Jo är så jävla dåligt... att tänka på? hade mina nya lurar haft BT med så hade jag joinat vår TS server för länge sedan.Vad bra att man kan höra varandra bättre när man är två som spelar på en obelastad server...
Synd bara att vi ofta är fler än så och nästan alltid har fullt drag på våra servrar. Skype kanske vore något i alla fall... Hmm, råds att tänka på. :-)
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 19 December 2011 - 09:52
Postad 19 December 2011 - 10:51
Famas verkar vara en av de bättre bössorna?Ja precis, har totalt sluta spela med vapen som inte har hög RPM. det kvittar om du böjar avfyra ditt vapen och träffar FI sekunder innan, har han ett vapen med hög/högre RPM så kan du lika gärna släppa kontrollen och tänka på vad du ska spawna istället
Jag har burstat 5 ggr i en fi vid flera tillfällen och denne har skjutut tillbabka en salva med sin Famas och jag dör....
Sne man blir!
Postad 19 December 2011 - 11:15
Postad 19 December 2011 - 12:56
Famas verkar vara en av de bättre bössorna?
Jag har burstat 5 ggr i en fi vid flera tillfällen och denne har skjutut tillbabka en salva med sin Famas och jag dör....
Sne man blir!
japp håller med spelar ingen roll villken ammo du har i bössan bara hög rpm så jävla dåligt gjort.
Postad 19 December 2011 - 13:14
Brusreducering ett krav. Öronsnäckor går bort, det ska vara lurar. Gärna trådlöst, men inte ett måste. När jag spelar med "vänner" vill jag koppla till surfplattan eller telefonen för Skype, annars är det rätt gött om man kan köra genom PS3:an.
Postad 19 December 2011 - 13:29
Snyggt gjort, tyvärr på PC
http://www.youtube.com/watch?v=y-QC0W7LPPc&feature=player_embedded
Shit va snyggt det är på PC...Ge mig nya konsoler!
Postad 19 December 2011 - 14:59
Jag kör med ett par px5 som jag kör via blåtand till datorn för skype. Beror ju lite på om din telefon/surfplatta funkar att använda blåtands komunikation i skype. Annars funkar dom riktigt bra.Tips på ok lurar?
Brusreducering ett krav. Öronsnäckor går bort, det ska vara lurar. Gärna trådlöst, men inte ett måste. När jag spelar med "vänner" vill jag koppla till surfplattan eller telefonen för Skype, annars är det rätt gött om man kan köra genom PS3:an.
Postad 19 December 2011 - 15:20
Famas verkar vara en av de bättre bössorna?
Sne man blir!
Famas är ett av de bättre vapen enligt mig. Den ligger bra i handen. Låg rekyl och hög utgångshastighet.
Men alla vapen är ballanserade så om man sikter rätt och kanske hinner skjuta föra motståndaren så vinner man duellen. :-P
BTW brorsan, ta och fixa din Battlelogg. Tar 5 min..
http://battlelog.battlefield.com/bf3/
Bl.a här man skriver in sin klantagg.
Postad 19 December 2011 - 15:42
Jag kör med ett par px5 som jag kör via blåtand till datorn för skype. Beror ju lite på om din telefon/surfplatta funkar att använda blåtands komunikation i skype. Annars funkar dom riktigt bra.
Ser ju bra ut, men med fru och barn och allmänt snål så får de gärna ligga i ett prisspann på 400-1000kr.
Postad 19 December 2011 - 16:26
Snyggt gjort, tyvärr på PC
http://www.youtube.com/watch?v=y-QC0W7LPPc&feature=player_embedded
Sur för att ni bara har fått strax under hälften av spelet?
Postad 19 December 2011 - 16:53
Hälften av spelet? Möjligtvis, men det kan iaf jag ta när vi PS3-spelande MHB:are har en så j-a bra gemenskap, i och utanför spelet.Sur för att ni bara har fått strax under hälften av spelet?
Den här bilden borde följa med som en liten poster med spelet, för det är inte alla som fattar det där med att spotta:
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 19 December 2011 - 16:53.
