Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 07 October 2009 - 08:39

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Hej.

Jag har lite problem med min PUSH Gmail i min nya iphone 3gs.
Jag får mail och kalenderuppdateringar som jag ska men, i telefonen är min SKICKAT mapp tom även fast jag skickat massa mail.
Vore kanon om ngn kan förklara för mig hur jag kan se de skcikade mailen.

Har du kollat dina inställningar alls?

Inställningar -> E-post -> Ditt konto -> Mail-mappar för push. Där ställer du in vilka du ska ha tillgång till.

Postad 07 October 2009 - 09:09

incen
  • incen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Japp, jag har testat det, hade inte skickat mail i bockat när jag synkade första gången men nu har jag det , dock utan resultat:(

Postad 07 October 2009 - 11:18

incen
  • incen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Fixat :P

Postad 07 October 2009 - 11:23

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
Du vet att du har en Edit-knapp vid vart och ett av dina inlägg? Det finns då ingen anledning att göra dubbelposter heller.

Du säger att du nu har fixat det men då antagligen inte på det sättet som jag tipsade om eftersom du hade testat det...hur har du nu fixat det?

Postad 08 October 2009 - 19:30

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Nu kan man beställa Tomtom car kit på apple.se. 1090:- + frakt 69:-. Kunde inte hålla mig, väntar fortfarande på själva telefonen men ack så roligt det kommer att bli när prylarna kommer... Beställde även Diesels läderfodral :-)

Postad 08 October 2009 - 20:13

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Nu kan man beställa Tomtom car kit på apple.se. 1090:- + frakt 69:-. Kunde inte hålla mig, väntar fortfarande på själva telefonen men ack så roligt det kommer att bli när prylarna kommer... Beställde även Diesels läderfodral :-)

Du får lova att du kommer med en recension och bilder så snart du har installerat den! :)

Postad 08 October 2009 - 20:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Fixat :)

Skulle du kunna skriva vad du gjorde? Jag har samma problem med gmail.

Postad 08 October 2009 - 22:01

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Någon som kan svara på några frågor ang skal till Iphonen?

1. Incipio Ultra Light Feather, sticker det upp något på framsidan eller ligger det i linje med skärmen?
2. Finns det något annat skal som bygger max 1mm & som skyddar hela kromade ramen oxå?
3. Tips på andra stilrena skal som har lite gummikänsla för bättre grepp?

Tack på förhand!

Postad 08 October 2009 - 22:07

Da Mike
  • Da Mike
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

1. Incipio Ultra Light Feather, sticker det upp något på framsidan eller ligger det i linje med skärmen?

Tja, jag har Incipio i svart och den är i linje med skärmen, ville ha ett diskret skal till iphonen och blev denna. Klar nöjd med den! Incipio Feather + Invisible shield = Bra kombination!

Postad 08 October 2009 - 22:23

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0

Tja, jag har Incipio i svart och den är i linje med skärmen, ville ha ett diskret skal till iphonen och blev denna. Klar nöjd med den! Incipio Feather + Invisible shield = Bra kombination!

Hmm ok, fasiken oxå. Eftersom min telefon har en skärm som inte är helt i linje med ramen på vänster sida (sticker upp en mikromilimeter) så vill jag ha något som stack upp så pass att man glömmer bort defekten m skärmen :)

Postad 08 October 2009 - 23:15

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Nu har Apple släppt version 3.1.2 av iPhone OS. Den fixar framför allt tre buggar. Problem att väcka en iPhone från viloläge. En bugg som krashar iPhone vid videoströmmning. Sen är det vissa som måste starta om sin iPhone för att få kontakt med operatören, men det ska vara fixat nu.

Jag har som tur är inte haft någon av dessa buggarna men det är väl bara att uppdatera ändå...

Postad 09 October 2009 - 08:02

lirsa
  • lirsa
  • Beroende

• 1022 inlägg
  • 0
Jag kommer att avvakta med den uppdateringen (3.1.2). Tyvärr har min Iphone 3Gs 3.1 default från leverantör. Det finns inget unlock eller jailbreak än. Som det låter på rapporterna verkar det inte komma ngn unlock alls om du har 3.1 från leverantör. Hoppas att dev team lyckas knäcka detta :).

Postad 09 October 2009 - 09:41

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0
Någon som vet om Telias Mobilsurfalltid är obegränsad surf per månad ??????

Postad 09 October 2009 - 11:47

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

VAAAAAD SÄÄÄÄÄÄGS OOOOM AAAATT LEEEETAAAA EEEEFTEEEER INFORMATIOOOOONEEEEN SJÄÄÄÄÄLV FÖÖÖÖRST ????????

*inse ironin med alla versaler och massa frågetecken :)*

Det tog ca 10 sekunder att få fram följande information på Telias hemsida :

För dig som surfar i mobilen mer än ca 7 dagar i månaden eller vill ha koll på vad det kommer att kosta, har vi Mobilsurf Alltid. All typ av surf i mobilen ingår (inom Sverige) utom trafiktyperna fildelning och ip-telefoni som inte är tillgängliga i detta erbjudande. Hastigheten är upp till 6 Mbit/s, (turbo-3G). Vilken hastighet du kan komma upp i beror bland annat på vilken mobiltelefon du surfar med och vad den klarar för hastigheter.

Just nu 1 fri månad om du beställer tjänsten senast 22 november 2009. Gäller dig som inte tidigare har tecknat Mobilsurf Extra eller Alltid. Kom ihåg att säga upp avtalet om du inte vill fortsätta ha tjänsten. Telia förbehåller sig rätten att begränsa överföringshastighet till 57 kbit/s om användandet överstiger 0,5 GB/månad.

Postad 09 October 2009 - 12:24

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

VAAAAAD SÄÄÄÄÄÄGS OOOOM AAAATT LEEEETAAAA EEEEFTEEEER INFORMATIOOOOONEEEEN SJÄÄÄÄÄLV FÖÖÖÖRST ????????

*inse ironin med alla versaler och massa frågetecken :)*

Är du självutnämnd moderator eller?
Dina inlägg är mer irriterande än de som ev. råkar fråga en redan besvarad fråga!

Postad 09 October 2009 - 13:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Är du självutnämnd moderator eller?
Dina inlägg är mer irriterande än de som ev. råkar fråga en redan besvarad fråga!

Jag är inte moderator, nej. Dock så behövs detta påpekas hela tiden så att de som inte klarar av att använda forum på ett korrekt sätt får detta påpekat för sig, då behöver vi förhoppningsvis inte få sådana inlägg framöver.

Dessutom var inte denna persons fråga redan besvarad utan han ställer den för att han inte orkar leta reda på svaret själv. Det är inte OK. Jag var t o m så hygglig så att jag var extra konstruktiv i mitt inlägg att jag bifogade svaret på frågan...två flugor i en smäll.

Postad 09 October 2009 - 15:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag får mail och kalenderuppdateringar som jag ska men, i telefonen är min SKICKAT mapp tom även fast jag skickat massa mail.

Jag har exakt samma problem med gmail, har googlat men hittade inga lösningar.

Postad 09 October 2009 - 15:23

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Det verkar som om Google har massor av random problem nu sedan de uppdaterade sin Push-tjänst alt. sedan vi uppdaterade våra lurar till v3.1. Jag har t ex inga problem med mailen men däremot så får jag inte längre in mina kalendrar i min telefon trots att de är aktiva. Innan jag uppdaterade till 3.1 så hade jag inga som helst problem utan det körde jag under en längre tid då det gick som en klocka.

Postad 09 October 2009 - 16:15

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0

Ja, det är obegränsad surf - du får surfa hur mycket du vill utan att du debiteras mer än den avgiften du har för Telia Mobilsurfalltid.

Redigerat av Loo755, 09 October 2009 - 16:17.

Postad 09 October 2009 - 16:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Det verkar som om Google har massor av random problem nu sedan de uppdaterade sin Push-tjänst alt. sedan vi uppdaterade våra lurar till v3.1. Jag har t ex inga problem med mailen men däremot så får jag inte längre in mina kalendrar i min telefon trots att de är aktiva. Innan jag uppdaterade till 3.1 så hade jag inga som helst problem utan det körde jag under en längre tid då det gick som en klocka.

Samma här, jag hade inga problem innan push kom. Funderar på att avaktivera den.

Edit: vet någon hur google reader fungerar? Det finns inga info om det i tråden.

Redigerat av Lias08, 09 October 2009 - 17:06.

Postad 09 October 2009 - 18:16

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0

*inse ironin med alla versaler och massa frågetecken :angry:*

Det var ett ###### liv för en fråga har varit inne på telias hemsida innan jag ställde frågan tänkte bara dubbelkolla med någon här på forumet som har tjänsten så att man inte åker på annan skit.

Postad 09 October 2009 - 18:59

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Lugn nu, jag har svarat på din fråga så vi slipper pajas-svar i tråden :angry:

Postad 09 October 2009 - 19:20

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

surfa in på m.google.com/sync med safari från din iphone. Om det står att din lur inte är kompatibel ändra språk på sidan du är på finns en liten länk där så du kan byta. Ändra till engelska sen är det bara att logga in och markera dina kalendrar så får du upp dom i luren.

Redigerat av bigbandit, 09 October 2009 - 19:21.

Postad 09 October 2009 - 21:02

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

surfa in på m.google.com/sync med safari från din iphone. Om det står att din lur inte är kompatibel ändra språk på sidan du är på finns en liten länk där så du kan byta. Ändra till engelska sen är det bara att logga in och markera dina kalendrar så får du upp dom i luren.

Vi har problem med Gmail inte kalendern.

Postad 09 October 2009 - 22:52

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Vi har problem med Gmail inte kalendern.

Vilka vi? Bigbandit citerade Zinned87 (inte dig) som uttryckligen hade problem med kalendrarna och inte mailen.

Kan tillägga att när jag konfiguerade Google-tjänsterna med i iPhone så tog ett j-vla tag innan jag av ren slump upptäckte att man var tvungen att välja Engelska som språk på m.google/sync för att få upp inställningarna.. Google borde verkligen göra ett tillägg i deras guide. :angry:

Postad 10 October 2009 - 10:48

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Samma här, jag hade inga problem innan push kom. Funderar på att avaktivera den.

Edit: vet någon hur google reader fungerar? Det finns inga info om det i tråden.

Shapic,

Vi snackade om Gmail inte kalender. :angry:

Postad 10 October 2009 - 10:57

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Shapic,

Vi snackade om Gmail inte kalender. :angry:

Men nu får du väl ändå ge dig? :angry:

Zinned87 skriver: "Jag har t ex inga problem med mailen men däremot så får jag inte längre in mina kalendrar i min telefon trots att de är aktiva."

bigbandit citerar zinned87 och ger ett tips om hur han kan fixa fram Google-kalendrarna igen.

Capish? :P

EDIT: Sorry guys, kom snabbt på att detta var ett väldigt onödigt inlägg. Låter det dock stå kvar nu, men ska vara lite mer prestigelös i fortsättningen :P

Redigerat av shapic, 10 October 2009 - 10:59.

Postad 10 October 2009 - 11:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag ger upp :angry:

Postad 10 October 2009 - 15:18

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
En rättelse, shapic har helt rätt i att mitt problem låg i att jag inte längre kunde få in mina Google-kalendrar i telefonen...mailen fungerade utan problem. Dock så är mitt problem löst nu, tack vare bigbandit. Det hjälpte att ändra språk, då kom de in på ett kick!

Jag tackar ödmjukast för informationen, bigbandit! :angry:

Btw, mitt nick är inte zinned87 utan zinned78. Jag kan bara önska att jag hade varit så ung att jag var född 87 och endast var 22 år gammal. Tyvärr är fallet inte så utan man är mer eller mindre gubbe nu :angry:

Postad 11 October 2009 - 10:33

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Jag kan ha missat infon någonstans, men jag har en fråga...
Lite då o då slutar mina installerade appar att fungera, då måste jag radera och installera om. Detta händer efter att jag har synkat mot iTunes. Någon som har tips påvad det kan bero på?

