KILLZONE 2
4458 svar till detta ämne
Postad 01 March 2009 - 23:35
Boww
-
Boww
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Starta multiplayer, sen Options -> Controls -> Crouch Hold (eller liknande). Inställningen finns så vitt jag vet inte i SP-läget.
Tackar för hjälpen hade alldrig tänkt på att trycka på start när man spelade, tog förgivet att man skulle ställa in det i menyn. PSNid: Boww
Postad 01 March 2009 - 23:41
Unregistered02428d26
-
Unregistered02428d26
-
Lärjunge
-
-
434 inlägg
grymt kul och köra ikväll , testade för första gången , gick väll hyfsat iaf.
Postad 01 March 2009 - 23:45
whopp
-
whopp
-
Lärjunge
-
-
450 inlägg
Lite mer tankar och funderingar:
Går det alltså inte att mutea / ställa ner volymen på voice-chat på nått sätt?
Har testat ställa ner "speech" och "headset" under settings utan något resultat?
Måste man alltså sitta och manuellt mutea person för person varje gång man joinar en server?
Responstid (ping). *r detta är inte ett "använt" begrepp inom konsol?
Jag har inte lyckats se detta någonstans? Enormt irriterande när gubbar "hoppar" fram, och saker som att man står 2 pers och skjuter på varandra, och så dör båda 2 samtidigt sker...
Väldigt svårt att försöka komma fram till vad detta beror på då man ej kan felsöka genom att se hur man pingar mot servern.
Detta med "ranker"... Det är ju helt sjukt att man ska behöva spela en massa för att ens få tillgång till fulla spelet!
En sak i singleplayer, men i multi? Som sagt, helt sjukt ###### irriterande. Som någon tidigare i tråden nämde så tar det ju en jevla massa tid att komma upp i 2,8k poäng eller vad nu max är.
Men det är ju relativt, någon annan svara ju med att det inte alls var så mkt..
Men om man som jag bara vill in och lira säg kanske 2-3-4 timmar i VECKAN så kommer det ju ta månader att ens bara ta sig till 2,8k.....
Och sen.. är rankerna individuellt?
Om brorsan vill sätta sig och lira med ett eget "nick", måste han då skapa ett eget konto och börja om från 0?
Verkar ju totalt ###### sjukt?
Och detta med medals då:
"Increased Start Ammo Amount"
Hur ###### rättvist är det?
Bara för att en liten snorunge har haft tid att sitta och nöta spelet 24/7, på så sätt fått 8x good conduct, så ska han få börja med mer ammo? det gör ju det jävligt rättvist sen när man spelar, ehhh?
Sorry för whinet men fan, lackar på att spelet hackar fram, och att det är så ###### svårt/trist att vara en "casual" gamer idag som inte har tid att sitta och nöta 24/7...
Redigerat av whopp, 01 March 2009 - 23:49.
Postad 01 March 2009 - 23:54
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Bara för mej som allt låste sej nyss?
Bananen:
Jo kom med in igen efter en stund..
Blev ganska orolig ett tag för mina stats på killzone.com hade nollats
Postad 02 March 2009 - 00:03
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Gaah jag blir galen på att jag discinnectas hela tiden.. Förlorar ju värdefulla
Medaljer och grejer..
Postad 02 March 2009 - 00:03
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Lite mer tankar och funderingar: Går det alltså inte att mutea / ställa ner volymen på voice-chat på nått sätt? Har testat ställa ner "speech" och "headset" under settings utan något resultat? Måste man alltså sitta och manuellt mutea person för person varje gång man joinar en server?
Responstid (ping). *r detta är inte ett "använt" begrepp inom konsol? Jag har inte lyckats se detta någonstans? Enormt irriterande när gubbar "hoppar" fram, och saker som att man står 2 pers och skjuter på varandra, och så dör båda 2 samtidigt sker... Väldigt svårt att försöka komma fram till vad detta beror på då man ej kan felsöka genom att se hur man pingar mot servern.
Detta med "ranker"... Det är ju helt sjukt att man ska behöva spela en massa för att ens få tillgång till fulla spelet! En sak i singleplayer, men i multi? Som sagt, helt sjukt ###### irriterande. Som någon tidigare i tråden nämde så tar det ju en jevla massa tid att komma upp i 2,8k poäng eller vad nu max är. Men det är ju relativt, någon annan svara ju med att det inte alls var så mkt.. Men om man som jag bara vill in och lira säg kanske 2-3-4 timmar i VECKAN så kommer det ju ta månader att ens bara ta sig till 2,8k..... Och sen.. är rankerna individuellt? Om brorsan vill sätta sig och lira med ett eget "nick", måste han då skapa ett eget konto och börja om från 0? Verkar ju totalt ###### sjukt?
Och detta med medals då: "Increased Start Ammo Amount" Hur ###### rättvist är det? Bara för att en liten snorunge har haft tid att sitta och nöta spelet 24/7, på så sätt fått 8x good conduct, så ska han få börja med mer ammo? det gör ju det jävligt rättvist sen när man spelar, ehhh?
Sorry för whinet men fan, lackar på att spelet hackar fram, och att det är så ###### svårt/trist att vara en "casual" gamer idag som inte har tid att sitta och nöta 24/7...

Du kan faktiskt spela med folk som bara har din rank så slipper du gnälla om att andra har bättre vapen än dig. De flesta nya spelen har rangsystem, högre rang är "bättre" vapen, mer ammo, andra klasser osv.
Postad 02 March 2009 - 00:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
La av för mig med..Tack för ikväll gubbar ...Ska ge ungen nå foder :-)
Är väl bra att man låser upp nya saker ...Annars tröttnar man ju mycket fortare...
Men jag vet hur du har det...Ja har inte kommit långt å alla andra sitter me sniperbössor
Postad 02 March 2009 - 00:09
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
La av för mig med..Tack för ikväll gubbar ...Ska ge ungen nå foder :-)
Är väl bra att man låser upp nya saker ...Annars tröttnar man ju mycket fortare...
Men jag vet hur du har det...Ja har inte kommit långt å alla andra sitter me sniperbössor 
Jag fick nog dig ett par ggr på pyrrhus med snipern.
Postad 02 March 2009 - 00:09
Unregistered69f7f285
-
Unregistered69f7f285
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Vafasiken, körde några matcher MP idag för första gången. Har de autoaim på??? känns som det i alla fall.. är det alltid på per default på alla servrar eller går det att stänga av?
Känns trist i så fall, då det mest verkar handla om att vem som ser den andra först som dör istället för att siktet också ska spela någon roll gällande vem som stupar :|
MP verkar annars jäkligt kul. Kan dock bli lite väl grötigt ibland o tycker granaterna är alldeles för effektiva. De borde sänka skadan granaterna gör. Annars var det jobbigt att folk blockar en hel tiden, går AFK i nån smal gång så kommer man inte fram där :/.
Är friendly fire påslaget på alla servrar? Verkar vara många nybörjare som inte kan sikta och var väl inte alldeles för svårt hänt att råka springa in i line of fire när man är 32 st på en liten karta
Postad 02 March 2009 - 00:11
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Du kan faktiskt spela med folk som bara har din rank så slipper du gnälla om att andra har bättre vapen än dig.
De flesta nya spelen har rangsystem, högre rang är "bättre" vapen, mer ammo, andra klasser osv.
Det här är ju ett bantat rankingsystem. Det tar väl ungefär hälften så lång tid att nå max nivå jämfört med CoD där man dessutom ska göra om alltihop tio gånger till sen Hursomhelst så är det nog rätt svårt att vara casual gamer när det gäller MP. Även om man delar in det på rank så finns det alltid massor av spelare som startat nya karaktärer vilket skapar obalans. Men just nu är det väl relativt få sådana.
Postad 02 March 2009 - 00:14
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Vafasiken, körde några matcher MP idag för första gången. Har de autoaim på??? känns som det i alla fall.. är det alltid på per default på alla servrar eller går det att stänga av?
Jag har också funderat på detta faktiskt. Jag tror inte det ska vara nån autoaim eller jag har åtminstone inte hört något om det, men jag har flera gånger märkt att siktet rört sig av sig självt och lixom följt efter spelare som rört sig över skärmen och det har inte varit inbillning. Om det inte finns nån typ av autoaim så vetefan vad det har varit förnågot. Är friendly fire påslaget på alla servrar? Verkar vara många nybörjare som inte kan sikta och var väl inte alldeles för svårt hänt att råka springa in i line of fire när man är 32 st på en liten karta 
Man kan ställa in det. Vi har kört med det avslaget på MHB-servern innan fast vi tänkte testa med det påslaget lite för att det inte ska bli så ###### massa chansgranater överallt etc.
Postad 02 March 2009 - 00:19
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
*muttrar* sandbanan har ja nästan gett upp om å spela
Bröder förena er i mitt korståg mot snipers...Må vi driva ut dem i havet
Postad 02 March 2009 - 00:20
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Bara för att en liten snorunge har haft tid att sitta och nöta spelet 24/7, på så sätt fått 8x good conduct, så ska han få börja med mer ammo? det gör ju det jävligt rättvist sen när man spelar, ehhh?
? Seriöst ? Det handlar inte om tiden utan om skickligheten, jag lägger ner tid, är ingen snorunge men suger ändå. I den här tråden finns de de som lägger ner mycket tid och mindre tid och med blandat resultat. Tar du t.ex. l2ickard,morlock,frasse,Brittan,kerren,DrDöd så handlar det inte om tiden utan om skickligheten... Det skall inte vara rättvist, skicklighet skall premieras. Torka tårarna å ut på fältet, du kan nog få nåra kills på mig du med...
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Äntligen har jag låst upp alla saker på alla klasser, bara å fixa så jag kan kombinera dem med kvar.
Som benny + andra säger så är detta spel väldigt snabb rankat, tog ca 10 -12h innan man nådde maxranking medans cod4 tog mig ca 13 dygn å 17h innan man hade maxranking
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Är servern uppe igen? Wiee här kommer jag..! (Föresten, jag håller med dig. Sandbanan är helt sjukt jobbig när det finns snipers, det finns ju för fan inget man kan göra mot dem utan att snipa själv men jag har ju inte den badgen än  )
Postad 02 March 2009 - 00:29
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Hur låser man upp 8x på snipern?
Postad 02 March 2009 - 00:32
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
8x zoom? Eller? Vad jag vet så finns det bara 5x i MP.
Postad 02 March 2009 - 00:34
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
8x zoom? Eller? Vad jag vet så finns det bara 5x i MP.
Jaja. x5, har ingen koll på de
Postad 02 March 2009 - 00:34
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Vilken 8x?? Om du vill ha mark & spot eller vad den heter så gäller 5 kills cloakad i 8 matcher. För 5x zoom gäller 10 sniper kill per match i 8 matcher.
Postad 02 March 2009 - 00:37
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Postad 02 March 2009 - 00:42
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tror seriöst jag blir galen snart..Alla verkar ju lära sig sikta fort som fasen...Jag kanske börjar bli gammal och behöver spela på 100 tums duk
Tror ja har spelat 11 timmar å precis låst upp tactican..säger ju en del hehe
Postad 02 March 2009 - 01:13
Unregistered19078543
-
Unregistered19078543
-
Beroende
-
-
1080 inlägg
Fan va skoj det e att höra en massa småbarn sitta o skrika rätt in i micken...diskanterna på högtalarna e ute o vänder en meter, plus att det snart börjar o bygga upp en säker tinnitus
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Nasty: Du är riktigt nasty med boost + hagel. Riktigt dödlig kombination.
Det var gott att få spela en timme nu efter att ha suttit och fulat mig i linux hela dagen. Det där förbenade fm09 som inte vill funka. Då är det gott att få hoppa in i kz2 och sätta upp lite torn samt snipa nån oskyldig stackare eller som ofta idag vara måltavla för ens egna gubbar. Dog nog 8-9 gånger av teamkill på mindre än en timme. Det är starkt
Danne736
-
Danne736
-
Användare
-
-
151 inlägg
Är servern uppe igen? Wiee här kommer jag..!
(Föresten, jag håller med dig. Sandbanan är helt sjukt jobbig när det finns snipers, det finns ju för fan inget man kan göra mot dem utan att snipa själv men jag har ju inte den badgen än )
Jodå  , ta assoult sen är det bara att använda boost och springa in bland dem med granatkastaren. Fick mest poäng och 47 kills på så sätt.
Postad 02 March 2009 - 02:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Dog nog 8-9 gånger av teamkill på mindre än en timme. Det är starkt
Förmodligen på grund av mig. Är fan expert på att lyckas få någon framför bössan när jag ska skjuta en FI, eller få för mig att någon är sabotör och headshotta en friendly med sniper.
Postad 02 March 2009 - 04:00
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Lite stärkande innanför västen och in i gröten gjorde susen  Kom upp till löjtnant och är nöjd med det fast det är ju ett jäkla spelsätt, inte mycket till taktik men poäng får man ju. Statistiken kan man väl glömma nu och hoppas folk förlåter en (en del sprang ju framför bössan och granaterna var kanske inte alltid så välriktade) Nåväl, man harvade sig framåt i alla fall efter att ha misströstat en stund. Spelglädjen går lite upp och ner i detta spel men det blir nog bättre framöver då man låst upp mer.
Postad 02 March 2009 - 06:20
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Förmodligen på grund av mig. Är fan expert på att lyckas få någon framför bössan när jag ska skjuta en FI, eller få för mig att någon är sabotör och headshotta en friendly med sniper. 
folk är lite för kåta på kills i mhb hände flera gånger att man satt i en dörröppning å pepprade på 2-3 motståndare å så tycker en kamrat at de killarna ska jag döda så jag ställer mig här emellen  inte det smartaste för friendlis dör på fläcken när man skjuter på dem till skillnad från fi. förövrigt så måste jag jobba upp mitt självförtroende vet att jag kan spela hur bra som helst men så fort man hamnar i ditt å l2ickards motståndarlag så går allt helt plötsligt fel.
Postad 02 March 2009 - 08:33
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Lyckades sätta en hagelsvärm i bröstet på dig också Morlock när jag mötte dig runt ett hörn... ledsen för det! Twitch-fingret som ryckte till...  Men det är ju sanslöst vad alla är duktiga i MHB.... När jag spelar med er är det rena döden för statsen, medans det går rätt bra på någon randomserver.
Postad 02 March 2009 - 09:33
nintendo
-
nintendo
-
Användare
-
-
105 inlägg
Det här med freindlyfire är ju lite roligt. Spelade medic ett par matcher igår, jag var den "medic" som avrättade er när ni låg där och plågades! Jaja... jag gjorde lidandet kort iaf. Vet inte hur många gånger jag missade att byta till återupplivnings-prylen utan satte ett välriktat skott i bröstet istället på de döende
Postad 02 March 2009 - 09:36
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
inatt när allt gick ner en stund så kom man in igen på just denna. tror vi var 5x5, och det kändes som om alla andra var snipers, själv levlar man långsamt så... Iaf jag springer runt och letar , det är tomt, springer igenom hela området (banjävelen är gigantisk). PANG blir av med huvudet, spawnar kutar igenom hela skiten igen...PANG...huvudlös. tryck start, quit och ett högt faaaan! in till lillkillen med välling...och nu vill man bara från jobbet.
Postad 02 March 2009 - 10:51
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Jag vart skjuten i ryggen av en kamrat igår när jag var assasinationmålet... ett säkert kort att förlora den rundan
Postad 02 March 2009 - 10:57
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Jag vart skjuten i ryggen av en kamrat igår när jag var assasinationmålet... ett säkert kort att förlora den rundan 
Haha den är sjyst. Nästan alla gånger jag blev skjuten av en kamrat var då man möter dem i en dörröppning eller nåt. Folk är så jekla snabba med att ha iväg et skott att man inte kollar på vad det ärman möter. Sen de som skall in framför en när man skjuter borde ju minuspoäng själva. Speciellt tyskar och fransmän skall alltid knö sig före
Postad 02 March 2009 - 10:57
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
vad får man för ribbon för den..?
Postad 02 March 2009 - 10:59
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Hehe klockrent  Det flera medics inte verkar veta är att om assasinationtarget blir nerskjuten men inte dör så kan man återuppliva den personen och fortsätta.
Postad 02 March 2009 - 11:02
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Nu har de delats ut en massa Honour ranks, själv har jag förmodligen spelat alldeles för lite för att ha en chans på en men många av er lär ju ha en jättestor chans att ligga på 1%. Någon som fått en?
När jag stängde av igår hade jag 4100 poäng, hoppas det räcker till top 6% iaf. Får satsa hårdare nästa vecka.
Postad 02 March 2009 - 11:02
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Haha den är sjyst. Nästan alla gånger jag blev skjuten av en kamrat var då man möter dem i en dörröppning eller nåt. Folk är så jekla snabba med att ha iväg et skott att man inte kollar på vad det ärman möter. Sen de som skall in framför en när man skjuter borde ju minuspoäng själva. Speciellt tyskar och fransmän skall alltid knö sig före
Riktigt trevligt var det... Tyckte jag var TKad lite överallt igår, kunde komma helt ensam emot en kamrat så satt det en svärm hagel i bröstet utan förvarning. Dock så gjorde jag en likande själv, var en kille som kom runt ett hörn från motståndar sidan å eftersom jag blir lite triggerhappy med morlock å l2ickard som sabotörer i andra laget kan man snabbt lista ut hur det gick för min kamrat.
Postad 02 March 2009 - 11:03
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Hur du lyckades komma till maxrank på 10-12 timmar frasse är f*n ta mig ett mysterie......själv har jag väl lyckats skrapa ihop runt 1400 pinnar på 11 timmar. Jag har dock kommit på att man måste ha hög sense på kontrollen och höftskjuta i stort sett hela tiden för att det ska gå vettigt. Körde med låg sense i början och det gick inget vidare. Tänker förövrigt fortsätta att undvika MHB-servern ett tag till så jag hinner låsa upp alla klasser. Att spela mot flera av grabbarna där utan att ha lite schysta grejer är ju rena självmordet.
Postad 02 March 2009 - 11:04
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Nu har de delats ut en massa Honour ranks, själv har jag förmodligen spelat alldeles för lite för att ha en chans på en men många av er lär ju ha en jättestor chans att ligga på 1%. Någon som fått en?
När jag stängde av igår hade jag 4100 poäng, hoppas det räcker till top 6% iaf. Får satsa hårdare nästa vecka. 
Sist jag kollade igår låg jag på top 0.5% tror jag så borde då ha kammat hem 1%aren.
Postad 02 March 2009 - 11:08
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Hur du lyckades komma till maxrank på 10-12 timmar frasse är f*n ta mig ett mysterie......själv har jag väl lyckats skrapa ihop runt 1400 pinnar på 11 timmar. Jag har dock kommit på att man måste ha hög sense på kontrollen och höftskjuta i stort sett hela tiden för att det ska gå vettigt. Körde med låg sense i början och det gick inget vidare. Tänker förövrigt fortsätta att undvika MHB-servern ett tag till så jag hinner låsa upp alla klasser. Att spela mot flera av grabbarna där utan att ha lite schysta grejer är ju rena självmordet.
I onsdags förmiddag när jag, l2ickard å erlander lirade mot en massa noobs lvl man bra mycket fortare än vad man gör nu med en massa mhbare på servern. Men det har vi redan konstaterar sedan tidigare att vill man levla skall man kanske inte spela med eller mot eliten i MHB Har skrapat ihop ca 5500p (är inte helt säker) på drygt 1 dygns spelande.
Postad 02 March 2009 - 11:14
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jo jag har väl kommit fram till att bästa sättet för mig att få lite poäng är nog att köra body count i 20 eller 30-minutersmatcher. Enda problemet är ju dock att det är lite lotteri om man hamnar i ett bra eller dåligt lag. Lite trist att man inte kan sätta ihop ett lag och få spela ihop hela tiden för då hade man ju kunnat ta lite hjälp av er stjärnor för att levla lite....
Sen märker jag hur extremt viktigt det är att spela ihop....man har en väldig fördel av det i kz jämfört med exempelvis cod. Spelade b c på ökenbanan igår och ingen skickade squadinvites eller satte spawnpunkter samt att de var rena blåbär i övrigt. Motståndarna satt och bevakade broarna och det hela resulterade i att man fick springa ett helt marathonlopp från startpunkt till bron för att bli dödade...åter och åter igen....
Postad 02 March 2009 - 11:21
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
wimp själv sabbar jag alla chanser det närmaste året att ha hyffsade stats för att härdas med eliten. kanske dock skall göra som du och testa mot andra så att man får fler än 10-15 kills per omgång... dock är det för j-la roligt...skall testa att ändra sense ikväll och se om det innebär någon förändring.
Postad 02 March 2009 - 11:26
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
wimp
själv sabbar jag alla chanser det närmaste året att ha hyffsade stats för att härdas med eliten.
kanske dock skall göra som du och testa mot andra så att man får fler än 10-15 kills per omgång...
dock är det för j-la roligt...skall testa att ändra sense ikväll och se om det innebär någon förändring.  ...Jag tänker mer på grabbarnas säkerhet...efter att ha blivit slaktad på spawnpunkten typ tio ggr av l2ickard och frasse i förrgår var jag på väg till Uppsala o Härnösand med en riktigt hagelbrakare för att kolla om grabbarna var lika vassa i verkliga livet....
Postad 02 March 2009 - 11:35
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
...Jag tänker mer på grabbarnas säkerhet...efter att ha blivit slaktad på spawnpunkten typ tio ggr av l2ickard och frasse i förrgår var jag på väg till Uppsala o Härnösand med en riktigt hagelbrakare för att kolla om grabbarna var lika vassa i verkliga livet....
Jag lägger lätt pengar i den reskassan, slänger du med morlock också kan jag sponsra din odyssé genom sverige.
Postad 02 March 2009 - 11:45
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
WOOHOO trevligt meddelande ja fick nu när ja starta killzone. "Eftersom du tillhör 6% bästa spelare har du belönats med den hedersvärda rankingen tapperhetsmedalj"vet inte vad det innebär och jag tror att ganska många får en såddan men jag är nöjd i alla fall
Postad 02 March 2009 - 12:03
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
WOOHOO trevligt meddelande ja fick nu när ja starta killzone.
"Eftersom du tillhör 6% bästa spelare har du belönats med den hedersvärda rankingen tapperhetsmedalj"
vet inte vad det innebär och jag tror att ganska många får en såddan men jag är nöjd i alla fall 
ja ungefär 6% får dem  är det någon annan som märker av delay på att dödsanimationerna ska slå in och att folk dör efter skott.. Märkte det väldigt ofta och var störande när jag vet att jag dödade någon innan och sen fick den persoonen chansen att skjuta ner mig, så att jag hann dö. 5 sekunder senare får jag min kill när jag ligger död ner... kan iofs bero på att jag tankade järnet igår, (ingenting olagligt). blev också utloggad ett par gånger (server error -8013) och det är grymt störande när man precis har lämnat båda propaganda högtalarna, och man förtjänar en ribbon.
Postad 02 March 2009 - 12:26
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Konstigt att jag inte fått något sånt då. Vart kollar man de procenten?
Nanoo
-
Nanoo
-
Användare
-
-
127 inlägg
Hur får man upp sina stats på killzone.com? Måste man vara medlem av en klan eller behöver man uppdatera via spelet på något vis och i så fall hur?
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
ja ungefär 6% får dem 
är det någon annan som märker av delay på att dödsanimationerna ska slå in och att folk dör efter skott.. Märkte det väldigt ofta och var störande när jag vet att jag dödade någon innan och sen fick den persoonen chansen att skjuta ner mig, så att jag hann dö. 5 sekunder senare får jag min kill när jag ligger död ner...
kan iofs bero på att jag tankade järnet igår, (ingenting olagligt). blev också utloggad ett par gånger (server error -8013) och det är grymt störande när man precis har lämnat båda propaganda högtalarna, och man förtjänar en ribbon.
Tanka något samtidigt som man spelar online borde bestraffas med piskrapp eller liknande
Redigerat av l2ickard, 02 March 2009 - 12:27.
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
ja ungefär 6% får dem 
är det någon annan som märker av delay på att dödsanimationerna ska slå in och att folk dör efter skott.. Märkte det väldigt ofta och var störande när jag vet att jag dödade någon innan och sen fick den persoonen chansen att skjuta ner mig, så att jag hann dö. 5 sekunder senare får jag min kill när jag ligger död ner...
kan iofs bero på att jag tankade järnet igår, (ingenting olagligt). blev också utloggad ett par gånger (server error -8013) och det är grymt störande när man precis har lämnat båda propaganda högtalarna, och man förtjänar en ribbon.
Man får gå på kill-ljudet. Jag tycker att det verkar rätt så naturligt att det kan ta ett litet tag mellan skott och att gubben faller. Jag tycker att det ger en lite mysig känsla att höra ljudet --> släppa triggern och bara luta sig tillbaka o njuta av dödsanimationen haha  Edit: Eller menade du att ljudet kom och trots det så fortsatte fajten och du strök med?
Redigerat av BennySlyden, 02 March 2009 - 12:33.
Postad 02 March 2009 - 12:27
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Det här med freindlyfire är ju lite roligt. Spelade medic ett par matcher igår, jag var den "medic" som avrättade er när ni låg där och plågades! Jaja... jag gjorde lidandet kort iaf. Vet inte hur många gånger jag missade att byta till återupplivnings-prylen utan satte ett välriktat skott i bröstet istället på de döende 
*host* råkade nog göra några sånna jag med igår wimp
själv sabbar jag alla chanser det närmaste året att ha hyffsade stats för att härdas med eliten.
kanske dock skall göra som du och testa mot andra så att man får fler än 10-15 kills per omgång...
dock är det för j-la roligt...skall testa att ändra sense ikväll och se om det innebär någon förändring.
JA det är svårt det där för man vill ju komma upp i rank men samtidigt vill man ju också spela med dom man känner, tar ju ett ###### tag att komma upp när man bara får 10-20 poäng
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|