Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 26 January 2010 - 20:47
Postad 27 January 2010 - 01:18
Postad 27 January 2010 - 01:27
Postad 27 January 2010 - 12:50
Postad 27 January 2010 - 13:45
Jag menar, tetris är bättre än MW2 så det är ju inte direkt som att BC2 har några höga krav på sig.
Postad 27 January 2010 - 14:06
Jag menar, tetris är bättre än MW2 så det är ju inte direkt som att BC2 har några höga krav på sig.
MW2 slog alla rekord och sålde miljoner ex världen över, det är bara senaste månad som spelet fick en dålig stämpel pga alla glitches och andra små fusk.
Folk som säger att de har tappat lusten för spelet, klart som f-n att man tappar lusten när alla sitter och lirar ett spel 24/7 oavsett om det är MW2 eller andra spel!
MW2 kommer alltid att vara numero uno men jag kommer ändå att köpa BC2.
Redigerat av Lias08, 27 January 2010 - 14:48.
Postad 27 January 2010 - 14:34
BC2 kommer alltid att vara numero uno men jag kommer ändå att köpa spelet.
numero dos menar du kanske?
Men du har helt rätt i det du skriver. Klart man blir trött på spelet. Har ju spelat det istortsett varje dag sen det kom.
Postad 27 January 2010 - 14:50
hehe, det är MW2 som är numero uno men jag kommer ändå köpa BC2.numero dos menar du kanske?
Men du har helt rätt i det du skriver. Klart man blir trött på spelet. Har ju spelat det istortsett varje dag sen det kom.
Numero uno låter sexigare
Postad 27 January 2010 - 14:55
Och förresten så har jag tröttnat FAST jag inte ens spelar det 24/7 som ni skriver.
Lyfte fram gamla hederliga Halo 3 och körde Mp igår...det var mumma ska ni veta!
Mass Effect 2? Låt mig skratta...vill jag ha tråkigt så städar jag hellre
Postad 27 January 2010 - 15:07
PrecisMass Effect 2? Låt mig skratta...vill jag ha tråkigt så städar jag hellre
Jag förstår inte hysterin kring ME2!
hihi
Postad 27 January 2010 - 15:08
Och sen Halo 3 som exempel? Det är ju fan bara underåriga amerikaner som spelar det skiten!
Och Mass Effect ska du FAN INTE KLAGA PÅ...
Postad 27 January 2010 - 15:30
Men jag gav ME1 en ärlig chans men...nä, verkligen inte min typ av spel. Så jag tror ju inte att ME2 kommer att bli nå vidare bra det heller.
F´låt.
Postad 27 January 2010 - 15:35
Postad 27 January 2010 - 16:39
MW2 slog alla rekord och sålde miljoner ex världen över
Jag skiter väl i spelets försäljningssiffror, det enda de visar är att de rider på framgången efter det förra spelet och bra marknadsföring. Hade det fortsatt att sälja miljoner ex flera månader i streck så skulle det vara annorlunda. Det är fortfarande ett dåligt spel.
GWB blev framröstad som prez två gånger i rad men det betyder inte att det va särskillt bra, bara att massan går att lura väldigt lätt. Sådana som du.
Postad 27 January 2010 - 16:47
Du kanske är kass på spelet därför klagar du så mycketJag skiter väl i spelets försäljningssiffror, det enda de visar är att de rider på framgången efter det förra spelet och bra marknadsföring. Hade det fortsatt att sälja miljoner ex flera månader i streck så skulle det vara annorlunda. Det är fortfarande ett dåligt spel.
GWB blev framröstad som prez två gånger i rad men det betyder inte att det va särskillt bra, bara att massan går att lura väldigt lätt. Sådana som du.
Som jag skrev tidigare, visst har MW2 sina brister här och där men jag med säkert många andra är fortfarande extremt nöjda med spelet i helhet.
Redigerat av Lias08, 27 January 2010 - 16:50.
Postad 27 January 2010 - 16:58
VAFAN?!!?
Och sen Halo 3 som exempel? Det är ju fan bara underåriga amerikaner som spelar det skiten!
We've noticed. Many of you are sick to death of Halo. To a certain extent that's understandable, but then, sometimes you have to applaud the efforts of a game that, two years on from release, is still so damn popular.
How popular? According to Bungie, on average, every single day, there are over 1,000,000 unique Halo 3 users. Over one million. Every. Day.

Lagom med OT
MW2 är rätt bra efter omständigheterna, åtminstone när man spelar med rätt typer
Postad 27 January 2010 - 16:59
När WoW kom spelade jag det i ett par timmar, sen sålde jag det och gick tillbaka till CoD4, men Wow var ju inte ett dåligt spel, men mina förväntningar, efter att ha upptäckt Cod (ganska sent) var väldigt höga.
Jag tycker inte att det är fel att vara lite "anti" ibland, det inbjuder till att man börjar reflektera över vad man spelar, vilket jag gör för sällan.
Postad 27 January 2010 - 17:20
Jag vet inte om jag gillar SP eller MP bäst med det här spelet. Båda är helt enkelt suveräna
Sniperbanan är absolut en av de bästa i spelet, och att kunna använda den sniperbössan i MP hade varit oslagbart. Tänk dig att springa runt med en ljuddämpad sniperbössa online.. Fasiken vad man hade kunnat röja loss.
Dessutom skulle jag vilja ha en ny Perk (kanske i MW2?) som tillåter en att använda TVÅ attachments på samma vapen, istället för att använda två olika vapen på samma klass (overkill). Jag hade gärna haft en ljuddämpad M16 med ACOG eller en kombination liknande den man får ha i SP, "SOPMOD" eller vad den bössan kallas.
Postad 27 January 2010 - 18:05
How popular? According to Bungie, on average, every single day, there are over 1,000,000 unique Halo 3 users. Over one million. Every. Day.
Det finns 10 miljoner amerikanska pojkar (aka ung######r) i åldern mellan 10-14.
Postad 27 January 2010 - 18:38
Återvänder nog dock när jag har fått kyla av mig med lite andra spel. Funderar på att ge MP i Battlefield BC 2 en ärlig chans denna gång. BC 1 testade jag online i kanske 30 minuter max...
Postad 27 January 2010 - 19:00
Postad 27 January 2010 - 19:49
Starta om routern (om du har en det vill sägakan själv inte spela där jag baracken där jag ligger nu då uppkopplingen inte tillåter det? Lite konstigt för jag har inga problen att tanka ner i 200-300kb/s eller gå LIVE men spelet hittar inga matcher, någon som kan säga varför? jaja, det är kanske lika bra då jag tröttnat lite på spelet och hoppas jag kommer igång igen i helgen men det blir så jäkla sena nätter bara
BF2:BC 2 hoppas jag verkligen blir bra men MW2 är det bästa online spel jag spelat på boxen.
Postad 27 January 2010 - 20:13
Hahaha, jag håller med lite. Även om jag faktiskt fortfarande tycker att Halo 3 är roligare än MW2.VAFAN?!!?
Och Mass Effect ska du FAN INTE KLAGA PÅ...
Men ja, Mass Effect är kungligt. Blandar action och rollspel på ett underbart sätt. Men visst, kan man inte förstå folk som pratar mer än ett par meningar och att man kan GE OLIKA SVAR till den personen så visst, då är det kanske inget spel för en.
Postad 27 January 2010 - 20:24
Starta om routern (om du har en det vill säga
).
haha, ja om det vore så lätt men tyvärr kan jag inte göra det. Vet inte vart den är.
Postad 27 January 2010 - 21:20
Förresten, hittade det här i Cod4 tråden. Lite kul, det stämmer ju väldigt bra:
Whaaat, rotar du runt i mina gamla inlägg?
Vad kan jag säga, man är väl bra på att förutspå spelutvecklingen.. eller nåt
Tycker fortfarande sniper/stealth-banorna i singleplayer är det bästa med MW-spelen... Synd att man inte kan spela dem som full-coop, spec-ops är okej, men för kort
Postad 27 January 2010 - 22:01
Eller?
Postad 27 January 2010 - 22:48
ja visst, som sagt, vi har ju sett det förut.Jag tror att den största anledningen till att man tröttnat är att det är alldeles för likt COD4 (som jag också är trött på).
Eller?
Postad 27 January 2010 - 23:35
Hamnade på Estate banan TD och en kille drog in minst 8 emergency drops under den tiden jag hann spela. Han hade bara 15 kills.
Hittade ett klipp.
Unlimited airdrops
Redigerat av MB7726, 28 January 2010 - 01:12.
Postad 27 January 2010 - 23:54
Riktig dålig stil, inte undra på att folk blir missnöjda.Fler som har råkat ut för ett nytt fusk?
Hamnade på Estate banan TD och en kille drog in minst 8 emergency drops under den tiden jag hann spela. Han hade bara 15 kills.
Postad 28 January 2010 - 11:21
Det är på tiden att de kommer med några nya MP-kartor och en stor uppdatering.
Postad 28 January 2010 - 11:36
Dock en annan grej
Definitiv den absolut enda bästa av dom alla Knife Kill !!
Postad 28 January 2010 - 12:00
Postad 28 January 2010 - 13:03
Fler som har råkat ut för ett nytt fusk?
Hittade ett klipp.
Unlimited airdrops
Jepp, råkade ut för det igår, dock bara vanliga paket. Men de fick väl in 6 pave low, 4 chopper gunner samt 3 AC130.
Drygt som fan, förutom att jag kunde "levla" upp cold blooded lite :/
Blev rätt många complaint lagda på de killarna.
Redigerat av ryst, 28 January 2010 - 13:04.
Postad 28 January 2010 - 16:40
Åh vad fint! Gillar att snubben dör av kniven när kniven kommer med SIDAN på hans ansikte.Inga uppdateringar just nu.
Dock en annan grej
Definitiv den absolut enda bästa av dom alla Knife Kill !!
Postad 28 January 2010 - 16:48
...efter att den först studsat mot en vägg på ett hus, vilken död alltsåÅh vad fint! Gillar att snubben dör av kniven när kniven kommer med SIDAN på hans ansikte.
Postad 28 January 2010 - 17:31
Det där går ju dock rätt lätt om man har tempo och alla andra bara segar runt. Det händer!
Postad 28 January 2010 - 21:15
Jämför du MW2 med WoW? Konstig jämförelse.Jag har full förståelse för dom som ratar MW2, det har varit otroligt mycket förväntningar och snack och försäljningssiffrorna ska vi inte tala om. Kommer man in fel i spelet, dvs lite avvaktande, så är det lätt att tröttna och tycka det är dåligt just för att alla pratar så mycket om det.
När WoW kom spelade jag det i ett par timmar, sen sålde jag det och gick tillbaka till CoD4, men Wow var ju inte ett dåligt spel, men mina förväntningar, efter att ha upptäckt Cod (ganska sent) var väldigt höga.
Jag tycker inte att det är fel att vara lite "anti" ibland, det inbjuder till att man börjar reflektera över vad man spelar, vilket jag gör för sällan.
Postad 28 January 2010 - 22:12
Fast alltså. MW2 finns ju till PC också.Bergsgetter på planeten mars då, eftersom WoW är ett PC-spel.
Postad 28 January 2010 - 22:13
Redigerat av bananplanta, 28 January 2010 - 22:13.
Postad 28 January 2010 - 22:13
Blir nog till att damma av mitt gamla N-64 och börja spela Turokserien igen.
Postad 28 January 2010 - 22:15
Fast alltså. MW2 finns ju till PC också.
Aaaaa, men det här är faktiskt Xbox 360-delen av forumet
Postad 28 January 2010 - 22:18
Vet jag väl! Men det ändrar inte faktan.Aaaaa, men det här är faktiskt Xbox 360-delen av forumet
Postad 28 January 2010 - 23:18
Den banan är en av de bästa för knivnnigar, mitt rekord tog jag på karachi dock.. 19.
Som någon sa så gäller det bara att hålla tempo och att motståndarna är någorlunda sega eller vad man ska säga
Dom får ju helst inte ha så mycket koll runt omkring sig eller för mycket kommunikation
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
21 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?