Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 10 november 2007 - 23:01

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
OK, trodde det var COD4 relaterat, det var skönt att höra...Jag ger upp för idag, ha en trevlig kväll/natt

Postad 10 november 2007 - 23:13

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
det funkar nu! :)

Postad 11 november 2007 - 02:58

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Man får inget EOTech i multiplayer :)

Sadness. Sadness in my heart.

Postad 11 november 2007 - 03:54

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Jag nötte ut hela SP på veteran och där kan vi snacka frustration.

Jag bet till och med min soffa för jag blev helt galen vid ett par moment :D

Vilken del störde du dig mest på? :)

Postad 11 november 2007 - 10:40

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Spoiler
:lol:

Postad 11 november 2007 - 11:33

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Spoiler
:lol:

Spoiler

Postad 11 november 2007 - 11:45

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
ShaManIX, yup :lol:

Någon mer än jag som gillar de (sedvänliga) COD-filmreferenserna och citaten?
Typ "I like to keep this handy, for close encounters" och "at this distance you even have to take the corioliseffect into calculation" :D

Postad 11 november 2007 - 12:46

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1 067 inlägg
  • 0
Vet inte om detta redan sagts. När ni klarat spelet, kolla igenom eftertexterna för efter dom får man köra ett kort men roligt extramission :lol:

Postad 11 november 2007 - 14:29

ZYKLON CL
  • ZYKLON CL
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
asså jag fattar inte,kanske beror på bakfyllan efter all elkschnaps men hur fan gör man för o spela typ 4 polare mot övriga världen??det går ju bara o göra custom game mellan polare elle e jag helt ute o cyklar??

Postad 11 november 2007 - 14:54

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
Vilken atmosfär det är på första banan i chernobyl när man inte ska bli upptäckt. Aldrig varit så inne i fps förut..

Lite behind enemy lines vibbar..

Vad gör "clan-tag" för speciellt? Gör den så att man oftare hamnar på samma server om man är i samma klan?
Då kanske det är läge får MHB clan? :lol:

Edit: Vad ska vi heta isf? MHB är restricted..

Redigerat av Mahti, 11 november 2007 - 14:59.

Postad 11 november 2007 - 15:24

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Jag nötte ut hela SP på veteran och där kan vi snacka frustration.

Jag bet till och med min soffa för jag blev helt galen vid ett par moment :lol:

I feel you! Inte kört igenom än helt, precis i slutet på act II, men Veteran är ta mig tusan bland de svåraste "svåraste svårighetsgrad" i ett spel jag träffat på.

Postad 11 november 2007 - 15:25

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1 551 inlägg
  • 0

asså jag fattar inte,kanske beror på bakfyllan efter all elkschnaps men hur fan gör man för o spela typ 4 polare mot övriga världen??det går ju bara o göra custom game mellan polare elle e jag helt ute o cyklar??

Upplever samma problem idag.Igår funkade det utmärkt att bjuda in folk i party och sen bara Find Match.
Men idag funka det inte alls.

Redigerat av alienrebel, 11 november 2007 - 15:25.

Postad 11 november 2007 - 15:46

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Vilken atmosfär det är på första banan i chernobyl när man inte ska bli upptäckt. Aldrig varit så inne i fps förut..

Vad gör "clan-tag" för speciellt? Gör den så att man oftare hamnar på samma server om man är i samma klan?

Kanske någon som känner för att skapa en tråd eller slänga ihop en lista med MHB:are som lirar Cod i MP så man antingen som Mahti sa fixa ihop en klan eller bara sitta många i ett party, var lite jobbigt igår kväll när jag spela med lifterdc och två andra att snacka med varandra på en server med tyskar,fransmän och amerikaner...men det är klart rätt svårifrånkomligt

Lifter: Han "Sarge" något var en rolig filur, kunde inte bestämma mig för om man bara fjanta sig men han var nog seriös..riktig bondläpps amerikan :D

Postad 11 november 2007 - 15:49

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt vad clantag har för funktion men jag och 2 polare spelade igår och de kunde skriva in "våran" clantag men inte jag. Fick restricted på den och allt annat jag försökte skriva in, lite skumt :D .
Lite buggig ibland live funktionen känns det som.

Redigerat av genstruktur, 11 november 2007 - 15:51.

Postad 11 november 2007 - 18:25

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0
Bara jag som inte kommer online i CoD4? Live funkar bra annars.

