Ja man ska ju göra det.Ja det såg faktiskt inte helt värdelöst ut den här månaden. Jag är chockad men det återstår dock att prova spelen innan ett utlåtande kan ges.
Av gameplaysen att dömma verkar det ju bra, men det återstår att se...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PSN+ (Playstation Plus)
Startad av
Unregisteredbdbbb6aa
, Jun 17 2010 11:09
3849 svar till detta ämne
Postad 27 April 2016 - 21:37 Ja man ska ju göra det. Av gameplaysen att dömma verkar det ju bra, men det återstår att se... Postad 28 April 2016 - 07:24 tropico 5 har jag velat köpa väldigt länge. kul att det äntligen kommer ett vettigt spel Postad 28 April 2016 - 09:03
Tre.. Switch Galaxy Ultra till PS4 också. Postad 28 April 2016 - 15:41 Bästa kommentaren till maj-spelen:
And the little boy walked down the beach, looked up at Sony, his father, and asked, “Darling Papa, why do you hate me so?”. His father said, “Oh son, I do not hate you.” The little boy responded, “But father, I ask for food and you give me sticks! I ask for water and you give me mud. Do you still love me?”. “Still love you?”, asked Sony, incredulous. “My dear boy, I have never loved you.”
Även om jag för egen del är försiktigt positiv till table top racers och hoppas på coach multiplayer där... Postad 28 April 2016 - 16:07
Ha! Det där såg roligt ut faktiskt. Spelmekaniskt var det Joe Danger 2 sist och det var en favorit
PSN tjänar mer pengar än hela Nintendo Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 29 April 2016 - 10:33. Postad 09 May 2016 - 08:02 Table Top Racing gjorde att den här månaden kändes värt pengarna, både jag och sönerna har redan plöjt rätt många timmar :-) Postad 09 May 2016 - 08:23 Spelade Table Top och körde igenom allt för att få bästa bilarna men nja, det var skoj i början men inget man lirar vidare tyvärr. Postad 09 May 2016 - 09:21 Table Top kändes som en flopp.
Höhö.
Nä men jag tyckte det var väldigt mediokert. Säkert extra kul för barn dock ja. Postad 09 May 2016 - 11:02
jag tyckte det var jättetråkigt. körde alla stjärnor i första "nivån" eller vad man ska säga och sen räckte det. Spelet hade ju ingenting typ. Tråkigt helt enkelt . men säkert roligare för barn. Postad 09 May 2016 - 11:36
Den verkar ha ett lätt Platinum iaf Postad 09 May 2016 - 12:20 Äh, ni gillar säkert mer realistisk racing också
Jag kommer nog att köra till platinum (även om Drift banorna är sjukt irriterande att få höga poäng på, får se om det kommer upp några bra tips framöver) Postad 09 May 2016 - 13:55
Jag gillar både och men jämfört med Mario Kart 8 så var detta blekt imo
Men på PS4 finns inte så många alternativ iofs. Postad 23 May 2016 - 07:48 Hade kul med Table Top under den tiden det tog att få Platina. Var en del banor som var lite utmanande, men visst, det är väl ganska inriktat mot en yngre målgrupp.
Håller på med Tropico 5 nu, är det någon annan som kör det? Har verkligen saknat strategispel som är lättmanövrerade på konsol. Så jag har grymt kul med detta Postad 23 May 2016 - 16:19 Killzone för 4.99$ på PSN US - gissar på att det blir första riktiga spelet på PS+. Och med tanke på att jag köpte nu är det mer eller mindre bankat... Postad 23 May 2016 - 16:52 "Riktiga" spelet? Om du menar icke-indiespel så är det några som var före. Postad 24 May 2016 - 14:46
Hur ställer man in att systemet automatiskt ska ladda hem saker? Mitt gör inte det längre när det kommer uppdateringar
Postad 24 May 2016 - 14:48
Jag hade något undantag på Division updaten, annars brukar det gå galant. Har du PS4an i standby? Kolla under standby inställningarna, de kan ha ändrats sen någon update som blev för ett tag sen. Postad 24 May 2016 - 15:02
http://manuals.plays...autoupdate.html Postad 25 May 2016 - 18:21
Beta für alle.
Kill Strain This is now open to all - please download the beta by redeeming this muti-use code - share with your friends. T4TL-9BNE-MTF3 Postad 31 May 2016 - 16:52
NBA 2K16, PS4
=/ Postad 31 May 2016 - 16:55
NBA alltså, har inte spelat ett basketspel sedan NBA jam. Tror det håller i sig
Postad 31 May 2016 - 20:11 NBA 2K16 måste vara första spelet som kommit på PSN+ som en gång i tiden sålts för fullpris?
Trodde aldrig jag skulle få säga det men är nyfiken på båda spelen den här månaden. Om jag nu bara kan få tjejen att spela Gone home... Postad 31 May 2016 - 20:22
Injustice: Gods Among Us måste väl ha varit det första. Sen förra månaden fick vi ZombieU som tidigare väl var ett fullprisspel på Wii U. Såldes inte Tropico 5 för fullpris när det släpptes?
Inte för att det är många direkt.
Men juni är ju E3-månaden. Förra gången så var det då allt började på PS3 med fler fullprisspel. Kan ju hoppas på att de kör en specialare på E3. Postad 01 June 2016 - 07:48 NBA 2k16 blir spännande, minns inte sist jag spelade ett basketspel! Kollade lite gameplay nyss, ser sjukt verklighetstroget Postad 01 June 2016 - 10:34
Mja - det var aldrig fullpris på PS4:an Postad 29 June 2016 - 17:30 Call of Juarez: Bound in Blood, PS3
+
http://www.youtube.com/watch?v=pN8kbrvcDm4
Snälla ta bort Vita och PS3-spelen och ge oss 6 PS4-spel =(
Men aja Saints Row och Furi... bättre än inget. Postad 30 June 2016 - 10:03 Early Access till Paragon var väl månadens höjdpunkt, även om Furi lär bli installerat och testat också. Postad 13 July 2016 - 09:38 Fy fan vilka värdelösa spel det var till PS4:an denna månad. Saints Row: Gat out of Hell såg ut att vara minst 15 år gammalt. Redigerat av Anniggo, 13 July 2016 - 10:49. Postad 13 July 2016 - 09:44
Jag har aldrig ens sneglat åt den serien. Och dina ord beskriver det bäst. Gammal skåpmat och jag skulle behövt vara 15 bast för att imponeras av det här...
Furi? Vad är det? Ngn som testat? Postad 13 July 2016 - 11:59
Det är ett nytt spel som släpps gratis, bara bossbattles tror jag. Verkar rätt bra iaf. Postad 13 July 2016 - 14:32 Saints row är ju en av de roligaste serierna som finns imitt tycke! Se det lite som ett oseriöst GTA. Just Gat out of hell har jag inte spelat så mycket, mitt Xbox krashade under tiden jag lirade Saints Row IV och sedan dess har det inte tagits upp bara. Ett tips kan vara att spela Saints Row III på PS3, det fick vi för några år sedan. Postad 14 July 2016 - 09:48
Laddat ned och väntas på att testas efter Blood and Wine+andra playthrough på Uncharted. Postad 14 July 2016 - 10:48 jag vill passa på att rekommendera mad max, som just nu är deal of the week, 159 kr. jag velade mellan att köpa det och mgsV när båda kom i höstas, men valde mgsV. however, efter att ha spelat mad max i två timmar eller något sånt så är det ungefär det som jag fått känslan av att det var, man ska loota och uppgradera en massa hela tiden och överallt.
och för 159 spänn kan man som inte förlora Postad 14 July 2016 - 16:21 Två timmar, undrar om du tröttnar efter flera timmar, för problemet med det spelet verkar vara att det är repetitivt och innehåller en massa padding (vänta lite nu, samma som MGSV.. hmm jag börjar se ett mönster).
Jag har lite "ledigt" nu från recensioner så jag försöker komma ikapp och köra igenom de gratisspel jag har samlat på mig på PS+. De flesta är inte särskilt bra och kan tas bort snabbt, men ibland hittar jag något kul. Teslagrad t.ex., ett Metroidaktigt pusselbaserat spel med bra utmaning och bossar.
Men det mesta saknar någon form av story tyvärr. Redigerat av Zoiler, 14 July 2016 - 16:21. Postad 14 July 2016 - 21:59
Yay Postad 15 July 2016 - 23:02
Jag besegrade precis bossen som var ett stort öga, svårt tills jag kom på att man kunde teleportera. Hade inte klagat om det var åtminstone någon checkpoint mitt i... Men sen vill spelet att jag backtrackar och hittar 15 kort för att komma vidare. Fuq dat! Sånt ska vara frivilligt, man har redan alla medel för att ta dem ändå. Bara padding. Kollade slutbossen på YT istället.
I övrigt riktigt bra ja, de fysikbaserade pusslen var fantastiska och bossarna utmanande. Men för svårt för de flesta förmodligen. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |