Köp köp köp. Värt pengarna om så bara för att bara få se split-scene filmerna.
Minispoiler:Spoiler
kommentar till Spoilern ovan...
spolier
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Startad av
Unregistered0e3a6535
, Nov 06 2007 11:00
3456 svar till detta ämne
4 relaterade trådar
Postad 17 November 2007 - 17:04
kommentar till Spoilern ovan... spolier
Spoiler
Postad 17 November 2007 - 18:34
Holy crap. Som ett tvspel, mycket bizzart. Får val intala sig själv att alla på filmen är riktiga skurkar. Antar att USMC/USAF snart börjar rekrytera de som är högst rankade på COD 4 Postad 17 November 2007 - 18:48
Ja man blir illa till mods när man ser det där. Dom skjuter ju på allt som e människor. Redigerat av Unregistered6fb5a100, 17 November 2007 - 18:49. Postad 17 November 2007 - 23:06
Jag blir lite less att jag måste skriva om namnen på mina custom-vapen nästan varje gång jag startar om spelet. Alla inställningar är kvar på perks mm. men namnet försvinner ofta vid omstart. Dessutom försvinner min clan-tag ofta.
Är det så för er andra? Postad 18 November 2007 - 07:25
Exakt lika dant för mig... Postad 18 November 2007 - 16:02
Jag har lyckats komma in på en online-match 1 gång på 10 försök. Och den matchen varade i 3 minuter sen dissade värden.
Postad 18 November 2007 - 16:05
Segt på online delen att komma in på servers!!! Måste komma en patch som fixar detta tycker man. Riktigt störigt!
Sen är det segt med Invites osså, funkar ju inte Postad 18 November 2007 - 16:40
Det finns en fördel med clantag iallafall....om man spelar på samma server blir alla med samma tag ihopparade i samma lag......det är bra....
Postad 18 November 2007 - 16:42
Jag har suttit ganska mycket idag o lirat, men inte haft några problem att komma in.
Postad 18 November 2007 - 17:00
sen är det ju så att när motståndarna ser [MHB] blir dom så rädda att dom knappt vågar anfalla..
det är respekt på [MHB] helt enkelt.. himla övertag rent psykologiskt..att se en [MHB]tag är som om svenska scouter skulle se en SAS soldat komma springande med en P90 i högsta hugg typ.. Redigerat av Ballybompa, 18 November 2007 - 17:45. Postad 18 November 2007 - 17:07
True that......nu är tom jag ganska hyffsad faktiskt...... Postad 18 November 2007 - 17:27
Det är nog ditt rykte som en rätt brutal typ i Warhawk som orsakar det.... Postad 18 November 2007 - 17:45
Jag har inte lyckats logga in på PSN sen i fredags, börjar få abstinens. Är något fel på min anslutning för jag får timeouts på vissa sidor också Postad 18 November 2007 - 18:22
Hade strul i torsdags men nu funkar det helt utan problem. Postad 18 November 2007 - 20:03 Samma här, men jag upplever att innehållet på custom köret ädras också!? Nån som är med på lir ikväll? Provade Domination för första gången, rätt skoj, och där borde team sammanhållningen utgöra en än större roll. Postad 18 November 2007 - 23:16
Grabbar... nu är jag kanske lite sent ute men är det nåt lir ikväll? Jag personligen har sovmorgon imorgon så för mig är tiden inget problem men ni andra kanske redan lirat färdigt för ikväll?
Mitt PSN-ID är föresten Froggeh om ni vill adda mig, och jag anmäler mig gärna till MHB-klanen om det går bra Postad 18 November 2007 - 23:35
Du är alltid lite sen in..... Postad 18 November 2007 - 23:48 Haha ja, jag jobbade idag och jag jobbar alltid fram till kl 21. Sedan hade jag lite andra grejer att fixa här när jag kom hem. Okej, imorgon blir det lir då! Våga inte undslippa! Det vore kul om vi redan nu kunde säga att vi kör ett MHB lir imorrn, så att folk hinner förbereda sig. Förhoppningsvis blir det då ett gäng så kan vi ju lira på egen server **EDIT** -> Vilka är på lite lir ikväll nu då, och vilken tid? För egen del går det bra när som helst ikväll! Redigerat av Unregistered5f833d6c, 19 November 2007 - 17:48. Postad 19 November 2007 - 17:57
Jag är på, PSN började precis fungera igen för mej så nu är jag glad och på skjutahumör Postad 19 November 2007 - 18:29
20.00 o framåt... SaMppA79
Redigerat av SonySamppa79, 19 November 2007 - 18:29. Postad 19 November 2007 - 19:30
Om vi blir några stycken kanske vi ska sätta en egen server och spela på.....
Postad 19 November 2007 - 19:32
Jag går in o börjar spela nu, om det är någon som känner sej för att invita ikväll så vore det kanon. Blir svårt när alla skickar invites till alla.
