Gran Turismo 5
4030 svar till detta ämne
Postad 03 december 2010 - 07:24
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Har silver i de flesta licenserna men det är en licens som jag fan inte lyckas få bättre än brons på och att det är B-10! Nii som kör med handkontroll hade ni problem med den här?
Om jag tänker rätt så tänker jag på rätt race  . I B-10 kör man som en galning i början, jag kom upp på 3dje plats innan tunneln och iom det så fixade jag guld. Slipstreama in i första kurvan (den första bilen flyttar lite på sig så du kan ligga bakom nästa en stund), ta ytterkurvan och vik in i en lucka mellan bilarna, kurvorna efter bron måste man ta ytterkurvorna igen. GL B-10 är sista till andra licensen?
Redigerat av jarre008, 03 december 2010 - 07:27.
Postad 03 december 2010 - 07:33
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Murcielago GTn uppför sig som en dröm i GTR liren. Men det är ju en lite annan sak än standard versionen .
Hur är det med uppdateringar kan man gå tillbaks till stock efter att ha tunat en bil eller är man fast vid den uppgraderade varianten?
Tror bara att du kan gå tillbaks till först motor, Turbokittet inte till en helt orginal version av bilen.. är lite osäker om jag har fel så får någon rätta mig.
Postad 03 december 2010 - 08:24
fAkkfAcE
-
fAkkfAcE
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Har vi några rally fantomer här? Jag har kört det mesta i rallyväg både arkad och sim tidigare men den här fysiken förstår jag mig bara inte på. Finner det otroligt svårt och är ex 9 sekunder från att ta brons på Eiger i Loeb challenge. Och har inte en aaaning vart jag ska hitta de sekunderna.
Vilka hjälpmedel gör att man kör snabbare och vilka gör att man kör långsammare? Jag kör alltid utan hjälpmedel över huvud taget. Testade slå på allt men det är inte receptet då gasen ströps så fort däcken slirade det minsta lilla.
Rallyteori kan jag utan och innan så jag vet hur man kör verklig rally. Men hur kör man GT rally så effektivt som möjligt. Jag har otroligt svårt hitta gränsen där man inte kör lika mycket sidledes som framåt i kurvor. Kör man för att minimera sidledes action så förlorar jag mer tid än om jag kör aggressivt och sladdar för mycket. Ibland verkar det fördelaktigt att använda handbromsen i höghastighetskurvor snarare än fotbroms vilket ju är lite udda...
Tips på hjälpmedel och körstrategi på Eiger och Chamonix. Jag har även lite småproblem med intermediate men med en maxtrimmad audi Quattro TT så hoppas jag åtminstone kunna fixa brons där.
Tänkte precis posta samma sak, jag ligger 7sek bakom bronset. Det är ju helt sinnes, jag förstår verkligen inte hur man ska lyckas ta en medalj. Sen är banan ganska lång vilket gör att om man kört bra så blir man försiktigare mot slutet, kul och råka nudda avspärrningen och bli diskad under den sista biten.
Postad 03 december 2010 - 09:41
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Tänkte precis posta samma sak, jag ligger 7sek bakom bronset. Det är ju helt sinnes, jag förstår verkligen inte hur man ska lyckas ta en medalj. Sen är banan ganska lång vilket gör att om man kört bra så blir man försiktigare mot slutet, kul och råka nudda avspärrningen och bli diskad under den sista biten.
bara o nöta så man lär sig kurvorna o bilen..dock har jag inte fått medalj heller än. men är 2sec ifrån det..ungefär en lite för lång bromsning nånstans..
Postad 03 december 2010 - 09:51
Widar
-
Widar
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
bara o nöta så man lär sig kurvorna o bilen..dock har jag inte fått medalj heller än. men är 2sec ifrån det..ungefär en lite för lång bromsning nånstans..
Det handlar tyvärr om att köra för fort och ta ytterkurvor överallt. Slipstreaming i början sen ytterkurvor och kasta sig imellan. Guldet på B-10 var lätt i jämförelse med IB-10 (tror jag det var, 512BB i Rom). Kämpa vidare!
Postad 03 december 2010 - 09:55
Unregistered33800
-
Unregistered33800
-
Rookie
-
3 inlägg
Om jag tänker rätt så tänker jag på rätt race . I B-10 kör man som en galning i början, jag kom upp på 3dje plats innan tunneln och iom det så fixade jag guld. Slipstreama in i första kurvan (den första bilen flyttar lite på sig så du kan ligga bakom nästa en stund), ta ytterkurvan och vik in i en lucka mellan bilarna, kurvorna efter bron måste man ta ytterkurvorna igen. GL
B-10 är sista till andra licensen?
Ne första! Man kör runt en "nascar" bana. Fixar bara att komma 6a.
Postad 03 december 2010 - 10:04
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Det handlar tyvärr om att köra för fort och ta ytterkurvor överallt. Slipstreaming i början sen ytterkurvor och kasta sig imellan. Guldet på B-10 var lätt i jämförelse med IB-10 (tror jag det var, 512BB i Rom). Kämpa vidare!
tänkte mest på loeb rallyt ;P
Postad 03 december 2010 - 10:26
Pajje
-
Pajje
-
Användare
-
-
210 inlägg
Jag har testat det men det händer ju inget om man trycker på däcken. De står ju bara info om dem, inte om man vill välja att montera dem.
Det går bara att ändra däck när du valt ett race, i tidigare nämnda "driver options" bredvid den gröna startflaggan
Postad 03 december 2010 - 11:18
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Det handlar tyvärr om att köra för fort och ta ytterkurvor överallt. Slipstreaming i början sen ytterkurvor och kasta sig imellan. Guldet på B-10 var lätt i jämförelse med IB-10 (tror jag det var, 512BB i Rom). Kämpa vidare! ja det är den som jag håller på med att få guld på härnäst, jag har lyckats komma tvåa men får jag nöta lite till så. Den Ferarrin är bra j*vla vild emellanåt vilket gör den rolig att tygla. (kör med G25) Edit/ men jag tror att det är IC-10
Redigerat av D-J, 03 december 2010 - 11:21.
Postad 03 december 2010 - 11:54
Maria83
-
Maria83
-
Lärjunge
-
-
356 inlägg
Finns det verkligen en Volvo S60 med i spelet? Har kollat begagnat marknaden regelbundet sedan jag startade spelet. Är lvl 19 nu men fortfarande ingen S60. Tycker mest att det är samma bilar som kommer upp hela tiden. Dålig variation för att finns 950 bilar i spelet. Är vissa bilar svårare att hitta än andra?
Postad 03 december 2010 - 13:06
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Jodå det finns Volvo S60, jag äger en.
Inte många mil på mätaren och nytvättad, vill du köpa?
Nja den får nog stå kvar i garaget bredvid 245:an
Postad 03 december 2010 - 13:18
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Finns det verkligen en Volvo S60 med i spelet? Har kollat begagnat marknaden regelbundet sedan jag startade spelet. Är lvl 19 nu men fortfarande ingen S60. Tycker mest att det är samma bilar som kommer upp hela tiden. Dålig variation för att finns 950 bilar i spelet. Är vissa bilar svårare att hitta än andra?
Grejen är väl att typ 100 av dom där 950 är olika varianter på Mitsu Evo. osv..
Postad 03 december 2010 - 13:22
mrspl
-
mrspl
-
Lärjunge
-
-
400 inlägg
Vet inte om nångon annan redan har postat detta Ny ratt från Thrustmaster http://www.gtplanet....ad.php?t=135961T500RS kommer att släppas inom kort, verkar vara designad för GT5. Spekuleras i om det är därför supporten för G25/27 dröjer /uteblir. Verkar vara en dyr sak 500$ + koppling och H låda. Edit någon som har en mailadress så man kan skicka in sitt önskemål om G27/25 support.
Redigerat av mrspl, 03 december 2010 - 13:24.
Postad 03 december 2010 - 13:26
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Special-Nascar-intermediate-utsideskörning på Dytona är ju för fasiken omöjligt med DS3...
Någon som klarat den med handkontroll??
Postad 03 december 2010 - 13:30
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Köpte en Audi R8 '09 och trimmade upp den i 800 hästar. Måste säga att den är den roligaste och skönaste bilen att köra av de jag köpt hittills! Börjar inte sladda runt så fort man svänger som vissa, är inte heller trög med dålig svängradie som andra. Perfekt!
Postad 03 december 2010 - 13:35
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Special-Nascar-intermediate-utsideskörning på Dytona är ju för fasiken omöjligt med DS3... Någon som klarat den med handkontroll??
Japp. Klarade inte insideskörningen förrän jag blev med G25a men de låter som du fixa den istället..
Postad 03 december 2010 - 13:36
Henke811
-
Henke811
-
Användare
-
-
158 inlägg
Dags för lite 245 race ikväll eller vad säger ni?
Har en metallicblå 245glt maxtrimmad som skriker efter lite racingaction
Postad 03 december 2010 - 13:42
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Japp. Klarade inte insideskörningen förrän jag blev med G25a men de låter som du fixa den istället..
haha.. ja då var det tvärtom för oss då Banan är så ojämn så det känns som jag studsar åt alla håll.
Postad 03 december 2010 - 13:42
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
s60n har man köpt sig en..dock kanske sett den tre gånger elr så..245an har jag inte sett i huvudtaget o är samma lvl som dig.
Postad 03 december 2010 - 13:43
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 301 inlägg
Skönt att det inte bara är jag som suger... Förstår inte riktigt varför svårighetsgraderna är så varierande... I många enklassrace är det omöjligt att inte ta guld. På nordslinge racen ex är det vad 10-15 sekunder mellan de olika pokalerna och då talar vi om 3 minuterssektioner som mest? Någon här som fixat de här racen?
Postad 03 december 2010 - 15:23
driver x
-
driver x
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Postad 03 december 2010 - 15:27
evil_nike
-
evil_nike
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Postad 03 december 2010 - 16:09
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Special-Nascar-intermediate-utsideskörning på Dytona är ju för fasiken omöjligt med DS3... Någon som klarat den med handkontroll??
Inga större problem att fixa silver, tror jag har nöjt mig med det. Den ena var jag 0.003s från guld, får gå tillbaka till den senare.
Postad 03 december 2010 - 17:27
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1 199 inlägg
Postad 03 december 2010 - 17:47
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Fick maclaren chrome line med collectors edition och måste säga art den är riktigt skön. Visserligen är chrome line-bilarna trimmade på olika sätt men det kan du också göra sen efter inköp. Den är snabb, känns lätt och verkar ibland vara fastlimmad på banan. Så länge man inte gör idiotiskt hastiga rörelser dårå. En av mina favvobilar tillsammans med Ferrari 330 och SLS AMG. Hatbilen är ju då Lamborghini Murcielago. Okontrollerbar hög med avföring.
Hmm, en McLaren Chrome Line med Collector's Edition? Vad jag vet så medföljer följande bilar: - Audi R8 5.2 FSI quattro - BMW M3 Coupe - Lamborghini Murcielago LP 640 - Mercedes-Benz 300 SL Coupe - Shelby Cobra 427 Jag fick Ingen McLaren Chrome Line med min Collector's Edition. Jodå det finns Volvo S60, jag äger en. Inte många mil på mätaren och nytvättad, vill du köpa?
Nja den får nog stå kvar i garaget bredvid 245:an 
Går det att köpa bilar av varandra online? (Förutom att ge bort en bil alltså). Skönt att det inte bara är jag som suger... Förstår inte riktigt varför svårighetsgraderna är så varierande... I många enklassrace är det omöjligt att inte ta guld. På nordslinge racen ex är det vad 10-15 sekunder mellan de olika pokalerna och då talar vi om 3 minuterssektioner som mest?