//FF

Postad 11 October 2009 - 18:16

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Har en direktlänk på starskärmen till min GoogleCal från safari. Har månadsöverblick. Väljer jag en dag ser jag vad som finns där MEN, i månadsöverblicken ser man ingen skillnad på de dagar som har en notering och de som inga har. Ska det vara så eller har jag missat nåt?

Postad 11 October 2009 - 18:56

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Har en direktlänk på starskärmen till min GoogleCal från safari. Har månadsöverblick. Väljer jag en dag ser jag vad som finns där MEN, i månadsöverblicken ser man ingen skillnad på de dagar som har en notering och de som inga har. Ska det vara så eller har jag missat nåt?

Varför inte synka din GoogleCalendar till det vanlia iCal-programmet i din iphone istället?

Postad 11 October 2009 - 19:08

-ds-
  • -ds-
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
En snabb fråga!
Fungerar apps som man laddat ner över ett amerikanske iTunes-konto i en svensk iPhone?
/David

Postad 11 October 2009 - 19:28

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

En rättelse, shapic har helt rätt i att mitt problem låg i att jag inte längre kunde få in mina Google-kalendrar i telefonen...mailen fungerade utan problem. Dock så är mitt problem löst nu, tack vare bigbandit. Det hjälpte att ändra språk, då kom de in på ett kick!

Jag tackar ödmjukast för informationen, bigbandit! :unsure:

Btw, mitt nick är inte zinned87 utan zinned78. Jag kan bara önska att jag hade varit så ung att jag var född 87 och endast var 22 år gammal. Tyvärr är fallet inte så utan man är mer eller mindre gubbe nu :P

Varsågod glad att jag kunde hjälpa till. :)

En snabb fråga!
Fungerar apps som man laddat ner över ett amerikanske iTunes-konto i en svensk iPhone?
/David

Javisst bara du laddar ner dom på den datorn som du synkar din telefon med iTunes.
Eller loggar in på ditt amerikanska konto från luren och laddar ner dom där.

Postad 11 October 2009 - 19:32

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

En snabb fråga!
/David

Dock måste du logga in med just det amerikanska kontot för att kunna ladda ner eventuella uppgraderingar.

Tänk på att du också måste auktorisera datorn till det nya amerikanska konto du skapar, annars kan du inte föra över apps:en till din iPhone.

Postad 11 October 2009 - 22:44

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Varför inte synka din GoogleCalendar till det vanlia iCal-programmet i din iphone istället?

Hade missat att det gick. Fixat nu, funkar kanon. Tackar! :unsure:

EDIT. Synkar den från iphonen till GoogelCal oxå?

Edit2: Japp det funkar, var nog bara för trött igår. :)

Redigerat av Outrage, 12 October 2009 - 08:06.

Postad 12 October 2009 - 08:29

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

EDIT. Synkar den från iphonen till GoogelCal oxå?

Edit2: Japp det funkar, var nog bara för trött igår. :unsure:

Om du menar om ändringar i Google-kalendern i iPhone även gör dem tillgängliga på annan plats? Absolut!

Postad 12 October 2009 - 08:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Gmail har blivit kass efter push uppdateringen, man hittar varken raderade mail eller skickade. :unsure:

Postad 12 October 2009 - 08:40

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Gmail har blivit kass efter push uppdateringen, man hittar varken raderade mail eller skickade. :unsure:

Har du ändrat i inställningarna för ditt mailkonto i telefonen så att den inte enbart ska pusha Inkorgen utan även "Sent" och "Trash" ?

Postad 12 October 2009 - 08:47

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Har du ändrat i inställningarna för ditt mailkonto i telefonen så att den inte enbart ska pusha Inkorgen utan även "Sent" och "Trash" ?

Ja det gjorde jag direkt när push funktionen kom.
Jag raderade även exchange konto och installerade om men det hjälpte tyvärr inte.

Redigerat av Lias08, 12 October 2009 - 09:47.

