Edit: Trodde att jag hade deras e-mail adress men fick precis tillbaka mailet jag [email protected] funkar tydligen inte..
Redigerat av Mentos, 17 August 2012 - 21:49.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 17 August 2012 - 21:33
Ok, tack för infon. Riktigt dåligt att dom inte har denna adress på hemsidan..har ju deras e-mailadress så jag får väl maila och fråga dom.
Edit: Trodde att jag hade deras e-mail adress men fick precis tillbaka mailet jag [email protected] funkar tydligen inte.. Redigerat av Mentos, 17 August 2012 - 21:49. Postad 24 August 2012 - 11:36
Lyckades hitta en e-mail adress som funkar att kontakta kundservice med, [email protected]
Dom hjälpte mig vidare med mitt ärende. Postad 16 September 2012 - 14:35
nån annan som har varit med om att priset ändras mitt i ett köp?
tänkte beställa en skiva, priset ligger på 6.92€. när jag väl går till kassan så ligger den på 8.59€. så jag blir fundersam och går in på skivan igen. då är priset 8.59€. tar bort den ur kassan, helt plötsligt går priset ner till 6.92€ igen. har ingen jävla aning vafan det är som pågår. visst, det är inte många kronor det handlar om, men varför ska priset ändras sådär? muppigt =/. Postad 16 September 2012 - 14:47
nope. den är inställd på euro, och har visat euro hela tiden. funderade på om det kunde vara nåt sånt, men enligt butiken så var det euro hela tiden.
kan ju vara nåt knas där dock. har inte kollat om 8.59€ = ~6.92£ edit: jo verkar som att det var nåt skumt med det. 8.59€ blir 6.95£ enligt xe. jävla skumt dock. Postad 09 January 2013 - 14:48
Jersey retailer Play.com closes direct retail business!
http://www.bbc.co.uk...jersey-20953357 Postad 21 January 2013 - 15:44
Så länge play.com nu säljer rekommenderar jag att köpa någon enstaka film, etc, i taget. Åkte på moms denna gången och tullverket tar en avgift på 100 spänn för att "hantera ärendet". Har inga problem med att betala momsen men tullens avgift för att försena min försändelse i XX antal dagar ger jag ingen uppåtvänd tumme för. Trodde det var play.com som sullat bort mitt paket först men det var arlandatullen som höll på det... Play skicka den 6:te.
Postad 04 March 2013 - 15:09
Nu har Play slutat handla själva men det har öppnat upp för försäljning av annat än skivor
Det går numera att handla lite allt där 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |