Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 13 April 2008 - 23:19
Håller med om att det var för lite action. Jag tycker shipment är den enda banan som passar när man kör 1v1, de andra blir så sega.
Tycker crossfire är en bra bana oxå, den är lite större men inte FÖR stor, samt att det blir lite variation, tråkigt om alla tre skulle vara i shipmentstorlek..
Tycker att vi kör vidare på Vacant, Crosfire och Shipment!
Alla har nog kört 10min gräns.
Primare2 vs anteb91 var en riktig smygarmatch, tom. på shipment var det smygeri på hög nivå, som morlock skrev så spelade de väldigt lika stilmässigt, och lite lite action, men man ska ju spela på ett sätt som passar en, och vinst är ju det som räknas...
Postad 13 April 2008 - 23:27
Postad 14 April 2008 - 06:26
Måste ju få komma med och Whoppa lite MHB
Slänger ut lite Claymores bara
Postad 14 April 2008 - 07:51
Är ni inte klara snart med första turneringen??
Måste ju få komma med och Whoppa lite MHB
Slänger ut lite Claymores bara
Oh my god, not Mr. Claymore!!!....
Postad 14 April 2008 - 08:32
tur att bomb squad finnsOh my god, not Mr. Claymore!!!....
![]()
använder den flitigt..
Postad 14 April 2008 - 08:48
Postad 14 April 2008 - 11:30
Kom att tänka på en sak när det gällde matchen mellan Primare2 och Anteb91, i början på Crossfire så stod anteb91 och vilade siktet MITT på Primare2 som stod i ett "bås" vid vägen (finns tre såna små bås på banan), flera gånger spanade han runt och sen tillbaka MITT på Primare2 som inte kunde se Anteb91, en gång såg jag att Primare rörde sig men det missade Anteb (som tur var), fatta vad svårt det var att titta på, man ville ju bara ropa rakt ut "MEN SKJUT DÅ FÖR FAN!"...
Ni såg det oxå Akerren och Morlock?
Det var nog det mest spännande i mötet, ska han notera Primare eller inte, kommer Primare tröttna på gömstället och därmed antagligen gå mot en säker död?
Dock så tröttnade anteb först och drog vidare...
En annan sak, det är ju skitroligt att vara spectator men man får ju naturligtvis inte snacka i headsetet under spel av naturliga orsaker, men det skulle ju vara klockrent om de båda kombatanterna "mutar" alla åskådarna så att vi som tittar på kan sitta och snacka fritt med varann utan att störa under matchens gång? Då blir det ÄNNU roligare, kunna kommentera spelet i realtid!
tur att bomb squad finns
![]()
använder den flitigt..
Exakt hur funkar bombsquad, har aldrig testat, kan man bara springa på claymoresen utan att dö då?
Redigerat av Dr. Death, 14 April 2008 - 11:28.
Postad 14 April 2008 - 11:31
inte riktigtExakt hur funkar bombsquad, har aldrig testat, kan man bara springa på claymoresen utan att dö då?
Postad 14 April 2008 - 11:35
Man kan ju inte välja att bara headshots(?) ska gälla på cagematch så jag antar att det dom är ute efter är att stå och skjuta varann i huvudet varannan gång för att på så sätt snabbt få ihop de headshots dom behöver, fuskit värre, men om man är lagd på det hållet så är det iaf. ett tips...
5headshots per runda, och varje runda lär ju gå mycket snabbt...
Postad 14 April 2008 - 11:36
Japp.Ni såg det oxå Akerren och Morlock?
Satt och växlade mellan de bägge hela tiden. Spännande värre.
Postad 14 April 2008 - 11:46
japp låter lite fuskigtEn sak till, nu när man fått upp ögonen lite för Cagematch så har man ju även kört lite med ickeMHB motståndare, och har märkt att många frågar om man ska köra headshots, och när man svarar nej så hoppar dom ur.
Man kan ju inte välja att bara headshots(?) ska gälla på cagematch så jag antar att det dom är ute efter är att stå och skjuta varann i huvudet varannan gång för att på så sätt snabbt få ihop de headshots dom behöver, fuskit värre, men om man är lagd på det hållet så är det iaf. ett tips...
Postad 14 April 2008 - 11:48
japp låter lite fuskigt
men blir det inte 10 headshots per runda eftersom det är först till 10?
Hehe, tänkade fel....
Ja, det blir ju 10/9 per runda, sen får man väl skifta så att det blir 9/10 så att det blir rättvist, nån som behöver headshots?
Postad 14 April 2008 - 12:14
Och då körde ändå anteb med scope på m4:an.....sen tycker jag ni är lite elaka mot oss att det skulle ha varit som att se färg torka....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 14 April 2008 - 12:20.
Postad 14 April 2008 - 14:14
Blir nog ett köpt till sommaren/hösten.
Dr.death.. adda mig gärna om du skulle få nån ledig plats på listan.
Postad 14 April 2008 - 14:40
Rankad Cage Match är hopplöst. Hoppar de inte ur när de ser guldkorset så hoppar de ur om de dör 2-3 gånger per rad eller om man inte vill köra headshots.En sak till, nu när man fått upp ögonen lite för Cagematch så har man ju även kört lite med ickeMHB motståndare, och har märkt att många frågar om man ska köra headshots, och när man svarar nej så hoppar dom ur.
De med guldkors som man hoppas ska bli lite fajt och man själv får en bra start så hoppar de i regel ur, förmodligen för att de är rädda om statistiken...
Körde shipment och avverkade minst 5 spelare innan matchen var över, varav 3 var samma person som hoppade in, blev dödad - hoppade ur, kom tillbaka för att bli dödad och hoppade ur igen.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 April 2008 - 14:51.
Postad 14 April 2008 - 14:47
Jag tycker du spelade smart, när du ledde så blev anteb tvungen att söka reda på dig vilket ofta medförde att han gick in i någon av dina strategiskt placerade claymores. Vidare var det bra att du bytte position ofta......båda tror jag spelade efter sina resurser......
Det kändes hela tiden som att det var anteb som jagade dig istället för tvärtom eller att ni bägge ville åt varandra, så med andra ord kröner jag dig till matchens kampare.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 April 2008 - 15:03.
Postad 14 April 2008 - 14:59
Jag tycker du spelade smart, när du ledde så blev anteb tvungen att söka reda på dig vilket ofta medförde att han gick in i någon av dina strategiskt placerade claymores. Vidare var det bra att du bytte position ofta.
Det kändes hela tiden som att det var anteb som jagade dig istället för tvärtom eller att ni bägge ville åt varandra, så med andra ord kröner jag dig till matchens kampare.![]()
Ja jag tycker de spelade bra båda två men jag hade aldrig kunnat spela så stå stilla i mer än 3 sec gör jag knapt när jag spelar sniper ens
Postad 14 April 2008 - 15:02
Jag tror L3 användes mer flitigt i våran match. Speciellt när jag fick UAV, då blev det en jäkla fart på dig.Ja jag tycker de spelade bra båda två men jag hade aldrig kunnat spela så stå stilla i mer än 3 sec gör jag knapt när jag spelar sniper ens
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 April 2008 - 15:15.
Postad 14 April 2008 - 15:05
Ni kastade er ner som Dr Död?Jag tror R3 användes mer flitigt i våran match.
Postad 14 April 2008 - 15:09
Jag kör standardkontroll.Ni kastade er ner som Dr Död?
O = Huka/ligga.
R3 = Springa.
Postad 14 April 2008 - 15:11
Jag kör standardkontroll.
O = Huka/ligga.
R3 = Springa.
Jag trodde R3 var hugga med Kniv och L3 Sprinta...
Då är inte min standard alltså...
hmm...
Var iofs mest inne på att du å Kerren knivade varan mer!
Edit: Nu är jag förvirrade känner jag.
Har ju inte spelat sen i lördags...
Redigerat av h_z, 14 April 2008 - 15:14.
Postad 14 April 2008 - 15:14
Hmm...Jag trodde R3 var hugga med Kniv och L3 Sprinta...
Då är inte min standard alltså...
hmm...
Var iofs mest inne på att du å Kerren knivade varan mer!
L3 menar jag ju såklart.
(Kontrollen är så invand så man tänkar inte på vilka knappar som gör vad...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 April 2008 - 15:16.
Postad 14 April 2008 - 15:18
(Kontrollen är så invand så man tänkar inte på vilka knappar som gör vad...
)
Precis,
man vet vilka knappar man trycker på men inte vilka det är...
Postad 14 April 2008 - 15:19
Jag tror L3 användes mer flitigt i våran match.
ja det var ett ###### klickande på den:P
Redigerat av kerren, 14 April 2008 - 15:20.
Postad 14 April 2008 - 18:07
Crossfire var jag väl LITE mer tillbaka dragen men vräkte på i jämna mellanrum oxå, sprang en hel del...
Postad 14 April 2008 - 18:11
Även loser-matcherna som är klara kan ju påbörjas...
Move it, move it, go, go, go!!!
Redigerat av Dr. Death, 14 April 2008 - 18:12.
Postad 14 April 2008 - 18:37
Är det ingen som börjat köra andra omgången än? Man behöver ju inte vänta på att ALLA är klara med första ju..
Även loser-matcherna som är klara kan ju påbörjas...
Move it, move it, go, go, go!!!
blev det en runda för oss losers alltså?
Postad 14 April 2008 - 18:57
Det är viktigast att man har roligt, och det är kul om man vräker på.Crossfire var jag väl LITE mer tillbaka dragen men vräkte på i jämna mellanrum oxå, sprang en hel del...
Postad 14 April 2008 - 19:35
Lord_moyne när har du tid att spela?
Redigerat av Lobello, 14 April 2008 - 19:36.
Postad 14 April 2008 - 19:39
Postad 14 April 2008 - 19:42
Tog betydligt längre tid för mig kan jag säga som spelade "på riktigt" för att fixa guldhagel.på tal om headshots.. så spelade jag en headshots match och fixade guld hagel.. tog bara ca 1 timme.. 200 headshots.. grymmt snabbt
Postad 14 April 2008 - 19:48
det förstår jag.. själv använder jag aldrig hagel.. men kom in en kille och fråga "headshots?" då tänkte jag ähh varför inte köra lite hagelTog betydligt längre tid för mig kan jag säga som spelade "på riktigt" för att fixa guldhagel.
dock är ju hagel grymt bra på vissa banor.. men vad använder du för perks när du har hagel?
Redigerat av Lobello, 14 April 2008 - 19:49.
Postad 14 April 2008 - 20:28
vonanka - shaman958 2-1
Seagal88 - JensLu 0-2
Lord_moyne - ragge 2-1
l2ickard - hyvonen 2-0
Akerren - Morlock 0-2
fraztheman - u_wish 1-2
Erlander - DrDeath100 2-1
Det gick vägen i första matchen
Ska bli väldigt kul att se hur det går för dr.död mot fraztheman, för ni skulle väl spela nu då va?
Tack för en god match "fraz".
Postad 14 April 2008 - 20:31
Hagelbrakan är rolig att spela med, inte så lätt men grymt kul. Jag brukar variera mellan sleight of hand, stopping och UAV, samt steady aim eller dead silence beroende på vilken banan eller spelläge jag kör.det förstår jag.. själv använder jag aldrig hagel.. men kom in en kille och fråga "headshots?" då tänkte jag ähh varför inte köra lite hagel
kommer ändå aldrig använda mitt guld hagel tror ja..
dock är ju hagel grymt bra på vissa banor.. men vad använder du för perks när du har hagel?
Jag tänker dock inte använda den där metoden du körde med för att fixa guldvapen, har snart AK sen är det "bara" LMG och sniper kvar.
Det tar tid, men sen har man förtjänat dem i varje fall.
Postad 14 April 2008 - 20:34
Kvartsfinaler:
Primare2 - vonanka
JensLu - Lord_moyne
l2ickard - Morlock
u_wish - Erlander
Om det är någon som vill byta motståndare så är jag öppen för förslag
Redigerat av l2ickard, 14 April 2008 - 20:36.
Postad 14 April 2008 - 21:00
Ja det kändes lite fel, dessutom var det grymt trist och enformigt.. men lär inte skaffa nått mer guld vapen.. tror inte jag orkar.. det beror på vilken sniper det är man får i guld? skulle isåfall vara sniper jag skulle skaffaHagelbrakan är rolig att spela med, inte så lätt men grymt kul. Jag brukar variera mellan sleight of hand, stopping och UAV, samt steady aim eller dead silence beroende på vilken banan eller spelläge jag kör.
Jag tänker dock inte använda den där metoden du körde med för att fixa guldvapen, har snart AK sen är det "bara" LMG och sniper kvar.
Det tar tid, men sen har man förtjänat dem i varje fall.
Postad 14 April 2008 - 21:06
Postad 14 April 2008 - 21:08
Du gillar ju att spela med SMG, fixa en guld mini-uzi på vanligt sätt. Lite omväxling i S&D på vapensidan skadar inte.Ja det kändes lite fel, dessutom var det grymt trist och enformigt.. men lär inte skaffa nått mer guld vapen.. tror inte jag orkar.. det beror på vilken sniper det är man får i guld? skulle isåfall vara sniper jag skulle skaffa
Postad 14 April 2008 - 21:11
Ja iofs, men det var så drygt att fixa guld ak så det får vänta ett tag isfDu gillar ju att spela med SMG, fixa en guld mini-uzi på vanligt sätt. Lite omväxling i S&D på vapensidan skadar inte.
och känns inte så lockande att fixa guld uzi då jag aldrig använder den, kör bara MP5 eller P90..
Postad 15 April 2008 - 00:06
på tal om headshots.. så spelade jag en headshots match och fixade guld hagel.. tog bara ca 1 timme.. 200 headshots.. grymmt snabbt
Lord_moyne när har du tid att spela?
Var det jag som fick dig att sjunka så lågt?
Postad 15 April 2008 - 00:24
Primare2 - vonAnka
JensLu - Lord_Moyne
L2ickard - Morlock
u_wish - Erlander
LOSERS
anteb91 - shaman958
Seagal88 - ragge
hyvonen - Akerren
fraztheman - DrDeath100
Då är det bara att köra igång när ni kan!
Hyvonen- Akerren har potential att bli en riktig rysare!
Vill se!
Redigerat av Dr. Death, 15 April 2008 - 08:02.
Postad 15 April 2008 - 00:28
Jag tror inte jag har dig i min kompislista?, jag løgger till dig imorgon annars då.
(1 match vann man, nu ør det kært
Redigerat av dallan1981, 15 April 2008 - 00:30.
Postad 15 April 2008 - 03:23
Rankad Cage Match är hopplöst. Hoppar de inte ur när de ser guldkorset så hoppar de ur om de dör 2-3 gånger per rad eller om man inte vill köra headshots.
De med guldkors som man hoppas ska bli lite fajt och man själv får en bra start så hoppar de i regel ur, förmodligen för att de är rädda om statistiken...
Körde shipment och avverkade minst 5 spelare innan matchen var över, varav 3 var samma person som hoppade in, blev dödad - hoppade ur, kom tillbaka för att bli dödad och hoppade ur igen.
japp, jag kønner igen detta, så ør det varje dag faktiskt.
Sen nu den sista månaden så ør det vøldigt många killar som efter att dom spelat upp sig till guldkors, så startar dom ett nytt "nick" och bærjar om, men stannar på lvl 55, och spelar ENBART på statistik.
jag mæter øven vøldigt många som ør påvøg till den færsta lvl 55-men "redan ør proffs"
Man kanske skulle ta å skaffa sig en egen "1:a rundan lvl 55:a" sen nør man kommit till guldkorset?, nee jag vet inte, men det ør faktiskt ganska tråkigt fær mig pga att jag har så många som spelar på min "u_wish"...jaja..
Postad 15 April 2008 - 07:17
kan vara såVar det jag som fick dig att sjunka så lågt?
![]()
![]()
Redigerat av Lobello, 15 April 2008 - 07:17.
Postad 15 April 2008 - 08:02
Jag har inte spelar Recistance sedan mitten på december tror jagJag är gärna med på ett hörn i R:FOM och senare Warhawk.
PSN: morlock
Får man nån clan-invite i Resistance eller?
Vet inte om min clan finns kvar ens....
Kerren: Hämnden är ljuv
Jag hade ju ett så skönt headshot på g på snipern på pipeline, din rackare...Grr...
Redigerat av Numero1, 15 April 2008 - 08:08.
Postad 15 April 2008 - 08:05
Man fattar ju ganska snabbt vad som är på gång ändå...
Postad 15 April 2008 - 10:07
Både med och mot MHB.
Kajoh regerade ordentligt på många rundor!
Bra spelat där!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?