Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 February 2014 - 07:04

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0

jag har koll på mina frekvenser och på ett ungefär hur efterklangen står sig (enl xtz roomanalyzer). förstår fortfarande inte något ^^

Inte för att vara elak, men man har INGEN koll på efterklangen när man använder room analyzer ;)
Man kan se tendenser, vilket register som sticker ut osv. Men att se riktiga tider, främst för basregistret är bara att glömma.

Kör in REW nu :)

Postad 22 February 2014 - 07:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har kört in rew, men den fulingen vägrade samarbeta. Miccen gick inte att ställa in och förändringar syntes inte alls. Förj*vla skumt helt enkelt :(

Postad 23 February 2014 - 13:44

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Hade ni någon träff igår eller?

Postad 23 February 2014 - 13:50

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Ja. Tack till alla Mhb-folk som kom. Dvs Palle, som var den enda MHB:are som kom. Tur att jag bjudit andra också. Så vi blev sju, åtta pers som hade en ganska lugn, trevlig fest.

Postad 23 February 2014 - 15:50

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Vafan!!? Palle skulle ju inte hem till dej på lördagen sa han!!? :huh:

Postad 23 February 2014 - 15:51

Unregistered2020
  • Unregistered2020
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Jag ställde den här frågan i en annan tråd men inte fått något svar än.

Det här med att ha Surround Back högtalare som kostar mycket är overkill och det kan jag väl lite hålla med om, jag har som Surround Back högtalare är Canton Reference 50.2 och dom kostar 15 K styck.

Jag är sugen på 7.1 och då undrar jag om det är något alternativ att flytta fram Surround Back högtalarna och ersätta dom med någon annan Canton högtalare.

Tacksam för svar.

Postad 23 February 2014 - 16:12

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Det här med att ha Surround Back högtalare som kostar mycket är overkill och det kan jag väl lite hålla med om, jag har som Surround Back högtalare är Canton Reference 50.2 och dom kostar 15 K styck.

Jag är sugen på 7.1 och då undrar jag om det är något alternativ att flytta fram Surround Back högtalarna och ersätta dom med någon annan Canton högtalare.

Tacksam för svar.

Testa? Gjorde jag då jag inte fick svar på samma fråga.

Postad 23 February 2014 - 17:00

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Vafan!!? Palle skulle ju inte hem till dej på lördagen sa han!!? :huh:

Han stannade inte så länge, då han skulle göra annat på kvällen.

Postad 23 February 2014 - 18:05

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Ja. Tack till alla Mhb-folk som kom. Dvs Palle, som var den enda MHB:are som kom. Tur att jag bjudit andra också. Så vi blev sju, åtta pers som hade en ganska lugn, trevlig fest.

Ni verkade ha kul när Öhman ringde mig, synd man inte bor närmare.

Postad 23 February 2014 - 18:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Tacksam för svar.

När jag kört surround back så har det knappt märkts av faktiskt, så jag skulle absolut rekommendera att du tar hem ett par billigare canton och provar att hänga upp dom. Köpa surr back för det priset är rätt saftigt för, imo, väldigt lite extra.

Postad 23 February 2014 - 20:51

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

• 2068 inlägg
  • 0
Komorok - Jag hade gärna velat deltaga men har haft fullt upp med annat här hemma med födelsedagar m.m. kanske får lov att dyka in på en visit när jag hälsar på släktingar i Stockholm nästa gång? :)

Postad 23 February 2014 - 20:58

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Ni verkade ha kul när Öhman ringde mig, synd man inte bor närmare.

Det hade vi. Och vi ses väl på fredag typ?

Komorok - Jag hade gärna velat deltaga men har haft fullt upp med annat här hemma med födelsedagar m.m. kanske får lov att dyka in på en visit när jag hälsar på släktingar i Stockholm nästa gång? :)

Finns tid så är du varmt välkommen.

Postad 23 February 2014 - 21:06

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Inte för att vara elak, men man har INGEN koll på efterklangen när man använder room analyzer ;)
Man kan se tendenser, vilket register som sticker ut osv. Men att se riktiga tider, främst för basregistret är bara att glömma.

Kör in REW nu :)

Du, duger det åt Adhoc som kan ungefär femtioelva gånger mer än samtliga i denna tråden ihop så duger det åt dom flesta :)

Redigerat av Evil Homer, 23 February 2014 - 21:06.

Postad 23 February 2014 - 21:15

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Det är ändå tolkningen av mätningarna som är det viktiga. Att veta vilja slutsatser man kan dra av dem och vilka man inte kan dra. Att veta hur Targetkurvan borde se ut kan ju också hjälpa.

Postad 23 February 2014 - 21:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Här är min targetkurva: Postad bild

Ja, jag vet. Det där är inte min targetkurva, utan så som min kurva mäter :)

Edit: det är något fel på mätinstrumentet, då jag kommer till 80hz skriker systemet till lite, därav den kraftiga sänkningen. På en annan mätning gjort samtidigt så såg man en höjning på några db även med denna dipp. Mjukvarufel, så dippen på 80 är faktiskt en liten peak.

Sen så ska jag nog även tillägga att jag inte bryr mig om ekotider och sånt. Jag bor i en studentlägenhet och är en student. Jag kan spela så högt och klart jag känner för och har säkert 20db headroom. Det duger gott och väl i mitt vardagsrum. Så länge det inte är ett permanent boende så är det värdelöst att ens fundera på att göra större akustikfixar.

*inväntar stort medhåll*

Redigerat av Zartok, 23 February 2014 - 21:57.

Postad 23 February 2014 - 21:58

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Med en boost på 20dB så skulle det inte försvåna mig alls om utsignalen ifrån minidsp inte är vidare ren längre, eller säger programmet ifrån om det skulle hända?

Postad 23 February 2014 - 22:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Programmet "klipper" signalen två gånger innan den vid tredje gången får igenom en mätning

Postad 23 February 2014 - 23:06

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Så det indikerar på klippning av signalen, eller hur menar du?

Postad 23 February 2014 - 23:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
I room analyzer så finns det en liten mätare uppe till höger. När den peakar så klipps ljudet och mätningen börjar om på en lägre volym. Det är den som går i taket två gånger innan mätningen görs när jag mäter i rummet.

Postad 23 February 2014 - 23:14

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jag menar Minidsp programet, om det berättar för dig om du får klippning i signalen när du väljer att boosta såpass som du gör.

Han stannade inte så länge, då han skulle göra annat på kvällen.

Vad blev det för annat löst folk nu då när eliten uteblev?

Postad 23 February 2014 - 23:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jasså... nej, den vete fan om den reagerar så mycket. Kanske skulle ta en titt på dom mätarna också. Men det är inget jag reflekterat över. Kanske skulle vara bra att sänka en skvätt :)

Postad 24 February 2014 - 01:03

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Det hade vi. Och vi ses väl på fredag typ?

Ses vi på fredag?

Postad 24 February 2014 - 06:11

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Ses vi på fredag?

Jag åker till Karlstad på torsdag iaf.

@ Niklas: Eliten var ju på plats. Sjuklingar och tråkmånsar stannade hemma.

Postad 24 February 2014 - 09:12

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

@ Niklas: Eliten var ju på plats. Sjuklingar och tråkmånsar stannade hemma.

Ja.. Du var väl inte direkt någon hurtbulle i fredags..
Hade du varit det hade jag åkt.

Postad 24 February 2014 - 10:52

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 1

Ja.. Du var väl inte direkt någon hurtbulle i fredags..
Hade du varit det hade jag åkt.

Jag hade sett fram emot ditt besök oavsett hur många andra som kom. Jag tolkade ditt beslut att stanna hemma på att Brallan inte gick att få tag på. Vad ville du att jag skulle ha gjort? Tiggt upp dig?

Postad 24 February 2014 - 10:58

MIIKE888
  • MIIKE888
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0
Hej!

är det ljudfest på fredag?:)

Mvh/Micke

Postad 24 February 2014 - 11:30

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Jag hade sett fram emot ditt besök oavsett hur många andra som kom. Jag tolkade ditt beslut att stanna hemma på att Brallan inte gick att få tag på. Vad ville du att jag skulle ha gjort? Tiggt upp dig?

Nu får du fanimig kamma dig Micke!!
Du är inte alls dig lik och du har varit bra jäkla taggit och huggig det sista, jag ville inte åka till Stockholm och hamna hos någon som är lika tvär som du har varit det senare, det är fanimig något för dig att tänka på!
Börjar låta som den där personen jag har på block, och det är INTE den Micke jag känner.

Redigerat av Evil Homer, 24 February 2014 - 11:31.

Postad 24 February 2014 - 12:27

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 1

Du, duger det åt Adhoc som kan ungefär femtioelva gånger mer än samtliga i denna tråden ihop så duger det åt dom flesta :)

Ifrågasätter inte Adhocs kunskaper, han är väldigt duktig rent teoretiskt samt praktiskt :)

Men, inte ens Adhoc eller någon annan med samma kunskaper kan få fram relevanta efterklangstider i basområdet med XTZ RA.
Du kan som sagt se tendenser och ungefärliga frekvenser. Men ska du _verkligen_ få fram den nakna sanningen så är det REW eller dylik mjukvara med mindre smoothing och tydligare grafer som gäller. Allt blir 10x lättare att urläsa med REW när man väl kan med det.

Postad 24 February 2014 - 12:45

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Som fan, visste jag inget om. Ska du med Ingvar eller?

Postad 24 February 2014 - 16:31

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Sen så ska jag nog även tillägga att jag inte bryr mig om ekotider och sånt.

Synd, du hade tjänat något enormt på det. Nu vet jag inte om du trixat en del sedan jag besökte dig. Men du hade ju rätt rejäla bekymmer med efterklangen då iaf.

Jag måste säga att jag inser mer och mer att efterklangen är nåt jag själv inser vikten av. Lite krokig frekvenssvar kan jag leva med, öronen vänjer sig efter ett tag och accepterar det. Bökig efterklang sitter jag och stör mig på konstant, blir aldrig något lugn i ljudet.

Postad 24 February 2014 - 16:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Sen du var här har det ju hänt massa. Minidspn har kommit bla, så frekvenskurvan är rakre. Då jag har två mycket mjuka väggar så har jag inte så stort problem med efterklangstider, plus att jag har två svanå v6 hemma. Häng meeee! :D

Postad 24 February 2014 - 17:15

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Som fan, visste jag inget om. Ska du med Ingvar eller?

Japp. Vi ska kolla på smide och träffa Adzer. Jag hoppades att vi skulle hinna med att träffa dig med.

Du är inte alls dig lik och du har varit bra jäkla taggit och huggig det sista, jag ville inte åka till Stockholm och hamna hos någon som är lika tvär som du har varit det senare, det är fanimig något för dig att tänka på!
Börjar låta som den där personen jag har på block, och det är INTE den Micke jag känner.

Ok, ledsen att du känner så.

Mitt beteende är iaf något jag försöker göra något åt. Jag är inte speciellt förtjust i mig själv heller.

Postad 24 February 2014 - 18:15

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Det primära med hela resan var att kolla på Palles nya hus och hans sextiofyror. Att vi skulle vara "gänget" som krökar till och spelar alldeles för hög musik till alldeles för sent på morgonen. Sen skulle vi hem till dej och ta det lugnt på lördagen. Dej har jag ju redan varit hos. Visserligen har du grejat mycket med rummet, och har en större basrigg, men skillnaden lär inte vara som natt och dag.

Nu blev det så att alla föll bort. Jag hade alltså fått åka 35 mil för att sitta och ta en bira med Palle på fredagen. Han slutade dessutom jobba kl sex, så det hade inte varit speciellt många timmar.
Du sa till mej att du inte bjudit in några andra. Du nämnde IÖ. Då tänkte jag att du, jag och IÖ skulle sitta och samtala lite på fredagen. Du dricka en folkbira eller två, IÖ förmodligen dra i sej en pava rödtjut eller två, och att han skulle åka hem ganska skapligt.

Vad du och jag förmodligen skulle prata om tänker jag inte gå in på här, men det skulle förmodligen inte vara årets muntraste konversation.
Jag skulle satt mej i bilen på söndagen med 25 härliga mil framför mej. Hemresan är alltid värre än en spark på pungen. Det är så tråkigt att man nästan tjuter hela vägen hem. Därav förstår jag Niklas. Men jag anser att det är värt det om man har haft en ini**** trevlig helg. Som vi hade i Kramfors t.ex.

Jag tänker inte ens fråga om du skulle ha känt att det varit värt att åka 70 mil själv i en bil för en sån helg, för du kunde ju inte ens följa med några mil hem till Palle.
Det går dock fler tåg. Vi kommer alldeles säkert ha minst en träff hemma hos mej i sommar, och vi blir förmodligen ett gäng MHB:are som åker på Sweden Rock i år. Du är välkommen att följa med på allt om du vill.
Vi kommer förmodligen dessutom ha en träff hemma hos Palle i sommar då vi grillar och lyssnar på alldeles för hög musik. Du är givetvis välkommen då också. I den vevan kommer jag gärna hem till dej och kollar ditt rum och lyssnar på din rigg.

Helgen som var erbjöd helt enkelt inte tillräckligt mycket sett till tiden i bilen. Det är inget att grina över. Ni fick väl trevligt ändå?

