Damn right!Har Brock skägget är hans chanser större!
Postad 07 September 2011 - 21:50
http://www.mmamania....diaz-out-of-ufc
Postad 07 September 2011 - 22:44
Men jag tror Condit är farligare.
Kan bli bra iaf...
Diaz blev väl skraj
Postad 08 September 2011 - 06:37
Condit är inte farligare, han är lättare att ta ner och har sämre BJJ. GSP kommer att ta ner och köra över honom, mycket enkel match för GSP. Condits standup är inte i närheten av lika farligt som Diaz standup.Trist..
Men jag tror Condit är farligare.
Kan bli bra iaf...
Diaz blev väl skraj
Synd att Diaz inte har blivit smartare med åren. Han vägrade att komma på presskonferenser, det finns ju ingen som gillar att gå på det. Han har kommit undan med det i Strikeforce, men Dana White orkade inte med det igen.
Ska bli riktigt trevligt att se Ubereem krossa Lesnar.
Postad 08 September 2011 - 06:51
Condit är inte farligare, han är lättare att ta ner och har sämre BJJ. GSP kommer att ta ner och köra över honom, mycket enkel match för GSP. Condits standup är inte i närheten av lika farligt som Diaz standup.
Synd att Diaz inte har blivit smartare med åren. Han vägrade att komma på presskonferenser, det finns ju ingen som gillar att gå på det. Han har kommit undan med det i Strikeforce, men Dana White orkade inte med det igen.
Ska bli riktigt trevligt att se Ubereem krossa Lesnar.
Fy fan vilket besked, så j*vla trist. Diaz är min favoritfighter efter Anderson, så jäkla trist att han inte fick vara med. Men han är ju notoriskt tjurig och tvär. Det i kombination med en DW med hybris, då blir det såhär. Han hade ju säkert fått det svårt mot GSP som alla andra, men det fanns ändå ett spänningsmoment i det hela. Nu blir det ju garanterat St Pierre 50-45 i vanlig j*vla ordning.
Tur man iaf får se en tråkig morsgris (ej bokstavligt talat) få spö snart när Floyd dänger Ortiz.
Redigerat av Kamui, 08 September 2011 - 06:52.
Postad 08 September 2011 - 08:05
Jag tycker att DW gjorde fel som slängde bort Diaz, han har aldrig hoppat av en match i hela sin karriär. Tror han är ganska ensam om det. DW verkar motivera beslutet med att om Diaz inte kommer på en presskonferens nu, då vet man inte om han kommer till matchen och den motiveringen är ju ganska löjlig. Större chans att DW vill att GSP ska få en enkel match så att han kan börja hypa GSP mot Anderson. Diaz var ett stort hot mot den matchen. Video med ganska lugn Diaz!Fy fan vilket besked, så j*vla trist. Diaz är min favoritfighter efter Anderson, så jäkla trist att han inte fick vara med. Men han är ju notoriskt tjurig och tvär. Det i kombination med en DW med hybris, då blir det såhär. Han hade ju säkert fått det svårt mot GSP som alla andra, men det fanns ändå ett spänningsmoment i det hela. Nu blir det ju garanterat St Pierre 50-45 i vanlig j*vla ordning.
Tur man iaf får se en tråkig morsgris (ej bokstavligt talat) få spö snart när Floyd dänger Ortiz.
Det hade ju varit intressant om man sätter in Diaz mot BJ Penn istället, men då har man en match som ser klart mycket bättre ut än huvudmatchen. Diaz är inte cuttad från UFC ännu, så man vet aldrig vad mr White hittar på.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 08 September 2011 - 08:19.
Postad 08 September 2011 - 09:00
GSP-Anderson... Jag vet inte riktigt, jag vill nog inte se den faktiskt. Hellre Anderson i 205! GSP-Okami vore kul. Eller GSP-Vitor. Drömmen vore dock GSP-Jacare. Kolla hur stor Jacare är:
Finns många matchups i 185 för St Pierre som vore roliga, där han inte bara kan kväva motståndaren med grym styrka och balans. I ww ser jag inte ens hans fighter längre, han är så sjukt trist med sitt 50-45:ande. Men i 185 skulle han nog tvingas till lite mer action, då skulle jag vara peppad.
Postad 08 September 2011 - 13:34
Jag tycker att DW gjorde fel som slängde bort Diaz, han har aldrig hoppat av en match i hela sin karriär. Tror han är ganska ensam om det. DW verkar motivera beslutet med att om Diaz inte kommer på en presskonferens nu, då vet man inte om han kommer till matchen och den motiveringen är ju ganska löjlig. Större chans att DW vill att GSP ska få en enkel match så att han kan börja hypa GSP mot Anderson. Diaz var ett stort hot mot den matchen. Video med ganska lugn Diaz!
Det hade ju varit intressant om man sätter in Diaz mot BJ Penn istället, men då har man en match som ser klart mycket bättre ut än huvudmatchen. Diaz är inte cuttad från UFC ännu, så man vet aldrig vad mr White hittar på.
Nick Diaz hade kom ju inte till presskonferensen i Kanada förra veckan heller och detta efter att han gått med på att infinna sig på dessa.
Sen att Gracie ringer till DW mitt i presskoferensen och berättar att han inte kan hitta Diaz gör ju inte saken bättre.
Jag är ett stort fan av Diaz fighting men han får fan ta och växa upp nån gång. Han har ingen annan att skylla än sig själv.
Postad 08 September 2011 - 16:16
nej, det är nog rätt att stryka Diaz från fighten. Men DW motiverade det med att Diaz kanske inte skulle dyka upp på matchdagen och det hade han garanterat gjort.Nick Diaz hade kom ju inte till presskonferensen i Kanada förra veckan heller och detta efter att han gått med på att infinna sig på dessa.
Sen att Gracie ringer till DW mitt i presskoferensen och berättar att han inte kan hitta Diaz gör ju inte saken bättre.
Jag är ett stort fan av Diaz fighting men han får fan ta och växa upp nån gång. Han har ingen annan att skylla än sig själv.
Postad 08 September 2011 - 17:12
nej, det är nog rätt att stryka Diaz från fighten. Men DW motiverade det med att Diaz kanske inte skulle dyka upp på matchdagen och det hade han garanterat gjort.
Tror inte heller på att han inte hade dykt upp till fighten. För jäkla synd att han ska vara så envis.
Postad 08 September 2011 - 18:53
Postad 08 September 2011 - 22:53
Å andra sidan tycker jag att det var bra.
Så avancerat är det ju inte att sitta å titta i skrivbordet och prata osammanhängande.
Postad 09 September 2011 - 06:46
Postad 09 September 2011 - 07:00
Det var ju vad jag sa, Penn vs Diaz. Lite överraskande med tanke på att dom flesta måste väl se fram emot denna matchen mer än GSP-matchen. Tror att Nick tar det, men dom är ju ganska lika varandra i stilen. Skillnaden är att Nick inte kan bli trött, han skulle kunna gå 10 ronder. En 5 ronds titelmatch hade helt klart gått till Nick, med tanke på BJ's cardio och att jag tror inte han kan avsluta Diaz. BJ kan vinna ett domslut, tror BJ kommer försöka ta ner Diaz och vara lite smart (som mot Fitch).Gött! Det här blir fan en roligare matchup än mot St Pierre, nu möter ju Nick en krigare och ingen domslutsrobot. Nu får vi se om Diaz punches in bunches kommer bita mot BJs tighta striking. Vilken fight!
Jag tror att Diaz har respekt för BJ, så är tveksamt om han kommer håna honom under matchen som han brukar göra. Lite synd, det är roligt när man hör Diaz under matcherna.
Jag tror att vinnaren får gå en titelmatch mot GSP(inte en chans att han förlorar) och detta är ju faktiskt ett grymt bra sätt att bygga upp en GSP-Diaz match. En Penn-GSP match skulle väl inte vara lika spännande.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 09 September 2011 - 07:04.
Postad 09 September 2011 - 07:09
Skulle gärna se BJ i toppform krossa Diaz men den chansen tror jag är minimal.
Postad 09 September 2011 - 07:13
moparman, otippat att inte du gillar Diaz! Jag gillar ju honom
Postad 09 September 2011 - 07:33
Nä jag har faktiskt inte såå mycket emot Diaz...Bara det att jag gillar BJ mer
Postad 09 September 2011 - 10:10
Det där utlåtandet ska du få äta upp, det kan jag lova dig.Ska bli riktigt trevligt att se Ubereem krossa Lesnar.
Postad 09 September 2011 - 12:35

Lesnar är inte ofarlig i vissa positioner.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 09 September 2011 - 14:03.
Postad 09 September 2011 - 15:42
Det där utlåtandet ska du få äta upp, det kan jag lova dig.
Vi vet redan hur det slutar i.o.m att du lagt din gissning
Postad 11 September 2011 - 10:04
Postad 11 September 2011 - 21:37
Grymt imponerad av Cormier, fy s*tan vilket klipp i nävarna killen har. Finalen kommer typ handla om huruvida Barnett får ner honom på rygg eller inte. Mycket intressant.
Postad 12 September 2011 - 08:54
Det värsta med galan var ju att Jacare förlorade. F-n.
Nu är det full fokus på fighten i helgen iaf. Så jäkla gött att se Floyd igen! Hoppas Pac ställer upp på dopningtester så vi får se den fighten.
Postad 18 September 2011 - 09:40
Bring on Pacman!
Efter det såg jag att Shields blev knockad! Mumma!
Postad 18 September 2011 - 12:18
Postad 18 September 2011 - 14:04
Nej men allvarligt talat så bryter du ju när killen är på marken i boxning, då är det behöver ju inte domaren kasta sig mellan killarna som han måste i mma. Det här var ju en kombo av att domaren gjorde en miss och att Victor Ortiz gjorde bort sig som inte insåg detta. Den här domaren är ju kompetent i vanliga fall. Ska man tro rubriksättarna på Aftonbladet (som hatar boxning) så var det ju ett rent överfall från Floyds sida. Så var det ju inte alls, domaren hade ju kört igång fighten efter första ursäkten från Ortiz. Men visst, det såg ju inte snyggt ut. Det gynnar säkert PBF i längden, för nu blir det ännu fler som hatar honom. VIlket innebär fler PPV buys... Och mer "money"
Postad 18 September 2011 - 14:14
"If I were 50 years younger I would kick your ass" eller nått sånt kläckte han ur sig, haha.
Postad 18 September 2011 - 15:25
Blir fighten med Pac av... Herregud vilken hype det blir. Hösten ser ruskigt bra ut för boxningen, snart kör ju Martinez. Därefter B-Hop som också blir grymt spännande. Och sen inte minst Pacman-JMM III. Dessutom ska väl Amir Khan säkert upp igen snart.
Postad 18 September 2011 - 18:02
Postad 18 September 2011 - 18:29
Ortiz blev utboxad, det var därför han sprang runt och försökte träffa Floyd med skallen. Och, jo - det var fler tillfällen som han stångades och försökte träffa Floyd. Såg vi samma fight?
Det kan ju vara jävligt effektivt att skallas lite eftersom det kan få motståndaren ur balans om det görs rätt, kolla Holyfield-Tyson I. Ortiz behövde ju få det till ett brawl, men i det här fallet straffade det sig lite. Jag ser gärna en rematch om inte Manny går med på Mayweathers krav.
Edit: Här har du när han kör igång fighten:
Redigerat av Kamui, 19 September 2011 - 07:35.
Postad 19 September 2011 - 08:35
Postad 19 September 2011 - 08:48
Att slå en kille som inte försvarar sig är ungefär jämförbart med att låtsas skaka hand i början av en match och sedan slå precis när man ska ta hand. Kanske inte mot reglerna, men helt klart fegt och osportsligt.
Självklart var det inte snyggt gjort, men ribban var ju satt med den enormt fula skallningen. Den ende som bröt mot reglerna var ju faktiskt Victor. Floyd är inte direkt någon nice guy, så reaktionen var knappast förvånande. Det bästa vore ju om folk kunde strunta i hälsningar och kramar och sånt efter att fighten är igång, då uppstår inte en sån här situation.
Med detta sagt så har Ortiz alla chanser att komma tillbaka starkare, men han verkar i mina ögon något vek psykiskt och behöver få bukt med det. Men kanske är det bara att han inte har den rutinen som krävs än. Fysiskt sett är han ju grym. Dock klarar jag inte av hans påklistrade leende som han har i alla lägen. Vill minnas en kille i TUF som jag avskydde med samma flin, var det Ben Saunders?
Postad 19 September 2011 - 18:50
Vill minnas en kille i TUF som jag avskydde med samma flin, var det Ben Saunders?
Det är inte Matt Mitrione? Hans jäkla flin stör mig något så ofantligt.
Angående boxningsmatchen så är det ju inget snack om att domaren hade startat fighten igen, dock så var det jävligt fult av Floyd men som sagt så är inte Ortiz någon ängel i den fighten heller. Men är man så pass dominant i fighten som Floyd var så hade han gott kunnat skippa suckerpunchen.
Och nu vidare till UFC: Gött säger jag bara. All heder och sympati till Shields med tanke på omständigheterna men ur ren fightingsynpunkt är det en riktigt skön känsla i kroppen av att se Ellenberger knocka honom.
Sista delen i McGee vs Yang var mycket underhållande det med.
Postad 19 September 2011 - 20:07
Floyd är ungefär som B-Hop eller James Toney. En rutinerad herre som är tillräckligt slipad för att ta chanserna när de uppstår. Och detta gör ju att folk hatar honom ännu mer. Tänk er nästa PPV, han kommer sälja multum.

Redigerat av Kamui, 19 September 2011 - 20:07.
Postad 20 September 2011 - 07:19
Jon Jones vs.Quinton Jackson
Matt Hughes vs. Josh Koscheck
Travis Browne vs. Rob Broughton
Nate Diaz vs. Takanori Gomi
Ben Rothwell vs. Mark Hunt
Kom igen Hunt! Atomic buttdrop igen! JBJ lär väl vinna mot Jackson, jag ser inte hur den zombien skulle komma åt Jones öht. Men jag flinar faktiskt lite om Jackson skulle lyckas. Kos vinner. Nate håller fanan högt för 209.
Lite efterspel från helgens fight, Floyd håller fast vid att han tröttnat på Merchant. http://www.youtube.c...h?v=C6bF2-vuaBs
Jag får göra en del 2 av inlägget eftersom man tydligen inte kan posta mer än typ 2 länkar i samma inlägg??? WTF...
Ortiz skallningar i fighten: http://www.youtube.c...h?v=Fu182YB9PUw
Ortiz igen, HÄR (gammal fight) snackar vi sucker punch. Floyd slog ju när fighten var igång iaf så det är ju tveksamt om det borde kallas för sucker punch. Det här är ju inget snack. http://www.youtube.c...h?v=EAeILxsReSc
Förresten, fasen vad forumet ser ut!
Del 3. Helt otroligt...
Ortiz igen, HÄR (gammal fight) snackar vi sucker punch. Floyd slog ju när fighten var igång iaf så det är ju tveksamt om det borde kallas för sucker punch. Det här är ju inget snack. http://www.youtube.c...h?v=EAeILxsReSc
Förresten, fasen vad forumet ser ut!
Äh, klipp och klistra in länkarna - det här är ju skrattretande
Postad 20 September 2011 - 20:20
Jon Jones vs.Quinton Jackson - Tror på Jones, men Rampage har en rätt så bra chans. Hoppas verkligen han tar det. Står inte ut med Bones, han borde vara mer ödmjuk med tanke på att han inte har mött hälften så många bra fighters som Rampage har.
Matt Hughes vs. Josh Koscheck - hoppas på Hughes, men tror helt klart på han som är bättre på brottning och klart bättre i standup.
Travis Browne vs. Rob Broughton - Vet ej, var detta UFC Bum fights?
Nate Diaz vs. Takanori Gomi - Tror Gomi tar det, Nate är inte lika bra som brorsan
Ben Rothwell vs. Mark Hunt - hoppas på Hunt, men egentligen borde Rothwell ta det.
Edit. För övrigt ser jag bara en eller kanske två skallningar i videon du hade med, det var svårt att se den andra men PBFs huvud rycktes bakåt. Att trycka sitt huvud mot motståndaren är inte skallning, det är inte alls snyggt men det används även i MMA.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 20 September 2011 - 20:36.
