Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 3- Problem

1710 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 January 2008 - 18:11

Unregistered9d05bfc7
  • Unregistered9d05bfc7
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Mitt PS3 klappade ihop lördags. Den funkade helt felfritt, spelade på den och stängde av den, när jag skulle sätta på den igen så får jag ingen bild ut och handkontrollen hittar inte konsolen när man ska söka in den. Stack in till GAME, hade väntat mig att få en ny direkt för jag har läst att andra fått det men det gällde visst bara om man köpt den inom en månad. Nu ska dom skicka iväg den på rep vilket kommer ta ca 3 veckor, lagom irriterad.

Ringde supporten efter jag lämnat in den bara för att kolla vad dom skulle säga om det. Fick prata med en dansk fan som mummla och snacka dålig svenska och inte hade någon som helst service inställning. Han sa iaf att dom skulle ta in den och kolla om det är fel på den, är de det så skulle jag få en ny och den skulle inte bli reparerad som dom sa på GAME, det utförs inga rep på PS sa han. Nu verkar det som att alla 60GB modeller är slut också och Sony gör inga nya så jag kanske kommer få nöja mig med en 40GB modell utan PS2 stödet eller vänta till 80GB modellen kommer, om den nu nånsin gör det.

Postad 18 January 2008 - 23:38

Peken
  • Peken
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Hjälp! Du menar att man får en snik 40 om man reparerar sin 60:a om inga ev. reservdelar finns att tillgå!!
Skrämmande tanke...

Skulle man få en sprillans vit 40:a och en sprillans slimmad ps2 i ersättning - då kanske jag inte skulle leva rövare...

Meddela hur det går...

Postad 19 January 2008 - 14:23

Unregistered9d05bfc7
  • Unregistered9d05bfc7
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Som jag fatta det av dansken så skulle dom skicka den till nått service center och kolla om det är fel på den, är de det så skulle jag få en ny. Antar att dom har möjligthet att göra någon mjukvaru återställning kanske och få igång den så kanske, men det utförs inga rep på hårvaran iaf, kostar för mycket. Jag vill ha en ny helst, gillar inte att få tillbaka elektronik från reperation, apparaten känns så sunkig även om den fungerar.

Tydligen så har Sony slut på alla 60gb modeller och dom tillverkas inte längre heller. Dom få som finns kvar finns hos handlare ute i butikerna. Om det slutar med att jag ska få en ny så kommer dom nog erbjuda mig en 40gb plus mellanskillnad, har hört andra som fått det, eller kanske man får vänta tills 80gb versionen kommer och den nu nånsin gör det i Sverige.

Postad 19 January 2008 - 17:56

o_sund
  • o_sund
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har ett problem me att ansluta PS3 till tvn, har haft den hemma ansluten med HDMI sladd, men flyttade över de till en kompis nu för att spela lite där, då han saknar HDMI till tvn testade vi att ansluta med den scart sladden som medföljer dock utan framgång, någon som vet om de kan att ha att göra me inställningar på PS3 då jag fixat den optimalt för HDMI tidigare? nån som haft samma problem?

Postad 19 January 2008 - 18:06

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Har ett problem me att ansluta PS3 till tvn, har haft den hemma ansluten med HDMI sladd, men flyttade över de till en kompis nu för att spela lite där, då han saknar HDMI till tvn testade vi att ansluta med den scart sladden som medföljer dock utan framgång, någon som vet om de kan att ha att göra me inställningar på PS3 då jag fixat den optimalt för HDMI tidigare? nån som haft samma problem?

Har ingen PS3 men det är väll som min dvd-spelare. Om den är inställd på att mata ut HDMI så gör den enbart det, om du flyttar maskinen och använder något annat så blir det svart i rutan. Du får alltså ställa om maskinen hemma till den utgång du skall använda hos din kompis och sen flytta dit den. Är ej 100% på detta.

Postad 19 January 2008 - 18:09

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Har ingen PS3 men det är väll som min dvd-spelare. Om den är inställd på att mata ut HDMI så gör den enbart det, om du flyttar maskinen och använder något annat så blir det svart i rutan. Du får alltså ställa om maskinen hemma till den utgång du skall använda hos din kompis och sen flytta dit den. Är ej 100% på detta.

Nej, det behövs inte. Håll bara in powerknappen i ca 5 sek extra så den piper en gång till så gör den en ny sökning efter display.

Postad 19 January 2008 - 18:33

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Nej, det behövs inte. Håll bara in powerknappen i ca 5 sek extra så den piper en gång till så gör den en ny sökning efter display.

Vilken smidig söt liten maskin! :)

Postad 19 January 2008 - 20:12

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Vilken smidig söt liten maskin! :lol:

Visst är den :blink: .

Postad 20 January 2008 - 21:30

Patrinho
  • Patrinho
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har nyligen köpt mig ett PS3. Det har funkat hur bra som helst.
Har en tv som är lite mongo som blir svart ibland så när jag skulle stänga ner mitt ps3 igår så höll jag inne avstängnings knappen och ps:et stängdes av, dock så var jag inne i ett spel samtidigt. Problemet jag har är att nu kan inte ps:et läsa skivor eller den visar inte i menyn att det finns ett spel/dvd.

Kan min avstängning när jag var inne i ett spel ha gjort så att jag fick det problemet?

Det jag har testat är att testa olika spel, slängt in en vanlig dvd, kollat lite i inställningar mm och även gjort en helt och hållet system återställning.

Någon som har eller har haft samma problem som kan hjälpa mig med detta eller är det bara till att lämna in det?

Tack på förhand

Postad 21 January 2008 - 18:01

Lille_skutt
  • Lille_skutt
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Jag har nyligen köpt mig ett PS3. Det har funkat hur bra som helst.
Har en tv som är lite mongo som blir svart ibland så när jag skulle stänga ner mitt ps3 igår så höll jag inne avstängnings knappen och ps:et stängdes av, dock så var jag inne i ett spel samtidigt. Problemet jag har är att nu kan inte ps:et läsa skivor eller den visar inte i menyn att det finns ett spel/dvd.

Kan min avstängning när jag var inne i ett spel ha gjort så att jag fick det problemet?

Det jag har testat är att testa olika spel, slängt in en vanlig dvd, kollat lite i inställningar mm och även gjort en helt och hållet system återställning.

Någon som har eller har haft samma problem som kan hjälpa mig med detta eller är det bara till att lämna in det?

Tack på förhand

Tror inte det kan ha något med din avstängning att göra. Jag brukar stänga av inne i spel dock med PS knappen och sen stäng av system. Låter som det är nåt fel på skivläsaren. Ring till supporten eller skriv ett mail till dem.

Postad 23 January 2008 - 13:08

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Kör med kabel direkt i väggen pga jag inte har trådlöst än har funkat klockrent o tills jag satte i NFS Prostreet skivan då dog uppkopplingen o nu hittar det inte IP adress står det . När jag kopplar in sladden i datorn funkar det klockrent? Någon som har något tips?

Postad 23 January 2008 - 15:00

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Prova å kör om nätverksinställningarna bara.

Postad 23 January 2008 - 15:20

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
gjort det en massa gånger , även kört en återställning av alternativ men inget hjälper =(

Postad 23 January 2008 - 15:28

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Om du kör kabel rätt i väggen måste du väl manuelt skriva in IP-adress å DNS i PS3an? Eller hittar den själv? Jag kör med router så jag har ingen koll på just det.

Postad 24 January 2008 - 11:04

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Nej den hittade allt själv , men nu har äntlgen nätet hoppat igång på vanliga datorn så¨nu skall jag kolla IP nummret o testa o ställa in manuelt

Postad 24 January 2008 - 12:16

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som har problem med PS3:ans wlan? Jag kan inte få den att ansluta om jag har kryptering igång. Testat både WEP och WPA (både 1 och 2) men inget funkar. Det funkar däremot utmärkt med mitt Wii.

Postad 24 January 2008 - 12:27

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Men då vär det väl nätet det var fel på å inte PS3an om det har hoppat igång nu?

Postad 24 January 2008 - 12:30

clownthe
  • clownthe
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som har problem med PS3:ans wlan? Jag kan inte få den att ansluta om jag har kryptering igång. Testat både WEP och WPA (både 1 och 2) men inget funkar. Det funkar däremot utmärkt med mitt Wii.

Funkar utmärkt med WPA för mig.

Postad 24 January 2008 - 15:15

Unregisteredbea44720
  • Unregisteredbea44720
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Kan någon förklara för mig fördelarna med Tversity. Jag håller inte på speciellt mycket med music. Jag sparar inte på film osv.

* Finns det ändå fördelar med programmet?

* Finns det nackdelar?

Postad 24 January 2008 - 15:49

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Vad skall du då med programmet till?

Alltså PS3 spelar inte upp alla format ännu å TVersity kodar om dom så att PS3an kan visa dem. Att man kan göra detta trådlöst via nätverket är ju underbart. Dessutom är programmet gratis. Finns nästan bara fördelar, det är enkelt att använda oxå.

