Sorry, men blev lack när du återuppliva mig och kochoop ett par ggr i skiten precis innan. Men 4 ggr var nog lite att ta i så här i efterhandTror de var WM i återupplivning igår på en runda
![]()
Mad återupplivade nog mig säkert 4gånger på raken för att jag millisekunden senare bli skjuten igen.
Känndes som en dålig fars där jag hade huvudrollen...![]()
Men..men...kul är de ändå
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 20 May 2010 - 10:16
Postad 20 May 2010 - 10:16
Jag "råkade" även ut för samma sak, men till sist så lyckades jag springa därifrån...
Annars var det bra att stå nära Matrixen igår, det blev många fina upplivningpoäng på det!
Och som vanligt när man tycker att man gör en kanon runda (Arica Harbour) och får nästa 3000 poäng så har ändå Thomasson och Mad lyckats att samla över 4000...
Tog 8 tags den rundan varav 2 guld av samma kille så 7 unika. Det gäller att hänga med, jag körde nästan ingen tank den rundan heller. Betecknade den som gris och körde m16sa
Förresten så tycker jag att man kan vara restriktiv med revive om fienden är i närheten, möjligtvis att det kan finnas orsak som attacker med få tickets kvar men annars så upplevs det bara som ett gissel.
Redigerat av Ola Thomasson, 20 May 2010 - 10:17.
Postad 20 May 2010 - 10:23
Speciellt när man precis har greppat ölglaset eller precis rest sig ur soffan och BANG så är man återupplivad igenFörresten så tycker jag att man kan vara restriktiv med revive om fienden är i närheten, möjligtvis att det kan finnas orsak som attacker med få tickets kvar men annars så upplevs det bara som ett gissel.
Man hade nästan velat ha ett liten "skylt" med sig med texten - Do not revive me.
Postad 20 May 2010 - 11:14
Vilka sopor på gamereactors forum som ska samlas ikväll kl 19 för att få 20 destruction kills trophien.
Fan pinsamt o hålla på så.
Haha, känns som om jag skulle behöva vara med den kvällen
Kommer aldrig få mina destruction kills, saknar talang för de.
Kan bara springa och skjuta.
Eller räknas Teamkills som destruction kills?
Postad 20 May 2010 - 11:47
Jag "råkade" även ut för samma sak, men till sist så lyckades jag springa därifrån...
(å andra sidan är det "bra" att bli återuppiva som def. på skärgårdsbanan, när man står på kullen på sista basen)
Annars var det bra att stå nära Matrixen igår, det blev många fina upplivningpoäng på det!
Och som vanligt när man tycker att man gör en kanon runda (Arica Harbour) och får nästa 3000 poäng så har ändå Thomasson och Mad lyckats att samla över 4000...
Hmm... tänkte att du behövde litet poäng. Hehe. Är det någon som kommer att lira BC2 i helgen? Jag kommer inte få mitt Red Dead förrän nästa vecka... Fick mail från Siba precis.
Postad 20 May 2010 - 12:31
Sorry själv, trodde de var lugnt på FI fronten dåSorry, men blev lack när du återuppliva mig och kochoop ett par ggr i skiten precis innan. Men 4 ggr var nog lite att ta i så här i efterhand
Men bara för att jag gjorde bort mig så behöver man väl inte med flit kontra med samma mynt....
Känns lite sandlåda....de är ju trots allt bara ett spel....
Postad 20 May 2010 - 15:43
Speciellt när man precis har greppat ölglaset eller precis rest sig ur soffan och BANG så är man återupplivad igen
![]()
Man hade nästan velat ha ett liten "skylt" med sig med texten - Do not revive me.
Haha, det där känner man igen!
Man hatar att bli återupplivad ibland och skriker sig halvt fördärvad när man ser en medic springa över sin döda kropp..
Personligen så tycker jag att det borde finnas en Teabagger pin.. Eller perk, så att när man har tepåsat (försvenskning är bra!) exempelvis 10pers på en runda så får man en fet pung som hänger efter!
hahaha, tycker det skulle vara klockrent!
Eller kanske ha det som DLC
Kanske något för voldo!
Redigerat av Unregistered7da62804, 20 May 2010 - 15:44.
Postad 20 May 2010 - 16:39
är ny här.
det verka vara många här som lira bc2.
det hade varit kul om nån vill spela i samma lag också.
de på random man spela med är helt ok men många är katastrof och spela med.
Wuthi kalla jag på ps3, om nån är sugen på och lira så adda mig
Postad 20 May 2010 - 19:38
Ja, vi återupplivade nog varandra ungefär lika många gångerHmm... tänkte att du behövde litet poäng. Hehe. Är det någon som kommer att lira BC2 i helgen? Jag kommer inte få mitt Red Dead förrän nästa vecka... Fick mail från Siba precis.
Ett tag kändes det som om man alltid låg och skräpde i naturen.
Spelar inte alla BC2 på fredag och lördagskvällarna?
Postad 21 May 2010 - 07:14
Spelar inte alla BC2 på fredag och lördagskvällarna?
Det finns dom som hävdar att dom har ett liv/har bättre saker för sig/kompisar som kommer och hälsar på... Men vi andra försöker inte kämpa emot, vi vet att man sitter där hur som helst...
Skulle vi gå ut, så sätter vi oss dyngraka när vi kommer hem från krogen...och det är aldrig bra för statsen
Postad 21 May 2010 - 10:13
Jag spelar för de är så ###### skoj! Nykter lr onykter.
Postad 21 May 2010 - 12:37
Wiihoo! Nu hamnar det på hyllan och tas inte fram på en låång tid.
Grattis!
Snyggt jobbat, det kommer ta en mindre evighet för mig att nå till 50, men är väl inte mitt primära mål med spelet heller.
De är ju nu som 50 du ska glida runt och tycka folk du är awesome!
In på en server och lek för tusan och gör folk gröna av avund
Postad 21 May 2010 - 13:32
Min melodi oxåÄääh F uck the stats
Jag spelar för de är så ###### skoj! Nykter lr onykter.
Har man roligare för att statsen är bra...
Finns ju även en risk att man skriver/tycker så för att ens stats är värdelösa oxå...
....men de kommer jag aldrig att erkänna...
Postad 21 May 2010 - 17:47
Problemet är väl att avunden byts mot adrenalin att kniva mig dock.
vvv:
Den enda rush-banan som har allt enligt mig. Vilket den har också.
Flög apachen innan patchen, därefter behövdes inte ens skills för att ta ner den, och ändå är jag bland de bättre piloterna. Fast banan är rolig ändå så därför fortsatte jag på samma koncept, och lärde mig att någorlunda undvika dartsen.
Och ja en del spelande har det blivit
Men nu är sommarn här och då ska ja ut o blocka bär......i RDR. Fy vad rimmet flyter.
Redigerat av lenko, 21 May 2010 - 17:49.
Postad 21 May 2010 - 18:27
Tycker inte dartsen är det största problemet, däremot AA är ju sjukt mycket effektivare efter patchen samtidigt som gunsen på helikoptrarna är sämre.
Postad 21 May 2010 - 19:26
Det ska ju krävas lite skill för att flyga också, helikoptern var ju farligt over powered innan patchen. Och man behövde ju inte vara särskilt bra på att flyga för att smiska sönder andra laget fullständigt på port valdes. Hittade man bara en bra cirkel kom ju folket inte ur spawn äns.
Tycker inte dartsen är det största problemet, däremot AA är ju sjukt mycket effektivare efter patchen samtidigt som gunsen på helikoptrarna är sämre.
Att det krävs färdighet att flyga har jag inte sagt något om, men vänd på frågan, ska det inte krävas färdighet att få ner den också?
En pilot som kör "linjeflygning" blir dartad direkt, det som gäller är cirkulering på ett högt och långt avstånd. Men eftersom flygområdet är så pass litet innan man hamnar utanför kartan så är det i princip omöjligt att undvika en dart.
Håller med om tailgunnerkanonen, men AA:n tycker jag man kan klara sig ifrån så länge man flyger på hög höjd. Egentligen tycker jag inte dartsen är för snabba heller, de är väl realistiskt att de ska gå i den farten. Däremot tycker jag som sagt att flygområdet skall utökas så man kan hålla sig på ett längre och högre avstånd, eller så ska hastigheten på helisarna ökas (tänk vad oanvändbar backhawken har blivit). Ökas hastigheten blir kravet på att vara skillad också högre.
Sen säger jag inte att detta händer i alla matcher man spelar, många verkar inte ens veta vad dart-pistolen är till för och vissa gånger man blir dartad är det ingen som låser siktet. "Varför pynta en julgran när man kan peppra den med krut?"
Och för det sista så tycker jag att det är dåligt att klaga på allt spawnrape som apachen ställde/ställer till med. En helikopter ska vara kungen av slagfältet.
Postad 23 May 2010 - 16:55
Har kommit lite previews på onslaught och det verkar som det kommer att släppas den 16 jun.
Postad 24 May 2010 - 08:59
Herr_Nilo:
Problemet är väl att avunden byts mot adrenalin att kniva mig dock.
Haha, ja det är väl ett av de stora bekymren när man kommer upp i rank.
Du har antagligen ett helt lämmeltåg efter dig när du spelar.
Postad 24 May 2010 - 09:07
Skall du försöka bli först till rank 50Va det var dåligt med folk som lirade i eftermiddag. Men gjorde inte så mycket fick sällskap av Fubus-Maximus, riktigt skön kille faktiskt.
Man har ett tag kvar till Fubus, han har ju bara kört en 600h.
Själv kör jag bara på kvällar. De gånger som jag har spelat en lördag FM/EM etc. så har det typ inte varit någon online i ens vänlista.
Postad 24 May 2010 - 15:56
Skall du försöka bli först till rank 50
![]()
Man har ett tag kvar till Fubus, han har ju bara kört en 600h.
Själv kör jag bara på kvällar. De gånger som jag har spelat en lördag FM/EM etc. så har det typ inte varit någon online i ens vänlista.
Jag ligger ju nästan 250 000 poäng bakom mr MadAbility, man får väl se till att han får magsjuka 2-3nätter så man hinner ikapp
Väl mött ikväll.
Postad 24 May 2010 - 16:08
Ja ha, då vågar man inte äta något innan man nått rank 50Jag ligger ju nästan 250 000 poäng bakom mr MadAbility, man får väl se till att han får magsjuka 2-3nätter så man hinner ikapp
Väl mött ikväll.
Just nu ser det ut som att det är åskan som skulle kunna stoppa mig om jag har otur
Postad 24 May 2010 - 16:34
Jag kommer hinna till 50 innan er ändå.
Ses ikväll
Kan du inte bara ta och fixa så att du får en guldtag bara.
Postad 24 May 2010 - 19:25
Kan du inte bara ta och fixa så att du får en guldtag bara.
ah har undrat varför du inte kunnat kniva mig så många gånger men du har inte brytt dig om då jag inte har guldtag
Postad 25 May 2010 - 07:24
Postad 25 May 2010 - 07:52
ser att jag mellan 15e och 16e maj låg på 447 score per minute med 349 kills och 72 deaths, vad fan kan man ha gjort för att få så mycket? Skulle jag chansa tror jag det var min tid med abakan
Jo det finns ju vapen man är sjukt effektiv med, jag har haft ruggigt låg spm de 2 senaste veckorna mest pga att jag försöker ta brons på allt vilket blev klart i förrgår. Skönt att det är över, förutom det så fick jag platinum på m416 så jag fick börja leka med M16SA
Snart ligger avarage K/D på 2.0 också vilket ska bli riktigt skönt, vet inte varför men det är en sådan där fix idé.
//thomasson
Postad 25 May 2010 - 11:36
Postad 25 May 2010 - 12:15

Creds till Jonte för bilden.
Postad 25 May 2010 - 14:09
var kan man se sånt, eller har du varit framme med kalkylbladetser att jag mellan 15e och 16e maj låg på 447 score per minute med 349 kills och 72 deaths, vad fan kan man ha gjort för att få så mycket? Skulle jag chansa tror jag det var min tid med abakan
Postad 25 May 2010 - 14:16
Dock stämmer inte tiderna riktigt för mig iaf.
History table
Date Rank Time Score SPM Skill level Kills Deaths K/D
2010-05-25 08:14 0 01h 53m 55s +18 340 160.99 +14 +109 +99 1.10
De där va ju när ja joina igår vid 22:15 typ.
Postad 25 May 2010 - 14:25
Dock kommer jag som tidigare nämnt inte kunna spela på allvar igen förrän jag fixat den där ******** demolition man.
Bara man städat av den så ska de nötas enbart för ranking
Postad 25 May 2010 - 14:30
Dock så är ja enligt D-J (swe666) rätt duktig på att sno hans destruction kills
Postad 25 May 2010 - 14:59
min gårdag
2010-05-25 02:02 0 01h 57m 56s +36 746 311.57 -39 +151 +79 1.91
2010-05-24 22:32 0 02h 00m 31s +36 300 301.19 +6 +139 +62 2.24
och en annan kväll när folk dog
2010-05-02 17:02 +1 06h 04m 52s +102 488 280.89 +118 +456 +266 1.71
Postad 25 May 2010 - 15:07
Du får hojta till någongång när ja är inne så kanske ja kan hjälpa till.
Än idag när vi lirar så snor du juh mina DS!
Postad 25 May 2010 - 18:26
Under fliken History på BFBCS?
Dock stämmer inte tiderna riktigt för mig iaf.
History table
2010-05-25 08:14 0 01h 53m 55s +18 340 160.99 +14 +109 +99 1.10
De där va ju när ja joina igår vid 22:15 typ.
Det är din statistik mellan de gånger du eller någon annan har uppdaterat din sida på bfbcs.
Kollar vi på historian har du alltså dödat 109 och dött 99 gånger mellan den 22a maj och den 25e kl 08:14 (när senaste personen uppdaterade din sida på bfbcs)
Postad 26 May 2010 - 08:13
Du får hojta till någongång när ja är inne så kanske ja kan hjälpa till.
Haha låter underbart, har varit med om at Voldoo har sagt åt mig att lägga mortar på en byggnad för att sekunden efter min raserat den själv och tagit killsen
Postad 26 May 2010 - 08:32
Haha låter underbart, har varit med om at Voldoo har sagt åt mig att lägga mortar på en byggnad för att sekunden efter min raserat den själv och tagit killsen
Jag fick 6st destruction 2.0 igår och då försökte jag knappt sänka husen utan var mer intresserad av att plocka kills
Postad 26 May 2010 - 13:36
MadAbility har 44st
AandiOne har 48st
Postad 26 May 2010 - 15:41
Jag har totalt 50st destruction 2.0 kills.
MadAbility har 44st
AandiOne har 48st
O jag skulle haft mina destruction kills + 48 till med andra ord
Ska försöka ta mig i kragen o komma igång med BC2 igen men det är skönt att ha något annat (RDR) och varva av med
Postad 27 May 2010 - 10:04
O jag skulle haft mina destruction kills + 48 till med andra ord
![]()
![]()
Ska försöka ta mig i kragen o komma igång med BC2 igen men det är skönt att ha något annat (RDR) och varva av med
Fick 1 till destruction igår utan att jag märkte det, lönar sig att slänga iväg någon granat och ett par 40mm in i husen medans man springer runt så nu är totalen hela 51st av mina totala 22024kills.
Postad 27 May 2010 - 10:20
Jag märkte att du sprang runt mycket, kniven i ryggen gjorde ont...Fick 1 till destruction igår utan att jag märkte det, lönar sig att slänga iväg någon granat och ett par 40mm in i husen medans man springer runt så nu är totalen hela 51st av mina totala 22024kills.
Postad 27 May 2010 - 10:50
Jag märkte att du sprang runt mycket, kniven i ryggen gjorde ont...
Du får skylla på Kochoop, han försökte ju kniva mig det första han gjorde så det satte väl igång frenzyn. I övrigt så gjorde vemfantrordu's knivning på mig igår mycket ont, förstår inte hur han överlevde 21skott med hit indikator springandes rakt emot mig för att sedan hugga kniven i nyllet
Hade faktiskt inte tänkt att kniva dig, men du for ju med kniven efter mig tillsammans med kochoop och vemfantror du mest hela tiden så jag tänkte what the hell.
Men what goes around comes around.
Och jag får springa hela tiden, annars har jag kniven i mig direkt spelar ju som assault och då är man ju i smeten nästintill hela tiden räknar bort tiden i bandvagnarna. Att man är rank 47 hjälper ju inte heller, alla vill ju ha taggen. Förutom dom som rankar högre eller är över 45 de verkar inte bry sig.
Kan aldrig köra något annat än LW-kit heller rödpunkt är det bara att glömma så jag har lärt mig att skjuta med ironsight för jämnan.
Redigerat av Ola Thomasson, 27 May 2010 - 10:51.
Postad 27 May 2010 - 10:56
Hade tagit thomasson 2-3 gånger om det inte hade laggat. En av gångerna så blev kniven i luften vilket resulterade i att kniven sattes i mig istället..
Ni skulle hört skratten mellan mig och vemfantrordu när vi lyckades kniva thomasson och mad då man vet deras reaktioner
Postad 27 May 2010 - 11:42
Kniven är ett j-v gissel. Fasiken vad man gör bort sig när man försöker kniva någon.Det var sjukt svårt att försöka kniva er igår då ni bara satt och klämde längst bak i basen som defenders hela tiden
Ni gillade att hålla er runt A / Uav vid andra basen som attacker på nelson bay igår, där dog jag många gånger med min kniv klass (recon, shotgun, lightweight, body armor).
Hade tagit thomasson 2-3 gånger om det inte hade laggat. En av gångerna så blev kniven i luften vilket resulterade i att kniven sattes i mig istället..
Ni skulle hört skratten mellan mig och vemfantrordu när vi lyckades kniva thomasson och mad då man vet deras reaktioner
Många gånger man har försökt kniva någon och de slutar med att man själv blir skjuten
i småbiter för att man missar. Skulle fasiken behöva kniven som översten har via sin
"gå-robot" i Avatar för att träffa ordenligt...
Postad 27 May 2010 - 11:50
Det var sjukt svårt att försöka kniva er igår då ni bara satt och klämde längst bak i basen som defenders hela tiden
Ni gillade att hålla er runt A / Uav vid andra basen som attacker på nelson bay igår, där dog jag många gånger med min kniv klass (recon, shotgun, lightweight, body armor).
Madde bryr sig inte, jag bryr mig mindre och mindre. Det är mest bara irriterande att så fort man möter MHB i det andra laget så går matchen ut på att försöka kniva en annan MHB. Vissa besitter ett närmast psykotiskt beteende när det kommer till det, jag ger bara kniven åter om någon har gett den till mig eller om personen enbart bygger sitt spelande på att kniva sina fellow mhb'are. Man märker ju rätt snabbt och lär sig hur man undviker det iofs.
Vissa bryr sig inte ens om att de får en invite för att få kommer över till det lag med mest MHB enbart pga att de vill kniva..
Men men spelets natur inbjuder väl till det antar jag, men jag knivar enbart under ovan nämnda omständigheter.
Fast det händer att oskyldiga blir knivade också när jag jagar en som knivat mig tidigare, ibland har hela lag åkt med för att jag i absolut sista sekunden för köra min "hämnd"
Postad 27 May 2010 - 12:22
Hade faktiskt inte tänkt att kniva dig, men du for ju med kniven efter mig tillsammans med kochoop och vemfantror du mest hela tiden så jag tänkte what the hell.
Nja, jag hade mest tänkt meja ner er med min M60 när ni stod på kulle vid andra basen i ValParaiso. Men jag glömde att titta i backspegeln...
Det hördes i HS, hel.ete vad han springer fort Thomasson - man hinner inte ifattKan aldrig köra något annat än LW-kit heller rödpunkt är det bara att glömma så jag har lärt mig att skjuta med ironsight för jämnan.
Redigerat av nedman, 27 May 2010 - 12:44.
Postad 27 May 2010 - 15:05
Inte så kul när man "tömmer" ena laget med MHB spelare och manMadde bryr sig inte, jag bryr mig mindre och mindre. Det är mest bara irriterande att så fort man möter MHB i det andra laget så går matchen ut på att försöka kniva en annan MHB. Vissa besitter ett närmast psykotiskt beteende när det kommer till det, jag ger bara kniven åter om någon har gett den till mig eller om personen enbart bygger sitt spelande på att kniva sina fellow mhb'are. Man märker ju rätt snabbt och lär sig hur man undviker det iofs.
Vissa bryr sig inte ens om att de får en invite för att få kommer över till det lag med mest MHB enbart pga att de vill kniva..
Men men spelets natur inbjuder väl till det antar jag, men jag knivar enbart under ovan nämnda omständigheter.
Fast det händer att oskyldiga blir knivade också när jag jagar en som knivat mig tidigare, ibland har hela lag åkt med för att jag i absolut sista sekunden för köra min "hämnd"
märker efter en stund att man är ensam MHB:are....
Roligast är väl när MHB:are spelar mot andra och inte mot varandra eller är kniva
andra MHB:are så viktigt? Känns lite fel att sätta kniven i andra MHB:are, den gör bättre nytta i
andra spelare...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
53 filmer
3 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?