Finns det några MMA-fans här?
4348 svar till detta ämne
Postad 21 October 2011 - 09:28
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Lite långsam i tanken är ingen överdrift, killen verkar ju snudd på förståndshandikappad ibland - men han har en spektakulär stil som jag gillar jäkligt mycket. Hade dock inte velat möta honom... Edit: B-Hop får tillbaka titeln. Rättvisa är skipad!
Jo det sägs ju att han är på gränsen till efterbliven. Det var bra att B-Hop fick tillbaks titeln. Skoj.
Postad 21 October 2011 - 11:06
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Oh he tapped!
Postad 21 October 2011 - 12:09
larsig
-
larsig
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
För att vara motvalls så tycker jag inte det är en klar tap, kanske var avsikten att tappa, kanske inte, Herb tyckte uppenbarligen inte att det var en tap. Oavsett det så är det ju ändå hur tydligt som helst att Neace faktiskt inte släpper efter någon slags tap/dutt utan glatt crankar på efter den första dutten med handen tills han faktiskt tappar hälen och det är först därefter han börjar protestera. Syns inte i gifen ovan men har man avsnittet syns det klart med 1:15-1:14 kvar..
Sen är "Akiras" snack och beteende riktigt pinsamt men visst, i det formatet gäller det ju att sticka ut då det uppenbarligen lönar sig och Neace bjöd ju upp själv till det med, man får bara hoppas att han skärper till sig lite i kommande avsnitt. Annars har vi i alla fall Alex att vara stolta över..
Postad 21 October 2011 - 12:38
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Varför vara stolt över någon endast baserat på nationalitet? Jag är inte stolt över någon fighter, varken Jon Jones eller Alexander Gustavsson eftersom jag inte har någon anknytning till dessa killar öht. Hade det varit min brorsa däremot...
Varför göra rörelsen som han ändå gör, dvs göra en klappande rörelse med handflatan på benet på motståndaren om inte avsikten är en tap? Tycker du att Sonnen inte klappade heller?
Postad 21 October 2011 - 13:35
larsig
-
larsig
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Nu menade jag "vara stolt över" mer som att heja på någon, Ingemar Stenmark, Björn Borg etc.. Inget att hänga upp sig på.
Tror det är en rätt naturlig rörelse att ha armarna åt det hållet med huvudet/överkroppen uppböjt och någonstans ska ju händerna ta vägen.. Som jag skrev var kanske avsikten att tappa eller inte det vet bara Hamid men jag tycker iaf inte att det är så solklart att han faktiskt gjorde det med den avsikten som många verkar tycka. Sen eftersom du tar upp Sonnen antar jag att du antyder att det skulle vara en "fake tap" eller varför tar du upp det? Nu var det ett tag sen jag såg det men jag har för mig att Sonnens tap (2ggr på benet?) var klart tydligare än i det här fallet, men den relevanta skillnaden är ju att domarn som stod över bröt där men inte här.
Redigerat av larsig, 21 October 2011 - 13:35.
Postad 21 October 2011 - 13:48
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Nej, det menade jag inte - situationen med Sonnen var ju lite samma grej bara eftersom det vid båda tillfällena uppstod diskussioner. Jag tycker Sonnens klapp var solklar, den här inte lika solklar men ändå helt klart att han klappade. Nu blev det ju inte så och det är inte mycket att göra åt, det går ju inte att ändra i efterhand ändå. Sen är man ju givetvis färgad av att "Akira" beter sig som en fullständig jubelidiot, hade situationen varit den motsatta så hade jag aldrig erkänt att Neace klappat
Ah, har ingen anknytning till Stenmark/Borg eftersom jag är för ung för det - men jag har faktiskt aldrig hejat på någon svensk "bara för att" så att säga. Men det kan nog ha att göra med att jag är helt ointresserad av snudd på all idrott förutom kampsport och friidrott... Har dessutom en utländsk mor så man har ju alltid varit lite kluven.
Postad 21 October 2011 - 18:22
Auxvoice
-
Auxvoice
-
Forumräv
-
-
723 inlägg
Varför låter alla coola tapoutkillar som sl-bussar? pshhthstshuuuu (dörren öppnas)
Postad 21 October 2011 - 18:36
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Varför låter alla coola tapoutkillar som sl-bussar? pshhthstshuuuu (dörren öppnas)
är det någon förortska som jag inte begriper eller? vad är det du vill säga, Auxvoice?
Postad 21 October 2011 - 20:17
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
är det någon förortska som jag inte begriper eller? vad är det du vill säga, Auxvoice?
+1 på den För att vara motvalls så tycker jag inte det är en klar tap, kanske var avsikten att tappa, kanske inte, Herb tyckte uppenbarligen inte att det var en tap. Oavsett det så är det ju ändå hur tydligt som helst att Neace faktiskt inte släpper efter någon slags tap/dutt utan glatt crankar på efter den första dutten med handen tills han faktiskt tappar hälen och det är först därefter han börjar protestera. Syns inte i gifen ovan men har man avsnittet syns det klart med 1:15-1:14 kvar.. Sen är "Akiras" snack och beteende riktigt pinsamt men visst, i det formatet gäller det ju att sticka ut då det uppenbarligen lönar sig och Neace bjöd ju upp själv till det med, man får bara hoppas att han skärper till sig lite i kommande avsnitt. Annars har vi i alla fall Alex att vara stolta över..
a tap is a tap samma som det spelar ingen roll om någon förlorar ett race med 1cm eller 1000m han förlorade iaf, får ett klipp i huvudet från en fotbollsmatch där han fejkar att någon är skadad så motståndarna ska sparka ut bollen. vill inte börja se sådant i mma.. eller någon annan sport för den delen
Postad 21 October 2011 - 20:26
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Han har visst startat en liten återupprättnings-kampanj nu också.
http://www.akirashow.../i-did-not-tap/
Ser dock ut som att "bevisen" är inklippta efter själva klappen.
Jag är skeptisk.
Postad 24 October 2011 - 22:13
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
lite skillnad på big country nu iaf (:
http://c0014009.r32.....com/x2_8e2a89b
Postad 28 October 2011 - 11:10
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Hatsu Hioki vs. George Roop Scott Jorgensen vs. Jeff Curran Mirko Filipović vs. Roy Nelson (snyft) Cheick Kongo vs. Matt MitrioneB.J. Penn vs. Nick DiazJag är lite kluven inför helgens gala, Penn ligger mig varmt om hjärtat efter alla år av underbar underhållning och hans gigantiska krigarhjärta. Samtidigt är Nick Diaz (efter Anderson) min favoritfighter så för en gångs skull kommer jag inte hålla på BJ i en fight som han medverkar i. Jag svänger fram och tillbaka om hur det kommer gå, men jag tippar ändå att Nick tar det. Det kommer bli ruskigt tufft... En av årets grymmaste matchups, en fight man väntat på i flera år! Det är väl en lågoddsare att tippa på att det går till domslut.
Postad 28 October 2011 - 16:33
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Hatsu Hioki vs. George Roop Scott Jorgensen vs. Jeff Curran Mirko Filipović vs. Roy Nelson (snyft) Cheick Kongo vs. Matt Mitrione B.J. Penn vs. Nick Diaz Jag är lite kluven inför helgens gala, Penn ligger mig varmt om hjärtat efter alla år av underbar underhållning och hans gigantiska krigarhjärta. Samtidigt är Nick Diaz (efter Anderson) min favoritfighter så för en gångs skull kommer jag inte hålla på BJ i en fight som han medverkar i. Jag svänger fram och tillbaka om hur det kommer gå, men jag tippar ändå att Nick tar det. Det kommer bli ruskigt tufft... En av årets grymmaste matchups, en fight man väntat på i flera år! Det är väl en lågoddsare att tippa på att det går till domslut.
Hatsu Hioki vs. George Roop - Äntligen är Hioki med i UFC Scott Jorgensen vs. Jeff Curran Mirko Filipović vs. Roy Nelson - Tror Roy är chanslös att få matchen till marken och han har inte massan för tungvikt längre Cheick Kongo vs. Matt Mitrione - Tycker Mitrione inte har tillräckligt med erfarenhet B.J. Penn vs. Nick Diaz - Tror att Diaz vinner ganska övertygande. Riktigt bra match med 2 ganska liknande fighters, men Diaz storlek och uthållighet är avgörande. Skulle vara en intressant match på marken, med Diaz aggresiva stil mot BJ's mer traditionella positions-BJJ. Tror att BJ kommer försöka ta matchen till marken för att försöka vinna på poäng. Men jag tror inte han klarar 3 ronder i Diaz tempo. Mirko drar sig tillbaka från MMA med en seger och spelar in en duett-skiva med Pat Barry http://www.youtube.c...h?v=lmD_8wFFTUU
Postad 29 October 2011 - 21:02
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Känns sjukt svårtippat..
Vill så gärna att Penn och Crocop ska vinna men de känns som önsketänkande.
Svårt att betta mot dem
Postad 30 October 2011 - 04:46
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
HELV**E...
Får man inte en depression av denna gala så händer det aldrig..
2 st som lägger handskarna på hyllan
Tror fan ja börjar gråta
Redigerat av moparman, 30 October 2011 - 04:46.
Postad 30 October 2011 - 08:25
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Fy fan vad Nick är bra! Helt sjukt! BJ Penn har väl aldrig fått så mycket stryk stående. Hade han inte haft ett krigarhjärta större än Lance Armstrongs dopade EPO-hjärta (  ) så hade det varit stopp i tredje. Men han hade tur att det inte var fem ronder för då hade han blivit rejält misshandlad. Nick är ju för skön när han gapar efter GSP, men jag tyckte Georges tog det riktigt bra. Det jobbiga i den situationen är ju inte trash talket i sig utan att kameran är rakt i ansiktet på dig i 15 sekunder. GSP-Diaz blir intressant, frågan är om Nick kan göra något på marken mot St Pierre? Kan Nick hålla det stående tror jag Georges viker ner sig för eller senare.
CroCop... Fan.
Postad 30 October 2011 - 19:25
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Men fifaaaasen vilken crybaby Nick är..
Pinsamt tamefasen..
Se presskonferansen efter
Postad 30 October 2011 - 21:47
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Men fifaaaasen vilken crybaby Nick är.. Pinsamt tamefasen.. Se presskonferansen efter
Jo tack större party pooper får man leta efter. Håller med övriga kommentarer. Sorgligt med Mirko och BJ. Kommer bli en sjukligt spännande build-up inför GSP - Diaz nu iaf Cerrone då. Den killen är kanske 2 fighter från titelmatch nu
Postad 30 October 2011 - 22:05
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Äh, har ni aldrig sett någon intervju med Nick? Han är alltid missnöjd med lön osv. Det är han i ett nötskal!
Postad 30 October 2011 - 22:09
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Personligen så är det en sorgens dag, BJ är kanske min allra största favorit inom sporten...  Samtidigt kan man förstå argumenten, att han vill vara med i den absoluta toppeliten och tampas annars kan det vara, tyvärr så lever han anno 2011 inte upp till sina forna glansdagar.. Trist att bägge dessa "ikoner" lägger handskarna på hyllan, för CroCops del är det verkligen på tiden tycker jag, mer regel än undantag att han sett seg och nästan omotiverad under en längre tid.. Nä låt oss istället minns den gladiator han än gång var, Hail CroCop Cerrone ligger troligen närmare en titelfight än två matcher, har för mig att jag läst något om att den match han gick nu imorse skulle vara avgörande vad gäller den saken... För övrigt så tycker jag Cerrone har en skön stil och en skön attityd  Äh, har ni aldrig sett någon intervju med Nick? Han är alltid missnöjd med lön osv. Det är han i ett nötskal!
Ibland väljer du verkligen att "dyrka" någon oavsett... Hade det varit en kombatant du inte varit så förtjust i så hade det säkerligen låtit helt annorlunda
Postad 30 October 2011 - 22:33
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Personligen så är det en sorgens dag, BJ är kanske min allra största favorit inom sporten...  Samtidigt kan man förstå argumenten, att han vill vara med i den absoluta toppeliten och tampas annars kan det vara, tyvärr så lever han anno 2011 inte upp till sina forna glansdagar..  Trist att bägge dessa "ikoner" lägger handskarna på hyllan, för CroCops del är det verkligen på tiden tycker jag, mer regel än undantag att han sett seg och nästan omotiverad under en längre tid.. Nä låt oss istället minns den gladiator han än gång var, Hail CroCop Cerrone ligger troligen närmare en titelfight än två matcher, har för mig att jag läst något om att den match han gick nu imorse skulle vara avgörande vad gäller den saken... För övrigt så tycker jag Cerrone har en skön stil och en skön attityd  Ibland väljer du verkligen att "dyrka" någon oavsett... Hade det varit en kombatant du inte varit så förtjust i så hade det säkerligen låtit helt annorlunda 
Nja, det vill jag inte påstå. Jag är van vid folk som snackar skit efter att ha kollat på boxning sen barnsben. B-Hop, Toney, Floyd mfl har gnällt över dålig lön i alla år och snackat kopiösa mängder skit - jag hetsar helt enkelt inte upp mig över det utan tycker (om man kan backa upp snacket) att det kan vara ganska kul. Skitsnack och trash talk inom boxningen >>>>>>> motsvarigheten inom mma. Jag förstår inte varför det ska göras en grej över att Nick gnäller, han har gnällt i både EliteXC och Strikeforce. Vad är skillnaden nu? Det är bara det jag säger, Nick har alltid varit tvär. Vissa (jag t.ex.) älskar honom delvis för det, andra tycker det är jobbigt. Party pooper är han ju inte eftersom han ordnade hela partyt när han kvaddade en av dom tuffaste killarna genom alla tider.
Postad 30 October 2011 - 22:44
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Ja sååå kvaddad som BJ var i morse är ungefär så kvaddad han varit sammanlagt om man slår ihop alla hans matcher i karriären..grymt imponerande av Nick!
Nu ska du få höra något Kamui... Vet du vem som störde sig på Bisping efter att hans lag vunnit i TUF?? Undertecknad nämligen, jag tycker man ska respektera den som förlorat sin match i alla fall så länge de bifinner sig i octagonen, kanske speciellt för de killar som nu kämpar då utgången är av största betydelse för deras framtid..
Postad 31 October 2011 - 00:32
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Diaz är så grym.
Postad 31 October 2011 - 07:40
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Ja sååå kvaddad som BJ var i morse är ungefär så kvaddad han varit sammanlagt om man slår ihop alla hans matcher i karriären..grymt imponerande av Nick! Nu ska du få höra något Kamui... Vet du vem som störde sig på Bisping efter att hans lag vunnit i TUF?? Undertecknad nämligen, jag tycker man ska respektera den som förlorat sin match i alla fall så länge de bifinner sig i octagonen, kanske speciellt för de killar som nu kämpar då utgången är av största betydelse för deras framtid..
Jag har faktiskt tyckt Bisping har varit relativt vettig fram tills det ögonblicket, har knappt stört mig på honom alls innan dess. Men nu hatar jag honom mer än någonsin, ok om han snackar skit om Mayhem men när han ger sig på killarna är det inte ok. "Sänk dig inte till hans nivå Akira"... WTF? Dessutom var det jävligt lågt att skälla ut sin kille inför hela laget.
Postad 31 October 2011 - 10:22
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Jag har faktiskt tyckt Bisping har varit relativt vettig fram tills det ögonblicket, har knappt stört mig på honom alls innan dess. Men nu hatar jag honom mer än någonsin, ok om han snackar skit om Mayhem men när han ger sig på killarna är det inte ok. "Sänk dig inte till hans nivå Akira"... WTF? Dessutom var det jävligt lågt att skälla ut sin kille inför hela laget.
Samma här, plus att jag faktiskt tillhörde skaran som inte tyckte illa om honom och gärna höll på honom i fighterna just för att han är fråm Europa. Men nu hatar jag verkligen hans jäkla skitsnack och hoppas verkligen att Mayhem förödmjukar honom i deras fight.
Postad 31 October 2011 - 17:27
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Det värsta är väl att han förmodligen kommer backa och peta sig till en seger i den fighten...
Någon mer som kollar på Pac-JMM 24/7? Får sån gåshud när det svulstiga ledmotivet drar igång. JMM är ju en jäkligt avig matchup för Pacman rent stilmässigt, men nu är Pac så ruskigt mycket snabbare och starkare (oavsett hur han uppnått det) i kombination med att han tightat till sitt game tekniskt. Jag blir förvånad om JMM klarar att stå emot. Pac kommer pressa honom sönder och samman. Sen måste ju PBF-Pacman ske!
Postad 01 November 2011 - 11:33
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Det värsta är väl att han förmodligen kommer backa och peta sig till en seger i den fighten...  Någon mer som kollar på Pac-JMM 24/7? Får sån gåshud när det svulstiga ledmotivet drar igång. JMM är ju en jäkligt avig matchup för Pacman rent stilmässigt, men nu är Pac så ruskigt mycket snabbare och starkare (oavsett hur han uppnått det) i kombination med att han tightat till sitt game tekniskt. Jag blir förvånad om JMM klarar att stå emot. Pac kommer pressa honom sönder och samman. Sen måste ju PBF-Pacman ske!
Var kan man hitta den fighten sen när den gått? Det var ett tag sedan man kollade på boxning och ert snack här i tråden har fått mig lite nällad igen.
Postad 01 November 2011 - 11:48
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Det är en så stor fight att den finns att få tag på överallt, varje fight med Pac är ju mastodontstor  Mer än så får vi nog inte säga här!
Postad 06 November 2011 - 17:53
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Någon som såg nattens gala? Munoz har verkligen granater i nävarna, hans gnp är bäst i divisionen. Leben såg riktigt skärrad ut. Men hans takedowns är jag lite osäker på. Jag tycker kanske att han förtjänar en titelfight nu när jag tittar på hans Wikipedia-sida, men jag vet inte riktigt... Men frågan är hur det slutar om han inte får ner Andy?
Postad 07 November 2011 - 21:37
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Jag såg galan precis nu, Jag tycker absolut han ska ha en titelfight nu även om jag tror Spider blir lite för mycket för honom =)
Papy såg iaf hygglig ut en stund i sin match, men motståndet var några klasser bättre. Riktigt tuff utmanare som första fight får man säga... Någon som tror vi får se honom igen i ufc?
Postad 08 November 2011 - 07:58
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Papy blev krossad, men jäklar vilken kropp killen har! Hade aldrig hört talas om honom tidigare, han får nog en till chans med tanke på nivån på motståndet. Joe Frazier död...  En tråkig inledning på dagen. En odödlig gif:
Redigerat av Kamui, 08 November 2011 - 09:04.
Postad 09 November 2011 - 19:51
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Såg galan idag. Håller med om att Papy såg bra ut stundtals men det är en svår första fight. Får hoppas på att han får en chans till.
Leben - Munoz var en kul första rond. Synd att den slutade med doktor stopp bara.
Tycker dock att Munoz har iaf en fight till innan han ska få titelchans.
Galans snyggaste var dock Che Mills KO. Fantastiskt snygga knän.
Postad 09 November 2011 - 20:51
Kniff
-
Kniff
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Munoz - Sonnen och vinnaren möter Silva 2012?
Synd om Papy, svårt att stå upp mot en av de bättre strikers Welterweight kan erbjuda..
Postad 09 November 2011 - 20:54
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Munoz - Sonnen och vinnaren möter Silva 2012?
Synd om Papy, svårt att stå upp mot en av de bättre strikers Welterweight kan erbjuda..
Det kan jag verkligen köpa, tycker ju som sagt att Munoz behöver någon seger till eftersom han känns ganska grön och Sonnen behöver minst en till eftersom han åkte dit för fusk senast han fick chansen.
Postad 10 November 2011 - 11:21
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Vad tror ni om helgens gala? Här är mina gissningar... Dos Santos > Cain (Nykeln i den här fighten tror jag blir om Dos Santos klarar av att hålla det stående eller inte) Guida < Henderson (Tror Bendo tar det, men hoppas att det är fightern Guida som dyker upp och inte poäng-jagaren) Kid Yamamoto > Uyenoyama (Här går jag bara på hjätat, älskade Kid i hans forna glansdagar) Poirier > Garza I övrigt ska ju Bruce-Leeroy fightas med ser jag, men jag har inte sett honom sen TUF och där ville ju alla möta honom för att han skulle vara sämst? Jag är inte så påläst på de andra deltagarna så där låter jag bli att uttala mig...
Postad 10 November 2011 - 11:34
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Dos Santos - Velasquez - Jag vet varken ut eller in här, men jag tror ändå lite på JDS. Jag tyckte han såg svårnedtagen ut mot Carwin. Och stående bör han vara vassare än Velasquez. Jag håller helt klart på JDS, men Velasquez är farlig. Svårtippat! Guida - Henderson - Guida ska inte ha en chans här, Bendo är för bra för att han ska kunna tråka sig till en seger. Guidas taktik i de senaste fighterna äcklar mig lite. Hoppas Bendo spöar honom rejält. Kid Yamamoto - Uyenoyama - Kid är kung och bara måste vinna! Leeroy var ju jäkligt jobbig, men jag minns faktiskt inte honom mer än för personligheten. Hans record ser ju inte bra ut, han ryker väl snart om han inte skärper sig. Edit: Äh, nästan alla fighterna verkar ju gå på Fjant-Facebook. Synd!
Redigerat av Kamui, 10 November 2011 - 11:35.
Postad 10 November 2011 - 16:57
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Dos Santos - Velasquez - Jag vet varken ut eller in här, men jag tror ändå lite på JDS. Jag tyckte han såg svårnedtagen ut mot Carwin. Och stående bör han vara vassare än Velasquez. Jag håller helt klart på JDS, men Velasquez är farlig. Svårtippat! Guida - Henderson - Guida ska inte ha en chans här, Bendo är för bra för att han ska kunna tråka sig till en seger. Guidas taktik i de senaste fighterna äcklar mig lite. Hoppas Bendo spöar honom rejält. Kid Yamamoto - Uyenoyama - Kid är kung och bara måste vinna!
Leeroy var ju jäkligt jobbig, men jag minns faktiskt inte honom mer än för personligheten. Hans record ser ju inte bra ut, han ryker väl snart om han inte skärper sig.
Edit: Äh, nästan alla fighterna verkar ju gå på Fjant-Facebook. Synd!
Går ju bara en match på Fox. Lite trist. Jag tror på Cain, Hendo och Kid. Guida äcklar mig också, han har blivit en taktisk tråkig poängvinnare under Greg Jackson. Jag tror även att Pacman vinner enkelt.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 10 November 2011 - 16:58.
Postad 10 November 2011 - 18:08
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Pacman ja... Helgens höjdpunkt! Han är jäkligt mycket bättre än vad han var när JMM plågade honom. Han kommer stoppa JMM den här gången. Men ändå är fighten mer spännande än hans senaste, Marquez passar ju honom jäkligt illa rent stilmässigt. Blir grymt kul!
Postad 10 November 2011 - 18:15
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Såg precis senaste TUF. Höll på att flabba ihjäl mig när Akira försökte framställa sverige till värsta gangstersamhället. "I had to fight to earn respect!"
Jotack.. Men men lite trist att han är ute nu iaf men tror ändå att han kan få en fight i finalen på undercardet.
Postad 11 November 2011 - 09:23
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Vilken jäkla tönt han är "Akira". Han fejkklappade ju den här gången också! Men Bermudez gick inte på den. Jag uppfattade hans beteende efter förlusten (där han låtsades inte veta om förlusten) som konstlad för att inte tappa ansiktet. Han somnade ju aldrig så hur kan han ha tappat medvetandet? Han var ju vaken nog att klappa. Men nu blir han väl ännu jobbigare i huset antar jag...
Och Birkanoff, fan du ska ju varna mig innan avsnitten om Bisping är jobbig?! Det här tog nog priset!
Postad 11 November 2011 - 11:42
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Vilken jäkla tönt han är "Akira". Han fejkklappade ju den här gången också! Men Bermudez gick inte på den. Jag uppfattade hans beteende efter förlusten (där han låtsades inte veta om förlusten) som konstlad för att inte tappa ansiktet. Han somnade ju aldrig så hur kan han ha tappat medvetandet? Han var ju vaken nog att klappa. Men nu blir han väl ännu jobbigare i huset antar jag...
Nu tog du orden ur min mun. Reagerade också på fejkklappen men som sagt bra av Bermudez att invänta domare. "Does this mean I'm out of the tournament?" No shit Sherlock... Och Birkanoff, fan du ska ju varna mig innan avsnitten om Bisping är jobbig?! Det här tog nog priset!
F'låt
Postad 13 November 2011 - 19:23
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Manny-JMM... Vilken fight!
Jag trodde ju Pac skulle kvadda JMM totalt den här gången, så blev det ju inte. I mina ögon vann Marquez 7 ronder och borde fått segern så jag kan till viss del förstå publikens buande. Samtidigt så var det ju så tight så det är inte så konstigt att det blev som det blev. Marquez var verkligen helt fantastisk! Pac har förtvivlat svårt mot honom, Marquez är ju skräddarsydd för att slå killar som Pacquiao. Efter att ha sett detta är jag mer övertygad än någonsin att Floyd kommer slå Manny. Han är snabbare, starkare och tekniskt mer slipad än Marquez.
Kul med JDS också! Och det var så skönt att Fox skötte försnacket så man slapp Goldberg en stund.
Postad 13 November 2011 - 19:46
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
JDS vann rättvist men Dana och Brock verkade inte så impade. Kul att det är såpass jämt i tungvikten... Bästa matchen tycker jag själv var Bendo vs Guida, Bendo har både grym balans och är sjukt vig... =)
Enda besvikelsen var att Kid torskade, nu lär han väl vara slut?
Postad 14 November 2011 - 23:53
Auxvoice
-
Auxvoice
-
Forumräv
-
-
723 inlägg
Om du vart på en buss någon gång och ska stiga av här du säkert ett psshhhhhtuuuu när dörren öppnas, o då undrar jag varför en del försöker härma det lätet. Lätet är extra likt Slbussar.
Postad 15 November 2011 - 08:54
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Om du vart på en buss någon gång och ska stiga av här du säkert ett psshhhhhtuuuu när dörren öppnas, o då undrar jag varför en del försöker härma det lätet. Lätet är extra likt Slbussar.
För att man andas ut kraftigt samtidigt som man gör en explosiv rörelse.
Postad 15 November 2011 - 08:55
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Här har du några anledningar http://www.quora.com...act-on-punchingVissa låter ju helt efterblivet dock, t.ex. Joe Daddy vars ljud inte är av denna värld
Postad 18 November 2011 - 03:51
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Fasen vad jag är peppad inför den här galan.
Tyvärr börjar jag redan nu oroa mig för att Wanderlei ska loosa.
Postad 18 November 2011 - 08:23
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Hehe, som vanligt håller vi på olika personer moparman  Jag hoppas Cung Le tar det här, Wand har inte sett bra ut i UFC. Gillade honom i Pride men tycker inte han har varit bra efter det. Cung Le har en rolig stil och jag skulle gärna se honom piska Wand. Hoppas han har bättre cardio än mot Smith bara!
I övrigt hoppas jag på Hendo och (som vanligt!) Faber. Jag antar att du håller på Shogun och Bowles?
Postad 18 November 2011 - 15:59
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Heheh..
Njaa.Sen Shogun svek mig så totalt mot Jones så bryr jag mig inte lika mycket
Men Hendo är ju en stenhård gubbe som gjort en av de skönaste knockarna så hur kan man inte gilla han ..
Håller på Faber också
Edit
HOLY mothaf*ka.
Tror nästan jag dog av utmattning av att se den här galan..
s*tan va skönt att Wanderlei visa upp sin forna form.
Dock tror jag stoppet var lite felaktigt .
Och Shogun vs Hendo 
Snacka om episk fight.
Tror aldrig jag sett nått liknande .
Redigerat av moparman, 20 November 2011 - 12:23.
Postad 20 November 2011 - 14:31
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Ja herregud vilken fight! Hendo är och förblir kungen, vilken fruktansvärt hård man det är! Men cardion tog slut lite där på slutet  Jag hade dock 48-47, kände inte att Shogun gjorde tillräckligt med skada för en 10-8. Tyckte Shogun såg extra lönnfet i kroppen, han borde släppa egot och droppa till 185. Hörde att Hendo blivit lovad antingen Silva eller Jones. Hoppas det blir Silva i så fall, Jones tror jag inte han har någon chans mot, han är för stark. Mot Anderson såg han ju bra ut innan han ville brawla.
Urijah var skön som vanligt! Nu jävlar Cruz...
Synd med Cung Le, men han är allt för liten för MW. Såg ju slappare ut än Shogun!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|