Men jag antar att folk är uppe efter 01:00 idag så då ses vi på slagfältet
När slutar du då? Kan ju göra undantag då och då
Har laddat med en platta redbull och snabbkaffe, bara 185tusen poäng kvar till General of the army
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 04 June 2010 - 11:08
Kommer hem vid 01:00 när jag jobbat kväll men detta är bara en praktik som ska pågå i tre månader(+ 1 månad uppehåll) men jag funderar på att hoppa över den då jag märkt att jobba natt för mig går helt bort.
Men jag antar att folk är uppe efter 01:00 idag så då ses vi på slagfältet
Postad 04 June 2010 - 11:20 jo fast med dom nya damagepointsen så vill man ju helst mjölka ur så mycket poäng som möjligt ur varje mcom. Tror man kan få ut 500 poäng i damagepoints på varje mcom och dom är ju synd att gå miste om Postad 04 June 2010 - 13:43
MonkeySpnkr gjorde en lysande upptäckt idag, Wookie på aftonblaskan
Det första jag tänkte på var fram med kniven, och sedan att han kör spec act kittet. Postad 04 June 2010 - 19:38
Postad 05 June 2010 - 20:35
Har haft lite konstiga buggar idag
#1. Vi vinner Nelson Bay som defenders, filmsekvesen visar hur ubåtarna åker iväg. Dock står det att vi förlorade över hela skärmen. Får pin för rush vinst efteråt. #2. Mitt i en omgång av Nelson Bay, andra setet av M-coms. Vi som attackers har precis spräng B och har cirkus 40 tickets kvar. Helt plötsligt avbryts matchen, ubåtarna sprängs och det står att vi vann. Fick ingen pin för rush vinst efteråt. #3. Nelson Bay även här, står och skjuter med en heavy MG och hör hur något susar mot mig och BOOM. Suicide och -10p dyker upp. Udda. Postad 05 June 2010 - 21:17
An ordinary day in BFBC2. Redigerat av lenko, 05 June 2010 - 21:18. Postad 05 June 2010 - 22:18
Har ruttnat på BF, blir dissad från servern, fryser sig, kniven ballar ur.. bläää. När ska vi börja spela MAG igen? Postad 06 June 2010 - 00:48
Har BC2 en rätt klen spelarbas eller varför är det fullständigt omöjligt att hitta en rush server med minst 10 VS 10 spelare online vid det här laget?
Postad 06 June 2010 - 01:05
Europeerna sover och de flesta amerikanerna spelar inte bf? Postad 06 June 2010 - 01:09
Ni som är erfarna BC2 spelare. Ett bra sätt att komma upp i rank snabbt? Vilken spelform skall man köra? Vilken klass?
Finns det någon sida där man kan se hur mycket poäng man får varje sak man gör på slagfältet? / Cod spelare Postad 06 June 2010 - 03:52
Rush är spelstilen med högst tempo och bäst chans att få ihop mycket poäng. Generellt så är det alltid lättare att få ihop mycket poäng om man spelar aggressivt, håll dig i rörelse och efter ett tag lär du dig hur banorna flyter. Vill du få ihop mycket poäng snabbt så är medic oslagbar, att lägga läkelådor ger galna poäng och att reviva folk ger lika mycket poäng som att skjuta någon. Bra klass att börja med då du tjänar bäst på att röra dig med andra och då lär du dig även hur man bäst rör sig. Postad 06 June 2010 - 06:43
Jag är på... bara att invita så spelar vi några pass. Postad 06 June 2010 - 10:21
IMAG0007.jpg 1.23MB
0 Antal nerladdningarNu är det bekräftat, det visas inte mer än de 22 senaste tagsen Postad 06 June 2010 - 14:01
Tack för tipset =) Postad 06 June 2010 - 14:46
Titta Mamma! En magnet! Postad 08 June 2010 - 06:59
VIP Map pack 3 släpps imorgon till PS3.
Squad death match - Nelson Bay Squad rush - Laguna Alta Känns precis meningslöst... Är det någon som spelar SR eller SDM egentligen? http://blogs.battlef...map-pack-3.aspx Postad 08 June 2010 - 07:03
Patch 1.04 kommer 2010-06-08 (idag):
The MG36 now properly has its red dot sight in Hardcore. o Damaged vehicles no longer blink on the minimap for soldiers without a powertool. o SPECACT kits can be used on all SDM and SR levels. o 40mm Shotgun is now properly rewarded platinum at 500 kills not 1000. o G3 and Mk14 can now use the AR Marksman specialization. o Fixed a graphical issue when equipping the GOL with a 4x or Red Dot sight. o Scoring is now awarded after a player’s death. o Increased Tickets in Conquest mode and significantly increased Ticket Bleed when holding a majority or more of flags. o The Conquest Horn now only plays for a short time when running low on Tickets. o Updated the weapon stats in the Menu to reflect previous weapon balance changes (no additional weapon balance changes were made). o Increased the power of the UH-60 miniguns at long range. o Armored Vehicles are now more effective at running over soldiers. o Fixed an issue on Isla Inocentes where destroying a fence would also destroy the building containing an MCom. o Fixed various hangs and exploits. Redigerat av nedman, 08 June 2010 - 09:42. Postad 08 June 2010 - 07:03
Kan inte påstå att jag gör det, mest rush. Conquest ibland. Postad 08 June 2010 - 07:07
Samma här. Dock så behöver jag hjälp att spela SDM någon gång, eftersom man saknar den pinen. Postad 08 June 2010 - 07:07
Skrik till, kan nog ställa upp och fixa den åt dig. Postad 08 June 2010 - 08:42
Kollade precis på trailern: http://www.youtube.c...h?v=iiMaEjKnSGQ
Och blev lite förundrad över att man snubben som spelar springer omkring med M14 och 4x scope på. Man ser det tydligt vid ca 1:13 när han skjuter lite folk med M14 och har ett 4x scope på. Man ser även "RolliePollie <M14 MOD 0 ENHANCED> adho4eh32fn"... Tycker det verkar lite skumt, men det kanske bara är om man kör Recon som man kan använda sig externa sikte på de "allmänna" vapena.. För visst skrev DICE att man valde att inte kunna ha de externa siktena på de "allmänna" vapena för att då blev alla klasser för lika Recon.. Men men, det känns som om squad-spelsätten har tappat lite.. ingen som är lite sugen på att dra igång nån mini turnering? Typ man sätter ihop nåra squads från MHB, spelar bäst av 3 squad rush. Borde man kunna dra av på en kväll! Postad 08 June 2010 - 08:54 Kommer i patchen imorgon: o G3 and Mk14 can now use the AR Marksman specialization. Postad 08 June 2010 - 09:02
ahh okey! Men är det bara för Recon eller? Marksman känns som Recon imo. Postad 08 June 2010 - 09:02 Skall försöka fixa det någon kväll... Grattis till Rank 50! Postad 08 June 2010 - 11:34 Är inte det den där grejen som gör att det blir mindre spridning på skotten. Och jag tror dessa bössor räknas som Assault Rifles, därav AR Marksman. Men hade varit nice med lite 4x på dem, verkar som det är på väg i alla fall. Var ju med på trailers inför spelet men var sedan tyst om dom ett tag och nu har dom sedan några veckor börjat dyka upp igen. Får även gratulera thomasson, andre man till 50. EDIT: btw så ska patchen ha gått live för några timmar sedan, får nog dra och kolla upp det här Redigerat av vvv, 08 June 2010 - 11:49. Postad 08 June 2010 - 14:39
Stort grattis till er båda återigen!
Skönt o veta dessutom att de inte är några patetiska helikopterpoäng som gjort ranken Fan ja får ta o ligga i lite o spela ikapp så vi är generaler alla 3 fan. Postad 08 June 2010 - 15:48
Det är samma här. Så säg till bara så är jag med och lirar jag med. Grattis till rank 50 Thomasson ! Postad 09 June 2010 - 12:09
Får gratulera er 2 till lvl 50 boys, well done!
jag har tagit lite BF paus och gejmar lite MW2 för tillfället. game on! //Cel Postad 09 June 2010 - 20:39
Grabbar, ni kommer inte heller in nu va pga. att PSN är nere för underhåll?
Postad 09 June 2010 - 21:06
Samma här, 05:00 ska det vara klart tydligen. Tack för den. Lirar lite singeplayer under tiden. Postad 09 June 2010 - 21:12 Bara att ställa väckarklockan då! F#N, jag som var helt ledig och spelsugen idag.. Iofs, OM dom lyckas få bort/minska allt LAGGANDE jag börjat erfara på sistone så är det ju kanon! Ny bugg märkte jag igår, alternativt bara ren och skär otur: Jag har äntligen fixat brons på M1 Garand (När dom fixade det) och har haft alla andra vapen och gadgets sedan tidigare. Fick jag något insignia? NEJ! Postad 09 June 2010 - 22:04
Å fy fan, inget bf idag alltså.
Fy att det ska vara sånt här som bryter min streak, har ju lirar varje dag sedan det släpptes . Tur att man har några spel liggande vid såna har tillfällen Postad 10 June 2010 - 08:40
har du tagit brons med c4, 40mm granat, 40mm shotgun, at-mina, kniv, mortar? Om inte så har du svaret där! Redigerat av Unregistered7da62804, 10 June 2010 - 08:50. Postad 10 June 2010 - 11:07 Kom också in vid halv 2 eller något men fanns ingen att lira med så JAG struntade i det. Är inte så roligt att spela.själv längre Postad 10 June 2010 - 11:55 Nej, det var ju den stora nackdelen. Vid 23-tiden var det inga som spelade så man spelade med ett gäng tyskar. Men hur kul är det Enda fördelen var att man kunde diska av en del tråkiga pins som man inte hade tagit. Typ x kills med båt och helikopter etc. Samt öka på killsen med sniper. (Tycker det är lite tråkigt att snipa när man spelar i ett bra MHB lag Postad 10 June 2010 - 12:29
Ja då gäller det att sätta alla skott, många är ju rätt på och i smeten för att duka av banorna i allra högsta hastighet. Speciellt om mr mCom destroyer aka AndiOne är med och lirar. Postad 10 June 2010 - 15:20
Ny bugg märkte jag igår, alternativt bara ren och skär otur: Jag har äntligen fixat brons på M1 Garand (När dom fixade det) och har haft alla andra vapen och gadgets sedan tidigare. Fick jag något insignia? NEJ!
[/quote] Samma här. Minst brons på allt men ingen insigna, varken All weapon bronze eller All bronze. Nån som vet varför? Måste man få brons även på Specact även om man inte köpt det? Redigerat av Ostkorv, 10 June 2010 - 15:22. Postad 10 June 2010 - 15:55
Svaret står
Spoiler
på denna sida...
Postad 10 June 2010 - 19:30
Herr Banana (eller någon annan som vet.)
Om du menade att ditt tidigare inlägg var svaret så har jag minst brons på c4, 40mm granat, 40mm shotgun, at-mina, kniv, och mortar. Men ändå ingen insigna. Är det nått annat jag missat eller är det knas. 40MM Smoke Launcher kan man väl inte ta brons på eller? Postad 11 June 2010 - 07:09
Jag har bl.a. en "tråkig" pin kvar att ta:
Squad Member Obtain one attack and one defend order Hur tar/får man den????? Postad 11 June 2010 - 07:24
ostkorv: Jävligt skumt måste ja säga, men har du specakt kitet o har du i så fall fixat brons på dem??
nedman: conquest, ge helt enkelt en defend order o se till att någon dödar en foe vid den flaggan du lagt ordern på. Sedan likadant med attack order.. Om vi säger så här. Ja har en ###### massa olika pins o ett ganska stort antal av dem. Men just den där har ja bara 1 pin av Postad 11 June 2010 - 07:38
Andi_one: Ja jävligt skumt och jävligt irriterande och nej, jag har inte Specact kitet o således inte brons där. Det kanske är där felet ligger. Man tycker ju att man borde få insignan ändå om man nu inte köpt Specactkitet. Jag har nog kollat igenom vapenstatsen en miljard ggr. och vad jag kan se borde jag ha fått båda bronsmärkena. Inte för att detta är det viktigaste som finns men som sagt, jävligt irriterande.
Postad 11 June 2010 - 08:37
Vore ju jävligt lustigt om de skulle krävas även om man inte har kitet!
O du har alla fordon brons oxå förmodar jag. Nu ska ju inte de spela någon roll på vapen insignat, jäkligt lustigt iaf! Postad 11 June 2010 - 11:07
Onslaught kommer till PS3 den 23/6 för €8,99, så man kan väl gissa att det kommer att kosta 90:-.
http://blogs.battlef...-onslaught.aspx Dessutom så släpps det ett kit där du kan låsa upp alla vapen direkt oavsett rank. (release 16/6) Postad 11 June 2010 - 11:58
Bad company 1 map pack på g?
Nämns ju i blogposten om map pack 3 att 4:an nu går att se i storen. Någon som sett om det är bc1 nästa? Postad 11 June 2010 - 14:32
BC2 fredaghumor:
http://www.youtube.c...h?v=_uncx6yLyAQ Känns som om vissa har för mycket tid över i spelet, måste vara en private match. Postad 11 June 2010 - 15:42
Detta skulle inte förvåna mig alls. Ut med 45Kr så får vi se om det stämmer. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |