Grilltråden
4196 svar till detta ämne
Postad 03 april 2016 - 17:56
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
De få pizzorna jag har gjort på grillen blir mycket bättre i grillen än ugnen.
Använder du Webers originalsten ? Det följer med en alumimiumplåt till dom stenarna och vissa lägger pizzan på plåten och vissa direkt på stenen. Vilket sätt gjorde du på?
Postad 03 april 2016 - 18:00
korpen
-
korpen
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Använder du Webers originalsten ? Det följer med en alumimiumplåt till dom stenarna och vissa lägger pizzan på plåten och vissa direkt på stenen. Vilket sätt gjorde du på?
Yepp, använde Weber originalsten med aluplåt. Med nya kittet kom det inte med aluplåt så det blir att baka utan plåt.
Postad 03 april 2016 - 18:41
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Jag upplever Spirit som ännu lättare att göra ren, eftersom att själva tråget går att ta ur grillen och sedan göra rent i köket eller var man nu vill hålla till.
Men jag tycker jag kunnat läsa mig till att Spirit ligger i en kvalitéts mässigt lägre nivå jämfört med Q serien?
Postad 03 april 2016 - 18:46
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Åk till exempelvis Bauhaus och bilda din egen uppfattning. För egen del gillade jag Q3000 bättre i den prisklassen. Dumt att beställa över nätet pga subjektiva åsikter.
Postad 03 april 2016 - 18:56
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Men jag tycker jag kunnat läsa mig till att Spirit ligger i en kvalitéts mässigt lägre nivå jämfört med Q serien?
Jag har ägt båda två.
Var jättenöjd med Q-serien, värmde upp jättefort och var enkel att använda samt god grillyta med tanke på grillens storlek.
Dock började min få problem med lacken på locket och att gallret började bli nött. Men detta ska tydligen varit ändrat och uppdaterat på årets modeller.
Min nuvarande Spirit är jag väldigt nöjd med, en sak jag uppskattar är de större möjligheterna till indirekt grillning som 3 brännare ger samt att denna har skydden ovanför brännarna vilket Q-serien inte har.
Deras galler är ju sagt att de är utformade att skydda brännarna, men är väl inte hela sanningen, bäckade igen ofta i mitt tycke.
Båda är bra grillar och är lite tycke och smak, men upplever att min nya känns lite bättre på det mesta.
Dock till ett högre pris också..
Redigerat av masse70, 03 april 2016 - 19:32.
Postad 03 april 2016 - 19:39
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Yepp, använde Weber originalsten med aluplåt. Med nya kittet kom det inte med aluplåt så det blir att baka utan plåt.
Om man föredrar en krispigare pizza så skall man grilla direkt på stenen, har jag läst. Stenen suger åt sig fukt från degen.
Postad 03 april 2016 - 19:51
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Om man föredrar en krispigare pizza så skall man grilla direkt på stenen, har jag läst. Stenen suger åt sig fukt från degen.
Detta kan jag intyga.
Postad 04 april 2016 - 07:50
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Jag har ägt båda två.
Var jättenöjd med Q-serien, värmde upp jättefort och var enkel att använda samt god grillyta med tanke på grillens storlek.
Dock började min få problem med lacken på locket och att gallret började bli nött. Men detta ska tydligen varit ändrat och uppdaterat på årets modeller.
Min nuvarande Spirit är jag väldigt nöjd med, en sak jag uppskattar är de större möjligheterna till indirekt grillning som 3 brännare ger samt att denna har skydden ovanför brännarna vilket Q-serien inte har.
Deras galler är ju sagt att de är utformade att skydda brännarna, men är väl inte hela sanningen, bäckade igen ofta i mitt tycke.
Båda är bra grillar och är lite tycke och smak, men upplever att min nya känns lite bättre på det mesta.
Dock till ett högre pris också..
Tack, jo jag läste dina inlägg, dock verkar den du har köpt kosta 8000 kr, tror inte jag är riktigt där än. Vi har köpt hus för några månader sedan, innan dess gillade jag kanske 1 gång om året om ens det. Så detta är mer en "prova" på och se intresse grej men samtidigt vill jag inte lägga 1500-2000 kr på något som är jobbigare att sköta och därmed troligen kommer användas mindre. Gasol verkar vara ett bra alternativ, det är enkelt att komma igång och det är enkel rengöring.
Vad behöver man köpa förutom själva grillen? Vad kostar ex en gasolgrill som inte är komposite? Var köper man detta billigast? Vilka tänger är rimliga att köpa? Behövs överdrag? o.s.v.
Åk till exempelvis Bauhaus och bilda din egen uppfattning. För egen del gillade jag Q3000 bättre i den prisklassen. Dumt att beställa över nätet pga subjektiva åsikter.
Jo jag har såklart varit o känt på dessa grillar ett par gånger och anser att Q3000 ser tuffare ut men Spirit känns mer användarvänlig med fyrkantig konstruktion och stora stabile ytor men så kostar de i regel lite mer. 3 brännare istället för 2 låter inte häller fel men vet inte om jag egentligen behöver det.
Har så gott som bestämt mig att om det blir en Q grill så räcker troligen Q3000 som kostar 500 kr mindre.
Postad 04 april 2016 - 08:10
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Vad behöver man köpa förutom själva grillen? Vad kostar ex en gasolgrill som inte är komposite? Var köper man detta billigast? Vilka tänger är rimliga att köpa? Behövs överdrag? o.s.v.
Det enda du behöver köpa förutom grillen är en gasoltub av önskad storlek, i just ditt fall bör nog en PC5 vara lämpligast för då kan du montera den på själva vagnen vilket ju är praktiskt.
Dock bör du köpa ett överdrag för grillen direkt för att skydda den, annars kan den snabbt bli sliten för väder och vind och se tråkig ut.
Vad gäller tänger osv är det ju upp till dig själv vad du anser dig behöva, finns ju massor att välja mellan både vad gäller märken och kostnad.
Själv tycker jag att det enda som behövs är en bra stålborste, en grilltång samt spade.
Vill du lyxa till det kan man ju sen köpa till kycklinghållare, ribshållare, röklåda, rotisserie-spett och allt möjligt lullull.
Postad 04 april 2016 - 08:16
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Kan tipsa dig om att Lindarn.se just nu har Q3200 till nedsatt pris.
http://lindarn.se/we...0-succ-grillen-
Redigerat av masse70, 04 april 2016 - 08:17.
Postad 04 april 2016 - 08:27
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Tack, det verkar dock vara tillbehören som det är rabatt på bara, inte själva grillen. Priset på grillen är mer eller mindre samma som hos ICA och NetOnNet.
Sen undrar jag om inte Q3000 är ett bättre val för mig, det man får extra för 500 kr känns inte riktigt värt det?
Postad 04 april 2016 - 08:40
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Sen undrar jag om inte Q3000 är ett bättre val för mig, det man får extra för 500 kr känns inte riktigt värt det?
Lampa på handtaget känns meningslöst. Samma med elektronisk tändning. Skillnaden med tändningen är att gnistan genereras med elektronik och tar batterierna slut så funkar den inte. Enda fördelen är att det går att ha knappen intryckt och få flera gnistor på raken. Med den vanliga piezotändningen så krävs det ett tryck per gnista.
Postad 04 april 2016 - 08:51
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Glöm inte brödhyllan 
Postad 04 april 2016 - 09:58
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Vad gäller grilltång har jag testat ett antal olika och den jag tycker är bäst är faktiskt
https://www.byggmax....lltång-p7040002
Postad 04 april 2016 - 11:36
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
En Spirit måste inte kosta lika mycket som den masse70 har köpt. För ett år sedan köpte jag min Spirit Classic 310 för 4995 kr på Bauhaus. Jag får då klara mig utan sidobrännare, nöja mig med porslinsemaljerat galler och stå ut med att grillen är uteslutande svart. Ser på Prisjakt att de ligger en tusenlapp högre nu, men har man lite is i magen så dyker det nog upp ett specialerbjudande någonstans.
Och se till att köpa en stabil tång. Jag har en Weber Style och en Ica Cook & Eat. Båda funkar lika bra, men Icas har den lilla nackdelen att öglan är för liten för att passa krokarna på mina grillar
Redigerat av VincentVegaSWE, 04 april 2016 - 11:40.
Postad 04 april 2016 - 11:57
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Nä, som sagt jag har ju många ggr stött på de lite dyrare Weber grillarna för betydligt lägre summor än normalt.
Så har man is i magen och lite tur att dyka förbi nåt varuhus som råkar rea iväg vissa modeller just då kan man komma undan med rejält lägre slant.
Men ofta är ju det lite off season då också.
Redigerat av masse70, 04 april 2016 - 11:57.
Postad 04 april 2016 - 12:41
-SH-
-
-SH-
-
Lärjunge
-
-
335 inlägg
En bra grilltång är ett måste, kan varmt rekommendera detta kit. Hävdar bestämt att denna tång är vida överlägsen den Byggmax-tång det länkades till. Vill du spara lite köper du bara tången, inte detta kit med tång och stekspade.
Som tidigare nämnts ska du också ha en grillborste, köp denna - du kommer inte att ångra dig.
Postad 04 april 2016 - 12:45
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Exakt dom 3 saker jag själv har, rekommenderas varmt!
Postad 04 april 2016 - 12:49
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
En bra grilltång är ett måste, kan varmt rekommendera detta kit. Hävdar bestämt att denna tång är vida överlägsen den Byggmax-tång det länkades till. Vill du spara lite köper du bara tången, inte detta kit med tång och stekspade.
Som tidigare nämnts ska du också ha en grillborste, köp denna - du kommer inte att ångra dig.
Nu skrev jag lite dumt, menade den TYPEN av tång som jag länkade till.
Personligen tycker jag den Weber-typen och liknande är för klumpiga. Men det är min subjektiva åsikt
Postad 04 april 2016 - 15:12
-SH-
-
-SH-
-
Lärjunge
-
-
335 inlägg
Nu skrev jag lite dumt, menade den TYPEN av tång som jag länkade till.
Personligen tycker jag den Weber-typen och liknande är för klumpiga. Men det är min subjektiva åsikt 
Din åsikt är helt ok. Vad jag har emot den där typen av tång som du länkade till är att de blir veka så fort ett större köttstycke ska vändas. Har använt den typen av tång hos min far och svärfar. Blir lika irriterad varje gång. De är dessutom ofta väl korta om man ska vända saker en bit in på en het grill. Men detta är ju bara min fem cent. 
Hur upplever du grillytan på din nya 320? På pappret är den ju lite mindre än Q300/3000, känns det så i verkligheten också? Är ibland sugen på att uppgradera min Q300 men främsta skälet är att få en större grillyta. Än så länge har det alltid stannat på att en Weber med markant större yta drar iväg ordentligt i pris...
Postad 04 april 2016 - 15:22
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Hur upplever du grillytan på din nya 320? På pappret är den ju lite mindre än Q300/3000, känns det så i verkligheten också? Är ibland sugen på att uppgradera min Q300 men främsta skälet är att få en större grillyta. Än så länge har det alltid stannat på att en Weber med markant större yta drar iväg ordentligt i pris...
Ja, men det lustiga är att jag tycker den faktiskt känns större trots att den inte är det.
Antar att det kanske har med formen att göra, dvs att den har helt raka kanter och inte svängda?
Så för mig räcker den och blir över, minst sagt.
Så all in all så tycker jag den är en klar uppgradering från förra grillen.
Redigerat av masse70, 04 april 2016 - 15:28.
Postad 04 april 2016 - 15:33
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Ja, men det lustiga är att jag tycker den faktiskt känns större trots att den inte är det.
Antar att det kanske har med formen att göra, dvs att den har helt raka kanter och inte svängda?
Så för mig räcker den och blir över, minst sagt.
Så all in all så tycker jag den är en klar uppgradering från förra grillen.
Men om vi faktiskt jämför 2 grillar i samma prisklass? D.v.s Q3000 med en Weber Spirit E-210/310. Att en grill är för 2500 kr är bättre känns annars ganska självklart så länge som man tittar inom samma märke? 5000 kr känns för mig som gränsen, sen ska man ha gasoltub, tillbehör och annat så 6000-7000 kr lär den ändå hamna på vilket egentlige är på tok för mycket för oss som är nya husägare.
Postad 04 april 2016 - 16:25
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Var ju inte dig jag svarade, har aldrig sagt nåt om priser osv.
Det får väl var och en bedömma om nåt är värt priset?
Postad 04 april 2016 - 16:35
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Men om vi faktiskt jämför 2 grillar i samma prisklass? D.v.s Q3000 med en Weber Spirit E-210/310. Att en grill är för 2500 kr är bättre känns annars ganska självklart så länge som man tittar inom samma märke? 5000 kr känns för mig som gränsen, sen ska man ha gasoltub, tillbehör och annat så 6000-7000 kr lär den ändå hamna på vilket egentlige är på tok för mycket för oss som är nya husägare.
Alternativet om det blir för dyrt är att köpa nåt som är billigare, som en skranglig Landmann som rostar snabbt.
Postad 04 april 2016 - 16:41
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Din åsikt är helt ok. Vad jag har emot den där typen av tång som du länkade till är att de blir veka så fort ett större köttstycke ska vändas. Har använt den typen av tång hos min far och svärfar. Blir lika irriterad varje gång. De är dessutom ofta väl korta om man ska vända saker en bit in på en het grill. Men detta är ju bara min fem cent. 
Får ta och mäta den, men den brukar inte slaka trots stor köttbit 
Postad 04 april 2016 - 16:48
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3 637 inlägg
Det är bara att plocka bort plattorna man använder för low and slow och öppna alla spjäll fullt,förutsatt att det finns tillräckligt med kol kvar förstås. Det går dock åt väldigt lite kol i en kamado och de är så pass tjocka och välisolerade att den håller värmen länge efter glöden slocknat om man har den stängd. Det verkar för övrigt som att weber kommer att släppa en kamado på måndag
Trodde jag var ensam på detta forum.  här är en bild ifrån 2012 när jag var med ett lag på em i Belgien. Då var det ägg för hela slanten vi körde med.
image.jpeg 86,21K
1 Antal nerladdningar
Redigerat av Johan_i_burken, 04 april 2016 - 16:53.
Postad 04 april 2016 - 17:32
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Var ju inte dig jag svarade, har aldrig sagt nåt om priser osv.
Det får väl var och en bedömma om nåt är värt priset?
Jaha, men såfall ställer jag frågan till dig nu. Om du har 5000 kr att lägga, köper du en Q3000 eller en Weber Spirit 210/230? Misstänker att du trotts allt faktiskt även jämfört dessa produkter? Att en Weber Spirit 320 Premium är bättre än Q3000 känns för mig ganska självklart som sagt.
Alternativet om det blir för dyrt är att köpa nåt som är billigare, som en skranglig Landmann som rostar snabbt.
Kanske uttryckte mig dåligt, jag kan tänka mig lägga de pengarna som krävs för en Q3000 men mycket merän så är jag inte redo att lägga idag. Sen tror jag ärligt talat att man kan köpa någon av de mindre kända uppstickarna och ändå ha något som inte rostar upp på 1 år men det är såklart en ren gissning.
Förövrigt hade jag väl kunnat nya mig med en Weber kolgrill också för 1500-2000 kr men gasol verkar så mycket enklare och då kanske den också används mer.
Postad 04 april 2016 - 17:36
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Nja, för mig har aldrig Spirit 200 serien lockat, så i det fallet hade jag nog kört på Q3000.
Redigerat av masse70, 04 april 2016 - 17:54.
Postad 04 april 2016 - 17:41
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4 115 inlägg
Hur "fungerar" egentligen Prisjakt "populäraste"?
https://www.prisjakt...rillarna-i-var/
Postad 04 april 2016 - 17:44
macman
-
macman
-
Beroende
-
-
1 078 inlägg
Mest klickade skiten kanske?
Postad 04 april 2016 - 17:53
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Ja det kan man undra, har kikat på den där skrammelhögen Triton några ggr och sämre skit får man leta efter.
Är i paritet med såna där noname-grillar man kan köpa på typ Jula och Rusta.
Redigerat av masse70, 04 april 2016 - 17:54.
Postad 04 april 2016 - 18:02
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Min Landmann-gasolare slängdes efter ganska precis ett år pga att den rostat sönder. Snåla inte, det blir bara dyrt.
Postad 06 april 2016 - 14:46
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
Grillat kött i all ära men jag är en Sucker för fisk o har grillat det mesta.
Däremot har jag aldrig testat att grilla torsk vilket gjordes i går.
Bitarna låg i en enkel marinad av olivolja, vitlök, koriander, chilli, salt och en dash vitvinsvinäger.
Grillades på medelhögvärme med många vändingar o penslade på lite marinad mellan varven.
Jag hade inte förväntat mig något speciellt utan det var mest ett test.
s*tan i gatan vad gott det blev 
Postad 06 april 2016 - 14:50
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Bitarna låg i en enkel marinad av olivolja, vitlök, koriander, chilli, salt och en dash vitvinsvinäger.
Grillades på medelhögvärme med många vändingar o penslade på lite marinad mellan varven.
La du torskbitarna direkt på grillgallret?
Postad 06 april 2016 - 15:13
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
La du torskbitarna direkt på grillgallret?
Yeps och inga probs med att dom delade på sig.
Hade något högre värme under dom två första vändingarna Innan jag sänkte då det kändes lite för varmt.
Postad 06 april 2016 - 15:25
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
På tal om pizzasten, borde det inte fungera lika väl med en stekhäll i gjutjärn?
Postad 06 april 2016 - 15:29
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Fast om jag minns rätt så gör ju just stenen det att den drar in ev fukt så pizzan blir frasigare.
Men kan ha fel....
Postad 06 april 2016 - 15:30
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1 399 inlägg
Har också fastnat för fisk på grillen!
Både torsk och lax är mycket got.
Postad 06 april 2016 - 15:49
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
Fast om jag minns rätt så gör ju just stenen det att den drar in ev fukt så pizzan blir frasigare.
Men kan ha fel....
Har också finurlat i dom vägarna, samtidigt ser man stenar som har aluskiva.
Fast då får man iaf valet att kunna direkt mot sten.
Testar i helgen o lämnar rapport 
*edit*
Dock tror jag att gjutjärnshäll kan bli på tok för varm, så man får nog vara försiktig.
Har också fastnat för fisk på grillen!
Både torsk och lax är mycket gott.
Om man kan överleva att fisken är rå i mitten så kan jag verkligen rekommendera tonfisk, ja även lax.
Full sprutt på grillen och ett par snabba vändningar.
Det jag blev förvånad med torsken var att den tog langt mer smak av både marinad och grillningen i sig.
Redigerat av johan b-lund, 06 april 2016 - 15:51.
Postad 06 april 2016 - 17:47
korpen
-
korpen
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Nya kolgrillen från Weber. http://www.webergril...m=&utm_content=http://youtu.be/JjbUilmcU4U
Redigerat av korpen, 06 april 2016 - 17:58.
Postad 06 april 2016 - 18:22
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1 399 inlägg
Hatar tonfisk men har grillat det en gang och det var faktiskt riktigt gott.
Sen är smörfisk en mycket fin fisk att grilla också.
Postad 06 april 2016 - 18:36
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
Gaständning?

Hatar tonfisk men har grillat det en gang och det var faktiskt riktigt gott.
Sen är smörfisk en mycket fin fisk att grilla också.
Blir den genomgrillad då smakar det skosula, men som sagt alla kan inte inte äta rå fisk.
Smörfisk har jag aldrig gett mig på, har hört mycket om fuskförsäljning.
Redigerat av johan b-lund, 06 april 2016 - 18:43.
Postad 06 april 2016 - 19:32
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1 821 inlägg
Nya kolgrillen från Weber.
Ser inte dum ut men vad kan den kosta? 5000-7000 kr?
Redigerat av Unregistered30026, 06 april 2016 - 19:33.
Postad 06 april 2016 - 19:39
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1 174 inlägg
Ser inte dum ut men vad kan den kosta? 5000-7000 kr?
MSRP är $1600 och $2300 men har även sett uppgift på den med bord för $1999...så 15-20k i svedala skulle jag tippa
Postad 06 april 2016 - 19:46
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Imo löljigt högt pris för en kolgrill om detta nu stämmer.
Man får ju nästan en Summit gasol för de pengarna.
Postad 06 april 2016 - 19:56
johan b-lund
-
johan b-lund
-
Mästare
-
-
3 131 inlägg
Imo löljigt högt pris för en kolgrill om detta nu stämmer.
Man får ju nästan en Summit gasol för de pengarna.
Jo lite galet är det allt, kan det vara dom där 60 åren med forskning som drar upp priset ?

Postad 06 april 2016 - 20:01
korpen
-
korpen
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Vill ha grillen!
Postad 06 april 2016 - 20:03
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Jo lite galet är det allt, kan det vara dom där 60 åren med forskning som drar upp priset ?

Personligen skiter jag fullständigt om dom tom forskat 100 år på den, det är fortfarande en kolgrill vi pratar om...
Postad 06 april 2016 - 20:16
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19 825 inlägg
Håller med om att priset var löjligt. Vad är tillverkningskostnaden? 4-500 spänn max. 99% köper nog hellre en riktig kamado istället om priset stämmer.
Postad 06 april 2016 - 20:17
korpen
-
korpen
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Weber summit grilling center!
https://www.flickr.c...ase/25637512574
https://youtu.be/OVLw88CZkDQ
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|