Gran Turismo 5
4030 svar till detta ämne
Postad 08 december 2010 - 22:02
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jag blir galen på dom race car bilarna alltså. väger typ 900kg och lika många hästkrafter och ligger 1mm över backen.. finns ju inte en chans att klara dom racen med en annan bil än just en sådan.
har testat med en moddad corvette men det funkar inte.
till och med på näst svåraste finns det ju ¨sånna race
sen finns dom på extreme också, men där finns även löjligt lätta race, där man kör 5 varv på speedwaybana och vinner 98000kr
varför är det så ojämt i dom olika?
håller i alla fall på nu att bara kör den om och om igen så ja kan köpa en sån racecar,, kostar dock närmare 5 miljoner men det verkar va enda lösningen.
Postad 08 december 2010 - 22:03
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Hahaha, han blev nog tom och satt tyst bara. Eller inte. 
Ekaa tyst?  HAHA
Postad 09 december 2010 - 00:10
Yttrasil
-
Yttrasil
-
Amatör
-
-
51 inlägg
jag blir galen på dom race car bilarna alltså. väger typ 900kg och lika många hästkrafter och ligger 1mm över backen.. finns ju inte en chans att klara dom racen med en annan bil än just en sådan. har testat med en moddad corvette men det funkar inte. till och med på näst svåraste finns det ju ¨sånna race sen finns dom på extreme också, men där finns även löjligt lätta race, där man kör 5 varv på speedwaybana och vinner 98000kr varför är det så ojämt i dom olika?
håller i alla fall på nu att bara kör den om och om igen så ja kan köpa en sån racecar,, kostar dock närmare 5 miljoner men det verkar va enda lösningen.
Vet inte om du testat eller helt enkelt om det inte gar men har du Mazda Furaien som folk pratar om och isf ar den inte tillrackligt snabb? Testat den nu och den ar valdigt nice, kanns som en snabbare modell av Italia i princip och ar valdigt lattkord. Men jag undrar finns det nagan annan bil som ar annu snabbare pa vad man kan kalla en normal bana utan valdigt langa raka strackor? Skulle vara kul att veta om nagon med "alla" bilar har koll =)
Postad 09 december 2010 - 00:20
Dino
-
Dino
-
Lärjunge
-
-
369 inlägg
Helt slut!
Har kört ikväll 98 000Cr banan ca 30ggr på rak... allt för att komma till lvl 24 och även få in en hel del cash. Klagar inte precis på att ha ca 3 miljoner extra i ens krigskista
Bara 186k i experience points till lvl 25 och endurance racen...
Postad 09 december 2010 - 00:32
Sir Mix Alot
-
Sir Mix Alot
-
Forumräv
-
-
705 inlägg
Det går inte att jämföra LM-bilarna mot övertrimmade standardbilar. Tävlingsbilarna största fördel är att dom är framtagna för att slita så lite som möjligt på däcken. Däcken som även har stor inverkan på bilens uppträdande under inbromsning. Även har de bättre bromsar. Detta märks kanske inte första, eller andra varvet - men efter 3 varv och framåt så är däcken på de söndertrimmade monstrena rätt slut. Vilket jag tycker är verklighetstroget.
Nu har jag inte kommit till långloppen än, men i GT4 så uppfattade jag att under långloppen gick det att tjäna extra varv genom att inte slita däcken så hårt.
Det är just sånna saker som gör GT-serien överlägsen många andra bilspel. Visst, det är inget som syns på ytan, men det är just innehållet som iaf jag tycker är viktigare än ytan.
Postad 09 december 2010 - 00:34
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Tack! Skakar fortfarande så här en 20 min efter. Nu ska man bara fundera ut vad man ska slösa alla pengar på En GTR? RUF? eller kanske en Italia som verkar populär? Slutar väl med att man köper flera roliga bilar bara för skojs skull, som man sedan aldrig får tävla med 
Rekommenderar både Ferrari 458 Italia och Lambo Gallardo. Har bägge maxtrimmade och de är förvånansvärt körbara bägge två, rent av lättkörda (med vinge och mjuka slicks). Fantastiska maskiner som man bara måste testa. Dessutom används bägge bilarna - Lambon i minst två race (Lambo + Gallardo-racen) och Ferrarin i åtminstone två (Ferraritävlingen och MR-racen på expert, som jag vann lätt med 458:an).
Postad 09 december 2010 - 08:44
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Om man gör en egen bana, kan man välja att köra den online ?? lite sugen på att bygga en Go Kart bana.
Synd att man inte får se hur banorna ser ut när man skall välja dom vid online race..
sedan att tex snö banor visas när man har valt Go Kart bilar är dåligt.
om man råkar ta en sådan så måsta men ibland vänta för att kunna välja en ny bana.
Postad 09 december 2010 - 09:12
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
tror ekaa hade 7:05.050 på den vad tror du han han kände efter det?
haha SHIT fy fan!
Postad 09 december 2010 - 12:11
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Hur gör man lättast så en fulltrimmad bil fortfarande går att köra? Är inte så haj på växellådeinställningar o bromsinställningar osv, räcker det att köpa mjuka slicks-däck eller?
Postad 09 december 2010 - 12:32
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
Kan man låsa upp fler bilar till arcade mode, split screen? Börjar bli rätt less på dom som finns där.
En annan grej jag stör mej på är att jag inte får med mitt trim när jag gör mina bilar som favoriter???
/W
Postad 09 december 2010 - 14:32
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Testade Mazda Furia som jag vann i B-spec, i en av tävlingarna på Expert - japanska mästerskapen. Jag vann loppet med över en minut! Nu kanske man inte ska dra några jätteväxlar av just den tävlingen då motståndet inte på långa vägar har samma antal hk/kg, men ändå. Helt sinnessjuk bil! Fick min i Gun Gray Metal.
Redigerat av perperub, 09 december 2010 - 14:33.
Postad 09 december 2010 - 15:02
spinout
-
spinout
-
Användare
-
-
221 inlägg
Hur gör man lättast så en fulltrimmad bil fortfarande går att köra? Är inte så haj på växellådeinställningar o bromsinställningar osv, räcker det att köpa mjuka slicks-däck eller?
mycket kan ju göras men jag är lite skeptisk. Växellådsinställningarna är enkla iallafall -> max utväxling!!!! precis som en powerglide-låda  nja du tjänar på att ha bra utväxling då du har mycket HP. Bromsinställningen kör jag också maxat... Men accet då???? ja - hittills spinner ford Gt 06an ur i vilken fart som helst... jobbar på det...
Postad 09 december 2010 - 16:03
FluBBa
-
FluBBa
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
He he, nu kan man signa in på GT5 websidan om man väljer Hong Kong som land =) https://www.gran-tur.../hk/gt5/signin/
Postad 09 december 2010 - 16:21
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
tror ekaa hade 7:05.050 på den vad tror du han han kände efter det?
Jag fick nästan tårar i ögonen så besviken blev jag. Fattar inte att de skulle vara så svårt. tog nog 5 timmar att klara. Men nu kan jag iaf stoltsera med guld i alla AMG utan sista som jag inte låst upp ännu.
Postad 09 december 2010 - 17:02
Unregistered550de0fe
-
Unregistered550de0fe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Går det att redigera musiken som är original i spelet?
Vet att man kunde göra det i tidigare Gran Turismo (alltså vilka låtar man vill ska spelas).
Postad 09 december 2010 - 17:09
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Ja, du kan välja vilka låtar som ska spelas vart (eller att de inte ska spelas alls).
Bara att öppna låt-listan och ställa in.
Redigerat av Ghorun, 09 december 2010 - 17:09.
Postad 09 december 2010 - 17:48
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Jag fick nästan tårar i ögonen så besviken blev jag. Fattar inte att de skulle vara så svårt. tog nog 5 timmar att klara. Men nu kan jag iaf stoltsera med guld i alla AMG utan sista som jag inte låst upp ännu.
Mitt största problem var väl att komma i mål. Inte att jag körde för långsamt, av de 7-10 timmar jag körde kom jag bara i mål 3 ggr För er som inte har guld, lär er VAR ni skall köra om söndagsåkarna och använd er av splittiderna för att veta om ni är på rätt väg. Några riktmärken jag hade, använd er av de andra bilarna för att veta hur ni ligger till, de är programmerade att köra exakt likadant varje gång:
nurburgring_nordschleife_map_3.jpg 53,45K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 09 december 2010 - 18:18.
Postad 09 december 2010 - 18:49
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Bra att få veta ungefär hur man bör ligga tills tidsmässigt vid några checkpoints. Men färg och modell på motståndarnas bilar är väl ändå inte alltid samma?
Postad 09 december 2010 - 19:00
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Bra att få veta ungefär hur man bör ligga tills tidsmässigt vid några checkpoints. Men färg och modell på motståndarnas bilar är väl ändå inte alltid samma?
Jo i detta race (alltså intermediate AMG school hela varvet) är de likadana varje gång, de är inte direkt motståndare då man i teorin inte måste komma före de andra i mål utan bara slå tiden 7:05, gör du dock denna tid så kommer du först  Sen kör de andra bilarna VÄLDIGT långsamt jämfört med vad vår bil klarar av. De är mest i vägen när man ska om men kan också användas för att just se hur man ligger till tidsmässigt. /eapea
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 09 december 2010 - 19:01.
Postad 09 december 2010 - 22:11
Unregistered550de0fe
-
Unregistered550de0fe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Ja, du kan välja vilka låtar som ska spelas vart (eller att de inte ska spelas alls). Bara att öppna låt-listan och ställa in.
Ok, vart hittar du detta då? Ok, vart hittar du detta då?
Edit: jag är visst blind, hittade.
Postad 09 december 2010 - 22:22
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Tjena.
Jag har precis fått hem mitt GT5 Collectors Edition men väntar fortfarande på G27:an som med lite tur kan anlända i morgon, så jag har inte börjat spela än. Sitter dock och läser en underbara boken Apex.
vad jag undrar är vilken bil bör jag köpa som förstabil? Hade vart kul att ha en med hyfsad livslängd i början.
Tack på förhand.
Postad 09 december 2010 - 23:15
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Ett tips är att inte köpa bil direkt utan köra lite licenser först så du kan köpa en bättre bil än Level 0. Där gjorde jag lite fel... och sen är det ju såklart roligare att köpa ny bil (för att den är premium och ser snyggare ut  ) men man klarar sig på lite begagnade i början så man kan spara ihop lite pengar.
BTW: Jag har dubletter av Nascar-bilar om någon känner för att göra ett byte?
Postad 09 december 2010 - 23:41
TKvC-SainT
-
TKvC-SainT
-
Beroende
-
-
1 011 inlägg
Det går dock inte, hade tänkt göra så själv, men när jag då ville börja med första licensen så stod det att man behövde köpa en bil innan man börjar med licenser, så jag antar att det är en inbyggd spärr mot just det.
Postad 10 december 2010 - 00:08
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Det går dock inte, hade tänkt göra så själv, men när jag då ville börja med första licensen så stod det att man behövde köpa en bil innan man börjar med licenser, så jag antar att det är en inbyggd spärr mot just det.
Jaha...där ser man! Jag köpte en ny Civic Type R som funkade bra till en början. Talar ju emot mig själv lite eftersom jag skrev att man kan köpa begagnade. Men om jag hade kört om spelet hade jag köpt något begagnat tror jag.
Postad 10 december 2010 - 00:11
relg
-
relg
-
Användare
-
-
184 inlägg
mycket kan ju göras men jag är lite skeptisk. Växellådsinställningarna är enkla iallafall -> max utväxling!!!! precis som en powerglide-låda nja du tjänar på att ha bra utväxling då du har mycket HP.
Bromsinställningen kör jag också maxat...
Men accet då???? ja - hittills spinner ford Gt 06an ur i vilken fart som helst... jobbar på det...
Du kan inte trycka fullt i en bil med 500+ hästar, där ligger problemet. Är den totalt okörbar så bör du nog byta till bättre däck. Det går dock inte, hade tänkt göra så själv, men när jag då ville börja med första licensen så stod det att man behövde köpa en bil innan man börjar med licenser, så jag antar att det är en inbyggd spärr mot just det.
Köp den absolut billigaste skitbilen, kör licenser -> challenges -> sälj -> Köp bra bil.
Redigerat av relg, 10 december 2010 - 00:31.
Postad 10 december 2010 - 00:36
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Tack för tipsen, men jag kom precis på att jag har ju en massa bilar iom att jag köpte collectors edition. Borde jag inte slippa att köpa en första bil då?
En andra fråga lyder: Jag såg att G27:an inte finns med i rattlistan i options, betyder det att det blir lite bökigt med att mappa knappar?
Postad 10 december 2010 - 00:40
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Tack för tipsen, men jag kom precis på att jag har ju en massa bilar iom att jag köpte collectors edition. Borde jag inte slippa att köpa en första bil då?
Du måste ha en bil som håller sig till regelverket.  En andra fråga lyder: Jag såg att G27:an inte finns med i rattlistan i options, betyder det att det blir lite bökigt med att mappa knappar?
Lite bökigt är lika med omöjligt. Som standard kan du titta bakåt med Översta L och sätta på ljus med Övesta H. Annars kan stödet för G27 "take some time" enligt Yamauchi. Men det kommer med en patch. Men vi väntar. "Y" är = backa.
Redigerat av ColinZeal, 10 december 2010 - 00:45.
Postad 10 december 2010 - 00:49
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Du måste ha en bil som håller sig till regelverket.

Lite bökigt är lika med omöjligt. Som standard kan du titta bakåt med Översta L och sätta på ljus med Övesta H. Annars kan stödet för G27 "take some time" enligt Yamauchi. Men det kommer med en patch. Men vi väntar. "Y" är = backa.
Ah surt att de prioriterade de sämre rattarna. Men tusen tack för svaren!
Postad 10 december 2010 - 06:28
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
En andra fråga lyder: Jag såg att G27:an inte finns med i rattlistan i options, betyder det att det blir lite bökigt med att mappa knappar?
välj ratten DFP i options så kan du mappa knapparna hur du vill.
Postad 10 december 2010 - 09:17
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Tjena. Jag har precis fått hem mitt GT5 Collectors Edition men väntar fortfarande på G27:an som med lite tur kan anlända i morgon, så jag har inte börjat spela än. Sitter dock och läser en underbara boken Apex.
vad jag undrar är vilken bil bör jag köpa som förstabil? Hade vart kul att ha en med hyfsad livslängd i början. Tack på förhand.
Man MÅSTE INTE köpa en bil direkt. Jag väntade och började med Special Events, där behöver man ingen bil om jag minns rätt. Om inte annat så köper du en Kart för 5000:- och sparar resten tills du klarat de första racen, men jag har för mig att man inte ska behöva någon bil till Special Events. Rätta mig om jag har fel. Där går det både fort att öka i level och dessutom tjänar man bra med flis. Slutsatsen blir: Man behöver inte slänga iväg massa pengar på en skitbil. Min första riktiga bil var en Volvo C30 som jag trimmade. Vann de första tävlingarna på beginner lätt med den.
Postad 10 december 2010 - 09:31
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Go Kart har man väl från början gratis, det hade jag iallafall.
Special events har jag oxo för mig att man kunde köra utan bil.
Postad 10 december 2010 - 10:13
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Ett tips är att inte köpa bil direkt utan köra lite licenser först så du kan köpa en bättre bil än Level 0. Där gjorde jag lite fel... och sen är det ju såklart roligare att köpa ny bil (för att den är premium och ser snyggare ut ) men man klarar sig på lite begagnade i början så man kan spara ihop lite pengar.
BTW: Jag har dubletter av Nascar-bilar om någon känner för att göra ett byte?
alla nya bilar man köper är ju inte premium.. dom flesta är det väl inte då det bara finns 200st av dom och det finns närmare 1000 bilar i spelet
Postad 10 december 2010 - 10:27
bobbyewing
-
bobbyewing
-
Lärjunge
-
-
302 inlägg
Hur gör jag egentligen för att köpa Dirt tyres till mina bilar?
Kan för mitt liv inte förstå hur jag får till det.. *skäms*
Postad 10 december 2010 - 10:39
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
alla nya bilar man köper är ju inte premium.. dom flesta är det väl inte då det bara finns 200st av dom och det finns närmare 1000 bilar i spelet
Okej, då har jag lärt mig något nytt idag också då. De nya bilar jag köpt har varit premium så jag antog att alla var det men det kanske de inte är...
Postad 10 december 2010 - 10:40
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Kan man byta bilar med folk? Har fått lite dubletter..
Postad 10 december 2010 - 10:42
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Hur gör jag egentligen för att köpa Dirt tyres till mina bilar? Kan för mitt liv inte förstå hur jag får till det.. *skäms*
gå in på tuning shop och sen tyres som är längst ner, där köper du däck. dock går det väl inte att köpa dirt och snow tyres till alla bilar
Postad 10 december 2010 - 10:45
Laka76
-
Laka76
-
Användare
-
-
156 inlägg
Är det nån som kan förklara varför man måste ta körkorten? Är det några race som kräver ex super license?
I GT3 var det en hel del race som man bara fick köra om man hade rätt körkort men har inte sett några såna i GT5?!
Postad 10 december 2010 - 10:45
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Kan man byta bilar med folk? Har fått lite dubletter..
ja det kan du. har du en race car på ca 1000hk kan du få ge den till mig, i utbyte har jag en daihatsu på 60hk som jag inte har användning för  om du vill skicka en bil till nån går du in i ditt garage och trycker på bilen du vill skicka, sen kommer det fram lite knappar under bilen, där kan du välja "give to friend"
Postad 10 december 2010 - 10:49
bobbyewing
-
bobbyewing
-
Lärjunge
-
-
302 inlägg
gå in på tuning shop och sen tyres som är längst ner, där köper du däck. dock går det väl inte att köpa dirt och snow tyres till alla bilar
Det var det jag trodde, men känns VÄLDIGT konstigt att det inte går att köpa till en Subaru Impreza som är en av de mest kända rallybilarna...
Postad 10 december 2010 - 10:51
Postad 10 december 2010 - 10:52
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Nån som vill byta en Maserati Gran Turismo mot något roligt då? Vann även Bugatti Veyron nyligen, är det en bil man ska satsa på? Finns det race som den är bra för t.ex Lite skryt skryt skyt, alltså endast SKRYT!!
Lite svårt att se...är det alla silver eller? 
Postad 10 december 2010 - 11:04
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Nån som vill byta en Maserati Gran Turismo mot något roligt då?
Vann även Bugatti Veyron nyligen, är det en bil man ska satsa på? Finns det race som den är bra för t.ex
Oh yea, no no, de e guld överallt  Fan sista var så lätt, tog inte ens 45 min att klara juh, jämfört med 4 timmar på den gamla bilen i regn..
Postad 10 december 2010 - 11:28
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jo, alla nya bilar är premium. De begagnade är standard. Det finns alltså inte 1000 nya bilar att köpa.
Postad 10 december 2010 - 11:32
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Jo, alla nya bilar är premium. De begagnade är standard. Det finns alltså inte 1000 nya bilar att köpa.
aha är det så? då ber jag om ursäkt för mitt vilseledande skitsnack som jag kommer med
Postad 10 december 2010 - 11:37
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Nån som vill byta en Maserati Gran Turismo mot något roligt då?
Vann även Bugatti Veyron nyligen, är det en bil man ska satsa på? Finns det race som den är bra för t.ex
jag behöll bugattin, min Bspec förare fick köra den i vissa tävlingar  sj kör jag inte den då den var lite för seg att svänga med. går säkert att ställa in så det blir bättre men orkar inte
Postad 10 december 2010 - 11:50
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Är det värt att spela B-spec? Är ju tråkigt..
Postad 10 december 2010 - 12:02
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
aha är det så? då ber jag om ursäkt för mitt vilseledande skitsnack som jag kommer med 
Woohoo! Då hade jag ju rätt  Har fortfarande en nascar-bil att byta mot något roligt!
Postad 10 december 2010 - 12:06
educk
-
educk
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
sökte i tråden å såg inget om en lista över bilar som går att köra racing modifications på. hittade en tråd på gt planet om detta. undrar hur snacket gick när man valde ut dessa 17 bilar som skulle vara dem enda som gick att utföra detta på. hoppas det kommer mer senare. testade att göra detta med Suzuki Cappuccino igår mest för att man hade den. resultatet blev en rätt snygg bil med skönt ljud men med bara 212Hk/ton när jag trimmat allt länk till tråden: http://www.gtplanet....d.php?p=42722541. Acura NSX RM '91 2. Chevrolet Camaro SS RM '10 3. Chevrolet Camaro Z28 RM '69 4. Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06 5. Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09 6. Dodge Challenger R/T RM '70 7. Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97 8. Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04 9. Lexus IS F RM '07 10. Lotus Elise RM '96 11. Lotus Elise 111R RM '04 12. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05 13. Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02 14. Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05 15. Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95 16. TVR Tuscan Speed 6 RM '00 17. Volkswagen Golf IV GTI RM '01
Postad 10 december 2010 - 12:27
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Du får en ###### massa mer bilar o så finns de ju B-spec trophies! Så svar JA
Postad 10 december 2010 - 12:52
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
skönt att få in massa stålar medans du gör nått helt annat än att sitta vid tvn. så ja det är värt
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|