Postad 24 February 2014 - 19:10

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Det primära med hela resan var att kolla på Palles nya hus och hans sextiofyror. Att vi skulle vara "gänget" som krökar till och spelar alldeles för hög musik till alldeles för sent på morgonen. Sen skulle vi hem till dej och ta det lugnt på lördagen. Dej har jag ju redan varit hos. Visserligen har du grejat mycket med rummet, och har en större basrigg, men skillnaden lär inte vara som natt och dag.

Nu blev det så att alla föll bort. Jag hade alltså fått åka 35 mil för att sitta och ta en bira med Palle på fredagen. Han slutade dessutom jobba kl sex, så det hade inte varit speciellt många timmar.
Du sa till mej att du inte bjudit in några andra. Du nämnde IÖ. Då tänkte jag att du, jag och IÖ skulle sitta och samtala lite på fredagen. Du dricka en folkbira eller två, IÖ förmodligen dra i sej en pava rödtjut eller två, och att han skulle åka hem ganska skapligt.

Vad du och jag förmodligen skulle prata om tänker jag inte gå in på här, men det skulle förmodligen inte vara årets muntraste konversation.
Jag skulle satt mej i bilen på söndagen med 25 härliga mil framför mej. Hemresan är alltid värre än en spark på pungen. Det är så tråkigt att man nästan tjuter hela vägen hem. Därav förstår jag Niklas. Men jag anser att det är värt det om man har haft en ini**** trevlig helg. Som vi hade i Kramfors t.ex.

Jag tänker inte ens fråga om du skulle ha känt att det varit värt att åka 70 mil själv i en bil för en sån helg, för du kunde ju inte ens följa med några mil hem till Palle.
Det går dock fler tåg. Vi kommer alldeles säkert ha minst en träff hemma hos mej i sommar, och vi blir förmodligen ett gäng MHB:are som åker på Sweden Rock i år. Du är välkommen att följa med på allt om du vill.
Vi kommer förmodligen dessutom ha en träff hemma hos Palle i sommar då vi grillar och lyssnar på alldeles för hög musik. Du är givetvis välkommen då också. I den vevan kommer jag gärna hem till dej och kollar ditt rum och lyssnar på din rigg.

Helgen som var erbjöd helt enkelt inte tillräckligt mycket sett till tiden i bilen. Det är inget att grina över. Ni fick väl trevligt ändå?

Ja, vi verkar inte se likadant på denna helg. Jag hade en bild i mitt huvud av att vi två ville ses och att vi kom överens om en helg som passade oss båda. Sedan bjöd vi in alla andra och förhoppningsvis skulle vårt valda datum passa så många som möjligt eftersom det var satt ganska långt fram i tiden. Sedan föreslog du att vi skulle festa hos Palle på fredagen för att titta på hans hus och system, precis som du sade. Jag tyckte det var en kanonidé. Men som du väl känner till så har jag inte mått bra alls under hösten och vintern, så jag avböjde att åka till Palle på fredagen för att vara med på en suparfest, då jag själv dricker väldigt måttligt när jag mår som jag gör. Att delta på en sådan fest är alltså inget som intresserar mig och det visste du. Istället tyckte jag att det var bättre att jag kunde förbereda mat och umgänget för lördagen.

Jag förstår att du inte ville åka 70 mil ensam för detta när de andra föll bort om du ville dricka en flock öl i goda vänners lag. Det förstår jag verkligen. Jag tyckte själv att det var trist att du inte kom upp för jag ville ju träffa dig. Jag är inte ledsen för att du bangade ur och tycker inte att det var dåligt gjort. Jag är ledsen för att jag inte fick träffa dig. Stor skillnad.

De som kom blev inbjudna på fredagen och ett par på lördagen. En av dem är min granne, en var Chrisss som bor en km från mig och sedan bjöd jag in DVD-ai när du avböjt eftersom ni inte drar helt jämt. VR6jos kikade förbi ett par timmar innan han skulle till Blixten för att se film... osv... så nej, jag hade inte bjudit så många när vi pratades i veckan. De kom till när de andra föll bort. Eller så frågade de om de fick komma förbi. Jag hade ju fyllt kylen med öl, så det gick ju bra ändå.

---

Tja, vi har ju olika värderingar på vad en sådan helg ska innehålla, så mitt svar hade varit: Ja, jag hade åkt de 70 milen för att umgås med dig en helg. Vi hade haft det hur trevligt som helst och pratat om många bra saker. Men om jag hade rest med målet att träffa så många i gänget som möjligt, för att dricka öl med dem och fler än hälften inte dyker upp första kvällen och sedan en lite halvtråkig värd har fest andra kvällen så hade jag fattat samma beslut som du gjorde. Det var rätt beslut. Men som sagt var så såg jag andra saker än du gjorde med helgens aktiviteter. Så jag är inte grinig över ditt beslut. Jag är bara ledsen att vi inte fick träffas.

Så jag hoppas att vi hittar en bättre helg i vår/sommar som passar och då lär vi ha det hur kul som helst.

Postad 24 February 2014 - 19:18

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Ja, jag hugger nog för mycket omkring mig. Och jag håller med dig om att det inte är likt mig. Jag vet inte vad som är fel, men jag har sökt hjälp för att lära mig sätt att hantera det på. Jag borde nog inte skriva på forum alls. Då slipper du dessutom blocka mig. Alla problem lösta.

Postad 24 February 2014 - 19:21

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Ja, jag hugger nog för mycket omkring mig. Och jag håller med dig om att det inte är likt mig. Jag vet inte vad som är fel, men jag har sökt hjälp för att lära mig sätt att hantera det på. Jag borde nog inte skriva på forum alls. Då slipper du dessutom blocka mig. Alla problem lösta.

Kör inte martyrstilen nu, den fungerar inte ett skvatt på mig seru.
Jag är inte långsint och vet att du inte är helt hundra just nu och det är därför jag inte sagt till innan, men nu räcker det.

Så nu vill jag ha tillbaka goa Micke igen, fixar du det om ett "tag" tror du ;)

Postad 24 February 2014 - 19:29

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 3
Det vet jag inte. Jag vill inte spekulera. Men jag gör allt jag kan för att det ska ske.

Postad 24 February 2014 - 20:05

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0

Bara hojta till om du behöver stöd kompis.

Postad 25 February 2014 - 00:47

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Ähh, fjöl av pöjkar! Det här var vad jag lyckades prestera ikväll.

En "liten" hylla att placera 2 basar på samt hänga upp projektorduken i ingick i Ingvars ritning så äntligen fick jag hjälp av kollegan och bygget kunde påbörjas:

Postad bild
En liten ram byggs först, sitter OSB bakom gipset så det var riktigt skönt att bara skruva på.

Postad bild
Skruva, skruva, skruva... Drar dit en 16mm spånskiva ovanpå.

Postad bild
Stabilt som Dr Alban hade sagt... :P
Får se om det kommer behövas ett stag på mitten upp till väggen då spännvidden är 4,47m.. Sitter iofs dubbla 45x145 längst ut så jag hoppas det går ändå.

Postad bild
Färdigt för idag, ska upp isolering + acoskivor i hålrummen och även ett gäng LED-spottar, sen ska hela undersidan kläs med tyg var tanken. :)

Postad 25 February 2014 - 07:47

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Ser bra ut, kommer bli toppen med tyg och belysning! :)
Mät från mitten ned till golv redan nu så ser du ju snabbt om det sviktar sen när du belastar bygget.

Postad 25 February 2014 - 08:47

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Fränt! Min dröm är ju att kunna vara omgiven av massa surrisar och subwoofers i ett biorum! Starta en tråd så kommer jag följa den! :)

Postad 25 February 2014 - 13:11

pjotor
  • pjotor
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
Jag tänker.... Att är Etage media till baks?

Postad 25 February 2014 - 13:37

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Det tror jag med.

Postad 25 February 2014 - 13:40

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Det kan man räkna ut med tårna :)

Postad 25 February 2014 - 14:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vart är etage media? Under vilket namn? Tänkte så jag passar mig :)

Postad 25 February 2014 - 14:06

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0
Hans inlägg försvann rätt fort :)

Postad 25 February 2014 - 15:07

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Tackar och bugar för moderatorerna.

Postad 25 February 2014 - 15:33

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Ser ju sketabra ut Palle !
Ska du inte passa på att bygga in duken nu när du ändå är i farten?

Postad 25 February 2014 - 16:07

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Ser ju sketabra ut Palle !
Ska du inte passa på att bygga in duken nu när du ändå är i farten?

Duken kommer hamna på utsidan av hyllan för att (i framtiden när jag skaffat AT-duk) kunna gå ner framför högtalarna. Kommer förmodligen bygga en täcklåda då för att gömma dukkasetten. :)

Postad 25 February 2014 - 16:30

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Det ser fint ut, Parl.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.