Postad 12 October 2009 - 10:46

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Jag har köpt navigon, men jag tycker ljudet är så dåligt!
Högtalaren i luren är det inte fel på för när man spelar
musik låter det bra.

Någon fler som har stött på det här problemet?
Det är en 3gs jag kör med.

En annan grej som jag tycker är störande är att man bara
kan lägga in media (film/musik) från en dator, för om jag
ska lägga in från en annan dator då vill iTunes radera all
min media, eller finns det någon lösning på det hela?

//Micke

Redigerat av Unregistered28512, 12 October 2009 - 10:52.

Postad 12 October 2009 - 15:12

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har telenor som operatör och i abonnemanget ingår turbo 3G. Idag har jag min iphones APN på services.telenor.se, jag läste på telenor.se att man kan även ha det på internet.telenor.se. Vilken dessa APN inställningar är bäst och ger bra uppkoppling?

Postad 12 October 2009 - 17:32

murklor
  • murklor
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Jag har telenor som operatör och i abonnemanget ingår turbo 3G. Idag har jag min iphones APN på services.telenor.se, jag läste på telenor.se att man kan även ha det på internet.telenor.se. Vilken dessa APN inställningar är bäst och ger bra uppkoppling?

Vad vitt jag vet så behöver inte ens Telenors turbo 3g nån APN, det är bara att tuta och köra.

Postad 12 October 2009 - 20:17

Harmonizer
  • Harmonizer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Jag har köpt navigon, men jag tycker ljudet är så dåligt!
Högtalaren i luren är det inte fel på för när man spelar
musik låter det bra.

Någon fler som har stött på det här problemet?
Det är en 3gs jag kör med.

En annan grej som jag tycker är störande är att man bara
kan lägga in media (film/musik) från en dator, för om jag
ska lägga in från en annan dator då vill iTunes radera all
min media, eller finns det någon lösning på det hela?

//Micke

Undrar detsamma, skulle helst velat använda något annat program än Itunes

Postad 12 October 2009 - 22:01

bele_75
  • bele_75
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Har en fråga om denna produkt.

Hur är ljudkvaliteten? Verkar ju vara klockren om den funkar bra.

Postad 12 October 2009 - 22:15

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Verkar sjukt bra och väldigt genomtänkt, kolla flash-presentation här: http://www.belkin.co.....0your iphone/

Dock funkar det tyvärr inte för mig då jag har gammal v70 där cigguttaget sitter nere vid växelspaken, vilket gör att den hamnar lite för lågt tyvärr :P

Postad 12 October 2009 - 23:01

AdMan
  • AdMan
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Jag ska ut i Europa ett par dagar och ska självklart ha med mig min Iphone. Dock är jag lite orolig för dyr räkning på datatrafik. Hur stänger man av den delen? Vill så klart fortfarande ha möjlighet att ringa och ta emot samtal.

Postad 12 October 2009 - 23:10

bele_75
  • bele_75
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Verkar sjukt bra och väldigt genomtänkt, kolla flash-presentation här: http://www.belkin.co.....0your iphone/

Dock funkar det tyvärr inte för mig då jag har gammal v70 där cigguttaget sitter nere vid växelspaken, vilket gör att den hamnar lite för lågt tyvärr :P

Visst gör den! Det gör väl inget om cigguttaget sitter vid växelspaken. Har själv en c5 med uttaget vid växelspaken, själva pinnen är ju ledbar så det borde funka. Fan vad sugen man blir, mer info uppskattas.

Postad 13 October 2009 - 00:42

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Dock funkar det tyvärr inte för mig då jag har gammal v70 där cigguttaget sitter nere vid växelspaken, vilket gör att den hamnar lite för lågt tyvärr :D

Här har ni en recension på den. Den är uppdelad i 2 delar då den är ca 15 min lång :P
Del 1
Del 2

Blir lite sugen på den faktist :lol:

Postad 13 October 2009 - 05:49

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Jag kan tipsa om den här som jag kör med i bilen, enkel och snygg, funkar klockrent, litet minus att tjejen enkelt snor till sig fjärren och sitter och zappar mellan låtarna :P

http://www.griffinte...ith-smartclick#

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.