Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 03 December 2013 - 19:48
Juppz, ska se om det går att cleara att posta dem. De är helt enligt mina tidigaste tanke om i64s.@MatteKarlsson. Tänkte på Pekkas gamla. Fel uppenbarligen
.
Postad 03 December 2013 - 19:58
Juppz, ska se om det går att cleara att posta dem. De är helt enligt mina tidigaste tanke om i64s.
Cool. Så länge som pingmang-baffeln blir knottrad så är allt cool
Postad 03 December 2013 - 22:26
Jag gillade finishen på ett utav mina gamla kit:får jag ge ett förslag?
B&W's tiger's eye maple!
Birdseye maple.

Synd att jag är en så urbota dålig fotograf så färgerna är lite off, finishen är egentligen mörkare och jag har inte lyckats att få med djupet. Ådringen var så djup så man kunde gå vilse i den.
Vackraste trumsetet jag sett.
Postad 04 December 2013 - 06:32
OMG! (nu blev jag till mig som en kärring på en Chip And Dale show) Dom här Skönheterna är så heta och låter så grymt bra.får jag ge ett förslag?
B&W's tiger's eye maple!
Sorry för mitt dreglande.
Redigerat av RobNB, 04 December 2013 - 06:33.
Postad 04 December 2013 - 07:56
Tankarna går direkt till paint dip.
http://www.youtube.c...h?v=rmSV2l6JFt0
Redigerat av Evil Homer, 04 December 2013 - 07:59.
Postad 05 December 2013 - 21:20
Postad 05 December 2013 - 23:05
1 kg fläskkarré utan ben
1 msk kvarnsalt
1/2 tsk nymald Tellicherry svartpeppar
1/2 msk rökt paprikapulver
1 1/2 msk Chipotle pasta
2st gula lökar
2st vitlökar
250gr barbequesås, Hunt´s
1dl stark köttbuljong ( 2/3 köttbuljongstärning i 1dl vatten )
Gjorde en rub av dom torra ingridienserna, gned sen in chipotle och sist så hällde jag över såsen på köttet.
In i ugnen i 125grader och sätt timern på 6timmar.
Gott är bara förnamnet!
Dom kanske har 801:orna att matcha med redanGitarren är gjord till electric banana band?
Postad 05 December 2013 - 23:40
Grymt! Måste testa!Just ja, körde ju en ny omgång med pulled pork och det blev något iiiiiiiiiiin iiiiiiii heeeeeeeeeeelveeeeeeetee bra så tänkte dela med mig lite
1 kg fläskkarré utan ben
1 msk kvarnsalt
1 1/2 msk Chipotle pasta
2st gula lökar
2st vitlökar
Gjorde en rub av dom torra ingridienserna, gned sen in chipotle och sist så hällde jag över såsen på köttet.
Gott är bara förnamnet!
Dom kanske har 801:orna att matcha med redan![]()
Postad 06 December 2013 - 22:00
Postad 07 December 2013 - 01:57
Brorsan tipsade om bra musik, så jag tänkte att jag skulle tipsa Micke om lite ögongodis.
http://www.youtube.c...h?v=SCpfoWsU33k
Postad 07 December 2013 - 07:21
Postad 07 December 2013 - 17:24
Jag antar att det inte är vad det låter som? Eller är det bara jag som har sjuka fantasier.Dagens replik vid frukosten idag. "Imorgon blir det tvåan"
Postad 07 December 2013 - 19:04
Hon menar en sak och jag tolkar ...
Andra anvent hmmmmm hahaha man är ju en man
Postad 07 December 2013 - 19:18
Hon tittade på advents blockljusen då hon sa det. Samtidigt hörde hon hur det lät och såg mitt leende hahaha.
Hon menar en sak och jag tolkar ...
Andra anvent hmmmmm hahaha man är ju en man
Ja du är ju 35 år enligt din profil, vilket borde bara en man.
Men med tanke på ditt sätt o skriva i inlägg #26068 så är det tveksamt, det ser nog även du.
/Fredrik
Postad 07 December 2013 - 22:13
Tack för det det receptet, blir att testa imorgon. Har precis smiskat ihop en coleslaw som ska få stå till sig till imorgon. Den blev riktigt smarrig och lär inte smaka sämre imorgonJust ja, körde ju en ny omgång med pulled pork och det blev något iiiiiiiiiiin iiiiiiii heeeeeeeeeeelveeeeeeetee bra så tänkte dela med mig lite
1 kg fläskkarré utan ben
1 msk kvarnsalt
1 1/2 msk Chipotle pasta
2st gula lökar
2st vitlökar
Gott är bara förnamnet!
Dock hittade jag ingen Hunts BBQ, fick bli O´Learys Hickory smoke istället.
Postad 07 December 2013 - 23:22
Ja de va mogetJa du är ju 35 år enligt din profil, vilket borde bara en man.
Men med tanke på ditt sätt o skriva i inlägg #26068 så är det tveksamt, det ser nog även du.
/Fredrik
Postad 07 December 2013 - 23:30
Nä. Tror han har fullt upp med att vänta på andra adventHar EtageMedia reggat sig IGEN eller?
Hart kört en Fast And Furious maraton. Dom filmerna är ganska bra. Imorgon blir det sexan.
Postad 07 December 2013 - 23:50
Vilken av gångerna?Har EtageMedia reggat sig IGEN eller?
Han har inte skrivit här igen dock. Trots det inlägget du tänkte på.
Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 07 December 2013 - 23:52.
Postad 08 December 2013 - 00:04
Förstegsproblemet blev löst iaf blev ett uppgraderat Tag Mclaren. Det roliga med den affären var att jag mailade på annonsen fick inget svar inom ett par timmar och helt plötsligt ringer det från en gammal kontakt jag har i mobilen som jag köpte en MK MX100 sub utav för typ 1.5år sedan samma snubbe
Postad 08 December 2013 - 00:55
PP100 funkar utmärkt.
Brorsan tipsade om bra musik, så jag tänkte att jag skulle tipsa Micke om lite ögongodis.
Lite halvgött sådär ändå, radiorock lixom. Låter bättre om man inte tittar på videon, gissar på att det fungerar rätt bra i bilen?
Postad 08 December 2013 - 01:01
Bara skoj att dela när man har hittat rättGrymt! Måste testa!
tack för delningen
Testat än då?Låter gott. Tack, Niklas.
Tack för det det receptet, blir att testa imorgon. Har precis smiskat ihop en coleslaw som ska få stå till sig till imorgon. Den blev riktigt smarrig och lär inte smaka sämre imorgon
Dock hittade jag ingen Hunts BBQ, fick bli O´Learys Hickory smoke istället.
Du hittar antagligen Hunt´s på en Ica Kvantum butik, dom här i stan hjälpte mig snällt att hitta i hyllorna.
Coleslaw hade vart skoj att smälla ihop själv, jag försökte mig på att göra majonäs i sommras med det blev riktigt äckligt, bara en fet smet och jag har inte gett mig på det igen efter det
Mitt sköna kabeltrassel.
Vafen det där var ju i klass med min när sakerna stod på nedervåningen
Postad 08 December 2013 - 09:33
Postad 08 December 2013 - 10:30
En kluring ploppade fram. Skulle du våga gissa på elförbrukningen när du kickar igång riggen med alla godsakerFjorton apparater ihopkopplade kors och tvärs. Tur att slutstegen står på en annan plats... detta är den oundvikliga följden. Som tur är så kan jag flytta soffan och koppla om allt ganska lätt när jag ids. Så det är iaf ingen vägg som sladdarna vilar mot som det var hos dig.
Man brukar inte tänka på det men man blir liiiite nyfiken.
Postad 08 December 2013 - 11:15
Postad 08 December 2013 - 12:08
Postad 08 December 2013 - 13:40
I för sig, sen är ju inte allt på 24/7Inte så farlig. I alla apparater ingår försteg, skivspelare, riaa, tuner, Xbox, Delningsfilter, dator, router osv. Det som många har utspritt i sina hem har vi samlade på samma plats
.
Postad 08 December 2013 - 14:22
I för sig, sen är ju inte allt på 24/7
Precis.
---
Någon mer än jag som ska på Ghost på Munchenbryggeriet i kväll?
Postad 08 December 2013 - 14:33
Precis.
---
Någon mer än jag som ska på Ghost på Munchenbryggeriet i kväll?
Ska kolla på dom i Umeå imorrn!
Postad 08 December 2013 - 14:43
De säger att ICA Viksjö ska höra till de bättre, men hittade inte Hunt´s sortiment någonstans. Var lite stressad och ides inte leta efter någon att fråga.Du hittar antagligen Hunt´s på en Ica Kvantum butik, dom här i stan hjälpte mig snällt att hitta i hyllorna.
Coleslaw hade vart skoj att smälla ihop själv, jag försökte mig på att göra majonäs i sommras med det blev riktigt äckligt, bara en fet smet och jag har inte gett mig på det igen efter det
För att vara ärlig så fuskade jag med coleslawen, jag körde med majonäs på burk. Det är ruggigt enkelt och går blixtsnabbt:
Vitkål
2-3 morötter
1 rödlök
2 äpplen
1 - 1 1/2 dl majonäs (smaka av enligt egen smak)
2 dl gräddfil
1 krm svartpeppar
2 msk farinsocker
1 tsk salt
Riv rödlöken i en bunke, grovriv och häll i vitkål, morötter och äpplen. Tillsätt resterande ingredienser, rör om och låt stå minst 2 timmar (blir ännu godare om den får stå i kylen ett dygn).
Var tvungen att smaka av nu på förmiddagen och det var så smaskigt att det nästan gick i brallorna
Postad 08 December 2013 - 19:59
Redigerat av Unregistereda299ec85, 08 December 2013 - 20:02.
Postad 08 December 2013 - 21:01
Och sedan ska inte coleslaw vara kylskåpskall, det kylde ner maten lite för mycket.
Men jävlar vad saftigt och härligt det blev, stort tack för receptet!
Postad 08 December 2013 - 21:44
Är det här tvåans bak verkJulbak i Trollhättan, god jul alla glada!
(hoppas ingen blir sur nu )
Andra advent bakverk
Postad 09 December 2013 - 00:35
Postad 09 December 2013 - 01:28
Meet the Millers var väl helt okej, även att Aniston inte visade boobsen...
Postad 09 December 2013 - 08:31
Får se om det är bättre i Umeå, hoppas han lyckas sjunga halvhyffsat iaf, de videos jag har sett har varit riktigt bedrövligt
Han sjöng godkänt.... när väl ljudteknikern fick ut hans ljud efter två låtar. Dj*vla klåpare. Är det inte för att undvika sådant man har soundcheck och linecheck till?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
209 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?