Ja igår var det kul igen!VA trodde de va jag som va den dominante, iaf va de gäller svordomar hehe.
Som sagt riktigt kul lir igår, blir ungefär 10ggr så roligare bara man är ett par stycken kanske kan bli en ny omgång ikväll?
Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 17 June 2011 - 09:29
Postad 20 June 2011 - 12:21
På återseende gamers!!
Postad 20 June 2011 - 12:44
Då hinner du lagom spela in dig till MW3!Kommer va borta ifrån spelscenen tills oktober typ, ska flytta o mitt abonemang går snart ut o då modemet fortfarande e hos Telia kan de lika gärna behålla de de få veckorna ja har kvar! Får hoppas på bra väder istället
På återseende gamers!!
Postad 20 June 2011 - 15:13
hittar inga inställningar.. skall det vara så att bilden kapas på sidorna ??
Postad 27 June 2011 - 11:42
Postad 27 June 2011 - 18:50
Nya kartor släpps till x-lådan imorgon, så vi får väl snällt vänta på dom i en månad igen.
Köpte du dem senaste? Värt det?
Har skickat in min PS3 igen så inte kunnat köpa de nya.
Postad 27 June 2011 - 19:43
Offtopic: Jarre du är omänsklig
Postad 28 June 2011 - 05:48
Jag tyckte dom var ok, förutom 1 bana Convoy.Köpte du dem senaste? Värt det?
Har skickat in min PS3 igen så inte kunnat köpa de nya.
Dom senaste banorna tyckte sög lite purjo.
Offtopic: Jarre du är omänsklig
Du menar Wager-matcherna? Jag varna väl att jag inte ville spela det?
Postad 30 June 2011 - 11:29
Dubbel XP i helgen för dom intresserade.
Postad 30 June 2011 - 11:48
Lär titta in på fredag då jag har mycket speltid över!Verkar lovande med det nya map-packet som kommer om man läser vad dom skriver i x-låde tråden
![]()
Postad 30 June 2011 - 11:55
Verkar lovande med det nya map-packet som kommer om man läser vad dom skriver i x-låde tråden
![]()
Har M$ fortfarande en månads exklusivitet?
Postad 30 June 2011 - 13:13
Yes!Har M$ fortfarande en månads exklusivitet?
Detta måste snart bli löst... till MW3... Suck
Postad 30 June 2011 - 14:07
Yes!
Detta måste snart bli löst... till MW3... Suck
De kommer ha samma exklusivitet till MW3 också.
Postad 30 June 2011 - 19:15
du är välkommen.... så kan vi tjöta lite medans jarre dödar alla...heheLär titta in på fredag då jag har mycket speltid över!
Postad 01 July 2011 - 06:17
du är välkommen.... så kan vi tjöta lite medans jarre dödar alla...hehe
Ja ikväll verkar det bli en hel del lirande.
Det var en tuff match på Kowloon igår, men vi fixade det till slut
Redigerat av jarre008, 01 July 2011 - 06:18.
Postad 01 July 2011 - 08:02
Ja den var tuff!
![]()
Ja ikväll verkar det bli en hel del lirande.
Det var en tuff match på Kowloon igår, men vi fixade det till slut
Bandit och jag hade nog en ännu värre matchen efter när du och Mr Dark slutat.
På Stadium, vet inte hur många ggr vi plantade och de lyckades defuse väldigt snabbt varje gång.
Fick en 92-34 runda runda 3 cobror och 4 napalms hjälpte till
Vi vann till slut!
Postad 01 July 2011 - 09:05
Postad 01 July 2011 - 09:10
Japp så blir det ibland.. kan stå 1 meter i från fienden som står still o endå får man mata ett helt magazin.ja det va kul lir igår grabbs... vi får väl ta en repris ikväll...
synd bara att jag tycks ha fått lösa skott i mina bössor...
kanske är lott dragning så att någon alltid får en bössa med gummikulor.
Postad 01 July 2011 - 09:25
Hahaha! Ja så känns det verkligen ibland!Japp så blir det ibland.. kan stå 1 meter i från fienden som står still o endå får man mata ett helt magazin.
kanske är lott dragning så att någon alltid får en bössa med gummikulor.
Postad 02 July 2011 - 13:36
Postad 02 July 2011 - 14:53
hehe nä faktiskt inte men inzane o jag vart lika chockade...Jarre? Headset? Nu skämtar du väl?
Postad 02 July 2011 - 21:45
Riktigt kul som vanligt när man är ett gäng!svinkul lir igår o inatt inzane jarre sleazy o dolken... kul o tjöta lite me, o jarre vevade igång sitt headset me kul....hehe
Och som sagt det kom som en rejäl chock när Jarre förärade oss med sin ljuva stämma!
Postad 04 July 2011 - 13:45
Ja det var riktigt kul med så många i partyt.svinkul lir igår o inatt inzane jarre sleazy o dolken... kul o tjöta lite me, o jarre vevade igång sitt headset me kul....hehe
Ja den var tuff!
Bandit och jag hade nog en ännu värre matchen efter när du och Mr Dark slutat.
På Stadium, vet inte hur många ggr vi plantade och de lyckades defuse väldigt snabbt varje gång.
Fick en 92-34 runda runda 3 cobror och 4 napalms hjälpte till
Vi vann till slut!
Kan tänka mig att det är tufft utan mig
Postad 04 July 2011 - 18:26
ja din campingJa det var riktigt kul med så många i partyt.
Kan tänka mig att det är tufft utan mig![]()
Postad 07 July 2011 - 15:41
Postad 07 July 2011 - 18:15
Ett förbenat strul igår...grrr o vart försvann du Inzane...hörde bara att du mummlade nått om ett mess du fått från nån i andra laget...sen loggades jag ut o när jag väl kom in igen så va du offline...
Inzane vart väl rädd för det som stod i messet
Strulade det hela dan för dig eller? Jag märkte inget förut en massa Host migrations igen
Postad 08 July 2011 - 08:34
Sorry boys, jag var så jäkla trött så när jag loggades ur strax efter bandit så kände jag att det är lika bra lägga sig innan det blir en sån där sen kväll igen!Ett förbenat strul igår...grrr o vart försvann du Inzane...hörde bara att du mummlade nått om ett mess du fått från nån i andra laget...sen loggades jag ut o när jag väl kom in igen så va du offline...
Jo, fick ett mess från någon i andra laget som gnällde på att jag defuseade bomben
Postad 08 July 2011 - 09:15
Sorry boys, jag var så jäkla trött så när jag loggades ur strax efter bandit så kände jag att det är lika bra lägga sig innan det blir en sån där sen kväll igen!
Ja de skulle jag behövt gjort varje kväll denna veckan hehe... man e inte så pigg när ungarna ska gå upp vid halv 7 tiden...![]()
Jo, fick ett mess från någon i andra laget som gnällde på att jag defuseade bomben
![]()
jo de e klart dom inte ville de....
Postad 08 July 2011 - 11:02
Mmm, man blir lite seg på morgonkvisten
Kan ju ha varit så tom att han var i vårt lag matchen innan iofs...men vet inte säkert.
Mutar ju alltid alla förutom de i partyt
Han kanske ville att matchen skulle vara 3 rundor inte 2-0 till oss....
Postad 08 July 2011 - 11:24
Ja det kan dom gnälla om ibland, men i vanlig ordning så skiter man i domHA!
Mmm, man blir lite seg på morgonkvisten
Kan ju ha varit så tom att han var i vårt lag matchen innan iofs...men vet inte säkert.
Mutar ju alltid alla förutom de i partyt
Han kanske ville att matchen skulle vara 3 rundor inte 2-0 till oss....
Postad 08 July 2011 - 13:11
Hell yes! Det gör det ju bara roligare om man gör matcherna kortare för dom som enbart samlar killstreaks o skiter i objectives... dessutom brukar dom tom suga på de o inte dra in några bra killstreaks som kan underlätta en plantning eller en defuse... o då blir de bara en jakt på bra K/D ratio vilket suger...Ja det kan dom gnälla om ibland, men i vanlig ordning så skiter man i dom
Brukar kolla på dom som varit "bra" i en match när man kommer in i en lobby o då ser man i deras combat record att win/loose ration kanske ligger på 0.68 eller dylikt o K/D på 1.7 då vet man vilken teamplayer man har o göra med...
Kan bli nått så infernaliskt förbannad när man ser på minimapen att de springer en gubbe till en bombplats och man tror att han ska defusea då släpper man ju den om man ser att det är tomt på fi där... NÄHÄ då springer dom förbi platsen o skiter i den fy faan, jag har dragit igång headsetet många ggr o skällt ut folk på min ypperliga
Det är DET som är den stora skillnaden när man spelar med er boys, att man vet att objective kommer först... VINST e de som räknas...
Postad 11 July 2011 - 08:03
+1Det är DET som är den stora skillnaden när man spelar med er boys, att man vet att objective kommer först... VINST e de som räknas...
Postad 25 July 2011 - 18:08
Idag köpte jag nytt modem och ny router och spelet flyter på perfekt.
Postad 26 July 2011 - 21:30
Postad 28 July 2011 - 13:52
Det var inte igår!Igår spelade jag Black Ops för första gången på väldigt, väldigt länge och hittade en spel-lista kallad "Competition". Jag vet inte hur många av er som spelat i denna lista men det var faktiskt riktigt roligt, och då spelade jag ändå inte tillsammans med några MHB:are. Så om det är någon som är sugen på att spelade detta tillsammans med mig så hojta till!
Jag spelar gärna med dig! Kommer att lira ikväll, relativt tidigt.
Hoppas vi ses!
Postad 28 July 2011 - 19:13
Det var det verkligen inte. Jag kommer in runt 20,30-20,45. Ses då.Det var inte igår!
Jag spelar gärna med dig! Kommer att lira ikväll, relativt tidigt.
Hoppas vi ses!
Postad 31 July 2011 - 11:17
2 nya ombi-kartor också står jag och kerren ensamma mot horden. Dags att sätta hårt mot hårt tycker jag
Postad 31 July 2011 - 12:30
Nu får fan the legion of doom skärpa sig (döden, soffan, hippo och dudden). Döden har dock skött sig bra.
2 nya ombi-kartor också står jag och kerren ensamma mot horden. Dags att sätta hårt mot hårt tycker jag
Legion of doom i like it!
Postad 31 July 2011 - 12:43
Legion of doom i like it!
jag får nog ta och köpa kartorna då
JAAAA! Shangri la är ett otyg när man bara är 2 stycken.
Postad 11 August 2011 - 06:50
The news comes as the publisher reports that the game has sold more than 25 million worldwide since is launch in November.
Resurrection - referred to as 'Rezurrection' by Activision's social media manager Dan Amirch - will first launch on Xbox Live on August 23rd, with PS3 and PC versions to follow.
The DLC focuses on the popular Zombie mode. It features four updated maps from 2009's Call of Duty: World at War, as well as a brand new one set on the moon.
Resurrection will cost 1200 Microsoft Points. Since the updated maps have already been given to consumers who purchased the Hardened and Prestige editions, anyone who owns those SKUs will be able to download the map pack for free.
Källa: http://www.mcvuk.com...5m-sales/082614
Postad 11 August 2011 - 08:19
First Strike, Escalation, Annihilation och Resurrection = FEAR.
Den ni
Postad 12 August 2011 - 08:42
Postad 12 August 2011 - 10:29
nån vänlig som har lust att förklara vad man skall göra?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
16 bilder
42 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?