Hur ser det ut för Lag 1 ikväll? jag är fri för kvällen
Team Tactical-turnering i COD4
Postad 03 June 2008 - 18:54
Hur ser det ut för Lag 1 ikväll? jag är fri för kvällen
Postad 03 June 2008 - 19:53
Postad 03 June 2008 - 21:18
Beror dina resultat på intensivt campande eller på bra spel?
Campar sällan någon längre stund, någon minut här och någon minut där.. egentligen mest för att hämta andan
Postad 03 June 2008 - 22:11
HQ 230-180
Sabotage 1-0
Domination 201-196
S&D 4-3
TDM 750-550
Postad 03 June 2008 - 22:12
L1 L4
HQ - Broadcast 180 230
Sabotage - Chinatown 0 1
Domination - Ambush 196 201
S&D - Backlot 3 4
TDM - Strike 550 750
De flesta matcher var väl hyffsad jämna. Måste dock kröna LAG 4 till turneringens kamparlag i TDM. De ville verkligen inte förflytta sig...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 June 2008 - 22:13.
Postad 03 June 2008 - 22:37
Redigerat av anteb91, 03 June 2008 - 22:38.
Postad 03 June 2008 - 22:40
Grattis LAG 4 till en 5-0 seger.
L1 L4
HQ - Broadcast 180 230
Sabotage - Chinatown 0 1
S&D - Backlot 3 4
TDM - Strike 550 750
De flesta matcher var väl hyffsad jämna. Måste dock kröna LAG 4 till turneringens kamparlag i TDM. De ville verkligen inte förflytta sig...
vi får hoppas att du ändrar uppfatning när ni möter lag 5 för de är ett strå vassare
Postad 03 June 2008 - 22:41
Vi fick spela om HQ-matchen, men lyckades vinna iaf.
Fick avbryta mitt i S&D-matchen då evil rodges lilla tös tyckte att vi spelat tillräckligt, vi får spela klart imorgon eller nån annan dag.
Ställningen än så länge:
Lag7 vs. Lag5
HQ: 250-210
Sab: 1-0
Dom: 114-201
S&D: 0-3 (ej klar) Tycker att vi borde spela om den helt...eller iaf. från 0-2 då rodge blev avbuten?
Postad 03 June 2008 - 23:32
Sorry för alla hårda ord killeroffools(dolus) men vi spelade match och vi sa till dig flera gånger att hoppa ur, jag invitade INNAN jag visste att det skulle bli match.
Vi fick spela om HQ-matchen, men lyckades vinna iaf.
Fick avbryta mitt i S&D-matchen då evil rodges lilla tös tyckte att vi spelat tillräckligt, vi får spela klart imorgon eller nån annan dag.
Ställningen än så länge:
Lag7 vs. Lag5
HQ: 250-210
Sab: 1-0
Dom: 114-201
S&D: 0-3 (ej klar) Tycker att vi borde spela om den helt...eller iaf. från 0-2 då rodge blev avbuten?
Det stod redan 3-0 innan rodge blev avbruten...sista vann vi när han blev avbruten och det blev 4-0........att köra från 3-0 tycker jag är ok eftersom han inte deltog i sista......men inte 2-0.....
vi får hoppas att du ändrar uppfatning när ni möter lag 5 för de är ett strå vassare
Det kan du inte på fullt allvar mena......visst sprang vi inte rätt på i slutet när vi hade tagit ledningen utan flankade istället men det var ingen kamping från vår sida.....
Postad 03 June 2008 - 23:33
Det stod redan 3-0 innan rodge blev avbruten...sista vann vi när han blev avbruten och det blev 4-0........att köra från 3-0 tycker jag är ok eftersom han inte deltog i sista......men inte 2-0.....
Jag håller inte helt otippat med om att vi borde köra från 3-0. Dessutom ledde vi HQ med en del innan er fjärde kom in och då tog ni ledningen, matchen avbröts och ni vann sedan, så jag anser inte att det blir ojuste om vi kör från 3-0.
Postad 03 June 2008 - 23:43
Stämmer inte riktigt. Tösen vaknade när han gick ner för att planta bomben när det stog 2-0. Men jag har full förståelse för om ni inte vill köra från 2-0, det hade inte jag viljatDet stod redan 3-0 innan rodge blev avbruten...sista vann vi när han blev avbruten och det blev 4-0........att köra från 3-0 tycker jag är ok eftersom han inte deltog i sista......men inte 2-0.....
