Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3878 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 september 2014 - 23:26

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
Någon som har problem med bitrate när ni byter länder? Europeiska länder funkar lika bra som Sverige, men när jag kör nord och sydamerikanska så har jag ofta problem med att komma upp i 1080p, ibland även 720p. Har 10/5 bredband och kör US unblock.

Postad 17 september 2014 - 09:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Någon som har problem med bitrate när ni byter länder? Europeiska länder funkar lika bra som Sverige, men när jag kör nord och sydamerikanska så har jag ofta problem med att komma upp i 1080p, ibland även 720p. Har 10/5 bredband och kör US unblock.

Inte så konstigt då trafiken går en längre väg. Sen är frågan var unblock har sin dns? Jag har unlocator och de har sitt säte i köpenhamn och har satt ut lokala dns-servrar i resp land för att optimera trafiken. Jag får Full HD från amerika utan problem. Jag kan märka en något längre buffringstid innan det startar men sedan flyter det perfekt.

Postad 17 september 2014 - 15:45

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Unblock har väll sina dns i USA, Dock har jag inga problem komma upp i Full HD på mitt Adsl 24, tar ca 15-30 sek så är det full upplösning på alla länder.

Postad 17 september 2014 - 15:59

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
Misstänkte att det var så. Kan väl knappast ha fel inställningar iom att det funkar i övrigt? Kör WDTV och har ändrat i både router och i mediaspelaren. Har testat både tråd och trådlöst med samma resultat. Får bättre bredband när jag flyttar så jag behåller nog unblock så länge och byter eventuellt till unlocater om det inte hjälper.

Redigerat av budwhite, 17 september 2014 - 16:00.

Postad 18 september 2014 - 07:58

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Rätta mig om jag har fel men är det inte så att vilken DNS man använder bara pekar på olika ställen som din klient ska hämta filmen ifrån, så om du använder standard så får du filmen från Sverige och kör man med USA så får man filmen därifrån. Jag tycker mig ha märkt att om man ser på Netflix från USA så kan det funka hur bra som helst på dagtid men att det oftare laggar på kvällen, min teori för att det blir så är att det är många fler som vill se på film på kvällen och att det finns någon flaskhals på vägen.

Postad 18 september 2014 - 08:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Rätta mig om jag har fel men är det inte så att vilken DNS man använder bara pekar på olika ställen som din klient ska hämta filmen ifrån, så om du använder standard så får du filmen från Sverige och kör man med USA så får man filmen därifrån. Jag tycker mig ha märkt att om man ser på Netflix från USA så kan det funka hur bra som helst på dagtid men att det oftare laggar på kvällen, min teori för att det blir så är att det är många fler som vill se på film på kvällen och att det finns någon flaskhals på vägen.

Jo, trafiken styrs till respektive region. Det som finns på US finns endast på Netflix servrar inom landet. Däremot så snabbas själva hanteringen med att styra trafiken samt att lasten fördelas jämnare om tjänsten har sina dns-servrar utlokaliserade närmare kunderna.

Postad 18 september 2014 - 08:40

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
Plockar unlocator bort geoblocking också? Jag är grymt nöjd med unblock-us för jag kan använda deras tjänst på sidor som www.premierleaguepass.com/ och www.foxsoccer2go.com utan problem.

Postad 18 september 2014 - 09:20

Kullre
  • Kullre
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Känns spontant surt att behöva betala extra för högsta upplösningen.

Redigerat av Kullre, 24 september 2014 - 12:44.

Postad 18 september 2014 - 09:59

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Plockar unlocator bort geoblocking också? Jag är grymt nöjd med unblock-us för jag kan använda deras tjänst på sidor som www.premierleaguepass.com/ och www.foxsoccer2go.com utan problem.

Vilka tjänster som stöds syns på deras hemsida.

Postad 18 september 2014 - 10:01

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0

finns det någon tråd för detta? om inte, hur är kvalitén? som netflix, viaplay? pris?

Postad 18 september 2014 - 10:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

finns det någon tråd för detta? om inte, hur är kvalitén? som netflix, viaplay? pris?

Tror jag inte det gör, men den mesta infon finns på hemsidan.
https://unlocator.com/
ca 40 kr/mån beroende på aktuell dollarkurs. Testa gratis i en vecka utan att rega kreditkort. Väldigt smidigt att byta region om man kopierar länken till regionbytessidan till mobilens hemskärm.
Sen förstår jag nog inte din fråga om kvalitet, den påverkas inte av denna tjänst.

Postad 18 september 2014 - 10:28

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
Min fråga var inte om unlocater, utan om fotbolls stream. kanske var lite otydlig där

Redigerat av budwhite, 18 september 2014 - 10:33.

Postad 18 september 2014 - 10:40

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 2

Min fråga var inte om unlocater, utan om fotbolls stream. kanske var lite otydlig där

Verkligen, särskilt som det är en Netflixtråd. ;)

Postad 18 september 2014 - 10:45

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0

http://www.unblock-u...ported-services

Postad 18 september 2014 - 11:25

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Kolla på några sidor som tar bort geoblocking. Du måste ha en sådan tjänst annars kommer du inte alls in på sidorna. Men ja kvalitén är riktigt bra. Bättre än viaplay tycker jag. Men framförallt har de matcher i eftersändning vilket gör att man inte måste sitta där och uggla framför datorn mitt på dagen på en lördag.

Jag använder http://www.unblock-us.com/ och är grymt nöjd med tjänsten. De har en väldigt smidig mobilversion av sin hemsida vilket gör det lätt att byta region på Netflix.

Postad 18 september 2014 - 12:00

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
Använder redan unblock us till netflix så det ska jag kolla vidare på. tack!

föresten datorn säger du, ingen mediaspelare eller liknande som stöds då?

Redigerat av budwhite, 18 september 2014 - 12:02.

Postad 18 september 2014 - 12:19

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0

http://www.unblock-us.com/supported-services

Bra om man läser lite själv med. ingen mediaspelare alltså. segt

Postad 18 september 2014 - 12:22

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 0

Bra om man läser lite själv med. ingen mediaspelare alltså. segt

det finns en hel del

http://www.unblock-u.../how-to-set-up/

jag använder det på min PS3, PS4, Apple TV och Boxee

Redigerat av Christopher_A, 18 september 2014 - 12:22.

Postad 18 september 2014 - 12:47

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
men för fan :-) snackar fortfarande om fotbollen såklart. har redan skrivit att jag kör netflix via min wdtv och använder unblock us till det.

Postad 18 september 2014 - 12:56

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 2

men för fan :-) snackar fortfarande om fotbollen såklart. har redan skrivit att jag kör netflix via min wdtv och använder unblock us till det.

Kanske dags att börja göra det i en annan tråd för att slippa missförstånd. Här är det Netflix som gäller. Det går alltid att starta en ny tråd om det inte finns någon som stämmer med det du vill fråga om. :)

Postad 18 september 2014 - 13:03

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1 590 inlägg
  • 1

här kan du se på fotboll

http://www.netflix.c...?trkid=50361908

Postad 24 september 2014 - 08:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0
Bytte igår ut den 4 år gamla LG-plasman som led av permanenta inbränningar och där det svartaste den kunde visa var grå/grönt mot en helt ny LG 49" LED. Först såg ju bilden från Apple TV kanon ut (bilden från SVT HD via DVB-T2-mottagaren var perfekt). Men när vi tittat på några avsnitt av en TV-serie (New Girl S3 på US), så insåg vi hur mycket kvaliteten på avsnitten kunde skilja. Vissa avsnitt var väldigt brusiga (som vitt flimmer över mörka partier) medan andra avsnitt hade betydligt bättre bild. Detta har givetvis funnits tidigare också men den gamla plasman slätade förmodligen ut bruset till priset av en dimmigare bild med dålig svärta. Nu känns det som om den nya TVn visar bilden exakt som den ser ut, vilket inte alltid verkar vara till fördel när man ser högt komprimerad streaming. Brusreducering går därtill inte att aktivera på TV för HDMI-ingångar utan endast för antenn-ingången.
Någon med liknande erfarenheter?

Postad 29 september 2014 - 12:33

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2 520 inlägg
  • 0

Bytte igår ut den 4 år gamla LG-plasman...

Rent generellt brukar man ju säga att plasma är bättre på att dölja problem i bilden. LED visar felen mer. Låter som att det är det du upplever.

Postad 29 september 2014 - 14:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Rent generellt brukar man ju säga att plasma är bättre på att dölja problem i bilden. LED visar felen mer. Låter som att det är det du upplever.

Precis. Efter 3 plasmor så är detta en ny upplevelse på både gott och ont.

Postad 02 oktober 2014 - 09:56

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
En hel del nya säsonger på gång i oktober: http://www.flixfilm....flix-i-oktober/

New Girl säsong 2 verkar trots allt vara på gång.

Postad 02 oktober 2014 - 10:10

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

En hel del nya säsonger på gång i oktober: http://www.flixfilm....flix-i-oktober/

New Girl säsong 2 verkar trots allt vara på gång.

Håller på att plöja New Girl S3 på US! S2 såg jag där för ett år sedan. ;) (TV4 har rättigheterna i SE...)

Postad 03 oktober 2014 - 05:50

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Precis. Efter 3 plasmor så är detta en ny upplevelse på både gott och ont.

Japp, därför köpte jag en LG 60" för 5995:-, mycket bättrr bild än den tre år gammla 50" LG TVn den ersatte.
Bilden på Netflix upplever jag extremt bra. Testade Filmnet via dator och det går inte att jämföra. Inget bra ljud heller.

Postad 09 oktober 2014 - 12:57

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Märkligt vilken skillnad det är i kvalitet på olika program och filmer på Netflix.
TV Serien Elementary går att se i upp till 5800kb/s.
Nya filmer såsom Iron Man 3 blir enbart 3000kb/s.

Huh, jag har missat att man nu kan betala mer och få "ultra hd" i svenska Netflix.
Frågan är vad man ska med det till då de flesta titlar inte ens vekar vara 1080p

Postad 09 oktober 2014 - 13:31

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Märkligt vilken skillnad det är i kvalitet på olika program och filmer på Netflix.

Huh, jag har missat att man nu kan betala mer och få "ultra hd" i svenska Netflix.
Frågan är vad man ska med det till då de flesta titlar inte ens vekar vara 1080p

Kollar du i webläsaren eller w8 appen? Där är mindre urval av HD på filmerna....
Tex Gravity, som är ganska ny, är i SD, medans tex på Samsung/playstation appar är det i superHD 5.1...

Redigerat av Garrett, 09 oktober 2014 - 13:44.

Postad 09 oktober 2014 - 14:29

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Nej, du kan inte få 4K i Sverige, men däremot så kan du ha upp till 4 samtidiga uppspelningar på samma konto med det dyrare abonnemanget.

Kollar du i webläsaren eller w8 appen? Där är mindre urval av HD på filmerna....
Tex Gravity, som är ganska ny, är i SD, medans tex på Samsung/playstation appar är det i superHD 5.1...

Även Apple TV visar nya filmer i HD (ikonen SuperHD är borttagen då det är uppkopplingshastigheten som avgör hastigheten och man får det bästa som klaras av.)

Postad 10 oktober 2014 - 10:18

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0

Köpte ny router, var något fel på den gamla. Det hjälpte dock inte på netflix. Men sedan jag fick hem min Oppo 103D så funkar det klockrent från amerika. Efter 30-40sek har jag 1080p på allt.

I oppo'n kunde jag fylla i secondary dns, det gick inte i WDTVn. Vet inte om det gjorde hela skillnaden eller om min WDTV var något strul med men skönt att det funkar bra nu.

Postad 10 oktober 2014 - 21:06

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 0
Gick in på Netflix och finner att det kostar från 79:- per månad men inget mer. Kan det kosta mer än 79- per månad och vad kan man se? Inget av detta finns på deras svenska hemsida.

Postad 10 oktober 2014 - 21:36

Unregistered2020
  • Unregistered2020
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Kör netflix via projektor plus tv plus filmer och allt fungerar alldeles ypperligt, jag är bara så nöjd man kan bli projektorn är för övrigt en JVC X70.

Postad 10 oktober 2014 - 21:37

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 398 inlägg
  • 0
Såhär?

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  image.jpg   291,49K   5 Antal nerladdningar

Postad 12 oktober 2014 - 21:19

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Som jag förstår det finns det ingen separat mediaspelare som idag stödjer ultraHD upplösning i Netflix utan det är endast vissa nyare UHD TV-apparater som stödjer det. Är det nån som vet/läst nåt ifall Netflix kommer att erbjuda UHD via en separat mediaspelare framöver, typ via AppleTV eller liknande?

En vild gissning vore ju att nästa AppleTV kommer att ha stöd för UHD men frågan är ju när en sådan kan tänkas släppas? Nu ska dom ju ha ett event den 16 okt där dom hintat lite om att en ny ATV kan vara på g så man kan ju hoppas på det i alla fall.

Postad 13 oktober 2014 - 08:18

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Nej, du kan inte få 4K i Sverige, men däremot så kan du ha upp till 4 samtidiga uppspelningar på samma konto med det dyrare abonnemanget.

Du menar att Netflix har fel? Det står ju klart och tydligt att man kan välja Ultra HD.
Jag tittar via Chrome, klart bäst då man slipper den eländiga Sliverligt pluginen.
Filmen Gravity var faktiskt ännu värre, enbart 1750kb/s tillgängligt.

Redigerat av kave, 13 oktober 2014 - 11:36.

Postad 13 oktober 2014 - 08:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Du menar att Netflix har fel? Det står ju klart och tydligt att man kan välja Ultra HD.
Jag tittar via Chrome, klart bäst då man slipper den eländiga Silverfast pluginen.
Filmen Gravity var faktiskt ännu värrem enbart 1759kb/s tillgängligt.

Nej, för i US finns 4K, men inte i Sverige ännu. Du kan ju komma åt det med en unblock-tjänst men inte annars.
Då får inte HD på alla titlar via webläsare.

Vad är Silverfast? Samtliga webläsare använder Silverlight plugin för att visa video från Netflix.

Redigerat av agpath, 13 oktober 2014 - 10:04.

Postad 13 oktober 2014 - 11:35

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
I Netflix kontrollpanel kan man välja 4 skärmar samt HD och Ultra HD för 119:- Menar du att Netflix själva har fel?
Tydligen extremt svårt att kolla själv?

https://help.netflix.com/sv/node/13444

Netflix HTML5 video fungerar med både Safari och Chrome helt utan Silverlight plugin. Drar mindre cpu och ger mycket bättre bildkvaliet.
Men nu gällde mitt inlägg inte rena självklarheter som man lätt hittar svaren på, utan varför så få titlar erbjuder högsta kvalitet.

Redigerat av kave, 13 oktober 2014 - 11:45.

Postad 13 oktober 2014 - 13:00

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

I Netflix kontrollpanel kan man välja 4 skärmar samt HD och Ultra HD för 119:- Menar du att Netflix själva har fel?
Tydligen extremt svårt att kolla själv?

https://help.netflix.com/sv/node/13444

Netflix HTML5 video fungerar med både Safari och Chrome helt utan Silverlight plugin. Drar mindre cpu och ger mycket bättre bildkvaliet.
Men nu gällde mitt inlägg inte rena självklarheter som man lätt hittar svaren på, utan varför så få titlar erbjuder högsta kvalitet.

Jag har sett att html5 varit ett alternativ länge men inte sett någon officiell bekräftelse. Nu kollade jag på Netflix Techblog som verifierar att det funka på Safari på OSx samt på Google Chrome. Det bekräftar dock inte att html5 skulle funka på dessa webläsare även på PC så det låter jag vara osagt.
Från början erbjöds endast Ultra HD i USA och Netflix har inte officiellt bekräftat att det finns i Sverige. I vilket fall så är det endast House of cards och Breaking Bad som finns i 4K och för att verifiera måste du ha en 4k-Smart TV av årsmodell 2014 med Netflix-app. Gällande filmer i Ultra HD så finns dessa endast i USA vilket framgår på flera ställen. Som med alla filmer är det separata avtal per region.

Redigerat av agpath, 13 oktober 2014 - 13:01.

Postad 13 oktober 2014 - 13:37

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Ja, inte fel att kolla innan man negligerar fakta i två inlägg på raken.

Netflix fungerar utmärkt i Chrome på OS X och Linux samt Chrome OS. Windows var först med HTML5 video utan Silverlight, redan sommaren 2013 fungerad det där. Silverlight är en nerlagd produkt som enbart används på gamla operativsystem.

Mitt inlägg gällde just det, varför är så få titlar i SuperHD. Vi kan alltså lägga till, varför är så få titlar i SuperHD i svenska Netflix.

Redigerat av kave, 13 oktober 2014 - 13:41.

Postad 13 oktober 2014 - 13:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Ja, inte fel att kolla innan man negligerar fakta i två inlägg på raken.

Netflix fungerar utmärkt i Chrome på OS X och Linux samt Chrome OS. Windows var först med HTML5 video utan Silverlight, redan sommaren 2013 fungerad det där. Silverlight är en nerlagd produkt som enbart används på gamla operativsystem.

Mitt inlägg gällde just det, varför är så få titlar i SuperHD. Vi kan alltså lägga till, varför är så få titlar i SuperHD i svenska Netflix.

Nästan allt är väl i superHD... eller menar du i webläsaren/w8? Där är det mycket mindre i HD tyvärr...

Edit: Synd att inte w8 appen är lika bra som playstation appen, då hade vi använt den istället genom HTPCn... kommer den utvecklasd mer snart, nån som vet?

Redigerat av Garrett, 13 oktober 2014 - 13:59.

Postad 13 oktober 2014 - 14:26

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Hur vet du att du ser allt i SuperHD? I en browser ser man ju enkelt vilken bandbredd som erbjuds genom att trycka Shift-Ctrl-Alt-S. I en AppleTV går det inte att se vilken kvalitet som levereras per film/tv avsnitt.

Postad 13 oktober 2014 - 14:38

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Hur vet du att du ser allt i SuperHD? I en browser ser man ju enkelt vilken bandbredd som erbjuds genom att trycka Shift-Ctrl-Alt-S. I en AppleTV går det inte att se vilken kvalitet som levereras per film/tv avsnitt.

Bandbredden kan man inte se på Apple Tv. Bara att det är en HD-ikon på titeln. Det finns dock en testvideo som man köra i Netflix-appen. Sök på "Example Short 23.97". Den ska visa olika kvaliteter med bitrate angiven i videon.

Postad 13 oktober 2014 - 14:48

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 1

Trycker på Display/alt R3 när det spelas upp på ps3an/ps4an... står 1080p SuperHD 5.1 då.

Redigerat av Garrett, 13 oktober 2014 - 14:56.

Postad 19 oktober 2014 - 20:21

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0
Har loggat ur alla enheter och bytt lösen ändå inloggad på en enhet. Why??

Postad 20 oktober 2014 - 09:24

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Har loggat ur alla enheter och bytt lösen ändå inloggad på en enhet. Why??

Motsägelsfullt. Har du loggat ut eller inte?

Postad 20 oktober 2014 - 10:27

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Motsägelsfullt. Har du loggat ut eller inte?

Jag tror att han menar att han klickat på Logga ut på alla enheter under mitt konto och bytt lösenord men trots det kan han fortfarande komma in på en enhet utan att behöva uppge mail och lösenord.

Postad 20 oktober 2014 - 10:31

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0
"
  • Den här inaktiveringsmetoden kopplar från alla enheter som är kopplade till ditt Netflix-konto. Det kan ta upp till åtta timmar för ändringarna att träda i kraft. Om du vet vem som använder ditt konto går det oftast snabbare att få dem att sluta streama innan du försöker igen."

Postad 23 oktober 2014 - 10:42

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0
Den här sidan är intressant dels för att den visar hur många titlar som finns totalt för varje region och dels för att den är sökbar över samtliga regioner. Bra om man letar något specifikt och inte vill byta region tills man hittat titeln.
https://netflixaroundtheworld.com/

Redigerat av agpath, 23 oktober 2014 - 10:43.

Postad 23 oktober 2014 - 11:51

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1 918 inlägg
  • 0
jag kör på moreflicks

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.