M98B
Bra där
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 29 December 2011 - 13:12
Bra där Postad 29 December 2011 - 13:17 Det var fixat igår. Postad 29 December 2011 - 14:04 Är du säker så att du inte bara spelade med den på de vanliga banorna då. Postad 29 December 2011 - 14:14
Fick en ny puffa igår, Tror den heter MASS och är med hagel ammo, Men jag kan inte välja den någon stans.
E det en bugg eller har jag missat något?? Postad 29 December 2011 - 14:26
Det är en underslung shotgun och tillhör assault-klassen och är inte ett vanligt vapen. Du använder den istället för defibrilator... Postad 29 December 2011 - 14:32
Aha...Tack nu fatta jag Postad 29 December 2011 - 14:34
Japp.. Hur många gånger låg man inte med M60'n och ägde korridoren i op metro direkt efter 1:a basen på rush när fienden hoppar ner i hålet och blir skjutna av en M60 med IRNV? Nu går det knappt att göra.. förvisso tack vare att IRNV'n inte funkar bra på bazar, metro och seine, men M60'n känns inte alls lika pricksäker längre. Postad 29 December 2011 - 17:31 Skumt för är det NÅN bana jag tycker IRNV funkar bäst på så är det just Bazaar. Postad 29 December 2011 - 17:32
Just nu är det ett bra val för det är det support vapnet som ger mest skada. Inte helt logiskt enligt mig men hur de nerfar vapnen verkar vara lite lotto IMO. Postad 29 December 2011 - 19:12
min Galaxy S 2 hittar såklart inte Sony's PS3 BT headset... offcourse..... blir ingen skype då för mig.....
Postad 29 December 2011 - 19:28
Så kan det vara, var ett tag sen jag spelade vanliga rotationen. Postad 29 December 2011 - 20:16
Mja, kanske, men inte lika bra som innan =) Som jag har sagt innan, det känns inte som om dem gjorde något med själva IRNV, utan mer att kartornas rök är mer effektivt mot IRNV. Så om man råkar befinna sig i en rökig del av kartan så är man rätt körd. Ta däremot de nya B2K-kartorna, där upplever jag ingen rök alls, utan där fungerar IRNV typ likadant som innan nedgraderingen. Men för all del, på täta banor som bazar så är IRNV väldigt underbar om det inte vore för all rök. Postad 30 December 2011 - 14:59
Efter drygt 2,5 timme i jetplanen har jag lyckats skrapa ihop 64 poäng
Någon som kan slå det ??.....i ren sopighet då alltså Postad 30 December 2011 - 15:25
foilon: jag kan nog toppa det, inte fören nu jag börjat få lite poäng med jetplanen ;D
Postad 30 December 2011 - 20:32
Köpte spelet idag... kört lite sp. Det verkar vara lite Hurt locker inspirerad.. på ljudet och hur det hela utspelar sig.. verklighetstroget, skit bra ljud och allt det där.. Men särskilt roligt är det inte
Postad 30 December 2011 - 20:42
Fler än jag som har exakt samma låt när ni åker jets?
http://www.youtube.c...6vqCycxs&sns=em
Nä sitter du ensam och spelar SP så förstår jag att du inte tycker det är roligt. Prova att spela med några vänner över internet med kanske ett headset så tror jag att upplevelsen blir lite bättre. Sen så är sällan spel roliga när man är ny och okunnig. Så är det iaf för mig. Ge det tid. Utforska. Postad 30 December 2011 - 21:17 Kan bara hålla med. När jag köpte badcompany 2 visste jag inte ens att MP fanns, hade varken kört MP på dator eller konsol tidigare. Körde SP men tyckte det var så tråkigt så jag la undan spelet ett halvår. När jag sedan provade MP så blev jag helt fast i detta underbara spel. På Battlefield 3 har jag inte ens kört SP. Så mitt råd är att köra Multiplayer. Postad 30 December 2011 - 21:27
Lirade BF 3 igår på krysslådan hos en polare och är lite sugen på att skaffa det. Är det nån idé att skaffa det eller ligger man efter för mkt när det gäller vapen. Är det stora kartor ? Laggar det mycket ?
Postad 31 December 2011 - 08:14
Att du ligger efter är ganska oundvikligt. Om du köper ett spel två dagar efter releese så ligger du efter. Men det gör ju inte spelet mindre roligt. Du har bra vapen i början och bygger på dig nya ganska snabbt så det är nog inget du ska tänka på. Kartorna är stora på Battlefield. Det har dem nog alltid varit och är lite deras grej. Mycket utrymme för krig och olika fordon. Det är ju ett slagfält man spelar på och inte i en städakrubb som i cod. När det gäller lagg så har jag upplevt det kanske 4ggr sedan jag köpte spelet vid releese. Där emot så är voipen inte aktuell men det är ju struntsamma IOM att det är 2012 och dagens teknik ger oss andra möjligheter som teamspeak eller Skype. Voipen är dock något som ska bli användbart så fort nästa uppdatering kommer. Tycker du gott kan köpa dig en skiva och prova. Postad 31 December 2011 - 10:12
Läste det här på Demizes (core gameplay designer bf3) twitter.
"Ödmjukt" svar med tanke på de problemen många har med input lag. Postad 31 December 2011 - 10:19
Eller så kan man köpa det på PSN och slippa ha skiva i när man spelar Postad 31 December 2011 - 10:31 haha vilket jävla svar. Fy fan. Illa. Postad 31 December 2011 - 12:27
Kör utan headset då? Fick du inte med handsfree lurar till fönen? Jag såg förövrigt det bästa självmordet i BF3 hittils. Cel , låser på en tank, "Klart bakåt!" KABOOM! Träffar taket ovanför och därmed tar livet av sig själv Redigerat av DragonPuffer, 31 December 2011 - 12:28. Postad 31 December 2011 - 14:14 fackin jävla hustakshörna! var ju långt ifrån den! blev så jävla snopen själv! satt i soffan och sa högt rätt ut med ilska på duken, JA DET VAR JU INTE MEST LOL EVER............... jag får väl leta fram den så och se om den duger Redigerat av Unregistered70c626f4, 31 December 2011 - 14:17. Postad 31 December 2011 - 16:19 Jo fast med all rätt, är ju inte han som är ansvarig för den biten. Tycker han är jävligt sjyst och svarar på massor av frågor folk ställer honom på twitter. Så vad skulle det tjäna till att börja mailbomba honom med massa skit som han ändå inte kan påverka. Postad 31 December 2011 - 18:31
Nej, han kan fixa det lika lite som han kan fixa världshungern, eftersom han inte arbetar med den biten.
Postad 01 January 2012 - 01:46
Precis. Han har lika mycket "insatt" i det hela som en som en prostituerad på nyårsdans morgon. Postad 01 January 2012 - 01:53
Jag vet inte, men jag kanske är trög just nu? Vad är poängen med din fråga samt klippet? Postad 01 January 2012 - 02:41
Hatar både DICE och MHB just nu.
Hade skrivit ett långt inlägg om att jag har spelat över 150h på BF3 och har helt OK stats i spelet, en bit över 6 i w/l och närmare 700spm. Detta utan att lämna matcher om jag förlorar och spelat större delen ensam pga att det inte går att använda VOIP på ett vettigt sätt. Men det inlägget försvann på något mystiskt sätt. Så jag får la skriva igen då. Jag har hela tiden trott att DICE försöker lösa problemen åt oss. Men nu har jag gett upp. Speciellt när dom går ut med ett meddelande på Battlelog där dom skriver: "A word from us at DICE". Man antar ju direkt att dom ska ta upp deras största problem just nu, nämligen VOIP. Men icke, dom skriver att man inte kan använda vissa addon funktioner. Dvs två vapen i deras expansion fungerar inte som dom ska på dom nya banorna. Detta har dom nu rekognoscerat och försöker lösa så gott som dom kan. Problemet att man inte kan prata med varandra på, vad Dom kallar, världens bästa MULTIPLAYER spel anser dom inte som ett stort fel? Dom har fan inte nämnt detta någonstans där dom tackat för feedback eller dylikt? NEJ! Jag kommer att dissa detta spela fram tills dess dom har löst problemen med VOIP till PS3. Just my 3 cents... Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 01 January 2012 - 13:03. Postad 01 January 2012 - 02:58
Varför hatar du MHB för då? Redigerat av DragonPuffer, 01 January 2012 - 02:59. Postad 01 January 2012 - 04:11 Jag får uppfattningen att Dice är långsamma med att fixa/patcha problem. När de väl patchar något uppstår det nya buggar som en ond cirkel. MHB kanske drogs med i hatet mot Dice... Redigerat av zxcv, 01 January 2012 - 04:11. Postad 01 January 2012 - 04:37
Hehe ok, det trodde jag också när jag läste första meningen. Men jag ser ingen förklaring varför vi dras med Postad 01 January 2012 - 09:13
Kanske för att vi inte hjälper till att lösa världshungern? Postad 01 January 2012 - 12:59 Sorry, såg att det kunde misstolkas. Jag hade skrivit ett långt inlägg innan och när jag skulle posta så gick det inte och all min text försvann. Så jag fick skriva nytt. Jag hatar nya forumet, inte er naturligtvis. Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 01 January 2012 - 13:01. Postad 01 January 2012 - 13:07
Finns fortfarande folk på Bad company 1 likaså BF1943 som väntar på att VOIP skall fungera. Något säger mig att de inte kommer fixa det. Dice-spel på konsol har alltid haft buggar några allvarliga andra inte. Regeln brukar väl vara så att fixas det inte inom 2mån från release så fixas det inte alls. Postad 01 January 2012 - 14:20
Aha! nu förstår jag Postad 01 January 2012 - 20:36
Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll.
MHBs BF3 del har blivit en samlingspunkt för gnällspikar. Varför? Att voipen inte fungerar är ingen nyhet. Hjälper ert gnäll att lösa problemen? Har någon sagt att under tiden vissa hos DICE arbetar med att lösa andra problem som t.ex hantering av två nya vapen så upphör arbetet för det andra teamet att lösa voip problemen? Eller tror ni att det är 10 anställda som gör exakt samma sak hela tiden? Finns sektioner där vissa arbetar med en sak och andra en annan. Ha lite förtroende och tålamod. Jag trodde att det här forumet var en samlingsplats för oss som tycker det är roligt att spela och vill knyta kontakter för ett mer trivsamt teamwork. Jag verkar missta mig för det är fan bara klagomål dagarna änna. Vad jag inte förstår är varför folk som inte ens spelar spelet sitter här och försöker konvertera oss till deras smutsiga sekt. "kom och spela BC2, kom,kom.. Join the dark side!" 99% av all tid jag spelar så är det roliga personer jag spelar med och spelet går bra. Vilket är ganska uppenbart om man ser på mina stats.. Sitter problemet verkligen i spelet eller i era skallar? Många har bestämt sig för att spelet suger och står där med armarna i kors som en grinig 10-åring som inte fått sitt lördagsgodis. De är omöjliga att försöka övertala. Det finns flera MHBare där ute som är jätte bra medspelare. Sök upp dom så tror jag att ni också kommer få det lite trevligare. God fortsättning!
Tycker det är en ganska klockrent svar. Varför vända sig till folk om hjälp som inte ens har något med saken att göra. :-) Postad 01 January 2012 - 21:39
Du verkar ha missuppfattat vad ett forum är, visst det kan väl vara kul att lalla på, skaffa kompisar och slicka varandra i arslet men lika viktigt att gnälla, ta upp problem och och ställa frågor så folk kan få hjälp i olika områden.
Lustigt att du uppfattas som lika gnällig då du hela tiden ska försvara spelet och dessutom verkar ta det personligt (aktier i Dice(EA) kanske?). Det är väl bra att det gnälls i olika forum så kanske Dice får ur fingrarna och fixar det, gnäller få så blir det knappast gjort. Många av dom är ju svenskar så kanske någon av dom läser något om dom nu inte irrar runt och letar nätkod till PS3 hela dagarna eller sitter i tankesmedjan för att hitta på något mer än den bländande ficklampan och liknande för att jäklas med sina spelare. Jag lider inte av dålig VOIP i BF3 då jag mest spelar med slumpade människor men därimot tycker jag också att BC2 var roligare. Renare, smartare och en del annat det är svårt att sätta fingret på. Men nytt är kul så BF3 får vara kvar i konsolen ett tag till. Gott Nytt År. Postad 01 January 2012 - 22:30
I used to work on DICE and was involved with the VOIP-problems, but then I took an arrow to the knee... Postad 02 January 2012 - 01:34 Bra sagt. Vad är ett diskussionsforum till för om man inte får diskutera? Postad 02 January 2012 - 01:57
Jag vet precis vad ett forum är. Och det är skillnad på att sitta och klaga på samma sak varje dag och att föra en disskution. Det är bra att ta upp problem så andra vet att dem inte är ensamma om problemet. Men det har vi nu gjort i tre månader om inte mer. Tror att vi fattat grejen. Jag vill också att spelet ska fungera till 100% men det är inget jag kan göra åt genom att sitta här och skriva dynga. DICE tro det eller ej , sitter inte och läser i MHBs forum. Men det kan jag inte säga med säkerhet. Jag gnäller inte på ett spel som jag ändå sitter och spelar TROTTS att man klagar på det. Jag klagar och har negativ inställning till de som dom som inte kan föra trevliga diskussioner. Tala om något nytt! Vi har hört ert missnöje, få vidare nu! Aja, nog om det. Om syftet är att man ska ta upp mitt missnöje om något här hela tiden så är jag på fel ställe. Jag föredrar en mer lättsam stämning. Postad 02 January 2012 - 02:47
Ibland vill man mata trollen!
Är det någon som har länken till MHB listan på bf3stats? Hittar fasen inte igen den. Postad 02 January 2012 - 03:00 Ja det gör ni varje dag när ni svarar på alla klagomål så du kan lika gärna mata mig :-) Skillnaden på andras gnäll och mitt är att jag försöker tona ner allt gnäll genom att försöka påpeka att det mesta som skriva här har blivit en massa negativa åsikter. Det blir tröttsamt och tråkigt att läsa i längden. Tror inte att alla är negativa och tråkiga människor i verkligheten, snarare rena motsatsen. Så varför sitta och kasta bajs här när vi kan prata om något roligt. :-) Men gnäll vidare ni och använd all negativ energi som gödsel för att växa. Ska försöka undvika att läsa 90% av allt skit och fokusera mig på de som är mer underhållande i mina ögon. Sitter även i ett annat forum och skriver lite spel vett och etikett som ni ska få ta del av när det är klart. För de smiter är så erfarna av spelet. :-) Postad 02 January 2012 - 09:07 http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3 Postad 02 January 2012 - 09:17
Nåt nytt om dom jobbar på inputlaget till ps3? Inte rört spelet till ps3 på en över en månad nu pga det... men kör på PC... men vill njuta av det på både ps3 och PC, som man gjorde med BFBC2...
Postad 02 January 2012 - 09:30
Inget konkret om när eller hur det fixas. Men dom har ju sedan länge sagt att dom arbetar på en lösning.
Postad 02 January 2012 - 10:03
Är de så många som stör sig på de då?
Är väl såklart som vanligt att de som stör sig på det hörs mest. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |