* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34745 svar till detta ämne
Postad 23 augusti 2018 - 18:33
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Nej, jag undrade vilken filmkanal som har HD som du nämnde i ditt inlägg. Vanlig enkel fråga.
Allt som allt har jag +40 som är HD efter plats 400
Cmore har alla HD förutom SF som man kan starta om programmen med
Viasat har alla HD förutom family men man kan inte starta om
Filmkanalerna har sina play bibliotek i månader HBO för alltid
Så då borde de kanaler som har play bibliotek i 7 dagar också kunna köra sitt i HD
Postad 23 augusti 2018 - 19:22
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Allt som allt har jag +40 som är HD efter plats 400
Cmore har alla HD förutom SF som man kan starta om programmen med
Viasat har alla HD förutom family men man kan inte starta om
Filmkanalerna har sina play bibliotek i månader HBO för alltid
Så då borde de kanaler som har play bibliotek i 7 dagar också kunna köra sitt i HD
Vad säger Telia om detta då?
Postad 24 augusti 2018 - 19:11
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Vad säger Telia om detta då?
Borde du veta svaret på eftersom du är smartare än mig
Postad 24 augusti 2018 - 19:24
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Borde du veta svaret på eftersom du är smartare än mig
Nej, jag vet inte men Telia vet nog.
Postad 25 augusti 2018 - 06:46
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Ett klagomål efter senaste uppdateringen:
Jag upplever att det tar mycket längre tid än tidigare för ljudet att komma igång efter att man spolat bakåt i en uppspelning från play-biblioteket (eller när man startat om ett program från början i tablån). Det kan ta flera sekunder efter att man tryckt på play och bilden börjat rulla på som den ska. Jag spolar ofta tillbaka bara ett par sekunder när jag missat en replik eller liknande och det är oerhört irriterande att gång på gång ha spolat tillbaka precis lagom mycket men att ändå missa repliken på nytt för att ljudet dröjer. Detta resulterar i att man måste spola tillbaka flera gånger alternativt spola tillbaka överdrivet långt redan första gången. Kan detta återställas? Måste säga att det var exceptionellt många buggar och försämringar i senaste uppdateringen....
Edit: vid närmare kontroll verkar problemet inte beröra timeshift eller hårddiskinspelningar
Redigerat av pallepaf, 25 augusti 2018 - 10:46.
Postad 25 augusti 2018 - 09:25
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Ett klagomål efter senaste uppdateringen:
Jag upplever att det tar mycket längre tid än tidigare för ljudet att komma igång efter att man spolat bakåt i timeshift eller i en inspelning. Det kan ta flera sekunder efter att man tryckt på play och bilden börjat rulla på som den ska. Jag spolar ofta tillbaka bara ett par sekunder när jag missat en replik eller liknande och det är oerhört irriterande att gång på gång ha spolat tillbaka precis lagom mycket men att ändå missa repliken på nytt för att ljudet dröjer. Detta resulterar i att man måste spola tillbaka flera gånger alternativt spola tillbaka överdrivet långt redan första gången. Kan detta återställas? Måste säga att det var exceptionellt många buggar och försämringar i senaste uppdateringen....
Tycker mig också ha märkt det. Använder bakåtpil för att hoppa 10 sekunder bakåt, så att man inte missar.
Postad 26 augusti 2018 - 00:11
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Nej, jag vet inte men Telia vet nog.
Men jösses, kan ni inte tagga ner...sandlådenivå från bägge håll.
Har för mig att Telia svarat för länge sedan att det har med bandbredd/utrymme att göra. Men tycker absolut att det är dåligt att inte allt på play är HD när kanalen finns i HD. Det betyder ju att man ändå måste hålla på att spela in på sin egen box om man vill ha bästa kvalite.
Postad 26 augusti 2018 - 12:24
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Men jösses, kan ni inte tagga ner...sandlådenivå från bägge håll.
Har för mig att Telia svarat för länge sedan att det har med bandbredd/utrymme att göra. Men tycker absolut att det är dåligt att inte allt på play är HD när kanalen finns i HD. Det betyder ju att man ändå måste hålla på att spela in på sin egen box om man vill ha bästa kvalite.
Jag är lugn som en filbunke i alla fall. Det jag ville få fram var att vissa frågor besvaras bäst av Telia än att det skall gissas i tråden.
Postad 28 augusti 2018 - 18:55
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Haft mycket störningar det senaste med Netflix via 4302 boxen. Netflix via datorn samt mobilen fungerar felfritt.
Är detta något som ni på Telia har felsökning på?
Postad 29 augusti 2018 - 13:37
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Haft mycket störningar det senaste med Netflix via 4302 boxen. Netflix via datorn samt mobilen fungerar felfritt.
Är detta något som ni på Telia har felsökning på?
Felsökningen för Netflix appen tillhandahålls sköts av netflix. Jag antar att det är som så att de har olika servrar och så för appen är för datorn så det går inte att jämföra. Det är dessutom olika bildformat med antar jag.
Men det stämmer att några kunder har kontaktat oss rörande detta senaste tiden och jag ska se om jag kan hitta en väg vi kan framföra detta till netflix med men som sagt va vi tillhandahåller inte support för detta.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 29 augusti 2018 - 13:49
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Idag har det kommit ett nytt GUI och Image. Det finns en lite förändring de som brukar titta på Eurosport kan märka av. Det är att om kanalen switchas til HD så försvinner den från kanalplats 413. Förbättringen är dock att kunden får Eurosport 1 i HD både live och när man startar program från mini-EPG så blir det i HD med. Detta säger väl lite om vart vi är på väg med mera material i HD.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 29 augusti 2018 - 21:16
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Idag har det kommit ett nytt GUI och Image. Det finns en lite förändring de som brukar titta på Eurosport kan märka av. Det är att om kanalen switchas til HD så försvinner den från kanalplats 413. Förbättringen är dock att kunden får Eurosport 1 i HD både live och när man startar program från mini-EPG så blir det i HD med. Detta säger väl lite om vart vi är på väg med mera material i HD.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Kanonbra om det hade funkat! Nu kan jag inte starta om program på Eurosport alls! 
20180829_220949.jpg 234,18K
5 Antal nerladdningar
Har kollektiv Lagom.
Redigerat av Weiman, 29 augusti 2018 - 21:17.
Postad 30 augusti 2018 - 09:43
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Kanonbra om det hade funkat! Nu kan jag inte starta om program på Eurosport alls! 
20180829_220949.jpg
Har kollektiv Lagom.
Har du provat både 13 och 413?
Postad 30 augusti 2018 - 09:50
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Har du provat både 13 och 413?
413 finns ju inte längre.
Postad 30 augusti 2018 - 11:13
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
413 finns ju inte längre.
Ok, jag har inte uppdaterat än. Så där fick jag när jag försökte starta om på 413 (men jag tror det stod på svenska) och på 13 blev Play bara i SD. Men det var alltså innan uppdatering. Eurosport 1 HD ska ju ingå i Lagom, så det är nog ett fall för Markus.
Postad 30 augusti 2018 - 16:07
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
För övrigt noterar jag att om man väl börjat spola tillbaka utan att ha pausat på den kanalen så kommer den att byta kanal vad jag än gör när jag kommer ikapp. Det räcker inte med att pausa ett ögonblick innan jag spolar framåt och ikapp igen, jag måste pausa innan jag börjar spola bakåt för att det ska fungera. Minns inte om den detaljen beskrivits innan? Se det annars som en verifiering av felbilden. Återigen, har inte gjort någon heltäckande analys av detta. Pausproblemet ställer även till det när man börjar titta på ett program som man håller på och spelar in. Ponera att man spelar in ett program för att kunna snabbspola förbi reklamen och börjar titta en halvtimme efter programstart. När man väl kommer ikapp livesändningen byter boxen till den kanal man råkade ha på när man påbörjade uppspelningen av det inspelade. Lite störande att boxen då byter till kanal X och man får se ett socialrealistiskt drama istället för det program man just tittade på...
Detta är på sätt och vis samma fel och löstes med releasen igår, så ni får gärna testa detta nu. Hittade en annan liten "bugg": Mellan program om man trycker "info" kommer det ibland upp "inget program pågår" (eller liknande) och så står nästa prog. på raden under. Om man då trycker pil ned hamnar man på näst-nästa prog. Så det går inte att få upp info om nästa prog. förrän det hoppar upp till pågående raden.
Detta var även det en sak som ska ha fixats till med releasen igår. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 30 augusti 2018 - 16:24
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
20180829_220949.jpg Har kollektiv Lagom.
Det borde fungera nu, de har gjort en liten tillfällig fix för detta. Har för övrigt rapportera att du fått meddelanden på engelska med, det ska vara på svenska för svenska kunder ju. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 30 augusti 2018 - 16:34
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Det borde fungera nu, de har gjort en liten tillfällig fix för detta.
Har för övrigt rapportera att du fått meddelanden på engelska med, det ska vara på svenska för svenska kunder ju.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Japp det fungerar nu. I HD! 
Postad 30 augusti 2018 - 17:24
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Markus Johansson
Telia Kundservice
2 tummar upp på det. Längtar till den dag 4xx kanalerna ersätts av endast en kanalplats i HD och allt i Play i HD 
Postad 30 augusti 2018 - 21:01
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
2 tummar upp på det. Längtar till den dag 4xx kanalerna ersätts av endast en kanalplats i HD och allt i Play i HD 
SD är bra när man ska spela in många program på liten hårddisk.
Postad 31 augusti 2018 - 07:19
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
SD är bra när man ska spela in många program på liten hårddisk.
Ja, tycker det är bra när det finns en valmöjlighet att välja SD eller HD.
Postad 31 augusti 2018 - 09:18
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Japp det fungerar nu. I HD! 
Då är det fritt fram att uppdatera! Funkar här också 
Tråkigare att avsnitt 2 av Det som göms i snö (Kanal 5) inte finns i Play, avsnitt 1 fanns där. Är det Kanal 5 som ångrat sig eller strul hos Telia?
Postad 31 augusti 2018 - 09:21
Michael L
-
Michael L
-
Användare
-
-
213 inlägg
Detta är på sätt och vis samma fel och löstes med releasen igår, så ni får gärna testa detta nu.
...
Markus Johansson
Telia Kundservice
Verkar fungera nu! 👍
Postad 01 september 2018 - 08:12
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Vet att andra redan tagit upp det men jag gör det igen.
Snälla Telia, återinför så att man - när man använder ”fortsätt titta” och trycker på stopp - hamnar på det ifrågavarande programmets play-sida och kan välja nästa avsnitt direkt. Som det är nu hamnar man ute på ”fortsätt titta” igen när man trycker stopp och måste gå in på play-menyn, därefter hitta den aktuella play-tjänsten (kanalen), därefter hitta den rätta programkategorin och därefter scrolla sig fram till det aktuella programmets play-sida. Otroligt tidsödande och frustrerande!
Och snacket om att ”autoplay av nästa avsnitt” skulle vara lösningen är bullshit. Program i play-biblioteket som spelas in från kanalerna har ofta mer än tio minuters ”marginalinspelning” efter programmet som i så fall måste spelas förbi. Omständligt i förhållande till att snabbt trycka stopp och välja nästa avsnitt direkt. Och mindre naturligt än att själv välja att starta nästa avsnitt. Och funkar inte alls om man vill välja ett annat avsnitt än det följande.
@Markus: Finns det hopp om att detta återställs till den gamla ordningen?
Redigerat av pallepaf, 01 september 2018 - 08:18.
Postad 01 september 2018 - 10:33
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Vet att andra redan tagit upp det men jag gör det igen.
Snälla Telia, återinför så att man - när man använder ”fortsätt titta” och trycker på stopp - hamnar på det ifrågavarande programmets play-sida och kan välja nästa avsnitt direkt. Som det är nu hamnar man ute på ”fortsätt titta” igen när man trycker stopp och måste gå in på play-menyn, därefter hitta den aktuella play-tjänsten (kanalen), därefter hitta den rätta programkategorin och därefter scrolla sig fram till det aktuella programmets play-sida. Otroligt tidsödande och frustrerande!
Och snacket om att ”autoplay av nästa avsnitt” skulle vara lösningen är bullshit. Program i play-biblioteket som spelas in från kanalerna har ofta mer än tio minuters ”marginalinspelning” efter programmet som i så fall måste spelas förbi. Omständligt i förhållande till att snabbt trycka stopp och välja nästa avsnitt direkt. Och mindre naturligt än att själv välja att starta nästa avsnitt. Och funkar inte alls om man vill välja ett annat avsnitt än det följande.
@Markus: Finns det hopp om att detta återställs till den gamla ordningen?
Påpekat detta sen dag 1. Hoppas att de verkligen får fler som vill ha tillbaka denna funktion.
Postad 01 september 2018 - 12:28
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Påpekat detta sen dag 1. Hoppas att de verkligen får fler som vill ha tillbaka denna funktion.
Håller med och det finns nog fler.
Postad 01 september 2018 - 23:09
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Ja, tycker det är bra när det finns en valmöjlighet att välja SD eller HD.
Tur att man får tycka olika  Själv vill jag ha bort allt SD
Redigerat av frollic, 03 september 2018 - 08:21.
Postad 02 september 2018 - 00:01
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Har sett att Solidsport lagts in som kanal och en massa finska klubblagshockeykanaler som jag antar är webb-baserade kanaler. Men här i Sverige lär det knappast vara något större intresse för vad de pysslar med i de finska hockeylagen.
Postad 02 september 2018 - 11:03
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Tur att man får tycka olika Själv vill jag ha bort allt SD
Det är bra att kunna jämföra samma program i SD och HD angående bildkvaliten. Sen är det detta med liten hårddisk vs många program att spela in. Sen om man nu vill uttnyttja play i sommarstugan så kanske det inte alltid funkar med HD.
Redigerat av frollic, 03 september 2018 - 08:21.
Postad 02 september 2018 - 22:09
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Hittade en ny playtjänst också som lagts till efter uppdateringen. Curio. Verkar vara en playtjänst med dokumentärfilmer.
Postad 04 september 2018 - 06:21
Joakim_A
-
Joakim_A
-
Forumräv
-
-
782 inlägg
Varför har ni tagit bort genomskinligheten i menyn? Tyckte gränssnittet blev mindre tungt och mer luftig. Var snyggt med lite genomskinlighet där programmet i bakgrunden fortfarande kunde synas lite. Nu ser det mer trist ut igen med helgrå bakgrund. Vill gärna ha tillbaka genomskinligheten! varför togs den bort i nya GUI't? 
Postad 04 september 2018 - 09:43
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Nån som fått problem med PLAY på boxen?
Aktiverar jag PLAY får jag bara upp laddar... går tillbaks till kanalen
Postad 04 september 2018 - 23:05
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Varför har ni tagit bort genomskinligheten i menyn? Tyckte gränssnittet blev mindre tungt och mer luftig. Var snyggt med lite genomskinlighet där programmet i bakgrunden fortfarande kunde synas lite. Nu ser det mer trist ut igen med helgrå bakgrund. Vill gärna ha tillbaka genomskinligheten! varför togs den bort i nya GUI't? 
Instämer helt med detta. Skulle rentav föredra mer genomskinlighet än tidigare.
Postad 05 september 2018 - 07:42
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Har inspelningsmarginalen på timeshift ändrats i smyg? Det brukade ju gå att spola tillbaka 2 timmar men på mina boxar går det bara att spola tillbaka ca 1 h 40 min numera. Är detta ännu en bugg eller en avsedd förändring i nya mjukvaran?
Detta är givetvis en förändring till det sämre - förutom att det inte går att backa lika mycket är det också betydligt svårare att hålla koll på till vilket klockslag man kontinuerligt har möjlighet att spola tillbaka till. Ändra tillbaka!
Postad 05 september 2018 - 10:57
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
I morse kom det ett nytt GUI och det har endast en enda fix för lokalkanalerna.
Det var som så att med det GUI som kom efter sommaren kund vissa kunder få fel val av lokalkanaler för SVT och TV4. Alla kunder som hade laddat ner GUI versionen 7.8.13 kan drabbas av detta fel så vi löste bara problemet för kunder som INTE uppgraderat med dessa men då det var ganska många som inte startat om sina boxar valde vi att göra detta.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 05 september 2018 - 20:20
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Är det någon som får funktionen "byt till tv-paketet lagom" att fungera på telia "mina sidor"? Vill bli av med mitt dyra stor paket nu när bindningstiden gått ut.
Postad 06 september 2018 - 12:11
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Är det någon som får funktionen "byt till tv-paketet lagom" att fungera på telia "mina sidor"? Vill bli av med mitt dyra stor paket nu när bindningstiden gått ut.
Kan väl inte påstå att lagom är så mycket billigare.. skiljde 100 kr för mig när jag ringde o ville kohandla lite.
Postad 06 september 2018 - 14:40
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Nej det verkar inte så, jag har ställt frågan igen
Du har fått svar 
"Appen i sig har inget inbyggt sätt att radera historiken, normalt går det att göra genom att rensa cookies i tv:ns inställningar. Kolla om boxen har ett sånt alternativ under inställningar eller liknande."
Postad 06 september 2018 - 18:22
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2 095 inlägg
Hur är Telia nu för tiden? Gick över till CD ett par år men saknar vissa funktioner som Telia har. Bildkvalitén hos CD har blivit aningen försämrad den senaste tiden. Antar att de drar ned på bitrate när fler kanaler skiftar över till HD. Förmodligen är Telias bild inte sämre.
Funkar 5.1-ljud? Finns det någon ny box och hur bra/dålig är i så fall den jmf med fg? Saknas några kanaler som konkurrenterna har?
Postad 06 september 2018 - 19:24
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Frivisning av en massa kanaler nu, jag hittar ingen info kring detta på TELIAS:s hemsida?
EK
Postad 06 september 2018 - 22:30
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Frivisning av en massa kanaler nu, jag hittar ingen info kring detta på TELIAS:s hemsida?
EK
Vilka är dessa kanaler det är frivisning på?
Postad 07 september 2018 - 06:31
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Nat. Geographics kanaler, History Channel, Sportkanalen, eSport, FOX, BBC kanaler och ngn till.
EK
Postad 07 september 2018 - 12:47
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Nat. Geographics kanaler, History Channel, Sportkanalen, eSport, FOX, BBC kanaler och ngn till.
EK
Aha, har redan de flesta av dem. Men kul de visar frivisning på dessa kanaler också. Tycker det endast brukar vara Viasat sport som har sänts med åren.
Postad 07 september 2018 - 17:32
Krutrök
-
Krutrök
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
EK
Telia kör tydligen en reklamkampanj för paketet Stor. Därav frivisningen av dessa kanaler. Dessutom har de skickat ut reklamfoldrar till brevlådorna.
Postad 07 september 2018 - 18:25
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Telia kör tydligen en reklamkampanj för paketet Stor. Därav frivisningen av dessa kanaler. Dessutom har de skickat ut reklamfoldrar till brevlådorna.
Då missade de min brevlåda, när jag tänker efter får jag aldrig mail eller brev från TELIA längre, måste vara ngt jag stängt av på preference settings, typ.
Postad 07 september 2018 - 18:58
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Grannen band upp sig på stor igår för priset av 279:- i 12 månader. Någon kampanj de kör med nu.
Postad 08 september 2018 - 08:15
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Grannen band upp sig på stor igår för priset av 279:- i 12 månader. Någon kampanj de kör med nu.
En kampanj Telia haft nonstop typ ett halvår. Den som betalar fullpris för Stor gör bort sig rejält då det under lång tid varit möjligt att få den aktuella rabatten.
Postad 08 september 2018 - 08:44
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
En kampanj Telia haft nonstop typ ett halvår. Den som betalar fullpris för Stor gör bort sig rejält då det under lång tid varit möjligt att få den aktuella rabatten.
Har man redan stor så får man inte rabatten. Hur kan man göra bort sig då?
Postad 08 september 2018 - 12:21
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Har man redan stor så får man inte rabatten. Hur kan man göra bort sig då?
Genom att inte byta till Lagom och direkt efter byta tillbaka till Stor med rabatten skulle jag säga att man är ganska så rejält bortgjord.
Postad 08 september 2018 - 12:36
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Genom att inte byta till Lagom och direkt efter byta tillbaka till Stor med rabatten skulle jag säga att man är ganska så rejält bortgjord.
Beror helt och hållet om man har bindningstid eller inte.
7 användare läser detta ämne
1 medlemmar, 6 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|