Postad 11 november 2007 - 18:42

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Kanske någon som känner för att skapa en tråd eller slänga ihop en lista med MHB:are som lirar Cod i MP så man antingen som Mahti sa fixa ihop en klan eller bara sitta många i ett party, var lite jobbigt igår kväll när jag spela med lifterdc och två andra att snacka med varandra på en server med tyskar,fransmän och amerikaner...men det är klart rätt svårifrånkomligt

Låter som en alldeles ypperlig idé! Hoppar gärna på clan-tåget om det går för sig. Rank 24, snart 25 just nu.
Borde ju, som sagt, ta en kväll och lira lite tillsammans tycker jag!

Btw bono82, sötaste lunda-dialekten AAW :lol:

Redigerat av Nyluh, 11 november 2007 - 18:44.

Postad 11 november 2007 - 18:51

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Låter som en alldeles ypperlig idé! Hoppar gärna på clan-tåget om det går för sig. Rank 24, snart 25 just nu.

Btw bono82, sötaste lunda-dialekten AAW :D

Kul att fler är på :lol: hittade denna sidan för de som vill ha sitt gamercard som forumavatar. Kan ju göra det lite enklare att adda folk som sitter och lirar cod4.
http://www.mygamercard.net/

Jag, lundadialekt? B) jo det har jag kanske..lyssnar inte till min egen röst så ofta, så sällan jag kan rättare sagt :D

Postad 11 november 2007 - 18:54

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0

Btw bono82, sötaste lunda-dialekten AAW :lol:

Jag är med om vi ska samla oss härifrån, underbart multiplayer lir. Level 18 men jobbar mig sakta uppåt.

Postad 11 november 2007 - 19:47

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
jag kör singleplayer ett tag nu och är på online ifall vi blir ett gäng

Postad 11 november 2007 - 19:57

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Sket sig nog med mygamerpicture.net sidan tror jag, verkar inte som forumet stödjer bbcode eller html länkar som avatar, sabbar lite mitt syfte med det.. tror jag ger mig på att skapa en samlingstråd för cod4 spelare om ingen hinner före mig ikväll :lol:

Postad 11 november 2007 - 20:52

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Hur f..n är det tänkt att man ska klara TV-stationen på Veteran? Har suttit och dött i över en timme nu. Lite överdrivet svårt tycker jag...

Postad 11 november 2007 - 21:13

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Den banan är ju lätt (i jämförelse).

Postad 11 november 2007 - 23:01

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
En sak jag undrar över med partygrejjen är om det går att stråla ihop två partyn, för om vi säger att jag har ett gäng med mina kompisar, sen har en av mina kompisar ett gäng med sina kompisar, hur gör man då för att alla vi ska kunna krigas mot varandra?

SP delen i dethär spelet tycker jag personligen va lite halvmjäkig, men shit, MP delen är rent knark.
"Bara en match till"

Postad 11 november 2007 - 23:32

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

En sak jag undrar över med partygrejjen är om det går att stråla ihop två partyn, för om vi säger att jag har ett gäng med mina kompisar, sen har en av mina kompisar ett gäng med sina kompisar, hur gör man då för att alla vi ska kunna krigas mot varandra?

SP delen i dethär spelet tycker jag personligen va lite halvmjäkig, men shit, MP delen är rent knark.
"Bara en match till"

Tror inte det går, men du verkar fortfarande ha strul med din uppkoppling? eller det var bara att varje gång jag invita dig var vår server full kanske..

Postad 11 november 2007 - 23:39

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Eran server va full ett par gånger, men jag hade även ett solidt (stava?) gäng som jag inte ville överge, just därför jag ville trycka ihop oss i ett ;)

Fast iofs, om jag joinat er kunde ju jag kanske invitat dem dit?
Vi får prova helt enkelt. Det är ju trots allt roligast att spela med svenskar då "alla de andra" är rätt.. skeva.

Vi behöver ju kanske inte dra några specifika länder över en kam, men det verkar ju inte finnas en vettig fransman i hela... frankrike. :blink:

Postad 12 november 2007 - 02:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Tyckte det var mycket otrevligt folk på Halo 3 men det är nästan fler på COD4. Amagod alltså ;)

Allt jag skriver i clantag lir prohibited text, någon annan som har samma problem?

Redigerat av genstruktur, 12 november 2007 - 02:12.

Postad 12 november 2007 - 06:50

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Tyckte det var mycket otrevligt folk på Halo 3 men det är nästan fler på COD4. Amagod alltså :blink:

Allt jag skriver i clantag lir prohibited text, någon annan som har samma problem?

Jag satte SWE för att kanske någon annan än svenskar förstår att man e svensk ;)

du försöker inte skriva med [ ? kom på efter en stund att man bara ska skriva tagen utan klammrar osv.

Postad 12 november 2007 - 06:51

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Eran server va full ett par gånger, men jag hade även ett solidt (stava?) gäng som jag inte ville överge, just därför jag ville trycka ihop oss i ett ;)

Fast iofs, om jag joinat er kunde ju jag kanske invitat dem dit?
Vi får prova helt enkelt. Det är ju trots allt roligast att spela med svenskar då "alla de andra" är rätt.. skeva.

Vi behöver ju kanske inte dra några specifika länder över en kam, men det verkar ju inte finnas en vettig fransman i hela... frankrike. ;)

Aha :blink:
jo du kan ju så klart upplösa eller hoppa ur ditt party och sen invita de när du joinat vårt..det går ju.

Postad 12 november 2007 - 08:29

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Var riktigt skoj igår när vi lirade! Gick rätt bra med. Men jag längtar till level37 så jag kan få mitt favoritgevär! :blink:
Lååångt kvar...

Postad 12 november 2007 - 10:52

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Tyckte det var mycket otrevligt folk på Halo 3 men det är nästan fler på COD4. Amagod alltså ;)

Jag satte SWE för att kanske någon annan än svenskar förstår att man e svensk ;)

du försöker inte skriva med [ ? kom på efter en stund att man bara ska skriva tagen utan klammrar osv.

Jo det kanske skulle vara en bra tag. Var inne o läste på Infinity Wards hemsida, verkar vara fler än jag som har det där problemet med clantagen. Nope, försöker inte skriva med klammrar..... aja det finns väl större problem här i världen :blink: .

Postad 12 november 2007 - 11:57

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Jag, bono82 och madegbg körde lite HQ igår och får säga att det var riktigt kul. Hade inte kört det innan utan bara matat deathmatch till rank 24. Men igår så öste xpn bara in och man rankade mycket lättare får jag säga.

Vi skulle ju kunna köra ett private-game så vi slipper försöka överrösta alla jobbiga fransmän i voice-chat och ha lite kul! Verkar som om vi ändå är en del folk som lirar.

Etta att få vara med bono82, sinnessjukt vad du matar in poäng ;) haha!

Postad 12 november 2007 - 12:04

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
Allt handlar i slutändan om K/D spread! det är där man ska prestera ;)

ligger snart på 2.0 hoppas jag..

Redigerat av Mahti, 12 november 2007 - 12:05.

Postad 12 november 2007 - 12:12

made_4
  • made_4
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Håller med dig Nyluh, Bono82 var grym.
Jag suger, men jag kan i allafall skylla på att jag bara spelade på halva tv.n igår då frugan insisterade på att se Pride & Prejudice på den andra sidan. Var sköj att lira tillsammans med er i allafall!

Postad 12 november 2007 - 12:43

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Håller med dig Nyluh, Bono82 var grym.
Jag suger, men jag kan i allafall skylla på att jag bara spelade på halva tv.n igår då frugan insisterade på att se Pride & Prejudice på den andra sidan. Var sköj att lira tillsammans med er i allafall!

Haha, det må vara det roligaste jag hört på länge! Delade ni upp tvn så att du lirade på den ena halvan och hon såg film på den andra? :blink:
Hoppas du stog ut med oss made, skåningar kan bli tjötiga ;) Var riktigt roligt att lira med er, ser fram emot nästa spelkväll!

Redigerat av Nyluh, 12 november 2007 - 12:44.

Postad 12 november 2007 - 12:48

made_4
  • made_4
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Haha, det må vara det roligaste jag hört på länge! Delade ni upp tvn så att du lirade på den ena halvan och hon såg film på den andra? ;)
Hoppas du stog ut med oss made, skåningar kan bli tjötiga ;) Var riktigt roligt att lira med er, ser fram emot nästa spelkväll!

Yes, hon e inte riktigt nöjd med mitt nyvunna intresse för CoD :blink: Det var lite krångligt att höra vad ni sa emellanåt, speciellt som regeringen gnällde så fort jag pratade och störde hennes filmtittande...

Postad 12 november 2007 - 13:02

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Haha, det må vara det roligaste jag hört på länge! Delade ni upp tvn så att du lirade på den ena halvan och hon såg film på den andra? ;)

Yes, hon e inte riktigt nöjd med mitt nyvunna intresse för CoD :blink: Det var lite krångligt att höra vad ni sa emellanåt, speciellt som regeringen gnällde så fort jag pratade och störde hennes filmtittande...

Detta är en av anledningarna till att man har ett eget rum, dvs vardagsrummet med projjen och alla annan teknik och så får hon sitta i TV-rummet och titta på TV eller surfa med datorn. ;)

Postad 12 november 2007 - 13:15

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Tjaba!

Har tyvärr inte kunnat köra så mycket MP i helgen så jag undrar:

Har fredagens strul med MP och XBOX-LIVE löst sig? Är det stabilare nu och någon som vet vad strulet berode på?

Jag var fxn inte helt nöjd i fredags och var på vippen att dra ner betyget på spelet. MP i LIVE:n är för mig lika viktigt som själva spelet, 50-50 skulle jag vilja säga.

Postad 12 november 2007 - 13:23

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Tjaba!

Har tyvärr inte kunnat köra så mycket MP i helgen så jag undrar:

Har fredagens strul med MP och XBOX-LIVE löst sig? Är det stabilare nu och någon som vet vad strulet berode på?

Jag var fxn inte helt nöjd i fredags och var på vippen att dra ner betyget på spelet. MP i LIVE:n är för mig lika viktigt som själva spelet, 50-50 skulle jag vilja säga.

Fredagen var felfri för mig, dock så krabbade Live lite under en, två timmars tid på lördagskvällen.. lirade dock hela gårdagen utan några problem så det ska vara fixat.

Du får tänka på att det inte har något med spelet att göra, utan Live i sig. Så att "dra ned på betyget" är ju onödigt.

Postad 12 november 2007 - 13:37

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0
Spelade i Fredags & Lördags & spelet är grymt bra .

Skulle vilja ha reda på vilka vapen som finns & när man låser upp dom så om någon bra sida (länka) samt div tips & trix för att öka på sina experience poäng snabbast möjligt .

Postad 12 november 2007 - 13:54

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Sorry, skrev fel, det var i lördags jag menade och OBS jag skrev att för MIG är LIVE-delen lika viktig som spelet.

Klart att jag inte ska dra ner betyget MEN...

LIVE delen var mycket instabil när COD2 kom, det höll på att strula i flera veckor innan patch efter patch löste problemen. Jag höll på att bli tokig...MS pekade på utvecklaren och utvecklaren pekade på MS, moment 22.

Jag hoppas att det bara var en engångsföreteelse och inte något som håller på vecka ut och vecka in som COD2.

Jag vet inte men är det någon som vet om det till 100% är MS som ansvarar för LIVE delen? Eller är det ett gränssnitt melan MS och utvecklaren.

Postad 12 november 2007 - 14:09

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Jag är gärna med och kör på live, om jag är så bra är en annan sak :blink: . Kan väl mest på nätter och helger eftersom jag jobbar kväll jämt. Har även 2polare till som säkert vill vara med om det går bra. Hade varit kul att spela med er istället för att bli förolämpad av en massa amerikaner nästan hela tiden, väldigt få som kan uppföra sig verkar det som ;) . Adda mig gärna:

genstruktur, är namnet på live!

Redigerat av genstruktur, 12 november 2007 - 14:24.

Postad 12 november 2007 - 14:09

Baruba
  • Baruba
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Jag har ett problem när jag ska köra online... När jag söker en match (team eller alla mot alla) så hittar boxen ingen match alls att joina. Och när en polare skickade en invite till hans match så accepterade jag men just innan jag skulle komma in i matchen så avbröts det och fick upp nån error-ruta att jag inte kunde connecta till host´en... Men om jag startar en egen match o bjuder in folk så kan jag spela...

Har bl.a. fått upp nåt meddelande om att min playlist är äldre en host´ens och kan därför inte joina, hur ska man fixa det?

Postad 12 november 2007 - 14:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jag har ett problem när jag ska köra online... När jag söker en match (team eller alla mot alla) så hittar boxen ingen match alls att joina. Och när en polare skickade en invite till hans match så accepterade jag men just innan jag skulle komma in i matchen så avbröts det och fick upp nån error-ruta att jag inte kunde connecta till host´en... Men om jag startar en egen match o bjuder in folk så kan jag spela...

Har bl.a. fått upp nåt meddelande om att min playlist är äldre en host´ens och kan därför inte joina, hur ska man fixa det?

Har fått samma meddelande ett par gånger men sedan helt plötsligt fungerar det. Som sagt, onlinedelen verkar inte helt buggfri. Själv kör jag med Router, vet inte om det är något med den som spökar. Hänt exakt samma grej i alla fall, jag kan inte ansluta till en av mina polare men jag kan invita honom, fast andra gånger kan jag komma in när han invitar.....skumt.

Redigerat av genstruktur, 12 november 2007 - 14:19.

Postad 12 november 2007 - 14:37

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0

Har fått samma meddelande ett par gånger men sedan helt plötsligt fungerar det. Som sagt, onlinedelen verkar inte helt buggfri. Själv kör jag med Router, vet inte om det är något med den som spökar. Hänt exakt samma grej i alla fall, jag kan inte ansluta till en av mina polare men jag kan invita honom, fast andra gånger kan jag komma in när han invitar.....skumt.

Polarn hade oxå någe liknande/samma problem , han hittade någon lösning på Activision man är tvungen att göra vissa inst i routern (vet ej vad) & det varkar vara dom som har Netgear routar som är drabbade .

Postad 12 november 2007 - 15:08

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Hej!

Min profil blir ju automatiskt inloggad när jag startar Xboxen men när sätter igång COD4 och ska återuppta Singel player så hittar den inte min profil. Jag är inloggad men står att jag inte är det. Måste gå ur spelet logga ur min profil, logga in igen och sen starta spelet för att det ska funka. Lite störande ;)

Någon med samma problem? Eller som vet hur man kan lösa det?

Mvh D

Postad 12 november 2007 - 15:38

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Hej!

Min profil blir ju automatiskt inloggad när jag startar Xboxen men när sätter igång COD4 och ska återuppta Singel player så hittar den inte min profil. Jag är inloggad men står att jag inte är det. Måste gå ur spelet logga ur min profil, logga in igen och sen starta spelet för att det ska funka. Lite störande ;)

Någon med samma problem? Eller som vet hur man kan lösa det?

Mvh D

Tror det kan ha någonting att göra med att man har flera kontroller ikopplade, jag brukar ha min gitarr inkopplad till 360 och då blir den alltid förstavalet i spel eftersom den trådlösa kontrollen alltid hamnar som nr 2 och då tror den att gitarren är inloggad som "mig" och ser då ut som jag redan är inloggad.
Har för mig detta var irriterande för mig när jag spelade multiplayer-betan.

Postad 12 november 2007 - 19:37

Baruba
  • Baruba
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Även jag kör via router så det är inte omöjligt att det är nånting där felet sitter, frågan är vad. Testade nyss att köra PES2008 live o de gick inte eller att connecta till motståndaren där heller, men i NHL08 funkar det... väldigt skumt...

->Cosmoz 08.

Kan du höra med polaren din om han kan berätta vars han hittade denna lösning på activision eller om nån annan vet vad det är för sorts inställningar man ska göra?

Postad 12 november 2007 - 22:51

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Vi fick ihop lite lir ikväll iaf, fullt 6-manna lag! Hade dock lite otur med rundorna på Headquaters. De flesta slutade 240, 245 till oss och 250 till dem :) Bättre lycka nästa gång!

Tar än en gång upp det där med 'clan-tag'. Lättare att känna igen folk som är från Hembio, dock inget tvång!
Vad tycker ni om själva namnet då? MHB funkar tycker jag. Folk från ps3-forumet som kör det.

Redigerat av Nyluh, 12 november 2007 - 22:58.

Postad 12 november 2007 - 23:13

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Det är så sjukt kul att spela med er boys! :)

Jag kan ju vara den som officiellt erkänner att dethär spelet har konsumerat mitt liv :D

Postad 13 november 2007 - 01:20

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Polarn hade oxå någe liknande/samma problem , han hittade någon lösning på Activision man är tvungen att göra vissa inst i routern (vet ej vad) & det varkar vara dom som har Netgear routar som är drabbade .

Har just en Netgearrouter så nu börjar det brännas :) . Kanske det som är felet med att jag inte kan ställa in clantag också.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.