Gran Turismo 5
4030 svar till detta ämne
Postad 07 december 2010 - 10:19
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Ny uppdatering har släppts som lägger till mekanisk skada när man kör online. Det finns tre inställningar via "My Lounge". Uppdateringen förbättrar också skuggorna i spelet. Hur det ser ut ser ni här.
Mer info: Fire up Gran Turismo 5 and you’ll be prompted to download another new update, version 1.03, weighing in at 149MB in size. No information has yet been released about exactly what this update contains (though the official PlayStation blog hinted at incoming damage tweaks earlier today, thanks @hankolerd), and GT5’s online servers are currently offline until 11:00PM EST. I’ll update this post as soon as more solid information is made available.
UPDATE: The servers are back online and an in-game news notice has been posted, but it mentions nothing of exactly what changes v1.03 contains. However, as can be seen in the online “My Lounge” options for an online race, a new “Mechanical Damage” setting is available for the event with three settings, as described by the scrolling information bar on the bottom of the screen:
* “None” – No mechanical damage. * “Light” – Mechanical parts can be damaged, but will “automatically be repaired after a short time has passed.” * “Heavy” – Mechanical damage will be more severe, and can only be repaired by making a pit stop. Damaged parts will be indicated with on-screen icons. Källa
Postad 07 december 2010 - 10:29
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
vad rekommenderas för racing car när man ska köra på extreme?
Postad 07 december 2010 - 12:45
swebarb
-
swebarb
-
Forumräv
-
-
585 inlägg
ÄR det skador också i GT mode eller bara online?
Postad 07 december 2010 - 13:26
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Ny uppdatering har släppts som lägger till mekanisk skada när man kör online. Det finns tre inställningar via "My Lounge". Uppdateringen förbättrar också skuggorna i spelet. Hur det ser ut ser ni här.
Skuggorna runt bilen är fortfarande kantiga & fladdrar.. Om man väljer att köra online med sina egna bilarna som man har lagt till i favoriter, kostar det pengar att laga dom när man kommer tillbaks till GT Mode ??
Postad 07 december 2010 - 14:07
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Skuggorna runt bilen är fortfarande kantiga & fladdrar..
Om man väljer att köra online med sina egna bilarna som man har lagt till i favoriter, kostar det pengar att laga dom när man kommer tillbaks till GT Mode ??
Vet faktiskt inte var "fireant" fick det där med förbättrar skuggorna ifrån? Jag har inte sett något sådant. Däremot hittade jag detta: However, NowGamer has seen a few claims from Gran Turismo 5 players across the web that stating that the patch wiped their car collection, prompting them to reinstall the game from scratch. Källa
Postad 07 december 2010 - 14:24
Fireant
-
Fireant
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Vet faktiskt inte var "fireant" fick det där med förbättrar skuggorna ifrån? Jag har inte sett något sådant.
Läste det på Loading.
Postad 07 december 2010 - 14:44
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
However, NowGamer has seen a few claims from Gran Turismo 5 players across the web that stating that the patch wiped their car collection, prompting them to reinstall the game from scratch.
Detta låter inte alls bra. Tycker riktigt synd om dom som är drabbade.
Postad 07 december 2010 - 16:15
Dino
-
Dino
-
Lärjunge
-
-
369 inlägg
Skuggorna ser rätt bra ut nu inne i bilen. Inga mer taggiga skuggor i ens Audi R8. Ska testa lite andra bilar sen och se hur det ser ut.
Postad 07 december 2010 - 16:39
KTM-MH
-
KTM-MH
-
Rookie
-
8 inlägg
Är det någon som vet om det går att välja mellan 900 och 200 grader med DFGT? 900 grader är kanon i de flesta fall men ibland skulle jag vilja ha möjligheten att ändra till 200 grader istället.
Postad 07 december 2010 - 16:50
Unregistereddf947b5b
-
Unregistereddf947b5b
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Någon som vet om man kan köra sina egna bilar på online.
Jag lyckas inte med det. Det går bara köra med den bilen som man använder.
Det finns ingen lista med de andra bilarna som jag har..
Postad 07 december 2010 - 17:16
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1 199 inlägg
Man måste väl lägga bilarna som favorit om man ska köra online ?
