Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 22 December 2011 - 16:15

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
För att återknyta till dogtags så hittade jag den här, den tyckte jag var så skön att jag numera använder den. Tidigare så har jag haft mitt namn + en blank men denna var ju så rolig :)

http://battlelog.bat.../202114248/ps3/

Vet inte om det blev rätt nu så att alla kan se

Postad 22 December 2011 - 16:26

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Haha, jag bytte just till samma själv i förrgår :)

Postad 22 December 2011 - 19:47

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Haha, jag bytte just till samma själv i förrgår :)

Same here... :)

Heeelt off topic så förstör Fabian Bengtsson min julkänsla...

Postad 22 December 2011 - 21:05

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Same here... :)

Heeelt off topic så förstör Fabian Bengtsson min julkänsla...

Haha ja , Fabian´s reklamer borde anmälas för förargelseväckande beteende. Nu både blundar jag och håller för öronen om jag inte hunnit byta kanal när de reklamerna dyker upp! Dags för han att kidnappas igen kanske? :)

Postad 23 December 2011 - 01:02

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
never mind

Redigerat av OWC, 23 December 2011 - 01:10.

Postad 23 December 2011 - 09:49

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Är det bara jag som inte ser på tv som helt har missat denne Fabian som alla älskar så?

Postad 23 December 2011 - 10:02

psycho_nr1
  • psycho_nr1
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Har en orörd kopia av BF3 till PS3 som jag gärna byter mot Skyrim!

Postad 23 December 2011 - 10:11

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Tro mig, du har inte missat nåt....

Eller snarare, var glad för det!

Postad 23 December 2011 - 15:29

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Är det bara jag som inte ser på tv som helt har missat denne Fabian som alla älskar så?

Tips, han finns inte med i BF3 ;)

Postad 23 December 2011 - 15:48

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Hade han funnits där hade han nog varit den mest jagade på servern ;)

Att ta dogtags från DICE-folk är mindre intressant än att ta en från Fabian.

Redigerat av masse70, 23 December 2011 - 15:49.

Postad 23 December 2011 - 17:57

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Är det bara jag som inte ser på tv som helt har missat denne Fabian som alla Älskar så?

Du är inte ensam! Inte konsumerat tv på åratal.

Har en orörd kopia av BF3 till PS3 som jag gÄrna byter mot Skyrim!

Bytestråden! Kommer nog bli av med den där snabbare än här då de flesta av oss spelar Bf3. :-D

Postad 23 December 2011 - 19:43

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Tips, han finns inte med i BF3 ;)

Kan vara därför!

Nedan, du kan ju se till att ha mikrofonen laddad din ohyfsade bäfver, surrade ju som fasen med dig men inte ett enda svar förräns ~2 timmar senare via psn :)

GG igår förresten.

Postad 23 December 2011 - 20:52

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Tror det är dags att göra en vett och etikett lista som ska publiceras offentligt på någon server. Det är något hårresande att se hur vissa uppför sig online.

Folk som skjuter i tomma intet med vapen/tank och avslöjar ens position utan anledning.
Engineers som sitter med i tank och skjuter kulspruta på fiende tank istället för att gå ur och reparera.
Medics och assaults som inte ger ammo eller hälsa på begäran. Köp ett par riktigt hörlurar så ni hör bättre!
Lampor som ska lysas i ansiktet på andra. Det finns en av knapp, använd den!
Om jag sitter som förare i tank, går ut och reparerar så vill jag sedan hoppa in som förare igen, inte skytt.
Tar fordon från startplatts och åker iväg, ensamma. Det finns plats för flera lagkamrater så vänta på dem.

Men jag tror att det jag blir mest förbannad på är alla (värsta svordomen ni kan komma på) som ser mig jaga en fiende for att kniva honom. Så skjuter dom honom...
Kan man inte bara fatta läget och skjuta mot någon annan istället och låta mig få sätta kniven i fienden. Så jävla XP kåt kan man inte vara!!!

Listan kan göras lång. Ibland undrar jag om logiskt tänkande inte existerar i ens omgivningen.

Om någon redan kommit över en BF3 vett och etikett lista så publicera gärna den! :-)

Postad 23 December 2011 - 21:02

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Nu tycker jag du utstrålar negativ energi ;)

Äsch, är väl bara spela med professionella om man stör sig på sådant.

Postad 23 December 2011 - 22:24

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Kan vara därför!

Nedan, du kan ju se till att ha mikrofonen laddad din ohyfsade bäfver, surrade ju som fasen med dig men inte ett enda svar förräns ~2 timmar senare via psn :)

GG igår förresten.

Lite epic fail från min sida - hade hs mute innan jag bytte till er "sida". Glömde därefter att slå på det :blush:
Så jag pratade med dig men fick heller aldrig några bra svar :D

Vem var han med det "konstiga" namnet?

Postad 23 December 2011 - 23:09

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Nu tycker jag du utstrålar negativ energi ;)

Äsch, är väl bara spela med professionella om man stör sig på sådant.

Om du känner någon som yrkesmässigt spelat Battlefield 3 så får du gärna presentera oss. Tills dess så vore det bra att man hade en vett och etikett "mall" att gå efter.

Vi kanske alla kan skriva en sådan för att hjälpa de som inte känner till spelet?

Postad 24 December 2011 - 00:28

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Men jag tror att det jag blir mest förbannad på är alla (värsta svordomen ni kan komma på) som ser mig jaga en fiende for att kniva honom. Så skjuter dom honom...
Kan man inte bara fatta läget och skjuta mot någon annan istället och låta mig få sätta kniven i fienden.

:blush:

Postad 24 December 2011 - 00:52

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Om du känner någon som yrkesmässigt spelat Battlefield 3 så får du gärna presentera oss. Tills dess så vore det bra att man hade en vett och etikett "mall" att gå efter.

Vi kanske alla kan skriva en sådan för att hjälpa de som inte känner till spelet?

Det finns väl många professionella klaner som spelar så vis.

Du får tänka på at många spelar endast för att det är kul och istället för att lyfta på varningens finger och säga "Så får du inte göra" så kan man väl istället låta dessa spela som de göra och söka sig till likasinnade?

Postad 24 December 2011 - 01:25

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Det finns väl många professionella klaner som spelar så vis.

Du får tänka på at många spelar endast för att det är kul och istället för att lyfta på varningens finger och säga "Så får du inte göra" så kan man väl istället låta dessa spela som de göra och söka sig till likasinnade?

Som spelar så vis?

Det är en självklarhet att man ska spela för det är roligt. Det är trotts allt ett spel. Någon som sagt något annat?
Däremot så är det inte fel på att ha lite riktlinjer som enkelt förklarar för okunniga spelare hur man enklare hjälper sitt lag. Så kallad vett och etikett. Regler där man förklarar och ger tips på hur man kan (för att hjälpa sitt lag) hantera sina klasser och minska irritationen hos andra spelare.

Redigerat av Numero2, 24 December 2011 - 02:53.

Postad 24 December 2011 - 01:58

f0rsb3rg1
  • f0rsb3rg1
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Läst igenom en massiv wall of text nu och kan bara konstatera att det verkligen behövs vett och etikett när man gibbar. Klarar inte av att spela med spelare som inte kan följa det lilla som Mikael skriver om här, de kan officiellt fara åt ****. De enbart förstör och försvårar allting.
Och hur roligt är det att spela då?

Kan även lägga till något till listan: Spela efter spelvarianten! Om ens jobb är att eliminera eller försvara en M-Comm måste man göra det och inget annat, Lämnar man objektet för att leta kills någon annanstans kan man lika gärna köra TDM istället PUNKT

Postad 24 December 2011 - 02:23

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Ett problem är att det är alldeles för otydligt när folk behöver ammo eller hälsa (hej, hej). Jag hör väldigt sällan när någon skriker efter ammo eller medic, och jag har ett bra headset. Jag tycker att det var mycket tydligare i BC2, kanske händer det mer saker hela tiden i BF3 så att skriken drunknar. Jag skulle vilja ha mer detaljerade inställningar för olika ljud så att man kan justera upp och ned vilka man vill förstärka och förminska. Även minikartan tycker jag bidrar till förvirring, jag tycker den är för otydlig.

Postad 24 December 2011 - 02:42

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Lite epic fail från min sida - hade hs mute innan jag bytte till er "sida". Glömde därefter att slå på det :blush:
Så jag pratade med dig men fick heller aldrig några bra svar :D

Vem var han med det "konstiga" namnet?

Oh jag vet inte, kommer inte ihåg vem jag spelade med igår förutom dig?

Gick rätt smutt igår måste jag säga, gick dock fasen så mycket bättre idag dock.

Postad 24 December 2011 - 02:59

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Ett problem är att det är alldeles för otydligt när folk behöver ammo eller hälsa (hej, hej). Jag hör väldigt sällan när någon skriker efter ammo eller medic, och jag har ett bra headset. Jag tycker att det var mycket tydligare i BC2, kanske händer det mer saker hela tiden i BF3 så att skriken drunknar. Jag skulle vilja ha mer detaljerade inställningar för olika ljud så att man kan justera upp och ned vilka man vill förstärka och förminska. även minikartan tycker jag bidrar till förvirring, jag tycker den är för otydlig.

Instämmer helt. Det är otydligare i BF3 än jämförelsevis BC2. Däremot så bör man förstå vad det är frågan om när man skjuter på lagkamraten med handpistolen eller "blixtrar" honom i ansiktet med lampan. Det är sedan gammalt att det betyder ge mig ammo/hälsa. Sen om man ropat över 10 gånger så hör man tillslut om man är uppmärksam nog.

Jag har hörlurar och hör ganska snabbt. Jag är ju medveten om mitt klassval. :-)

Men det här är ju bara en punkt av många som är problemet så vi lägger inte så mycket vikt på det.

Postad 24 December 2011 - 03:01

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Läst igenom en massiv wall of text nu och kan bara konstatera att det verkligen behövs vett och etikett när man gibbar. Klarar inte av att spela med spelare som inte kan följa det lilla som Mikael skriver om här, de kan officiellt fara åt ****. De enbart förstör och försvårar allting.
Och hur roligt är det att spela då?

Kan även lägga till något till listan: Spela efter spelvarianten! Om ens jobb är att eliminera eller försvara en M-Comm måste man göra det och inget annat, Lämnar man objektet för att leta kills någon annanstans kan man lika gärna köra TDM istället PUNKT

Det tråkigaste måste ju ändå vara att titta på den där förbenade spawncountern, förutom texten rörande knivningen så håller jag med Numero2.

Min regel är att alltid skjuta så fort jag ser någon, så mycket enklare än att kniva och jag vet inte hur många gånger jag dött på grund av att folk ska kniva personen som skjuter på mig istället för att bara sätta ett par skott i rövva på fienden. Så jag uppskattar att det skjuts :)

God Jul på er alla!

Postad 24 December 2011 - 07:35

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Det tråkigaste måste ju ändå vara att titta på den där förbenade spawncountern, förutom texten rörande knivningen så håller jag med Numero2.

Min regel är att alltid skjuta så fort jag ser någon, så mycket enklare än att kniva och jag vet inte hur många gånger jag dött på grund av att folk ska kniva personen som skjuter på mig istället för att bara sätta ett par skott i rövva på fienden. Så jag uppskattar att det skjuts :)

God Jul på er alla!

Haha Thomasson, jag tror inte du insett hur spännande det är att jaga vissa personer med kniven framme.

Man ser sitt byte på anstånd springandes. Helt omedveten om att Högberg tar upp jakten. Tar in siktet för att se vem fienden är och får upp namnet "f0rsb3rg1/bolocak/robotlord". Pulsen ökar. Adrenalinet pumpas ut i kroppen. Man kommer närmre och närmre sitt byta och så *POW* *SPLAT* kniven rätt i bröstet. Ner faller fienden och upp stiger handen, hållandes en dogtag vackrare än något annat. Ett skrik i hörluren så vackert och rogivande och nästan euforisk "NEEEJ SKÄMTAR DU? JÄVLA H*RA, HÖGBERG! INTE IGEN!!!!!! FAAAN!"

Den lyckan är svårslagen. Man vet att offret inombords fått ett hål i själen och kan enbart repareras med en liknande handling där jag blir offret istället. Men det sker inte allt så ofta. MOHAHAHAH

God jul på er gubbar!

Ps. Knivade f0rsb3rg1 tre gånger i rad i förrgår. En tidig julklapp som jag kommer leva länga på. Ds

Redigerat av Numero2, 24 December 2011 - 07:41.

Postad 24 December 2011 - 09:19

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
God Jul kära vänner!!

Postad 24 December 2011 - 09:41

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

God Jul kära vänner!!

God Jul påre! Och alla andra! :)

Postad 24 December 2011 - 12:24

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Ett problem är att det är alldeles för otydligt när folk behöver ammo eller hälsa (hej, hej). Jag hör väldigt sällan när någon skriker efter ammo eller medic, och jag har ett bra headset. Jag tycker att det var mycket tydligare i BC2, kanske händer det mer saker hela tiden i BF3 så att skriken drunknar. Jag skulle vilja ha mer detaljerade inställningar för olika ljud så att man kan justera upp och ned vilka man vill förstärka och förminska. Även minikartan tycker jag bidrar till förvirring, jag tycker den är för otydlig.

Jag har väl för mig att det dyker upp iconer på kartan på folk som behöver ammo, så om du e support så ska du ryggmärgsmässigt slänga ut ammo om du ser en ammo-icon på kartan bredvid dig.. =)

Om inte annat så släng slentrianmässigt ut ammo/medpacks så vet du att folk i din närhet alltid har det tillgängligt. Det kostar ju liksom inget att slänga ut det.

....förutom det faktum att du ropar högt och ljuvligt "Here, take som ammo" så halva kvarteret hör det, inklusive folk som man helst hoppas inte ska höra det.
Det är kul om man smyger nånstans i närheten av fiendena så kommer nån lirare och skriker "Here, take some ammo!" med klingande amerikansk röst mitt i det ryska lägret.. :P

...och God Jul!<tm> apprpå det!!

Postad 25 December 2011 - 10:51

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Jag har väl för mig att det dyker upp iconer på kartan på folk som behöver ammo, så om du e support så ska du ryggmärgsmässigt slänga ut ammo om du ser en ammo-icon på kartan bredvid dig.. =)

Ja, det gör det. Tror det är en blinkande ammo-ikon t.om.

Hände mig för några dagar sedan, var inne i ett flow med flera kills på raken och fick slut på all ammo, kniv i all ära men den funkar inte optimalt i alla lägen :D. Iallafall, så tryckte jag på select för att begära ammo till en snubbe, t.om knivade mot han för att få uppmärksamhet. Men ICKE, han vägrade släppa ammolådan. Riktigt jävla störande och ett typexempel på en person som inte förstår vad spelet går ut på. Tillbaks till COD med dig. När jag väljer klass så spelar jag den klassen för att "göra mitt jobb", folk verkar inte förstå att man får rejält bra med poäng genom heal och revives t.ex.

PSN: falcen

Redigerat av Falcy, 25 December 2011 - 10:53.

Postad 25 December 2011 - 23:06

f0rsb3rg1
  • f0rsb3rg1
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Haha Thomasson, jag tror inte du insett hur spännande det är att jaga vissa personer med kniven framme.

Man ser sitt byte på anstånd springandes. Helt omedveten om att Högberg tar upp jakten. Tar in siktet för att se vem fienden är och får upp namnet "f0rsb3rg1/bolocak/robotlord". Pulsen ökar. Adrenalinet pumpas ut i kroppen. Man kommer närmre och närmre sitt byta och så *POW* *SPLAT* kniven rätt i bröstet. Ner faller fienden och upp stiger handen, hållandes en dogtag vackrare än något annat. Ett skrik i hörluren så vackert och rogivande och nästan euforisk "NEEEJ SKÄMTAR DU? JÄVLA H*RA, HÖGBERG! INTE IGEN!!!!!! FAAAN!"

Den lyckan är svårslagen. Man vet att offret inombords fått ett hål i själen och kan enbart repareras med en liknande handling där jag blir offret istället. Men det sker inte allt så ofta. MOHAHAHAH

God jul på er gubbar!

Ps. Knivade f0rsb3rg1 tre gånger i rad i förrgår. En tidig julklapp som jag kommer leva länga på. Ds

Anser att det är slutdiskuterat innan diskussionen startat om knivningar mot mig, jag har också känslor. Vidare.
Håller helt med Ola Thomasson här, bättre skjuta än illa kniva!, om situationen nu kräver snabba skott.

Angående health och ammo, visst kommer det upp en liten ikon över spelare som behöver påfyllning?!
Det är en bra hint så man även kan hjälpa andra i laget än bara sin squad.

Postad 26 December 2011 - 01:26

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Hahahahahaha att spela MOT MHBare är ju ofattbart underhållande. Man ser verkligen vilka som utmanar sig själva och de som....tja, är mindre talangfulla. :-D

Redigerat av Numero2, 26 December 2011 - 01:31.

Postad 26 December 2011 - 01:35

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Anser att det är slutdiskuterat innan diskussionen startat om knivningar mot mig, jag har också känslor. Vidare.
Håller helt med Ola Thomasson här, bättre skjuta än illa kniva!, om situationen nu kräver snabba skott.

Angående health och ammo, visst kommer det upp en liten ikon över spelare som behöver påfyllning?!
Det är en bra hint så man även kan hjälpa andra i laget än bara sin squad.

Det är inte bättre eller mer effektivt att kniva än skjuta om man gör det vid rätt tillfälle. Anser att kniven är en del av spelet och något man ska lära sig att hantera. Men jag gillar att utforska spelet och bli duktig på allt än att bara fokusera mig på 1-3 vapen. Alla är vi olika.

Postad 26 December 2011 - 09:33

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Jäklar vad kul runda jag spelade igår, det var fullt ös på metro och hela rundan kändes som den gick över på 5 sekunder.

sedan kom det en som ville spela med mig, fick en invite så vi kunde köra med varandra.
Nu brakar ****t lös.. kommer aldrig i samma squad eller ens i samma lag... varför har dem inte fixat detta ännu för!? );

Postad 26 December 2011 - 11:47

StoraKrokodilen
  • StoraKrokodilen
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
En fråga, när man ska ut ur pansarvagnen. Finns det något sätt att bestämma vilken riktning man hoppar ut ur. Händer ganska ofta att man hoppar ut framför när man ska ut och reparera, vilket ofta slutar med att man dör ganska omgående.

Postad 26 December 2011 - 14:06

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

En fråga, när man ska ut ur pansarvagnen. Finns det något sätt att bestämma vilken riktning man hoppar ut ur. Händer ganska ofta att man hoppar ut framför när man ska ut och reparera, vilket ofta slutar med att man dör ganska omgående.

håll in styrkorset(åt det hållet du vill hoppa ur) och tryck sedan cirkel.

Postad 27 December 2011 - 00:27

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

After playing with and without fore grip on my FAMAS, not sure I could nerf it enough lol. Hmm, this one is a biiiiiiiiiit OP

https://twitter.com/#!/Demize99/status/151423591269924864

Skönt att man kommer på det nu :D

Postad 27 December 2011 - 09:53

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Nej men han har helt fel, de är bara hagelbössorna med frags som är over poverd .

Postad 27 December 2011 - 11:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

https://twitter.com/...423591269924864

Skönt att man kommer på det nu :D

Tycker att F2000 och AEK, ger samma effekt faktiskt F2000 är fasen hetare i närstrider till och med

Postad 27 December 2011 - 13:23

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Nej men han har helt fel, de är bara hagelbössorna med frags som är over poverd .

Folk som jag möter med min PP-19 tycker nog att PP-19 e OP :P
Det handlar mest om vem som hanterar vapnet, men hagel med frag, där lämnar jag statistiken att tala för sig själv.

Postad 27 December 2011 - 13:43

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Den där f-rb-nn-de j-vla USAS-12!!!

