* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 08 augusti 2010 - 09:11
xmurfen
-
xmurfen
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
När jag sökte på detta så hittar jag även folk som har problem med gula fläckar på skärmarna det blir roligare och roligare för varje dag det här att leta fel
Ska du leta fel så leta gärna upp lite nytt, allt som du tar upp togs ju upp för flera veckor sen. Läs tråden igen om du missat. Vi har inget emot att få veta om det är nått fel på luren. Men att ta upp samma sak om och om igen börjar bli rätt jobbigt. Det finns fel på alla mobiler som finns ute just nu.
Postad 08 augusti 2010 - 10:06
Crosster
-
Crosster
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
haha, vem har photoshoppat den där? 
Jag tycker inte mina bilder är långt ifrån det där. Ser ju ut som om folk nyss kommit hem från Spanien efter att ha varit där i 2 månader... Men är detta någon ni tror kan fixas med en uppdatering eller är det fel på hårdvaran?
Postad 08 augusti 2010 - 10:06
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Fake eller inte, photoshop har väll använts för att sammanfoga dom 4 bilderna problemet finns ju i alla fall
http://www.intomobil...ellowing-issue/
När jag sökte på detta så hittar jag även folk som har problem med gula fläckar på skärmarna det blir roligare och roligare för varje dag det här att leta fel

De gula fläckarna verkar försvinna inom ett par dagar. http://www.engadget....-a-bit-of-time/
Postad 08 augusti 2010 - 10:10
Explorer45
-
Explorer45
-
Guru
-
-
4 558 inlägg
Jag tycker inte mina bilder är långt ifrån det där. Ser ju ut som om folk nyss kommit hem från Spanien efter att ha varit där i 2 månader... Men är detta någon ni tror kan fixas med en uppdatering eller är det fel på hårdvaran?
Vitbalans är enbart mjukvarubaserat så det är lätt fixat med en uppdatering.
Postad 08 augusti 2010 - 10:15
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kan man stänga av multitaskingen?
Inget jag har en användning av, tar bara på batteriet.
Utan att behöva jailbreaka då, nu när det finns så många fel så vill man inte mista garantin.
Redigerat av MrYamakasi, 08 augusti 2010 - 10:20.
Postad 08 augusti 2010 - 10:32
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Provade kameran lite snabbt igår och jag tycker den tar bra bilder för att vara en mobilkamera. Vill jag ta riktigt fina bilder så använder jag min riktiga kamera istället för en telefon. Här kommer ett par bilder som jag tog utan stöd ( blåste väldigt mycket = svårt att hålla still )  
Postad 08 augusti 2010 - 13:26
pooop
-
pooop
-
Rookie
-
6 inlägg
Hur ser man vilken revision det är på mobilen då?
Postad 08 augusti 2010 - 13:55
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Hej någon som har låst upp sin låsta IP4?
Hur i så fall?
//..
Postad 08 augusti 2010 - 14:35
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Hej någon som har låst upp sin låsta IP4? Hur i så fall? //..
Testat sökfunktionen här på forumet? Annars finns det en jävligt cool webbsida här du kan testa: http://www.google.se
Finns även en separat tråd för jailbreak, där kan du säkert få svar på din fråga. Kolla även in sidan www.spiritjb.org
Postad 08 augusti 2010 - 15:27
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg

Shit, vitbalansen är ju helt galet felaktig Börjar undra hur ens någon människa kan rekommendera denna telefon, och att inte fler har lämna tillbaka den
Allvarligt, för 6000 spänn förväntar jag mig att skiten skall fungera Suger är jag, men det dyker hela tiden upp en massa spännande problem som vissa har 
Det har jag ALDRIG sett på min telefon utan den tar perfekta bilder utan felaktig färgbalans.
Postad 08 augusti 2010 - 16:10
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Testat sökfunktionen här på forumet? Annars finns det en jävligt cool webbsida här du kan testa: http://www.google.se
Så spydig man kan vara !!!! iPhone 3G/iPod Touch - Jailbreak är ganska död nu!
Redigerat av Unregistereddacb5a1e, 08 augusti 2010 - 16:15.
Postad 08 augusti 2010 - 16:35
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Du får de svar du förtjänar när du inte ens försökt att söka själv innan du frågar. Din fråga har besvarats minst 3-4 gånger redan i bara denna tråden, och minst lika många gånger till i jailbreak-tråden.
Fan va surt sa räven som inga bär fick!!
Postad 08 augusti 2010 - 16:36
Anz
-
Anz
-
Rookie
-
2 inlägg
Någon som vet när man kommer kunna beställa vita iphones från telia?
Postad 08 augusti 2010 - 17:27
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
jailbreakme.com 
Visst visst jag har gjort deta redan. Min fråga var om någon här har låst upp sin låsta IP4. Söka innom tråden ger nada!!! Så har någon låst upp sin eller inte??? Kan ingen svara utan att gnälla ??? MVH //...
Postad 08 augusti 2010 - 17:56
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Google-sökning, första träffen: http://www.youtube.c...h?v=_5cvPyVGzgU
Ja ja söka google o få massa träffar är inget svar om någon här har låst upp sin IP4. Fatta !!!!!!!!!
Postad 08 augusti 2010 - 18:02
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Ja ja söka google o få massa träffar är inget svar om någon här har låst upp sin IP4. Fatta !!!!!!!!!
Han visar ju exakt hur man gör i videon, de appz han använder funkar på Ip4 går det att läsa om man läser texten i telefonen.
Postad 08 augusti 2010 - 18:05
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Han visar ju exakt hur man gör i videon, de appz han använder funkar på Ip4 går det att läsa om man läser texten i telefonen.
Har du gjort det ???? Och låst upp din?
Postad 08 augusti 2010 - 18:12
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Jag har inte gjort det på min, men jag har gjort det åt en polare som köpte en låst telefon. oooooooooooo äntligen tack för detta!!!!! Så det funkar i verkliga livet då! Tack //...
Postad 08 augusti 2010 - 18:18
krille009
-
krille009
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Vilket trevligt litet forum
Postad 08 augusti 2010 - 18:30
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Vilket trevligt litet forum 
Sorry sorry men allt gnäll vil man inte ha!
Postad 08 augusti 2010 - 21:01
galaxie
-
galaxie
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
någon som vet ett bra sätt att göra filmregister i iphonen. någon app eller liknande..
nybörjare på iphone
Postad 08 augusti 2010 - 21:43
Unregistered7b8172bc
-
Unregistered7b8172bc
-
Rookie
-
8 inlägg
Någon som har hängningsproblem när man går in på Prisjakts hemsida via Safari och söker på någon produkt, t ex Iphone 4. Min och frugans hänger sig något fruktansvärt, bosktäver kommer dock till slut och allt blir rätt, men det är störande. Min 3 GS uppför sig inte så, trots samma version på OS. Någon fler som har samma problem? Nån som har en lösning?
Postad 08 augusti 2010 - 21:46
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Dåligt ljud och dålig täckning kan jag väl klassa som eventuella hårdvarufel.
Krossade telefoner och misslyckade jailbreaks kan vi väl ändå inte skylla annat än dumma användare för. Så vi har en "Lista" med två stycken väldigt sällsynta fel som drabbar en extremt liten del användare. Långt bättre än vad jag hört och sett om många andra av de nya telefonerna på marknaden.
Du läste tydligen inte ordentligt vad jag listat som exempel. Glaset ska ju enligt apple vara okrossbar och repfri eftersom det är samma typ av glas som används på stridshelicoptrar. Ingen nämnde nåt om jailbreakade telefoner när de beskrev sina problem heller för den delen ( de telefoner som hade fryst eller hakat upp sig på nåt sätt), har inte lusläst forumet, men långt ifrån alla har det iaf. Och till sist, krama om din iphone bäst du vill. Här på forumet är vi ute efter ren fakta och någorlunda opartiska bedömningar och råd. Iphone är en sjysst leksak, men LÅNGT ifrån den bästa på marknaden. Hej då
Redigerat av Valle_81, 08 augusti 2010 - 21:48.
