Är nog bara att vänja sig att det är så här det kommer se ut när man lirar online. Men tycker ju att speltillverkarna borde tänka till lite när dom uppmuntrar till fusk, som med TI i MW2 t.ex.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 13 February 2010 - 12:12
Är nog bara att vänja sig att det är så här det kommer se ut när man lirar online. Men tycker ju att speltillverkarna borde tänka till lite när dom uppmuntrar till fusk, som med TI i MW2 t.ex.
Postad 13 February 2010 - 12:20
Säger mer om dig än om IW. Och nej, dom kommer att förlora pengar på att det glitchas, deras nästa spel kommer inte att sälja lika bra, så jag tror dom är rätt oroade faktiskt. Det har ju varit tydligt att dom vill rikta sig till en större skara med MW2, fusk tror jag skrämmer bort väldigt många användare.IW har inte gjort bort sig!! Dom har ju tjänat massor med pengar på MW2!!
Ang mitt inlägg innan detta. det kan vara så att dom jag spelade mot INTE hade fått uppdateringen ännu, alla har inte fått den och därför fortfarande kuns göra glitchen. Vi får väl hoppas på det iaf.
Postad 13 February 2010 - 12:50
Tyckte dock inte vi mötte glitchare på kvällen igår, dock var det väldigt många odödliga snubbar online som hackade fram 5 meter i taget :S
Den här känslan var det typ: http://www.youtube.c...feature=related
Redigerat av Unregistered78af1102, 13 February 2010 - 13:31.
Postad 13 February 2010 - 13:05
Hur svårt är det att få Care packages då?
Redigerat av Ebola, 13 February 2010 - 13:05.
Postad 13 February 2010 - 13:23
Säger mer om dig än om IW. Och nej, dom kommer att förlora pengar på att det glitchas, deras nästa spel kommer inte att sälja lika bra, så jag tror dom är rätt oroade faktiskt. Det har ju varit tydligt att dom vill rikta sig till en större skara med MW2, fusk tror jag skrämmer bort väldigt många användare.
Nu skrev jag ju med en smula ironi, men men...
Ja, är ju sant att det börjat köras med "försvarare" när det boostas!! Fattar fortfarande inte hur folk orkar hålla på o förstöra för andra hela tiden!!! Är ju iofs likadant i alla spel online nu för tiden!!
Postad 13 February 2010 - 18:29
Yesterday we reported that Infinity Ward released a patch for the Call of Duty: Modern Warfare 2 to fix the care package glitch for the Xbox 360. However, looking at some of our reader’s comments coming in, it seems that the patch has not fixed the glitch.
We had assumed that the patch would solve that annoying care package glitch, as well as the speed that you run when holding a marker grenade being slowed down to a more normal speed. For the most part gamers are happy with the results, but there are a select few who report that the problem still exists for them.
One of our readers said that he downloaded the patch, but still witnessed the glitch in full effect. Another of our readers assumes that Infinity Ward is aware of this and is already working on a new patch. However, this could take more than a month before Xbox 360 users will see it.
Postad 13 February 2010 - 18:44
Finns det nån källa?Modern Warfare 2: Xbox 360’s Patch FAILED To Fix Care Package Glitch
Yesterday we reported that Infinity Ward released a patch for the Call of Duty: Modern Warfare 2 to fix the care package glitch for the Xbox 360. However, looking at some of our reader’s comments coming in, it seems that the patch has not fixed the glitch.
We had assumed that the patch would solve that annoying care package glitch, as well as the speed that you run when holding a marker grenade being slowed down to a more normal speed. For the most part gamers are happy with the results, but there are a select few who report that the problem still exists for them.
One of our readers said that he downloaded the patch, but still witnessed the glitch in full effect. Another of our readers assumes that Infinity Ward is aware of this and is already working on a new patch. However, this could take more than a month before Xbox 360 users will see it.
Postad 13 February 2010 - 18:45
MW3 måste fan få iväg en multiplayer beta, annars kommer det vara samma visa om igen.
Postad 13 February 2010 - 19:16
Suck. Ok för att de blivit drabbade av att folk jtag-hackat sina boxar, men såna här glitchar skulle fan tagits hand om direkt. Detta är väl tredje patchen som hanterar CP glitchar?
MW3 måste fan få iväg en multiplayer beta, annars kommer det vara samma visa om igen.
Men ändå, borde dom inte lärt sig sen CoD4? Glitchar finns det massor av och folk kommer att utnyttja dom till tusen. Gillar man spelet så är ju det ända sättet att få en riktigt bra spel att spela ett gäng kompisar/vänner/bekanta etc. tyvärr går det inte alltid då alla spelar ju inet på samma tid.
Trött på detta nu och vill verkligen spela ett spel där skills räknas (som om jag hade några
Postad 13 February 2010 - 20:16
Modern Warfare 2: Xbox 360’s Patch FAILED To Fix Care Package Glitch
Spelade ngn match för att kolla uppdateringen och fick såklart redan i 1:a matchen se att care package glitchen INTE var åtgärdad! ;( Nä SISTA spelet i serien som jag köper!!
Postad 13 February 2010 - 20:33
Postad 13 February 2010 - 20:37
Kan bara hålla med dig.Ni som gnäller mest på detta spel, är även dom som ägnar mest tid åt detta spel.. Hur kommer det sig att ni spelar så överdrivet mycket om det är så ###### dåligt? Ni lägger ju timme efter timme, dag efter dag, vecka efter vecka på ett spel som ni tycker är helt värdelöst? Dubbelmoral?
Jag har också tröttnat på en massa snyftinlägg från olika personer som lirar detta "kassa" spel 24/7 ändå!
Postad 13 February 2010 - 21:34
Jag tycker däremot att det är mer förvånande med folk som blir upprörda att vissa (läs jag) gnäller på spelet i hopp om att det ska bli bättre.
Postad 13 February 2010 - 21:49
Njae riktigt så är det ju inte...Man tror ju att strulet ska lösa sig med nya patchar eller att nya banor ska göra att det blir roligt igen. Skulle det inte vara för alla problem och skulle man släppa nya banor lite oftare så tror jag inte många skulle gnälla, iaf inte jag men det händer ju NADA.
Jag tycker däremot att det är mer förvånande med folk som blir upprörda att vissa (läs jag) gnäller på spelet i hopp om att det ska bli bättre.
Nja, upprörd blir jag inte direkt, men förstår inte varför ni sitter och gnäller för varandra i detta forum, då lär det ju inte hända mycket, gnäll hos IW istället, så kanske ni får respons för erat gnäll?
Postad 13 February 2010 - 23:10
Postad 13 February 2010 - 23:19
Postad 13 February 2010 - 23:29
Inte bara gnäller, men kolla igenom alla sidor? Mycket ###### gnäll här
Jo, men jag menade, hur vet du att folk som gnäller här inte gör det hos IW också??
Köpte figuren från mitt inlägg ovan idag... 189 cm hög o drygt 90 kilo tung!! Ska hämta den på måndag!
Redigerat av Z-man75, 14 February 2010 - 00:05.
Postad 14 February 2010 - 00:17
Att peka på problem och det faktum att det tar alldeles för lång tid att fixa dem är enligt mig inte direkt gnäll iaf inte när man gör det konstruktivt och att det påtalas vad som bör lösas.
Fakta är också att jag har köpt ett spel och betalar för ett LIVE abonnemang som faktiskt inte fungerar som jag vill att det ska. Jag skulle fortfarande inte kalla det gnäll.
Redigerat av Ebola, 14 February 2010 - 10:05.
Postad 14 February 2010 - 02:36
Undrar vad en sån här kostar??
[BILD]
Han har glitchat!!
Tre attachments på sitt vapen, sen har han dessutom importerat perken "shades" från World at War
Cool pryl annars.. passar nog in i många vardagsrum
Postad 14 February 2010 - 03:41
Han har glitchat!!
Tre attachments på sitt vapen, sen har han dessutom importerat perken "shades" från World at War![]()
Cool pryl annars.. passar nog in i många vardagsrum
Var ju tvungen o klippa till när jag fick chansen...
Men den får nog förpassas till förrådet, för in i lägenheten kommer den nog inte om jag känner min sambo rätt. Får vänta tills man flyttar till något större, så man kan ställa upp den i ett eget spel/filmrum!!
Men man vet aldrig om man får ett bra bud, då går den nog iväg till någon annan.
Postad 14 February 2010 - 11:06
Postad 14 February 2010 - 11:31
Jo, men jag menade, hur vet du att folk som gnäller här inte gör det hos IW också??
Köpte figuren från mitt inlägg ovan idag... 189 cm hög o drygt 90 kilo tung!! Ska hämta den på måndag!
Hur mycket kostade den?
Och vem säljer såna figurer? ICA Maxi?
Postad 14 February 2010 - 15:08
Hur mycket kostade den?
Och vem säljer såna figurer? ICA Maxi?
Köpte den av en privatperson. Priset vill jag inte säga, men den var ju inte direkt gratis!!
Men annars kan man kanske köpa direkt från tillverkaren Studio OxMox, vet ej vad dom tar för dom. Lägger in bilder på den i galleriet så fort jag fått hem den!!
Studio OxMox
Postad 14 February 2010 - 15:13
Respect isåfall.
Postad 14 February 2010 - 15:19
Men kan man köpa dom, eller är det folk som vunnit dessa i diverse tävlingar? Ser inte precis någon butik på OxMox-hemsida.
Jag tycker varje man ska ha något stort och jäkligt hemma som stör fruntimmer i all evighet. Jag tror jag ska satsa på en sån björnmatta eller liknande.
Postad 14 February 2010 - 16:04
Det som är med är skyddskåpan, inte själva.. ja.. siktet.
Fail.
Referensbild:
Redigerat av lifter, 14 February 2010 - 16:06.
Postad 14 February 2010 - 18:29
Såg att det gick iväg en likadan "staty" på Ebay för 1200 euro, var ju inte riktigt vad jag gav för den!!
Postad 14 February 2010 - 19:06
Jo, alla detaljer är ju inte korrekta in i minsta detalj, det är dåligt tycker jag med!!
![]()
Såg att det gick iväg en likadan "staty" på Ebay för 1200 euro, var ju inte riktigt vad jag gav för den!!
Grattis Z-man75 - du har nu tagit nördigheten till en helt ny nivå
Postad 14 February 2010 - 19:52
Grattis Z-man75 - du har nu tagit nördigheten till en helt ny nivå
Jo, det kan man väl säga, men det var nog mer en investering med vinstsyfte, inget jag ska ha stående i vardagsrummet direkt.... he he he
Postad 14 February 2010 - 20:03
Jo, det kan man väl säga, men det var nog mer en investering med vinstsyfte, inget jag ska ha stående i vardagsrummet direkt.... he he he
Vaaaaaa?!?!! Varför inte?!?! Ställ den mot ytterdörren, kompletera med night gogglisar (går säker att köpa av någon här på forumet), bjud in ett gäng polare, släck överallt, slå på gogglisarna när det plingar på öppnar dörren, öppna dörren...Va förvånade de kommer att bli
Postad 14 February 2010 - 20:23
Vaaaaaa?!?!! Varför inte?!?! Ställ den mot ytterdörren, kompletera med night gogglisar (går säker att köpa av någon här på forumet), bjud in ett gäng polare, släck överallt, slå på gogglisarna när det plingar på öppnar dörren, öppna dörren...Va förvånade de kommer att bli
Ha ha ha, ja det är ju en idé!! Men börjar bli lite för OT här nu...
Postad 14 February 2010 - 22:12
Fick ett meddelande idag från någon unge, nån som kan översätta så man förstå? Inte för att jag är dålig på engelska, men man hör bara en massa mummel och jag tror han säger nåt med prestige.
ljudklipp
Redigerat av Really, 14 February 2010 - 22:13.
Postad 14 February 2010 - 22:29
Redigerat av SC-Zap, 14 February 2010 - 22:45.
Postad 15 February 2010 - 11:05
Postad 15 February 2010 - 12:04
10th Prestige förstår man ju nästan varför han erbjuder.. men 150 headshots? Vad är det för poäng med det?
Är ju sjuktsvårt att få 150 headshots på vapen. Inte precis som i Counterstrike där varannat skott är HS.
Fråga angående Prestige. Vad ger det förutom en ny XP-skala att fylla på igen?
Man blir väl av med alla vapen man låst upp, men försvinner även statsen på vapnena? Dvs om jag har 78hs på ACR:en, kommer dessa försvinna om jag prestige:a? Samma angående om jag lyckats få t.ex 100 UAVs, kommer dessa också raderas? Men att man får behålla ikonerna och titlarna man låst upp?
Läste att någon ångrat sig över att gå upp till prestige.
Postad 15 February 2010 - 13:49
En gång SKA man dock gå prestige för att låsa upp nya challenges, men sen kan det ju vara.
Postad 15 February 2010 - 13:55
Du kan alltså följa hur många du dödat med ett visst vapen över alla prestige och antal headshots, upp till gränsen 2500 kills respektive 1000 för headshots.
Hoppas det är klargjort tillräckligt, annars säg till
Postad 15 February 2010 - 16:21
Men, det är ju bara min tanke kring det hela
Postad 15 February 2010 - 16:30
Postad 15 February 2010 - 16:37
Postad 15 February 2010 - 16:42
Postad 15 February 2010 - 18:19
Postad 15 February 2010 - 19:12
Jag spelade TDM och Domination igår. Ingen glitchade på hela kvällen. Så ###### trevligt.
håller med, kändes som det va bra mycket mer seriösare spel i natt/idag, Ingen som nukade och folk va faktiskt tvungna att spela spelet för att få chopper gunner
Postad 15 February 2010 - 22:35
Är ju lite sådär.. Åh va cool man är med prestig och det är ju kul med XP.. Men samtidigt, nä va fan. Roligare att låsa upp så mycket som möjligt och inte behöva låsa upp dom igen o igen.
Det är det jag tycker är charmen, att låsa upp saker igen och igen.
Vet inte hur det kommer bli när jag är sista prestige, har låst upp alla attachments och allt sånt... BARA jaga headshots för alla vapen osv... kanske tappar det charmen, eller så blir det en ny charm för man plöjer med ett vapen i taget (SMG + Assault) och lär sig det helt.
Postad 15 February 2010 - 22:47
Det är det jag tycker är charmen, att låsa upp saker igen och igen.
Vet inte hur det kommer bli när jag är sista prestige, har låst upp alla attachments och allt sånt... BARA jaga headshots för alla vapen osv... kanske tappar det charmen, eller så blir det en ny charm för man plöjer med ett vapen i taget (SMG + Assault) och lär sig det helt.
kan inte annat än hålla med, kör med sniper enbart på denna prestige, hehe.. svårt o tar en sån jäkla tid då jag inte direkt får så många kills med en sniper bössa som med en SMG eller liknande. Men efter denna prestige blir det nog inte mer sniper för min del dock är det en jäkla go känsla att få headshots.
Postad 15 February 2010 - 23:01
kan inte annat än hålla med, kör med sniper enbart på denna prestige, hehe.. svårt o tar en sån jäkla tid då jag inte direkt får så många kills med en sniper bössa som med en SMG eller liknande. Men efter denna prestige blir det nog inte mer sniper för min del dock är det en jäkla go känsla att få headshots.
Ganska skönt att sätta ett headshot med en SPAS-12 på en fiende som springer mot en på typ 20 meters avstånd också
Peek-a-boo..BOOM!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
15 bilder
172 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?