Nej samma här, ingen kan ju vara så snål, men när två personer säger samma sak så undrar man ju. Skönt att du skämtade iaf
Snål är jag inte, lite girig bara ![]()
1,3 kronor är ju faktiskt ungefär 130 fulladdingar av mobilen hemma ![]()
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PSN+ (Playstation Plus)
Startad av
Unregisteredbdbbb6aa
, Jun 17 2010 11:09
3849 svar till detta ämne
Postad 19 January 2016 - 16:18
Snål är jag inte, lite girig bara 1,3 kronor är ju faktiskt ungefär 130 fulladdingar av mobilen hemma Postad 22 January 2016 - 17:18 har spelat igenom Limbo nu. Ett fullkomligt brilliant spel.
Spoiler
ett sorgset spel med perfekt stämning. Känner redan för att spela om det nu direkt efter Postad 22 January 2016 - 20:35 Gå för platinum Postad 22 January 2016 - 20:41
Finns inte. Det lustiga är dessutom att jag har spelat spelet igenom drygt en och en halv gång utan att få en enda trophy förutom en silver som man fick när man klarade spelet. Jäkligt mysko Postad 22 January 2016 - 20:50
jag fick 3 brons och en silver första genomspelningen. Du får tex en trofé bara genom att gå vänster direkt i början. Alla testar väl det?
Postad 22 January 2016 - 21:07
Jag brukar av någon anledning alltid göra tvärtemot vad man ska i spel för att testa...
Postad 22 January 2016 - 21:09 Orkar man ens bry sig om trophys?! En får va glad att man får tid att spela... Postad 22 January 2016 - 21:10
Visst, vill man polera sin virtuella menlösa e-penis så.... Postad 22 January 2016 - 21:22
haha det missate jag har inte kollat så noga på vilka trophys det finns men har för mig det inte stod direkt vad man skulle göra för att få dom. man får typ gissa sig fram vilket är onödigt drygt. samma som dolda trophys. sämsta skiten som finns
det får ju spelet att hålla avsevärt mycket längre vilket är bra då spel är inte gratis direkt. nu kostar väl inte limbo så mycket längre men
kommer det nåt mer limbo? eller nåt liknande från samma utvecklare. Det vore guld. Postad 25 January 2016 - 08:54 Ja Limbo var lite speciellt, mörkt men bra.
Ingen som har köpt MXGP eller MX VS ATV här? Blivit tvärsugen på någon crosspel men tycker inte dom är värda 640kr Postad 25 January 2016 - 10:03 Trials Fusion är kanske inte direkt cross men det är riktigt kul i lagom doser (och jävligt svårt om man ger sig på dom svårare banorna), skitkul att spela upp till 4 spelare i samma soffa är det också. Finns demo och jag tror det är på rea men alla expansions just nu... Postad 25 January 2016 - 14:21 Jag fortsätter hoppas på Knack, remakes som Grim Fandango må vara kul att spela igenom men dom framhäver inte direkt PS4:ans kapacitet Postad 25 January 2016 - 15:35 https://youtu.be/5S7JthMZMGw
Vet inte direkt om knack framhäver ps4ans kapacitet? Postad 25 January 2016 - 15:52 Fattar inte varför så många snackar om Knack, har sett samma på utländska forum. Det är ju inget speciellt med det spelet tycker jag Postad 25 January 2016 - 15:56
Första gången jag såg det tänkte jag kameo och fick upp pepp, numera tar jag hellre något spel jag aldrig hört talas om som det brukar vara.
Postad 25 January 2016 - 18:22
Ne, det ser lite knackigt ut. Postad 25 January 2016 - 20:24 Defense grid 2 hoppas jag på. Fick ettan till 360'n via guldspel och det va riktigt underhållande. https://store.playst...LAYDEFENSEGRID2 Postad 25 January 2016 - 22:08 såg att det var rea nu på diablo 3 50% rabatt. var jäkligt nära att slå till med en gång. kostar 321.50kr
men bestämde för att först kolla prisjakt och till min glädje kostar det 228kr där inkl frakt. på psn står det dock EFIGS bakom namnet. Vad betyder det? Det står det inte på prisjakt vad jag kan se. Postad 25 January 2016 - 22:41 Acronym Edit EFIGS English, French, Italian, German, Spanish Our new video game will be localized in EFIGS. Usage notes Edit In software development, used to designate five widely used languages that software (notably video games) is often translated to. Postad 26 January 2016 - 07:51 Vet inte direkt om knack framhäver ps4ans kapacitet? Point taken... men mer än Grim Fandango iallafall Redigerat av PackSwede, 26 January 2016 - 07:51. Postad 26 January 2016 - 08:47
Där är vi helt eniga. Postad 26 January 2016 - 12:50 Knack tyckte jag var ett rätt bra spel, jag spelade med en kompis och de flesta spelen är ju roligare om man kör två. Postad 26 January 2016 - 21:13 Jag frågade ju efter prisvärda småspel och har nu köpt och spelat några som jag gillat. Tänkte tipsa om dom inga nya spel men.
- Limbo - som jag spelat 3 ggr nu på under en vecka. Grymt platformspel med en mörk och skrämmande stämning. - Badland - Ett snyggt och annorlunda spel som är ganska beroendeframkallande och kan vara riktigt knivigt . - Leo´s fortune - Ett enkelt och kul platformspel . det enda svåra med detta är om man vill ha alla tre stjärnor på alla banor.
slängde ihop en liten trailer på lite gameplay när jag spelade. (nej jag är ingen expert på att skapa trailer )
https://www.youtube.com/watch?v=1ANHF2Id6e8 Postad 27 January 2016 - 15:44 http://www.videogame...y_on_ps4_2.html
Feck! En månad till utan något gratisspel, redan spelat Helldivers Postad 27 January 2016 - 17:38
Sluta gnäll! Alla får de där indiespelen som var så viktiga för alla spelare när PS4 presenterades. Postad 27 January 2016 - 17:41
alttå vad fan är det för skitspel dom ger oss hela tiden. Det verkar som att dom medvetet väljer ut dom absolut sämsta spelen dom har som dom aldrig får sålt. tråkigt att man inte kan göra något åt det utan bara måste godta det. Postad 27 January 2016 - 17:52
Jag tycker iofs det är bra med indiespel eftersom jag recenserar de fysiska spelen, så det täcker upp bra. Helldivers är ett riktigt bra spel som alla bör ladda ner som inte spelat, men jag har dessvärre redan spelat det och det andra är något Tower Defence-spel, gillar inte genren.
Problemet är mer att det återigen verkar bli endast två PS4-spel.. då är det mindre chans att de ger mig något bra indiespel som jag inte har spelat.
alttå vad fan är det för skitspel dom ger oss hela tiden. Det verkar som att dom medvetet väljer ut dom absolut sämsta spelen dom har som dom aldrig får sålt. Helldivers är asbra. Postad 27 January 2016 - 18:06 Alla spel:
Helldivers (PS4/PS3/PS Vita) Postad 27 January 2016 - 18:11
det såg skittråkigt ut . men jag kan ju ha fel såklart Postad 27 January 2016 - 18:11 Jag är glad att jag inte köpte Helldivers. Skall se fram emot att testa det.
GRID har jag på steam, det är ett helt okej bilspel.
Lemmings är nostalgi, skall bli intressant att se om det håller än. Postad 27 January 2016 - 18:21
Kolla Helldiverstråden på forumet, tror inte nån ogillar det
Lär ta Persona 4 Arena Ultimax då det ligger på 84 på MC, fast har inte spelat något Personaspel och fightingspel på PS3 är väl sådär, men kan lika gärna. Sen vet jag inte, Nova 111 möjligtvis. Redigerat av Zoiler, 27 January 2016 - 18:24. Postad 27 January 2016 - 18:22 köpte helldivers när det var nytt (marcus lurade mig till det) och det sög fett. ja, om man körde med några randoms iaf.
jag börjar bli lite less på indie, är det inte dags att ge oss hela driveclub (typ det som utlovades MINUS ett par banor när det utannonserades på e3) eller killzone? eller säljer dom fortfarande så bra så att dom är värda att inte ge bort tro? Postad 27 January 2016 - 18:27
Randoms går an, men är inte helt optimalt. Men nu kommer det vara massa nya härifrån som drar ner det gratis att spela med Postad 27 January 2016 - 18:43 är det bara co-op som gäller? vore ju kul att spela med nån härifrån dock Postad 27 January 2016 - 19:10
Du kan spela själv också, men det är hysteriskt kul att spela som det är tänkt, med vänner 😊
Postad 27 January 2016 - 19:19
Har för mig att jag för inte så länge sen läste i nån ps+ promotion att man får två st spel till ps4 varje månad så det blir nog inte fler än så fram över.
Edit: 24st per år står det här tex. https://www.playstat...aystation-plus/ Redigerat av Unregisteredb3599d3b, 27 January 2016 - 19:21. Postad 28 January 2016 - 00:21 Satt ju i tanken att köpa Helldivers. Kanske blir prenumeration nu då istället. Bra deal för mig. Postad 28 January 2016 - 01:03
Jo men de menar rena PS4-spel. Sen om det är såna som är crossplattform så kan det bli mer än två. Det är väl tre nu t.ex. med Nova 111. Postad 28 January 2016 - 09:29 Helldivers är kul i COOP, rätt enformigt efter ett tag dock. Synd att man hade det sen innan :/ Nom Nom Galaxy såg ut som det tråkigaste spelet som nånsin gjorts till PS4... Postad 28 January 2016 - 13:13
Ja det där lär ju inte alls förvirrande. En recension på metacritic Låter inte som något för mig. Redigerat av Johan_i_burken, 28 January 2016 - 13:24. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |