Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 14 December 2011 - 09:49

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Den gamla buggenn från BC2 när man blir revivad och är kvar i spawn menyn är ju kvar i alla fall :D dock så kunde man springa runt men man såg inte så mycket.

Jag antar att det har med lagg att göra. Du blir revivad så skickar spelet "clear menu", men då precis har du tryckt nån knapp och väljer en annan meny-del istället, varpå clear menu har avverkats och du får springa omkring med det. Det handlar ju om microsekunder, men nån måste ju vinna på lotto också =)
Dom skulle kunna lösa det genom att skicka ett till clear menu commands med kanske så mycket som nån sekunds fördröjning.

En annan bugg.. eller feature?... som jag råkade ut för här om dan var att jag vart knivad.
Man såg ansiktet på killen och hörde hur knivljudet hur den köttar in i fläsket, men istället för att ljudet kommer när kniven dras ut och nån snor dogtags, så upphörde det och jag stod upp igen. Då hade någon skjutit killen som höll på att kniva mig innan jag dog, så jag fick bara en nära-döden-upplevelse =)

Vet inte om det var lagg-issue (typ nån knivade mig, jag fick ta emot knivanimationen, men sedan kom någon laggande typ och sa att "men jag har ju skjutit honom för några millisekunder sedan!" varpå jag inte vart dödad längre.. ? =)

Postad 14 December 2011 - 09:53

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Dragon: Men då får du ju förfan vänta 2år till nästa gång du får köra kartan. Ja som älskar Wake får ju ffs aldrig spela den längre känns de som
när cp`na förstört spelet genom att köra samma kartjävel 2ggr i rad. Blir så jävla ledsen på skiten!!

Näääe förfan Dice låt oss hyra servers så vi kan få bestämma själva rotation o kartval!!
Lixom varför finns de ingen server som kombinerar Rush o Conqest? Vore ju svinnajse o köra lite blandat ju!

Postad 14 December 2011 - 10:15

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Den gamla buggenn från BC2 när man blir revivad och är kvar i spawn menyn är ju kvar i alla fall :D dock så kunde man springa runt men man såg inte så mycket.

Då kanske man kan hoppas att You Won/lost buggen kommer tillbaka också! :D

Postad 14 December 2011 - 10:18

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag antar att det har med lagg att göra. Du blir revivad så skickar spelet "clear menu", men då precis har du tryckt nån knapp och väljer en annan meny-del istället, varpå clear menu har avverkats och du får springa omkring med det. Det handlar ju om microsekunder, men nån måste ju vinna på lotto också =)
Dom skulle kunna lösa det genom att skicka ett till clear menu commands med kanske så mycket som nån sekunds fördröjning.

En annan bugg.. eller feature?... som jag råkade ut för här om dan var att jag vart knivad.
Man såg ansiktet på killen och hörde hur knivljudet hur den köttar in i fläsket, men istället för att ljudet kommer när kniven dras ut och nån snor dogtags, så upphörde det och jag stod upp igen. Då hade någon skjutit killen som höll på att kniva mig innan jag dog, så jag fick bara en nära-döden-upplevelse =)

Vet inte om det var lagg-issue (typ nån knivade mig, jag fick ta emot knivanimationen, men sedan kom någon laggande typ och sa att "men jag har ju skjutit honom för några millisekunder sedan!" varpå jag inte vart dödad längre.. ? =)

varit med om samma och faktiskt varit den som räddat en från knivning då jag sköt och dödade han mitt i knivningen.

Dragon: Men då får du ju förfan vänta 2år till nästa gång du får köra kartan. Ja som älskar Wake får ju ffs aldrig spela den längre känns de som
när cp`na förstört spelet genom att köra samma kartjävel 2ggr i rad. Blir så jävla ledsen på skiten!!

Näääe förfan Dice låt oss hyra servers så vi kan få bestämma själva rotation o kartval!!
Lixom varför finns de ingen server som kombinerar Rush o Conqest? Vore ju svinnajse o köra lite blandat ju!

ja jag vill med ha en server med blandat qonquest och rush, vore mycket nice.

Då kanske man kan hoppas att You Won/lost buggen kommer tillbaka också! :D

NAJ! :)

Redigerat av Unregistered70c626f4, 14 December 2011 - 10:32.

Postad 14 December 2011 - 11:16

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
En annan sjuk grej är ju när man ska in i fordonen direkt från spawn menyn. När både revo och jag sitter och väntar på helikoptern hinner han alltid före, då tänker man ju att han måste reagera snabbare men det är något fel med det där. Igår när vi satt och väntade gjorde jag en klockren inspawning kändes som jag reagerade på en hundradels sekund men jag blir istället stående uppepå. Drar då en lång ramsa medan revo som sitter på förarplatsen och skrattar berättar att han råkat bläddra förbi helikoptern i listan och bläddrat tillbaka igen och ändå hinner först in.

Postad 14 December 2011 - 15:23

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

En annan sjuk grej är ju när man ska in i fordonen direkt från spawn menyn. När både revo och jag sitter och väntar på helikoptern hinner han alltid före, då tänker man ju att han måste reagera snabbare men det är något fel med det där. Igår när vi satt och väntade gjorde jag en klockren inspawning kändes som jag reagerade på en hundradels sekund men jag blir istället stående uppepå. Drar då en lång ramsa medan revo som sitter på förarplatsen och skrattar berättar att han råkat bläddra förbi helikoptern i listan och bläddrat tillbaka igen och ändå hinner först in.

Har inte det med sin egen uppkoppling att göra? Har man en bra connection med servern så skyfflas informationen fram och tillbaka snabbare, dvs laddar snabbare. Så har det känts för för mig i en del spel.

Postad 14 December 2011 - 15:27

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Har inte det med sin egen uppkoppling att göra? Har man en bra connection med servern så skyfflas informationen fram och tillbaka snabbare, dvs laddar snabbare. Så har det känts för för mig i en del spel.

så bra tror jag inte denna nätkoden är. Är spelet i sig själva och motorn som är så. Om spelaren sitter på mobilt bredband i uralbergen så absolut men inte annars. Dom flesta sitter på X DSL eller snabbare och det räcker mer än väl.

Postad 14 December 2011 - 17:40

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Nu kan man ladda ner Physical Warfare Pack gratis från PSN Store.

Postad 14 December 2011 - 18:04

Unregistered99f076a3
  • Unregistered99f076a3
  • Forumräv

• 800 inlägg
  • 0
Hur gör jag för att spela med MHB folket?

Har ni en egen server eller hur fungerar det?

Postad 14 December 2011 - 18:09

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Hur gör jag för att spela med MHB folket?

Har ni en egen server eller hur fungerar det?

Du får lägga till oss på PSN :) Kolla psn id tråden och battlelog, joina minhembio.com plutonen.

Postad 14 December 2011 - 18:17

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

så bra tror jag inte denna nätkoden är. Är spelet i sig själva och motorn som är så. Om spelaren sitter på mobilt bredband i uralbergen så absolut men inte annars. Dom flesta sitter på X DSL eller snabbare och det räcker mer än väl.

Kan inte detta så noga men jag undrar det jag. Tidigare när man startade BFBC2 så var ju en del spelare redan halvvägs till första mcomen när en annan spawnade. Nu på BF3 så står ju alla och väntar på att nedräkningen så nu är inte just det samma problem. Däremot kunde de ju korta ned väntetiden tycker jag. Ibland är 30 sekunder väldigt lång tid.
Har själv haft en del problem med det som vvv beskriver.

Postad 15 December 2011 - 09:46

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Kan inte detta så noga men jag undrar det jag. Tidigare när man startade BFBC2 så var ju en del spelare redan halvvägs till första mcomen när en annan spawnade. Nu på BF3 så står ju alla och väntar på att nedräkningen så nu är inte just det samma problem. Däremot kunde de ju korta ned väntetiden tycker jag. Ibland är 30 sekunder väldigt lång tid.
Har själv haft en del problem med det som vvv beskriver.

I know! borde dock snarare vara peeringproblem isf för det kvittar totalt som du sitter på dedikerad fiber eller ADSL från svensk ISP har jag märkt.

Postad 15 December 2011 - 16:19

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Hur fasiken ska man lyckas förstöra Fi's fordon med braständaren?
När man försöker så kommer man till att den skadas och 100p trillar ner
men då hoppas ju alltid personen/erna ut från fordonet och där står man som
ett fån med en braständare i näven... :wacko:
Några tips?

Postad 15 December 2011 - 16:21

Unregistered99f076a3
  • Unregistered99f076a3
  • Forumräv

• 800 inlägg
  • 0

Några tips?

Skit i braständaren. C4 is the shit :P

Postad 15 December 2011 - 16:28

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Skit i braständaren. C4 is the shit :P

Jo, det är klart ett alt men jag tänkte på att klara Assignment delen där det är ett krav.

Postad 15 December 2011 - 16:39

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Det tips jag kommer på är väl att försöka sig på det när motståndarfordonet är beskjutet från många olika håll, då är det svårare för dom att inse att någon står med torchen bredvid. Då riskerar man ju naturligtvis att någon annan tar killen. Men det är så uppenbart när man sitter i en tank och en engineer smyger sig upp och bränner på ensam. Man är ju bara dum om man inte hoppar ut strax innan fordonet exploderar som du märkt. :)

Postad 15 December 2011 - 16:54

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Jag försökte på en tank , men braständaren. När hälsan var nere på 60 typ så hoppa snubben ut, och jag snabbt in och så börja han köra braständaren mot mig. Så där höll vi på säkert fyra ggr, det gick ganska fort. Men vi han aldrig avsluta det , rundan tog slut :(

Är det nån som kört mycket med TV missilen? Är den lätt att styra? Det är det sista jag har kvar på helikoptern.

Postad 15 December 2011 - 17:18

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Några tips?

Bränn honom! :P

Postad 15 December 2011 - 17:26

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Är det nån som kört mycket med TV missilen? Är den lätt att styra? Det är det sista jag har kvar på helikoptern.

Tv-missilen är ganska svår kontrollerad. Vet inte om det är lagg eller om det ska vara så, men det är ca 1 sek fördröjning från det att man börjar styra tills det händer ngt. Men med små justeringar så går det ok att flyga dom. (sitter oftast i pilot sätet, så jag har väldigt lite erfarenhet som gunner)

Postad 15 December 2011 - 18:29

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0

Jag försökte på en tank , men braständaren. När hälsan var nere på 60 typ så hoppa snubben ut, och jag snabbt in och så börja han köra braständaren mot mig. Så där höll vi på säkert fyra ggr, det gick ganska fort. Men vi han aldrig avsluta det , rundan tog slut :(

Haha

Postad 15 December 2011 - 18:33

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Nu kan man ladda ner Physical Warfare Pack gratis från PSN Store.

Får bara meddelandet "This content cannot be accessed on your account"...
Lösning, någon?

Edit:
Nevermind. Verkade som PSN Store uppdaterades just när jag försökte. Nu gick det fint! :)

Redigerat av grandstoff, 15 December 2011 - 18:37.

Postad 15 December 2011 - 19:14

aber715
  • aber715
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
How To Hire An In-Game Bodyguard, And Why You Should

"I started with 30 minutes of in-game time with Smith, a 15-year-old kid from England, who guided me through Battlefield 3′s many multiplayer maps expertly, giving me advice as we played. It was obvious from the get go that I was going to be a challenge for Smith".

http://www.kotaku.co...why-you-should/

Postad 15 December 2011 - 20:26

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Bara jag som använder PDW-R med extended mag? Riktigt nice puffra :) Kanske är att föredra shotguns på den längden i och för sig. Men jag har börjat gilla den här puffran riktigt mycket, speciellt på karkand.

Postad 15 December 2011 - 20:40

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Några tips?

Då har man ett av fyra alternativ:
  • Fortsätt å bränna å låtsas som att du håller på att reparera hans fordon så kanske han förlåter dig.
  • Bränn honom i ansiktet, fortsätt sedan att bränna upp bilen.
  • Gör om ovanstående tills du hittar ett fordon med en kass chaufför som INTE hoppar ut och låter sig brännas levande.
  • Så fort du ser cirkeln (eller kryss för er med svenska PS3:or?) så trycker du på den, hamnar i ett halvtrasigt fordon som funkar såpass mycket att du kan skjuta ner killen så han ångrar sig att han nånsin hoppade ur.
Det sista alternativet är dessutom ganska fördelaktigt i alla tillfällen, speciellt på rush i "Canals" när fienden sitter i Tunguskan... Att ta över tunguskan från fienden är den bästa strategin, för den är utmärkt mot fotsoldater och mycket mycket annat. Sno tunguskan från fienden och du har personligen vunnet spelet =)

Postad 15 December 2011 - 20:59

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Då har man ett av fyra alternativ:

• Fortsätt å bränna å låtsas som att du håller på att reparera hans fordon så kanske han förlåter dig.
  • Bränn honom i ansiktet, fortsätt sedan att bränna upp bilen.
  • Gör om ovanstående tills du hittar ett fordon med en kass chaufför som INTE hoppar ut och låter sig brännas levande.
  • Så fort du ser cirkeln (eller kryss för er med svenska PS3:or?) så trycker du på den, hamnar i ett halvtrasigt fordon som funkar såpass mycket att du kan skjuta ner killen så han ångrar sig att han nånsin hoppade ur.
Det sista alternativet är dessutom ganska fördelaktigt i alla tillfällen, speciellt på rush i "Canals" när fienden sitter i Tunguskan... Att ta över tunguskan från fienden är den bästa strategin, för den är utmärkt mot fotsoldater och mycket mycket annat. Sno tunguskan från fienden och du har personligen vunnet spelet =)

Ha ha; bra tips :D
Jakten fortsätter.
Ny strategi:
"näe bry dig inte om mig, jag ska bara tända grillen och ordna lite käk här så panga på du och om det börjar
lukta bränt så är de bara grillen som osar lite, inget att bry sig om....."
Kan funka.... B)

Postad 15 December 2011 - 22:39

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

How To Hire An In-Game Bodyguard, And Why You Should

"I started with 30 minutes of in-game time with Smith, a 15-year-old kid from England, who guided me through Battlefield 3′s many multiplayer maps expertly, giving me advice as we played. It was obvious from the get go that I was going to be a challenge for Smith".

http://www.kotaku.co...why-you-should/

wtf!!!
är inte halva nöjet att man upptäcker saker själv i ett nytt spel..inget tålamod i dagens spelare...

Postad 15 December 2011 - 22:54

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Vem behöver betalda livvakter när man har ideella MHB:are? :D

Postad 15 December 2011 - 23:00

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
wöörd!.

Postad 16 December 2011 - 08:50

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Så, då har man dödat 10 pers med varje b2k-vapen, men ingen "gunslinger" trophy... Jag hittade dock i ett annat forum där det verkar som att man måste ta 10 kills med alla vapen och sedan köra 10 kills med famas.. vissa säger att man ska köra 10 kills med famas i en runda, medan andra har lyckats med 9 kills + 1 i nästa runda.. men de flesta verkar behövt döda 10 pers med famas för att få trophyn...

http://www.ps3trophi...nlocking-7.html

Redigerat av novaland, 16 December 2011 - 08:50.

Postad 16 December 2011 - 09:22

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Nu har någon haxat fram alla stats för vapnen i bf3 också. http://symthic.com/?...s=bf3&sb=update
Så nu blir det att läsa på.

Postad 16 December 2011 - 10:16

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Nu har någon haxat fram alla stats för vapnen i bf3 också. http://symthic.com/?...s=bf3&sb=update
Så nu blir det att läsa på.

Lite tråkigt med samma värde på nästa alla bössor.
Å andra sidan så vet man då att RPM är det viktigaste värdet.

Postad 16 December 2011 - 10:56

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Lite tråkigt med samma värde på nästa alla bössor.
Å andra sidan så vet man då att RPM är det viktigaste värdet.

Ja precis, har totalt sluta spela med vapen som inte har hög RPM. det kvittar om du böjar avfyra ditt vapen och träffar FI sekunder innan, har han ett vapen med hög/högre RPM så kan du lika gärna släppa kontrollen och tänka på vad du ska spawna istället :)

Postad 16 December 2011 - 10:57

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Hur funkar VOIP nu för tiden? Har det blivit bättre?
Är det samma problem i CO-OP?

Nu har jag kört på one man army länge nog så det är dags att börja samarbeta lite också.. ;)

Postad 16 December 2011 - 10:59

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Ja precis, har totalt sluta spela med vapen som inte har hög RPM. det kvittar om du böjar avfyra ditt vapen och träffar FI sekunder innan, har han ett vapen med hög/högre RPM så kan du lika gärna släppa kontrollen och tänka på vad du ska spawna istället :)

Ligger förvisso något i det du säger.

Men det spelar ju å andra sidan ingen roll hur hög RPM du har så länge du inte träffar rätt.....

Själv upplever jag att tex en av mina mest använda bössor UMP-45 som bara har 600 RPM trots det är den som jag gillar bäst, spelar bäst med och också har flest kills med.

Redigerat av masse70, 16 December 2011 - 11:01.

Postad 16 December 2011 - 11:17

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Ligger förvisso något i det du säger.

Men det spelar ju å andra sidan ingen roll hur hög RPM du har så länge du inte träffar rätt.....

Själv upplever jag att tex en av mina mest använda bössor UMP-45 som bara har 600 RPM trots det är den som jag gillar bäst, spelar bäst med och också har flest kills med.

Abolsut, rätt träffar jag med, får bekräftelse med hitmarks. mest uppenbart på closecombatdueller och en del midrange med.

Postad 16 December 2011 - 11:20

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Därför som man numera utslutande spelar med FAMAS.
Vilket typ alla andra också gör, som spelar assault

Postad 16 December 2011 - 13:29

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Så, då har man dödat 10 pers med varje b2k-vapen, men ingen "gunslinger" trophy... Jag hittade dock i ett annat forum där det verkar som att man måste ta 10 kills med alla vapen och sedan köra 10 kills med famas.. vissa säger att man ska köra 10 kills med famas i en runda, medan andra har lyckats med 9 kills + 1 i nästa runda.. men de flesta verkar behövt döda 10 pers med famas för att få trophyn...

http://www.ps3trophi...nlocking-7.html

Jag har nu testat.. Spelade en runda med
7 kills med famas.. hände ingenting. nästa runda fick jag
8 kills med famas.. hände ingenting.
11 kills med MK3A1.. ingenting..
9 kills med famas.. ingenting

så kom jag upp till 9 kills med famas igen och stötte på 2 pers i en kulle och började spreja för fullt.. samma sekund som jag tog ner den första av dom så plingade det till och jag fick gunslinger-trophyn.

Så för att gå den så krävs det utöver 10 kills med alla b2k-vapen även 10 kills med famas i en runda. Vet inte om det sistnämnda går att kombinera att om man bara har famas kvar och tar sina 10 kills i en runda om det blir samma resultat...?

Postad 16 December 2011 - 13:48

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Är det någon som har märkt att olika handkontroller (Sony orginal) har olika sensitivity?

Jag har en ny handkontroller (grön) som jag inte har kört med innan, men idag skulle jag prova den i BF3.. Det var som natt och dag, kunde inte sikta för fem öre.. allt bara for förbi för glatta livet. Vet inte om det är BF3 eller om det är generellt...

Funderar på om det kan dessutom ligga nått i det problemet som folk har med vad dom säger laggande TV-apparater? Kanske det inte e TV'n, utan olika handkontrollers?

Fast det borde ju andra redan ha märkt isåfall...

Postad 16 December 2011 - 13:50

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Aha, jag hittade den där listan för några dagar sen men tappade bort den.

Jag är inte helt frälst i FAMAS:en. M16A3 har mindre spridning vilket är viktigt för en gammal gubbe som mig som inte har kvar någon fingertoppskänsla, och den laddar om snabbare. Nu blandar jag och ger.

Postad 16 December 2011 - 14:01

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Jag är inte helt frälst i FAMAS:en. M16A3 har mindre spridning vilket är viktigt för en gammal gubbe som mig som inte har kvar någon fingertoppskänsla, och den laddar om snabbare. Nu blandar jag och ger.

Och viktigast av allt, den är inte lika ful heller. ;)

Postad 16 December 2011 - 15:15

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Hur funkar VOIP nu för tiden? Har det blivit bättre?
Är det samma problem i CO-OP?

Nu har jag kört på one man army länge nog så det är dags att börja samarbeta lite också.. ;)

VOIPen är densamma.
Skype finns annars. Det är vad vi flesta använder. :-)

Postad 16 December 2011 - 15:51

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Är det någon som har märkt att olika handkontroller (Sony orginal) har olika sensitivity?

Jag har en ny handkontroller (grön) som jag inte har kört med innan, men idag skulle jag prova den i BF3.. Det var som natt och dag, kunde inte sikta för fem öre.. allt bara for förbi för glatta livet. Vet inte om det är BF3 eller om det är generellt...

Funderar på om det kan dessutom ligga nått i det problemet som folk har med vad dom säger laggande TV-apparater? Kanske det inte e TV'n, utan olika handkontrollers?

Fast det borde ju andra redan ha märkt isåfall...

Upplever samma! köpte ny för 3 veckor sedan. helt std. org kontroll DS3a. Min tanke var att min gamla som fungerar utmärkt är lite mera sliten och "inkörd" men upplever absolut samma. har också efter B2K upplevt att min sensetivity också blivit helt annorlunda med. mycket rappare och speciellt zoomsensetivityn blev betydligt högre. fick sänka sensetivityn med nästan 50% för att få samma som innan.

VOIPen är densamma.
Skype finns annars. Det är vad vi flesta använder. :-)

Undersökte detta och om man är 2st fungerar den mycket bättre. Kvalitéten minskar också om servern är full och belastas med mycket krig. Där av fungerar den alltid urdåligt på Strike at Karkland.

Postad 16 December 2011 - 18:04

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Undersökte detta och om man är 2st fungerar den mycket bättre. Kvalitéten minskar också om servern är full och belastas med mycket krig. Där av fungerar den alltid urdåligt på Strike at Karkland.

detta låter ju stabilt :D

Postad 16 December 2011 - 19:09

WiggiWest
  • WiggiWest
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Köpte precis Karkand och precis när jag skulle ladda ner det så hänger sig apparaten :o

Kollade min nätbank och 140kr är draget. Nån som varit med om samma?

Postad 16 December 2011 - 19:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Det funkar alltså inte att bara ladda ner det igen?

Postad 16 December 2011 - 19:31

WiggiWest
  • WiggiWest
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Det funkar alltså inte att bara ladda ner det igen?

Det löste sig nu, Var väl bara tillfällig härdsmälta på PSN eller nåt :)

Postad 16 December 2011 - 19:52

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

detta låter ju stabilt :D

hahahaha precis ;)

Postad 17 December 2011 - 03:01

morbideglidaren
  • morbideglidaren
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Några tips?

Jag har 2 tips, bränn sönder en Amtrac, räknas som det trots att ingen är i då det är en spawnpoint för fiendelaget, tex på noshar canals eller wake island.
Hittar du ingen sådan fungerar spawn beacon, Soflam eller t-ugs, det räknas som fordon.
Ett annat tips för killsen med buggyn, kör Rush och vakta en armad mcom med kulsprutan.
Har gjort alla assignments och jag gillar l96, famas och speciellt Mk3a1 (jackhammer) är sjukt bra med frags och Extended mags=)

Glhf

Postad 17 December 2011 - 20:21

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Vad bra att man kan höra varandra bättre när man är två som spelar på en obelastad server...
Synd bara att vi ofta är fler än så och nästan alltid har fullt drag på våra servrar. Skype kanske vore något i alla fall... Hmm, råds att tänka på. :-)

Postad 19 December 2011 - 08:39

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Jag har 2 tips, bränn sönder en Amtrac, räknas som det trots att ingen är i då det är en spawnpoint för fiendelaget, tex på noshar canals eller wake island. Hittar du ingen sådan fungerar spawn beacon, Soflam eller t-ugs, det räknas som fordon. Ett annat tips för killsen med buggyn, kör Rush och vakta en armad mcom med kulsprutan. Har gjort alla assignments och jag gillar l96, famas och speciellt Mk3a1 (jackhammer) är sjukt bra med frags och Extended mags=) Glhf

Tackar för tipset :)
Hittade en T-Ugs som låg och skräpade som fick smaka på braständaren.
Hade inte en tanke på att den kunde räknas som Fordon

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.