Postad 19 December 2011 - 17:03
Hälften av spelet? Möjligtvis, men det kan iaf jag ta när vi PS3-spelande MHB:are har en så j-a bra gemenskap, i och utanför spelet.
Den här bilden borde följa med som en liten poster med spelet, för det är inte alla som fattar det där med att spotta:
Kan tro att folk som spelar på PS3/360 inte fattar det där med att spotta om de är upptagna med att leta efter Q-knappen på kontrollen.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 19 December 2011 - 17:03.
Postad 19 December 2011 - 17:14
Haha, true!Kan tro att folk som spelar på PS3/360 inte fattar det där med att spotta om de är upptagna med att leta efter Q-knappen på kontrollen.

Uploaded with ImageShack.us
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 19 December 2011 - 17:17.
Postad 19 December 2011 - 17:18
Kan tro att folk som spelar på PS3/360 inte fattar det där med att spotta om de är upptagna med att leta efter Q-knappen på kontrollen.
Postad 19 December 2011 - 21:40
Sur för att ni bara har fått strax under hälften av spelet?
GIssar att enbart ditt grafikkort ligger i samma prisklass som PS3+BF2, om inte så tvivlar jag på att du har bättre grafik.
Postad 19 December 2011 - 21:56
Postad 19 December 2011 - 23:57
GIssar att enbart ditt grafikkort ligger i samma prisklass som PS3+BF2, om inte så tvivlar jag på att du har bättre grafik.
Japp, det gör det.
Mitt gamla kostade bara 1100 dock, och det var fortfarande bättre grafik än på ps3.
Och ja, jag jämförde betorna med varandra + jag har inte låst framerate + 64 player-servers + bra kontroll (vilket man inte har med en ds3.)
Postad 20 December 2011 - 01:02
Hälften av spelet? Möjligtvis, men det kan iaf jag ta när vi PS3-spelande MHB:are har en så j-a bra gemenskap, i och utanför spelet.
Amen to that!
Inte för att du någonsin visat dig på en MHB-träff eller använder mic i BF3. Men håller med till 100% :-D
Postad 20 December 2011 - 10:32
PSN ID: Cho
Postad 20 December 2011 - 14:53
We can leave your friends behind
'Cause your friends don't play BF3 and if they don't dance
Well they're no friends of mine
PSN AandIone
Vi kör mest Skype dock.
Postad 20 December 2011 - 14:57
mest!? jag har fan glömt hur du låter Andiii!We can play BF3 if we want to
We can leave your friends behind
'Cause your friends don't play BF3 and if they don't dance
Well they're no friends of mine
PSN AandIone
Vi kör mest Skype dock.
Postad 20 December 2011 - 15:09
Tydligen har jag tagit denna från någon, nån annan som sett den eller har den?
tag.JPG 13.49K
10 Antal nerladdningarTiteln på den är "Mine" och refererar till en av de mest roliga och välgjorda BF2-spooffilmerna som gjordes när det begav sig. För er som ev inte sett den, se den.
http://www.youtube.c...h?v=f6B_7ZRSwWg
Kul att dom har denna koppling
Redigerat av masse70, 20 December 2011 - 15:13.
Postad 20 December 2011 - 15:29
*host*
Postad 20 December 2011 - 15:50
haha så var det ja *host*Cel: Påminner lite om Tage Danielsson i min berättarröst och när ja nynnar / sjunger låter ja som Freddie Mercury typ.
*host*
Postad 20 December 2011 - 16:16
Haha, såg just en kul sak igår när jag kollade mina dog tags.
Tydligen har jag tagit denna från någon, nån annan som sett den eller har den?tag.JPG 13.49K 10 Antal nerladdningar
Titeln på den är "Mine" och refererar till en av de mest roliga och välgjorda BF2-spooffilmerna som gjordes när det begav sig. För er som ev inte sett den, se den.
http://www.youtube.com/watch?v=f6B_7ZRSwWg
Jo, såg det. Undrar dock va de andra har för koppling?
Postad 20 December 2011 - 16:19
Vilka andra menar du?Jo, såg det. Undrar dock va de andra har för koppling?
Postad 20 December 2011 - 16:37
Jag kör ganska ofta den där, utan att veta vad den har för koppling. *slap self*
Redigerat av Ausir, 20 December 2011 - 16:38.
Postad 20 December 2011 - 16:40
Postad 20 December 2011 - 17:57
Haha, såg just en kul sak igår när jag kollade mina dog tags.
Tydligen har jag tagit denna från någon, nån annan som sett den eller har den?tag.JPG 13.49K 10 Antal nerladdningar
Titeln på den är "Mine" och refererar till en av de mest roliga och välgjorda BF2-spooffilmerna som gjordes när det begav sig. För er som ev inte sett den, se den.
http://www.youtube.c...h?v=3AgmUTTZ27k
Den där dogtagen fick jag med förnokningserbjudanden har jag för mig. Dolphin Diving dogtagen är rätt härlig också
Postad 20 December 2011 - 20:53
är inte den där dogtagen från nån av Dice killarna?...kanske självaste Snoken noken (eller vad han nu heter).har för mig att han är en av dom som gjorde b.l.a Mine och Duck and cover, och dom andra populära BF2 filmerna.och som senare började jobba med Dice..Haha, såg just en kul sak igår när jag kollade mina dog tags.
Edite:-såg nu vad Ausir skrev..
Redigerat av Fahla, 20 December 2011 - 20:55.
Postad 20 December 2011 - 21:40
Postad 20 December 2011 - 21:47
Eller så kollar du titelraden längst upp på videon?är inte den där dogtagen från nån av Dice killarna?...kanske självaste Snoken noken (eller vad han nu heter).har för mig att han är en av dom som gjorde b.l.a Mine och Duck and cover, och dom andra populära BF2 filmerna.och som senare började jobba med Dice..
Edite:-såg nu vad Ausir skrev..
Postad 21 December 2011 - 08:17
Är så trött på att det inte går att prata i micken via spelet, kan de inte fixa det snart?... Såg att vissa kör Skype istället, hur gör ni för att kunna prata med flera samtidigt?
Det går att ha konferenssamtal på skype, sist jag kollade kunde man vara 10st (rätta mig om jag har fel då det var ett par årsedan jag kollade)
Postad 21 December 2011 - 08:19
Dock märkte vi att det var sämre/bättre på olika servrar, på någon server var det ett lagg i pratet på cirka 5-6 sekunder medans det i dom bättre fallen var 1 sekund eller så. Detta hade ju såklart varit bra att komma ifrån.
Postad 21 December 2011 - 08:24
Vilka andra menar du?
Ja, hur dom nu ser ut.. Som delfinen som hoppar.. lär ju inte bara varit taget helt ur luften. Nu kommer jag inte ihåg hur de andra ser ut och sitter bakom en brandvägg, så jag kan inte logga in på battleloggen och titta.
Och för er som inte vet varför "are those subtitles"-tagen heter "mine" (antar att ni är få som har sett videon och inte vet det) är för att dom har gjort en parodi på Finding nemo där massa soldater jagar en annan ensam soldat ur andra laget och hur flera är ute efter helikoptern på sharqi penisulas tv-tower..
http://www.youtube.c...h?v=H4BNbHBcnDI
Postad 21 December 2011 - 10:12
Är just de tsom är det alla är så ofantligt trötta på, ibland på ett game på en server fungerar det helt ok, medans nästa game och map så låter det skit och laggar och försvinner. som DICE säger - We are working on it! .....Testade att köra VOIP igår för första gången, med blandade resultat. Oftast fungerade det faktiskt helt OK, ibland ganska dåligt men stundtals väldigt BRA. Kanske är jag som har lägre krav än många andra, men inte var det väl några problem att använda den? Kanske inte skulle köra den vid VM i BF3 men för vanligt slöspelande så gick det bra tycker jag.
Dock märkte vi att det var sämre/bättre på olika servrar, på någon server var det ett lagg i pratet på cirka 5-6 sekunder medans det i dom bättre fallen var 1 sekund eller så. Detta hade ju såklart varit bra att komma ifrån.
Postad 21 December 2011 - 10:16
Är just de tsom är det alla är så ofantligt trötta på, ibland på ett game på en server fungerar det helt ok, medans nästa game och map så låter det skit och laggar och försvinner. som DICE säger - We are working on it! .....
Ok, ja det kanske kan bli drygt i längden, jag kommer säkert tycka samma sak när jag kört lite mer.
Som MHB säger - Work harder!
Postad 21 December 2011 - 10:36
Nä Dolphin Dive är taget från detta fenomen som många "glitchade" med i BF2 men som sedan patchades bort iaf hjälpligt:Ja, hur dom nu ser ut.. Som delfinen som hoppar.. lär ju inte bara varit taget helt ur luften. Nu kommer jag inte ihåg hur de andra ser ut och sitter bakom en brandvägg,
http://www.youtube.c...h?v=2m1DogclBfs
Postad 21 December 2011 - 19:05
Nä Dolphin Dive är taget från detta fenomen som många "glitchade" med i BF2 men som sedan patchades bort iaf hjälpligt:
Ah..
Sen är bara frågan vad "One Man Army" (skeleton kamikazi-pilot), "Noob Punisher" (3 döskallar) och "Battle Vet" (4 skuggade soldater och en major-stjärna/US Army-stjärna) har för "spännande" att dölja...
Postad 21 December 2011 - 19:07
Indeed!Ah..
Sen är bara frågan vad "One Man Army" (skeleton kamikazi-pilot), "Noob Punisher" (3 döskallar) och "Battle Vet" (4 skuggade soldater och en major-stjärna/US Army-stjärna) har för "spännande" att dölja...
Nu tror jag iofs inte att alla har nån direkt koppling utan mer förklarar sig själva. Men dessa är iaf uppenbara.
Postad 22 December 2011 - 08:59
Indeed!
Nu tror jag iofs inte att alla har nån direkt koppling utan mer förklarar sig själva. Men dessa är iaf uppenbara.
Jag tror att "One Man Army" syftar på att man kör typ apachen/havoc, sedan hoppar över till gunner seat för att göra det man måste för att sedan hoppa tillbaka till driver seat.
Men jag vet inte.. =)
Postad 22 December 2011 - 12:40
Postad 22 December 2011 - 14:49
Undrar vad som är mest galet, att jag drömmer om BF3? Eller att jag kommer ihåg serienumret på min AK5:a i lumpen, det var 10 år sen hmm.
Postad 22 December 2011 - 15:17
Ha ha, dax för en paus i spelandet kanske.Hmm jag drömde inatt att jag sprang runt med en AK5 och ägde som fan, och inte nog med det. AK5:an hade serienummer 231 som slutnummer, vilket betydde att jag hade samma AK5:a som jag hade i lumpen haha!
Undrar vad som är mest galet, att jag drömmer om BF3? Eller att jag kommer ihåg serienumret på min AK5:a i lumpen, det var 10 år sen hmm.
AK5, vilken lyx.
Tacka vet jag K-berran (Kpist), de var riktiga prylar.
Postad 22 December 2011 - 15:18
Att du ägde?Hmm jag drömde inatt att jag sprang runt med en AK5 och ägde som fan, och inte nog med det. AK5:an hade serienummer 231 som slutnummer, vilket betydde att jag hade samma AK5:a som jag hade i lumpen haha!
Postad 22 December 2011 - 15:22
Ha ha, dax för en paus i spelandet kanske.
AK5, vilken lyx.
Tacka vet jag K-berran (Kpist), de var riktiga prylar.
Hehe ja kanske det
M45:an, fick testa den vid ett tillfälle. Det var som att skjuta en soft air gun, mjuk och fin rekyl!
Att du ägde?
Japp, lika mycket som jag gjorde i lumpen, mååååånga confirmed kills
Redigerat av DragonPuffer, 22 December 2011 - 15:25.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
53 filmer
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?