Själv är jag inte i närheten av level 43 så därför jagar jag 5 kills till med BTR-90 för att låsa upp MK3A1, sen har jag en chans att muppa mig också...

Postad 27 December 2011 - 14:25

lavv
  • lavv
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

håll in styrkorset(åt det hållet du vill hoppa ur) och tryck sedan cirkel.

Väääääärt!

Postad 27 December 2011 - 14:45

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Den där f-rb-nn-de j-vla USAS-12!!!

Själv är jag inte i närheten av level 43 så därför jagar jag 5 kills till med BTR-90 för att låsa upp MK3A1, sen har jag en chans att muppa mig också...

Tycker inte USASen är så farlig faktiskt, nog för att jag har nyttjat den själv rätt mycket men det finns bättre vapen. Sedan jag slutade använda den så har det gått så mycket bättre :)

M1911 HANDKANONEN!

psn: thomasson

Postad 27 December 2011 - 14:50

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Jag kör med M1911 med supressor, men ger inte det lägre skada? Och när jag väl plockar fram pickan är förhoppningsvis motståndaren redan groggy efter ett par träffar så jag funderar på om inte M1911 med ficklampan borde vara bättre. Dessutom röjer man sig inte eftersom man inte har pickan framme hela tiden, och teammates behöver inte bli arga om man skulle råka blända dem...

Postad 27 December 2011 - 14:52

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jag kör med M1911 med supressor, men ger inte det lägre skada? Och när jag väl plockar fram pickan är förhoppningsvis motståndaren redan groggy efter ett par träffar så jag funderar på om inte M1911 med ficklampan borde vara bättre. Dessutom röjer man sig inte eftersom man inte har pickan framme hela tiden, och teammates behöver inte bli arga om man skulle råka blända dem...

Klart du ska ha en portabla solen monterad, den är ju hur grym som helst! Fienden vet redan vart du är när det gått så långt så du drar fram pickadollen så ljuddämparen tillför inte så mycket.

Postad 27 December 2011 - 14:57

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Klart du ska ha en portabla solen monterad, den är ju hur grym som helst! Fienden vet redan vart du är när det gått så långt så du drar fram pickadollen så ljuddämparen tillför inte så mycket.

Ahaa, så du är en sån där flash-noob alltså.....det trodde jag inte om dig ;)

Hatar dom.....

Postad 27 December 2011 - 15:06

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ahaa, så du är en sån där flash-noob alltså.....det trodde jag inte om dig ;)

Hatar dom.....

Har den på pistolen ibland, av någon anledning sparar inte mitt spel min weaponsetup så jag får ändra hela tiden. Men man märker rätt fort att man har den på. Någon annan som har det problemet? Det började efter jag satt min vapen setup i menyn alltså inte ingame efter jag gjorde det så är den skitjobbig.

Gillar inte heller den portabla solen och jag ser hellre att dom nerfar den rejält än gör något annat med något vapen i spelet.

Men jag har faktiskt rds/holo, foregrip och laser på primärvapnet så visst flashar jag fienden det gör jag :) Men det hjälper mig att få upp farten på aimen.

Postad 27 December 2011 - 15:41

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
@Thomasson: för mig blir det också knas med weapon loadout men det är enbart på supportklassen av någon anledning. Det är säkert en ny bugg som tillkommit efter b2k, jag hade den inte innan.

Postad 27 December 2011 - 15:54

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
alla verkar springa omkring med USAS... jag lyckas inte hitta hur man låser upp den så man sj. får testa den? (:

Postad 27 December 2011 - 16:00

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

alla verkar springa omkring med USAS... jag lyckas inte hitta hur man låser upp den så man sj. får testa den? (:

Rank 44 är det va? Och den är inte så magisk, mötte folk som använde den igår och de lyckades förlora alla matcher ändå.

Postad 27 December 2011 - 16:52

CBR
  • CBR
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Jag har också vapenbuggen men bara på engineerklassen, får alltid börja med AKS-74u.

USAS är rätt skoj och bara kuta omkring med, man slipper iaf tänka - det är bara ösa på.

Redigerat av CBR, 27 December 2011 - 16:52.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.