Postad 03 June 2008 - 23:48
Stämmer inte riktigt. Tösen vaknade när han gick ner för att planta bomben när det stog 2-0. Men jag har full förståelse för om ni inte vill köra från 2-0, det hade inte jag viljat
Med tanke på att jag sköt rodge både i rond 1 och i rond 3 så vet jag att han spelade i rond 3 också.......sen är det säkert så att hans dotter kan ha vaknat tidigare........
Postad 03 June 2008 - 23:58
Ja, han var med och spelade i rond tre men sprang mot bombplatsen för att antingen dö eller planta så att han kunde gåMed tanke på att jag sköt rodge både i rond 1 och i rond 3 så vet jag att han spelade i rond 3 också.......sen är det säkert så att hans dotter kan ha vaknat tidigare........
Postad 04 June 2008 - 01:14
Är den nya killen(dolus) bra eller? (bara nyfiken)
Campar sällan någon längre stund, någon minut här och någon minut där.. egentligen mest för att hämta andan
Team tactical var ju kul.. visste dock inte vad jag skulle göra. Sprang efter alla andra tills de vek av och jag stod där med en granat framför mig
Får nog öva lite... Laddat ner de nya kartorna också.
Ngn minut här och ngn minut där, det låter i mina öron som om du campar utav bara fa*n
Postad 04 June 2008 - 05:13
...Det märks att turneringen skapar en "hårdare" attityd
![]()
Är den nya killen(dolus) bra eller? (bara nyfiken)
Ngn minut här och ngn minut där, det låter i mina öron som om du campar utav bara fa*n![]()
hehe det tycker jag oxå det låter som mer än 3sec stillastående = camping
Postad 04 June 2008 - 05:16
Det kan du inte på fullt allvar mena......visst sprang vi inte rätt på i slutet när vi hade tagit ledningen utan flankade istället men det var ingen kamping från vår sida.....
med tanke på att morlock krönde oss till camparlaget så måste man ju skydda sig:P
vi sprang ju tilbacka till samma ställe för där var ju morlock å gubbarna
Postad 04 June 2008 - 05:54
En annan får nog guldskor innan guldvapen
Postad 04 June 2008 - 06:05
Sorry för alla hårda ord killeroffools(dolus) men vi spelade match och vi sa till dig flera gånger att hoppa ur, jag invitade INNAN jag visste att det skulle bli match.
Varför så hårda ord, vore det inte enklare att bara skicka invites till partyt på nytt å inte skicka någon till dulos?
Tycker ni är lite väl hårda mot en ny som kanske sopar banan med er om någon månad? Konversationen här på forumet igår var oxå lite onödig. Mycket fånig ordväxling mot dolus.
Att ni trackar merger för att vara campare är ok, han vet vi ju tar skit utan att bry sig men en ny är ju onödigt att tracka.
För övrigt har Lag 6 slutat vänta nu å Hyvonen jobbar kväll nu så det blir inge spel för oss de närmsta dagarna. Ev. Söndag kväll?
Postad 04 June 2008 - 06:12
Isåfall går jag med på att ja oxå är en campare om de finns en 3 sek regel.
Postad 04 June 2008 - 06:19
Grattis LAG 4 till en 5-0 seger.
L1 L4
HQ - Broadcast 180 230
Sabotage - Chinatown 0 1
S&D - Backlot 3 4
TDM - Strike 550 750
Då är de ju bara att tillämpa regel #1 om du tyckte vi campa för mkt
Postad 04 June 2008 - 07:35
# 6. Inget snyftande i micen ELLER i tråden efter spelad match tillåtet. Be a man!
Postad 04 June 2008 - 07:59
Med tanke på att jag sköt rodge både i rond 1 och i rond 3 så vet jag att han spelade i rond 3 också.......sen är det säkert så att hans dotter kan ha vaknat tidigare........
Det var det jag sa, borde köras från 0-2, det var ju trots allt ni som ville spela match även om vi var lite motvilliga PGA. att evil kunde vara tvungen att bryta mitt i vilket stör allt som heter rytm och spelflyt, dessutom svårt att koncentrera sig när dottern ligger och skriker...
Hårdnande attityd? Javisst!
Postad 04 June 2008 - 08:04
Undra vem som gett mig en avatar, inte är det jag iaf...?
![]()
![]()
"POSTER IS AN A$$ WHO HA$ LINKED TO MY PICTURE!!"????????????????????
Jag har bara sett ett rött kors å ingen bild fram tills nu. Till vilken sida har du länkat bilden från början?
Postad 04 June 2008 - 08:08
Varför så hårda ord, vore det inte enklare att bara skicka invites till partyt på nytt å inte skicka någon till dulos?
Tycker ni är lite väl hårda mot en ny som kanske sopar banan med er om någon månad? Konversationen här på forumet igår var oxå lite onödig. Mycket fånig ordväxling mot dolus.
Att ni trackar merger för att vara campare är ok, han vet vi ju tar skit utan att bry sig men en ny är ju onödigt att tracka.
För övrigt har Lag 6 slutat vänta nu å Hyvonen jobbar kväll nu så det blir inge spel för oss de närmsta dagarna. Ev. Söndag kväll?
Det var en TIDIG invite INNAN jag visste att det skulle bli match, vi hade väl spelat 6-7min av 20 när han dök upp, vi sa (alla tre) ett STORT antal gånger (med en trevlig ton, som övergick till en mer irriterad) att vi spelar match och bad han lämna spelet, trots detta så bara fortsatte han tills jag, iofs. efter onödigt lång tid, avbröt spelet efter att vi tagit ledning (kändes inte som att den sgern skulle godkännas
Sen i lobby som fick han motståndarlagets ilska över sig, fullt förståligt, men lite olyckligt, han hoppade av innan jag hann "kicka" han så han måste ju hört, så varför inte lämna tidigare?
Men detta är ju glömt förlänge sen från min sida iaf. och jag spelar gärna med dolus i igen!
Du får tagga dig som MHB dolus.
Gick rätt bra för dig i flera matcher igår!
Redigerat av Dr. Death, 04 June 2008 - 12:05.
Postad 04 June 2008 - 08:39
Det var det jag sa, borde köras från 0-2, det var ju trots allt ni som ville spela match även om vi var lite motvilliga PGA. att evil kunde vara tvungen att bryta mitt i vilket stör allt som heter rytm och spelflyt, dessutom svårt att koncentrera sig när dottern ligger och skriker...
Hårdnande attityd? Javisst!
Nja.......vi ledde med typ 120-60 i HQ när den fjärde snubben hoppade in (utan vår förskyllan)....den började vi om från noll så det känns som vi har bjudit på en del vi med.......hade rodge hoppat ur direkt vi 2-0 så hade jag aldrig invänt mot att spela därifrån....för något säger mig att hade han trots alla koncentrationssvårigheter lyckats döda oss och det hade blivit 2-1 så misstänker jag att det hade varit från det resultatet ni hade velat fortsätta....dessutom var det ingen som sade något i pausen mellan rond 2 o 3....först mellan 3 o 4.........
Vad gäller den nya snubben.....dolus eller dylikt så ber jag om ursäkt om jag var lite hård i stridens hetta men trots allt så fick vi spela mot 4 man i ganska många minuter och inget hände och när man leder en match i denna oerhört prestigeladdade turnering.....
Postad 04 June 2008 - 08:55
/thekilleroffools
Postad 04 June 2008 - 08:58
Gjorde så gott jag kunde...Då är de ju bara att tillämpa regel #1 om du tyckte vi campa för mkt
Postad 04 June 2008 - 09:03
Egentligen var det nog ni som skulle mött LAG 4 igår, sorry för det. Men nu har alla lag utom LAG 2 spelat minst 2 matcher.För övrigt har Lag 6 slutat vänta nu å Hyvonen jobbar kväll nu så det blir inge spel för oss de närmsta dagarna. Ev. Söndag kväll?
Postad 04 June 2008 - 10:15
Men det har går pissdåligt i alla TDM matcher i den här turneringen, så det var ett medvetet val att ta det piano.
Inte för att det hjälpte så mycket men.
Men dom andra vetifan om vi jag tycker att vi campade så mycket.
Svårt att vinna nått annat än TDM från campingstolen.
Postad 04 June 2008 - 10:20
Var väl bara TDM matchen som vi i LAG 1 funderade på om vi skulle ta med oss korv och bröd.Jag kan ta på mig campar-kepsen på TDM matchen.Men dom andra vetifan om vi jag tycker att vi campade så mycket.
Svårt att vinna nått annat än TDM från campingstolen.
Men det är ju ett vinnande upplägg uppenbarligen då ni vann den matchen också...
Postad 04 June 2008 - 10:27
Postad 04 June 2008 - 12:04
Jag har bara sett ett rött kors å ingen bild fram tills nu. Till vilken sida har du länkat bilden från början?
Har inte haft nånting där, därför fattar jag nada..
Postad 04 June 2008 - 12:13
Nja.......vi ledde med typ 120-60 i HQ när den fjärde snubben hoppade in (utan vår förskyllan)....den började vi om från noll så det känns som vi har bjudit på en del vi med.......hade rodge hoppat ur direkt vi 2-0 så hade jag aldrig invänt mot att spela därifrån....för något säger mig att hade han trots alla koncentrationssvårigheter lyckats döda oss och det hade blivit 2-1 så misstänker jag att det hade varit från det resultatet ni hade velat fortsätta....dessutom var det ingen som sade något i pausen mellan rond 2 o 3....först mellan 3 o 4.........
Vad gäller den nya snubben.....dolus eller dylikt så ber jag om ursäkt om jag var lite hård i stridens hetta men trots allt så fick vi spela mot 4 man i ganska många minuter och inget hände och när man leder en match i denna oerhört prestigeladdade turnering.....så lackar man lite.......
Det kan du inte beskylla Dolus för, att ni tappade ledningen i första, han hade 0 kills i flera minuter, därav fortsatte vi spela i förhoppning att han var inaktiv, sen dödade han några, tilläggas ska att jag tror inte ens Dolus kan reglerna för HQ (enligt vad han sagt tidigare), så att vi vände den matchen var nog vi tre ordinarie spelares förtjänst. Se det så här, vi gav er en andra chans i HQ....
Sen fuskade ni ju lite i Domination oxå, en av era (har jag för mig) hamnade i vårt lag, ärlig som man är så stod man stilla tills allt var som det skulle(alla tre gjorde det), sen hann man ta två steg innan man fick en kula mellan ögonen då ni uppenbarligen inte stod stilla medans det fixades till rätta.. Även om jag nog tror att ni skulle vunnit ändå, men ni måste hålla med om att början är en av de mest kritiska punkterna i Domination och allt handlar om B, så det var inte helt betydelselöst...
Redigerat av Dr. Death, 04 June 2008 - 12:23.
Postad 04 June 2008 - 12:17
Postad 04 June 2008 - 12:24
Var väl bara TDM matchen som vi i LAG 1 funderade på om vi skulle ta med oss korv och bröd.
Men det är ju ett vinnande upplägg uppenbarligen då ni vann den matchen också...
Ja den taktiken skulle jag kört med när vi mötte er i TDM... du hade väl 35-5 eller nåt och jag hade det omvända...!!
Postad 04 June 2008 - 12:25
Mitt lag har en rejäl uppförsbacke i denna turnering nu känns det som. Finns det något lag som vi har någon chans att vinna ett par matcher mot så får ni gärna ställa upp. Typ ikväll.
Kolla med Lag8, dom är alltid redo för en förlust!
Postad 04 June 2008 - 12:32
Sorry boys.. Har aldrig blivit "invitad" innan och inviten dök upp när jag precis var klar med ett free-for-all game. Tyvärr hörde jag inte riktigt vad ni sa. Jag kom med vid två gånger tror jag men jag och min G3 stack så fort jag hörde vad ni menade (det var dock vid tvstationsbanan, som jag aldrig spelat innan)
Jag har precis köpt en ny tv och det är pissljud på den när jag gamar (försöker få hjälp på detta forum https://www.minhembi...howtopic=198962 , https://www.minhembi...owtopic=198963). Köpte ett headset igår.. kanske hör bättre efter det hehe. Inga hard feelings från min sida, hade stuckit om jag fattat.. lite social skills har jag allt hehe. Ska hem och slipa kniven dock..
/thekilleroffools
Vad är det för headset, bluetooth?
Vad jag vet så blir det problem om man vill köra ALLT ljud i lurarna samt ha mic, vissa snackar om stora lurar kopplade till förstärkaren/tv:n sen ett litet bluetooth-set UNDER lurarna för snacket, det är ju BARA snacket som kommer i headsettet...
Men kolla in dina ljudinställningar i PS3:an (som du skrev i en annan tråd), och se till att de skicka stereo, så ska det nog kunna bli rätt mycket bättre iaf.
Postad 04 June 2008 - 13:14
Vad är det för headset, bluetooth?
Vad jag vet så blir det problem om man vill köra ALLT ljud i lurarna samt ha mic, vissa snackar om stora lurar kopplade till förstärkaren/tv:n sen ett litet bluetooth-set UNDER lurarna för snacket, det är ju BARA snacket som kommer i headsettet...
Men kolla in dina ljudinställningar i PS3:an (som du skrev i en annan tråd), och se till att de skicka stereo, så ska det nog kunna bli rätt mycket bättre iaf.
Sista inlägget off topic, promise.
Köpte trådheadset. Första bästa till ps3 som jag hittade (inget sådant "mobil-headset bakom örat-varianten" utan rediga muffar på bägge öron med mic). Får väl köpa mig ett hemmabiopaket eller ngt i framtiden men lite bättre ljud borde jag få ut från tvn, faen.. köpte den i veckan juu (nu låter en explosion som en fjärt under vattnet i grannens badkar, alla vapen låter lika och jag kan glömma att höra om någon försöker smyga på mig. Tog ju en halvtimme eller ngt innan jag hörde att jag förstörde ert lagspel). Kan inte ha för hög volym på kvällen heller om jag inte vill ha pisk av tjejen.
Nåväl, ska testa alla tips jag fått och förhoppningsvis får jag ut lite bättre ljud.
Postad 04 June 2008 - 13:32
Var väl bara TDM matchen som vi i LAG 1 funderade på om vi skulle ta med oss korv och bröd.
Måste ju säga att ja verkligen inte brukar campa,men ibland så känns det nödvändigt som när man t.ex möter dig som ja vet att om ja springer över öppen terräng eller visar mig för mkt så står du där med G3 å ja är död. Springer jag i husen så står du där med hagelbrakarn å jag är död. Måste ju tyvärr anpassa spelandet efter motståndet och min egen potential.(=har respekt för dom som är mkt bättre än mig
Redigerat av hippo6, 04 June 2008 - 13:35.
Postad 04 June 2008 - 13:38
Postad 04 June 2008 - 14:58
Om lag 2 är på hugget ikväll så kanske vi skulle kunna ta en match så vi kommer ikapp lite...?? Jag kan försöka tvinga mig uppe lite längre och en matchstart kl. 22:30 kan nog funka....
Jag kan i stort sett varje kväll nu innan EM börjar...så det hänger på Lord Moyne om han tänker leta sej online snart...inte sett han på flera dagar.
Postad 04 June 2008 - 16:04
Postad 04 June 2008 - 18:14
Det kan du inte beskylla Dolus för, att ni tappade ledningen i första, han hade 0 kills i flera minuter, därav fortsatte vi spela i förhoppning att han var inaktiv, sen dödade han några, tilläggas ska att jag tror inte ens Dolus kan reglerna för HQ (enligt vad han sagt tidigare), så att vi vände den matchen var nog vi tre ordinarie spelares förtjänst. Se det så här, vi gav er en andra chans i HQ....
![]()
![]()
Sen fuskade ni ju lite i Domination oxå, en av era (har jag för mig) hamnade i vårt lag, ärlig som man är så stod man stilla tills allt var som det skulle(alla tre gjorde det), sen hann man ta två steg innan man fick en kula mellan ögonen då ni uppenbarligen inte stod stilla medans det fixades till rätta.. Även om jag nog tror att ni skulle vunnit ändå, men ni måste hålla med om att början är en av de mest kritiska punkterna i Domination och allt handlar om B, så det var inte helt betydelselöst...
1. Jag tror inte han är så pass grön att han inte fattar att alla spelformer handlar om att ha ihjäl motståndare i någon form
2. Han sköt mig ett par gånger och stod o matade friskt ner i hålet när vi försökte ta hq där bland annat så......
3. Det var på sabotage på chinatown som anteb kom i ert lag precis i början innan han begick självmord och bytte lag...........att du fick en kula i huvudet på domination berodde väl på att du var långsam eller klantig helt enkelt....
Postad 04 June 2008 - 19:31
jag drog i stort sett med en gång, sa bara till rilly och death först, men hade bomben så.......hade rodge hoppat ur direkt vi 2-0 så hade jag aldrig invänt mot att spela därifrån....för något säger mig att hade han trots alla koncentrationssvårigheter lyckats döda oss och det hade blivit 2-1 så misstänker jag att det hade varit från det resultatet ni hade velat fortsätta....dessutom var det ingen som sade något i pausen mellan rond 2 o 3....först mellan 3 o 4........
jag sprang mot bombplatsen i ett desperat försök att planta, för att sedan dra... var halvvägs i rummet
kör på 0-3 så blir det bra
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

58 filmer
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?