Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 24 December 2013 - 10:50
Postad 24 December 2013 - 14:43
Hoppas tomten kommer till er. För ni har väll varit snälla?
Postad 24 December 2013 - 23:49
Haft en lugn sådan å de e skönt. Förutom magsjukan, hostan och sömnlösa 3 nätter pga hosta. Slapp släkten i alla fallJag avskyr verkligen jul.
God fortsättning.
(ska försöka sova nu)
Postad 24 December 2013 - 23:51
Jag avskyr verkligen jul.
Då är vi minst 2
Redigerat av Unregistered95265801, 24 December 2013 - 23:51.
Postad 25 December 2013 - 18:31
Cloverfield får vänta tills imorgon.
Wooohoooooo!!!
Postad 25 December 2013 - 19:52
Berättade för Parl och Bagarn att jag äntligen har sett Skyfall. Jag ligger ju alltid långt efter med att se filmer.... iaf så är den där tunnelbanescenen det skojigaste jag varit med om i basväg någonsin. En timme senare är jag fortfarande lite fnittrig
. Trodde lägenheten skulle ramla ned ett par hack.
Wooohoooooo!!!
Men jag kan tänka mig att du duckade för tåget
Cloverfield, den har man inte sätt på ooooosh länge.
Rapportera vilka scener som är värda att höra
Redigerat av RobNB, 25 December 2013 - 19:53.
Postad 25 December 2013 - 20:16
Belöningen kommer och då är det tur man har öronen som tar emot när man ler. Kannan tänka mig att den filmen mådde bra av basen och storleken på duken;-)Berättade för Parl och Bagarn att jag äntligen har sett Skyfall. Jag ligger ju alltid långt efter med att se filmer.... iaf så är den där tunnelbanescenen det skojigaste jag varit med om i basväg någonsin. En timme senare är jag fortfarande lite fnittrig
Wooohoooooo!!!
Redigerat av MikaelJ, 25 December 2013 - 20:19.
Postad 25 December 2013 - 20:18
Redigerat av Unregistered757ca215, 25 December 2013 - 20:22.
Postad 25 December 2013 - 20:22
Har hittat lite lugn o ro men då var det bara telefonen som jag kunde roa mig med och vi är inte helt kompatibla-Snyggt citerat
Postad 25 December 2013 - 20:30
Ikväll är jag glad iaf
Postad 25 December 2013 - 20:42
Fel kan bli bra ibland och ibland kan det bli riktigt kul.
Postad 25 December 2013 - 23:13
Nu ska jag klämma Riddick. Den tror jag är kass, men har inget annat jag är sugen på.
Postad 26 December 2013 - 00:44
Monsters är klart godkänd
Bara älskar animerad film.
Postad 26 December 2013 - 01:15
Det var den inte.
Dock helt okej om man inte har något annat.
Postad 26 December 2013 - 10:34
Berättade för Parl och Bagarn att jag äntligen har sett Skyfall. Jag ligger ju alltid långt efter med att se filmer.... iaf så är den där tunnelbanescenen det skojigaste jag varit med om i basväg någonsin. En timme senare är jag fortfarande lite fnittrig
Wooohoooooo!!!
Hmm, då har du inte sett många filmer om det är den skojigaste basscenen du sett/hört
Postad 26 December 2013 - 12:20
Postad 26 December 2013 - 12:54
Jag har två barn, julen är dock det största mörkret för mig under hela året. All jävla köphysteri och byten av pengar till höger och vänster. Det skall helst köpas 10 olika skitsaker till samma person för att "det är så roligt att ge bort" istället för att köpa EN bra sak.'Ni som säger att ni inte gillar julen har antagligen inga ungar, fanimig nästan så att tårarna kommer när man ser lyckan i ögonen på kottarna då dom ser klapparna under granen på morgonen
Men det grundar sig även i olika saker som en väldigt splittrad släkt med många olika intriger. Ändå "måste" alla träffas både julafton och juldagen.....
Nej, dra åt h-vete med denna komersiella skit!
Redigerat av Unregistereda299ec85, 26 December 2013 - 12:56.
Postad 26 December 2013 - 13:46
Ni som säger att ni inte gillar julen har antagligen inga ungar, fanimig nästan så att tårarna kommer när man ser lyckan i ögonen på kottarna då dom ser klapparna under granen på morgonen
Nej, jag har inga barn. Jag har aldrig velat ha barn heller. Jag kan nästan tycka att det är lite äcklande att se barns habegär efter att öppna paket och att få leksaker. Kanske bottnar det i att jag själv var sådan när jag var liten? Ingen aning, men julen och fokuset på en gigantisk hög med "måsten" har gjort att jag har vägrat att delta i det hela. Jag och Kristin gjorde lite julmat som vi gillar och bjöd hem Chrisss. Sedan satt vi och pratade om allt möjligt istället för att tramsa med kassa traditioner.
Postad 26 December 2013 - 14:12
Postad 26 December 2013 - 14:25
Hmm, då har du inte sett många filmer om det är den skojigaste basscenen du sett/hört
med ditt system har du väldigt många mysiga basscener att se fram emot
Håller fortfarande Underworld Awakening som den bästs basfilmen någonsin.
Det handlar inte om basfilmer. Det handlar om specifika scener som pushar ett bassystem till sitt yttersta.
Underworld har mycket bas, det håller jag med om. Men ingen specifik scen som pushar basystemet i närheten lika mycket som tåget i Skyfall eller draken i Draktämjaren.
Första gången jag såg Skyfall blev det lite brunt i fillingarna.
Basarna bottnade så hårt att det klonkade.
Redigerat av Bakerman, 26 December 2013 - 14:27.
Postad 26 December 2013 - 14:59
Sen körde jag basen "ganska" hot då också.
Jag har sänkt mer och mer. Förut tittade jag på film med lägre volym. Bassystemet begränsade iom att jag körde det så hot.
Nu har jag sänkt basen massor och tittar istället med en högre grundvolym.
Postad 26 December 2013 - 17:10
Postad 26 December 2013 - 19:22
Carro fick julklappen jag köpte till spelet, ett styck kartong med rövhålschoklad och en krydda ala Bone Sucking rib rub
Vi vuxna byter inte julklappar med varandra längre, julen är till för dom små iaf hos oss
Det lilleman blev gladast för kostade 19kr, så det handlar ju inte direkt om pengar för att dom skall bli glada och nöjda med julen för den delen heller.
Postad 26 December 2013 - 19:26
Det var väl när det bottnade som det blev brunt i fillingen=DyrtFörsta gången jag såg Skyfall blev det lite brunt i fillingarna.
Basarna bottnade så hårt att det klonkade.
Postad 26 December 2013 - 19:44
Alice hade vart skoj att se, Monster Magnet är helt ok live, Sabbat, Magnum och WASP....Bombus MÅSTE dessutom vara svinbra live med det soundet.... hmm
Redigerat av Evil Homer, 26 December 2013 - 19:47.
Postad 26 December 2013 - 20:14
Har dom med syrgas och rullatorer medBtw...
Alice hade vart skoj att se, Monster Magnet är helt ok live, Sabbat, Magnum och WASP....Bombus MÅSTE dessutom vara svinbra live med det soundet.... hmm
Postad 26 December 2013 - 23:58
Redigerat av MattiasBGD, 26 December 2013 - 23:58.
Postad 27 December 2013 - 00:53
Men inte nu för tung bas sviss eller annat
Postad 27 December 2013 - 01:04
Runner Runner var en bättre film.
Postad 27 December 2013 - 01:10
Postad 27 December 2013 - 02:10
Annars har vi ju myntat uttrycket "Ninjabas". Då är det så mycket bas att rutorna exploderar och likt shuriken fastnar i grannfasaden.
Det är ganska få som har sån baskapacitet samtidigt som dom har rutor från 1952, så att spela sönder rutorna är det nog inte många som gör.
Det var väl när det bottnade som det blev brunt i fillingen=Dyrt
Jag fick faktiskt betalt för att ta emot ett komplett element.
Postad 27 December 2013 - 09:18
Fan, jag är byggsugen. Får se om man kan bygga något skoj idag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
61 filmer
424 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?