Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 september 2008 - 17:42

CRION
  • CRION
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Ok jag tänkte bara om du ville slippa strulet och bara köra.. :) Skämt åsido, men är inte 8GB modellen hyffsad i pris?

(Har haft Windows mobiler i ett antal generationer)..

Redigerat av CRION, 04 september 2008 - 17:43.

Postad 04 september 2008 - 17:52

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ok jag tänkte bara om du ville slippa strulet och bara köra.. :P Skämt åsido, men är inte 8GB modellen hyffsad i pris?

(Har haft Windows mobiler i ett antal generationer)..

Där är alltså en del strul med WM :)? nja beror på vem du frågar:P den startar väl på ca 3500 å därpå en abonemang som man inte får ringa för pengarna för....hos tre kan man få diamond för 199+59x24 månader varav du ringer för 199, vilket känns som en väldigt mkt bättre alternativ än iphonen:)

Postad 04 september 2008 - 18:41

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Har problem med att installera den nya romen.

mitt problem är fel 260. står typ att telefonen inte är ansluten, någon som vet vad jag gör för fel?

 FEL [260]: ANSLUTNING

Detta fel uppstår när en port är öppen före uppgraderingen av CE ROM-imagefilen.

Lösning: Du kan återställa enheten och köra RUU igen. Starta om datorn och försök igen om felet med en öppen port fortfarande visas.

Postad 04 september 2008 - 19:38

Junipingla
  • Junipingla
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om Opera i HTC:n? jag blir knäpp på den! Tycker den är supersvår. Jag surfar mkt i forum med den och varenda gång man klickar på en länk så öppnas ju den där förbaskade rutan (typ högerklick ruta)
Dessutom supersvårt att fylla i formulärfält.
Finns det ingen mer användarvänlig eller är jag bara usel?

Postad 04 september 2008 - 20:03

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
fan alltså... jag körde in senaste officiella svenska rom (tänker inte flasha eftersom det är en jobbtelefon) och wifi funkar ju inte överhuvudtaget nu. Den står bara och söker och söker som en idiot. Jävligt frusterande. Någon som har någon kunskap om detta?

Har statiska adresser och en belkin router

Postad 04 september 2008 - 20:28

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
jaha... slog av statiska och kör dhcp och då fungerar det. Kan ju inte ens ljuga fram en vettig lögn för att förklara det här beteendet..... aja, får välj börja leva med dhcp då..... ruttet

Postad 04 september 2008 - 20:53

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

jaha... slog av statiska och kör dhcp och då fungerar det. Kan ju inte ens ljuga fram en vettig lögn för att förklara det här beteendet..... aja, får välj börja leva med dhcp då..... ruttet

det där är ju router-baserat.. så har du tillgång till routern så kan du ändra det :)

Postad 04 september 2008 - 22:34

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Det vart ett köp av en HTC Touch Diamond idag så jag sällar mig till sällskapet. Just nu känns allt väldigt förvirrade då jag inte ens får till mina kontakter. Måste man verkligen spara om alla kontakter från Simkortet en och en för att få den där flashiga blädderfunktionen på sina kontakter? I simkortslistan så är det ett annat irriterande faktum. Efternamn/förnamn/siffra. Jag skall börja om på sidan 1 i tråden och försöka plöja de 92 sidor ni lyckats knepa ihop. Hoppas på lite schyssta tips. :)

Redigerat av RedGUard, 04 september 2008 - 22:34.

Postad 04 september 2008 - 23:10

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Det vart ett köp av en HTC Touch Diamond idag så jag sällar mig till sällskapet. Just nu känns allt väldigt förvirrade då jag inte ens får till mina kontakter. Måste man verkligen spara om alla kontakter från Simkortet en och en för att få den där flashiga blädderfunktionen på sina kontakter? I simkortslistan så är det ett annat irriterande faktum. Efternamn/förnamn/siffra. Jag skall börja om på sidan 1 i tråden och försöka plöja de 92 sidor ni lyckats knepa ihop. Hoppas på lite schyssta tips. :P

om du skulle kunna sammanfatta "det nyttiga" på nåt sätt vore det guld! så kan vi ha som en liten "FAQ, Tips & trix" typ :D

btw, du gjorde ett bra val! ett smidigare sätt är att synca med outlook och redigera på datorn sen synca igen.. de där flashiga layouten räcker dock bara till 15 personer, så det är lite synd.. men sen när du lagt in de på mobilen så är det bra mycket bättre än "SIM manager" :)

GL HF ! :lol:

Postad 05 september 2008 - 07:21

Texan
  • Texan
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Finns det verkligen ingen möjlighet att utnyttja activesync för att surfa via datorns internetuppkoppling? Har det med inställningen i USB till PC att göra? Jag kan inte köra med valet "Aktivera avancerade nätverksfunktioner" på jobbedatorn, varför vet jag inte men activesync hittar inte någon koppling till telefonen om jag väljer detta alternativ.

Postad 05 september 2008 - 08:33

uullff
  • uullff
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är det någon som har bra tips på "nödladdare" till diamanten. Detta är ju högintressant med tanke på den korta batteritiden. Jag menar alltså en grej som man antingen laddar upp eller stoppar batteri i som sedan går att ladda telefonen med.

Philips har en del, men jag hittar dom inte i någon affär...
Power4Life

Postad 05 september 2008 - 08:59

Creutz
  • Creutz
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Får ursäkta men jag kan inte låta bli. Nu har han iaf sänkt priset meneh, den är fortfarande dyrare än nypris hehe.

Postad 05 september 2008 - 09:18

dumdumdum
  • dumdumdum
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Är det någon som köpt ett större batteri? vill gärna höra vad ni tycker om batteritiden då..
Har bland annat kollat på denna:
http://www.batteryup...hphrase=Diamond

Men är företaget seriöst? Deras sida ser ut som skit :S

Jag har detta batteri 1800mA, fick det på ca 5 dagar - inga problem.
+ Snabb leverans
+ Bra pris
+ Batteritiden är helt ok, det blir nästan som på en "vanlig" mobil om man är någorlunda sansad med surf etc.

- Bakstycket har otroligt dålig passform, ramlar t.o.m av ibland
- Telefonen blir väldigt klumpig (men det visste man ju innan)

Om GPS'n funkar vet jag inte eftersom jag inte lyckats få igång den den med original batteriet heller.

Så jag kommer bara köra med 1800mA batteriet som back-up och leva med originalet så mycket som möjligt.
Batteritiden blev ju klart bättre med nya 3-ROMen

Postad 05 september 2008 - 10:17

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0
Då ska vi se, jag har en liten fråga..

Har parat ihop mitt SonyEricsson HBH ds 220 med min Diamond.
Funkar utmärkt att prata, svara och så.. men när jag lyssnar på musik kommer det bara ljud i högtalaren på telefonen, inte i mitt headset. Någon som vet hur man fixar detta?

// J

Postad 05 september 2008 - 10:23

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Då ska vi se, jag har en liten fråga..

Har parat ihop mitt SonyEricsson HBH ds 220 med min Diamond.
Funkar utmärkt att prata, svara och så.. men när jag lyssnar på musik kommer det bara ljud i högtalaren på telefonen, inte i mitt headset. Någon som vet hur man fixar detta?

// J

Inställningar/anslutningar/bluetooth markera hbh-ds220 i listan och se till att rutan "trådlös stereo" är markerad är inte helt säker på att vägen dit är riktig iom att jag har en touch cruise men det är i inställningar för bluetooth iaf.

Postad 05 september 2008 - 11:06

megabo
  • megabo
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Är det någon som har bra tips på "nödladdare" till diamanten. Detta är ju högintressant med tanke på den korta batteritiden. Jag menar alltså en grej som man antingen laddar upp eller stoppar batteri i som sedan går att ladda telefonen med.

Philips har en del, men jag hittar dom inte i någon affär...
Power4Life

Fick en sån här av företaget i sommar http://www.handypower.se/ och den har fungerat väldigt bra till telefonen samt min mp3 spelare :)

Postad 05 september 2008 - 12:34

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0

Inställningar/anslutningar/bluetooth markera hbh-ds220 i listan och se till att rutan "trådlös stereo" är markerad är inte helt säker på att vägen dit är riktig iom att jag har en touch cruise men det är i inställningar för bluetooth iaf.

Tyvärr så är det redan ikryssat. Då är det något fel med det ROM't jag kör då.
Kör WM 6.1] NEW SWIFTBL WWE DIAMOND ROM V6.0...
Tyvärr så provade jag inte om det funkade innan jag bytt ROM..

Inga andra tips?

// J

Postad 05 september 2008 - 13:46

dyb
  • dyb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hej. Köpte nyss en HTC. undrar över en sak: funkar ljudförstärkaren om man köper en audio adapter? Märkte att man inte kan få igång programet utan headsetet ikopplat . Skulle vara lite tråkigt då, orka betala 200-300 för jay jays

Postad 05 september 2008 - 14:56

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Hej. Köpte nyss en HTC. undrar över en sak: funkar ljudförstärkaren om man köper en audio adapter? Märkte att man inte kan få igång programet utan headsetet ikopplat . Skulle vara lite tråkigt då, orka betala 200-300 för jay jays

Ljudförstärkaren fungerar när du använder en audio adapter.

Postad 05 september 2008 - 14:57

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

det där är ju router-baserat.. så har du tillgång till routern så kan du ändra det :)

Uhm... nej så är inte fallet. Telefonen klarar inte av att koppla sig till routern om jag använder mig av statiska IP adresser. Den står bara och rullar runt. Står på otroligt många ställen folk som har liknande problem och beroende på olika routers så har folk olika symptom. Mitt problem är dock att om jag anger IP adress till min mobil så klarar den inte av att förstå det utan försöker hämta ett via dhcp från min router, vilket jag inte gör eftersom jag använder mig utav statiska ip adresser. Hursomhelst så funkar det fint så fort man slår på DHCP och låter diamond hämta sin ip, det är alltså inte relaterat till min router utan det är diamond som suger optimalt när det gäller att använda wifi med statiska ip adresser mot en belkin router.

Och ja, jag är bitter :) Mina tre bärbara, stationära, x360, psp, xbox och htc touch cruise kan alla hantera statiska ip adresser... i stort sett varenda liten pryl med nätverskort klarar det. Men INTE diamond, den vill bara köra dhcp och detta hände i.o.m ROM uppdateringen från htcs hemsida.

Postad 05 september 2008 - 15:07

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Uhm... nej så är inte fallet. Telefonen klarar inte av att koppla sig till routern om jag använder mig av statiska IP adresser. Den står bara och rullar runt. Står på otroligt många ställen folk som har liknande problem och beroende på olika routers så har folk olika symptom. Mitt problem är dock att om jag anger IP adress till min mobil så klarar den inte av att förstå det utan försöker hämta ett via dhcp från min router, vilket jag inte gör eftersom jag använder mig utav statiska ip adresser. Hursomhelst så funkar det fint så fort man slår på DHCP och låter diamond hämta sin ip, det är alltså inte relaterat till min router utan det är diamond som suger optimalt när det gäller att använda wifi med statiska ip adresser mot en belkin router.

Och ja, jag är bitter :) Mina tre bärbara, stationära, x360, psp, xbox och htc touch cruise kan alla hantera statiska ip adresser... i stort sett varenda liten pryl med nätverskort klarar det. Men INTE diamond, den vill bara köra dhcp och detta hände i.o.m ROM uppdateringen från htcs hemsida.

hm. har inte testat slå på statiskt i mobilen, utan jag har låst de "interna" IP-adresserna i routern till våra trådlösa saker här hemma ( Wii, Min bärbara, pappas bärbara, lillbrorsans dator & HTC:n ).Så HTC:n får alltid IP't 192.168.0.7 när jag connectar till wlanet här hemma.

Den kan ju hantera statiska IP:n vad jag såg nu, men testade som sagt inte.

ska se om jag förstått det rätt, du vill använda routern som switch, där mobilen är med i nätverket men får sin egen publika IP adress från din ISP ? eller menar du som jag har visat exempel på ( min diamond får alltid 192...7)

annars kan du ju alltid slänga iväg ett mail till HTC :)

Redigerat av br3nt, 05 september 2008 - 15:09.

Postad 05 september 2008 - 15:38

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Någon som kan hjälpa mig? Är det bara att koppla in telefonen till datorn och sen gå in på htc hemsida ladda ner därfirån och köra på datorn? för alltid samma felmedelande. Hur ska jag ansluta telefonen då?

Har problem med att installera den nya romen.

mitt problem är fel 260. står typ att telefonen inte är ansluten, någon som vet vad jag gör för fel?

 FEL [260]: ANSLUTNING

Detta fel uppstår när en port är öppen före uppgraderingen av CE ROM-imagefilen.

Lösning: Du kan återställa enheten och köra RUU igen. Starta om datorn och försök igen om felet med en öppen port fortfarande visas.

Postad 05 september 2008 - 17:15

dyb
  • dyb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ljudförstärkaren fungerar när du använder en audio adapter.

även me denna https://shop.textalk...3...&art=872862 ?
tack för snabbt svar,
Köpte både iphone o htc igår , kan inte bestämma mig vilken ja ska behålla :)

Postad 05 september 2008 - 17:18

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Någon som kan hjälpa mig? Är det bara att koppla in telefonen till datorn och sen gå in på htc hemsida ladda ner därfirån och köra på datorn? för alltid samma felmedelande. Hur ska jag ansluta telefonen då?

Ladda ner uppdateringen till din dator.
Koppla din telefon till datorn med USB sladden och anslut via Active Sync om du använder XP eller anslut via Device Center om du kör med Vista.
När din telefon är ansluten till Active Sync eller Device Center, klicka på installationsfilen så den startar.
Följ sedan instruktionerna.

OBS: För att ansluta till active sync, se till att din telefon också befinner sig i det läget och inte i Disc Mode.
Annars får du ingen koppling.

Redigerat av crest, 05 september 2008 - 17:19.

Postad 05 september 2008 - 17:22

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

även me denna https://shop.textalk...3...&art=872862 ?
tack för snabbt svar,
Köpte både iphone o htc igår , kan inte bestämma mig vilken ja ska behålla :)

Du kan använda vilken audio adapter som helst, bara den passar i telefonen.
Jag har kört med olika audio adapters till mina HTC telefoner så jag kan använda mina Koss Porta Pro hörlurar.
Alla funkar bra och ljudhanteraren kan jag använda utan problem.

Redigerat av crest, 05 september 2008 - 17:24.

Postad 05 september 2008 - 18:03

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0
Går det att få ringsignalerna högre än dom är nu på högsta tycker det är totalt kass ljudvolym man hör den ju knappt ..

Postad 05 september 2008 - 19:19

dyb
  • dyb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
okej tack :) . En liten dum fråga ...men när man har tangentbordlayouten , jag ser ingen "?" knapp ???? det verkar lite dumt eftersom man använder ! o ? rätt ofta

Postad 05 september 2008 - 19:44

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Ladda ner uppdateringen till din dator.
Koppla din telefon till datorn med USB sladden och anslut via Active Sync om du använder XP eller anslut via Device Center om du kör med Vista.
När din telefon är ansluten till Active Sync eller Device Center, klicka på installationsfilen så den startar.
Följ sedan instruktionerna.

OBS: För att ansluta till active sync, se till att din telefon också befinner sig i det läget och inte i Disc Mode.
Annars får du ingen koppling.

okej. hittar inte device center? att allt ska vara så svårt:P har aldrig haft wm innan.

men usb sladden inkopplad men har inte i datorn som heter device center. Center för window mobil-enheter har jag nått som heter men funkar ej. När man kopplar inte mobilen så kommer ju bara filöverföring eller active sync via outlook upp i mobilen.

Men hittar inget som heter Device center någonstans.

hoppas någon kan förklar ännu mera tydlig för mig som inte förstå så bra:P?

Postad 05 september 2008 - 20:22

moue
  • moue
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Någon som har tips på hur man gör för att spela in ett samtal ?? hittar inte riktigt knepet :)

Postad 05 september 2008 - 20:27

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Går det att få ringsignalerna högre än dom är nu på högsta tycker det är totalt kass ljudvolym man hör den ju knappt ..

Har för mig att dom äldre ROM versionerna har ruskigt lågt/kasst ljud. Försök uppdatera ROM så lär du inte vara helt missnöjd med ljudet.

Märkte dock att jag får bättre högre ljud med mina Koss Porta Pro än vad jag får med mina Sennheiser HD212 PRO ... Inte så konstigt kanske men ändå :)

Redigerat av Gucci, 05 september 2008 - 20:29.

Postad 05 september 2008 - 20:55

Unregistered6f078552
  • Unregistered6f078552
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

okej tack :) . En liten dum fråga ...men när man har tangentbordlayouten , jag ser ingen "?" knapp ???? det verkar lite dumt eftersom man använder ! o ? rätt ofta

Trycker du på knappen till höger om "space" så kommer dom upp.
Knappen "heter" .,123

Postad 05 september 2008 - 21:05

pokeraegzor
  • pokeraegzor
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Ett bra gratis program med snooze å stora fina knappar

http://www.spoontool...es/Page1220.htm

Fasen moparman! vad hade min diamant vart utan dig! tack!

