Den enda som skulle tjäna på det är den som enbart är intresserad av nån enstaka kanal 2-3 stycken kanske.
Däremot tycker jag fler borde göra som Tele2 t.ex som har olika intressepaket för 69:-/st.
Redigerat av Leatherface, 15 maj 2012 - 08:44.
Företagstråd: Tele 2 (fd Com Hem AB) - Tv-relaterade frågor
Startad av
Unregistered967f4597
, aug 10 2010 08:53
5753 svar till detta ämne
Postad 15 maj 2012 - 08:43 Den enda som skulle tjäna på det är den som enbart är intresserad av nån enstaka kanal 2-3 stycken kanske. Däremot tycker jag fler borde göra som Tele2 t.ex som har olika intressepaket för 69:-/st. Redigerat av Leatherface, 15 maj 2012 - 08:44. Postad 15 maj 2012 - 20:06 Postad 15 maj 2012 - 21:40 Jo så är det - för att få TV3 HD måste du ha antingen XL-abonnemang eller ett HD-paket. ComHem har tidigare här svarat att det är det avtal de har med TV3 vilket ingen betvivlar. Det hänger väl samman med att ComHem får betala TV3 per abonnent som kan se HD-kanalen och då kan man inte släppa TV3 HD till fler eftersom det skulle bli för dyrt. Alternativt kan man ju höja priset på Medium 8 Favoriter och Large-abonnemangen och öppna upp för TV3 HD men det blir ett väldigt liv om priserna höjs. När Kanal 5 HD kommer till ComHem, vilket säkert bara är en tidsfråga, kan man tänka sig att TV3 HD samtidigt släpps in i Medium 8 Favoriter och Large-abonnemanget men då mot en mindre prishöjning. Bara ett förslag. Vi kunder är intresserade av att få tillgång till kanaler och vill inte att utvecklingen ska bromsas för att ComHem är rädda för kritik om priserna måste höjas. Det blev en del klagomål när TV4 Sport Xtra HD togs in som fristående premiumkanal för 39 kr/mån. Däremot var det få som tackade för att Viasat Motor HD kom in utan extra kostnad i Viasat Sport HD, Viasat Premium HD och Viasat Guld HD. Postad 16 maj 2012 - 09:24
Ja det är ju mycket rävspel mellan leverantörerna vilket vi här inte är insatta i. Com Hem skulle ju kunna ta intäkterna från den helt obegripliga intäkten de får av kortavgifterna och finanisera TV3 HD ![]() ![]() Postad 16 maj 2012 - 10:17 Kortavgiften ska nog gå oavkortat till ComHems ägare som ränta på de pengar (17 mdr!) de lagt ut för att kunna göra en lönsam exit om några år. ![]() Jag kopierar ett inlägg jag gjort på ett annat forum i ärendet kortavgifter: Före 2005 tog ComHem ut en separat kortavgift som var förhållandevis rimlig. Sedan när vet jag inte men den var 198 kr/år 2001 då jag blev digital-tv-kund. Dessförinnan hade jag bara analoga kanaler. Kortavgifterna var inkluderade i abonnemangen med 16:50 kr/mån hos ComHem 2005-2009. Syftet var redan då att till ledning för konsumenterna ange totalkostnad för abonnemanget men konkurrenterna gjorde inte likadant och ComHem framstod som dyrare. 2009 införde ComHem åter en separat kortavgift trots att avgiften 2005 inkluderats i abonnemangskostnaden. Anledningen ska ha varit att konkurrenterna till ComHem tog ut separata kortavgifter och ComHem naturligtvis inte ville gå miste om dessa miljoner i extra intäkter. I första omgången blev det 30 kr/mån vilket alltså kom ovanpå de 16:50 som lagts på priserna i augusti 2005. Totalt 46:50 per månad alltså. 2011 höjdes avgiften till 49 kr/mån och sedan 2012 till 59 kr/mån. Postad 16 maj 2012 - 13:28 "Den 23 maj är det premiär av The Stig-Helmer Story i Videobutik i On Demand i både SD och HD! Det firar vi genom att prissänka alla andra Sällskapsresan-filmerna med Stig-Helmer till 19:-/st mellan fram till och med 3 juni. Filmerna som du kan se för 19:/st är: Sällskapsresan (1980) Sällskapsresan 2 – Snowroller (1985) SOS – en Segelsällskapsresa (1988) Den ofrivillige golfaren (1991) Hälsoresan (1999)." Märkligt att dessa filmer ska behöva kosta 19 kr/st vilket Com Hem kallar "vrakpris". Som alla vet har de gått hundratals gånger vid det här laget på alla upptänkliga kanaler - från fria SVT och TV4 till betalkanaler som Viasat och Canal+. De har funnits som julklappspaket på VHS och DVD i 20-30 år så jag förmodar att de finns i allmän ägo i hela landet. Och hur många har inte "bandat" filmerna för att kunna kika under regniga dagar på landet? Kunde inte Com Hem fira den senaste Stig-Helmer-filmen med att bjuda på fri filmvisning även i Videobutiken? Dessa filmer är betalda hur många gånger som helst och det skulle förvåna mig om någon betalar. Vill man se filmerna en gång till finns väl alltid en box, en VHS eller en DVD att tillgå? Eller kanske kan man leva på minnena av filmerna som jag? Postad 17 maj 2012 - 13:44 Vi är några stycken i Helsingborg som har strul med vissa kanaler efter er uppgradering eller vad det var ni gjorde här för ca 1 månad sen. Har höga jobbiga frys ljud som dyker upp titt som tätt på b la Kanal 5 och Disney. Kan ni kanske fixa till detta problem snarast ? Svara gärna här så alla från HBG ser vad ni tänker göra åt detta.. Tack på förhand Anders Postad 21 maj 2012 - 09:30 Bilden försvann imorse men kom sen tillbaka och alla kanaler verkar finnas tillgängliga som förut och favoritlistan är intakt. Däremot försvann listan med schedulerade inspelningar tyvärr. Fick nyss ett SMS från comhem som sade att arbetet var slutfört och att man behövde göra en ny kanalsökning men behövs det verkligen om det verkar funka ändå? Har Humax HDPVR, bor i Sollentuna. Postad 21 maj 2012 - 16:24 Om du har tillgång till alla kanaler och allt verkar funkar så behöver du nog inte göra en kanalsökning. Men eftersom schemalagda inspelningar försvinner om du gör en kanalsökning så kan du ju lika gärna utföra en sån nu, när dina schemalagda inspelningar ändå är borta ![]() Kanalsökningen tar inte mer än 10 sekunder. Postad 21 maj 2012 - 17:36 Håller med - det är rätt tillfälle att göra en kanalsökning direkt efter kanalomläggningen och inte när man redan programmerat in en lång lista med inspelningar. Kanalsökningen lägger in alla kanaler på rätta frekvenser och även om de kanaler man brukar titta på ligger rätt redan kan det ju vara andra som behöver uppdateras genom kanalsökningen. Postad 21 maj 2012 - 18:35
Hej, Vi har inga generella problem som drabbar hela Helsingborg, efter kanalomläggningen sänds vissa kanaler på andra frekvenser vilket gör att defekter i en dålig antennkabel kan upptäckas. Steg ett är som vanligt att starta om utrustningen. Hjälper inte det bör du, och de du talat med, testa med en annan antennkabel. Med vänlig hälsning Johan Wester Kundservice Postad 21 maj 2012 - 19:23
Blir lite osäker på om jag gjorde en kanalsökning efter Comhems jobb. Men får kolla upp det. Antennkabeln är ej kass. Postad 21 maj 2012 - 19:47 http://www.netonnet....db/104270.4311/ http://www.netonnet....2m/166487.5500/ skulle jag tro att det kommer att fungera. Jag är sist ut med kanalomläggningen (28 maj) men har redan grejorna på plats. Fungerar inte alla kanaler på mina två boxar efter omläggningen trots förstärkare och ny dyr antennkabel kan ComHem räkna med att jag hör av mig! ![]() Postad 21 maj 2012 - 21:24 Mycket mysko, de schemalagda inspelningarna kom "tillbaka". Det var tomt när jag tittade först men senare när jag skulle börja lägga in nya så fanns de där igen. Så, ingen kanalsökning gjord eller urdragning av strömkabel och ingen förändring upptäckt. Börjar nästan tro att comhem misslyckats med sin kanalomläggning här, skulle inte kanalerna få nya platser/frekvenser eller nåt? Postad 22 maj 2012 - 20:21 ![]() Redigerat av Kanelen, 22 maj 2012 - 20:22. Postad 22 maj 2012 - 20:40
samma här. Bara stereo på svt hd Postad 23 maj 2012 - 10:01 +1 på det, och det är inte första gången det händer med tv4hd...fattar inte vad som ska vara så svårt Postad 24 maj 2012 - 05:39 Jag hade programmerat in inspelning igår kväll av "Operation granskning" och "Arga snickaren" - båda med starttid 20:00. När jag tittade in i Medialistan vid 20:45 såg jag att ingen inspelning gått igång. Bägge programmen låg kvar i inspelningslistan som om inget hade hänt - och det hade det ju inte heller. ![]() Kollade klockan i boxen och allt fick sin förklaring - boxen angav 19:45 istället för 20:45. Efter omstart av Humax HDPVR-boxen blev tiden i alla fall korrekt. Kanske någon mer har inspelningar som inte fungerat igår? Vet ju inte om felet var generellt. Postad 24 maj 2012 - 07:10 Själv gav jag upp för ett tag sen, modemets Wifi-funktion är totalt värdelös, Comhems lösning på detta är att säga att dom inte ger support på Wifi.uppkopplingar, just en snygg manöver för att slippa ansvar... Tusentals kunder har problem med denna produkt men än så länge vill inte Comhem göra rätt för sig, självklart kommer det bli så att man lanserar ett nytt modem snart och man kommer inte kompensera kunder med CG-3100... Jag köpte en Asus N-66 tror jag den heter, mäter 110/11 Mbit nu 10 m från routern, och inga drop-outs, helt fantastiskt! Som det borde ha varit från börjar... Postad 24 maj 2012 - 07:34 Vill rekommendera alla som har behov av en fungerande trådlös router att sluta bråka med och om Netgear CG3100 och istället skaffa en "riktig" trådlös router t ex DLink eller Asus. Här finns många synpunkter och tips: http://www.sweclocke...n/index289.html Jag har sedan några veckor en Asus RT-N66U (trådlös router med dual-band) och är mycket nöjd. Man behöver förmodligen inte köpa en särskilt dyr eller avancerad router för att få bättre fungerande WiFi än Netgear CG3100 erbjuder. Så alla ni som är missnöjda med Netgear CG3100: Slå av NAT, låt CG3100 bli ett "dumt modem" och brygga över till en "riktig" router som får ta hand om resten. Då kan ni också ansluta en NAS-server med USB till routern och få möjlighet till backup och fildelning över det trådlösa nätverket. Med dual band finns också möjlighet att använda 5GHz-bandet om det är störningar på 2.4GHz i er omgivning. Edit: Ett tips: Tänk på att Netgear CG3100 med NAT på (router aktiverad) har IP-adressen 192.168.0.1. Slår man av NAT hittar man modemet på http://192.168.100.1. Default inloggning är admin/password - ändra inte det i onödan. Redigerat av Unregistered558ade6e, 24 maj 2012 - 07:56. Postad 24 maj 2012 - 16:32 Flyttade sen till ett endast comhem hus, så nu kör vi allt med comhem. 100/10 på bredbandet, kör mestadels trådat (ett 20 tal apparater) men 2 iphone och en ipad körs trådlöst. Tycker att allt flyter på klockrent, har 96/9 på bredbandskollen, vilket är bättre än jag hade när jag körde med BBB fiber!! Så WNR3500 får ligga kvar i en flyttkartong på vinden tills CG3100 ev börjar dumma sig.. men som sagt även efter 1 år så funkar det relativt smärtfritt. Har haft ett par DNS adress tapp.. men jämfört med tidigare så är det guld! ![]() Postad 24 maj 2012 - 18:05 Tack för svar. Hoppades ju hur som helst att det inte var min utrustning, då jag vill lita på min Onkyo. Postad 24 maj 2012 - 20:15 Enligt SVT så skall Melodifestivalen sändas på SVT1HD i DD5.1, dock inte i comhems kabelnät...:-( Comhem, fan vad händer???? Ni ställer till det så ofta så olägligt..:-((( Postad 24 maj 2012 - 20:40 Det är inte första gången som SVT HD sänds i DD 2.0 istf DD 5.1. Jag kopierar över detta till SVT HD-tråden där Per Björkman från SVT brukar besvara våra frågor. Jag försökte mig på att ta ljudet via min Motorola-box inställd på SVT1 SD och bilden från Humax HDPVR-boxen inställd på SVT1 HD. Men då blev det för stort glapp i läppsynken så jag gav upp. Orkade inte mixtra med detta. Verkar som man får välja mellan ljud och bild när man vill ha bästa kvalitet. Men frågan är kanske om det inte är bilden som är bäst egentligen - det musikaliska kanske inte blir så mycket bättre av 5.1-ljud. Men med 2.0-ljud blir det inte heller särskilt njutbart även om dekoren är fin... Postad 24 maj 2012 - 20:47 Postad 25 maj 2012 - 08:10 ...det känns så passe att göra sådana val nu när HD har blivit mer eller mindre standard för både bild och ljud. Men, sedan, har ni märkt att de populära nya serier på Canal+ Fillm inte heller längre sänds i HD...:-((( Bilden är ju så mycket sämre, speciellt om man tittar med större skärm eller projektor. Nåt år sedan så sändes serier i både SD och HD kvalitet parallellt i Canal+, inte nu längre...:-((( Jag upplever faktiskt en rejäl försämring av HD utbudet. Också, Canal+ Film Play inkluderade tidigare filmer i HD format, dock inte efter ca två år tillbaka... Jag undrar om deg har med bandbredden att göra, att de sparar genom att visa i lägre upplösning format istället. Och för HD upplevelsen hänvisar främst till deras "film"/"video"-"on-demand" - "videouthyrning" tjänst istället där de kan mjölka sina kunder på mer pengar...:-((( Så, affärsidén är att hålla HD-satsningen tillbaka, för att istället tjäna mer pengar genom "videouthyrnings"-tjänster... Dvs, HD är inte och blir inte än en naturlig standard, utan en dyrare "mervärdestjänst" för att tjäna mer pengar...:-((( Postad 25 maj 2012 - 11:57 Visst är det så att HD-kvalitet kostar pengar för den som distribuerar materialet. En 1080i-upplösning kräver en bitrate på 15-20 Mbit/s dvs 4-5 gånger mer än vanlig SD. Dessutom tar HD-upplöst material naturligtvis betydligt större plats när det lagras. Och jag förmodar att överföring av bild och ljud betalas efter bandbredd ungefär som vatten betalas per m3 och elektricitet per kWh. Så länge som det bara är en minoritet av tv-tittarna som efterfrågar HD-kvalitet (och har utrustning för att ta emot sändningarna) så får man tyvärr räkna med att programbolagen och operatörerna försöker begränsa tillgången till HD-kvalitet alternativt ta extra betalt för det. Det berör ju inte så många så den striden kan man tydligen kosta på sig för att spara pengar. Jag har nyligen fått hem Motorola On demand-boxen som ju marknadsförs som "On Demand-box med HD". Dock är jag besviken på brist på HD-material i Play-utbudet och film i HD finns mot extra kostnad i Filmbutiken. Jag har tillgång till Viasat Film, Canal+ Play samt Canal+ Sport Play eftersom jag har tillvalspaket men Play-utbudet är bara i SD. Vill man se film i HD så kostar det extra i Filmbutiken. "Se program du missat eller sök i det stora utbudet från Sveriges bredaste Play-utbud" säger ComHem om On demand-boxen. Men för den som vill se ett program i HD-kvalitet på annan tid än då det sänds så gäller fortfarande bara en HDPVR! Tur att jag har min Humax för On demand är ganska begränsat både vad gäller utbud och kvalitet. Bra dock att On demand redan ingår i mitt XL-abonnemang så kostnaden begränsar sig till 495 kr för boxen (plus 300 för det extra Netgear CG3100 jag köpte). Postad 25 maj 2012 - 17:22 Svar från Per Björkman på SVT. Kopierat från SVT HD-tråden om inte alla följer den också. Vi får kolla kl 20 ikväll om 5.1-ljudet är åter i SVT1 HD: soulsurrender 24 maj 2012 - 22:23 skrev: Hej! Vi skaffade HD nyss, Comhem med en Samsung SMT-C7160 inspelningsbar box. Nu har vi dock också problemet att vi får bara 2.0 ljud på till exempel Eurovision Semifinalerna på SVT HD, men på vanliga SVT är det 5.1. Vår receiver är en "gammal" Sony STR-K870P och ljudspåret "Svenska (Dolby D)" är självklart valt på boxen. Jag läste lite förklaringar här i tråden om varför det kan bli så, men förstår inte hur jag kan lösa problemet, om det ens går utan att köpa en ny receiver, vilket jag hoppas. Tack på förhand för hjälpen! ![]() Vi har varit i kontakt med ComHem idag och de har identifierat ett fel i kodaren. Det skall nu vara löst med 5.1 ljud även för HD kanalerna. Man kan verifiera detta t.ex. kl 20.00 ikväll i SVT1 HD då programmet "Claes Eriksson: Max" sänds. Programmet är i HD med 5.1 ljud. Observera att dtta inte har något att göra med det andra problemet som tidigare har beskrivits i marknätet, där vissa mottagare prioriterar Stereoljudet i AAC-formatet före 5.1 ljudet i Dolby Digital. I ComHems nät sänds stereoljudet i vanlig Mpeg1-L2. Per Björkman SVT Postad 25 maj 2012 - 17:52 Se där, underbart när problem löses så snabbt. ![]() Postad 25 maj 2012 - 19:08 Jag trodde att det bara marknadsförs och säljs överallt i Sverige HD-ready och Full-HD TV-skärmar som växer i bild format storlek typ senaste 5-åren...? Ett annat exempel är att Comhem tog in Viasat Film HD paketets kanaler i SD-format (utom en kanal) istället för att erbjuda samtliga kanalerna i HD format. Ett annat exempel är Viasat Film Play HD (on-demand) tjänsten som erbjuds av Comhem endast i SD kvalite. Det är en medveten bromsning-strypning av kvaliten, för att tjäna mer pengar genom att göra standarden till ett dyrt mervärde. Undrar om det är en kartell uppgörelse operatörerna och content leverantörerna emellan, som i exemplet Canal+ Film där de senaste serierna inte visas längre i HD, fast man gjort det tidigare... Man kör ett fult samspel bakom kulisserna känns det som...:-((( Jag säger detta utifrån min tittarupplevelse av Canal+Film och Viasat Film HD paketen via Comhems kabelnät som jag nu haft i mer än 5 år... Redigerat av xxxx, 25 maj 2012 - 19:08. Postad 25 maj 2012 - 19:29 Visst finns det massor med HD-Ready och Full HD-apparater i de svenska hemmen men hur många hushåll har abonnemang för att ta emot HD-sändningar? Hos ComHem har bara 1/3 av hushållen i ComHem-hus eget digital-tv-abonnemang (en miljon kunder har bara analogt grundutbud!) och hur många av dem har HD-box med HD-kanaler i abonnemanget? Hur många Boxer HD tillvalspaket finns det i svenska hem med tv från marknätet? Hur många har satellit-tv från Viasat/Canal Digital med HD-box och HD-abonnemang? Ang Viasat Film misstänker jag att ComHem har haft svårt att få loss HD-kanaler och Viasat Film Play HD till rimlig kostnad. ComHem gillar inte att betala extra om man inte kan kompensera sig för merkostnaden genom prishöjningar. Och Viasat-paketen hade ju redan prishöjts från 1 februari 2012 så då gick det inte att komma med ytterligare prishöjning. Det är vi som kunder som blir lidande för vi får inte ens avgöra om vi vill betala extra för att få fyra Viasat Film HD-kanaler extra! Postad 25 maj 2012 - 21:01 Switchar jag ljudval så är det ok på alla. Canal+ kanalerna med DD synkar bra. Inga "kända" problem enligt Com hems driftinformation. Postad 26 maj 2012 - 19:40 TV4HD? hackande ljud hade jag när jag zappade förbi men det var nog TV4's fel då min sambo pratade med någon som inte hade comhem och de hade samma ljudfel. Jag har fortfarande ljudsynk problem med SVT1HD/SVT2HD och udda ljudproblem på TV4HD. Postad 27 maj 2012 - 17:24 Från SVT HD-tråden: Per Björkman 25 maj 2012 - 18:10 skrev: Vi har varit i kontakt med ComHem idag och de har identifierat ett fel i kodaren. Det skall nu vara löst med 5.1 ljud även för HD kanalerna. Man kan verifiera detta t.ex. kl 20.00 ikväll i SVT1 HD då programmet "Claes Eriksson: Max" sänds. Programmet är i HD med 5.1 ljud. Observera att dtta inte har något att göra med det andra problemet som tidigare har beskrivits i marknätet, där vissa mottagare prioriterar Stereoljudet i AAC-formatet före 5.1 ljudet i Dolby Digital. I ComHems nät sänds stereoljudet i vanlig Mpeg1-L2. Per Björkman SVT När DD 5.1 ljud återuppstod i SVT1 HD och SVT2 HD tappades tyvärr läppsynk (som fortf fungerar ok om man väljer DD 2.0 ljud istället). Kan vi ComHem-kunder få hjälp med att få tillbaka läppsynk även vid 5.1-ljud? Det är knappast meningen att man ska behöva manuellt justera läppsynk varje gång man byter till en SVT HD-kanal med 5.1-ljud... (TV4 HD läppsynk fungerar ok med DD 5.1 så det är ett SVT/ComHem-problem). Postad 28 maj 2012 - 20:37 Erbjudande • Digital-tv Medium 8 Favoriter (10 fasta kanaler plus 8 som du väljer själv, du har över 90 kanaler att välja mellan) • Bredband XXL 100/10 Mbit/s • Telefoni • 12 månaders bindningstid. • Inga startavgifter. 399 kr/månad abonemang (fritt 6 månader) 69 kr/månad kortavgift 29 kr/månad minimumförbrukning telefoni fri box ----------------------- Summa per månad första året: 300kr/månad Måste väl vara helt okej ändå? Sen tog jag även och körde på erbjudandet om canal+ total fritt i 6 månader. Något man bör se upp för här? Är det 3 månaders uppsägning här också? Kan man ringa idag och säga upp det om 6 månader? ![]() Postad 28 maj 2012 - 23:23 Någon mer med samma fel? Postad 29 maj 2012 - 06:04 Det är en gratis "prova på"-period på sex månader du tecknat dig för. Du kommer förmodligen att bli kontaktad efter ett par månader då man vill höra om du vill teckna dig för ett ordinarie 12-månadersavtal på Canal+ Total när din provperiod går ut. Men vill du inte fortsätta efter sex månader måste du se till att säga upp Canal+ Total. Har man bindningstid (även om avtalet inte kostar något) måste man säga upp senast tre månader före bindningstidens utgång annars förvandlas avtalet till ett tillsvidareavtal (också med tre kalendermånaders uppsägningstid). Tänk på att de tre månadernas uppsägningstid kan bli nästan fyra om du missar att säga upp före slutet av en månad. Exempel: Om bindningstiden löper ut 30 november måste man säga upp senast 31 augusti för att september, oktober och november ska räknas som uppsägningsmånader. Missar man 31 augusti och säger upp någon eller några dagar in i september får man betala även för december. Ett problem med ComHem som jag tycker är märkligt är att man inte får något "kvitto" på att kundtjänsten noterat en uppsägning. Det framgår inte av mina sidor eller av pappersfakturorna. Enda beviset på att man sagt upp är att kanalen, abonnemanget, tjänsten eller tillvalspaketet försvinner från fakturan men då har det redan gått minst tre månader sedan uppsägningen och skulle man fortfarande vara bunden så kommer ord att stå emot ord. Kanske idé att spela in samtal man gör till kundtjänsten om man vill kunna bevisa att man sagt upp? Uppsägning görs f ö till en särskild "uppsägningsavdelning" som jobbar kontorstid och dit väntetiderna är längre i telefon vilket är ett oskick som diskuterats här tidigare. Redigerat av Unregistered558ade6e, 29 maj 2012 - 10:11. Postad 29 maj 2012 - 10:07 Nästan... det verkar komma från vänster+center när det bara borde komma från centern... Humax HDPVR-1000c. Postad 29 maj 2012 - 10:30 Enligt http://www.tv4.se/1....kalt_nedbrytbar ska ComHem (och Boxer) tekniskt klara av att sända lokala nyheter och lokal reklam i TV4 HD. Verkar som TV4 vill lyckas med det som SVT hittills inte fått till annat än i digitala marknätet (dvs att tittare i regioner som har egna nyhetsprogram i SVT ska "slippa" se ABC-nytt alternativt gå över till SD-kanalen). Postad 29 maj 2012 - 10:44 Postad 29 maj 2012 - 18:32 Postad 29 maj 2012 - 18:42
SVT2HD samma problem...:-( Postad 29 maj 2012 - 18:59
Postad 30 maj 2012 - 18:40 Detta slutade med att alla krypterade kanaler i EyeTV på min Terratec H7 slutade fungera. Får bara no signal på rubbet nu. Dom fria funkar, men inte tv3, kanal5 osv.. Fullständig katastrof, vad har ni gjort? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |