Bakis?Snart dags för en dokumentär, på låååååg volym idag....
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 01 January 2014 - 18:36
Hahaha, vågar svära på att du inte är ensam om det.Bara lite "känslig för höga ljud idag", gör ont i mitt huvud då
Postad 01 January 2014 - 18:37
Kollar på high School-film med magiinslag och en som rymt från något skumt fängelse. Äckliga Nazgul-wannabes försöker suga ur själen ur huvudpersonstönten.
Postad 01 January 2014 - 20:43
Nä nu får det bli lite serie-dokumentär om seriemördaren i Miami
Postad 01 January 2014 - 20:55
Jag skulle vara ledsen och undra vad jag hade gjort som fick folk att vilja uppmuntra andra att ignorera mig.
Postad 01 January 2014 - 22:42
En animerad historisk film blev det av med grabben. Handlade om en röhårig tös som fick sin mamma förvandlad till björn.
Postad 02 January 2014 - 00:51
De har bra ljudtekniker med sig på rymdskeppet för ljudet var det inget fel på. Dessvärre var filmen inte lika djup som basen.
Redigerat av Ageve, 02 January 2014 - 00:59.
Postad 02 January 2014 - 06:10
Att du inte förstår det, säger väl ganska mycket om hur liten din "bubbla" faktiskt är
Och ett bra exempel på hur stor skillnad det är mellan folk och fä
Jag kan förstå hur man kan tycka att det ger en kick att vara oönskad och ändå lyckas tvinga sitt sällskap på andra. Att förstå det är inte svårt. Men det är inte ett nornalt beteende.
Att du levererar repliker i stil med din sista och avslutar en sådan förolämpning med en smiley gör dig inte populär. Skärp dig.
Postad 02 January 2014 - 08:54
Klockren dokumentär om krukmakare.Japp. Jag gillar dem
.
Postad 02 January 2014 - 10:47
Har haft The Pacific baxen i minst ett år nu och den är fortfarande inplastad
Postad 02 January 2014 - 10:55
Se Pacific för ljudet och bildens skull, tycker inte den håller samma klass som första serien.Om man skulle avverka en reality serie.
Har haft The Pacific baxen i minst ett år nu och den är fortfarande inplastad
Sen är jag iofs mest intresserad av den europeiska delen av ww2, så till viss del är det därför också
Postad 02 January 2014 - 13:16
I skillnad mot Band Of Brothers så finns det inga karaktärer som man kan följa eftersom alla dör hela tidenSe Pacific för ljudet och bildens skull, tycker inte den håller samma klass som första serien.
Sen är jag iofs mest intresserad av den europeiska delen av ww2, så till viss del är det därför också
Postad 02 January 2014 - 13:37
Jag kan förstå hur man kan tycka att det ger en kick att vara oönskad och ändå lyckas tvinga sitt sällskap på andra. Att förstå det är inte svårt. Men det är inte ett nornalt beteende.
Att du levererar repliker i stil med din sista och avslutar en sådan förolämpning med en smiley gör dig inte populär. Skärp dig.
Då kanske du glömmer av att ett par personer ur eran "grupp" är dom som beter sig mest förolämpande på detta forum, men du kanske väljer att blunda för det du vill, och bara se det du vill. Inte förvånad det minsta
Kan tillägga att två st personer ur eran grupp beter sig allt annat än normalt, så snälla sluta spela herr duktig.
Postad 02 January 2014 - 13:43
Postad 02 January 2014 - 13:49
Jag läser i stort sett bara i galleriet och denna tråd på MHB. Hur det ser ut i övrigt vet jag inte. Om det är det du menar med bubbla så har du rätt.
Ja jag tror dock att du är väldigt medveten om helheten. Men inget vi ska älta.
Ville bara få fram det att dom värsta kålsuparna är dom i din egna bubbla.
Postad 02 January 2014 - 13:54
Postad 02 January 2014 - 13:56
Nej, det håller jag inte med om av vad jag har sett. Jag ser mest okunnigt folk som inte klarar av att få höra hur verkligheten fungerar.
Ja det är väl klart
Vad är det du egentligen menar med "okunnigt folk", låt höra.
Postad 02 January 2014 - 14:00
Postad 02 January 2014 - 14:03
Postad 02 January 2014 - 14:06
Postad 02 January 2014 - 14:11
Ok, det kan jag göra.
...
Om du nu tycker att de värsta kålsuparna finns i denna tråd så föreslår jag att du ignorerar den. Bra lösning för samtliga.
Postad 02 January 2014 - 14:14
Det finns även jättetrevliga personer i denna tråd, så det har jag inga planer på, ett forum är och ska vara öppet och trevligt för samtliga användare
Postad 02 January 2014 - 15:18
fis-audio-lifetime-teaser-g.jpg 23.26K
0 Antal nerladdningar
Postad 02 January 2014 - 15:23
Asg :-DKlart man kan, den luktar konstant i ena änden men inte i den andra
Postad 02 January 2014 - 15:45
Klart man kan, den luktar konstant i ena änden men inte i den andra
Haha
Postad 02 January 2014 - 16:38
Om du nu tycker att de värsta kålsuparna finns i denna tråd så föreslår jag att du ignorerar den. Bra lösning för samtliga.
Det bästa är ju om alla bara tar och ignorerar xtraljud. Då tröttnar han snart.
Är ju inte skitkul att föra en dialog med sej själv liksom.
Postad 02 January 2014 - 16:49
Det bästa är ju om alla bara tar och ignorerar xtraljud. Då tröttnar han snart.
Det är ju det du bla redan har försökt att göra, dock klarar du ju inte av att hålla dig ute i forumet
Postad 02 January 2014 - 17:19
Men om man för en monolog så får man ju iaf de svar man önskarDet bästa är ju om alla bara tar och ignorerar xtraljud. Då tröttnar han snart.
Kom precis att tänka på när jag var inne i stan för många år sedan, första gången jag stötte på en person med hands-free. Skoja inte att jag idiotförklarade snubben som gick omkring och pratade för sig själv
Postad 02 January 2014 - 17:41
Postad 02 January 2014 - 17:43
Kom precis att tänka på när jag var inne i stan för många år sedan, första gången jag stötte på en person med hands-free. Skoja inte att jag idiotförklarade snubben som gick omkring och pratade för sig själv
Postad 02 January 2014 - 17:53
Power propponerat nyss, det var jobbigt och svettigt haha.
Postad 02 January 2014 - 17:54
Men om man för en monolog så får man ju iaf de svar man önskar
Det där har man ju råkat ut för ett antal gånger.
Postad 02 January 2014 - 18:32
Postad 02 January 2014 - 19:09
Sökordet var "helmholtz absorbent" Hmmmmmm
Liiite roligt var det allt, dom där jäkla bilderna har en tendens att postas titt som tätt
Postad 02 January 2014 - 19:30
Class-T? Tripath alltså? Hur stark/till vad?
15w per kanal tror jag det var, bara lite bakgrundsmusik till nedervåningen. Körs tillsammans med ett par Carlsson kopior med Sinus bas, diskanterna trodde mors gubbe att det var Carlssons orginal, Carro var väl inte helt helt nöjd med att få en anläggning där nere nu när jag flyttat upp sakerna så får la se om hon inte tänker på det om ett tag eller om man får hitta yttepytte burkar istället.
Postad 02 January 2014 - 20:19
Bifogad fil(er)
Redigerat av SunfireTHX, 02 January 2014 - 20:20.
Postad 02 January 2014 - 20:24
Postad 02 January 2014 - 20:53
Nu tänkte jag testa det där med dokumentär, Avatar var något som skulle visas och valfritt ikväll så då åker volymen upp lite extra:-). Bara för att frun inte ska höra några barnskrik som hon kan göra när vi är själva:-), nästan så hon springer ner och kollar. Alla har vi våra små skruvar och tur att listan på mig är officiell lol.
Kollade på Rush igår, grym film för oss F1-fånar. Men jag blev konstant avbruten av min fru som ville att jag skulle sänka volymen. Måste skicka henne på spa så att jag kan dra loss på full volym så man får höra V12:ornat skrika på referensvolym
Postad 02 January 2014 - 21:14
Det är väl "bara" V8:or med 1.6 liters motorn sedan förra säsongen?Kollade på Rush igår, grym film för oss F1-fånar. Men jag blev konstant avbruten av min fru som ville att jag skulle sänka volymen. Måste skicka henne på spa så att jag kan dra loss på full volym så man får höra V12:ornat skrika på referensvolym
Eller är det någon hifi-grunka som heter V12 i din ägo som jag missat?
Har inte än fått uppleva just en F1 bil på nära håll. Men däremot en kart-bil på ungefär en halvmeters avstånd. Helt otroligt vilket ljud dessa levererar.
Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 02 January 2014 - 21:21.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?