Postad 19 November 2007 - 19:33
spelet verkar onekligen väldigt bra, dock att singleplayer delen bara är ca 5 timmar.
men hure spelet o lira online med PS3 ?? kan tänka mig att multiplayer delen över nätet är mer stabil med xbox360 med tanke på LIVE. hur håller sig PS3 versionen till online-stabiliteten? åker man ut stup i kvarten ? hackar de mkt ? Postad 19 November 2007 - 19:36 ???? Har spelet dedikerade servrar är det väldigt stabilt. Förlitar det sig på P2P kan det vara hur som helst. Postad 19 November 2007 - 19:54 ???? nej ja har inte spelat nåt riktigt spel online än på PS3, så ja vet ju icke. men Microsoft pejjar ju för sina egna servrar/underhållning så spelutvecklarna slipper sånt. men på PS3 betalar inte Sony nånting utan själva spelutvecklare får lägga ut slantarna o då kan de bli lite hur som helst. på PS2 var ju oneline delen en katastrof så ja undrar hur de ser ut nuförtiden. Postad 19 November 2007 - 20:19
Blir galen på online delen!
Går ju inte att komma in på Team Death Match längre Sen provar man Ground War och då går det men tar tid. Vad håller dem på med? Nått är allmännt seeeegt!!!! Postad 19 November 2007 - 20:50
Jag blir också galen! Jag och merger (primare) lyckades komma in i samma game en gång (ej samma lag) men efter en stund så laggade jag/servern ur. Det är fan så svårt att komma in i ett game alltså. Dels tar det lång tid att hitta, men sen när ett håller på å laddar så är det ungefär 20% chans att det faktiskt startar. Och jag har nu lyckats komma in i ett flertal som "laggar ur" direkt när jag kommit in. Jag antar att det inte är mitt internet det är fel på, för det tycks flyta på perfekt i övrigt. Jag hoppas verkligen att de fixar detta. Dessutom känns det svårt att lyckas invita vänner och STANNA i samma party utan att nån blir disconnectad på nåt myskovis. Riktigt jobbigt, UPPDATERING TACK! Nåja, ska fortsätta försöka ett tag till.
Postad 19 November 2007 - 21:07
Jaha.. dessa inlägg bekräftar ju min misstanke om taskigt online läge på PS3. när fan ska sony skärpa sig o fixa fram nåt stabilt liknande xbox Live? "Home" lär väll knappast råda bot på problemet,..eller ??
Postad 19 November 2007 - 21:27
Har exakt samma problem. Funkar typ aldrig med invites för mig. Först så sitter man och väntar på att komma in på en server hur länge som helst sen så skickar nån en invite och då tänker man, Oj va bra då nappar jag på den. Javisst, ERROR!!! F*n så sjukt störande!!! Hoppas verkligen de fixar detta STORA PROBLEM!!! Dessutom verkar det ha blivit svårare och svårare att komma in överhuvudtaget! Hur är det för er andra när ni går in på Team Death Match? Inga problem? Hur lång tid tar det? Redigerat av Chris Ya, 19 November 2007 - 21:29. Postad 19 November 2007 - 21:34
de nästan värt o pejja en hundring eller två i månaden för xboxLive. då ere väll stabilt hela tiden, utan lagg? problemet e bara att ja avskyr allt va xbox heter..annars skulle ja lätt köpa en. när xbox360 kostar typ 1500 så slår ja till, flashar skiten o kör hårt. annars ere inte värt!!!!!!!!!!
Postad 19 November 2007 - 21:35
Har du överhuvudtaget spelat det på ps3??? Postad 19 November 2007 - 21:44
Spelat Call of Duty 4.. eller va menar du? i så fall, nej de har ja inte. vad är din poäng?? Postad 19 November 2007 - 22:36
Yesum, självklart kommer dessa problem att fixas med en uppdatering (antar jag?). Om du har spelat Warhawk på Ps3 så vet du att det var otroligt svårt att komma in på servrar i det spelet också då det släpptes, nu är det fixat. Dessutom har de exakt samma problem på Xbox360, åtminstone de jag känner.
Jag vet inte vad du menar med att PS3 är dåligt att köra online? Funkar perfekt, det är riktigt dåligt i detta spel för tillfället precis som för Xbox, men jag tar nästan för givet att det kommer fixas. Hur som helst, nu får det räcka för ikväll. Lyckades åtminstone döda merger en gång då vi hamnade på samma server för en liten stund Sjukt kul är detta spel iaf när man väl lirar, inte haft så roligt på länge online! Vi får hoppas att problemen fixas så snart som möjligt av Infinity Ward så vi kan börja lira tillsammans! Redigerat av Unregistered5f833d6c, 19 November 2007 - 22:37. Postad 19 November 2007 - 23:00
tack för infon. ja har inte spelat nåt spel på PS3 network över huvud taget. så ja vet inte hur warhawk var i början eller är nu. de enda ja vet e att enligt många är xbox Live bättre än Playstation network..de ska vara mer stabilt och onlinelägen finns till fler spel för xbox360 än för ps3. detta börjar ju bli bättre på ps3, de enda ja vet e att onlineläget på PS2 va katastrofalt dåligt. ja kunde spela en fifa match mot en snubbe i usa..för några minuter..fullt me hack, sen åkte ja ut ur servarna stup i kvarten. förhoppningvis är onlineläget för playstation öht bättre än det var förr...de kan vi väl fastslå.
men ni menar alltså att ni inte känner till skillnaderna mellan xbox live och playstation network? microsoft står ju för alla kostnader..på playstation sköter spelutvecklarna/företagen onlineläget på egen hand. Visste ni inte det ??? Postad 19 November 2007 - 23:13 Jo det visste jag, men det verkar inte vara nåt större problem för PS3. Det enda jag känner till är att Virtua Fighter 5 och Virtua Tennis (hette det så?) saknade online till PS3 vilket var dåligt. Har för mig att VF5 fick online-tillägg sen dock, nån som vet? Hur som helst, det går inte att jämföra PS2 internet med nya Playstation Network som det helt klart har satsats hundra gånger mer på. Vi kan ju till exempel precis som 360-folket connecta till en butik där man kan tanka en massa videoklipp/gratis demos/hela spel. Xbox Live ses generellt sett som bättre än PSN men det är ingen jätteskillnad och PSN är som du förstås vet gratis. Det är inte precis som att alla spel laggar när man kör online eller vad det nu kan vara som du misstänker Postad 19 November 2007 - 23:29 Jo det visste jag, men det verkar inte vara nåt större problem för PS3. Det enda jag känner till är att Virtua Fighter 5 och Virtua Tennis (hette det så?) saknade online till PS3 vilket var dåligt. Har för mig att VF5 fick online-tillägg sen dock, nån som vet? jo xbox live är ju mer utvecklat o funnits i många år..så de klart. men de känns skönt att sony satsat mer på onlineläget denna gång. på PS2 så lagga nog alla spel man försökte spela online. flyter de på perfekt med playstation network så vore de riktigt najs. ja har inte fått uppleva det ännu, men den dan kommer väl. numera verkar de krav på att multiplatt form spel till xbox360 och ps3 ska båda ha onlineläge. för xbox är de självklart i o med live, men de börjar mer eller mindre bli ett krav för ps3 versionen också, eller va säger ni ? att ni gubbar ikväll inte kom in på call of duty 4 servern beror förstås på trycket, att folk över hela europa vill in o skjuta ner varann..detta problem löses ju inom några veckor. men ja hade den uppfattningen om att många ps3 spel hackade online och att alla xbox 360 spel på LIVE flöt på perfekt i alla tider. jag har säkert väldigt fel. Postad 19 November 2007 - 23:43
Jag känner iaf inte till något spel som laggar på PS3. Jag själv äger förutom CoD4 spelen Motorstorm, Resistance: FoM och Warhawk som alla har jättebra online.
Postad 19 November 2007 - 23:56
Ok trevligt. fast ändå ere spel från sonys sida om man säger så. både motorstorm o resistance är förstaparts titlar som sony styr o ställer med. warhawk e ju ett renodlat onlinespel så laggar där får de ju verkligen inte göra. ja pratar mer om multiplatt form spel...typ fifa, nhl o sånt. typ EA servrar...Skate o sånt.
man kan räkna med stabila lägen från sonys egna titlar..... men multi spelen e lite oroande. finns minst lika viktiga titlar där. Postad 19 November 2007 - 23:56
Yesum, jag får en känsla av att du försvarar Xbox? I PS3 tråden ska man väl diskutera sånt som rör Playstation osv.
Ikväll var den bästa kvällen rent spelmässigt på COD4, tog folk hit och dit. Och har även kommit till den rank, då jag kan lägga till Clantag jippi! Postad 20 November 2007 - 00:04
whoah! chris: helt fel uppfattning om mig. ja föraktar i princip allt som har me xbox o göra. ps3 kör över boxen på multimöjligheter o kommer säkerligen göra samma sak i spel framöver. kontrollen e avskyvärd, designen ska vi inte tala om, höga fläkten dammsugare, dåliga dvd spelaren som knarrar, ingen hd spelare, repade skivor. plusen e väl najs grafik i vissa spel, o LIVE. i övrigt suger maskinen stenhårt.
ja tycker inte ens de e samma klass på maskinerna nånstans. Ps3 har klass o bredare kundkrets. när priset går ner ännu mer så går den om xboxen i försäljning. över 100 miljioner sålda ps2 jämfört med 20 (??) miljoner Xbox säger en del. spelar ingen roll om xbox360 för alltid kommer ha snyggare grafik än ps3 (vilket e högst tvivelaktigt). när ps3 säljer mer o kör över 360: n så får ps3 fler titlar o de slutar som förra generationen. ja förstår varför microsoft har så bråttom att spotta ut en ny xbox modell inom 3 år. Postad 20 November 2007 - 00:06
Okej, ber om ursäkt. Hoppas du inte tog illa upp? Fortsätt diskutera, ska hålla mig utanför.
Redigerat av Unregistered28641812, 20 November 2007 - 00:10. Postad 20 November 2007 - 00:08
nej be inte om ursäkt. finns ingen anledning..!
bara säger hure ligger till. de flesta analytiker säger samma sak som jag Postad 20 November 2007 - 00:09
Om att PS3 är bättre än 360, är det du menar?
Redigerat av Unregistered28641812, 20 November 2007 - 00:10. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |