Han har säkert lämnat spår efter sig allaredan så vad är det egentligen att bry sig .Någon som harasserar dussin och krassar sig?
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 18 February 2014 - 06:02
Postad 18 February 2014 - 07:29
Gör sista dagen på jobbet i morn, så en kortare semester, och sedan börja på nya jobbet hade varit fint. Får se hur det går.
Postad 18 February 2014 - 10:08
Jag reggade mig enbart för att framför min åsikt i en fråga.
Mitt barnsliga val av användarnamn är en del av argumentationen.
Alla, eller åtminstone många vet det är ”Boom” som kallar sig ”kalle12dussin” på detta forum.
Det framgår tydligt av sättet att skriva och den trista attityden i inläggen.
Hans snyltande på KarlX12s inarbetade namn smustar ner KarlX12!
Jag anser att det vore rimligt att tvinga honom att byta användarnam.
Allra bäst vore det om han inte postade alls.
Mvh/Chrisss
Mitt konto kan stängas efter detta inlägg.
Postad 18 February 2014 - 10:17
Redigerat av Zartok, 18 February 2014 - 10:20.
Postad 18 February 2014 - 12:41
Du vet inget men karl12 och jag har haft ett samtal om det och enligt honom så var det helt okej men att göra som du att bara vräka ur dih en massa skit över användare gör dig mindre trovärdig cristian .hej,
Jag reggade mig enbart för att framför min åsikt i en fråga.
Mitt barnsliga val av användarnamn är en del av argumentationen.
Alla, eller åtminstone många vet det är ”Boom” som kallar sig ”kalle12dussin” på detta forum.
Det framgår tydligt av sättet att skriva och den trista attityden i inläggen.
Hans snyltande på KarlX12s inarbetade namn smustar ner KarlX12!
Jag anser att det vore rimligt att tvinga honom att byta användarnam.
Allra bäst vore det om han inte postade alls.
Mvh/Chrisss
Mitt konto kan stängas efter detta inlägg.
Postad 18 February 2014 - 15:01
Postad 19 February 2014 - 05:46
Det var som att sitta på förhör. Två st var dom som frågade ut mig, hoppas bara att dom gillade mig. Jorde dom det så går jag vidare till nästa intervju.
Men nu är jag på väg till sista arbetsdagen, käns lite vemodigt.
Postad 19 February 2014 - 09:08
Förbaskat tråkig attityd ifrån flera nu det sista, skärpning!
Postad 19 February 2014 - 09:52
Postad 19 February 2014 - 14:36
Filmen i övrigt var ingen höjdare, förutom Natalie Portman då...
Postad 20 February 2014 - 13:20
Piggar upp i vabbruari med lite naturupplevelse.
Postad 20 February 2014 - 15:23
"Annat härligt.."vem går och postar bild på bröst? fan, det är ju perverst! *asg*
Postad 20 February 2014 - 16:36
Det är fruktansvärt irriterande det där. Alla jävlar har smartphones. Ofta dyra jävlar. Dom surfar, tar kort och spelar en massa spel och skit, men det är ingen jävel som svarar när man RINGER!!?
Sen när började mobiltelefonerna användas till allt annat än att prata i!!?
Ju dyrare jävla telefoner folk har, som dom springer omkring och flashar med, desto sämre är dom fan på att svara i dom när man ringer..
Jag ska på herrklubb snart Brallan. Då stänger jag av ringsignalen. Hör av dej så jag vet upplägget för morgondagen.
Pratade med Palle förut.
Postad 20 February 2014 - 17:43
Ha det sköj och dela med er av det roliga
Postad 20 February 2014 - 17:47
App, App! Det är inga bröst på bilderna, inga bara iafvem går och postar bild på bröst? fan, det är ju perverst! *asg*
Hade varit skoj om man kunnat (ska bort) eller vågat dyka upp (kanske riskerar att få spö
Postad 20 February 2014 - 22:01
Postad 20 February 2014 - 22:10
Körde wrath of the titans idag. Min analoga mätare sa 100dbc i dom tunga partierna. Hur i **** kan ni här lyssna högre än så?
Du kanske hittar svaret om du gör en mätning i rummet och studerar frekvensgång och efterklang.
Postad 20 February 2014 - 22:23
Postad 20 February 2014 - 23:16
Jag åker inte 30+ mil i halvsurt väder för att hänga med "bara" dej imorrn. Hoppas att du förstår det.
Postad 20 February 2014 - 23:35
Jag gillar dej Palle, det vet du. Men har jag inte hört något från Brallan innan klockan elva imorrn så skiter jag i det nu när Micke och co hoppade av.
Jag åker inte 30+ mil i halvsurt väder för att hänga med "bara" dej imorrn. Hoppas att du förstår det.
Jag sa åt brorsan att ringa dig och han sa att han skulle göra det. Det jag vet är att han åker imorrn så att han kommer typ då palle slutar eller något. Jag tyckte han sa att palle slutar relativt sent.
Då visste han iofs inte att Micke har hoppat av, nu vet jag inte. Ska se om jag kan få tag i karln.
Redigerat av Unregistered27d7f146, 20 February 2014 - 23:38.
Postad 20 February 2014 - 23:36
Frågan är dessutom varför inte du hänger på din fule fan!!?
Postad 20 February 2014 - 23:39
Postad 20 February 2014 - 23:39
Frågan är hur upptagen en människa kan vara...?
Frågan är dessutom varför inte du hänger på din fule fan!!?
Jag undviker helst att bli ihopkopplad med allt för feta personer... Jag ska faktiskt till Stockholm, ska se ludor på fredag och dream theater på lördag
Postad 20 February 2014 - 23:44
Har visserligen sett dom innan, men det är ju SÅÅÅÅ bra..
Om jag kunde det skulle jag göra det utan att tveka..
Redigerat av Bakerman, 20 February 2014 - 23:44.
Postad 21 February 2014 - 06:01
Postad 21 February 2014 - 07:40
Jag gillar dej Palle, det vet du. Men har jag inte hört något från Brallan innan klockan elva imorrn så skiter jag i det nu när Micke och co hoppade av.
Så jag duger inte själv alltså??
Förstår dig helt, men hoppas såklart att både du och Brallan kommer!
Postad 21 February 2014 - 10:41
Postad 21 February 2014 - 10:48
jag har koll på mina frekvenser och på ett ungefär hur efterklangen står sig (enl xtz roomanalyzer). förstår fortfarande inte något ^^
Visa en mätning utan EQ och med en ordentlig volymnivå (+80db) så ska vi nog kunna reda ut det.
Postad 21 February 2014 - 10:57
Välkomna från kl 11.00 och framåt.
Postad 21 February 2014 - 11:06
Det irriterar mej nåt fruktansvärt.
Postad 21 February 2014 - 11:30
Jag hoppar den här helgen. Har bestämt mej nu. Vi får ta det längre fram. Det är roligare om vi blir ett gäng.
Postad 21 February 2014 - 14:51
Jag har någon sådan mätning, men det såg rätt horribelt ut ska jag medge. Harsänkt min problemfrekvens med närmare 20dbVisa en mätning utan EQ och med en ordentlig volymnivå (+80db) så ska vi nog kunna reda ut det.
Postad 21 February 2014 - 15:08
Jag har någon sådan mätning, men det såg rätt horribelt ut ska jag medge. Harsänkt min problemfrekvens med närmare 20db
Om problemfrekvensen berodde på rummet och inte på att dina subbar inte är i närheten av att vara frekvensraka, så har du säkerligen en efterklang som heter duga på den frekvensen. Och när du spelar upp film/musik som trycker till extra just där, så är det inte kul, även om det säkerligen förbättrade situationen när du EQ:ade. Med jämn, låg efterklang så tror jag inte du hade klagat på volymen som du gör nu.
Postad 21 February 2014 - 15:11
Det är rummet, har gjort en närfältsmätning.Om problemfrekvensen berodde på rummet och inte på att dina subbar inte är i närheten av att vara frekvensraka, så har du säkerligen en efterklang som heter duga på den frekvensen. Och när du spelar upp film/musik som trycker till extra just där, så är det inte kul, även om det säkerligen förbättrade situationen när du EQ:ade. Med jämn, låg efterklang så tror jag inte du hade klagat på volymen som du gör nu.
Saken är den att jag pallade absolut med basen rumt 35-40, det var den riktiga djupbasen (där jag kör väldigt boostat) som var av galet tryck. Jag har någon bild på hur basarna idag är uppmätta, sen har jag skaffat två svanå v6 på det. Jag tål inte riktigt infrabas, det rör om för mycket luft och blir för högt tryck för mina öron. Jag spelar 16hz säkert närmare 10db än 40hz.
Postad 21 February 2014 - 23:53
Fy f*n va jag garvade idag!
Hemkommen från Borås, grabben är sjuk så vi fick åka hem efter föreställningen
Men jag kan säga att de var länge sen jag skrattade så mycket. Ont överallt, kramper i ansiktet och huvudvärk utav all skrattande. Trodde att jag skulle kissa på mig vid vissa tillfällen och ville att dom skulle sluta.
En riktigt kul kväll
Redigerat av RobNB, 22 February 2014 - 09:33.
Postad 21 February 2014 - 23:54
Nu knäpps en punkiz och man fetar ut sig i soffan och bara njuter, skål!
Postad 22 February 2014 - 00:30
Men men det är ju skoj att jobba, men det tar på en mer nu än förr.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
61 filmer
1 bild

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?