KILLZONE 2
4458 svar till detta ämne
Postad 02 March 2009 - 23:11
chorizo
-
chorizo
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Använder ni headset till nå seriöst eller är de mest för att sucka å svära ? 
Edit Känns som att man knappt ska ha tid att surra då de är ett så högt tempo och att man dör ofta heh
Seriöst så svär jag mest i headsetet blandat med någon högljudd suck ibland... Kan iofs bero på att jag suger så hårt på detta. Adda mig gärna om ni behöver lite kanonmat, psn-id: grapplingguden
Postad 02 March 2009 - 23:19
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Tydligen så är det ett flertal fixes på väg till KZ2 från GG, bland annat skriver de om kontrollen, olika buggar etc. Flera i den här MHB-tråden har ju pratat om att de inte fått Boost-medaljen för Assaultklassen, detta tar de också upp eftersom det verkar vara nån bugg. http://boardsus.play...hread.id=217956EDIT: Jag vill föresten passa på att fråga en sak. Jag har nu köpt mig ett Sony blåtands-headset så jag kan snacka med er i KZ2!  Jag kopplade in det tidigare idag, registrerade den i PS3ans system och startade sen KZ2 för att testa. Men jag hörde ingenting i snäckan? Ska man inte höra när de andra pratar där? Jag gissar på att jag själv inte hördes också. Jag satte igång headsetet på rätt vis, man ska hålla inne powerknappen i 3sek tills den gröna lampan börjar lysa, men sedan lyser den inte konstant så att säga, ska den inte göra det? Att teknik alltid ska krångla
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 02 March 2009 - 23:31.
Postad 02 March 2009 - 23:43
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Jag vill föresten passa på att fråga en sak. Jag har nu köpt mig ett Sony blåtands-headset så jag kan snacka med er i KZ2! Jag kopplade in det tidigare idag, registrerade den i PS3ans system och startade sen KZ2 för att testa. Men jag hörde ingenting i snäckan? Ska man inte höra när de andra pratar där? Jag gissar på att jag själv inte hördes också. Jag satte igång headsetet på rätt vis, man ska hålla inne powerknappen i 3sek tills den gröna lampan börjar lysa, men sedan lyser den inte konstant så att säga, ska den inte göra det? Att teknik alltid ska krångla 
du har inte råkat trycka in mute knappen då? får du inget ljud alls från andra spelare? inte ens från högtalarna? om du får ljudet från högtalarna, så funkar inte headsetet rätt/mute knappen är på...
Postad 02 March 2009 - 23:48
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
du har inte råkat trycka in mute knappen då? får du inget ljud alls från andra spelare? inte ens från högtalarna? om du får ljudet från högtalarna, så funkar inte headsetet rätt/mute knappen är på...
Jag får ljudet ifrån högtalarna, även "snacket" så att säga. Jag ska ta och testa lite mer nu och se om jag får det att funka. Tack för tipset angående muteknappen, det är möjligt att jag råkat knäppa in den, tror dock inte det.
Postad 02 March 2009 - 23:59
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Jag får ljudet ifrån högtalarna, även "snacket" så att säga. Jag ska ta och testa lite mer nu och se om jag får det att funka. Tack för tipset angående muteknappen, det är möjligt att jag råkat knäppa in den, tror dock inte det.
går man in på inställningar och sen på "inställningar för ljudinhet så kan man välja "indataenhet" och "utdataenhet" ställ båda på headsetet så ska du se att de ordnar sej.... Mvh Voldoo
Postad 02 March 2009 - 23:59
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ja snackade lite i headsetet ...Hörde ni nå ?
Jag hörde då alla andra iaf heh
Postad 03 March 2009 - 00:07
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Risken är väl att du har parat ihop headsettet utan usb-kabel. Om man gör det så funkar det inte....man måste para ihop det med kabeln.
Hade också fått 6% medaljen när jag slog på spelet idag.....
Lyckades levla upp 700 pinnar idag så nu är det inte långt kvar till saboteur......
Postad 03 March 2009 - 00:09
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Nää..Man måste inte ha kabel för att para ihop..
Jag gjorde just det utan kabel och ps3 hittade headsetet utan problem och jag skrev in koden och hörde då alla surra i mitt headset iaf..Hoppas nån hörde mig
Postad 03 March 2009 - 00:30
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Ja, nu verkade det funka med headsetet eftersom ni hörde mig, men jag hörde er jävligt dåligt. Eller ibland hördes ni bra, men mest så bara sprakade det och dessutom ganska lågt. Går det att höja volymen på nåt vis? Alltså inte på min mic, utan på hörsnäckan. Jag försökte hitta nån inställning i PS3-systemet men det fanns bara för micen där var jag kunde se. Och nu när jag skulle in på servern igen så hittar jag den inte  . Ingen av mina friends verkar ju vara inne på den... suck sikka problem man har.
Postad 03 March 2009 - 00:34
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Vem fasen är kim82 , och älskar c4. Vet inte hur många gånger du har dödat mig med dom:P
Edit får man poäng när ngn spawnar på min rök?
haha! Där är jag!  Mjo spelade fram dom idag, mycket användbara saker det där! Har bara slängt ut 157st!  Men märkligt nog så har jag bara fått ett "C4-märke" så ni lär få dras med mej och C4 ett tag till Det finns vist ngn squad som kör taktiskt i HS, har tjuvlyssnat lite. Och i helgen så var jag med i en squad där det snackades Hi-Fi (onley on MHB) Annas så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte är mer taktik-snack.. (skulle nog behövas inom klanen iallfall, så vi är riktigt vassa när det är dax för match!) Sen är det ganska dåligt att stänga av raktet bössorna! (som jag har googlat om hur man får fram dessa vapen) Gör ju assault-klassen riktigt vädelös, precis som granat bössan Nää..Man måste inte ha kabel för att para ihop..
Jag gjorde just det utan kabel och ps3 hittade headsetet utan problem och jag skrev in koden och hörde då alla surra i mitt headset iaf..Hoppas nån hörde mig 
Om det är sonys-ps3-hs du menar, så är det dumt att para den på det viset. Missar ju poengen med att ha det hs; osd Hq-läge bords-mick funktionen.
Redigerat av Mortensen, 03 March 2009 - 00:35.
Postad 03 March 2009 - 00:37
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Vaaaa.....Jasså..måste man koppla me sladd för att de ska funka...satt just å funderade varför de int funka....tack
stod inget i bruksen tror ja
Postad 03 March 2009 - 00:40
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
spelade lite i mihb servern och såg att en del hade fått några nya rank tecken, vad betyder dom? alltså efter att man har fått 3 stjärnor. misstänker att det är nåt bra men vad betyder dom?
hur funkar c4 förresten? jag kan slänga ut som men sen då? räcker det att gå på dom för att dom ska explodera?
Postad 03 March 2009 - 00:41
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Vaaaa.....Jasså..måste man koppla me sladd för att de ska funka...satt just å funderade varför de int funka....tack
stod inget i bruksen tror ja
Alltså nu är jag lite förvirrad, jag tycker bruksanvisningen är lite otydlig faktiskt. Jag själv har dosan inkopplad till PS3 med usbkabel, men jag använde ingen kabel mellan dosan-headsettet när jag synkade, ska man ha det? Både ljud och mic verkar ju funka för mig fast ljudet sprakar mest, ibland kan jag urskilja nån mening här och där. Beror det på att jag inte registrerade den korrekt med sån där miniusbkabel då eller? Gaah.
Postad 03 March 2009 - 00:43
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Skoj spel ikväll gubbar...
Lyckades skrapa ihop 2 rundor i rad med över 120p, men nu koncentrerar jag mig på kills å inte ribbons å det märks på poängen
Har verkligen fastnat för sabotörklassen med c4, halade in 2 ribbons med c4 idag. Mumma att lägga ut c4 i dörröppningar som fi måste springa igenom för att komma ut från spawnplatsen.
Postad 03 March 2009 - 00:46
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Finns en USB-bort på headsetet som du ska använda när du synkar. Blir autopairing då. Har verkligen fastnat för sabotörklassen med c4, halade in 2 ribbons med c4 idag. Mumma att lägga ut c4 i dörröppningar som fi måste springa igenom för att komma ut från spawnplatsen.
Märkte det.... Har också sabotören som en favorit, speciellt med single shot assaulten.
Postad 03 March 2009 - 01:17
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Jo-tack morlock vet inte hur många gånger du knäppte mej idag. (både med sniper och singel-bössan)
Postad 03 March 2009 - 01:23
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jo-tack morlock vet inte hur många gånger du knäppte mej idag. (både med sniper och singel-bössan) 
Hehe, nästan hörde hur less du blev på mig på Saluman Market när jag sniprade dig ett par gånger....
Postad 03 March 2009 - 05:14
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
(!!precis det jag tänkte på!!) Men vist är det roligt! Har med hört några som varigt lagom irriterade på mej i spelet! Hade jag bara fått ha RPG till assulten så hade det inte varigt så lätt att sitta i det där båset och snipra..  *mummel mummel* Gör spot and mark gör så du också ser clokade snipers? (annas är du över-jälvig, eller såg med springa dit) Vänta du bara tills jag får mina vantar på en DS3:a istället för den sixaxis jag sitter med idag! (hade skaffat en igår men de var slut på avpå  ) Testade lite skirmish hos en polare som har ds3an och det är ganska stor skillnad när man ska fin-sikta.. BWT kolla in denna killen! (vet inte vad man ska säga underhållande är det iallafall, de senaste om kz2 är det jag tänker på) http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR
Redigerat av Mortensen, 03 March 2009 - 05:19.
Postad 03 March 2009 - 05:29
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Udda kille.
På din fråga om man ser cloakade snipers: ja, man kan se dem men det blir liksom bara ett X med en ring runt så det är svårt ibland att se om det är en sniper eller om det är en vanlig soldat man har sett i det fria som står bakom en vägg.
Edit: är bara att skjuta på alla kryss du ser, rätt vad det är så träffar du morlock.
Sen tar det inte många sekunder förräns han tar revansch.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 03 March 2009 - 05:39.
Postad 03 March 2009 - 05:49
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Udda kille. 
Jo-tack!  På din fråga om man ser cloakade snipers: ja, man kan se dem men det blir liksom bara ett X med en ring runt så det är svårt ibland att se om det är en sniper eller om det är en vanlig soldat man har sett i det fria som står bakom en vägg.
Edit: är bara att skjuta på alla kryss du ser, rätt vad det är så träffar du morlock.
Sen tar det inte många sekunder förräns han tar revansch. 
Förklarar ett och annat!  Måste spela fram den egenskapen, har några ribbons kvar. Har komgt fram till om någon behöver rakas så kan dom be mej snipra lite! prickar mellan axlen och halsen, mellan benen osv eller rakt på räcket dom står framför etc. etc.  omöjliga skott om man gick efter dom med andra ord!
Postad 03 March 2009 - 06:27
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Förklarar ett och annat!  Måste spela fram den egenskapen, har några ribbons kvar. Har komgt fram till om någon behöver rakas så kan dom be mej snipra lite! prickar mellan axlen och halsen, mellan benen osv eller rakt på räcket dom står framför etc. etc. omöjliga skott om man gick efter dom med andra ord!
När du spelat fram den egenskapen så får du 5x zoom sikte också, lättare att skjuta folk som står långt bort då.  Träffar likväl räckena de står bakom ändå, eller precis bredvid när de springer, eller mellan benen.  Fast det är fint när man sätter ett headshot från andra sidan banan.
Postad 03 March 2009 - 07:14
KeeKe
-
KeeKe
-
Användare
-
-
180 inlägg
åhh, jag vill in på MHB server!
Häftigt, hjälp hur går man till väga? antar att de är lösen?
adda mig någon: Tobybooby
Mvh,
Toby
Postad 03 March 2009 - 08:30
ChoAtic
-
ChoAtic
-
Användare
-
-
189 inlägg
Någon man skulle kunna lägga till som vän så man kan spela med er på MHB servern? För alla som jag spelade COD4 med förut verkar ha tagit bort mig
Postad 03 March 2009 - 08:33
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Hmmm, detta spel är verkligen upp och ner. Ena dagen när man spelar på MHB-servern så är det ordnat spel å allt funkar bra. Nästa stund då man loggar in på valfri EU-server så vibrerar dual-shock kontrollen som om det vore jordbävning. Granaterna visslar runt öronen å man kommer inte ens bort från startstället. Då är spelet minst sagt tråkigt! Det är som att spela HQ på shipment i COD4 - men det är bara 1 bana. I KZ2 är det så på de flesta banorna om man spelar på allmänna servrar. Sen undrar jag varför hagelbrakaren laddar om så långsamt å varför handgranaterna har så kort tid till explosion? Någon man skulle kunna lägga till som vän så man kan spela med er på MHB servern? För alla som jag spelade COD4 med förut verkar ha tagit bort mig 
Lägg till mig Id: Noseone Ytterligare en fråga: MÅSTE man gå prestige? Man är ju helt usel i de första nivåerna. Inte som COD då man iaf har några vapen å välja på.
Postad 03 March 2009 - 08:53
Simbo
-
Simbo
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Har också sabotören som en favorit, speciellt med single shot assaulten. 
jag testade även den bössan igår, funkar ju hur bra som helst i närstrid och även som sniper om man sitter ner.
Postad 03 March 2009 - 09:00
KeeKe
-
KeeKe
-
Användare
-
-
180 inlägg
jag testade även den bössan igår, funkar ju hur bra som helst i närstrid och även som sniper om man sitter ner. 
Den är nice, storma deras "bas" och fick 3 headshot på ett skot  yeah
Postad 03 March 2009 - 09:00
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
haha! Där är jag!  Mjo spelade fram dom idag, mycket användbara saker det där! Har bara slängt ut 157st! Men märkligt nog så har jag bara fått ett "C4-märke" så ni lär få dras med mej och C4 ett tag till 
Hehe du är inte lite jobbig. Men är dom osynliga eller är jag så dålig att jag inte ser mig för?
Postad 03 March 2009 - 09:04
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Hehe du är inte lite jobbig. Men är dom osynliga eller är jag så dålig att jag inte ser mig för?
Mjae man ser dem om man är uppmärksam men många sätter ju dem på överjävliga ställen, typ l2ickard, precis bakom ett rör och sånt. Inte lite irriterande. De är som i COD fast mindre och blinkar.
Postad 03 March 2009 - 09:05
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Kunde fan inte spela med er igår, loggade in flera gånger men efter mindre än en minute blev jag utloggad å fick någon felkod  riktigt tråkigt.
Postad 03 March 2009 - 09:09
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
haha Tack!  Mjae man ser dem om man är uppmärksam men många sätter ju dem på överjävliga ställen, typ l2ickard, precis bakom ett rör och sånt.
Inte lite irriterande.
De är som i COD fast mindre och blinkar.
Finns många finurliga sätt att gömma dom på!
Postad 03 March 2009 - 10:27
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Märkte det....
Har också sabotören som en favorit, speciellt med single shot assaulten. 
Minns en kill på den där trånga banan som jag inte hittar alls på... la ut lite c4 i en dörr öppning, sprang vidare och mötte dig i en duell, förlorade den  lutade mig tillbaka i soffan å väntade... "PANG" revansch
Postad 03 March 2009 - 10:35
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Minns en kill på den där trånga banan som jag inte hittar alls på... la ut lite c4 i en dörr öppning, sprang vidare och mötte dig i en duell, förlorade den lutade mig tillbaka i soffan å väntade... "PANG" revansch 
Så fienden dör alltså när den kommer nära C4. Man behöver inte trycka på en dosa för att de ska smälla?
Postad 03 March 2009 - 10:42
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Ja typ claymore, fast utan varning.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 March 2009 - 11:15.
Postad 03 March 2009 - 10:42
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Minns en kill på den där trånga banan som jag inte hittar alls på... la ut lite c4 i en dörr öppning, sprang vidare och mötte dig i en duell, förlorade den lutade mig tillbaka i soffan å väntade... "PANG" revansch 
Jag dog på det sättet med mot dig frasse. Mötte dig och fick dig med headshot för att sen springa in genom en dörröppning och självklart å sitter det en c4 och väntar som så ofta igårkväll
Postad 03 March 2009 - 12:06
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
det skönaste man kan göra med c4, är ju att lägga dem vid ett ställe där man ska lämna propaganda-högtalaren.. lika roligt varje gång!!!
Postad 03 March 2009 - 12:08
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
Finns det något liknande läge som team tactical på cod 4? taktiskt krigande när det är som bäst =)
Postad 03 March 2009 - 12:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Finns det något liknande läge som team tactical på cod 4? taktiskt krigande när det är som bäst =)
Kan man väl säga, bara att starta en server och sätta max 8 spelare. 4v4, sen köra alla spelformer per bana.
Postad 03 March 2009 - 12:11
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Är det någon som vet varför alla stats är nollade på killzone.com? skulle vara trevligt att se vad man behöver fixa för att få nya abillities...
Postad 03 March 2009 - 12:15
Danne
-
Danne
-
Forumräv
-
-
515 inlägg
du måste få mer än 20poäng också..
Tack då vet jag varför jag inte fått mer startammo ännu:)
Postad 03 March 2009 - 12:15
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Är det någon som vet varför alla stats är nollade på killzone.com? skulle vara trevligt att se vad man behöver fixa för att få nya abillities...
Deras sida är/var för överbelastad så dom tog bort kopplingen till statsen, borde komma upp igen snart.
Postad 03 March 2009 - 12:23
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Deras sida är/var för överbelastad så dom tog bort kopplingen till statsen, borde komma upp igen snart.
okej... den har varit nere i ett par dagar nu.
Postad 03 March 2009 - 12:26
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
ja dom prioriterar nog online servrarna och det gör dom ju rätt i
Postad 03 March 2009 - 12:27
KeeKe
-
KeeKe
-
Användare
-
-
180 inlägg
ja dom prioriterar nog online servrarna och det gör dom ju rätt i 
Online servrarna är kopplade till hemsidan så är hemsdidan nere är servrarna nere Läste det någonstans på deras forum, vet inte om de är så
Postad 03 March 2009 - 12:48
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Ang. C4 så trodde jag oxå att man var tvungen att utlösa den själv vid rätt tillfälle och blev därav ganska impad av timingen många gånger (har inte låst upp den själv än, tror jag..), men mao. så är C4 ungefär lika imponerande som martyrdom i CoD4?...
För övrigt så ska jah nog oxå lira med andra än MHB för att levla lite, ligger ju kraftigt efter, och jag vill oxå ha fegvapen ju!
Jäv ligt tråkigt dock, för man lirar ju helst med folk man känner, men vad göra?
Postad 03 March 2009 - 12:50
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Online servrarna är kopplade till hemsidan så är hemsdidan nere är servrarna nere Läste det någonstans på deras forum, vet inte om de är så
nej så är det inte.. det är bara att killzone.com inte hämtar statsen från online-sevrarna.. tvekar på att killzone.com ligger på samma server som online-delen.. Blir ju inte så kul om någon lyckas hacka killzone.com och smatidigt få tillgång till allt på online-delen av killzone 2
Postad 03 March 2009 - 12:51
Mortensen
-
Mortensen
-
Lärjunge
-
-
328 inlägg
Ang. C4 så trodde jag oxå att man var tvungen att utlösa den själv vid rätt tillfälle och blev därav ganska impad av timingen många gånger (har inte låst upp den själv än, tror jag..), men mao. så är C4 ungefär lika imponerande som martyrdom i CoD4?... rolleyes.gif
Räcker att en fi kommer i närheten av C4 och <BOOM!!> Funkar som claymore, minor etc. Men de går som tur är bara på fiender, lagkamraterna kan dansa på dom utan att det händer ngt!
Redigerat av Mortensen, 03 March 2009 - 12:53.
Postad 03 March 2009 - 13:01
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Ang. C4 så trodde jag oxå att man var tvungen att utlösa den själv vid rätt tillfälle och blev därav ganska impad av timingen många gånger (har inte låst upp den själv än, tror jag..), men mao. så är C4 ungefär lika imponerande som martyrdom i CoD4?... 
För övrigt så ska jah nog oxå lira med andra än MHB för att levla lite, ligger ju kraftigt efter, och jag vill oxå ha fegvapen ju! 
Jäv ligt tråkigt dock, för man lirar ju helst med folk man känner, men vad göra?
Vad sysslade du med igår...? under caputre and hold var vi i biblioteket (academy) och jag smög in bakom hyllan, du står och stirrar mig i nyllet och lägger sedan en salva på mig...?  det kallas mobbing ! Försökte hålla mig borta igår men ack mså trist det är att levla lite snabbare med fransmännen och engelsmen som skriker och verkar ha dagis hemma samtidigt, Roligare att bli slaktad av mhb:are, frasses c4:or och morlock´s puffr asvor jag många gånger åt igår...känns som jag är j-la magnet för dom.
Postad 03 March 2009 - 13:07
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Häromdagen sa du ju att man inte hade någon större fördel av att levla ju......det är bara att spela med assualtbössan så löser det sig ju.........  .....i cod däremot .......där är det ordentlig nackdel att inte ha levlat......
Postad 03 March 2009 - 13:07
fritz88
-
fritz88
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Är det någon som får Netword Error code: 10002 nu?
Postad 03 March 2009 - 13:13
KeeKe
-
KeeKe
-
Användare
-
-
180 inlägg
Är det någon som får Netword Error code: 10002 nu?
har fått, fick starta om ps3 och routern!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|