Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 12 December 2011 - 12:05
Slängde ihop en leaderboard för MHB plutonen, enjoy.
http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3
Kul ide! Fjärdeplats men längsta headshotet på 961 meter iaf=)
På tal om assignments, har bara 2 kvar men låst upp jackhammer hagelbössan, helt sjuk! Helt klart nya favoritvapnet.
Spelar inte så ofta med er tyvärr, aldrig någon som svarar på req:-/ Så lägg till Solitarypredator om någon trevlig prick vill spela!
Redigerat av morbideglidaren, 12 December 2011 - 12:07.
Postad 12 December 2011 - 13:04
Är bara att joina oss om du känner för de, vi lirar rätt mkt endå
Postad 12 December 2011 - 15:48
req? =)
Är bara att joina oss om du känner för de, vi lirar rätt mkt endå
Ja det väl själva fasen vad ni ligger, men det blir lite wild gunning när man springer i skiten
Postad 12 December 2011 - 16:08
Såg nu att det fanns två olika alternativ för headshoten och känns endå som att det är dom man gör med vapnen som är intressanta, så bytte nu. Och då ser det lite annorlunda utKul ide! Fjärdeplats men längsta headshotet på 961 meter iaf=)
På tal om assignments, har bara 2 kvar men låst upp jackhammer hagelbössan, helt sjuk! Helt klart nya favoritvapnet.
Spelar inte så ofta med er tyvärr, aldrig någon som svarar på req:-/ Så lägg till Solitarypredator om någon trevlig prick vill spela!
Postad 12 December 2011 - 16:34
Det är vänförfrågningarna jag aldrig fått svar på så kan inte ens joina, la till gamla rävar som andi, Thomasson och er från bc2 tiden då jag hette hardstyleskurken=) så lägg gärna till mig så får vi se om det funkar då, solitarypredator som sagt!
Postad 12 December 2011 - 17:17
Postad 12 December 2011 - 17:42
Edit: Använde bipod, räknas inte som handheld då konstigt nog enligt bf3stats http://forum.p-stats...-Rankings/page2
Trodde handheld va pistol men det är alltså utan bipod, my mistake
Redigerat av morbideglidaren, 12 December 2011 - 17:49.
Postad 12 December 2011 - 18:23
Jag har mest kompisar som spelar på xbox så nu när jag kör BF3 på PS3 har jag ingen att spela med *snyft*
Jag spelar gärna med några glada killar från minhembio.com, tinboy heter jag även på PS3.
Postad 12 December 2011 - 18:49
tror jag får slotta in skivan snart....Har väl kommit några nya maps va ?
I double dare you!
Jaaa!
Postad 12 December 2011 - 19:16
Var inte så att jag trodde att du satt och ljög, tänkte bara att du kanske inte hade koll och typ fått ett hs med ett jet eller nåt liknande. Men men funkar det inte som det ska ska jag ändra tillbaka. Skumt de där dock, har fan för mig att jag använde bipod när jag drog mitt men kan inte svära på de.Inte som jag behöver ljuga om det precis så nått fel är det, står nämligen 0 meter headshot på battlelog och med 140 timmars speltid är det lite konstigt. Och jag har 0 kills med eod boten som folk brukar fuska hs med. Har foto på tvn också när jag tog mitt rekord så....
Edit: Använde bipod, räknas inte som handheld då konstigt nog enligt bf3stats http://forum.p-stats...-Rankings/page2
Trodde handheld va pistol men det är alltså utan bipod, my mistake
Redigerat av vvv, 12 December 2011 - 19:17.
Postad 12 December 2011 - 21:19
Postad 12 December 2011 - 21:56
Jag hittade en graphics på bf3stats som jag gillar.. Dragonpuffer vet iallafall vad den innebär
Ditt as!
Postad 13 December 2011 - 06:20
Inte för att det är en nyhet. Men bara roligt att dom mer eller mindre spottar MW3 i ansiktet!
På tal om spottar, ni har väll inte missat select knappen i spelet va?
Postad 13 December 2011 - 06:32
Vågar du slänga upp den i MW3 tråden är du modig
Redigerat av masse70, 13 December 2011 - 08:18.
Postad 13 December 2011 - 08:34
Sedan tog väl MW3 hem VGA för bästa shooter?
Postad 13 December 2011 - 08:38
Den säger ju heller inget om den personliga smaken, precis som filmbetyg sällan spelar nån roll för tittaren så länge han/hon gillar filmen.
Men likväl en röstning som många deltagit i och tyckt till.
Postad 13 December 2011 - 08:41
Postad 13 December 2011 - 08:52
Tycker fortfarande att dom är så pass olika så att det bara är larvigt, men uppenbarligen ofrånkomligt, att jämföra.
Postad 13 December 2011 - 09:29
Jag håller med om att BF3 är ett bättre spel men det gör inte att jag fortfarande (av någon anledning) tycker att MW3 är roligare. Precis som Pip skriver så slår MW3 BF3 rent försäljningsmässigt. Så...vad är det som avgör vilket spel som är "bäst"?!?
Tycker fortfarande att dom är så pass olika så att det bara är larvigt, men uppenbarligen ofrånkomligt, att jämföra.
Ja, det är lite att jämföra äpplen och päron... Cod spelen passar bäst på konsoll numera, skönt att spela om man vill ha snabb menlös action utan nån vidare teamplay,(förutom om man kör clanmatcher kanske då)och BF3 passar ju 10ggr bättre på PC, och inriktar sig mer på teamwork, stora maps, fordon etc... vilket kan va för jäkla roligt om man spelar med rätt folk!
Edit: Inte fixat med inputalget än på ps3? Tänker inte stoppa i skivan förräns/om dom fixar det kan jag säg... håller mig till enbart PC till dess...
Redigerat av Garrett, 13 December 2011 - 09:31.
Postad 13 December 2011 - 09:35
Eller tycker ni att te x Farmville lr liknande skitspel är bättre än t ex Dark Souls.
Postad 13 December 2011 - 09:44
Nej, det var ju lite det som var min poäng.Försäljningssiffror visar väl endå inte hur bra ett spel är. Utan snarare om hur den stora massan oftas är ute o cyklar.
Eller tycker ni att te x Farmville lr liknande skitspel är bättre än t ex Dark Souls.
Haha, fast att säga att dom är ute och cyklar är ju ändå din personliga åsikt. Man köper ju ett spel för att man själv tycker det är bra/kul. Tror inte dom själva tycker dom är ute och cyklar.
Även om jag, med många (alla?) andra håller med dig om att det är skitspel.
Jaja, nu försöker vi koncentrera oss på BF3 här.
Redigerat av BrittBastard, 13 December 2011 - 09:46.
Postad 13 December 2011 - 09:57
Jag suger på detta spel, men kämpar på och spelar gärna med andra från MHB
psn: Knackamackadam
Postad 13 December 2011 - 10:44
Absolut inte.. Jag märkte då av det mer än någonsin igår tyckte jag..Edit: Inte fixat med inputalget än på ps3? Tänker inte stoppa i skivan förräns/om dom fixar det kan jag säg... håller mig till enbart PC till dess...
Postad 13 December 2011 - 11:01
Postad 13 December 2011 - 11:21
Postad 13 December 2011 - 12:03
Eller så kan du fråga Andi vad han tycker om Wake island och vår vän KCFler än jag som tycker dom ska döpa om WAKE ISLAND till F35 ISLAND ?
![]()
i hate them! i really do!
Nice!Nu har ju de andra loser plattformarna fått B2K så nu kan vi äntligen se statistik på vårat B2K på battlelog.
Postad 13 December 2011 - 12:09
ANDI och KC, vad tycker ni om Wake Island!?Eller så kan du fråga Andi vad han tycker om Wake island och vår vän KC
Nice!
Postad 13 December 2011 - 12:46
Nu när sölnissarna fick tillgång till BtK ser man äntligen Unlocks på Famas och Achievments på Battelog, trevligt.
Postad 13 December 2011 - 12:56
Sant! Jag har bara kört Wake Island en enda gång och det var när jag browsade mig fram till en server där den banan gick för fullt, den har aldrig kommit förutom vid det tillfället... Det är ju den enda banan man känner igen eftersom man itne spelat BF2, bara 1943...Vad är det som bestämmer rotationen på banorna? Jag kör alltid Quick Match/Conquest som val, och har spelat Wake Island en(!) gång, de andra tre BtK-banorna roterar mycket mer ofta. Kan det ha att göra med antal flaggor? Att Shaqi, Gulf och Karkand (eller vad de nu heter, har inte spelat BF2...) har olika antal flaggor och därför roterar varje uppsättning flaggor som en bana?
Postad 13 December 2011 - 13:19
Vad är det som bestämmer rotationen på banorna? Jag kör alltid Quick Match/Conquest som val, och har spelat Wake Island en(!) gång, de andra tre BtK-banorna roterar mycket mer ofta. Kan det ha att göra med antal flaggor? Att Shaqi, Gulf och Karkand (eller vad de nu heter, har inte spelat BF2...) har olika antal flaggor och därför roterar varje uppsättning flaggor som en bana?
Har väl med att sharqi, karkand och oman har både conquest assault och conquest, medan wake island bara har conquest assault...
7 kartor så är det tre av kartorna som kör 2ggr medan wake kör bara en gång. Så jo, det blir mindre spela av wake island än de andra.. =)
Postad 13 December 2011 - 13:55
ANDI och KC, vad tycker ni om Wake Island!?
![]()
Fick en lite tag igår...
Postad 13 December 2011 - 14:08
När man kör quick match kan man hamna på vilka servrar som helst. EA servrar dvs. de som inte heter DICE någonting har ingen bestämd rotation utan det verkar vara helt random i vilken ordning de kommer. Rekomenderar återigen att använda server browsern för att joina servrar då man kan se bland annat vilken rotation på kartor servern kör. Är också bättre att köra på DICE servrar då andra fålk som vill joina en kan köa in på servern istället för att sitta och trycka som ett mångo.Vad är det som bestämmer rotationen på banorna? Jag kör alltid Quick Match/Conquest som val, och har spelat Wake Island en(!) gång, de andra tre BtK-banorna roterar mycket mer ofta. Kan det ha att göra med antal flaggor? Att Shaqi, Gulf och Karkand (eller vad de nu heter, har inte spelat BF2...) har olika antal flaggor och därför roterar varje uppsättning flaggor som en bana?
Nu när sölnissarna fick tillgång till BtK ser man äntligen Unlocks på Famas och Achievments på Battelog, trevligt.
DICE servrarna kör ju även B2K only rotationer om man är sugen på det.
Sen är ju all CQ på B2K CQ assault bara antalet flaggor som skiljer på 3 av kartorna.
Postad 13 December 2011 - 14:23
men jag har lite problem och frågor som förbryllar min hjärna.
Min mick fungerar men inte att snacka med mina kamrater med.. det hackar när man skall snacka i den. o när dem väl fattar vad man sa så är man död själv o sin med arbetare..
Lus läste igenom vissa kommentarer. Exempel ang Spottning.. Det är super att
andvända .. Select knappen är grymt bra, Hjälper ni mig så hjälper jag er.
Sen vill jag ge lite ros med till Dice som lyckas ännu en gång att göra ett spel där folk kan kampa. Vad är meningen med att kampa?? .. Man skall ta m-com och flaggor för att vinna..sammarbete??
Kan man inte banna dem som ligger och enbart och kampar.. Snipers är en sak, men detta är ett krig som går ut att man skall sammarbeta.. Om detta hade varit hardcore eller verkligheten så hade jag tagit mig i act själv att blåsa en eller två kulor i dennes huvud.
Vet redan om att det finns folk som bytt in BF3 till MW3 där dem har gjort ett spel som inte laggar. Vilket då är positivt. Men jag själv är en lagspelare som gillar dem andra Battlefield spelen.
Till sist men inte minst så nästa gång så att släppa ett spel när det är halv klart.. är inte att rekommendera nästa gång, kommer inte att köpa ett spel på releasen nästa gång. Dice har sjunkit i värde i mina ögon.. sorry
Postad 13 December 2011 - 14:39
Sen att skiten hänger sig på de nya banorna titt som tätt är ju jävligt bra det med..
Postad 13 December 2011 - 14:40
Postad 13 December 2011 - 15:42
För mig har det inte hängt sig, men jag håller med om att det är riktigt irriterande att spawna uppe på en jet när den redan är upptagen.
Det hände mig innan på gamla kartorna också. Det var mer påtagligt då startbanan låga utanför godkänt område, t.ex. i rush på caspian border. Skönt att gå upp en varning att man är utanför området och kommer dö om 10 sekunder när det är 30 sekunder kvar innan matchen ens startar
Postad 13 December 2011 - 17:45
Helt klart favvobanan!!
Saknar de glada färgerna från 1943 bara =)
1 dogtag är ingen dogtag
Postad 13 December 2011 - 18:27
Dom blir så otroligt ledsna av sådan här information. Vill inte trampa på någons fötter. Sen så vill jag tro att de redan vet att det är så men är i trotts åldern och vägrar av det skälet. HihiVilken kross!
Vågar du slänga upp den i MW3 tråden är du modig
Tjena!
Jag suger på detta spel, men kämpar på och spelar gärna med andra från MHB
psn: Knackamackadam
h0gb3rg1 lägger till dig som vän. Se till att skaffa Skype och lägg till mig hogberg.mikael så man kan sammarbeta under spelets gång. Det är A & O.
Redigerat av Numero2, 13 December 2011 - 18:34.
Postad 13 December 2011 - 21:00
Redigerat av vvv, 13 December 2011 - 21:00.
Postad 13 December 2011 - 21:44
va fan nu har dom förstört conquest också, varför skulle jag vilja spela samma bana två gånger efter varandra liksom.
Hur menar du nu? Vanlig conquest på vanliga banorna eller bara b2k, cq assault?
Postad 13 December 2011 - 21:53
Sen vill jag ge lite ros med till Dice som lyckas ännu en gång att göra ett spel där folk kan kampa. Vad är meningen med att kampa?? .. Man skall ta m-com och flaggor för att vinna..sammarbete??
Kan man inte banna dem som ligger och enbart och kampar.. Snipers är en sak, men detta är ett krig som går ut att man skall sammarbeta.. Om detta hade varit hardcore eller verkligheten så hade jag tagit mig i act själv att blåsa en eller två kulor i dennes huvud.
Tycker inte jag har haft nagra problem med kampare? Nu skall jag inte uttala mig om Rush da jag enbart spelar conquest. Men snipers som du sager "ska" val mer eller mindre kampa
Sa om nagon liten tont vill sitta i ett horn nagonstans sa kan dom val fa gora det
Sen vad kunde Dice ha gjort for att stoppa folk fran att kampa? Ar val snarare spelarnas fel om de kampar och inte spelets?
Redigerat av Besterman, 13 December 2011 - 21:55.
Postad 13 December 2011 - 21:56
är så på CQ assault på dice servrarna idag i alla fall
Ok. Saknar vanlig conquest på b2k.
Men om de ändrar till 2 rundor på vanliga cq så blir iallafall jag glad, nåt jag saknat sen dag 1
En av de saker jag gillar med rush är att det är två rundor, attacker/defender. Vill spela båda sidorna en gång var på cq.
Postad 13 December 2011 - 22:41
Postad 14 December 2011 - 06:45
har fan svårt och förstå dig där är ju samma flaggor att ta bara det att man börjar från olika håll. Ser helldre att man får miljöombyte lite oftare.
Hehe.
Jag tycker rundorna går alldeles för fort, man kan sitta och vänta länge på en karta man är sugen på och så sitter man i ett lag som loosar på 10 minuter. Plus att fordon, vapen osv är det skillnad på. Te x helikoptrarna. Men det sitter nog kvar i min själ sen man spela clanturnerningar, man spelade alltid två rundor.
Postad 14 December 2011 - 06:56
h0gb3rg1 lägger till dig som vän. Se till att skaffa Skype och lägg till mig hogberg.mikael så man kan sammarbeta under spelets gång. Det är A & O.
Sjysst!
Postad 14 December 2011 - 08:18
Ganska störigt rent ut sagt
Redigerat av Pansarhund, 14 December 2011 - 08:21.
Postad 14 December 2011 - 09:10
IMAG0128.jpg 689.93K
5 Antal nerladdningar
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
18 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna