Finns det några MMA-fans här?
4348 svar till detta ämne
Postad 20 November 2011 - 21:58
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Såg Akira´s sista match i huset!
Fan satt som på nålar måtte han inte vinna måtte han inte vinna. 
Men som tur var så gjorde han inte det men tyckte nästan synd om honom efteråt.
Fast har nästan börjat gilla honom nu men bara lite.
Gillar hans gameplan som han sa att Bisping skulle gilla.
Vilken jävla plan bara in och slugga på. Fan vilken lirare man kan fan inte annat än att gilla han "lite" i alla fall.
Postad 20 November 2011 - 23:38
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Vilken gala! Jag studsde runt i soffan som en idiot under Shogun/Hendomatchen! tänk om all MMA kunde vara såhär.
Har hört folk som ifrågasatt Shoguns hjärta förut... Men knappast efter den här matchen va?
Postad 21 November 2011 - 01:47
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Ja jäklar vilken fight. Fattar inte var Shogun fick de där extra krafterna mot slutet ifrån.
Gött med Wanderlei och Kampmann som vinnare med.
Postad 21 November 2011 - 06:48
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Helveté vilken gala (UFC 139)! Angående nästa gala så kommer resultaten här: Jon Jones vs. Lyoto Machida Frank Mir vs. Antônio Rodrigo Nogueira Tito Ortiz vs. Antônio Rogério NogueiraMark Hominick vs. Chan Sung Jung
Redigerat av Unregistered4a9b099f, 21 November 2011 - 06:49.
Postad 21 November 2011 - 09:23
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Postad 22 November 2011 - 14:42
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Det verkar som att det blir Munoz-Sonnen på UFC on Fox 2... Det känns väl rimligt att dessa herrar få gå minst en fight till innan de får möta Anderson. Jag vill helst se Anderson möta Hendo igen, efter det kan han möta Munoz eller Sonnen.
Postad 22 November 2011 - 14:58
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Det verkar som att det blir Munoz-Sonnen på UFC on Fox 2... Det känns väl rimligt att dessa herrar få gå minst en fight till innan de får möta Anderson. Jag vill helst se Anderson möta Hendo igen, efter det kan han möta Munoz eller Sonnen.
Anledningen är ju att Anderson säger sig vara skadad och att han inte kan gå match förrän nästa sommar, annars hade Sonnen-Anderson blivit av. Det pratades även om Sonnen-Palhares, det hade varit en mardröms-motståndare stilmässigt för Sonnen. Troligtvis kommer Anderson snabbt tillfriskna om Sonnen blir upptagen med en annan match, så vi får väl se vad som händer. Hendo-Shogun var verkligen årets bästa MMA-match, men Shogun borde haft 10-8 i sista ronden och fått oavgjort. Jag har aldrig sett Cung Le så otränad, vet inte om han har varit skadad. Bellators senaste gala hade troligtvis årets näst bästa MMA-match, Chandler-Alvarez. Otrolig match.
Postad 22 November 2011 - 15:06
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Säger sig vara skadad
Palhares vore inte optimal för Sonnen, men han borde ju klara av Munoz tycker jag. Iaf baserat på hur Munoz brottning såg ut mot Leben. Tror inte UFC vågar släppa upp Palhares i Fox-galan eftersom han är lite..... skum.
Munoz har bett i sin gnp och striking till skillnad från Sonnen, men i brottningen är ju Sonnen jäkligt mycket bättre så det bör väl inte vara något snack?
Jag får kanske lägga in en brasklapp ifall Sonnen kör med eget testo, i så fall kanske Munoz kan hota. Annars Sonnen 30-27.
Postad 23 November 2011 - 14:24
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Reza Madadi mot Rafaello Oliveira på UFC on FX den 20 januari.
Sverige börjar bli mer och mer aktuellt i UFC nu minsann.