Någon här som fixat de här racen?
Jag fixade silver på de flesta, ett par brons.
Postad 03 december 2010 - 17:51
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Wow, Elgiganten lever.
Hej Thomas.
Tack för ditt mail.
Jag beklagar att koderna inte har skickats till dig ännu. Jag ska kolla upp dina koder så återkommer jag till dig på måndag!
Jag beklagar väntetiden.
Ha en trevlig helg!
Med vänlig hälsning / Best regards
Lina L
Kundcenter
Postad 03 december 2010 - 17:55
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Hmm, en McLaren Chrome Line med Collector's Edition? Vad jag vet så medföljer följande bilar:
- Audi R8 5.2 FSI quattro - BMW M3 Coupe - Lamborghini Murcielago LP 640 - Mercedes-Benz 300 SL Coupe - Shelby Cobra 427
Jag fick Ingen McLaren Chrome Line med min Collector's Edition.
Nej juste, förlåt. MacLaren var ju "Stealth" som jag fick via GameStop. Grymt skön att köra.
Postad 03 december 2010 - 17:58
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Nej juste, förlåt. MacLaren var ju "Stealth" som jag fick via GameStop. Grymt skön att köra.

Aj c. Jag fick Mercedes SLS AMG Stealth Edition med min. Jäklar vilken bil, bäst av alla bilar jag testat hittills. drygt 800 hk och jäkligt stabil.
Postad 03 december 2010 - 18:01
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Aj c.
Jag fick Mercedes SLS AMG Stealth Edition med min. Jäklar vilken bil, bäst av alla bilar jag testat hittills. drygt 800 hk och jäkligt stabil.
Jag kan tänka mig. Hade jag kunnat vänta en dag så hade jag köpt spelet på El-G istälelt för på GameStop, bara för att få tag på den där bilen. Nu blir det att köpa den i spelet och sen trimma den.
Postad 03 december 2010 - 18:10
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Jag kan tänka mig. Hade jag kunnat vänta en dag så hade jag köpt spelet på El-G istälelt för på GameStop, bara för att få tag på den där bilen. Nu blir det att köpa den i spelet och sen trimma den.

Gör så, du kommer inte att ångra dig (som jag gjorde med vissa andra bilar men det är en annan femma). Glöm bara inte bakvingen, den gör verkligen skillnad vad gäller stabilitet. Sen har Stealth Edition en justerbar växellåda där jag ställde om växlarna lite annorlunda och plötsligt har den en topphastighet på 360 km/h har jag för mig jämfört med 345 km/h förut.
Postad 03 december 2010 - 18:11
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg

Elgiganten har Audi R10 TDI. Om man nu får någon öht, har inte fått min ännu...
Postad 03 december 2010 - 18:18
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Elgiganten har Audi R10 TDI. Om man nu får någon öht, har inte fått min ännu...
Jasså? Vilka var det som hade SLS AMG ´10 Stealth då? Den som känner sig manad, skicka över. Jag skickar över vilken bil som helst i min collection.  Har alla i Chrome Line + MacLaren Stealth bl a. PSN: ColinZeal
Postad 03 december 2010 - 18:19
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jasså? Vilka var det som hade SLS AMG ´10 Stealth då? Den som känner sig manad, skicka över. Jag skickar över vilken bil som helst i min collection.

Har alla i Chrome Line + MacLaren Stealth bl a.
PSN: ColinZeal

Webhallen, men jag behåller min.
Postad 03 december 2010 - 18:23
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Webhallen, men jag behåller min. 
Går ej heller att skicka den i spelet utan man får göra det via utbyte av användare på psn. Gjorde det till soffan igår men har inte hört vad han tyckte om min svarta fara
Postad 03 december 2010 - 18:26
Unregisteredae48d9f2
-
Unregisteredae48d9f2
-
Användare
-
-
153 inlägg
Jag kan nog hjälpa till, har guld på alla Loeb challenge  ( kan posta screenshot ifall ni inte tror mig ) Jag kör nästan med vanliga inställningar förutom att jag tar bort traction control helt. Sen är det sjukt avgörande att man följer vilken växel man ska ha i. ( För mig iaf ) Tog några försök men det var det lätt värt.
Postad 03 december 2010 - 18:37
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
Förstår inte varför många klagar på ljudet i spelet. Min Mach 1 steg3+ låter så jag blir svettig i soffan medans min volvo c30 bonna-steg låter precis lika tråkigt som den gör IRL.  /W
Redigerat av Wilgot, 03 december 2010 - 18:38.
Postad 03 december 2010 - 18:42
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
He he..ljudet ja..det hade jag glömt. Är det HD-ljud på spelet?
Postad 03 december 2010 - 18:44
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Förstår inte varför många klagar på ljudet i spelet. Min Mach 1 steg3+ låter så jag blir svettig i soffan medans min volvo c30 bonna-steg låter precis lika tråkigt som den gör IRL.

/W
Ljudet är ju bra om man kör med chase view, men alla gör ju inte det. Jag tex. kör aldrig med chase view, nånsin! Så det är det där surrande smala ljudet när man sitter i cockpiten som jag blir irriterad på för det spelar ingen roll vilken bil jag kör, om det är en Toyota eller en Ferrari, så finns det där ljudet där.
Postad 03 december 2010 - 18:50
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
Ljudet är ju bra om man kör med chase view, men alla gör ju inte det. Jag tex. kör aldrig med chase view, nånsin! Så det är det där surrande smala ljudet när man sitter i cockpiten som jag blir irriterad på för det spelar ingen roll vilken bil jag kör, om det är en Toyota eller en Ferrari, så finns det där ljudet där.
Jag kan hålla med om att det är märklig skillnad på olika vinklar. Jag kör endast i chase view om jag har nytvättad bil  . Dom lägger mycket krut på Turbo/kompressor ljud, men jag tycker det är klockrent. ljudet då en v8 baktänder är inte fel. /W
Postad 03 december 2010 - 18:51
Unregistered69f7f285
-
Unregistered69f7f285
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Sjukt tråkigt att Bugatti Veyron inte är en premium bil. Det är lätt min nya favoritbil, har trimmat upp den till över 1200 bhp och den går såå mycket bättre än min tidigare favorit audi RS8
Postad 03 december 2010 - 18:57
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Min Minolta har skador för en miljon och är okörbar. Så går det om man lånar ut den till B-spec bob... (Jag hatar att de dyra bilarna får skador som kostar mera att fixa än man vinner på bara ett race med en enda snudd mot nån vall, man går ju back på att köra dem)
Nån som guldat AMG driving school och låst upp 24 timmars?
Blir glad för silver, alltid några guld som är helt omöjliga. Mitt rekord på ringen ligger på 7.01 taget med en maxtrimmad Audi R8 5.2 som förövrigt är den bästa allrounden i spelet och så är den godis för ögonen med...
Just nu kör jag en race-moddad Corvette och drar in 98000 på fyra minuters körning, Snart level 24 och hoppas det finns nått ännu bättre sätt att dra in pengar, så jag har råd att laga skador...
Postad 03 december 2010 - 19:00
daswede
-
daswede
-
Användare
-
-
232 inlägg
Nogon som har en mini att låna ut under nogtra race??.Hittar ingen beg.Ni kan så fall adda mig daswede är mitt nick.Skickar tillbaka den så fort jag är klar med den.
Postad 03 december 2010 - 19:12
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Nogon som har en mini att låna ut under nogtra race??.Hittar ingen beg.Ni kan så fall adda mig daswede är mitt nick.Skickar tillbaka den så fort jag är klar med den.
Jag har en på 240någonting bhp men är inte hemmas förens 21.30 när jobbet är färdigt. Hittar du ingen innan dess så skicka jag över den om det är intressant.
Postad 03 december 2010 - 19:33
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Jag har addat dig, väntar på svar. Min är på 307 vilda hästar och är i stort sett maxad. All vikt är fixad och det sitter såklart mjuka racingdäck och vinge på den...
Postad 03 december 2010 - 19:38
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Nämen titta, Fredag dyker upp på Fredag. Du är som en myt som bara tittar in på forumet vid stora spelsläpp din gamle räv
Postad 03 december 2010 - 20:04
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Har också sprängt 1000000 credits idag. Och då har jag mest kört Special Events, licenser och nästan bara Beginner Events. Pengarna kommer nästan enbart från Special Events, har köpt två bilar totalt också.
Jag fattar det inte. Flera säger att ni tjänat mest pengar genom att bara köra S0pecial Events och licenser. Men licenser ger ju inga pengar. Har klarat av första licensen och trodde att nästa skulle ge pengar men det gör den ju inte. Så vad menar ni med att licenser ger bra med pengar?
Postad 03 december 2010 - 20:30
daswede
-
daswede
-
Användare
-
-
232 inlägg
Min Minolta har skador för en miljon och är okörbar. Så går det om man lånar ut den till B-spec bob... (Jag hatar att de dyra bilarna får skador som kostar mera att fixa än man vinner på bara ett race med en enda snudd mot nån vall, man går ju back på att köra dem)
Nån som guldat AMG driving school och låst upp 24 timmars? Blir glad för silver, alltid några guld som är helt omöjliga. Mitt rekord på ringen ligger på 7.01 taget med en maxtrimmad Audi R8 5.2 som förövrigt är den bästa allrounden i spelet och så är den godis för ögonen med...
Just nu kör jag en race-moddad Corvette och drar in 98000 på fyra minuters körning, Snart level 24 och hoppas det finns nått ännu bättre sätt att dra in pengar, så jag har råd att laga skador...
Tackar Fredag för lånet av din mini den gick fint  """Har skickat tillbaka den""".Du har inte en modern ferrari att låna ut för ett race okså.Har kvar La festa cavallino tävlingen kvar på professional serien.Inte så jag vill fuska men har inte 500k att lägga ut för 1 race nu hehehe. Ps3 nick är daswede
Redigerat av daswede, 03 december 2010 - 20:31.
Postad 03 december 2010 - 20:38
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 301 inlägg
Jag kan nog hjälpa till, har guld på alla Loeb challenge ( kan posta screenshot ifall ni inte tror mig ) Jag kör nästan med vanliga inställningar förutom att jag tar bort traction control helt. Sen är det sjukt avgörande att man följer vilken växel man ska ha i. ( För mig iaf ) Tog några försök men det var det lätt värt.
Segdrar du mycket eller?
Postad 03 december 2010 - 20:41
Pajje
-
Pajje
-
Användare
-
-
210 inlägg
Aj c.
Jag fick Mercedes SLS AMG Stealth Edition med min. Jäklar vilken bil, bäst av alla bilar jag testat hittills. drygt 800 hk och jäkligt stabil.
Vad fan, jag har bara 792 i min, och jag har köpt allt jag kan till den...För övrigt min favvobil änm så länge, grymt kul att köra
Postad 03 december 2010 - 20:46
Razer89
-
Razer89
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Kanske har sagts innan i tråden, orkar inte kolla.
Men är det nån mer som har märkt att om föraren i B-Spec kör av banan och ut i gräset eller sandfållan så stannar fanskapet vid kanten ibland och väntar på att motståndarna ska köra förbi, väntar ytterligare nån sekund och sen drar han iväg igen. Händer inte alltid när han kör av men då och då. Hade man kunnat prata mer med föraren än dom fyra alternativ som finns så hade jag vrålat KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR FÖR FAAAAAN!!!!!!!!!!!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|