någon som är med på det??
Buzz! Quiz TV (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Buzz! Quiz TV (inkl. Buzzers) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(28)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation Wireless Buzzers (PS2/PS3)
(Övriga spelkontroller)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
Buzz! Quiz TV: Family Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Buzz! Quiz TV: Family Edition (inkl. Buzzers) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Buzz! Quiz TV - Special Edition (inkl. Buzzers) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Vilket Buzz ska jag köpa? (89 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 13 September 2008 - 14:50
någon som är med på det??
Postad 13 September 2008 - 18:27
PSN: Jimel adda mig, vill ha trophys
Postad 13 September 2008 - 20:52
Dessutom så fattar jag inte hur/när kameran tar bilder, det är en ny funktion som har tillkommit.
Postad 14 September 2008 - 09:43
Postad 14 September 2008 - 14:23
"vilken hamburgekedja ska bort"
MC donalds
frasses
Max
burger king
jag valde frasses,, men rätt svar va Burger king
någon som vet varför?
Postad 14 September 2008 - 16:50
fick en märklig fråga förut när jag spelade hemmagjorda frågor
MC donalds
frasses
Max
burger king
någon som vet varför?
Frasses är inte internationell hamburgerkedja kanske..?
Edit:Glöm det, läste hellfel, hahaha
Redigerat av Garrett, 14 September 2008 - 16:54.
Postad 14 September 2008 - 17:34
Man skulle behöva någon som sållade all skit.
//Pryzze
Postad 14 September 2008 - 18:28
MyBuzz är väl en bra idé men det funkar inte p.g.a. alla skitfrågor.
Man skulle behöva någon som sållade all skit.
//Pryzze
Man kan ju anmäla quiz:ar på hemsidan så gås dom igenom, samt
ge dåliga betyg.
Postad 14 September 2008 - 19:31
fick en märklig fråga förut när jag spelade hemmagjorda frågor
MC donalds
frasses
Max
burger king
någon som vet varför?
frasse, donald och max är ju namn... kanske är det skaparen menar
Postad 14 September 2008 - 20:11
King är väl också ett namn? Martin Luther texfrasse, donald och max är ju namn... kanske är det skaparen menar
Postad 14 September 2008 - 20:18
King är väl också ett namn? Martin Luther tex
iofs, men i sverige är det väll bara knarkarhundar som heter så
Postad 22 September 2008 - 14:37
Postad 22 September 2008 - 15:14
Spela på Engelska istället. Där finns det alltid mycket folk. Segerprocenten blir lite sämre än om man spelar på svenska men det finns alltid folk att spela med. De flesta frågorna är samma men ibland dyker det upp frågor som inte finns på svenska.68% nu, har varit dåligt med folk online idag tycker jag, skärpning
Har prövat norska också men deras namn på djur och växter är inte lätta att förstå..
/peohell
Postad 01 October 2008 - 07:03
Men det är tydligen en "Special Edition" på väg.
http://threespeech.c...days/#more-1987
Frågan är om det är värt att vänta, den lär ju inte vara billigare iaf. Och funktionerna finns att ladda ner till dagens version.
Det jag isf missar är lådan och 1000 frågor.
Är det nåt drag i onlinedelen fortfarande?
Postad 01 October 2008 - 19:56
Har du någon minnesbild av om spelet var på Svenska?
Ja. spelet kan du få på svenska. Tog ett tag för mig att klura ut hur jag fick det men det ända jag behövde göra var att ändra menyspråket på ps3'an till svenska, hehe.
Postad 03 October 2008 - 22:03
Postad 04 October 2008 - 09:11
Nej det är nog långt ifrån säkert. Möjligen om du köper från UK men det måste man kolla. Jag vet att det finns olika disc-ID så det är nog olika utgåvor för olika regioner.Läste igenom tråden men fick inte riktigt svar .Om jag skaffar buzz från us får jag det då på svenska om jag har det på menyt på ps3an ?
Postad 09 October 2008 - 10:44
Postad 09 October 2008 - 20:15
Fast hur var det nu igen? Var inte soffdelen lite kass då man såg vad de andra svarade innan tiden gått ut? Eller har jag missuppfattat något nu som vanligt... ?
Postad 09 October 2008 - 20:18
Har intre testat Buzz online, så jag tar gärna en match mot dig någon dag Big_Hobbit.
Fast hur var det nu igen? Var inte soffdelen lite kass då man såg vad de andra svarade innan tiden gått ut? Eller har jag missuppfattat något nu som vanligt... ?
Nupp, stämmer väl att man på vissa omgångar ser svaret på den andra. Där man väljer olika alternativ t.ex.
Postad 11 October 2008 - 10:32
Däremot är det stora problem med ständiga nätverksfel. Det krävs mycket tur om du kan spela en hel match.
Dock så är ju soffa mot soffa otroligt kul i jämförelse med singelspelet
Postad 11 October 2008 - 10:59
Ja men du kan ändra dig i sista sekunden, så det är inga problem. 1-4 alternativ kan vara rätt där, så det är ändå svårt att följa dom andra, i synnerhet med 4 deltagare.
Däremot är det stora problem med ständiga nätverksfel. Det krävs mycket tur om du kan spela en hel match.
Dock så är ju soffa mot soffa otroligt kul i jämförelse med singelspelet
nu var det ganska längesen jag spelade buzz men då var det inga problem med uppkopplingen,, menar du att det har blivit sämre den sista tiden?
Postad 11 October 2008 - 14:39
Postad 11 October 2008 - 15:10
Jag spelade lite förra veckan och då var det inga som hellst problem, 5-10 matcher och bara en spelare som blev disconnected...Däremot är det stora problem med ständiga nätverksfel. Det krävs mycket tur om du kan spela en hel match.
Postad 11 October 2008 - 19:23
Har inte lyckats avbryta spelet och komma ut i lobbyn eller något med buzzarna.
Postad 12 October 2008 - 02:11
Om du håller inne alla 4a färgknapparna samtidigt så pausar du spelet och kan avbryta om du vill det.Måste man använda sin sixaxiskontroll för att ta sig ur ett pågående buzzomgång??
Har inte lyckats avbryta spelet och komma ut i lobbyn eller något med buzzarna.
Postad 12 October 2008 - 19:34
Kan fn inte en fråga!!! Än mindre ett svar!!!
Postad 16 November 2008 - 09:53
Postad 16 November 2008 - 10:01
Redigerat av Unregistereda1381774, 16 November 2008 - 10:01.
Postad 16 November 2008 - 10:06
Tack!!!! En fråga till - vet någon vad "Family Edition" är? Finns väldigt lite info online ang detta, ser ut att vara något produkt bara för sverige (eller det heter nåt annat i andra länder). Skulle vara jättekul att spela med barnen, om det är det som family edition är (dvs, frågor som barn kan svara på).Buzz snackar det språk som PS3an är iställd på- Ändra bara i systeminstälningarna, jättelätt
Postad 20 November 2008 - 19:49
Tack!!!! En fråga till - vet någon vad "Family Edition" är? Finns väldigt lite info online ang detta, ser ut att vara något produkt bara för sverige (eller det heter nåt annat i andra länder). Skulle vara jättekul att spela med barnen, om det är det som family edition är (dvs, frågor som barn kan svara på).
Ja, jag undrar också vad det betyder. Någon?
Edit:
Family Edition säljs under en begränsad period och innehåller spelet Buzz! Quiz TV samt en extra skiva med cirka 1000 nya frågor.
Redigerat av frX, 20 November 2008 - 19:51.
Postad 20 November 2008 - 20:08
Ja, jag undrar också vad det betyder. Någon?
Edit:
Family Edition säljs under en begränsad period och innehåller spelet Buzz! Quiz TV samt en extra skiva med cirka 1000 nya frågor.
Säljs det nu, vart hittar man det?
EDIT: Hittade det nu, trodde det var ett paket med både konsoll och Buzz
Redigerat av jdaniels, 20 November 2008 - 20:12.
Postad 21 November 2008 - 11:05
Ja, så är det, men det jag undrar över är: *vilka* nya frågor? Är frågorna speciellt bra för barnfamiljer, eller är det bara "more of the same"?Family Edition säljs under en begränsad period och innehåller spelet Buzz! Quiz TV samt en extra skiva med cirka 1000 nya frågor.
Postad 22 November 2008 - 13:10
Jag har köpt Videogame-frågorna på PSN, och dom är helt på svenska. Men det är en annan röst som läser dom än frågorna som ingår på själva skivan.
Så jag antar att även dom andra paketen är på svenska.
Postad 15 December 2008 - 09:57
Postad 15 December 2008 - 12:11
Hehe, måste pröva soffa mot soffa nån gång. Har bara spelat Buzz en enda gång, det var när vi hade parmiddag och satt uppe och drack groggar... Tyckte det var skoj men blev väl inte helt biten, men ska ge det en chans till snart...Roligaste Buzz-kvällen ever! Igår spela sambon och jag soffa-mot-soffa, ca 10 matcher. De 6 sista spela vi mot en och samma person och vi vann alla
Personen låg efter hela tiden och valde sportfrågor hela tiden. Varken jag eller sambon är värst intresserade av sport men ändå fick vi fler rätt svar än personen. Man kan tro att personen vill lägga av efter några förlorade matcher men icke
Postad 15 December 2008 - 12:51
Soffa-mot-soffa läget är med spelets frågor. Så där behöver man inte oroa sig över att det är dåliga frågor.Hehe, måste pröva soffa mot soffa nån gång. Har bara spelat Buzz en enda gång, det var när vi hade parmiddag och satt uppe och drack groggar... Tyckte det var skoj men blev väl inte helt biten, men ska ge det en chans till snart...
Finns det bra egen-skapade frågor nu eller är det bara trams där ute?
MyBuzz-frågorna däremot är inte de bästa. Vissa är såklart bra men majoriteten är sisådär.
Soffa-mot-soffa tycker jag är roligare än fler-spelar läget. Det tar så lång tid att spela igenom ett spel.
Med soffa-mot-soffa är det tre omgångar och det tycker jag är lagom. Första omgången ska man svara så snabbt som möjligt, andra kan man välja fler alternativ óch sista ska man satsa poäng.
Postad 16 December 2008 - 21:07
Buzz!™: Quiz TV Special Edition finns också ute nu!
Buzz!: Quiz TV Special Edition innehåller 1 000 extra frågor – bland annat en 500-frågorsquiz om Afrikas vilda djur hämtat från National Geographic och en TV-spelsquiz – och har även en snygg låda för dina trådlösa buzzers. Skivan innehåller också massor av extra spelmaterial som tidigare bara funnits tillgängligt via PlayStation®Network, som fyra nya karaktärer, PLAYSTATION®Eye-kompabilitet och mycket mer!
Är det någon som vet om det är värt att köpa Special Edition eller Family Edition för de extra pengarna det kostar? F.ö. bra tråd!
Postad 16 December 2008 - 21:19
*saxat från* BUZZ!™
Buzz!™: Quiz TV Special Edition finns också ute nu!
Buzz!: Quiz TV Special Edition innehåller 1 000 extra frågor – bland annat en 500-frågorsquiz om Afrikas vilda djur hämtat från National Geographic och en TV-spelsquiz – och har även en snygg låda för dina trådlösa buzzers. Skivan innehåller också massor av extra spelmaterial som tidigare bara funnits tillgängligt via PlayStation®Network, som fyra nya karaktärer, PLAYSTATION®Eye-kompabilitet och mycket mer!
Är det någon som vet om det är värt att köpa Special Edition eller Family Edition för de extra pengarna det kostar? F.ö. bra tråd!
Dom extra frågorna går ju att ladda ner från PS-Store för ca 50 spänn, vet inte vad special edition kostar, men frågorna kostar alltså ca 100 spänn att hämta i efterhand. Har Afrika-quiset och tycker det är helt ok.
Postad 18 December 2008 - 00:06
Postad 18 December 2008 - 08:50
Postad 18 December 2008 - 08:59
Dom extra frågorna går ju att ladda ner från PS-Store för ca 50 spänn, vet inte vad special edition kostar, men frågorna kostar alltså ca 100 spänn att hämta i efterhand. Har Afrika-quiset och tycker det är helt ok.
Ja har för mig att spel frågorna kostar 50kr och national geopraphic frågorna kostar 70kr typ.
På Media Markt här i Norrköping va priserna på spelet typ 675kr för vanliga utgåvan och 749 för Collectors Edition
lr va den heter. Men då kommer ju spelet i en fin låda och oxå och inte inplastad som vanliga utgåvan
Postad 18 December 2008 - 11:06
Herregud pöjkar vad mycket pengar ni betalar för era spel!Ja har för mig att spel frågorna kostar 50kr och national geopraphic frågorna kostar 70kr typ.
På Media Markt här i Norrköping va priserna på spelet typ 675kr för vanliga utgåvan och 749 för Collectors Edition
lr va den heter. Men då kommer ju spelet i en fin låda och oxå och inte inplastad som vanliga utgåvan
Beställa på nätet? Utlandet?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Vilket Buzz ska jag köpa?
46 filmer
119 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?