Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hyundai ImageQuest Q320 och 321

2182 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 december 2005 - 15:22

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

• 407 inlägg
  • 0

Har noterat att Hyundaien endast har en DVI-ingång,och tyvär ingen HDMI-Ingång.
Är detta ett problem?
Kan man koppla in en DVD som har HDMI-utgång till en DVI-ingång (Då naturligtvis utan att få med ljudet.är ändå inte intresserad av att få in ljudet i Tvn,då jag skickar ljudet från DVDn till en förstärkare.

Frågan är alltså om det går att skicka bilsignalen från HDMI-ut till DVI-in..(Någon typ av adepter)???

Det hade ju för framtiden varit bra med fler än 1 digital ingång ,men man kan inte få allt.

Vill än en gång tacka Dustin Anders för sitt angagemang (troligen felstavat).

<{POST_SNAPBACK}>

Är inga problem.. bara att använda en sån här!

Postad 08 december 2005 - 15:36

Spyder
  • Spyder
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa en Q320 men har också stört mig lite på att den saknar HDMI. Hur är det om man planerar att skaffa en Playstation 3 framöver? Kommer det att krävas HDMI till PS3 för att köra högupplöst material eller funkar det lika bra koppla in den via DVI?

Postad 08 december 2005 - 15:53

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
DVI är näst intill samma sak som HDMI fast utan ljud...

Postad 08 december 2005 - 16:04

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Funderar på att köpa en Q320 men har också stört mig lite på att den saknar HDMI. Hur är det om man planerar att skaffa en Playstation 3 framöver? Kommer det att krävas HDMI till PS3 för att köra högupplöst material eller funkar det lika bra koppla in den via DVI?

<{POST_SNAPBACK}>

PS3 kör ju med HDMI. Då måste du ta ljudet via den optiska utgången på PS3 till din förstärkare (om du har någon dvs) annars blir det tyst.

Postad 08 december 2005 - 16:24

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Hej!
Tänkte bara tipsa alla i Skåne om att GH Data (www.ghdata.se) tydligen ska få in Q320 redan idag för 11 995kr.

<{POST_SNAPBACK}>

Mailade dom om detta. Dom hade fått in 1 st idag! Så om nån bor i närheten kan ni ju kila dit och kolla på den! Nån som handlat av GH data för övrigt?

Postad 08 december 2005 - 16:33

dilla
  • dilla
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Fint!

Nu får någon åka dit o cama och recensera? :D

Postad 08 december 2005 - 16:35

d98jh
  • d98jh
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Mailade dom om detta. Dom hade fått in 1 st idag! Så om nån bor i närheten kan ni ju kila dit och kolla på den! Nån som handlat av GH data för övrigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har handlat en hel del datorprylar av dem genom åren och jag har inget negativt att säga om dem. Det enda som har strulat var en hårddisk och den var det inga problem att få hjälp med.

Jag hade inte haft några som helst problem att köpa den här TVn av dem.

Postad 08 december 2005 - 19:41

ippo
  • ippo
  • Beroende

• 1 267 inlägg
  • 0
Sådärja! :D

Nu har jag lagt en order på denna LCD som på pappret (och bilder) ser mycket trevlig ut! Farsan hakade på och tog en han med. Vet inte om han tror jag har stenkoll... :D Passade på att köpa ett SMS-fäste på samma gång, skönt att få upp den en bit från alla klåfingriga hemma!
Men NU blev jag lite nojjig när jag kom på att jag glömt att kolla en sak, vad är det för frontglas på denna burk, glas eller plexi? Är det nån tv som har riktigt glas?
Skall man eftersträva antingen det ena eller det andra!?

Mvh en förväntansfull ippo

Postad 08 december 2005 - 21:10

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Tror ni att denna tv kommer bli dyrare framöver?

Jag tror inte jag hinner komma med i leverans om jag beställer i helgen.
Så, tror ni det är stor chans att den kommer höjjas i pris tills nästa leverans?

Postad 08 december 2005 - 22:30

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Så, tror ni det är stor chans att den kommer höjjas i pris tills nästa leverans?

<{POST_SNAPBACK}>

Vart hade du tänkt beställa? Finns ju fler ställen än Dustin!

Postad 09 december 2005 - 01:09

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Sådär, då var en order lagd på denna TV på Dustin. Har man nåt att se fram emot att hätma ut på posten när man kommer hem efter nyår :D

Postad 09 december 2005 - 02:41

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Ja ,då hade även jag fallit för frestelsen och bestält en Q320 på Dustin.
Nu e de bara och vänta,och hoppas den kommer så snart som möjligt....och lever upp till förväntningarna,dom är ju faktiskt ganska höga.

Postad 09 december 2005 - 08:33

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tänkte först beställa från dustin men jag kom på att jag antagligen skulle vilja ha avbetalning.
Har hört om Webhallens dåliga rykte och tänkte om det finns fler ställen att beställa denna ifrån som tar avbetalning?

Mvh

Postad 09 december 2005 - 10:11

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
visst verkar tv'n grymt lovande, inte minst me tester och sånt i tidningar, men jag förstår faktiskt inte hur ni klarar att beställa en tv som ni inte läst fler omdömen om :D
jag köpte ju Viewpian osedd, men då hade jag läst en tråd (som då bara var på 40 sidor) om vad folk tyckte, om för och nackdelar, så jag hade istortsett koll på hur den fungerade..

Postad 09 december 2005 - 10:20

Forsyth
  • Forsyth
  • Veteran

• 1 649 inlägg
  • 0

visst verkar tv'n grymt lovande, inte minst me tester och sånt i tidningar, men jag förstår faktiskt inte hur ni klarar att beställa en tv som ni inte läst fler omdömen om :D
jag köpte ju Viewpian osedd, men då hade jag läst en tråd (som då bara var på 40 sidor) om vad folk tyckte, om för och nackdelar, så jag hade istortsett koll på hur den fungerade..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag misstänker att de som beställt från första batchen förlitar sig på ångerrätten om tvn inte uppfyller deras förväntningar, framförallt som Dustin har vänligheten att även betala returfrakten om man ångrar sitt köp.

Det jag noterade då jag faktiskt läste testet i M3 igår är att de skriver att de lyckats få pixel 1:1 mapping på 1366*768 och det har de lyckats med ett Radeon X700-kort enligt specifikationerna på testutrustning. Jag är imponerad att de lyckats få till det på ett Radeon-chip som enligt ATI inte ska stödja 1366*768 ännu (det är svaret jag fått från ATI:s tekniska support då jag frågat tidigare). Förhoppningsvis innebär detta att val av grafikkort numer ska spela mindre roll för skarpa upplösningar.

/Micke

Postad 09 december 2005 - 10:26

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
låter härligt man kanske skulle "lura på" föräldrarna att köpa en sådan här så man kan spana in den lite...:D de sitter med en 15 års gammal 28" crt-tv :D fan nästan svartvit

Postad 09 december 2005 - 10:29

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tänkte först beställa från dustin men jag kom på att jag antagligen skulle vilja ha avbetalning.
Har hört om Webhallens dåliga rykte och tänkte om det finns fler ställen att beställa denna ifrån som tar avbetalning?

Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har handlat på Webhallen 2 ggr och det har aldrig varit några problem.

Ett tips, om du kollar på Prisjakt på denna tv så är det ju länkat vilka företag som säljer den. Där kan du ju se vilka som säljer på avbetalning.

Kan även säga att GH data har avbetalning och när vi ändå är inne på dom så mailade jag och fick svar att dom fått hem 1 ex av denna tv som skall gå/har gått ut till kund. Så nånstans i vårt avlånga land, troligtvis i Skåne, så står denna tv uppställd!! Gäler bara att luska ut vem som köpte den....

Postad 09 december 2005 - 11:22

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
nu har jag denna gång köpt på dustin men är det någon butik jag rekommenderar så är det webhallen. de är grymma vad gäller leverans och kundservice.

vad är det för dåligt rykte du pratar om?

enda skälet att jag köpte från dustin nu är att de verkar ha fått bekräftat att de kommer att få in ett parti och jag vill ha en tv så snabbt som möjligt.

/Eric

Postad 09 december 2005 - 12:27

Unregistered766bf722
  • Unregistered766bf722
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Verkligen många som köper denna tv osedd.
M3 ger den 7/10 i bildkvalitet och de skriver att "När vi tittar på vanlig dvd-film via digital signal blir bilden genast en smula orolig...".
Jag bestämmer mig när jag väl sett den live, inte lika "modig" som så många andra.... =)

Postad 09 december 2005 - 12:30

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
7/10 är ju ändå mer än godkänt...
men jag skulle nog vänta och se andras reaktioner men någon måste ju alltid börja köpa då :D men alltid 30 dagars öppet köp så man kan ju alltid chansa...verkar vara en grym tv

Postad 09 december 2005 - 13:50

ippo
  • ippo
  • Beroende

• 1 267 inlägg
  • 0
Jo nog är det så att man i värsta fall får ta till möjligheten med ångerrätt...
Men 1:1 är givetvis en stor anledning till köpet och de "ok" intrycken i tidningar!

Postad 09 december 2005 - 13:53

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
jag kommer nog att köra vga till den. är det någon som känner till en bra vga sladd som är 5-10 meter?

Postad 09 december 2005 - 19:30

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0

nu har jag denna gång köpt på dustin men är det någon butik jag rekommenderar så är det webhallen. de är grymma vad gäller leverans och kundservice.

vad är det för dåligt rykte du pratar om?

enda skälet att jag köpte från dustin nu är att de verkar ha fått bekräftat att de kommer att få in ett parti och jag vill ha en tv så snabbt som möjligt.

/Eric

<{POST_SNAPBACK}>

Har läst om skitdålig leverans, men det är väll lite olika :)

Postad 09 december 2005 - 23:52

Unregistereda8f82565
  • Unregistereda8f82565
  • Forumräv

• 660 inlägg
  • 0
Fast va' är det som gör denna TV så het??

priset? - USB-anslutningen?

Den klarar ju inte HD-DivX enligt M3!
Digitalmottagaren har ju begränsat värde om man anser sig behöva mer än SVT och TV4 i lågupplösning (PAL).

...men visst ska det bli intressant att höra testpiloternas omdömen förstås! :)

HS

Postad 10 december 2005 - 00:54

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0
Jag tycker faktiskt att kombinationen av det du nämner ovan samt 1:1 pixelmappning m.m. till just det priset är det som gör TVn mkt intressant åtminstone för mig.
Tyvärr köpte jag ny CRT för 2 år sedan och frugan har satt ner foten vad det gäller ny TV... :)
Förresten, hur många stationära DVD spelare klarar ens HD-DivX?
De är lätträknade än så länge fast det kommer väl smälla till inom kort på den fronten också. :)

Postad 10 december 2005 - 01:02

Unregistereda8f82565
  • Unregistereda8f82565
  • Forumräv

• 660 inlägg
  • 0
Jo, jag menar bara att det enda som skulle göra denna TV riktigt intressant är bildkvalitén.
... i relation till priset förstås.
den nya KISS DP-600 DVD-spelaren ska ju klara HD-DivX och man blir väl förmodligen tvungen att ändå skaffa en Digitalbox - antingen för fler kanaler eller för att kunna ta emot HDTV vilket väl ändå är den stora grejen med högupplösta pixelbaserade bildvisare??!!!

men som sagt... visst är det intressant att följa utvecklingen!! :)

HS

Postad 10 december 2005 - 12:10

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0
Fast va' är det som gör denna TV så het??

-Priset
-Digitalmottagare inbyggd
-USB
-Jäkligt snygg
-Avtagbara högtalare

Klart billigaste "digital"-tvn på marknaden, visst, man kan bara få in de fria kanalerna, men det är ju ändå bättre än att betala för en analog mottagare som i stort sett är värdelös!!!

Postad 10 december 2005 - 13:49

DeeSnider
  • DeeSnider
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Är det ngn som vet om q321:an kommer in samtidigt som q320 till tex. Dustin ochdom andra?
Vill fortfarande hellre ha den. :)

Postad 10 december 2005 - 14:36

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0
Jag har en liten fråga om kopplingar här till denna TV. Kommer koppla följande saker till TV:n och undrar då vad som behövs för sladdar och dylikt för ultimat upplevelse.

DENVER DVD-188 - http://www.denver-el...ubMenuguid=5395

Xbox 360 och ibland Xbox beroende på bakåtkompabiliteten hos 360:n.

Dator med ett Radeon Powercoler X800GT 256 MB som har DVI, VGA, S-video och fullt stöd för HDTV. http://www.powercolo...etail.asp?id=75

Sedan funderar jag också på att införskaffa en hemmabioanläggning men är osäker på vad som är lämpligt. Har ju begränsad budget som sagt så hoppas kunna hitta något runt 4 000 kr. Har tittat på dessa Logitech-högtalare som är intressanta eftersom det är designad specifikt för spelkonsoler och desutom har trådlösa sattelithögtalare så man slipper sladdar och sådant strul.

http://www.logitech....CONTENTID=10928

Kort sagt, vad krävs nu för att koppla korrekt och på bästa sätt? Ge gärna länkar till sladdar som behöver inhandlas och om omöjligt gärna på ett och samma ställe så man kan beställa allt på en gång där utan att behöva leta bland olika butiker.

Tack på förhand.

Postad 10 december 2005 - 15:34

idoz
  • idoz
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tjena allaesammans!!

Denna tv värkar ju onekligen intressant, frågan är då:
Kan dess bild jämföras med LG LP1?

Postad 10 december 2005 - 15:43

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
vet väl antagligen ingen här eftersom ingen här antagligen sett den

Postad 10 december 2005 - 16:26

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0

Tjena allaesammans!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det borde man väll kunna när den kom delad 1:a med en tv för 30k.

Men det är som sagt till att vänta och se

Postad 10 december 2005 - 23:28

forrestgump
  • forrestgump
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jag har en liten fråga om kopplingar här till denna TV. Kommer koppla följande saker till TV:n och undrar då vad som behövs för sladdar och dylikt för ultimat upplevelse.

DENVER DVD-188 - http://www.denver-el...ubMenuguid=5395

Xbox 360 och ibland Xbox beroende på bakåtkompabiliteten hos 360:n.

Dator med ett Radeon Powercoler X800GT 256 MB som har DVI, VGA, S-video och fullt stöd för HDTV. http://www.powercolo...etail.asp?id=75

Sedan funderar jag också på att införskaffa en hemmabioanläggning men är osäker på vad som är lämpligt. Har ju begränsad budget som sagt så hoppas kunna hitta något runt 4 000 kr. Har tittat på dessa Logitech-högtalare som är intressanta eftersom det är designad specifikt för spelkonsoler och desutom har trådlösa sattelithögtalare så man slipper sladdar och sådant strul.

http://www.logitech....CONTENTID=10928

Kort sagt, vad krävs nu för att koppla korrekt och på bästa sätt? Ge gärna länkar till sladdar som behöver inhandlas och om omöjligt gärna på ett och samma ställe så man kan beställa allt på en gång där utan att behöva leta bland olika butiker.

Tack på förhand.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan väl bli problem att koppla in Xbox 360 när TV:n saknar HDMI?

Postad 11 december 2005 - 00:31

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

forrestgump Kan väl bli problem att koppla in Xbox 360 när TV:n saknar HDMI?

´

Nej, jag tror du tänker på PS3:an som eventuellt ska kräva HDMI. Vad jag vet så har inga officiella specs släppts från Sony ännu, utan det mesta är ännu spekulationer. I vilket fall som helst spelar det ingen roll för mig då PS3:an inte är intressant för min del. Ska jag satsa på en andra konsol blir det nog Revolution från Nintendo på grund av deras superläckra handkontroll som förhoppningsvis bjuder på en hel del nya spelupplevelser. Du kan läsa mer om vad 360:n kräver här:

http://www.xbox.com/...timatesetup.htm

Postad 11 december 2005 - 12:16

ivanhansen
  • ivanhansen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej,

jag såg att Siba har en 32-tums Hyundai (HLT3270) som de säljer för 10.500:- Denna är HD-ready, har HDMI-stöd och samma responstid som Q320. Är det någon som vet skillnaden mellan "vår" modell och denna (förutom uppenbara saker som USB-ingång)?

Vänlig hälsning,
I H

Postad 11 december 2005 - 13:39

forrestgump
  • forrestgump
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Hej,

jag såg att Siba har en 32-tums Hyundai (HLT3270) som de säljer för 10.500:- Denna är HD-ready, har HDMI-stöd och samma responstid som Q320. Är det någon som vet skillnaden mellan "vår" modell och denna (förutom uppenbara saker som USB-ingång)?

Vänlig hälsning,
I H

<{POST_SNAPBACK}>

fixade en länk åt ivanhansen: http://www.siba.se/i...LCD - 26-40 tum

Postad 11 december 2005 - 14:04

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Detta(HLT 3270) är en helt annan TV från en helt annan tillverkare se mitt inlägg nr:238

De(HLT 3270) använder Philips/LG-paneler och Q320/21 använder tydligen Samsung paneler.

"P-Grade" paneler enligt Dustin ,har inte hittat någon info om "P-Grade",men Samsung gör ju PVA-Paneler och har ju nu släpt en ny 32" och en 40" apparat.Vilket också Hyundai gör (slump???)

Sibas Hyundai tyckte inte jag var specielt imponerande,man såg inga detaljer i mörka scener bla...
så mina förväntningar påQ320 är högre än så.

Marantz är på gång att släppa en TV(LC3201e),som verkar ha exakt samma specar och utseende som
Q321.Den kommer tydligen att kosta runt 20.000kr,kan man ta ut det borde TVn vara helt OK...

Är ju inte helt 100 på att allt innehåll är samma i Q321 och LC 3201 men det skulle inte förvåna heller.

Man nämner FIT-engine från båda tillverkarna. Menyer och Fjärrkontroll är lika, så de är nog ganska lika.....men ,men vi får vänta och se tills första leveranserna sker.......

Postad 11 december 2005 - 19:20

ChrilleBerg
  • ChrilleBerg
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
För intresserade i Örebro takten så vill jag bara informera om att ScanDisc Data har Q320 för 11.995 nu. Det kom ett reklamblad från dem nyss i brevlådan.

Ska försöka åka förbi och se den live om det är möjligt :rolleyes:

/Chrille

Postad 11 december 2005 - 19:38

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

För intresserade i Örebro takten så vill jag bara informera om att ScanDisc Data har Q320 för 11.995 nu. Det kom ett reklamblad från dem nyss i brevlådan.

/Chrille

<{POST_SNAPBACK}>

Underbara nyheter! Det tackar man för! Får åka dit imorrn å kika på den!!

Postad 11 december 2005 - 19:38

Unregistereda8f82565
  • Unregistereda8f82565
  • Forumräv

• 660 inlägg
  • 0
Chrille, du är vår hjälte!
...fast skynda dig! :rolleyes:

HS

Postad 11 december 2005 - 20:13

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

/Chrille

<{POST_SNAPBACK}>

Bra initiativ (eller hur det stavas..)

GH Data i Lund tar också 11.995:-.

Postad 11 december 2005 - 20:15

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Kul om vi kunde få en liten snabb ressention och intryck av Tvn under morgondagen av
chrille och trickyhed.

Postad 11 december 2005 - 20:23

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0
Jag har dock inte fattat vad som skiljer utseendemässigt mellan 320 och 321. Tycker de ser likadana ut på bilderna!

Postad 11 december 2005 - 20:30

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Skall titta förbi hos Scandisk imorrn eftermiddag. Kan skriva ett par rader om mitt intryck här senare imorrn kväll.

Postad 11 december 2005 - 20:43

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0

...

Kan väl bli problem att koppla in Xbox 360 när TV:n saknar HDMI?

<{POST_SNAPBACK}>

Inga som helst problem eftersom TV:n har DVI-in (med HDCP). Ljudet får man ju visserligen ta någon annan väg...

Postad 11 december 2005 - 22:08

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15 622 inlägg
  • 0

Jag har dock inte fattat vad som skiljer utseendemässigt mellan 320 och 321. Tycker de ser likadana ut på bilderna!

<{POST_SNAPBACK}>

Bilderna är till för reklam, och därmed är dom säkert redigerade något (tex den blåa bilden)... Dom ser nog olika ut i verkligheten. tex pianolack (high glossy) och aluminium lister (vet inte hur breda/stora/vart dock) på Q320, och Q321 mattsvart....

Förmodligen är det säkert ramen runt bildytan som skiljer i dessa saker...

Vi får se.

Mvh / Mikael

Redigerat av Mikael_R, 11 december 2005 - 22:11.

Postad 11 december 2005 - 22:23

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Hoppas att Q320 inte är alltför blank i lacken, gillar inte när rummet speglas runt skärmen.
Anars får man väll lacka om ramen....

Postad 11 december 2005 - 23:18

HuggeT
  • HuggeT
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Goda nyheter, speciellt när man bor i Örebro :rolleyes: Ska försöka hinna in på eftermiddagen efter skolan.

Postad 12 december 2005 - 08:07

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Tjena allaesammans!!

<{POST_SNAPBACK}>

Troligtvis inte eftersom LP1 kostar 3500:- mer och dessutom inte har digital tuner....

Postad 12 december 2005 - 08:51

dilla
  • dilla
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
nå, kära Örebroare, fick ni se TVn live nudå? :rolleyes: var den fin, bra bild, kvalitetskänslan? plastig?

tack ;)

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.