Postad 24 January 2008 - 17:59

Mickemusen
  • Mickemusen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Efter jag gjorde en uppdatering av ps3an så blev den helt seg å nhl08 hänger sig när man ska starta matchen!
Någon som vet va de är för fel?

Postad 24 January 2008 - 22:29

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Testade att ställa in IPnummret själv men hjälpte inte. Men funkar med trådlöst hittade ett som inte hade någon kod .

Postad 25 January 2008 - 07:18

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Testade att ställa in IPnummret själv men hjälpte inte. Men funkar med trådlöst hittade ett som inte hade någon kod .

Då känns det ju som om det inte är fel på PS3an iaf.

Postad 25 January 2008 - 12:54

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Men det konstiga var att jag hade internet på den men stoppade sen i NFS Prostreet så dog det =(

Postad 25 January 2008 - 15:23

Unregisteredbea44720
  • Unregisteredbea44720
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Alltså PS3 spelar inte upp alla format ännu å TVersity kodar om dom så att PS3an kan visa dem. Att man kan göra detta trådlöst via nätverket är ju underbart. Dessutom är programmet gratis. Finns nästan bara fördelar, det är enkelt att använda oxå.

Jag ser ju mycket på film!
Och där kom du med det argumentet jag sökte! Att den får PS3:an att spela alla format. Kanon!
Kan du utveckla (för en ITdummie)hur det funkar ihop med det trådlösa nätverket. Jag är idag uppkopplad trådlöst via en router (tror jag).

Postad 25 January 2008 - 18:51

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Efter jag gjorde en uppdatering av ps3an så blev den helt seg å nhl08 hänger sig när man ska starta matchen!

upplever något liknande, NHL08 är mycket långsammare i startuppen och mellan matcherna i kariärsläget och då och då så kraschar den helt =(

nu spelar jag inte så ofta men det känns som att det började efter 2.10 uppdateringen.

någon annan som upplever detta ?

Postad 26 January 2008 - 11:35

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Jag ser ju mycket på film!
Och där kom du med det argumentet jag sökte! Att den får PS3:an att spela alla format. Kanon!
Kan du utveckla (för en ITdummie)hur det funkar ihop med det trådlösa nätverket. Jag är idag uppkopplad trådlöst via en router (tror jag).

Alltså jag är ingen expert på Tversity (jag bara använder det) men det finns flera trådar om Tversity här på PS3 forumet. Kolla även http://www.tversity.com/home

Så ställer du dina frågor å läser där istället. Här kör vi problem istället.

Postad 28 January 2008 - 21:30

Mickemusen
  • Mickemusen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

upplever något liknande, NHL08 är mycket långsammare i startuppen och mellan matcherna i kariärsläget och då och då så kraschar den helt =(

nu spelar jag inte så ofta men det känns som att det började efter 2.10 uppdateringen.

någon annan som upplever detta ?

Exakt så för mig men de är även andra spel som är sega... senaste var Guitar Hero 3 å då kunde ja inte spara helller

Postad 08 February 2008 - 23:08

lamberto
  • lamberto
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Fan, nu är jag irriterad!

Försöker registera mig på Playstation Network men det går ju åt ****. 4 försök hittills, första 2 gångerna tappade den kontakten med nätet trots att den visade på 100% (körde trådlöst). Senaste 2 gångerna har jag kört med sladd men då hänger sig skiten när jag väljer månad på giltighetstiden på mitt VISA. Bara att stänga av PS3an på knappen och börja om.
Antar att man kan fylla i sina VISA-uppgifter senare? För nu skiter jag i VISA så länge och kör det andra, om det nu går.

Tacka vet jag MS och 360 där det gick snabbt och smidigt att signa upp sig på LIVE.

EDIT: Det är inte sant. Även med sladd i fick jag "Någon anslutning till servern kunde inte etableras." Vilket ###### skämt!
Men jag ger mig inte, jag SKA få igång det.

Redigerat av lamberto, 08 February 2008 - 23:13.

Postad 09 February 2008 - 10:18

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Funkar allt annat i övrigt? Kan du surfa å dylikt? Hur har du kopplat in PS3an? Router etc. Har du senaste FW?

Det finns mycket som kan gå fel..... ge inte upp!!!

Postad 09 February 2008 - 11:36

lamberto
  • lamberto
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Jodå, allt annat funkade förutom att registrera sig på ps network igår.
Men på det sjätte försöket fick jag det att funka, gjorde som jag skrev här ovan. Fyllde i mina VISA-uppgifter senare.
Så nu är allt i sin ordning. :)

Postad 10 February 2008 - 14:33

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Var samma för mig, hade ett **** att få det att funka. Men efter ett BRA tag så gick det

Postad 15 February 2008 - 14:52

Unregistered9d05bfc7
  • Unregistered9d05bfc7
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
På måndag blir det 5 veckor sedan jag lämnade in mitt för lagning, inte klart ännu. Vilka rättigheter har man som konsument? Kan man häva köpet eller begära en ny maskin direkt? Enligt konsumentlagen skall reperation ske inom skälig tid men hur lånt är det?

Postad 15 February 2008 - 16:56

Hagelin
  • Hagelin
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

På måndag blir det 5 veckor sedan jag lämnade in mitt för lagning, inte klart ännu. Vilka rättigheter har man som konsument? Kan man häva köpet eller begära en ny maskin direkt? Enligt konsumentlagen skall reperation ske inom skälig tid men hur lånt är det?

Är det en 60 gb version lr? Var 5 veckor sedan jag lämnade in min i onsdags, var till siba idag och klagade igen och då ringde dom till nordisk film. Tydligen så är det så att om de är något fel på konsolen byts den ut, problemet är bara att det inte längre finns några 60 gb:s enheter kvar. Svaret säljan fick av nordisk film var det att dom höll på att tilverka nya enheter, vilket betyder att dom inte har en aning om när man kan få en ny. Mycke ireterande då man måste tjata bara för att få veta hur läget är. Om du nöjer dig med en 40 gb:s version kan du säkert häva köpet på din gamla och köpa en ny..

Postad 15 February 2008 - 21:25

lamberto
  • lamberto
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Varför har ni lämnat in era PS3er?
Har PS3 fått ett eget RROD-liknande fenomen?

Postad 15 February 2008 - 21:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Varför har ni lämnat in era PS3er?
Har PS3 fått ett eget RROD-liknande fenomen?

Fläkten är inte tyst (vissa låter mer än andra).

Postad 15 February 2008 - 22:33

Unregistered1417
  • Unregistered1417
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hade ju tidigare problem med min HDMI och när man äntligen lokaliserat det felet och är ganska nöjd med livet där man sitter och spelar COD4.. vad händer då? Jo ljudet slocknar.. förbannat. HDMi.n igen. ... Nej inte denna gången. Maskinen har cancer i lasern. Läste ingen skiva alls efter omstart. Ringde supporten och beskedet blev inlämning till service hos återförsäljaren. Nu sitter man här och väntar på en ny maskin.. 2:a veckan nu. Varför ska det vara så jä'vla svårt att skicka en ny maskin??? (Alla jag läst om har fått en ny maskin.) Frågan är ju om man får tillbaka en maskin som bara väntar på ett nytt haveri. Och inga svar får man var man än ringer. Om sony vet att deras maskiner går sönder borde dom gå ut med någon slags information. Frågan återstår om man kommer fortsätta med Sony's produkter... ...

köpa X-box??... Nej .f.h.

Nintendo 8bitars gick ju kasta ner för trappan utan problem....???

Postad 15 February 2008 - 22:53

Hagelin
  • Hagelin
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Fick problem med att den hängde sig hela tiden under juletiden, lämnade in den i början av januari och har inte fått tillbaka den än. Kunde starta COD4 och komma in på en server sen hängde den sig, lika så med bluray och GH3.. Vet inte hur vanligt just det här felet är men de verkar ha konstaterat på service att den var trasig iaf då jag inte fått tillbaka den!

Postad 16 February 2008 - 01:54

lamberto
  • lamberto
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Var har ni för versioner? 40gb eller 60gb?
Jag är nybliven 40gb-ägare och nåt sånt där vill jag inte veta av. :)

Postad 16 February 2008 - 09:44

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hade ju tidigare problem med min HDMI och när man äntligen lokaliserat det felet och är ganska nöjd med livet där man sitter och spelar COD4.. vad händer då? Jo ljudet slocknar.. förbannat. HDMi.n igen. ... Nej inte denna gången. Maskinen har cancer i lasern. Läste ingen skiva alls efter omstart. Ringde supporten och beskedet blev inlämning till service hos återförsäljaren. Nu sitter man här och väntar på en ny maskin.. 2:a veckan nu. Varför ska det vara så jä'vla svårt att skicka en ny maskin??? (Alla jag läst om har fått en ny maskin.) Frågan är ju om man får tillbaka en maskin som bara väntar på ett nytt haveri. Och inga svar får man var man än ringer. Om sony vet att deras maskiner går sönder borde dom gå ut med någon slags information. Frågan återstår om man kommer fortsätta med Sony's produkter... ...

Om du öppnar en Nintendo 8bitars och en modern maskin, så förstår du nog varför de är så mycket mer ömtåliga och känsliga.

Postad 20 February 2008 - 09:58

Scheimpflug
  • Scheimpflug
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag var i kontakt med konsumentvägledaren i min kommun angående reparation av en bilstereo en gång och enligt henne är "skälig tid" ett par veckor.

Postad 20 February 2008 - 10:04

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Det där hände min PS3a (40gb) oxå! Den slutade att läsa alla sorters skivor (vilket verkar vara ett ganska vanligt fenomen bland de första 40gb-modellerna...) Efter 6 veckor på verkstan, utan ngn som helst "lägesrapport", fick jag dock en helt ny maskin, som fungerar klockrent än så länge (*peppar peppar*), så nu är jag nöjd igen! :)

Postad 22 February 2008 - 11:49

eXzion
  • eXzion
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hejsan,
Jag är nybliven ägare till en PS3 40 gb. Och jag har ett problem som jag inte blir klok på.
När som helst så kan mina handkontroller sluta fungera, alla 4 röda lampor börjar blinka på handkontrollen, detta händer för båda mina handkontroller jag har till. Om jag ansluter den med USB-sladden så börjar den funka igen, drar jag ur sladden så är det tillbaka till icke fungerande.
Det verkar som om mina handkontroller tappar kontakten med min konsoll?
Någon som har någon erfarenhet av ett sådant här problem, och om man kan fixa det?
Jag har nyaste mjukvaran på ps3 för övrigt.
Tack på förhand,

Postad 23 February 2008 - 10:42

Simz
  • Simz
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Det där hände min PS3a (40gb) oxå! Den slutade att läsa alla sorters skivor (vilket verkar vara ett ganska vanligt fenomen bland de första 40gb-modellerna...) Efter 6 veckor på verkstan, utan ngn som helst "lägesrapport", fick jag dock en helt ny maskin, som fungerar klockrent än så länge (*peppar peppar*), så nu är jag nöjd igen! :(

Fick precis samma problem ;)
Var felanmäler jag eller skall jag gå tillbaka till butiken?
/Simz

Redigerat av Simz, 23 February 2008 - 10:43.

Postad 23 February 2008 - 15:35

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Hejsan,
Jag är nybliven ägare till en PS3 40 gb. Och jag har ett problem som jag inte blir klok på.
När som helst så kan mina handkontroller sluta fungera, alla 4 röda lampor börjar blinka på handkontrollen, detta händer för båda mina handkontroller jag har till. Om jag ansluter den med USB-sladden så börjar den funka igen, drar jag ur sladden så är det tillbaka till icke fungerande.
Det verkar som om mina handkontroller tappar kontakten med min konsoll?
Någon som har någon erfarenhet av ett sådant här problem, och om man kan fixa det?
Jag har nyaste mjukvaran på ps3 för övrigt.
Tack på förhand,

Du har väl inte glömt att ladda kontrollerna?

Postad 23 February 2008 - 16:52

eXzion
  • eXzion
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Du har väl inte glömt att ladda kontrollerna?

Nej de är full-laddade, så tyvärr är det inte så enkelt :(

Postad 23 February 2008 - 22:25

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Har du provat att para dem med konsolen igen, precis som du gjorde första gången du använde dem.

Postad 23 February 2008 - 22:51

eXzion
  • eXzion
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Har du provat att para dem med konsolen igen, precis som du gjorde första gången du använde dem.

Ja, ingen effekt. Samma ramsa.
Trådlösa nätverk borde väl inte påverka bluetoothsignalerna?

Postad 24 February 2008 - 12:31

Unregisterede2d64838
  • Unregisterede2d64838
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag har fått ett skumt problem med min 60gb... Ibland vill den inte starta. Jag trycker på power-knappen eller på handkontrollen, då varvar fläkten upp i en sekund som vanligt, men sedan piper den tre pip och stängs av. Efter detta blinkar lampan rött. För att kunna starta den får jag göra en reset med power intryckt i fem sek. Ibland startar den efter många försök. Nån som hört nåt liknande?

Postad 24 February 2008 - 14:03

Unregistered369e2f67
  • Unregistered369e2f67
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har fått ett problem när jag spelar upp filmer, kvittar om det är via tversity eller om jag kopierar över filmen till ps3:an. filmen är 50minuter lång på spelar man upp filmen via ps3 så går den bara till 29minuter. Tar man serier som är 30minuter så stannar det efter ca 20-25 minuter. det är skapligt irriterande. det är avi filer. några tips som kan avhjälpa problemen.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.