Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W910 Sony Ericsson

500 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken färg? (151 medlem(mar) har röstat)

Vilken färg?

1. Hearty Red (35 röster [23.18%])

Procent av omröstning: 23.18%

2. Noble Black (116 röster [76.82%])

Procent av omröstning: 76.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
Sony Ericsson W910i (Mobiltelefoner) 1 7,52 (59) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 04 november 2007 - 17:01

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Ingen som har något svar på hur man får en w910i från 3 att spela upp .mp4 filer/video? :) (helst något annat än det medföljande demo tramset)

Mvh
Infernoo

Skaffa bara konverteringsprogram så är det hela frid och fröjd.

Postad 04 november 2007 - 18:04

Aroskillen
  • Aroskillen
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0

Trippan: Det tycker jag. Men du kan ju försöka kolla med nån support först så att du inte betalar en fraktkostnad i onödan.

Just det, såg att ni pratade om 2G-simkort som inte klarar 3G och va det nu va. Iallafall, om man byter från kontantkort till abonnemang med samma operatör och alltså inte får ett nytt simkort. Är det kört på 3G fronten om man har ett ett par år gammalt simkort?
Om man inte fixar ett nytt på nåt sätt eller så. Poängen är ju iaf att jag vill behålla numret, byta från kontant till abonnemang och kunna använda 3G fullt ut.

Det är bara att ringa till din operatör och be dom skicka ett 3G-simkort.

Postad 04 november 2007 - 18:09

Happer
  • Happer
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Så enkelt alltså. Tack!

Postad 04 november 2007 - 19:39

roffe99
  • roffe99
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Någon annan som har en telefon som drar mycket batteri? Funderar på om det kan ha att göra med att 3g-täckningen inomhus är väldigt dålig och söker nät. Dessutom är det väldigt konstigt att den lille jordgloben som jag trodde innebar internetkontakt alltid är tänd. Någon annan som tycker att den är tänd ofta?

På ca 30 timmar har telefonen gjort av med 70% av batteriet!

Postad 04 november 2007 - 22:51

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1 869 inlägg
  • 0

Trippan: Det tycker jag. Men du kan ju försöka kolla med nån support först så att du inte betalar en fraktkostnad i onödan.

Just det, såg att ni pratade om 2G-simkort som inte klarar 3G och va det nu va. Iallafall, om man byter från kontantkort till abonnemang med samma operatör och alltså inte får ett nytt simkort. Är det kört på 3G fronten om man har ett ett par år gammalt simkort?
Om man inte fixar ett nytt på nåt sätt eller så. Poängen är ju iaf att jag vill behålla numret, byta från kontant till abonnemang och kunna använda 3G fullt ut.

Det är bara att ringa till din operatör och be dom skicka ett 3G-simkort.

Ibland är det ännu enklare. Jag ringde i förra veckan för min pappa hade missat att man måste ha ett 3G-kort och tjejen hos Telia inledde konversationen när jag ringde med att jag nog ville ha ett nytt kort.- Snabb service! (och ris till OnOff som inte brydde sig om att fråga pappa om han hade ett 3G-SIM).

Postad 05 november 2007 - 15:12

Cobolten
  • Cobolten
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Någon annan som har en telefon som drar mycket batteri? Funderar på om det kan ha att göra med att 3g-täckningen inomhus är väldigt dålig och söker nät. Dessutom är det väldigt konstigt att den lille jordgloben som jag trodde innebar internetkontakt alltid är tänd. Någon annan som tycker att den är tänd ofta?

På ca 30 timmar har telefonen gjort av med 70% av batteriet!

På samma tid har min dragit ur 50% av batteriet (laddat telefonen 2ggr).
Någon mer än jag sin upplever att 4-vägs knappen (alu style) gnäller till ibland när man trycker på den?

Postad 05 november 2007 - 21:54

roffe99
  • roffe99
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Ok, då kanske det är rimligt trots allt. Använde telefonen en del i mitt exempel.

För er som har tre och vill komma ut på nätet för att surfa eller annat kan det vara bra att känna till att om ni inte har 3g-täckning så kommer man inte ut såvida man inte ber tre att slå på datatrafik via 2g.

Postad 06 november 2007 - 10:51

berg35
  • berg35
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Jag köpte en röd i fredags. Jag har inte använt den mycket än då jag fortfarande har en jobbtelefon kvar som jag måste lämna tillbaka imorgon när jag slutar på mitt jobb.

Känslan i telefonen tycker jag är grym men jag gillar inte att laddaren och handsfreen sitter på sidan. Den är ju i vägen hela tiden. Finns det några fördelar med att ha anslutningen på sidan istället för "längst ner" som på min K510i?

Postad 06 november 2007 - 11:49

Aroskillen
  • Aroskillen
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0

Ok, då kanske det är rimligt trots allt. Använde telefonen en del i mitt exempel.

För er som har tre och vill komma ut på nätet för att surfa eller annat kan det vara bra att känna till att om ni inte har 3g-täckning så kommer man inte ut såvida man inte ber tre att slå på datatrafik via 2g.

Och det gör dom utan protest?

Postad 06 november 2007 - 15:42

alpera
  • alpera
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Fråga angående W910i Kent Edition och albumbilder i Mediaspelaren...?

Skulle hjälpsamma forumanvändare med samma lur som jag vänligen kunna kolla om de får upp någon albumbild eller om det är helt svart där albumbilden normalt visas när de spelar upp låtar från "Kent - Tillbaka till Samtiden" som följer med telefonen och rapportera här? Svar uppskattas!

Anledningen till att jag frågar är för att när jag skulle aktivera låtarna strulade det lite och jag misstänker att mina filer (låtarna med Kent) kan ha blivit korrupta. Det började med att jag flyttade filerna till en undermapp på minneskortet för att slippa ha massa lösa musikfiler liggandes i roten av musikmappen, efter att ha gjort detta visade telefonen att det fanns 11 bildfiler som inte att gick att öppna, detta försvann dock efter omstart av telefonen. Det konstiga nu är att när jag spelar någon låt från albumet "Kent - Tillbaka till Samtiden" visas ingenting (det är alltså helt svart) där albumbilden i vanliga fall visas istället för en bild eller den vanliga standard vinylspelar-ikonen som visas på andra låtar som jag vet inte har någon albumbild. Har ringt Sony Ericssons support och frågat om fenomenet men de hade ingen W910i Kent Ed. att kolla så de hänvisade till någon som har det. Jag känner tyvärr ingen annan med denna telefon som jag kan jämföra med för att se om det är något fel eller om det ska vara så!

Kolla gärna detta i mediaspelaren och rapportera här om ni ser någon albumbild eller om det är helt svart där albumbilden visas eller om det visas standard vinylspelar-ikonen som visas för musikfiler utan albumbild.

Jag bifogar några screenshots för att illustrera fenomenet jag undrar över.

1) Så här ser det ut under Media->Musik>Album, som ni ser finns det albumbilder och "Tillbaka till Samtiden" verkar inte ha någon...

2) Här är ett exempel på en låt som har en tillhörande albumbild från Sony Ericsson som fanns med telefonen

3) Exempel på en låt med tillhörande albumbild som jag själv tankat över till minneskortet... Grym låt by the way :)

4) Så här ska det se ut (antar jag?) om låten man spelar inte har någon albumbild.

5) Och till sist varför jag skriver frågan i detta forum... När jag spelar någon av låtarna från albumet "Kent - Tillbaka till samtiden" som följer med på minneskortet är det helt svart där någon typ av albumbild vanligen visas!!!

Som sagt, tacksam för svar. Bifoga gärna screenshots för jämförelse.

Är det verkligen ingen som kan svara på min fråga? Skulle uppskatta svar mycket!

Postad 06 november 2007 - 21:07

roffe99
  • roffe99
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Och det gör dom utan protest?

Ja faktiskt. Jag ringde deras support och berättade att jag bara tillfälligt kunde komma ut på nätet och fick reda på att det berodde på att 2g-datatrafik ej var aktiverat. När jag bad att de skulle aktivera detta så gjordes det utan protester.

Postad 07 november 2007 - 10:01

jizzyjazzy
  • jizzyjazzy
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som inte får 4 gb minneskort att fungera? Jag får bara upp felmeddelanden hela tiden när jag försöker tanka över musik till kortet. Någon som vet vad detta kan bero på?

Postad 07 november 2007 - 21:02

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som inte får 4 gb minneskort att fungera? Jag får bara upp felmeddelanden hela tiden när jag försöker tanka över musik till kortet. Någon som vet vad detta kan bero på?

Du har testat att formatera om kortet i telefonen?
Har du testat kortet direkt i datorn? (förutsatt att du har kortläsare då naturligtvis)

Postad 07 november 2007 - 21:32

Happer
  • Happer
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Skrutt. Hämtade ut den igår och skickade tillbaka den idag.
Vägrade starta och höll på. Men den var jävligt skön annars så det är väl bara att se fram emot när den nya kommer :lol:

Postad 07 november 2007 - 23:14

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0
Synd med så många mjukvareproblem på en så fin telefon :lol: Tur att man inte köpte denna men den har ju ändå ingenting som sticker ut då förutom skakfunktionen :D

Postad 08 november 2007 - 02:30

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1 869 inlägg
  • 0
Om du frågar SonicSyndicateEmme som ivrigt läser den här tråden så är det omöjligt att det är några problem med den här luren till skillnad från W580i eftersom 910:an är så mycket dyrare... :)

Postad 08 november 2007 - 08:23

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Om du frågar SonicSyndicateEmme som ivrigt läser den här tråden så är det omöjligt att det är några problem med den här luren till skillnad från W580i eftersom 910:an är så mycket dyrare... :unsure:

Det jag syftade på var hårdvara och problem med den men w910 har mycket bättre slide och är en mer solid telefon.
Det kan du ju jämföra själv om du vill..

Och by the way så var det jag skrev ovanför. Läs lite :)

mvh Emme

Redigerat av Unregistered0354d681, 08 november 2007 - 09:41.

Postad 08 november 2007 - 09:41

jizzyjazzy
  • jizzyjazzy
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Har du testat kortet direkt i datorn? (förutsatt att du har kortläsare då naturligtvis)

Hur går man tillväga för att formatera kortet i telefonen?

Ja, jag har kortläsare i min dator. Men kan man föra över filer via kortläsaren i Media Manager? För det är väl bara via Media Manager man kan föra över musik till telefonen, eller finns det andra sätt?

Postad 08 november 2007 - 11:35

Birken
  • Birken
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Rätta mig om jag har fel men måste man inte ha en speciell kortläsare av nyare typ för att läsa minnes kort som är 4gb och upp åt eller är det bara på SD kort det är så?

Postad 08 november 2007 - 15:32

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Ja, jag har kortläsare i min dator. Men kan man föra över filer via kortläsaren i Media Manager? För det är väl bara via Media Manager man kan föra över musik till telefonen, eller finns det andra sätt?

Går att också att gå in på "Den här datorn" och finna kortet där. Dra och släpp-tekniken :)

Postad 08 november 2007 - 15:35

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Rätta mig om jag har fel men måste man inte ha en speciell kortläsare av nyare typ för att läsa minnes kort som är 4gb och upp åt eller är det bara på SD kort det är så?

Tror inte du behöver ha direkt nyare. Min är 4år och funkar bra med alla de kort jag har prövat.Kanske bara behöver updatera kortläsaren.
Om det är SDHC du menar så vet jag inte.Har inget sånt än så länge. :)

Mvh Emme

Postad 08 november 2007 - 16:59

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Tror att det funkar såhär även på W910:
Organizer -> File Manager -> Options -> Memory Status -> Select Memory Card -> Options -> Format Memory Card

Postad 08 november 2007 - 17:19

jizzyjazzy
  • jizzyjazzy
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Tror att det funkar såhär även på W910:
Organizer -> File Manager -> Options -> Memory Status -> Select Memory Card -> Options -> Format Memory Card

Nu funkar kortet. Tack för det. :)

Postad 09 november 2007 - 00:50

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1 869 inlägg
  • 0

Om du frågar SonicSyndicateEmme som ivrigt läser den här tråden så är det omöjligt att det är några problem med den här luren till skillnad från W580i eftersom 910:an är så mycket dyrare... :D

Det jag syftade på var hårdvara och problem med den men w910 har mycket bättre slide och är en mer solid telefon.

mvh Emme

Mm, precis så är det säkert. De höjde priset på telefonen rejält för att få bra kvalitet på hårdvaran men det räckte inte till att få mjukvaran att lira ordentligt. ;) Tycker du att det spelar någon roll vilken del av telefonen det är som inte funkar? För mig är nämligen telefonen oanvändbar oavsett om problemet är att den stänger av sig hela tiden eller om den faller i bitar när man rör den.

Postad 09 november 2007 - 16:31

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Om du frågar SonicSyndicateEmme som ivrigt läser den här tråden så är det omöjligt att det är några problem med den här luren till skillnad från W580i eftersom 910:an är så mycket dyrare... :)

mvh Emme

Mm, precis så är det säkert. De höjde priset på telefonen rejält för att få bra kvalitet på hårdvaran men det räckte inte till att få mjukvaran att lira ordentligt. :lol: Tycker du att det spelar någon roll vilken del av telefonen det är som inte funkar? För mig är nämligen telefonen oanvändbar oavsett om problemet är att den stänger av sig hela tiden eller om den faller i bitar när man rör den.

Nej men det jag syftade fortfarande på mest var slidern och den har dem iaf fått till bra :(
Mvh Emme

Postad 09 november 2007 - 22:05

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1 869 inlägg
  • 0
Ok, då skall jag släppa det här nu.

Postad 12 november 2007 - 00:38

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Har fått problem med min telefon nu, ungefär en vecka gammal :/

Jag kan inte gå in i Walkman-menyn, det händer ingenting när jag jag trycker på knappen eller går via menyn.
Samma sak i Underhållning sen Spel, ingenting! Har gjort en total återställning med det hjälpte inte.

Nån som vet vad som är fel, eller blir jag tvungen att skicka in skiten?

Postad 12 november 2007 - 06:46

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Har fått problem med min telefon nu, ungefär en vecka gammal :/

Jag kan inte gå in i Walkman-menyn, det händer ingenting när jag jag trycker på knappen eller går via menyn.
Samma sak i Underhållning sen Spel, ingenting! Har gjort en total återställning med det hjälpte inte.

Nån som vet vad som är fel, eller blir jag tvungen att skicka in skiten?

Jepp skicka tillbaka skiten... Det verkar som om mjukvaran är riktigt buggig. Jag har skickat tillbaka 1 telefon där vissa knappar slutatade att fungerar efter ett par timmar. Min nya lur dör helt plötsligt ibland när jag lyssnar på musik ;)

Postad 12 november 2007 - 15:44

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Vilket skit! Dom lär ju se till att släppa en mjukvaru-uppdatering som löser problemen!

Man undrar ju hur SE kunde släppa igenom den här luren i kvalitetskontrollerna?!

Postad 12 november 2007 - 20:54

Givemeabreak
  • Givemeabreak
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Skräp!

Har också fått problem med att walkman inte hittar några filer. Trodde först att telefonen inte kunde läsa mitt 4 gb kort, men det var samma sak med orginalkortet. Struttade då in i filhanteraren på telefonen och mycket riktigt så låg alla filer snyggt å prydligt där... Går även utmärkt att spela upp filerna en och en från filhanteraren, men walkman hittar som sagt inte en enda fil :)

Postad 12 november 2007 - 22:43

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Får väl hoppas att SE kommer med en uppdaterad mjukvara inom kort för att rätta till alla problem.
Trist när man köper en ny telefon... :)

Postad 13 november 2007 - 10:24

Hstedt
  • Hstedt
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har läst den här tråden idag ifrån början till slut + chattar och forum, både svenska och utländska om W910i och jag önskar jag gjort det innan jag köpte min W910i.
För då hade jag vetat att den är full av buggar, som t.ex att den stängs av och på, att funktioner inte fungerar som beskrivits här i tråden och det är oberoende av villken operatör man använder sig av.
På onsdag får jag min tredje DOA telefon för jag gillar telefonen för mycket för att ge upp och jag vill ge SE en chans att fixa till den här modellen. Vilket dom inte kan göra om man inte kontaktar dom eller inte skickar tillbaka en kass telefon.
Hur ska vi annars få uppdateringar på programvaran om dom inte har några telefoner att felsöka på.
Så jag rekomenderar er som har felaktiga telefoner att skicka tillbaka skräpet som jag gjort.
Desto fler SE får tillbaka ju fortare får dom fram uppdateringar.
Igår 12/11 fanns enligt SE en rapporterad felaktig telefon så antingen mörkar dom felen eller så är folk dåliga på att rapportera fel.

Postad 13 november 2007 - 17:26

Givemeabreak
  • Givemeabreak
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Gjorde en total återställning utav telefonen, nu hittas mina filer igen på kortet via "Walkman" och "Media".
Är något drygt att göra då man blir tvungen att fixa alla inställningar igen... :P

edit:
...vilket i sin tur gjorde att mina kent låtar blev låsta igen(ja jag var så puckad att jag köpte den) och när jag försöker låsa upp dom så står det bara att min kod redan använts! Och så undrar branschen varför man laddar hem olagligt?!?

Redigerat av Givemeabreak, 13 november 2007 - 17:48.

Postad 13 november 2007 - 21:37

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Och så undrar branschen varför man laddar hem olagligt?!?

Kent och Se får väl skylla sig själva i det här läget men du har ju faktiskt rätt till dem där låtarna :P

Postad 13 november 2007 - 21:45

Happer
  • Happer
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Så, nu har jag haft luren i en dag. Hittills inga problem, peppar peppar.
Får hoppas att inget händer eller att det iaf väntar tills de släppt en uppdatering som fixar problemet direkt :P
I övrigt är det en skön telefon på de flesta sätt.
Föresten, har två frågor när jag ändå är igång.
Är det nån som vet om det går, hur också om så är fallet, att stänga av vibrationen vid varje "menybläddring" när man har temant "Eclipse" eller "Soundscape" osv.?
Och, finns det något sätt att göra så att internet-knappen i huvudmenyn startar Opera Mini ist för SE:s originalläsare?

Postad 13 november 2007 - 23:55

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Har kommit på att jag kommer in i walkman-menyn om jag går via media. Men varken knappen uppepå eller i menyn fungerar. Och försöker jag gå in på spel så får jag "Åtgärden Misslyckades"

Har ett par andra frågor också: Går det verkligen inte att starta musiken (på en fullt fungerande telefon ska tillläggas) med någon start/stopp knapp när man har lurarna i? På min w800 fanns det en sån, väldigt användbart om man vill pausa musiken utan att ta upp telefonen ur fickan. Dåligt isåfall, då den lanseras som en walkman-mobil, och man måste in i menyn för att starta och stoppa musiken!

Redigerat av e2zippo, 14 november 2007 - 00:06.

Postad 14 november 2007 - 19:40

froven
  • froven
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Har kommit på att jag kommer in i walkman-menyn om jag går via media. Men varken knappen uppepå eller i menyn fungerar. Och försöker jag gå in på spel så får jag "Åtgärden Misslyckades"

Har ett par andra frågor också: Går det verkligen inte att starta musiken (på en fullt fungerande telefon ska tillläggas) med någon start/stopp knapp när man har lurarna i? På min w800 fanns det en sån, väldigt användbart om man vill pausa musiken utan att ta upp telefonen ur fickan. Dåligt isåfall, då den lanseras som en walkman-mobil, och man måste in i menyn för att starta och stoppa musiken!

Nope. Enl SEs support går inte detta att göra. Blev själv helt paff när inte walkmanknappen hade den funktionen på tjejens 910. Min K800 har den, och det är inte ens en Walkman.....
Humor.
//Peter

Postad 14 november 2007 - 20:01

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Det var ju riktigt dåligt måste jag säga, jag antog att den funktionen skulle finnas. Såhär i efterhand måste jag säga att jag inte alls är nöjd med telefonen, massa buggar i mjukvaran och nu det här, synd att det är försent att lämna tillbaka :/

Postad 15 november 2007 - 14:02

mojo
  • mojo
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Problemer med w910i

Postad 15 november 2007 - 14:20

alpera
  • alpera
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag kommer in i Walkman-spelaren via Media och både Walkman-knappen uppepå och via menyn! Verkar som du har något fel på din lur?

Postad 15 november 2007 - 16:06

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Jag kommer in i Walkman-spelaren via Media och både Walkman-knappen uppepå och via menyn! Verkar som du har något fel på din lur?

Jo, så mycket har jag kommit fram till, det fungerade först, sen bara dog det helt plötsligt :/

Postad 15 november 2007 - 21:52

Givemeabreak
  • Givemeabreak
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Jo, så mycket har jag kommit fram till, det fungerade först, sen bara dog det helt plötsligt :/

Min lur spökar med samma fel trots reset.
"Åtgärden misslyckades" på spel och en Walkman knapp/genväg som inte lirar :)
Åker och lämmnar in luren i morgon...

Postad 16 november 2007 - 08:47

roffe99
  • roffe99
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Jaha, då var det dags för mig att lämna in telefonen för reparation. När jag skulle slå på den i går morse startade den bara om sig hela tiden tills man drog ut batteriet. Misstänker starkt att det har något att göra med tres programvara eftersom jag hade installerat deras 3explore innan den la av (vilket egentligen var jäkligt dumt för jag hade inte tänkt använda deras tjänster ändå, bara nyfiken på vad det var...) Verkligen surt, jag tycker den har fungerat fint fram tills den la av.

Nu har jag fått en gammal LG som lånelur och den är verkligen urusel, 910 är så enormt mycket bättre.

Postad 16 november 2007 - 08:49

Unregisteredf230cf7c
  • Unregisteredf230cf7c
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Nu drabbas jag av beslutsångest. Jag hade tänkt slå till på den här telefonen idag eftersom jag har behov av en ny telefon och tycker den verkar kanonfin, men jag får lite kalla fötter när jag läser om alla problem. Är det ingen som hört något om en eventuell mjukvaruuppdatering för att fixa det struliga? Ska jag slå till på telefonen eller vänta, eller helt enkelt titta på en annan lur?

Postad 16 november 2007 - 08:59

e2zippo
  • e2zippo
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Jag tycker helt klart du ska vänta tills (om?) dom får ordning på programvaran, för den är sjukt buggig, verkar inte vara många telefoner som klarar sig! Jag ska lämna in min på måndag, trist som fan att behöva skicka in den.

Postad 16 november 2007 - 12:30

Aroskillen
  • Aroskillen
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Är det någon som köpt W910i av 3? I så fall, är det lika mycket problem med dessa?

Postad 16 november 2007 - 14:06

roffe99
  • roffe99
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Min är köpt via 3 och är nu som sagt inlämnad. Har även varit med om att den startar om vid vissa tillfällen när man gör något annorlunda, som tex att skicka in en bild till bloggtjänsten.

Postad 16 november 2007 - 14:21

Aroskillen
  • Aroskillen
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Frågan är då bara, vilken telefon man ska köpa, som inte är buggig mjukvara i? Det verkar ju som om alla nya telefoner lider av det.

Postad 16 november 2007 - 19:26

beater
  • beater
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
När jag fick min så gick den inte att starta, utan startade om sig själv hela tiden. (obunden från katshing) skickad tillbaka den och fick en ny tre dagar senare, som fungerar felfritt än så länge. Seg i menyerna, men annars så är den skitbra, och fin :angry:

Postad 17 november 2007 - 15:33

Aroskillen
  • Aroskillen
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Samsung SGH-F330 är mycket lik W910i funktionsmässigt. Tror ni att denna telefon kan vara ett vettigt alternativ, med tanke på hur mycket buggar det verkar vara i W910i? Tyvärr går inte F330 att köpa genom Tre, men man kan ju köpa den olåst och använda den med Tre, om man skulle vilja.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.