Postad 07 december 2010 - 17:46
Unregistereddf947b5b
-
Unregistereddf947b5b
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Man måste väl lägga bilarna som favorit om man ska köra online ?
Helt rätt. Hittade de nu när man la in de som favoriter.. Synd att ingen joinar mig bara:( Antingen ser de inte min host eller så äre många som har laggt upp.
Redigerat av Unregistereddf947b5b, 07 december 2010 - 17:47.
Postad 07 december 2010 - 19:08
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
För kännedom: Har uppdaterat både burken och GT5 till 1.03 utan problem. Antar att det är rätt sällsynt att man torskar bilarna.
Postad 07 december 2010 - 19:11
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
För kännedom: Har uppdaterat både burken och GT5 till 1.03 utan problem. Antar att det är rätt sällsynt att man torskar bilarna.
Burken?
Postad 07 december 2010 - 19:13
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Slarvigt uttryck för ps3:an
Postad 07 december 2010 - 20:46
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
tar om min fråga.
vad för bil rekommenderas när man ska köra race car racen på extreme?
går in och kollar vad motståndarna kör och dom kör ju bilar som heter ex. suzuki escudo dirt trial car. någon sån finns inte med om man kollar i shopen, har faktiskt inte hittat någon av dom bilarna som dom kör i shopen.
hur har ni gjort?
Postad 07 december 2010 - 21:15
RayIV
-
RayIV
-
Användare
-
-
155 inlägg
Hej
Jag är på level 15, förstår inte så värst mycket av spelet och alla bilar men tycker det är skoj ändå.
Jag har ca 500 000 credits, vilken bil skall jag köpa för att kunna komma vidare.
Finns det någon tävling som är extra viktig att jag vinner för att få en bra bil som pris?
Vad krävs för bil för att vinna den tävlingen i så fall?
Tack.
Postad 07 december 2010 - 21:32
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
tar om min fråga. vad för bil rekommenderas när man ska köra race car racen på extreme? går in och kollar vad motståndarna kör och dom kör ju bilar som heter ex. suzuki escudo dirt trial car. någon sån finns inte med om man kollar i shopen, har faktiskt inte hittat någon av dom bilarna som dom kör i shopen.
hur har ni gjort?
Vinn "Like The Wind" så får du en toyota minolta som funkar till en del race. Ta guld på alla nascar eventen så får du en nascar Och så får du spara pengar och hoppas på att hitta en formel 1 bil till den turneringen. Då har man lyckats ta guld på allt på B och A licensen
IMG_0143_1_.JPG 1MB
0 Antal nerladdningar
IMG_0144_1_.JPG 1,04MB
0 Antal nerladdningar
Redigerat av kerren, 07 december 2010 - 21:35.
Postad 07 december 2010 - 21:43
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
alltså, man vinner en toyota minolta om man tar guld på "like the wind" det är ju just till dom racen jag behöver en sån bil, hur har dom tänkt då. det räcker ju inte med en maxtrimmad R8 eller liknande
Postad 07 december 2010 - 22:02
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
alltså, man vinner en toyota minolta om man tar guld på "like the wind" det är ju just till dom racen jag behöver en sån bil, hur har dom tänkt då. det räcker ju inte med en maxtrimmad R8 eller liknande
jag vann det med min maxtrimmade Chevrolet ZR1 RM (Race Moddad)
Postad 07 december 2010 - 22:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jag vann det med min maxtrimmade Chevrolet ZR1 RM (Race Moddad)
aha är det en av dom få bilarna man kan race modda?  kanske får köpa mig en sån då och se om det funkar bättre tror ja gjorde bort mig lite. visste inte riktigt hur den där race modden funkade så jag köpte bilen, maxtrimmade den och så, sen gick jag inte och race moddade den  insåg direkt efter att jag nyss har slösat bort ganska mycket pengar i onödan .
Redigerat av andreassofus, 07 december 2010 - 22:21.
Postad 07 december 2010 - 22:24
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Vinn Mazda-racet på level 6 i B-spec så får du Mazda Furia. Det är en rätt stygg skapelse som ska vara minst sagt rätt vass. Kanske något att testa? Själv har jag inte fått tag i den än, men i morrn ska jag vinna den hade jag tänkt.
Läste lite snabbt en tråd på nätet om någon som påstod sig dubbelvarva sina motståndare med den i "japan-tävlingen" på level 18. Oklart om detta är sant dock.
Postad 07 december 2010 - 23:06
TKvC-SainT
-
TKvC-SainT
-
Beroende
-
-
1 011 inlägg
Blev lite fundersam där, då jag kört det men fick en Mazda Kusabi, men efter lite googlande så märkte jag att det är på motsvarande B-Spec race man får Furai
Postad 08 december 2010 - 03:48
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Körde mitt första 4-timmarslopp igår, trodde skadorna skulle fixas vid pit stop, men inte då. Bilen såg rätt risig ut efter fyra timmar kan jag säga. Vinsten var en skitbil och 160 000, vilket jag i normala fall kan fixa på mindre än 10 minuter. Känns som om de missat en nolla på det racet. Xp:n räckte inte ens till nästa level, vilket totalt sett var lite väl snålt i min bok. Så jag gick och tröst-shoppade i beg-butiken och köpte tio billiga skitbilar i fina färger och fick en ny tuta i present, haha!
Det roliga var att en av bilarna var värd minst 20 gånger pengarna. Har hänt mig två gånger nu. Gången innan fick jag en Audi R8 Le Mans för en billig peng, nästa gång den dök upp i shoppen kostade den 1,5 mille.
Nån annan som gjort liknande fynd eller upplevt att priserna på samma bil kan ändras radikalt?
Höll på att missa den, då jag oftast surfar shoppen efter pris med tanken att dyrt är bra...
Postad 08 december 2010 - 07:45
Sugproppen
-
Sugproppen
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
aha är det en av dom få bilarna man kan race modda?  kanske får köpa mig en sån då och se om det funkar bättre
tror ja gjorde bort mig lite. visste inte riktigt hur den där race modden funkade så jag köpte bilen, maxtrimmade den och så, sen gick jag inte och race moddade den  insåg direkt efter att jag nyss har slösat bort ganska mycket pengar i onödan . 
Hej, Nedan bilar går att race modda fullt ut (Har själv bara gjort det på Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) '02 och den blev riktigt bra): Acura NSX '91 Chevrolet Camaro SS '10 Chevrolet Camaro Z28 '69 Chevrolet Corvette Z06 (C6) '06 Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09 Dodge Challenger R/T '70 Honda CIVIC TYPE R (EK) '97 Honda INTEGRA TYPE R (DC5) '04 Lexus IS F '07 Lotus Elise '96 Lotus Elise 111R '04 Mitsubishi Lancer Evolution IX ??GSR '05 Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) '02 Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA '05 Suzuki Cappuccino (EA21R) '95 TVR Tuscan Speed 6 '00 MVH Hasse
Redigerat av Sugproppen, 08 december 2010 - 11:05.
Postad 08 december 2010 - 09:18
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Om man väljer att köra online med sina egna bilarna som man har lagt till i favoriter, kostar det pengar att laga dom
när man kommer tillbaks till GT Mode ??
Postad 08 december 2010 - 10:27
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
tror ja gjorde bort mig lite. visste inte riktigt hur den där race modden funkade så jag köpte bilen, maxtrimmade den och så, sen gick jag inte och race moddade den  insåg direkt efter att jag nyss har slösat bort ganska mycket pengar i onödan . 
Haha, jag gjorde samma sak Lång näsa blev det när jag märkte att bilen blev nertrimmad... Så det blev att betala tre gånger för att trimma min Lotus Elise, som tyvärr inte är lika vass som i prologen
Postad 08 december 2010 - 10:59
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
aha är det en av dom få bilarna man kan race modda?  kanske får köpa mig en sån då och se om det funkar bättre
gå in i garaget till din bil o sen tuning..prylarna finns kvar men dom är bara utbytta mot standard.
Postad 08 december 2010 - 12:29
Yttrasil
-
Yttrasil
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Tjo, håller på att satsa lite på B-Spec för att försöka klara lvl 6 mazda banan för Furaien, så undrar om någon enkelt kan förklara hur man spelar B-Spec. Är på den banan men min gubbe slirar alltid ut på samma sväng i princip och det går också sådär även om jag modifierat mx-5an ganska mycket så han ska kunna vinna. Börjar bli lite smått irriterande nu =/
Vill helt enkelt ha en bil som hänger med de bästa online =)
Postad 08 december 2010 - 12:55
Fireant
-
Fireant
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Om jag inte minns fel så har man väl på Polyphony Digital sagt att man tar detta med bilar på största allvar och att man skapar varje bil från grunden genom att ta hutlöst mycket fotografier och liknande av orginalet? Verkar dock som om man helt sonika har använt sig av leksaksbilar, eller rättare sagt modellbilar, från Autoart och scannat in dessa. På en bild som en användare postade på Neogaf så ser man undersidan på en Nissan Skyline R34 GTR. Autoarts logga, skalmodellen 1/18 samt Philips skruvhuvuden syns tydligt. Nu när detta har kommit fram så säger Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi via Twitter att: "loggan kommer att plockas bort vid nästa uppdatering. Anledningen? Det är pinsamt."Ja, snacka om att Polyphony Digital har gjort bort sig. Gjorde en animerad gif av bilden. Första rutan visar orginalbilden, den andra visar en ljusare bild så man ser bättre samt tillagd text.
Postad 08 december 2010 - 14:17
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
Om jag inte minns fel så har man väl på Polyphony Digital sagt att man tar detta med bilar på största allvar och att man skapar varje bil från grunden genom att ta hutlöst mycket fotografier och liknande av orginalet? Verkar dock som om man helt sonika har använt sig av leksaksbilar, eller rättare sagt modellbilar, från Autoart och scannat in dessa. På en bild som en användare postade på Neogaf så ser man undersidan på en Nissan Skyline R34 GTR. Autoarts logga, skalmodellen 1/18 samt Philips skruvhuvuden syns tydligt.
Nu när detta har kommit fram så säger Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi via Twitter att: "loggan kommer att plockas bort vid nästa uppdatering. Anledningen? Det är pinsamt."
Ja, snacka om att Polyphony Digital har gjort bort sig.
Gjorde en animerad gif av bilden. Första rutan visar orginalbilden, den andra visar en ljusare bild så man ser bättre samt tillagd text.

Undrar om inte detta bara är ett skämt. Har inte kikat jättemycket, men här står samma: http://kotaku.com/57...-gran-turismo-5Dock med en update om påskägg ...
Postad 08 december 2010 - 17:05
Fireant
-
Fireant
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Undrar om inte detta bara är ett skämt. Har inte kikat jättemycket, men här står samma: http://kotaku.com/57...-gran-turismo-5 Dock med en update om påskägg ...
Inget påskägg. Kazunori Yamauchi säger själv via Twitter att det ska bort och att han skäms. Läs själv här.
Postad 08 december 2010 - 17:13
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Det är ju helt sjukt vilken perfektion som krävs i Nascar special eventet. Nötte mig till guld i Beginner och Intermediate men Advanced är ju sjukt svårt alltså! Lyckats ta brons i de två första men i det sista är jag inte ens i närheten av brons. Känns som minsta lilla sladd för mycket gör att man tappar enormt mycket. Kör med handkontroll och suget efter ratt är ju inte mindre nu alltså! Får nog bli en beställning på en G27a snart...
Postad 08 december 2010 - 17:29
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Äsch, jag tycker faktiskt inte att det är väldens big deal då bilarna, speciellt premiumbilarna, överlag är riktigt bra gjorda och väldigt lika sina autentiska förebilder. Det är en riktigt klantig designmiss dock och jag kan tänka mig att Yamauchi skäms en aning, men någon större del av underredet ser man ju typ aldrig, så det är ju ingen katastrof.
Postad 08 december 2010 - 17:31
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Äsch, jag tycker faktiskt inte att det är väldens big deal då bilarna, speciellt premiumbilarna, överlag är riktigt bra gjorda och väldigt lika sina autentiska förebilder. Det är en riktigt klantig designmiss dock och jag kan tänka mig att Yamauchi skäms en aning, men någon större del av underredet ser man ju typ aldrig, så det är ju ingen katastrof.
Om det är ett påskägg så är det ju helt medvetet gjort och en skoj grej.
Postad 08 december 2010 - 17:36
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Om det är ett påskägg så är det ju helt medvetet gjort och en skoj grej.
Ja, fast nu verkar det ju vara ett omedvetet påskägg... Inget påskägg. Kazunori Yamauchi säger själv via Twitter att det ska bort och att han skäms. Läs själv här.
Postad 08 december 2010 - 17:56
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
gå in i garaget till din bil o sen tuning..prylarna finns kvar men dom är bara utbytta mot standard.
såg det sen, det var ju tur
Postad 08 december 2010 - 19:11
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Fick äntligen min Audi-kod (antar jag) från Elgiganten. Skrev in den just och den FUNKAR INTE!!! Jag tror jag blir tokig på Elgiganten, två veckor har gått och fortfarande ingen Stealth-bil.
Postad 08 december 2010 - 19:50
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Fick äntligen min Audi-kod (antar jag) från Elgiganten. Skrev in den just och den FUNKAR INTE!!! Jag tror jag blir tokig på Elgiganten, två veckor har gått och fortfarande ingen Stealth-bil.
hoppas du skrev exakt som koden ska vara..med tex stora bokstäver osv
Postad 08 december 2010 - 19:51
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
hoppas du skrev exakt som koden ska vara..med tex stora bokstäver osv
Självklart. Gick finfint med chromeline-koden, raceoverallen och jaggan, men inte den här koden. Den hade antagligen använts stod det.
Postad 08 december 2010 - 20:03
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Självklart. Gick finfint med chromeline-koden, raceoverallen och jaggan, men inte den här koden. Den hade antagligen använts stod det.
Har den använts så har den används, kontakta Elgiganten igen.
Postad 08 december 2010 - 20:07
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Har den använts så har den används, kontakta Elgiganten igen.
Skrev ett ganska surt inlägg, får se om de svarar på det, tvivlar.
Postad 08 december 2010 - 20:10
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
********! Missade GULD precis på AMG School Intermediate hela varvet 7:05.432. Gränsen går på 7:05  Har nog suttit och kört 7 timmar. Man kan ju inte nöja sig med silver när man har guld på de andra
Edit: Level 13 är jag förövrigt
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 08 december 2010 - 20:12.
Postad 08 december 2010 - 20:30
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
********! Missade GULD precis på AMG School Intermediate hela varvet 7:05.432. Gränsen går på 7:05 Har nog suttit och kört 7 timmar. Man kan ju inte nöja sig med silver när man har guld på de andra
Edit: Level 13 är jag förövrigt
tror ekaa hade 7:05.050 på den vad tror du han han kände efter det?
Postad 08 december 2010 - 20:50
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
JAAAAAA!!!! 7:04.156! Men då var jag rejält ute och cyklade i sista två kurvorna... ner mot 7:02 borde jag kunna göra  men det får bli senare, nu måste jag vidare i spelet efter suttit fast i 2 dagar.
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 08 december 2010 - 20:51.
Postad 08 december 2010 - 21:03
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
JAAAAAA!!!! 7:04.156! Men då var jag rejält ute och cyklade i sista två kurvorna... ner mot 7:02 borde jag kunna göra men det får bli senare, nu måste jag vidare i spelet efter suttit fast i 2 dagar.
Bra jobbat! Grattis!
Postad 08 december 2010 - 21:08
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Bra jobbat! Grattis! 
Tack! Skakar fortfarande så här en 20 min efter. Nu ska man bara fundera ut vad man ska slösa alla pengar på  En GTR? RUF? eller kanske en Italia som verkar populär? Slutar väl med att man köper flera roliga bilar bara för skojs skull, som man sedan aldrig får tävla med
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 08 december 2010 - 21:10.
Postad 08 december 2010 - 21:17
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jag är riktigt imponerad Eason. Själv får jag nöja mig med ett silver så länge tills jag orkar ta tag i guldjakten.  Bra jobbat!
Postad 08 december 2010 - 21:24
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
känns som att jag ska ta och fixa det där guldet innan det är för många som har det
Postad 08 december 2010 - 21:39
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Hahaha, han blev nog tom och satt tyst bara. Eller inte.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|