Iofs så är väl det vad du gör mest va , merger?
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
306:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 26 November 2009 - 10:00
Postad 26 November 2009 - 10:12
Har inte spelat på nån dag så inte upplevt tactical knife problemet. Man kan man inte skjuta Härjarn på avstånd. Han lär ju bara ta de som sitter å campar?
Snack......inte blir det någon camping inte....att man sen inte springer pang på och blir dödad direkt vilket verkade vara konceptet för mina lagmedlemmar igår betyder ju inte att man campar. Tycker jag röjde på ganska bra faktiskt.....18-16 när man möter morlock, l2ickard, härjarn, eldoro och rodge tycker jag är fullt godkänt.
Fast du verkar ha suttit mycket i hörn och förskt plocka in chopper gunner på sistone noseone......
Postad 26 November 2009 - 10:15
Postad 26 November 2009 - 10:20
Någon måste ta kniven från härjaren......du var sjukt störig igår.......
jag började med att få tactical knife på magnum och sprang runt i free4all och fick ihop 50 kills men inte räckte det.....man får jobba en stund för att fixa den.
Kniven är väck, tryckte nyss prestige.
Postad 26 November 2009 - 10:25
Puh då kanske man kan få en syl i vädret
Postad 26 November 2009 - 10:43
Vi måste nog ordna kneg till dig också så du inte sitter o spelar hela dagarna och tar ledningen i prestigeligan.......angående Frasse så är ett mail skickat till berörd professor om vad han egentligen forskar om på dagarna.......vad gäller Benny o kerren blir det klurigare........man vill ju inte bomba skåne liksom.....det vore ju att ta i.....får lura på den...
Redigerat av Unregistered32f0b602, 26 November 2009 - 10:43.
Postad 26 November 2009 - 10:45
Vi måste nog ordna kneg till dig också så du inte sitter o spelar hela dagarna och tar ledningen i prestigeligan.......angående Frasse så är ett mail skickat till berörd professor om vad han egentligen forskar om på dagarna.......vad gäller Benny o kerren blir det klurigare........man vill ju inte bomba skåne liksom.....det vore ju att ta i.....får lura på den...
Ett kneg hade ju inte varit fel, men det är så jeffla svårt att få jobb nuförtiden, iaf om man inte vill sitta på ett kontor.
Postad 26 November 2009 - 10:54
Postad 26 November 2009 - 11:01
De söker ju bärplockare i Helsingborg, något för dig?
Bärplockare
Fan vad elak du har börjat bli noseone.....
Höll på lite igår å försökte fixa 75 kills med usp:n, men den är ju så dålig... sänkte min k/d från 1,82 till 1,77 igår.. å det var inte kul bara frustrerande... men har mindre än hälften kvar nu.
Jo det är kinkigt det där....sprang runt med bara magnum på free4all igår och det är kinkigt.....gick typ 21-25 på den rundan så man sabbar ju statsen om man ska ordna det snabbt......
Postad 26 November 2009 - 11:38
Höll på lite igår å försökte fixa 75 kills med usp:n, men den är ju så dålig... sänkte min k/d från 1,82 till 1,77 igår.. å det var inte kul bara frustrerande... men har mindre än hälften kvar nu.
Kör akimbo när du kan det, och FMJ.
Postad 26 November 2009 - 13:31
Ikväll?Nu är jag hemma från Moskva igen, ser fram emot att lira snart!!
Postad 26 November 2009 - 13:40
Nu är jag hemma från Moskva igen, ser fram emot att lira snart!!
Är banken såld......
Postad 26 November 2009 - 13:48
Vad det gäller mig så verkar det redan vara fixat. Fick en jefla massa att göra på jobbet. Frugan kom hem från en 3 veckors utlandsvistelse. Främmande hela helgen. Utlandssemester nästa vecka .... Ta det lugnt kompis... Jag är fullständigt oskadliggjord
Postad 26 November 2009 - 13:54
Postad 26 November 2009 - 14:14
Mellan jobb
Arbetsbefriad
Till arbetsmarknadens förfogande
Själv måste jag nog jobba lite hemifrån i em.
Postad 26 November 2009 - 14:16
Postad 26 November 2009 - 14:21
Jag spelar det med brossan! sjukt kul!Kanske ska ge Spec Ops ett försök ikväll. Är det någon som vill hänga på? Jag har bara testat den första (träningbanan) så jag är helt färsk
Postad 26 November 2009 - 14:27
Postad 26 November 2009 - 14:46
du är ju helt galen... jag längtar dock tills jag får ninja igen.. så trött på alla noobs som trycker i hörn med den där kassa sensorn. å sen ninja pro som man kan smyga upp på dem å stoppa cowboysarbössorna där solen inte skiner å panga av...Fått kniven nu igen.
Postad 26 November 2009 - 14:51
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 November 2009 - 14:51.
Postad 26 November 2009 - 15:44
Det finns alltså en del arbetslösa här också? Hmm, tyckte att vissa har spelat otroligt mycket redan, så det förklarar saken.
tycker mig se att alla de som spelat mest har jobb även om det verkar lite tveksamt med vad frasse hittar på så säger han att han ska upp tidigt ibland
Postad 26 November 2009 - 15:50
Jag blir mer trött på alla som kör med sprayvapen när en annan kör bolt.
Jag gillar inte de helautomatiska assaultbössorna. Känns alltid som fusk när man blir dödad av en sån
Postad 26 November 2009 - 15:55
Jag gillar inte de helautomatiska assaultbössorna. Känns alltid som fusk när man blir dödad av en sån
precis som noob tuben då
Postad 26 November 2009 - 16:02
Jag blir mer trött på alla som kör med sprayvapen när en annan kör bolt.
Jag är mest trött på alla som skjuter när jag spelar medeltid med kniven.
Postad 26 November 2009 - 16:54
Spray and pray. I like itJag gillar inte de helautomatiska assaultbössorna. Känns alltid som fusk när man blir dödad av en sån
Postad 26 November 2009 - 17:28
Fast jag gillar FAL:en bäst.
Det som dock är irriterande, precis som i 4:an, är folk som bara tänker på sin k/d och vill samla på sig killstreaks.
Men dom spelar fan inte TDM för det är dom för kassa för. FY FAN!
Jag, Härjarn och Soffan hamnade med ett sånt gäng när vi lirade Sabotage.
Jefvla idioter!
Postad 26 November 2009 - 17:39
Postad 26 November 2009 - 18:40
ja dom va riktigt ###### dåliga som andra i laget,, gjorde ingenting för att varken försvara eller planta bomben,, när vi lyckades planta bomben stod dom kvar på våran sida och kampade,, störande
Störande är ju bara förnamnet, hade det varit friendly fire så hade jag knivat asen...
Postad 26 November 2009 - 19:31
jobbigt, en annan hatar ju att förlora oavsett vad det gäller men vissa verkar inte bry sig eller så fattar dom inget.ja dom va riktigt ###### dåliga som andra i laget,, gjorde ingenting för att varken försvara eller planta bomben,, när vi lyckades planta bomben stod dom kvar på våran sida och kampade,, störande
Postad 26 November 2009 - 19:53
Redigerat av benji-boy, 26 November 2009 - 20:23.
Postad 26 November 2009 - 20:07
själv hette jag supportmannen finns på youtube där finns det bevis på man inte va lika värdelös som man e på cod
Och Al Bundy var bra på Amerikansk Fotboll i High School!
Postad 26 November 2009 - 20:08
Och Al Bundy var bra på Amerikansk Fotboll i High School!
va? e trög vet det..
Postad 26 November 2009 - 20:16
jobbigt, en annan hatar ju att förlora oavsett vad det gäller men vissa verkar inte bry sig eller så fattar dom inget.
Dom fattar nog inte. Det lägger jag min röst på.
Postad 26 November 2009 - 21:11
USP FMJ är en kanon bra pistol (Den bästa!?)
Frasse: lätt ordnat i 3rd person Cage annars..
Postad 26 November 2009 - 21:14
Postad 26 November 2009 - 21:47
varför i **** spelar folk inte som det ska spelas?!?
år så trött på att joina en server och sen ge allt för att planta/ta flaggan/ta bas men inte fan gör en enda jävel samma!
Var var alla mina så kallade team m8s!? jo låg 3 m från spawn och campade....
pallar inte mer!
Cel
OAO
Postad 26 November 2009 - 22:21
Postad 26 November 2009 - 22:53
Postad 26 November 2009 - 22:54
Långt ifrån den bästa skulle jag säga.. men nu är det ordnat iaf.. å riktigt skoj å springa med kniven... fixat 6-7 kills i SD med bara kniven på rad nu..USP FMJ är en kanon bra pistol (Den bästa!?)
Frasse: lätt ordnat i 3rd person Cage annars..
Tycker också som morlock att man kan trycka bra mycket fortare än den skjuter..
Postad 26 November 2009 - 23:50
Får panik och börjar skrika hejdlöst när helikoptrarna mejar ner mig.
Postad 27 November 2009 - 02:03
Postad 27 November 2009 - 02:54
Kör nästan uteslutande med dessa;Vad kör ni för vapen och perks? Jag har fastnat i cold-blooded, kan inte spela utan.
Får panik och börjar skrika hejdlöst när helikoptrarna mejar ner mig.
Prim: Intervention + ACOG
Sec: Shotgun M1014 eller PP2000
Claymore / Semtex
Flashbangs
Sleight of hand pro
Stopping Power
Steady Aim / Ninja
Prim: Intervention + Thermoscope
Sec: Shotgun M1014 eller PP2000
Claymore / Semtex + Flashbangs
Sleight of hand pro
Stopping Power
Steady Aim / Ninja
och nya favoriten;
Prim: Random SMG
Sec: USP + Tactical Knife
Semtex + flashbangs
Marathon pro
Lightweight pro
Commando pro
Sen har jag en SCAR-klass också med dämpare ninja och stopping.
Samma här, man skulle kunna få grymma stats om man vill - men spelet blir ju så tråkigt. Kötta på bara!Lider med dig. Blir skogstokig när jag hamnar med såna idioter. Jag vill ha KUL när jag lirar. Brukar hoppa ur när jag hamnar i hopplösa matcher fullt med tomtar & lagg. Tur man skiter i allt vad ratio heter...
Tog in en chopper gunner (11 kills) ett par matcher ikväll enbart med kniven... kanske lite overpowered?Långt ifrån den bästa skulle jag säga.. men nu är det ordnat iaf.. å riktigt skoj å springa med kniven... fixat 6-7 kills i SD med bara kniven på rad nu..
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 November 2009 - 02:51.
Postad 27 November 2009 - 03:01
Postad 27 November 2009 - 06:04
första varvet tog 2dygn 2 timmar
andra varvet tog 1 dygn å 20 timmar så det börjar bli lite bättre
Postad 27 November 2009 - 08:56
ja, det blev lir i går :-)Ikväll?
Banken sköter sig super :-)Är banken såld......
Postad 27 November 2009 - 09:03
Själv har jag väl hunnit med en 5-6 timmar tror jag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
32 bilder
185 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?