka luska fram lite hur fan man kan få spotify till förstärkaren..
givetvis är den i nätverket å styr bd, satboxar m.m.

om du går till spotify på datan å trycker på devices så kommer det fram om du vill köra ipod lr iphone å android app..
men fattar ändå inte hur jag får detta att funka...
en ipad lr iphone e mycket enkelt att lösa men ej från galay s2?????????

Postad 01 January 2012 - 21:27

dekbom
  • dekbom
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

hejsan....

nån själ som vet detta?

mvh
marcus

Inte en aning men kikat på https://market.andro...oid.icontrolav2?

Postad 02 January 2012 - 00:00

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
hej

den har jag såklart nedladdad..
den sköter stärkaren å bd:n.
men hur får jag över spotify från galaxy till stärkaren???

Postad 02 January 2012 - 00:14

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
AS-WL 300 är själva blåtands funktionen... då fungerar det...
men måste fungera utan detta..

Postad 03 January 2012 - 13:12

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0
till alla peeps som klagar på batteritiden
har ni hört talas om EXTENDED BATTERY KIT?

för **** det är ju ett måste på S2an
skärp till er

ska ni styra pioneer förstärkare så funkar det bara på 2011 års modeller genom wifi
iControlAV2
https://market.andro...nRyb2xhdjIiXQ..

Redigerat av Unregistered1008, 03 January 2012 - 13:16.

Postad 03 January 2012 - 15:04

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0

skärp till er

Du menar det som gör mobilen tjockare? Då passar ju inget skydd till den längre....

Postad 03 January 2012 - 19:47

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Jag har lite problem med mp3-spelaren. Jag har rätt många ljudspår och skulle behöva sortera dem riktigt. Jag skulle vilja att jag först valde Genre, sen Arist och sedan vidare till Album. Nu blir det att jag väljer genre och sen direkt kommer spåren upp, vilket innebär att allt blir ett stort kaos.

Går det eller bör jag tanka hem en annan spelare? Och i så fall vilken?

Postad 03 January 2012 - 20:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag har lite problem med mp3-spelaren. Jag har rätt många ljudspår och skulle behöva sortera dem riktigt. Jag skulle vilja att jag först valde Genre, sen Arist och sedan vidare till Album. Nu blir det att jag väljer genre och sen direkt kommer spåren upp, vilket innebär att allt blir ett stort kaos.

Går det eller bör jag tanka hem en annan spelare? Och i så fall vilken?

Jag föredrar poweramp, men mest för ljudkvaliten då.
Är det massa osorterade låtar du vill sortera eller är det album?

Postad 03 January 2012 - 22:09

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Tack för tipset!

Alla är noggrant sorterade. Dom är gjorda efter min iPod där jag har sorterat dem genre -> Artist -> Album -> Låtar (t.ex. Klassiskt -> Beethoven -> Pianokonserter Bilshop -> Spår1)
Nu kommer jag direkt till spåren när jag tryckt på klassiskt, vilket blir en salig röra. Likaså är det för många album eller artister för att komma dit dirket. Det måste vara lager för lager liksom - när man väljer så kommer man till nästa lager

Redigerat av Alban, 03 January 2012 - 22:15.

Postad 03 January 2012 - 22:48

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

skärp till er

ska ni styra pioneer förstärkare så funkar det bara på 2011 års modeller genom wifi
iControlAV2
https://market.andro...nRyb2xhdjIiXQ..

jo självklart måste man ha den appen för å styra pioneer.
men det är ej frågan..
på en ipfone, ipad har du airplay..
detta har du ej på samsungen...'
det är här proble,et är.
HUR får jag över spotify från samsung till stärkaren???
båda har stöd för DLNA!!!

Postad 04 January 2012 - 12:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
CyanogenMod 9 [ICS 4.0.3] experimental build är faktiskt riktigt stabil nu. Rekommenderas!
Dock inte helt perfekt och ni som provar gör det på egen risk.

Postad 04 January 2012 - 12:56

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0

jo självklart måste man ha den appen för å styra pioneer.
men det är ej frågan..
på en ipfone, ipad har du airplay..
detta har du ej på samsungen...'
det är här proble,et är.
HUR får jag över spotify från samsung till stärkaren???
båda har stöd för DLNA!!!

Räcker det inte att de är anslutna till samma Wlan??!??!!??! annars kan man ju köra via kabel;)

Peter

Postad 04 January 2012 - 20:41

Pecka5
  • Pecka5
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Är det ingen som är missnöjd med microfonen vid videoinspelning den är ju kass jämfört med iphones microfone. Folk glömmer bort inspelningsljudet det kan ju också vara superviktiktigt. Jag har hittat en videoinspelningsapp men för att använda den var man tvungen att roota telefonen och då ryker väl alla garantier ?

Postad 05 January 2012 - 10:45

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Räcker det inte att de är anslutna till samma Wlan??!??!!??! annars kan man ju köra via kabel;)

Peter

det går ej att streama över genom dlna...
laddat ner airtvist nu.
på den appen finns airsync å airplay för android.
där går det utan problem att stream musiken från mobben till stärkaren genom wifi.
men problemet kvarstår...
spotify till stärkaren???????????

mvh
speedomac

Postad 05 January 2012 - 17:25

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Tack för tipset!

Alla är noggrant sorterade. Dom är gjorda efter min iPod där jag har sorterat dem genre -> Artist -> Album -> Låtar (t.ex. Klassiskt -> Beethoven -> Pianokonserter Bilshop -> Spår1)
Nu kommer jag direkt till spåren när jag tryckt på klassiskt, vilket blir en salig röra. Likaså är det för många album eller artister för att komma dit dirket. Det måste vara lager för lager liksom - när man väljer så kommer man till nästa lager

Finns en trialversion på poweramp, du kan prova den och se om det funkar som vill :) .

Postad 05 January 2012 - 19:11

Pecka5
  • Pecka5
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Underligt att det inte är fler som klagar på microfonen. Vad håller Samsung på med ? Hur kan man ha en så dålig mic i en annars så bra telefon ?

S2 jämfört med Iphone http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=s2%20voice%20qualty&source=web&cd=10&ved=0CIsBEBYwCQ&url=http%3A%2F%2Fwww.galaxys2forums.com%2Fsamsung-galaxy2-tutorials%2Fpoor-audio-quality-in-camera-record-there's-a-reason%2F&ei=OvQFT82nCeWA4gT__LmmCQ&usg=AFQjCNHVkC-DaXaxeNdxI5kHnOfo-lp-NQ

Och skräcken S1:an

www.youtube.com/watch?v=r04o0z5r6kM

Redigerat av Pecka5, 05 January 2012 - 20:15.

Postad 05 January 2012 - 19:42

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0

Finns en trialversion på poweramp, du kan prova den och se om det funkar som vill :) .

Jo, jag testade den och köpte det också! Riktigt trevligt program. Det blir bättre nu men inte perfekt. Här kommer jag från Klassiskt och sen till Albumen och där blir det lite rörigt. Det hade varit bra om man kom via Artist till Albumen, eftersom jag har rätt mycket klassiskt. Men - ett steg i rätt riktigt och i övrigt var det en riktigt trevlig spelare! :)

Mikrofonen - jag hade en kompis som klagade på ljudkvalitén i ett samtal. Så mikrofonen är alltså inte den bästa. Synd...

Postad 09 January 2012 - 15:15

Unregisteredfc8c3395
  • Unregisteredfc8c3395
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
,,,,

Redigerat av Unregisteredfc8c3395, 10 January 2012 - 10:28.

Postad 11 January 2012 - 15:20

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Bifogad fil  dx.jpg   65.82K   5 Antal nerladdningar

DX-skyddet, ett monterat och ett extra. 2$ med frakt kan man ju ta flera per gång
Mycket bra kvalitet och passform

Postad 12 January 2012 - 16:50

niben
  • niben
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

det går ej att streama över genom dlna...
laddat ner airtvist nu.
på den appen finns airsync å airplay för android.
där går det utan problem att stream musiken från mobben till stärkaren genom wifi.
men problemet kvarstår...
spotify till stärkaren???????????

mvh
speedomac

Jag koppla denna till min stärkare och streamar spotify över Bluetooth, funkar kanon.

http://www.webhallen..._music_receiver

Postad 13 January 2012 - 00:13

Pecka5
  • Pecka5
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Är det någon som vet någon app som gör så man kan justera mikrofonens känslighet ?

Postad 13 January 2012 - 12:59

Caramba
  • Caramba
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Hej
Har mött på ett litet problem.
När jag ska skriva in mitt lösen för att låsa upp skärmen så är vibratorn på när ja skriver.
Väldigt störande moment.
vet ej hur jag fått till detta.

Nån som vet hur man åtgärdar detta?

tacksam för svar =)

Postad 14 January 2012 - 13:27

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Går det att få bort signalen när den är fulladdad?
Känns rätt jobbigt när den laddar över natten och den rätt som är ska plinga till...

Postad 14 January 2012 - 14:09

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

Går det att få bort signalen när den är fulladdad?
Känns rätt jobbigt när den laddar över natten och den rätt som är ska plinga till...

Jag har tidigare frågat samma sak eller om jag hittat tipset på annat håll, tyvärr inte hittat någon inställning för det men det finns en app som löser det hela, BATTERY CHARGED, finns på market, jag har ställt in Mute From 18:01 och Mute To 18:00 och har inte hört signalen sedan dess, kan rekomendera den.

/ J

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.