Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 september 2008 - 16:21

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
@bugfix2k

Precis vad jag ville veta. Blir till att studera det vidare hemma sen. Tack för ett utförligt och snabbt svar!

/McLintoc

Postad 10 september 2008 - 16:22

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
:D

http://gizmodo.com/5...g-and-beautiful

;)

Postad 10 september 2008 - 16:23

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

jag tror jag läste att någon som hade ett program som gjorde att man stängde av ljudet på mobilen när man skakade den?

orkar inte leta igenom en massa sidor så om någon vet vad det programmet heter så kan ni ju säga de.

Om någon annan har nått tips på något roligt program så säg gärna de också.

Programmet du söker heter Diamond Profile Switcher, har tyvärr ingen link!¨

/McLintoc

Postad 10 september 2008 - 16:27

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

:D

http://gizmodo.com/5...g-and-beautiful

;)

Vädigt läcker "handdator" men vill man ha en mobil så är diamonden klockren. Vore dock inte fel att hå båda, bara för att den var riktigt fin!

Postad 10 september 2008 - 16:35

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
har kollat på lite filmer på tuben om denna telefon. jag tycker den ser "lite" seg ut när man bläddrar genom sina musikalbum :S är det så att den är lite seg då? blir ledsen om jag köper den och märker att det går skitsakt att bläddra genom kontakter och musik :/

Postad 10 september 2008 - 17:04

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
OMG....

Dustin har fått in Diamond batterierna med 1350 mah

http://www.dustinhom...5010153657.aspx

min kommer imorgon---

Postad 10 september 2008 - 17:30

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

OMG....

Dustin har fått in Diamond batterierna med 1350 mah

http://www.dustinhom...5010153657.aspx

min kommer imorgon---

Du kan väll mäta tjockleken när du fått paketet vill kunna använda krusell väskan jag köpte till nallen ..
Vore bussigt ..

Postad 10 september 2008 - 17:39

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Såg att HTC har ännu en ny modell på gång som heter "HTC TOUCH HD" som kanske kommer till Jul.
Nyheterna är större skärm ala iPhone, 5mpix kamera och microSD.
Tycker den ser riktigt vass ut, döm själva i länken nedan:

http://www.modaco.co...e-htc-touch-hd/

//Jonas

Postad 10 september 2008 - 17:46

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Vädigt läcker "handdator" men vill man ha en mobil så är diamonden klockren. Vore dock inte fel att hå båda, bara för att den var riktigt fin!

Syfar du på storleken?
Qualcomm 7201A processor @ 528MHz
512MB ROM / 256MB RAM (+32MB on processor)
WVGA!!!
Update: Additional specs...
115mm x 62.8mm x 12mm
'In stores for Santa'
GPS / HSDPA etc. etc.
5 Megapixel camera (no flash)
No Dpad or scroll wheel, does have a stylus
microSD slot
1350mAH battery
3.5mm headset jack on the top!

Postad 10 september 2008 - 18:53

Unregisteredbf48964b
  • Unregisteredbf48964b
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Kan man få svenska tecken i SMSen utan att behöva gå till specialtecken menyn ?

Postad 10 september 2008 - 18:57

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Syfar du på storleken?

Ja precis. Specifikationerna är det verkligen inget fel på! Troligtvis är den i size med ifånen och den tycker jag är "klumpig" som mobil. Men den verkar vara riktigt, riktigt grym! Priset lär det inte heller vara något fel på :)

Postad 10 september 2008 - 20:19

Unregisteredd529ac03
  • Unregisteredd529ac03
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Så är det med alla windows baserade telefoner. Windows måste starta innan ett program sätter igång. Vad är problemet, är det inte bara att låta telefonen vara på? Om du inte vill att det ska ringa aktivera flyg-läget.

Problemet är väl tämligen uppenbart. Varför ska man behöva slösa batteritid på natten. Oavsett om man har den i flyg/vanligt läge... På vanliga datorer finns det program som fungerar som en timer och startar upp datorn när man behöver. Borde vara ett ännu större användningsområde på en handdator. Eller är det bara jag som vill stänga av grejerna när jag sover? Tack för svaret förresten, anade att det var så men hade ändå hoppats att jag hade fel...

Postad 10 september 2008 - 21:08

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Jag skulle ALDRIG få för mig att stänga av min mobil över natten iaf....

Postad 10 september 2008 - 21:32

Hampan90
  • Hampan90
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Vilken adress anger ni om ni vill streama radio i Coreplayer?

Jag försöker streama: http://www.neradio.se via adressen: http://www.neradio.se/listen.asx
Men det funkar inget vidare. Får bara cannot open URL

Ingen som kan svara på detta?
För jag har läst att flera har lyckats att streama radio i nallen.

Postad 11 september 2008 - 04:34

jontaw
  • jontaw
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag har för mig att jag hörde något om någon Facebook app till HTC Touch Diamond.
Någon som vet något om detta.

/ J

Postad 11 september 2008 - 06:26

Unregistereda6c30862
  • Unregistereda6c30862
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Gillar denna telefon men har beställt större batteri och ny handsfree. Har några frågor som jag hoppas ni kan hjälpa med mig.

1. Hur sätter man på både ringljud och vibrator samtidigt? När jag tycker på vibrator blir den tyst. Är bra att även kunna ha på vibratorn om man inte hör ringsignalen.

2.Tänkte installera programmen för att kunna få väderinfo för fler orter. Var ska man lägga dem innan man kör filerna och ska man skapa egna mappar för varje program?

3. Har en fråga på föregående sida angående installation av ATG:s mobilprogram. Ingen som provat detta?

Tacksam för hjälp.

Postad 11 september 2008 - 07:25

Unregistered6f078552
  • Unregistered6f078552
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Gillar denna telefon men har beställt större batteri och ny handsfree. Har några frågor som jag hoppas ni kan hjälpa med mig.

1. Hur sätter man på både ringljud och vibrator samtidigt? När jag tycker på vibrator blir den tyst. Är bra att även kunna ha på vibratorn om man inte hör ringsignalen.

2.Tänkte installera programmen för att kunna få väderinfo för fler orter. Var ska man lägga dem innan man kör filerna och ska man skapa egna mappar för varje program?

3. Har en fråga på föregående sida angående installation av ATG:s mobilprogram. Ingen som provat detta?

Tacksam för hjälp.

2:an tänkte jag svara på. Jag flyttade bara över dom till internminnet, från datorn, sen körde jag installationen (med valet att installera på internminnet) sen slängde jag installationsfilerna bara. Det sköter sig själv.

Hoppas jag förstog dig rätt och att du därmed fick svar.

Postad 11 september 2008 - 07:45

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Tacksam för hjälp.

svarade på 1 för nån dag sen :)
Inställningar/användare/telefon välj vibrera och ring

Postad 11 september 2008 - 07:47

Unregistered4f471b27
  • Unregistered4f471b27
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Ingen som kan svara på detta?
För jag har läst att flera har lyckats att streama radio i nallen.

Lyssna först på datorn, t.ex. i Winamp.. Högerklicka på själva spelningsfilen och ta egenskaper.. Där ser du en helt annan URL, kan se ut såhär t.ex. http://15181.112.145. OBS!! Det där var alltså bara ett exempel, du måste alltså ha den sortens URL, det räcker inte med att skriva http://www.Neradio.se.

Om du inte får fram den "riktiga" url:n så kan jag kolla den när jag kommer hem från jobbet idag.

// Anders

Postad 11 september 2008 - 07:50

Unregistered4f471b27
  • Unregistered4f471b27
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Problemet är väl tämligen uppenbart. Varför ska man behöva slösa batteritid på natten. Oavsett om man har den i flyg/vanligt läge... På vanliga datorer finns det program som fungerar som en timer och startar upp datorn när man behöver. Borde vara ett ännu större användningsområde på en handdator. Eller är det bara jag som vill stänga av grejerna när jag sover? Tack för svaret förresten, anade att det var så men hade ändå hoppats att jag hade fel...

Jag kollade hur mycket mobilen drog under natten med larmet aktiverat, när jag la mig var det 100% fullt och när jag vart väckt efter ca 8 timmar så återstod det 99% av batteriet. Så jag tycker inte du behöver oroa dig för att batteriet ska ta slut.. =)

// Anders

Redigerat av Unregistered4f471b27, 11 september 2008 - 07:51.

Postad 11 september 2008 - 08:33

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Här kommer en detektivfråga ang Touch Diamond:
Jag hade köpt en Samsung F-480 men eftersom EG strulat till det ska jag häva köpet & gå på en Diamond istället. Min fråga är vart man köper den billigast? Jag behöver Telia som operatör men det kanske finns anledning att köpa den med en annan operatör för att sen byta direkt efter köpet.

Har någon tips så tas de emot tacksamt!

Postad 11 september 2008 - 08:41

robbana
  • robbana
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej. en sa att de finns mkt mer program mm, till Htc än till iphone. har ni några sidor eller tips på roliga o bra program?

Postad 11 september 2008 - 09:25

Hampan90
  • Hampan90
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Lyssna först på datorn, t.ex. i Winamp.. Högerklicka på själva spelningsfilen och ta egenskaper.. Där ser du en helt annan URL, kan se ut såhär t.ex. http://15181.112.145. OBS!! Det där var alltså bara ett exempel, du måste alltså ha den sortens URL, det räcker inte med att skriva http://www.Neradio.se.

Om du inte får fram den "riktiga" url:n så kan jag kolla den när jag kommer hem från jobbet idag.

// Anders

Tack..
Jag lyckades streama genom denna server:
http://s2.neradio.fm

Postad 11 september 2008 - 10:14

Unregistereda6c30862
  • Unregistereda6c30862
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Tack för hjälpen Goldstar och Mäjtrix. Det är bra med kunniga människor :)
Ska testa installationen av väderprogrammen så snart jag får tid.

Postad 11 september 2008 - 13:27

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Fråga:

Kan någon länka till ovan nämda program angående andra väderorter?
Vore väldigt uppskattat!

/McLintoc

Postad 11 september 2008 - 13:27

yuion
  • yuion
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Har hört något om någon sms-chat som finns i diamonden och som tydligen ska kosta pengar? Vad är detta? oCh är det aktiverat orginal, och isf hur avaktiverar man det? Inget jag hört om tidigare, men det ska tydligen finnas en sådan. Verkar populärt att stänga av den?

Postad 11 september 2008 - 13:33

tomras
  • tomras
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Testade att som många andra ta bort den lilla plastbiten på insidan av kameran bakom batterilocket, jäklar, nu är jag mycket nöjd med kameran, i alla fall när man är i dagsljus..

Postad bild

Postad 11 september 2008 - 14:44

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Har hört något om någon sms-chat som finns i diamonden och som tydligen ska kosta pengar? Vad är detta? oCh är det aktiverat orginal, och isf hur avaktiverar man det? Inget jag hört om tidigare, men det ska tydligen finnas en sådan. Verkar populärt att stänga av den?

Jag kan ha fel, men jag har förstått det som att den konversation du har via sms syns likt en chatt, att du ser det du skickat samt det svar du får i en följd. Funktionen i sig borde ju inte kosta pengar. Det är ju dina skickade sms du betalar för, precis som vanligt.

Men, jag kan ha fel... :)

Redigerat av grandstoff, 11 september 2008 - 14:45.

Postad 11 september 2008 - 15:14

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
en liten fråga.... den här eller iphone? :)

Postad 11 september 2008 - 15:23

Texan
  • Texan
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Alla dagar 24/7, den här för guds skull.

Postad 11 september 2008 - 15:43

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

jag skulle mer säga att det beror hur du är som person och vad du kommer koppla mobilen till PC ( med XP lr Vista ) / Mac

:)

Postad 11 september 2008 - 16:13

Unregistered6f078552
  • Unregistered6f078552
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Fråga:

Kan någon länka till ovan nämda program angående andra väderorter?
Vore väldigt uppskattat!

/McLintoc

Här finns info om vädret, skrolla ner till "Custom Weather Cities"
http://forum.ppcgeek...ead.php?t=35592

Den följde jag och det funkar.

Postad 11 september 2008 - 17:26

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Är lite intresserad av ett diamantköp via tre. Undrar av folk med erfarenhet hur mobilen funkar i sitt orginalskick så att säga, jag är inte den som flashar om och mixrar med saker på det viset. En annan sak som gör mig väldigt osäker är att alla verkar har problem med täckningen vilket känns som en ganska viktigt grej för en telefon. Hur bra är htc ur telefonsynvinkel, av det man läser på forumet så låter det som den suger t.ex säger mng att den e seg från att man svarat så att man måste "hallå, hallå nån där...aa men tja min telefon krångla lite"

Tolkar jag det rätt om jag tycker det verkar som att:

1 telefonen krånglar mkt
2 dålig täckning
3 dålig samtalsbehandling
4 itne är så genomtänkt vilket märks då den har många brister t.ex inget frågetecken när man sms med full qwerty.

Postad 11 september 2008 - 17:53

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0
Tycker inte man märker av tre brandingen så mycket, när man starta upp den kommer det en tre loha och så finns det en knapp på startmenyn och någon/några länkar i webbläsaren. Tror det är det ända.

Har heller inte mixtrat med mobilen och tycker den funkar skitbra, spring å kööööp :)

Postad 11 september 2008 - 17:59

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Är lite intresserad av ett diamantköp via tre. Undrar av folk med erfarenhet hur mobilen funkar i sitt orginalskick så att säga, jag är inte den som flashar om och mixrar med saker på det viset. En annan sak som gör mig väldigt osäker är att alla verkar har problem med täckningen vilket känns som en ganska viktigt grej för en telefon. Hur bra är htc ur telefonsynvinkel, av det man läser på forumet så låter det som den suger t.ex säger mng att den e seg från att man svarat så att man måste "hallå, hallå nån där...aa men tja min telefon krångla lite"

1 telefonen krånglar mkt
2 dålig täckning
4 itne är så genomtänkt vilket märks då den har många brister t.ex inget frågetecken när man sms med full qwerty.

1. Tycker inte den krånglar något.

2. Har aldrig haft något problem med täckningen men bor i stan och är i stan för det mesta.

4. frågetecken med full qwerty: man behöver bara trycka på knappen 123 i full qwertyn så kommer siffror och frågetecken upp inte alls så jobbigt . sen trycker man på abc så är bokstäverna tillbaka.

Redigerat av whj, 11 september 2008 - 18:07.

Postad 11 september 2008 - 18:19

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

jag skulle mer säga att det beror hur du är som person och vad du kommer koppla mobilen till PC ( med XP lr Vista ) / Mac

jag har tyvärr inte välsignats med an Mac så det är en PC med Vista. På något sätt verkar den här vara bättre på något sätt xD men iphone skulle nåstan passa mig mer eftersom jag lyssnar på musik ganska mycket. Hur är musikspelaren på diamanten? någon här som har erfarenhet av båda lurarna kanske? ;D

Postad 11 september 2008 - 19:44

yuion
  • yuion
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Jag kan ha fel, men jag har förstått det som att den konversation du har via sms syns likt en chatt, att du ser det du skickat samt det svar du får i en följd. Funktionen i sig borde ju inte kosta pengar. Det är ju dina skickade sms du betalar för, precis som vanligt.

Men, jag kan ha fel... :)

Ja, har också fattat det som de. Just därför förstår jag inte varför så många på xda verkar klagar över att den ska kosta pengar?

Någon annan som vet mer?

1 telefonen krånglar mkt
2 dålig täckning

Det stämmer ganska bra in tycker jag, om jag skulle beskriva de punkter jag är kritisk till. Dock verkar det, eller ja det kan ju vara en bedömnings fråga användare imellan också men det verkar finns bra exemplar och sedan verkar det finnas "måndags" exemplar. För vissa verkar ju inte ha några problem alls. Väldigt snabb, bra täckning överallt, inga problem med ljudet, inga gula missfärgningar etc. Och om man får en sådan telefon tycker jag inte det finns mycket att klaga på isf. Grym telefon. Batteriet möjligtvis, får mitt nya batteri pack imorogon. Så jag hoppas på en liten förbättring där.

Postad 11 september 2008 - 20:40

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Batteriet?

Om man köper ett bättre batterie är det tjockare än orginal batteriet som som man får med?

Och isf hur mycket tjockare?

vad kan man beställa de billigast ngn som vet?

och om de är tjockare är det någon som vet om de kommer komma ett i normal storlek någon gång snart?

Redigerat av whj, 11 september 2008 - 20:41.

Postad 11 september 2008 - 20:41

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
Imorgon hämtar jag mitt nya 1350mah batteri till Diamond'en, ett Radeon HD4870 och en Antec Twelve Hundred! (Det är juuul... not) ... så jag kommer sätta upp ett par nya bilder oxo på mitt system här hemma i mitt galleri...

Redigerat av Gucci, 11 september 2008 - 21:14.

Postad 11 september 2008 - 23:22

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag har använt det nya batteriet under hela dagen och vilken skillnad det blev. :)
Äntligen slipper jag oroa mig för att batteriet ska ta slut efter en stunds användande.
Hitills har jag haft min Touch Cruise med mig som en reserv/extra telefon.

När det gäller tjockleken: Visst blev Diamond tjockare, men telefonen är fortfarande lite tunnare än min Cruise.
Förut tyckte jag att Diamond var liten och lätt, som ibland kunde glida mig ur handen om jag fipplade med den,
nu med det större batteriet och bakstycket, så ligger telefonen stadigt i min hand och de extra milimetrarna stör mig inte alls.
Visst, den ser lite större ut, men är ändå nätt på sitt sätt... och att ha längre batteritid betyder mycket för mig.

Får se om jag är lika nöjd om ett par dagar med batteritiden, men det är ett stort kliv frammåt. B)

Redigerat av crest, 11 september 2008 - 23:26.

Postad 11 september 2008 - 23:35

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Jag har använt det nya batteriet under hela dagen och vilken skillnad det blev. :)

Har hört att Li.ion batterier måste laddas om flera gånger 15-20 ggr innan man når en riktig laddninggskapacitet.

Lite mera info om batterier:

http://www.batteryun.../parttwo-34.htm

Redigerat av x-rat3d, 11 september 2008 - 23:51.

Postad 12 september 2008 - 00:10

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
En annan - för mig - positiv grej är att det bakstycke som följer med är av det matta slaget och är okänslig för fingeravtryck.

Postad 12 september 2008 - 04:16

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

En annan - för mig - positiv grej är att det bakstycke som följer med är av det matta slaget och är okänslig för fingeravtryck.

huh? då e det inte HTC original eller?

Postad 12 september 2008 - 06:28

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Äntligen slipper jag oroa mig för att batteriet ska ta slut efter en stunds användande.
Hitills har jag haft min Touch Cruise med mig som en reserv/extra telefon.

När det gäller tjockleken: Visst blev Diamond tjockare, men telefonen är fortfarande lite tunnare än min Cruise.
Förut tyckte jag att Diamond var liten och lätt, som ibland kunde glida mig ur handen om jag fipplade med den,
nu med det större batteriet och bakstycket, så ligger telefonen stadigt i min hand och de extra milimetrarna stör mig inte alls.
Visst, den ser lite större ut, men är ändå nätt på sitt sätt... och att ha längre batteritid betyder mycket för mig.

Får se om jag är lika nöjd om ett par dagar med batteritiden, men det är ett stort kliv frammåt. B)

Men exakt hur mycket växte den? Har du möjlighet att mäta?

Postad 12 september 2008 - 10:15

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa en beg Diamond från blocket. Dock är den låst till Tre. Vet ni vad det kostar att låsa upp den hos dem? Förstår att det går att göra det själv, men förlorar man inte garantin då?

Postad 12 september 2008 - 10:55

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Är det någon som har en lista eller dylikt på vad den senaste ROM upgraderingen gör för telefonen?

Gör den mycket förbättringar för Touch FLOW?
Jag kör i dagsläget inte med detta då jag tyckte den var mer eller mindre skit.
Gick inte att scrolla ordentligt i menayer osv osv osv.
Man märkte att det inte var helt optimerat/klart någonstanns.

Fårgan är nu om det är värt att slänga på detta om de nu gjort stora förändringar.
Har massa applikationer, inkls GPS som tog sin lilla tid o få till som jag inte gärna vill göra om för ingenting.

// Cineoholic

Postad 12 september 2008 - 11:12

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Är det någon som har en lista eller dylikt på vad den senaste ROM upgraderingen gör för telefonen?

Gör den mycket förbättringar för Touch FLOW?
Jag kör i dagsläget inte med detta då jag tyckte den var mer eller mindre skit.
Gick inte att scrolla ordentligt i menayer osv osv osv.
Man märkte att det inte var helt optimerat/klart någonstanns.

Fårgan är nu om det är värt att slänga på detta om de nu gjort stora förändringar.
Har massa applikationer, inkls GPS som tog sin lilla tid o få till som jag inte gärna vill göra om för ingenting.

// Cineoholic

Tycker fortfarande att SBPs mobileshell är klart bättre även om det kostar lite pengar.

Postad 12 september 2008 - 12:31

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

huh? då e det inte HTC original eller?

Det är HTC originalbakstycke, gjord för Diamond, men den har samma matta material som baksidan på Touch Pro.
Nu har jag inte sett Pro ännu, men jag hade läst om att den skulle ha en blank framsida och matt baksida...nu blir det samma med det nya skalet till Diamond.

Postad 12 september 2008 - 15:22

Skouboe
  • Skouboe
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
crest,
Var köpte du ditt batteri och kan man beställa det på nätet?

Postad 12 september 2008 - 15:25

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0
Nytt kul program till windows mobile sbp online

Edit/ såg nu att det bara fanns en version för teleoperatörer att testa med :)

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 12 september 2008 - 15:28.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.