Postad 23 November 2011 - 14:26
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Visst fasen klappade han, den killen är verkligen dummast av alla i mma. Han är så bränd att man bara sitter och skakar på huvudet... Bisping är ett geni i jämförelse.
och det säger fan jävligt mycket haha!
Postad 23 November 2011 - 17:40
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
och det säger fan jävligt mycket haha! 
sett lite olika vinklar om det där så ser det inte ut som en klapp, dock så drar han ju ner motståndarens knäskydd.. lika fel det (:
Postad 04 December 2011 - 12:45
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
TUF finalen som gick i morse, och då framför allt huvudmatchen, Bisping vs Miller
Tror jag för tillfället nöjer mig med att upprepa smileyn, det räcker så
Postad 04 December 2011 - 13:19
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Jag kollar ju alltid resultatet på Bisping-fighter innan jag ser dom för att undvika att bli förbannad, därför hoppar jag över den här! Men jag gläds åt att du är glad iaf
För er som gillar boxning, se Cotto-Margarito som gick inatt. Grym fight!
Postad 04 December 2011 - 13:50
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Jag kollar ju alltid resultatet på Bisping-fighter innan jag ser dom för att undvika att bli förbannad, därför hoppar jag över den här! Men jag gläds åt att du är glad iaf 
För er som gillar boxning, se Cotto-Margarito som gick inatt. Grym fight!
Lätt tycka saker om de man inte väljer att se på  Tycker gott du kan se den, du som tycker att Bisping bara backar
Postad 04 December 2011 - 13:57
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Jag har inte hört alla låtar med Justin Bieber heller, men har trots det åsikter kring honom
Bisping ser jag inte längre några fighter med för jag avskyr karln, däremot är det fullt möjligt att detta var en betydligt bättre insats än vad man är van vid. Han avslutade ju trots allt Miller vilket inte går att snacka bort. Men jag kommer inte se eländet för det.
Postad 04 December 2011 - 14:32
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Jag har inte hört alla låtar med Justin Bieber heller, men har trots det åsikter kring honom 
Bisping ser jag inte längre några fighter med för jag avskyr karln, däremot är det fullt möjligt att detta var en betydligt bättre insats än vad man är van vid. Han avslutade ju trots allt Miller vilket inte går att snacka bort. Men jag kommer inte se eländet för det.
Rätt dålig jämförelse  Alltså, han lyckades ju inte slå ut, knocka Miller men ansiktet såg inte vackert ut, rätt trasig såg han ut..Sen tål Miller lite stryk... Trodde Mayhem skulle vinna matchen men han blev snabbt lite trött vilket Bisping inte såg ut att bli.. Faktiskt så tror jag det var Bispings bästa fight i ufc..
Postad 04 December 2011 - 14:37
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Tycker det var en klockren jämförelse  Enda skillnaden är att Bieber är top 5 i världen på att sälja skivor, Bisping är inte top 5 i världen på något!
Jag kommer som sagt inte kolla på fighten, men ett avslut är ett avslut och det kan man ju inte ta ifrån honom hur mycket man än ogillar honom. Är det dags för GSP att knyta ihop säcken snart också? Till och med Sonnen har ju klarat det
Postad 04 December 2011 - 15:55
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Inte svårt att se bra ut när man möter en värdelös motståndare som har cardio för en halv rond ..
Miller var ju så patetiskt dålig att jag häpnar.
Postad 04 December 2011 - 16:43
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Ja jag blev riktigt besviken att Miller fick soppatorsk redan i rond ett. Men han ville iaf inte komma med några ursäkter så lite heder trots den bedrövliga insatsen. Bisping sa ju iofs indirekt i intervjun efter fighten att han i dagsläget var för dålig för Andersson med...
Postad 04 December 2011 - 19:03
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Är Bisping för dålig för Andersson? hahaa...
Skiter en björn i skogen?
Postad 04 December 2011 - 19:08
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Jo Bisping borde inte ens va i samma Octagon som Silva
Postad 04 December 2011 - 19:36
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Fan va gnälliga ni är, Mayhem är inte en dålig fighter, dock med ett för dagen dåligt kardio..
Men det är ju så att ogillar man någon så finner man ett sätt att klaga 
Inte ens att någon erkänner att man inte är bra nog duger åt er gnällspikar..han säger ju faktiskt att han inte är bra nog, räcker inte det?
Forrest klarade några sekunder, Vitor klarade inte ens att få en tå på hakan utan att däcka, de ska nog inte heller vistas i octagonen samtidigt..
Postad 04 December 2011 - 20:12
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Att bli avslutad av Bisping är inget bra kvitto, kolla på de som Bisping lyckats få till avslut mot... Det är inte direkt Hall of Fame-gubbar!
Postad 05 December 2011 - 10:41
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Att bli avslutad av Bisping är inget bra kvitto, kolla på de som Bisping lyckats få till avslut mot... Det är inte direkt Hall of Fame-gubbar!
Vet inte vad det var med Mayhem. Första ronden var jämn, men Mayhem var i princip helt slut sista minuten av rond 1 och resten av matchen var ju bara pinsam. Även Bisping var trött, men han orkade ju i alla fall slå slag och dominera Mayhem. Mycket märkligt att Mayhem blev så trött, han har ju gått 5 ronds matcher mot bl.a. Shields tidigare och hans cardio har ju alltid varit hans styrka.
Postad 05 December 2011 - 11:12
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tydligen så var Dana inte alls nöjd med Millers insats.
Han var inte säker att Miller skulle få en chans till i UFC
Postad 05 December 2011 - 11:51
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Blev bara ledsen av den fighten. Och man visste ju att Mayhems stand-up inte är mycket att hurra för men större delen av fighten så såg det riktigt amatöraktigt ut.
Tror att han fick en ganska bra adrenalindump inför och under första ronden och därmed brände tanken totalt. Hoppas att han får en fight till iaf.
Postad 07 December 2011 - 22:12
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
GSP skadad...  Borta 10 månader, främre korsbandet har tydligen rykt. Med Chael Sonnen-logik så fejkar han skada för att slippa möta Nick Diaz?
Postad 07 December 2011 - 22:33
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Don`t be scared homie
Fasen vad trist *suckar*
Dock är jag riktigt pepp inför helgens gala men tyvärr jobbar jag natt så jag måste hålla mig från att gå ut på internet
Postad 08 December 2011 - 08:03
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
GSP skadad... Borta 10 månader, främre korsbandet har tydligen rykt. Med Chael Sonnen-logik så fejkar han skada för att slippa möta Nick Diaz? 
Nja går inte att jämföra deras skador. GSP's är ju allvarlig, Anderson har ju bara semester tills dess att UFC erbjuder honom Bisping, då blir han frisk och fightklar på några dagar. Men inte helt omöjligt att GSP känner pressen, var det inte Randy C som tippade att Diaz skulle spöa GSP. Han brukar ha rätt i sina tips. Det blir ju föresten ett nytt bälte utdelat i 170 pounds till vinnaren av Condit-Diaz. Vi får se om GSP kan gå match igen efter dessa 10 månader, 18 månader efter hans förra match. Frågan är om han kan komma tillbaka.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 08 December 2011 - 08:11.
Postad 08 December 2011 - 08:29
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Nja går inte att jämföra deras skador. GSP's är ju allvarlig, Anderson har ju bara semester tills dess att UFC erbjuder honom Bisping, då blir han frisk och fightklar på några dagar. Men inte helt omöjligt att GSP känner pressen, var det inte Randy C som tippade att Diaz skulle spöa GSP. Han brukar ha rätt i sina tips.
Det blir ju föresten ett nytt bälte utdelat i 170 pounds till vinnaren av Condit-Diaz. Vi får se om GSP kan gå match igen efter dessa 10 månader, 18 månader efter hans förra match. Frågan är om han kan komma tillbaka.
Hehe, jag visste väl att du skulle nappa   Angående det med GSP, hoppas verkligen att han kommer tillbaka till hundra procent. Jag vill se den tråkmånsen slagen sönder och samman, inte att han slutar pga skada.
Postad 08 December 2011 - 09:42
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Hehe, jag visste väl att du skulle nappa 
Angående det med GSP, hoppas verkligen att han kommer tillbaka till hundra procent. Jag vill se den tråkmånsen slagen sönder och samman, inte att han slutar pga skada.
Nappa och nappa, det är bara sanningar. Anderson ser ju inte så jätteskadad ut här och det är ganska nyligen. Är detta din favorit? http://www.youtube.com/watch?v=a9Z0VG2ahGE http://www.youtube.com/watch?v=IOO6p-CN1YE
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 08 December 2011 - 09:45.
Postad 08 December 2011 - 09:52
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Haha, ja det där med Bieber är verkligen pinsamt  MEN, jag vet inte om du haft en axelskada någon gång, det är inte alltid den stör fullt ut i "vardagliga" rörelser (dessutom kan du gå på smärtstillande till vardags) - men om du ska t.ex. bänka eller boxas det kan vara omöjligt att använda den. Då ska man inte fightas, oavsett vad Sonnen (som förövrigt klappade i fighten och fuskade med prepp) sitter och gafflar om. Därför finner jag inte det konstigt att han är med i dom klippen, förutom just att det är med Bieber... På samma sätt som jag inte skulle lyfta på ögonbrynen om GSP var med i någon armbrytningstävling eller om han hade någon video där han låg och reppade bänk. Om han däremot var ute och körde intervaller hade jag börjat tveka på skadan...
Hur som helst hoppas jag att GSP kommer tillbaka i full form och att någon i WW spöar skiten ur honom.
Postad 08 December 2011 - 10:00
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Haha, ja det där med Bieber är verkligen pinsamt MEN, jag vet inte om du haft en axelskada någon gång, det är inte alltid den stör fullt ut i "vardagliga" rörelser (dessutom kan du gå på smärtstillande till vardags) - men om du ska t.ex. bänka eller boxas det kan vara omöjligt att använda den. Då ska man inte fightas, oavsett vad Sonnen (som förövrigt klappade i fighten och fuskade med prepp) sitter och gafflar om. Därför finner jag inte det konstigt att han är med i dom klippen, förutom just att det är med Bieber... På samma sätt som jag inte skulle lyfta på ögonbrynen om GSP var med i någon armbrytningstävling eller om han hade någon video där han låg och reppade bänk. Om han däremot var ute och körde intervaller hade jag börjat tveka på skadan... 
Hur som helst hoppas jag att GSP kommer tillbaka i full form och att någon i WW spöar skiten ur honom.
Jo jag vet, skojar bara. Dock extremt pinsamt att han är vän med Bieber. Det är tufft att komma tillbaks från långvarig skada och dessutom troligtvis ställas mot Diaz direkt som är en cardio-maskin, så jag tror att han förlorar den matchen. Men han är ju inte gammal så han kommer säkert komma tillbaks i gammal form så småningom.
Postad 08 December 2011 - 10:03
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Mmm, jag kan nog inte komma på någon värre att vara "kompis" med än Bieber. Det skulle vara dom dårarna i Black Eyed Peas isf, dom är verkligen avskyvärda. Snart hänger han väl med dom också...  Verkar som att folk spekulerar kring att GSP kanske inte blir återställd, någon här som har koll på hur illa det är med en sån skada på främre korsbandet? Om han inte kommer ha samma nedtagningsförmåga är han ju rökt. Edit: http://forums.menshe...347/m/921102171 Det ser ju inte helt lysande ut det här, många där inne säger ju att knäet inte blir som förr. Men GSP lär ju få dom bästa läkarna i världen kombinerat med dom bästa sjukgymnasterna och dom bästa preparaten som krävs.
Redigerat av Kamui, 08 December 2011 - 10:13.
Postad 08 December 2011 - 10:22
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
För jäkligt med GSP. Tror inte heller att han kommer klara sig mot Diaz efter ett så pass långt uppehåll samt skada. Men jag hoppas på det iaf. Satt och kollade på denna igår btw  http://youtu.be/VLOet4V6fio Verkar som att folk spekulerar kring att GSP kanske inte blir återställd, någon här som har koll på hur illa det är med en sån skada på främre korsbandet? Om han inte kommer ha samma nedtagningsförmåga är han ju rökt.
Edit: http://forums.menshe...347/m/921102171 Det ser ju inte helt lysande ut det här, många där inne säger ju att knäet inte blir som förr. Men GSP lär ju få dom bästa läkarna i världen kombinerat med dom bästa sjukgymnasterna och dom bästa preparaten som krävs.
Korsband kan nog vara en av de jobbigaste skadorna kan jag tänka. Sen att man ska komma över rädslan för att det ska brista igen är nog inte helt lätt. Så om inte fysiskt så sitter det nog hårt psykiskt.
Redigerat av Birkanoff, 08 December 2011 - 10:25.
Postad 08 December 2011 - 10:22
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Mmm, jag kan nog inte komma på någon värre att vara "kompis" med än Bieber. Det skulle vara dom dårarna i Black Eyed Peas isf, dom är verkligen avskyvärda. Snart hänger han väl med dom också... 
Verkar som att folk spekulerar kring att GSP kanske inte blir återställd, någon här som har koll på hur illa det är med en sån skada på främre korsbandet? Om han inte kommer ha samma nedtagningsförmåga är han ju rökt.
Edit: http://forums.menshe...347/m/921102171 Det ser ju inte helt lysande ut det här, många där inne säger ju att knäet inte blir som förr. Men GSP lär ju få dom bästa läkarna i världen kombinerat med dom bästa sjukgymnasterna och dom bästa preparaten som krävs.
Precis, finns vissa som inte blivit återställda fullt efter men som vanligt beror det mest på läkaren som utför operationen (vilket metod med) och dina möjligheter till rätt och duktig rehabkompetent sjukgymnast vilket jag tror han i båda fallen går bästa möjliga. Hoppas med dock han kommer tillbaka 100% och kan ge oss DIAZ matchen som jag nu är helt knäckt över
Postad 08 December 2011 - 10:24
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Knän brukar vist vara knepiga.
Tveksam om han kommer tillbaka i samma form.
Tror inte han har en chans när han kommer tillbaka.
Skulle vara kul att veta exakt vad han gjort och vilken skada det är.
Nu är de väl mest rykten eller ?
Postad 08 December 2011 - 10:28
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Enligt läkaren så verkar det som att det främre brast helt och menisken fått sig en liten bristning.
Postad 08 December 2011 - 10:28
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
För jäkligt med GSP. Tror inte heller att han kommer klara sig mot Diaz efter ett så pass långt uppehåll samt skada.
Men jag hoppas på det iaf.
Satt och kollade på denna igår btw 
http://youtu.be/VLOet4V6fio
Korsband kan nog vara en av de jobbigaste skadorna kan jag tänka. Sen att man ska komma över rädslan för att det ska brista igen är nog inte helt lätt. Så om inte fysiskt så sitter det nog hårt psykiskt.
Hehe, ja den är faktiskt helt makalös. Helt otroligt.  Om Bisping skulle göra så på Anderson skulle jag nog dö. Knän brukar vist vara knepiga.
Tror inte han har en chans när han kommer tillbaka. Skulle vara kul att veta exakt vad han gjort och vilken skada det är. Nu är de väl mest rykten eller ?
Nja om man googlar GSP ACL så hittar man ju infon. Det verkar vara höger knä som är paj, men dyker inte GSP med vänster knä? Isf är det ju inte fullt så illa...
Postad 08 December 2011 - 10:29
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Knän brukar vist vara knepiga.
Tror inte han har en chans när han kommer tillbaka. Skulle vara kul att veta exakt vad han gjort och vilken skada det är. Nu är de väl mest rykten eller ?
läste på MMAfighting att det var vid en takedowndefense som det hände. han har inget att bevisa, fansen väntar på han. Han kommer inte ta matchen ASAP om nu inte UFC och DANA tvingar han men det tror jag inte då han är moneybringer till UFC. Han vet själv vilken kondition och träning han orkade med innan och kommer inte ta en fight innan han känner sig i form igen. han är en ut av få fighters som är sjukt pedant och planeringsgalen i UFC. som han säger ofta, han vill inte tillbaka till livet efter Matt Serra förlusten
Redigerat av Unregistered70c626f4, 08 December 2011 - 10:31.
Postad 08 December 2011 - 12:54
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Joo..Ser att det kommit ut mer info.
Också flera rykten att UFC är bokat den 14 April i globen
Torres cuttad från UFC pga ett mindre passande inlägg på twitter.
Sägs vara ett citat från serien It’s Always Sunny in Philadelphia.
"If a rape van was called a suprise van more women wouldn`t mind going for a ride in them,.Everyone like suprises"
Heheh....Var väl ändå inte såå farligt.
Jag tycker de var rätt roligt
Hade väl räckt med en ursäkt kan jag tycka.
Men de är väl såhär de är numera.
Redigerat av moparman, 09 December 2011 - 09:56.
Postad 10 December 2011 - 13:59
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Joo..Ser att det kommit ut mer info.
"If a rape van was called a suprise van more women wouldn`t mind going for a ride in them,.Everyone like suprises"
Heheh....Var väl ändå inte såå farligt. Jag tycker de var rätt roligt 
Hade väl räckt med en ursäkt kan jag tycka. Men de är väl såhär de är numera.
Är väl mer att nu när dem får vara med i finrummet så finns det inte plats för.. ja sådant d:
Postad 10 December 2011 - 14:20
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Är väl mer att nu när dem får vara med i finrummet så finns det inte plats för.. ja sådant d:
Konstigt då att Forrest Griffin kom undan med en reprimand för sin rape-tweet. "Looks like rape is the new missionary!"
Postad 10 December 2011 - 15:43
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Joo men hans kommentar handlade om att våldtäkt var så vanligt.
Sen hälsade han på ett center för utsatta kvinnor och donerade cash.
Men vist...De valde väl att statuera ett exempel med torres.
De kanske ändå inte var så nöjd med vad han presterat så
Postad 11 December 2011 - 11:13
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
UFC 140, damn!!
Riktigt bra gala, och extra kul att jag prickade resultaten såpass bra
Nu är det bara att se fram emot när Brock dominerar Overeem.
När är finalen i SF förresten?
Postad 11 December 2011 - 12:22
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Två riktigt grymma avslut i huvudmatcherna, två riktigt riktigt grymma avslut...EPIC
Postad 11 December 2011 - 12:32
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Två riktigt grymma avslut i huvudmatcherna, två riktigt riktigt grymma avslut...EPIC 
Absolut! Henderson twittrar: "Jag skulle vilja ta reda på om hans (Jones) käke är så hård som han tror, jag är redo att köra!"
Postad 11 December 2011 - 15:55
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Fan..Varför var jag tvungen att ta reda på resultatet innan jag sett galan
Pissdraken loosade..Var ju illa,illa,
Postad 11 December 2011 - 16:42
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Neeeej, man får inte kolla resultat i förväg, illa illa
Postad 11 December 2011 - 17:14
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Fast Bones Jones fick ändå erfara att inte ens han är odödlig.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|