Dåliga skådespelare som trots allt får roller.
Postad 21 October 2008 - 15:49
... och Jessica Alba (Om man får säga det). Har till och med slutat tycka att hon är speciellt vacker
Postad 21 October 2008 - 23:52
Postad 23 October 2008 - 16:34
Haha, antar detDet får man säga. Och med tanke på att hon aldrig fått roller pga sin skådespelartalang utan bara för att hon går hem hos kåta killar så är det sista inget bra omdöme...
Postad 26 October 2008 - 09:40
Såg på ett flyg nu senast Bangkok Dangerous.######r va usel han är
Postad 26 October 2008 - 21:16
Jag kan bara hoppas att du enbart menar hans senare filmer, för i de tidigare är han kung! Den enda på senare år som han gjort bra ifrån sig i är Face Off och det var ju ett tag sen...Nicolas Cage utan tvekan..Får han betalt?
Postad 26 October 2008 - 23:16
Japp den kom 1997 om ja inte har fel....ett tag sedan...Jag kan bara hoppas att du enbart menar hans senare filmer, för i de tidigare är han kung! Den enda på senare år som han gjort bra ifrån sig i är Face Off och det var ju ett tag sen...
Postad 29 October 2008 - 00:00
Tycker faktiskt att båda har blivit mycket bättre skådisar speciellt Mark.W gillar han grymt, Leonardo hade jag svårt med, speciellt när han hade sitt babyfaceMARK WAHLBERG kass ? Vad sägs om leonard dicaprio då?
Tycker faktiskt Mark wahlberg blivit bättre och bättre. I Shooter var han skitbra,även the departed. Många av dessa yngre skådisarna har ju faktiskt utveckalts när det gäller skådespeleriet. Tyckte aldrig om dicaprio han kan man ju bara inte ta som seriös skådis. Men I Blooddiamond gjorde han bra ifrån sig tycker jag.
Van damme är ju kult, kanske inte värdens bästa skådis men i mina ögon gör han bra ifrån sig. gillar hans filmer
Postad 29 October 2008 - 19:10
Marky Mark är inget vidare, men denna Ben Affleck är klart sämst. Honom tål vi inteTycker faktiskt att båda har blivit mycket bättre skådisar speciellt Mark.W gillar han grymt, Leonardo hade jag svårt med, speciellt när han hade sitt babyface
fjant såg han ut som. Nu borjar han mogna lite och få lite mer bestämdhet i blicken när det ska va det, däremot Ben Afflek eller hur det nu stavas är ju ba sämst enligt mig, en riktig smygbög, ne honom tål vi inte.
Postad 29 October 2008 - 19:12
Ben afflec är grym seriös skådespelare.
du sa att han verkar vara en smygbög . när folk säger så om skådisar så irriterar dem sig på deras framgång eller annat . så du måste väl vara avis ? =D och marky mark äger i max payne . både bland vanliga tittare samt experter.
Postad 29 October 2008 - 20:44
Brosan hans är däremot riktigt riktigt bra skådis
/Mats
Redigerat av Unregistered89a7be48, 01 November 2008 - 09:45.
Postad 30 October 2008 - 23:21
Tycker faktiskt att båda har blivit mycket bättre skådisar speciellt Mark.W gillar han grymt, Leonardo hade jag svårt med, speciellt när han hade sitt babyface
fjant såg han ut som. Nu borjar han mogna lite och få lite mer bestämdhet i blicken när det ska va det, däremot Ben Afflek eller hur det nu stavas är ju ba sämst enligt mig, en riktig smygbög, ne honom tål vi inte.
Avundsjuk för att han har fått kyssa Kate Beckinsale? Nja, tycker det var en liten omogen kommentar... Jag tycker inte han är så fruktansvärt dålig.
Leonardo har bättrat sig efter åren. Sen han började samarbeta med Scorsese så har han blivit riktigt bra!
Postad 01 November 2008 - 01:07
Redigerat av SPF, 01 November 2008 - 01:11.
Postad 01 November 2008 - 11:58
Men visst det är rätt ont om Al Pacino, Robert De Niro ersättare.
Denzel gillade jag inte innan Training Day, efter den ändrade jag uppfattning om honom totalt. Han är nu en av mina absoluta favoriter. Var lite snabb att dömma honom för Jakten på Röd Oktober....
Redigerat av Hinken74, 01 November 2008 - 12:19.
Postad 01 November 2008 - 23:23
MARK WAHLBERG kass ? Vad sägs om leonard dicaprio då?
Tycker faktiskt Mark wahlberg blivit bättre och bättre. I Shooter var han skitbra,även the departed. Många av dessa yngre skådisarna har ju faktiskt utveckalts när det gäller skådespeleriet. Tyckte aldrig om dicaprio han kan man ju bara inte ta som seriös skådis. Men I Blooddiamond gjorde han bra ifrån sig tycker jag.
Van damme är ju kult, kanske inte värdens bästa skådis men i mina ögon gör han bra ifrån sig. gillar hans filmer
Hehe, lite kul att du citerar ett inlägg jag skrev för över två år sen samtidigt som du säger att de yngre skådespelarna utvecklas.... Håller delvis med dig om Marky Mark - han har blivit bättre som skådis och har gjort EN bra insats(i The Departed) - men han är fortfarande överskattad enligt mig. DeCaprio gör åttor runt Mark nu, efter att dom båda var skrattretande dåliga för 2-3 år sen.
Postad 03 November 2008 - 19:24
3 Svenska jag kan komma på direkt är de extremt överskattade Ola Rapace och Jonas Karlsson och Andreas Wilson.
Det är nästan så jag vill stänga av filmen. Wilson som är så dramaten skolad borde bara jobba med teater inte film aldrig verklighets trogen i sina filmer.
Jonas passar vissa filmer men långt ifrån alla och är ingen karaktär skådis.
Ola är bara rent usel känns som han läser direkt från Manuset. Byt jobb!
Själv tycker ja att ola är rätt bra. Särskillt i wallander, men de kanske är för att jag gillar wallander ganska mkt.
Postad 04 November 2008 - 14:16
Smygbög? Inte för att jag tvivlar ett smack på Afflecks heterosexualitet, men är du snäll och tar dit (ofrivilliga?) skitsnack om homosexuella till nåt annat forum? Fint.Tycker faktiskt att båda har blivit mycket bättre skådisar speciellt Mark.W gillar han grymt, Leonardo hade jag svårt med, speciellt när han hade sitt babyface
Affleck är för övrigt en utmärkt skådis – han har bara en sällsynt dålig förmåga att välja roller och hamnar alltför ofta i katastrofala bottennapp som hade sugit lika hårt om Christian Bale eller Brad Pitt gjort rollen. Kan nån här ärligt säga att det var Afflecks rolltolkning som förstörde Daredevil? Eller hade Jersey Girl varit Oscar-material med Edward Norton i huvudrollen?
Du skojar, eller hur? Ta en kik på Rotten Tomatoes sammanställning av vad professionella recencenter tyckte om Max Payne och kom sedan tillbaka och säg att 79% negativa recensioner är samma sak som att "experter tycker att Max Payne äger". – Eller betyder "experter" helt enkelt "folk-som-har-samma-smak-som-Marco91"?. . . och marky mark äger i max payne . både bland vanliga tittare samt experter.
Postad 04 November 2008 - 14:54
Postad 05 November 2008 - 22:01
Han kan uppenbarligen inte göra action, vilket han i DareDevil gjorde smärtsamt uppenbart. Fightingscenen på lekplatsen är något av det sämsta i Hollywoods historia utan tvekan. Så ja, han förstörde Daredevil, men visst, han var inte ensamKan nån här ärligt säga att det var Afflecks rolltolkning som förstörde Daredevil?
Postad 05 November 2008 - 22:09
Postad 06 November 2008 - 08:35
Men du kan väl ändå inte mena att han gjorde bra ifrån sig?Jag gissar att han inte skrev Jennifer Garners repliker eller designade det röda lädermiffot till dräkt så filmen hade sugit brutalhårt med vilken skådis som helst i titelrollen.
Postad 06 November 2008 - 22:01
Postad 07 November 2008 - 06:06
Det är nog sant. men vad jag försöker säga är att han inte skulle klarat actionscener i någon annan film heller.Nej då, men vad jag försöker säga är att ingen hade gjort bra ifrån sig med de förutsättningarna.
Postad 07 November 2008 - 23:14
Postad 28 November 2008 - 19:56
Postad 29 November 2008 - 01:29
Smygbög? Inte för att jag tvivlar ett smack på Afflecks heterosexualitet, men är du snäll och tar dit (ofrivilliga?) skitsnack om homosexuella till nåt annat forum? Fint.
Det är väl inget skitsnack om bögar, snarare bra PR när Ben.A är smygbög. Sen om det e känsligt ämne för dig
synd för dig.
Marky Mark va bra i Max Payne, synd att filmen va dålig. Haha tur att inte Ben va med i den.
Postad 29 November 2008 - 11:17
Även i åtminstone en tidigare film tycker jag han glänser, även om filmen som sådan inte räknas till något mästerverk så spelar han riktigt bra i den.Jag kan bara hoppas att du enbart menar hans senare filmer, för i de tidigare är han kung! Den enda på senare år som han gjort bra ifrån sig i är Face Off och det var ju ett tag sen...
Vampire's Kiss från -89.
Postad 30 November 2008 - 13:09
Du skojar, eller hur? Ta en kik på Rotten Tomatoes sammanställning av vad professionella recencenter tyckte om Max Payne och kom sedan tillbaka och säg att 79% negativa recensioner är samma sak som att "experter tycker att Max Payne äger". – Eller betyder "experter" helt enkelt "folk-som-har-samma-smak-som-Marco91"?
Mark Wahlberg är inte dålig han heller. Nu låter det som om jag skyddar alla ni tycker är dåliga
Postad 30 November 2008 - 14:47
Men det är svårt att få konkreta svar av varför en skådespelare är dålig när personer oftast dissar och baktalar dom, förutom det vanliga "han var dålig och jag gillade inte det" Hrmm, ok det sa ju väldigt mycket
Finns skådespelare jag inte gillar så mycket heller och orsaken till det kan vara mycket men jag anser inte att någon av dom i toppen är dålig för i såna fall skulle dom inte fått vara där i första början eller byggt den kariären dom gjorde.
Men om jag skall nämna en skådespelare som jag har det lite extra svårt för så kan det nog vara. Suttit och funderat ett tag nu men kommer inte på något namn
Postad 30 November 2008 - 14:51
Svensk avundsjuka eller ?Peter Stormare är väl det första namnet jag kommer att tänka på.
Tycker han sköter sig alldeles utmärkt i sina roller.
Postad 30 November 2008 - 16:35
Svensk avundsjuka eller ?
Ja, exakt. Under tiden då han medverkade i Prison Break så var han den bästa skådisen i serien.
Postad 30 November 2008 - 16:54
Varför skulle man vara avundsjuk?!? Har verkligen inga positiva kommentarer till Stormares skådespelartalanger, och samtidigt har jag heller inga skådespelarambitioner.Svensk avundsjuka eller ?
Postad 01 December 2008 - 13:07
hans namn är en garanti för att inte bara skådespelarinsatserna är dåliga, men också att det är en skitfilm.
finns en till som är samma strunt vars namn för närvarande inte kommer upp....
Postad 01 December 2008 - 23:39
Har du lust att utveckla lite?Smygbög? Inte för att jag tvivlar ett smack på Afflecks heterosexualitet, men är du snäll och tar dit (ofrivilliga?) skitsnack om homosexuella till nåt annat forum? Fint.
Det är väl inget skitsnack om bögar, snarare bra PR när Ben.A är smygbög. Sen om det e känsligt ämne för dig
synd för dig.
Marky Mark va bra i Max Payne, synd att filmen va dålig. Haha tur att inte Ben va med i den.
Jag fattar inte vad som är bra PR – och för vem? Behöver bögar PR menar du?
Ämnet är inte känsligare för mig än att vi väl kan hålla oss ifrån Regel 3.2, eller?
Postad 01 December 2008 - 23:48
Behöver inte alla minoriteter det?Det är väl inget skitsnack om bögar, snarare bra PR när Ben.A är smygbög. Sen om det e känsligt ämne för dig
synd för dig.
Har du lust att utveckla lite?
Jag fattar inte vad som är bra PR – och för vem? Behöver bögar PR menar du?
Ämnet är inte känsligare för mig än att vi väl kan hålla oss ifrån Regel 3.2, eller?
Vad ska jag utveckla mer, du sa jag snacka skit om dom, och jag sa att så inte va fallet.
Sen undrade jag varför du tar åt dig så mycket.
Ja han e väl bra PR för den gruppen. Varför skulle dom inte behöva PR?
Något mer du vill ha utvecklat,,,hehe
Postad 02 December 2008 - 00:57
Nicolas Cage utan tvekan..Får han betalt?
Cage är en jävligt bra skådespelare, men han klär inte vilka roller som hellst.
Postad 02 December 2008 - 07:51
Hur fan kan Adam Sandler få göra film överhuvudtaget. Jag har inte sett EN enda film värd att se med honom. Blev rekommenderad en film som heter "dont mess with Zohan" som skulle vara det stora undantaget. Det var den inte.
Jag försökte tom se om filmen eftersom jag stängde av den efter en halvtimme första gången..så jag såg den igen. Hela filmen. Den blev faktiskt bara sämre och sämre.
Postad 02 December 2008 - 16:47
Håller med om att Adam Sandler är ganska kass och gör mkt skit, DOCK så tycker jag att Jiddra inte med Zohan är det stora undantaget, den var riktigt rolig på sina ställenNattsvart: Klockrent
Hur fan kan Adam Sandler få göra film överhuvudtaget. Jag har inte sett EN enda film värd att se med honom. Blev rekommenderad en film som heter "dont mess with Zohan" som skulle vara det stora undantaget. Det var den inte.
Jag försökte tom se om filmen eftersom jag stängde av den efter en halvtimme första gången..så jag såg den igen. Hela filmen. Den blev faktiskt bara sämre och sämre.
Postad 03 December 2008 - 06:41
Det ryckte lite lite i smilgroparna första fem minutrarna sedan.......nä !!
Dessutom lyckades den med konststycket att bli sämre och sämre. Fast jag håller nog med om att filmen ändå är Sandlers bästa och det säger ju en hel del....
Postad 03 December 2008 - 23:55
Postad 02 January 2009 - 21:29
Vad har denna man för roller egentligen, mest nån galen vetenskapsmantyp. Har han gjort någon seriös roll alls?Peter Stormare är väl det första namnet jag kommer att tänka på.
Postad 02 January 2009 - 23:18
Fast bästa fysiken hade han helt klart.
Jag tycker att Peter Stormare är grym.
Han har spelat fransk, tysk, rysk, svensk och italiensk.
Jag tycker att han passade rätt bra till alla dessa roller.
Samtidigt ser han bra ut, inget fel med honom.
Trodde inte han var svensk först, för att han faktiskt ser lite rysk ut.
Filmer som han medverkat i (kända filmer):
Jurassic Park: Lost World
Hamilton
The Big Lebowski
Armageddon
Chocolat
Bad Company
Windtalkers
Minorety Report
Bad Boys 2
Constantine
... och för att inte glömma Prison Break.
Sluta klaga på Stormare för Guds skull gott folk
Postad 02 January 2009 - 23:24
Gaer Grimsrud i FargoVad har denna man för roller egentligen, mest nån galen vetenskapsmantyp. Har han gjort någon seriös roll alls?
Klemens i Varg
John Abruzzi i Prison Break
Karln har ju 80+ roller listade på IMDb...
Postad 10 November 2009 - 23:15
Postad 11 November 2009 - 00:01
Adam Sandler.
hans namn är en garanti för att inte bara skådespelarinsatserna är dåliga, men också att det är en skitfilm.
Håller med har inte klarat se klart en film med Adam Sandler.
Peter Stormare va grym i Fargo.
Redigerat av jonasprivate, 11 November 2009 - 00:01.
Postad 11 November 2009 - 10:04
Christian Bale. Han är så j-vla sämst så det finns bara inte. Han kan inte agera för fem öre och hans försök till att låta macho i Batman-filmerna är bara patetiska. Låter mer som om han har gått och fått sig en liten CP-skada, Batman alltså. Om han tar i mer och kränger underkäken lite till så går den snart av.
Christian Bale gjorde några bra roller förr dock(Shaft, American Psycho). Fast håller med dig om att hans senaste i Batman har varit fruktansvärt patetiska, hans rosslande med rösten är så otroligt ###### störande när man försöker se på en i övrigt ganska bra film.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
38 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?