Vet inte om jag är unik. Beställde från Zavvi under helgen som var och igår damp paketet ned. Den längsta leveranstiden jag haft från Zavvi är väl ca 1,5 vecka, men smosagt, jag kanske bara haft tur...Konservativa britter, klart det tar tid. Dom skickar väl med häst och vagn och ångbåt.
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 22 January 2010 - 08:21
Postad 22 January 2010 - 09:48
På senare tid har posten i England haft stora dröjesmål pga snöoväder. Jag har tidigare varit med om att få leverans från play.com på 3 dagar så det handlar nog inte om ångbåttill svaret på frågan så verkar det som om det tar en j***a tid för alla som skickar från England
Postad 22 January 2010 - 10:01
Det är den första som försvunnit av ett par hundra beställningar från England
Sen är det lite på 1 månad på ett paket från Amazon i USA också...
Men för att återgå till Englandsleveranser har det börjat ta länge numera utom dvd.co.uk, dom kommer på 3 dagar också sända via Royal Mail. Hur är det möjligt?
Postad 22 January 2010 - 13:27
är du säker på att dvd.co.uk skickar från england, jag brukar beställa från blahdvd men det är ju "samma" och då skickas grejerna från schweiz, så troligen därför det går på 3 dagar istället för ca 2 veckor som är standard för tillfället från UKJag har väntat på en film från Play i 24 dagar nu, men i dag skickade dom en ny så den är säkert i lådan nu
Det är den första som försvunnit av ett par hundra beställningar från England
Sen är det lite på 1 månad på ett paket från Amazon i USA också...![]()
Men för att återgå till Englandsleveranser har det börjat ta länge numera utom dvd.co.uk, dom kommer på 3 dagar också sända via Royal Mail. Hur är det möjligt?
Postad 22 January 2010 - 16:36
"Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker., Billiga spel, tillbehör och bra sidor att handla från."
tycker det är alldeles utmärkt tråd att ställa den frågan i.
till svaret på frågan så verkar det som om det tar en j***a tid för alla som skickar från England
Vilket alla vet som orkat läsa tråden, sedan finns det slöa latmaskar som bara kastar ut sig en fråga utan att bry sig om att leta efter svaret, du utgår ifrån att andra skall göra jobbet åt dem.
Point is är att detta har skrivits sjukt många ggr, likförbaskat skall det tjatas om igen!
Postad 22 January 2010 - 18:54
Vet mycket väl att det ofta tar lång tid med leveranserna från UK, frågan var om det tar ovanligt lång tid just nu.
Ledsen om jag sårat dina känslor JohnnyMann.
Postad 22 January 2010 - 20:35
Siba säljer ut massa spel till PS3 mellan 49 och 99 kronor, och flera av dom fungerar i inbytesdeals på gamestop.
The darkness, gudfadern 2, Biochock osv......
Postad 22 January 2010 - 20:37
6 spel beställda från cdons 199kr erbjudande vart tydligen en del spel man hade intallat sig att köpa när priset blev rätt å där var nog ett par till men man måste ju stoppa någon gång
6st?
Postad 22 January 2010 - 20:42
Nu när jag har fyndat klart mina billiga spel så kan jag dela med mig av det.
Siba säljer ut massa spel till PS3 mellan 49 och 99 kronor, och flera av dom fungerar i inbytesdeals på gamestop.
The darkness, gudfadern 2, Biochock osv......
tråkigt att dom inte finns med på hemsidan (dom billiga spelen) eller är dom gämda?
Postad 23 January 2010 - 13:51
Tycker jag låter som en väldigt bra idé =)
Du har inte lust att utveckla listan lite mer?
Postad 23 January 2010 - 15:07
Postad 23 January 2010 - 15:11
Köpte en hamster istället.
Postad 23 January 2010 - 15:32
Nä faktiskt så har jag inte det. Är ju inte så svårt att gå eller ringa till en Siba butik. Var glad att du fick reda på det iaf
och jobba lite själv på att få reda på allt.
varför så hemlig? detta är en köptipstråd
Postad 23 January 2010 - 15:58
varför så hemlig? detta är en köptipstråd
Verkligen!
Då kunde du lika gärna ha behållit det för dig själv.
EDIT: Stavning
Redigerat av ROCA, 23 January 2010 - 16:05.
Postad 24 January 2010 - 01:18
Bara för att jag lämnar ett tips så innebär inte det att jag ska ta reda på vad alla olika butiker har för spel dom säljer ut.
Men ok nästa gång ska jag inte säga något alls till er om ni är så missnöjda.
Redigerat av Fiddey, 24 January 2010 - 01:20.
Postad 24 January 2010 - 03:48
Postad 24 January 2010 - 04:10
Siba i Kungens Kurva hade inte några spel värda ett köp. Bara 199kr och det var såna spel som andra ställen som t.ex. CDON rear för 99kr
kunde tänka mig det storstäderna brukar inte hänga med på dessa utslumpningar av spel bara ute på landsbygden det sker
Postad 24 January 2010 - 09:29
Visst är det en tråd med köptips, jag lämnade ett tips om att siba har utförsäljning och jag skrev några titlar som exempel. Lite kan ni väl göra själva?
Bara för att jag lämnar ett tips så innebär inte det att jag ska ta reda på vad alla olika butiker har för spel dom säljer ut.
Men ok nästa gång ska jag inte säga något alls till er om ni är så missnöjda.
Vilken siba affär är det du pratar om?
Postad 24 January 2010 - 19:14
Postad 24 January 2010 - 19:33
Det gäller alla, men den jag handlade ifrån var nordstan (gbg).
Det gäller bevisligen inte alla butiker. Synd att du inte skrev vilken butik det var redan från början.
Postad 24 January 2010 - 19:46
Postad 24 January 2010 - 20:49
Jag skrev klart och tydligt att jag inte vet vad dom olika butikerna har för spel dock.
Postad 25 January 2010 - 07:45
och Batman: Arkham Asylum för samma pris
gillar verkligen zavvi och köper alla spel där nu för tiden,, dom har riktigt bra priser, dock lite lång leveranstid men det kan man leva med när prierna är så låga
Postad 25 January 2010 - 11:36
Postad 25 January 2010 - 12:30
Ett tips beställ i pund så blir det ännu billigarezavvi säljer Ratchet & Clank: A Crack In Time för 20.93 euro
gillar verkligen zavvi och köper alla spel där nu för tiden,, dom har riktigt bra priser, dock lite lång leveranstid men det kan man leva med när prierna är så låga
Postad 25 January 2010 - 14:51
Ett tips beställ i pund så blir det ännu billigare
WHAT? varför då? kostar inte ett pund mer än en euro?
Postad 25 January 2010 - 15:45
Postad 25 January 2010 - 16:41
Postad 25 January 2010 - 18:38
Tack för tipset. Det blev ett R&Czavvi säljer Ratchet & Clank: A Crack In Time för 20.93 euro
Postad 25 January 2010 - 21:17
Postad 26 January 2010 - 09:28
* Brutal Legend - 329 kr.
* Batman - Arkham Asylum - 299 kr.
* Soul Calibur IV- 199 kr.
* Overlord 2 - 159 kr.
Jag är supersugen på de första två, men får nog hålla mig. Inte bra när jag har för många spel samtidigt. Jag blir så splittrad när jag ska spela :-)
Postad 26 January 2010 - 17:32
Postad 26 January 2010 - 17:37
Nej, finns inga DLCs till PS3. Dock så finns det rykten om att dom ska dyka upp men man vet ju hur det är med rykten. Dom förblir rykten tills dom stämmer.Ser att GTAIV blivit rejält billigt nu, jag hade det på 360 förut men spelade aldrig någon av expansions. Om jag köper GTAIV finns det något bra DLC till PS3 att ladda ner sen?
GTAIV var inte bra enligt mig.. DLCna är riktigt bra. Dom har rättat till dom tråkiga sakerna med spelet i dom.
Postad 26 January 2010 - 17:38
Nej, finns inga DLCs till PS3. Dock så finns det rykten om att dom ska dyka upp men man vet ju hur det är med rykten. Dom förblir rykten tills dom stämmer.
GTAIV var inte bra enligt mig.. DLCna är riktigt bra. Dom har rättat till dom tråkiga sakerna med spelet i dom.
Tyckte det var underbart på 360n. Väntar väl med ett köp till det kommer DLC till PS3 då, vem vet - priset kanske sjunkit ännu mer tills dess :-)
Postad 27 January 2010 - 10:25
Redigerat av Zippi, 27 January 2010 - 10:30.
Postad 27 January 2010 - 11:05
Altså ska man handla från Zavvi o liknande får man ju räkna med 2-3 veckor leveranstid.
Sen om de dyker upp bra mkt snabbare är det ju bara bonus.
Men det är ju en avvägning man får göra, ska ja snåla o spara in en hunka lr 3 eller vill ja ha spelet snabbt?
Personligen har ja sällan problem att vänta en vecka eller 3 på ett spel.
Om ja inte är riktigt sugen på att få hem det men då köper ja det i butik här hemma istället
för o va på den säkra sidan.
Postad 27 January 2010 - 15:03
Postad 27 January 2010 - 15:21
Tja de är väl slut i lager hos dem?
Altså ska man handla från Zavvi o liknande får man ju räkna med 2-3 veckor leveranstid.
Sen om de dyker upp bra mkt snabbare är det ju bara bonus.
Men det är ju en avvägning man får göra, ska ja snåla o spara in en hunka lr 3 eller vill ja ha spelet snabbt?
Personligen har ja sällan problem att vänta en vecka eller 3 på ett spel.
Om ja inte är riktigt sugen på att få hem det men då köper ja det i butik här hemma istället
för o va på den säkra sidan.
jag beställde saboteur hos zavvi den 6 januari, (spelet fanns i lager) sen beställde jag borderlands 12 januari (fanns i lager) har väntat och väntat och idag kom första paketet, yes tänkte jag, nu kan jag spela saboteur, men till min förvåning var det borderlands som kom. har du någon aning om det kan vara så ibland eller tror du det har blivit något fel? kollar jag på köphistoriken står det att bägge spelen är skickade
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
28 bilder
53 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?