Postad 05 september 2008 - 21:14

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Trycker du på knappen till höger om "space" så kommer dom upp.
Knappen "heter" .,123

Den där är QWERTY layout. Han frågade efter Tangentbord layout... och det vill jag också veta.. hittar inget.. är tvungen att skifta layouten för att få " ! ? " :)

Redigerat av x-rat3d, 08 september 2008 - 07:27.

Postad 05 september 2008 - 21:49

dyb
  • dyb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Den där är QWERTY layout. Han frågade efter Tangentbord layout... och det vill jag också veta.. hittar inget.. är tvungen att skifta layouten för att få " ! ? "

Precis, rätt idiotiskt om du frågar mig, undrar va dom tänkte, trycker man på dom konstiga symbolerna får man upp ? ! upp o ner o en ###### massa andra onödiga

Postad 05 september 2008 - 22:55

Peter B
  • Peter B
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Skall börja använda GPS-funktionen men kan inget och har bl a följande frågor. Tänkte köpa Västeuropakarta från TomTom och jag behöver lite vägledning.

1 Navigator 7, vad är det?
2 I TomToms Västeuropakarta, innehåller den stadskartor?
3 Har läst någonstans om sd-minneskort!! Diamanten har ju ingen kortplats.

Redigerat av Peter B, 05 september 2008 - 22:56.

Postad 05 september 2008 - 23:28

dyb
  • dyb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hmm, nu har min musik tydligen försvunnit från htcs egna musikspelare... Det står "Söker" hela tiden .... vad kan problemet vara ?

Postad 05 september 2008 - 23:50

Peter B
  • Peter B
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Jag skall installera TomTom 7. Finns det någon vänlig person som kan skicka en länk där jag kan hitta den. Jag har utan framgång kollat i xda-developerforumet, drunknar i all text.

Postad 06 september 2008 - 00:26

brb66
  • brb66
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Har haft min Diamant en tid nu. Efter en del exprimenterande så kan jag bara säga att Tom Tom gps mjukvara funkar bäst i den.
Enda trista med denna telefon är att dom flesta orginal programmen är bättre än dom som man kan ta hem från webben om man nu kan kalla det en nackdel. Jag tänkte i alla fall dela med mig fem riktigt bra sidor där man kan hitta det mesta man vill ha till en pda telefon.. håll till godo ;)
http://www.pda4x.com/
http://forum.xda-developers.com/
http://forum.ppcwarez.org/
http://www.ipmart-forum.com/
http://htcdiamond.fo...htcdiamond.html

Redigerat av brb66, 06 september 2008 - 00:30.

Postad 06 september 2008 - 08:15

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

Har för mig att dom äldre ROM versionerna har ruskigt lågt/kasst ljud. Försök uppdatera ROM så lär du inte vara helt missnöjd med ljudet.

Märkte dock att jag får bättre högre ljud med mina Koss Porta Pro än vad jag får med mina Sennheiser HD212 PRO ... Inte så konstigt kanske men ändå ;)

Jag har ROM 193 00 00 00 typ och har jag telefonen i fodralet eller i fickan så är ringsignalen nästan ohörbar ..

Postad 06 september 2008 - 08:19

pm4
  • pm4
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Med DivX Player installerad fungerar det utmärkt att spela upp filmer. (Dock så tar det evigheter att hitta rätt position om man väljer resume play from previous position - för mig har det gått fortare att start om filmen och manuellt gå fram till senaste position med hjälp av slidern - men det förutsätter att man kommer ihåg hur långt man sett på filmen ;-)

Vart kan man ladda ner det då?

Postad 06 september 2008 - 09:06

Creutz
  • Creutz
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Har haft min Diamant en tid nu. Efter en del exprimenterande så kan jag bara säga att Tom Tom gps mjukvara funkar bäst i den.
Enda trista med denna telefon är att dom flesta orginal programmen är bättre än dom som man kan ta hem från webben om man nu kan kalla det en nackdel. Jag tänkte i alla fall dela med mig fem riktigt bra sidor där man kan hitta det mesta man vill ha till en pda telefon.. håll till godo ;)
http://www.pda4x.com/
http://forum.xda-developers.com/
http://forum.ppcwarez.org/
http://www.ipmart-forum.com/
http://htcdiamond.fo...htcdiamond.html

Några av sidorna håller på med warez, är detta tillåtet här? Tvivlar på det va!?

Postad 06 september 2008 - 10:14

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

Några av sidorna håller på med warez, är detta tillåtet här? Tvivlar på det va!?

Och vad är warez för någe ??

Postad 06 september 2008 - 10:18

Creutz
  • Creutz
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Program som i regel kostar pengar och som någon har fipplat med dvs crackat så man inte behöver betala för dem. Förbenat olagligt.

Postad 06 september 2008 - 11:05

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

Program som i regel kostar pengar och som någon har fipplat med dvs crackat så man inte behöver betala för dem. Förbenat olagligt.

Fast bra för oss som gillar gratisprogram *L*

Postad 06 september 2008 - 11:55

Villen
  • Villen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Orkar inte läsa igenom alla 2794 inlägg så jag ställer mina frågor här.

Hur seg är den? Har en n73 nu som jag uppfattar som lite lagom seg men acceptabel, är denna ännu värre?
och
Hur mycket behöver man använda pekpennan, måste man dra fram den vad man än gör eller klarar man av mycket utan den??

Postad 06 september 2008 - 11:56

charmot
  • charmot
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Min musik slutar spela när jag stänger av bildskärmen, dvs trycker på stäng av knappen en gång. Hur gör jag för att den ska fortsätta spela utan att behöva vänta tills mobilen går i lås automatiskt.

Postad 06 september 2008 - 12:19

suzuki2
  • suzuki2
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hej Diamond lovers!
Jag har en liten fråga som jag funderat på som jag hoppas nån vänlig själ kan svara på...
Om jag tar bort en kontakt i tel o synkar med outlook så försvinner den ju oxå i outlook... Vad händer om man uppgraderar tel så den blir tom på kontakter o synkar med outlook, försvinner kontakterna i outlook då??? Och om så är fallet, kan man ställa in det någonstans i så fall?

Postad 06 september 2008 - 12:32

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Vilket program behöver man om man vill spela upp ebooks? filändelsen (.lit) När jag spelar upp den på datorn använder jag Microsoft reader.

Postad 06 september 2008 - 13:38

Unregistered4f471b27
  • Unregistered4f471b27
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Orkar inte läsa igenom alla 2794 inlägg så jag ställer mina frågor här.

Hur seg är den? Har en n73 nu som jag uppfattar som lite lagom seg men acceptabel, är denna ännu värre?
och
Hur mycket behöver man använda pekpennan, måste man dra fram den vad man än gör eller klarar man av mycket utan den??

Den är inte seg alls tycker jag, man kan ringa snabb, skicka sms snabbt.. Starta ett program kan ibland ta några sekunder men jag tycker inte det är jobbigt alls.
Jag använder pennan oerhört sällan.. Man klarar sig gott och väl med tumnageln..

// Anders

Redigerat av Unregistered4f471b27, 06 september 2008 - 13:38.

Postad 06 september 2008 - 14:31

BruteBonk
  • BruteBonk
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Alltså vad är detta för telefon egentligen? Har använt den en tid nu och bristerna blir ju bara fler och fler.

*Rent telefonmässigt
Mottagningen är under all kritik. Den redan dåliga 3G-täckningen gör telefonen obrukbar. Den är fruktansvärt känslig för beröring när det gäller mottagning. T.ex. man har täckning på en plupp men så fort man tar upp luren så försvinner täckningen. Lösningen blir att man får lägga telefonen och använda headseten. Så här dålig täckning har jag aldrig haft på en telefon. Oacceptabelt.

Högtalartelefonen är obrukbar(spela musik med för den delen). Detta beror på att högtalaren är så usel samt att ljudet leds ut på ett minst sagt märkligt vis. Man få helt enkelt hålla telefonen nära örat även med högtalartelefon på. Oacceptabelt.
Även vid vanliga samtal är ljudet minst sagt av dålig kvalitet.

Samtalshanteringen är usel. Är alldeles för ofta man "råkar" ringa upp personer av misstag. Det sker klippning i samtalen och telefonen är inte tillräckligt responsiv när det kommer till t.ex. samtal av och på.
Blir helt otroligt pinsamt när man ringer och samtalet får inledas med flumeri. "Hallå?, Hallå? Vem talar jag med?"
Totalt ###### oacceptabelt!

Min senaste lur var SE P1 och den kör i cirklar runt Diamanten på dom allra mest grundläggande funktionerna.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.