Ja för förra avataren berättade ju att facebook inte var aktuellt, menar han nu då att psychogoogles är det senaste inköpet?Har du skaffat fejsbuck till slut mån tro, Niklas?
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 13 January 2014 - 11:00
Postad 13 January 2014 - 11:04
Inte en jävla aning, snodde den ifrån en användare på avsforum, eller om det var på http://www.diysoundgroup.com/Vad sjutton är det för något/någon förresten?
Carro tjötar på mig ibland, inför kalas, fester, jul och nyår samt hålla kontakten med avsides polare och liknande så är det ju förbannat avigt att inte ha det, men nej ingen Facebook än.Har du skaffat fejsbuck till slut mån tro, Niklas?
Kan vara så, vi får se hur många som hänger med på detta nu dåJa för förra avataren berättade ju att facebook inte var aktuellt, menar han nu då att psychogoogles är det senaste inköpet?
Postad 13 January 2014 - 11:21
Många lägger ner massor med tjöt på att man är åldrig, sengångare och vet inte vad för man inte har intresse av fejsbock, har nästan blivit en sport att vägra. Den Dan grabben är tillräckligt Big och vill ha eller måste för någon aktivitet kommer jag gå med som ett levande spöke i hans bakgrund lol.
Håll ut Niklas:-)
Postad 13 January 2014 - 13:30
Postad 13 January 2014 - 13:45
Men det är såklart, facebook är framtiden än mer nu. Företag lägger ner sina hemsidor och fokuserar allt på att synas på sociala medier istället.
Postad 13 January 2014 - 14:06
Postad 13 January 2014 - 15:37
Farmor har Facebook. Du kan få hennes nummer om du blir osäker på hur det funkar.Visst är det lite prestige, men även att dom "äger" allt du lägger ut, har kikat lite när frun skriver där och rörigare sida får man ju leta efter.
Postad 13 January 2014 - 16:30
Pappa gör som när farfar var Här
Vadå?
Höj basen så det blir lite så blir det häftigare
Hmmmm måste skaffa en bas till:-)
Postad 13 January 2014 - 17:30
Du bjuder ju in till " eeeeyyy din farmorFarmor har Facebook. Du kan få hennes nummer om du blir osäker på hur det funkar.
Postad 13 January 2014 - 17:31
Menar du mig va:-)Bästa idén jag hört idag.
Jag har en sak på G i år men den kräver nog lite lobby innan vi är i mål
Postad 13 January 2014 - 19:38
Postad 13 January 2014 - 19:50
Jag har en i hörnet mellan fönster och soffan men den ska uppdateras i år. Dock inte inbygg men det är en AudioPro B27 el liknande så den gräver inte så djupt:DBlir ju lite jobbigt för dig då du byggt in allt i väggen. Känns som du måste bygga om lite för att få till det eller hur har du tänkt med nummer 2?
Postad 13 January 2014 - 20:45
Menar du mig va:-)
Jag har en sak på G i år men den kräver nog lite lobby innan vi är i mål![]()
Japp. Jag brukar ju ofta vara för att det skaffas mer bas
Postad 13 January 2014 - 21:16
Visst sover dom så fint där nere och pappi är nöjd, kalasbra konsert och förbaskat bra 3D då dom filmar i konserten, känns mer som om att man är bakom en glasruta som dom kör runt en med i lokalen stundtals.
Stort och helt ok ljud, tror tom att det har letat in sig lite infra.
Innan ni sågar 3D så titta på den här, och se för fasiken till att ha alla lampor helt släckta, samma sak med displayer och liknande det är iaf jag känslig för har jag märkt.
Postad 16 January 2014 - 20:06
Ni får gärna lösa bifogadfil och kommentera, tanken är väl att det ska drivas av ett hypex 4.0 el ev 8.0
Nu är det så att jag försöker kombinera storlek, elementen har jag i den andra basen och att det ska respekteras och funka ur ett hustruperspektiv ;-)
Som sagt om någon orkar så skulle jag uppskatta lite åsikter, jag respekterar olika åsikter var inte blygga med vad ni tänker.
Postad 16 January 2014 - 20:14
Kan väl bara säga att oavsett om det är musik eller film så låter det bara så brutalt,
önskar att fler kunde höra den här kombon.
Och det som levererar kraften är Försteg Primare SP32 och Slutsteg Nu Force MCH 300 SE C7
Postad 16 January 2014 - 20:20
Ha en skön kväll alles
Mikael
Bifogad fil(er)
Postad 17 January 2014 - 06:10
Fö så är jag väl långsint, men jag väntar fortfarande på vettigt svar från Nattlorden angående daisychain-kopplingen. Eller så kan han ju för en gångs skull erkänna att han hade fel.
Postad 17 January 2014 - 06:33
Har själv 2 stycken Velodyne DD15 plus som spelar ihop med mina Canton Reference 3.2.
Kan väl bara säga att oavsett om det är musik eller film så låter det bara så brutalt,
önskar att fler kunde höra den här kombon.
Och det som levererar kraften är Försteg Primare SP32 och Slutsteg Nu Force MCH 300 SE C7
Av dina 50 inlägg så är detta det 45:e du skriver likadant!! Vi vet nu att du har dessa saker. Nu är det dags att börja variera dina inlägg!!
Redigerat av mikee, 17 January 2014 - 06:35.
Postad 17 January 2014 - 07:16
L26roy passar bra i 35l låda. Parametrarna stämmer inte riktigt från databladet.
Tack Komorok, som jag förstått är det ritat av Seas men det kan ju bli fel när de räknar oxå. Tror du det är så pass fel att man ska be någon räkna på det?
Ha en underbar fredag!
Postad 17 January 2014 - 10:58
Postad 17 January 2014 - 15:24
Jag har inte sagt det 45 gånger, så lägg av med skitsnacket.Av dina 50 inlägg så är detta det 45:e du skriver likadant!! Vi vet nu att du har dessa saker. Nu är det dags att börja variera dina inlägg!!
Och bara för att jag håller med någon annan vad är det för fel i det, läs inte då om det stör dig.
Postad 17 January 2014 - 17:50
Du verkar missförstå mig .. jag menar inte det du skriver, utan 45 av dina inlägg har du börjat med Jag har Velodyne bla bla och Canton ref bla bla även om tråden handlar om nåt helt annat. Som att du måste DEKLARERA/VISA det hela tiden ..Så gör så att du läser igenom dina inlägg igen så skall du se att du förstår vad jag och några andra menar.Jag har inte sagt det 45 gånger, så lägg av med skitsnacket.
Och bara för att jag håller med någon annan vad är det för fel i det, läs inte då om det stör dig.
Ha nu en bra kväll för det skall jag ha
Postad 17 January 2014 - 17:53
Ok då ber jag så mycket om ursäkt, skall försöka skärpa mig.Du verkar missförstå mig .. jag menar inte det du skriver, utan 45 av dina inlägg har du börjat med Jag har Velodyne bla bla och Canton ref bla bla även om tråden handlar om nåt helt annat. Som att du måste DEKLARERA/VISA det hela tiden ..Så gör så att du läser igenom dina inlägg igen så skall du se att du förstår vad jag och några andra menar.
Ha nu en bra kväll för det skall jag ha
Men ha en trevlig helg och njut av lite film.
Postad 17 January 2014 - 17:59
Postad 17 January 2014 - 18:06
Jaha.. dags för Mission Impossible. Ska hem till mina föräldrar och installera en Denon AVR 1909 och försöka få dem att förstå hur den fungerar. Önska mig lycka till.
Lycka till!
Men det räcker ju att förklara så att dom klarar sig med dom två vreden på framsidan. Fjärren är överkurs..
Postad 17 January 2014 - 18:18
Man ska inte underskatta deras tekniska förmåga :-). Min pappa lyckades hitta en knapp på fjärran på tv'n som gjorde att duken åkte ner framför tv'n. Det bästa var att han gjorde detta minst en gång per kväll när vi gott och lagt oss under de 3 veckorna de både här nu under julen.Jaha.. dags för Mission Impossible. Ska hem till mina föräldrar och installera en Denon AVR 1909 och försöka få dem att förstå hur den fungerar. Önska mig lycka till.
Så lycka till:-)
Postad 17 January 2014 - 18:19
Haha, ja lycka till!Jaha.. dags för Mission Impossible. Ska hem till mina föräldrar och installera en Denon AVR 1909 och försöka få dem att förstå hur den fungerar. Önska mig lycka till.
Postad 17 January 2014 - 22:22
Suck.... Inte blir det lättare att felsöka när de ska hänga över axeln och komma med hjälpsamma frågor och råd när man försöker tänka.
God natt.
Postad 17 January 2014 - 23:02
Postad 18 January 2014 - 08:22
Då kan ju skitlandet nr 1 har mera koll på alla vad dom gör.Min mamma och hennes man kom 2 timmar för tidigt till en fest, inbjudan var handskrivet på papper och skickat till brevlådan, ändring av tid blev endast de som var i facebookgruppen för festen meddelad om.
Men det är såklart, facebook är framtiden än mer nu. Företag lägger ner sina hemsidor och fokuserar allt på att synas på sociala medier istället.
Postad 18 January 2014 - 14:26
Jag hoppas verkligen inte att ni vill ta med DEN diskussionen hit!
Håller med, smutsa in ner den enda tråden på forumet som inte är förpestad.
Postad 18 January 2014 - 14:30
Och det är ju gjort nu, vissa tyckte det var klart underhållande andra tycker att det är är fy och skäms.
Postad 18 January 2014 - 14:36
Beror ju på vems bekostnad man gör sig rolig åt också verkar det ju som. Du tyckte ju att det var fy och skäms när jag och Palle postade lite länkar med vad Patrick82 sysslade med för några år sedan. Då kom herr Niklas och viftade med hela pekfingret.Inte diskussionen, bara det roliga
Och det är ju gjort nu, vissa tyckte det var klart underhållande andra tycker att det är är fy och skäms.
Postad 18 January 2014 - 14:52
Fast är man såpass törr så tycker jag iofs att det är än roligare
Redigerat av Evil Homer, 18 January 2014 - 14:54.
Postad 18 January 2014 - 14:57
En vuxen karl som poserar i Pokémon kalsonger med en strömkabel som kostar lika mycket som en ny merca ser jag som lite komiskt också.En vuxen karl som nästan är i gråt och hotar med polisanmälan för att hans nick står med på en hemsida tycker jag är ganska roande, eller heter herrn Morello? Då har jag kanske lite mer förståelse om man inte kan läsa in det roliga.
Fast är man såpass törr så tycker jag iofs att det är än roligare
Dessutom är det rätt roande att du försvarar Patrick också faktiskt.
Postad 18 January 2014 - 15:25
Förr, jesboxsirman, men då kanske du kommer ihåg varför med.
Postad 18 January 2014 - 18:31
,Patrick87´s störmkabel vem kan ha en sådan...Försvarar jag han nu?
På vilket sätt då menar du?
Förr, jesboxsirman, men då kanske du kommer ihåg varför med.
Postad 18 January 2014 - 18:51
Sen så undrar jag precis som brallan varför det tydligen är okej att göra sig lustig på andras bekostnad, spamma inlägg om honom och skärmbilder från tråden nu men inte tidigare?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
209 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?