Postad 08 augusti 2010 - 21:54
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Oj 10 lappar?! Det var dyrt! Vilken butik försökte blåsa dig då?
visa mig vart det finns att köpa utan abonnemang och olåst här i sverige. som sagt jag har inte letat arslet av mig, och är inte tillräckligt intresserad att göra det heller. Men en snabb titt på prisjakt och 5 min surfande kom jag till den slutsatsen
Postad 08 augusti 2010 - 21:55
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Någon som har hängningsproblem när man går in på Prisjakts hemsida via Safari och söker på någon produkt, t ex Iphone 4. Min och frugans hänger sig något fruktansvärt, bosktäver kommer dock till slut och allt blir rätt, men det är störande. Min 3 GS uppför sig inte så, trots samma version på OS. Någon fler som har samma problem? Nån som har en lösning?
Använd Prisjakts egna app istället
Postad 08 augusti 2010 - 21:57
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Du har PM 
1) Prisjakt har INTE alla priser. 2) Du kan inte jämföra priset med en plastig och trött iPhone-kopia.
specifiera vad du menar med "trött"? Samsungen piskar iphonen på exakt ALLA benchmark tester med råge. Vi ska inte ens gå in på GPU jämförelsen. haha fyfan vill bara tillägga att då har man testat med android 2.1 dessutom undra hur det blir i september med 2.2 FroYo som kommer speeda upp Galaxyn med 5x trött? hmmmmmm skulle inte tro det gosse
Redigerat av Valle_81, 08 augusti 2010 - 21:59.
Postad 08 augusti 2010 - 21:59
krille009
-
krille009
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Iphone är en sjysst leksak, men LÅNGT ifrån den bästa på marknaden. Hej då
Hej hej Jag inte bara tror utan jag vet att du överdrev ganska mycket när du skrev att den är "LÅNGT" ifrån den bästa på marknaden. Enligt mig (och antagligen minst 50% här i forums-tråden) så ligger iPhone 4 på topp tre i alla fall.
Postad 08 augusti 2010 - 22:03
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Hej hej Jag inte bara tror utan jag vet att du överdrev ganska mycket när du skrev att den är "LÅNGT" ifrån den bästa på marknaden. Enligt mig (och antagligen minst 50% här i forums-tråden) så ligger iPhone 4 på topp tre i alla fall.
Du har säkert rätt. Men kolla siffrorna på olika benchmark tester så ser du vad jag menar. exempelvis på ett av GPU testerna: 90 miljoner trianglar per sek på galaxyn, jämfört med ihones 22 miljoner det är en STOR skillnad
Postad 08 augusti 2010 - 22:07
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
specifiera vad du menar med "trött"? Samsungen piskar iphonen på exakt ALLA benchmark tester med råge. Vi ska inte ens gå in på GPU jämförelsen. haha fyfan
Inte en chans. T ex så piskar iPhone 4's skärm ändan av Galaxyn...som dessutom har en fejkad upplösning i sin spec.
Postad 08 augusti 2010 - 22:13
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Inte en chans.
T ex så piskar iPhone 4's skärm ändan av Galaxyn...som dessutom har en fejkad upplösning i sin spec.
länka tack! för övrigt piskar den inte ett smack. Iphonen har hög upplösning ja, man ser inga bildpunkter visst. Men vem blev vinnaren i slutändan? vilken hade bäst svärta och färgåtergivning? vilken hade bäst kamera? Som sagt jag är själv opartisk när det gäller sånt här, och håller mig till ren fakta och kommer hit till forumen för att få råd och läsa hur olika personer upplever sin produkt. Jag har varken galaxyn eller iphonen. Jag stod inför ett val. Hade varit sjysst med min första iphone, men när jag jämför specen och prestandan, iOS vs android, prislapp mot prislapp, så är svaret för mig helt givet
Redigerat av Valle_81, 08 augusti 2010 - 22:27.
Postad 08 augusti 2010 - 22:26
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
länka tack! för övrigt piskar den inte ett smack. Iphonen har hög upplösning ja, man ser inga bildpunkter visst. Men vem blev vinnaren i slutändan? vilken hade bäst svärta och färgåtergivning? vilken hade bäst kamera?
Du kanske skulle ta och länka till nånting själv, än så länge har du ju bara påstått en massa saker om iPhone 4 men var är källorna?
Postad 08 augusti 2010 - 22:37
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Shit, den här tråden börjar bli jobbig att läsa, och jag brukar inte vara kräsen.
Har läst i denna tråd varje dag från första posten.
Den är nu tyvärr rena sandlåde nivån, med div. pajkastning till höger och vänster, spydiga kommenterar slängs hej vilt.
Tyvärr så tillför denna tråd inte mig något mer. Jag har min iPhone 4 och älskar den, och tackar för mig. Adjö
Postad 08 augusti 2010 - 22:51
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Du kanske skulle ta och länka till nånting själv, än så länge har du ju bara påstått en massa saker om iPhone 4 men var är källorna? http://asia.cnet.com...62200389,00.htmhttp://www.gsmarena....eview-500p3.phphttp://www.gsmarena....eview-500p4.phphttp://www.gsmarena....eview-500p5.phphttp://www.gsmarena....eview-500p6.phphttp://ezinearticles...S...&id=4068036Hittade inte testet där man nämner båda tel gpu head on, men däremot i separata tester. iphone 4 34 miljoner trianglar, galaxy 90 milj. http://www.youtube.c...h?v=KbrSPsTrenwvarsågod!
Redigerat av Valle_81, 08 augusti 2010 - 22:52.
Postad 08 augusti 2010 - 23:44
Micke_L
-
Micke_L
-
Beroende
-
-
1 199 inlägg
Du har säkert rätt. Men kolla siffrorna på olika benchmark tester så ser du vad jag menar. exempelvis på ett av GPU testerna: 90 miljoner trianglar per sek på galaxyn, jämfört med ihones 22 miljoner det är en STOR skillnad
Använder du bara din telefon till att köra benchmarks?
Postad 09 augusti 2010 - 00:26
gupp
-
gupp
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Galaxyn har bra skärm med mkt starka färger men på bekostnad av färgtemperaturen, "vitt" är närmare blått på den vilket ser rätt hemskt ut. Samma problem som många har på sina TV-apparater (de tycker att iskalla färger och maxad kontrast ser "bättre" ut än varma och mer naturliga), men på Galaxyn går det inte att förbättra det genom inställningar. Väldigt tydligt när man har den sida vid sida med Iphone 4. För mig var det inget snack om vilken som hade bäst skärm efter att ha sett båda.
Redigerat av gupp, 09 augusti 2010 - 00:31.
Postad 09 augusti 2010 - 00:50
Valle_81
-
Valle_81
-
Användare
-
-
134 inlägg
Galaxyn har bra skärm med mkt starka färger men på bekostnad av färgtemperaturen, "vitt" är närmare blått på den vilket ser rätt hemskt ut. Samma problem som många har på sina TV-apparater (de tycker att iskalla färger och maxad kontrast ser "bättre" ut än varma och mer naturliga), men på Galaxyn går det inte att förbättra det genom inställningar. Väldigt tydligt när man har den sida vid sida med Iphone 4. För mig var det inget snack om vilken som hade bäst skärm efter att ha sett båda.
har själv inte sett de sida vid sida, men om du nu tycker så så respekterar jag din åsikt. det är ju mer en smaksak. men vissa andra ifrågasatte spec jämförelsen och prestandan mellan de två, och enligt alla de tester jag sett ligger galaxyn steget före. GPU är ju en helt klass för sig på galaxyn jusst nu iaf. som sagt jag har haft starka funderingar på båda telefonerna och jag är absolut inte ute efter att svartmåla iphone på nåt sätt. Men när man läser här i forumet kan jag inte undgå att uppmärksamma alla iphone-kramar kommentarerna där man hela tiden försöker komma med diverse bortförklaringar på problemen med luren. iphone har sina nackdelar och problem liksom alla andra på marknaden, och den är inte "bäst". åtminstone inte hårdvarumässigt Använder du bara din telefon till att köra benchmarks?
vad menar du med om jag bara använder min telefon? För det första har jag den inte, för det andra så kör man tester för att jämföra marknadens "bästa" smartphones varav galaxyn och iphone 4 är två som toppar i nuläget
Redigerat av Valle_81, 09 augusti 2010 - 00:59.
Postad 09 augusti 2010 - 03:25
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
Haha vissa i den här tråden är helt otroliga. Jag tror jag talar för ALLA som har en iPhone när jag säger: Vem f-n bryr sig om hårdvaru "benchmarks"?? Det är väl användarupplevelsen det handlar om inte hur många trianglar gpu'n kan rita på en sekund?
Kan denna tråden fortsätta att handla om iPhone 4 och inte "iPhone vs Android"? ta isåfall detta i en egen tråd.
Postad 09 augusti 2010 - 04:11
Vertice
-
Vertice
-
Användare
-
-
107 inlägg
Inte en chans.
T ex så piskar iPhone 4's skärm ändan av Galaxyn...som dessutom har en fejkad upplösning i sin spec.
Har jämfört en Galaxy med iPhone 3GS i inomhus och i solljus. Vart inte på nått sätt imponerad av skärmen hos Galaxy, skulle inte välja Galaxy om det är skärmen man har som krav ska vara bra. Ska bli spännande se hur iPhone 4 ser ut i solen, men vad jag förstår är den ännu bättre än 3GS. En riktigt dålig skärm är SE Walkman, tagit fram den ur byrålådan, syns inte ett skvatt när man är utomhus...
Postad 09 augusti 2010 - 07:56
nosslo77
-
nosslo77
-
Användare
-
-
183 inlägg
Valle_81 mfl. Här är en tråd för er. Använd den.
Postad 09 augusti 2010 - 08:38
Unregistered41753
-
Unregistered41753
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Benchmarks anser jag bara är intressant om man kör samma operativsystem och mjukvara... går ju liksom inte att jämföra annars.
Kenny Bräck kör säkert åttor runt mig i en Opel Kadett, även om jag kör en Porsche GT3 om ni förstår vad jag menar.
Postad 09 augusti 2010 - 10:15
Unregistered1894
-
Unregistered1894
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Benchmarks anser jag bara är intressant om man kör samma operativsystem och mjukvara... går ju liksom inte att jämföra annars.
Kenny Bräck kör säkert åttor runt mig i en Opel Kadett, även om jag kör en Porsche GT3 om ni förstår vad jag menar.
Håller helt med, Ios vs Android är äpplen vs pären, båda har fördelar och nackdelar.
Postad 09 augusti 2010 - 10:58
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Ifone 4 wifi b+g+n standard --------> snabb
galaxy bara b+g ingen n ------> långsam
Postad 09 augusti 2010 - 11:31
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
Ifone 4 wifi b+g+n standard --------> snabb galaxy bara b+g ingen n ------> långsam
Nu börjar det bli lite min telefon är bättre än din över det hela. Tror knappast du märker någon skillnad med eller utan N standarden i en mobiltelefon. Nyttan det kan göra dock är något längre räckvidd och om du t.ex använder telefonen som router och ge en stabilare signal. nosslo77: Vad är meningen med en tråd om en lur om man inte får ta up både positiva och negativa sidor? Kommer ju bara bli en smickertråd... Hanterar du inte att Iphone 4 har minussidor likt allt annat så hör du inte hemma på ett forum.
Postad 09 augusti 2010 - 11:55
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Nu börjar det bli lite min telefon är bättre än din över det hela. Tror knappast du märker någon skillnad med eller utan N standarden i en mobiltelefon. Nyttan det kan göra dock är något längre räckvidd och om du t.ex använder telefonen som router och ge en stabilare signal.
nosslo77: Vad är meningen med en tråd om en lur om man inte får ta up både positiva och negativa sidor? Kommer ju bara bli en smickertråd...
Hanterar du inte att Iphone 4 har minussidor likt allt annat så hör du inte hemma på ett forum.
N=150/300Mbit/s G=54 Mbit/s B=11Mbit/s Så det är viss skillnad på hastigheten. Jag kör en nokia n900 utan N standard och en IP4 med N standard på en N router wifi hemma. Tro mig jag vet !!! //..
Postad 09 augusti 2010 - 11:57
nosslo77
-
nosslo77
-
Användare
-
-
183 inlägg
Nu börjar det bli lite min telefon är bättre än din över det hela. Tror knappast du märker någon skillnad med eller utan N standarden i en mobiltelefon. Nyttan det kan göra dock är något längre räckvidd och om du t.ex använder telefonen som router och ge en stabilare signal.
nosslo77: Vad är meningen med en tråd om en lur om man inte får ta up både positiva och negativa sidor? Kommer ju bara bli en smickertråd...
Hanterar du inte att Iphone 4 har minussidor likt allt annat så hör du inte hemma på ett forum.
Ja, men... Jag är så less på att man inte kan ha en sån här tråd utan att den skall spammas med fjuniga fanboys från motståndarlägret. Likadant med PS3-tråden där 14åriga Xbox-fanboys kommer in och skiter ner tråden. Om man skall ta upp fel och problem man själv har eller är orolig för så är det en sak, men att komma in och skriva att "den är slöare än galaxy" tycker jag är otroligt off topic. Därför gav jag android-fanboys en egen tråd. Det var väl omtänksamt?
Postad 09 augusti 2010 - 12:03
Pixelsin
-
Pixelsin
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Jag köppte iphone av 2 anledningar, Skärmen och "ipod" funktionen. Min största besvikelse är att jag inte kan ha min sms signal utan att köra jailbreak. Sen där jag bor så är täckningen halv kass i ren allmänhet
Skärmen tycker jag fungera bra i solen, var ute nu på morgonen.
Postad 09 augusti 2010 - 12:04
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
N=150/300Mbit/s G=54 Mbit/s B=11Mbit/s Så det är viss skillnad på hastigheten. Jag kör en nokia n900 utan N standard och en IP4 med N standard på en N router wifi hemma. Tro mig jag vet !!!
//..
Ja det är en viss skillnad på hastigheten men fortfarande så är inte en mobil kapabel att använda den.
Postad 09 augusti 2010 - 12:16
zyntax81
-
zyntax81
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Hittade inte testet där man nämner båda tel gpu head on, men däremot i separata tester. iphone 4 34 miljoner trianglar, galaxy 90 milj.
Fler trianglar men inga spel eller program som utnyttjar gpun, så vad är poängen?
Postad 09 augusti 2010 - 14:53
Alezman
-
Alezman
-
Lärjunge
-
-
450 inlägg
---
Hittar inte google kalender & mail som synkbara alternativ i itunes, hur åtgärdar jag det? Ser bara hotmail och internet explorer t.ex.
Redigerat av Alezman, 09 augusti 2010 - 14:57.
Postad 09 augusti 2010 - 14:58
nosslo77
-
nosslo77
-
Användare
-
-
183 inlägg
Är förstagångsanvändare med iphone därav har väl jag missat några av de grundläggande sakerna: jag använder gmail och kalender på nätet dagligen via min pc. Jag vill komma åt min gmail i min iphone på "startsidan" där det står mail. Men klickar jag där så uppfattar jag det som att jag ska starta en ny gmail? Jag får fylla i namn, adress osv. Jag kom åt min gmail via surfa in på adressen, men jag vill ju ha det synkat till iphonens mjukvara eller hur man ska uttrycka sig :0)
På itunes kommer jag inte heller åt gmail eller google kalender vid valen om att synka respektive, endast hotmail och internet explorer är alternativen jag kan välja bland.
Du kan inte få att nya mail syns på startsidan, dock kan du ställa in att den synkas genom att lägga upp det som ett mailkonto.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|