Postad 20 September 2011 - 22:19
Vad tror ni om helgens gala?
Travis Browne vs. Rob Broughton
Där har du facit. Tyvärr kommer inte Hunt kunna stoppa Rothwell's nedtagningar. Hunt kommer att klappa för en submission 2:52 in i första ronden... en Gogoplata tror jag bestämt
Postad 21 September 2011 - 00:50
Tror på det bettet jag med mad reservation för punchers chance å Rampage och Hunts vägnar.
Postad 21 September 2011 - 06:35
Jag tror att Jones vinner lätt i vilket fall.
Postad 21 September 2011 - 06:50
Hmm lurigt att editera text i forumet numera. Mina "tips" är understrykna,
Jon Jones vs.Quinton Jackson - Tror på Jones, men Rampage har en rätt så bra chans. Hoppas verkligen han tar det. Står inte ut med Bones, han borde vara mer ödmjuk med tanke på att han inte har mött hälften så många bra fighters som Rampage har.
Matt Hughes vs. Josh Koscheck - hoppas på Hughes, men tror helt klart på han som är bättre på brottning och klart bättre i standup.
Travis Browne vs. Rob Broughton - Vet ej, var detta UFC Bum fights?
Nate Diaz vs. Takanori Gomi - Tror Gomi tar det, Nate är inte lika bra som brorsan
Ben Rothwell vs. Mark Hunt - hoppas på Hunt, men egentligen borde Rothwell ta det.
Edit. För övrigt ser jag bara en eller kanske två skallningar i videon du hade med, det var svårt att se den andra men PBFs huvud rycktes bakåt. Att trycka sitt huvud mot motståndaren är inte skallning, det är inte alls snyggt men det används även i MMA.
Skallning (headbutt) = medvetet använda huvudet som "vapen" vilket Ortiz gjorde mer än vid tillfället domaren gick in. Sen finns det grader av det hela, de tidigare stångningarna var ju mildare än hans WWE-skallning. Skallning var det ändå, dock inte grovt nog för avdrag utan lite småfult bara. Det var exempel på att Ortiz had it coming.
Sen kan man ju oavsiktligt skalla ihop (clash of heads) men det kvittar ju...
Till de två dårarna (
Ang JBJ så är han lite grön i dessa sammanhang, men trashtalket kvittar ju i hans fall med tanke på hur jäkla bra han fightas. Hade dock gärna sett honom däckad! Rampage har jag faktiskt aldrig tyckt är särskilt bra på snacket, han låter mest lite utvecklingsstörd. Däremot kan han ju vara lite kul i intervjuer osv. Bäst på trashtalk är väl ändå Sonnen även om han försöker lite för mycket ibland. Frank Mir och Kos gillar jag också.
Boxningen har fler profiler där vill jag påstå.
Postad 22 September 2011 - 12:39
Postad 22 September 2011 - 12:53
Favoriten för mig hittills är Johnny Bedford, en riktig grinder seg som fan!
Det finns ett ögonblick som jag vet Kamui kommer le sitt bredaste hånflin åt. Gissa vilket det är
Redigerat av Birkanoff, 22 September 2011 - 12:59.
Postad 22 September 2011 - 12:58
Redigerat av Kamui, 22 September 2011 - 12:59.
Postad 22 September 2011 - 13:01
Du kan med gott samvete skriva vad det gäller, jag kommer inte titta den här säsongen - att Bisping är med är en dealbreaker för mig. Att den luffaren var med en gång var illa nog, jag går inte på detta en tredje gång!
Jag får ju domningar i höger arm bara jag ser namnet.
Haha men vafan du måste ju vara med i tugget nu under säsongen. Bara att titta bort så fort han kommer i bild.
Det som du kommer gilla i detta avsnittet är en liten obehaglig flashback för herr Bisping. Involverar en flygande underarm.
Får ta och kolla countdown ikväll.
Läste precis att Gustafsson är bokad att möta Matyushenko (igen) på nyårscardet. Det är fan stort. Hoppas bara han kommer på preliminary fights.
Redigerat av Birkanoff, 22 September 2011 - 13:04.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?