Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MAG: Massive Action Game

707 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
MAG: Massive Action Game (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,25 (3) Inga priser
MAG: Massive Action Game (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Special Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 21 december 2009 - 20:20

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Är nog snarare språkpaket, text och röster på div språk. EU = 2,3 och US = 1,8 gissningsvis.

Det är en bugg det då? Tänkte att det har att göra med att man spawnar i vågor inom squaden.

Kolla på den här filmen så får du se vad jag menar, var bara vissa som drabbades dock. Jag körde alltid med två andra snubbar men dom hade aldrig något problem.
http://www.youtube.c...h?v=5MDEGOY1lyI

Postad 22 december 2009 - 16:37

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Såja då var mjukvaran på plats, nu är det bara att vänta då. Sist jag fick betakoden fick jag den dagen innan den senaste slutade så det blev inte mer än så.

Ni som har spelat mycket, är det värt att köpa?. Tänkte förhandsboka redan ikväll, vad jag kan se på filmerna som finns runtom på webben så verkar spelet bygga på teamwork. Är det så att folk är mer villiga att samarbeta? Eller är flertalet lonewolfs?

Postad 22 december 2009 - 17:10

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Såja då var mjukvaran på plats, nu är det bara att vänta då. Sist jag fick betakoden fick jag den dagen innan den senaste slutade så det blev inte mer än så.

Ni som har spelat mycket, är det värt att köpa?. Tänkte förhandsboka redan ikväll, vad jag kan se på filmerna som finns runtom på webben så verkar spelet bygga på teamwork. Är det så att folk är mer villiga att samarbeta? Eller är flertalet lonewolfs?

Spelet bygger mycket på teamwork. Hur mycket vågar jag inte riktigt uttala mig om. Min enda referens i modern tid är Killzone 2, och där var det jämförelsevis obefintligt med teamwork (bortsett från när man spelade med klanmedlemmar). MAG premierar teamwork på flera sätt, man får extra poäng om man följer order, och bättre fysiska egenskaper om man befinner sig nära sin ledare. Och utan sammarbete är det väldigt svårt att vinna... Och framförallt är det mycket roligare att spela när det är bra teamwork.

Det finns alltid de som spelar som lonewolf, men de har varit i minoritet. Och i de fall man ensam smyger igenom fiendelinjen och saboterar deras försvar, så bidrar man mycket till teamet.

Jag har redan förbokat, och hoppas att det blir många härifrån som kommer att spela. Och helst S.V.E.R. :D

Postad 22 december 2009 - 17:41

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Då vetni vad jag gör den 4-10 jan!

Postad 23 december 2009 - 15:23

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Då vetni vad jag gör den 4-10 jan!

Spela betan i oktober, förvänta dig inte ett superbra spel... ;)

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 23 december 2009 - 15:24.

Postad 23 december 2009 - 15:52

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Tror det kommer att bli svårt att få det att funka eftersom spelet kräver så mycket teamwork. Det är i nuläget alldeles för få som använder mic vilket är ett måste i alla fall om man är squad leader eller liknande. Under den tiden jag spelade betan mest dvs steg 2 tyckte jag inte alls att det funkade, var ett fåtal game man var i som det var någon ordning på teamworket och då var det helt klart roligt, men för det mesta total anarki långt ifrån alla som håller sig till sina order (om nu squadleadern givit några dvs) och i stort sätt aldrig något taktiskt samarbete mellan olika squads.

Och då får man betänka att under denna beta period så var tillgånen på beta nycklar begränsad, vilket medför att större andelen av dom som deltar är ganska hardcore, och därmed har mer sinne för teamwork än den breda massan och andelen folk med headset i denna skaran borde också vara större än den den breda massan.

Däremot tycker jag iden med spelet är helgrym och om vi samlar ihop 128 pers från MHB och spelar så skulle det säkert också vara helgrymt men i annat fall är jag väldigt tveksam, men får väl ge det en chans till på demot och hoppas jag har fel ;)

Postad 24 december 2009 - 14:59

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Även om det vore häftigt att få ihop 128 pers, så räcker det långt med 8 pers som fyller upp en squad för att det ska bli bra. Sedan finns det ju flera grader av teamwork. Även om man spelar med helt okända personer, så tycker jag spelet funkar givet att squadledare gör ett vettigt jobb och minst 2-3 personer i squaden använder mic. Men visst, om ingen använder mic och squadledaren inte vet hur man ska göra, då blir det väldigt dåligt...

Håller verkligen med om att spelidén är helgrym. Uppskattar bland annat att man kan göra bra ifrån sig utan att behöva vara bra på att skjuta...

Postad 26 december 2009 - 16:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
visste inte att det finns en öppen beta att ladda ner på us store.
och för er som inte vet så finns det en öppen beta på us store :D

ska ladda ner och testa men inte just idag, nu blir det öl med polarna

Postad 26 december 2009 - 18:28

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

visste inte att det finns en öppen beta att ladda ner på us store.
och för er som inte vet så finns det en öppen beta på us store :D

ska ladda ner och testa men inte just idag, nu blir det öl med polarna

det går som sagt bra att ladda ner det men servrarna öppnar inte förens den 4 jan, så det blir inget spelande förens dess endå

Postad 26 december 2009 - 18:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
nähä då vet jag. kanske redan står men orkar inte läsa alla inlägg

Postad 04 januari 2010 - 13:34

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
idag 14:00 ska (enligt mina beräkningar) demot/betan öppna, så se till att ladda ner och få in senaste mjukvaran (detta kan ta ett bra tag så gör det ett tag innan du tänkt spela).
tänkte själv köra ett tag framåt kvällen, det var väll Valor som dom flesta här körde så blir väl det man kör hoppas vi blir några stycken så vi kan köra lite teamwork.
lägg gärna till PSN: MadAbility om ni tänkt spela

Postad 04 januari 2010 - 15:21

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Sitter och tankar det nu, hade helt glömt bort det!

Alla ni gubbar från MW2, lira detta denna veckan, pretty please? :)

Valet man gör i början påverkar alltså vem du spelar med resten av betan?

Postad 04 januari 2010 - 16:23

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Valet man gör i början påverkar alltså vem du spelar med resten av betan?

ja du kan endast spela med dem i samma "klass"(valor osv.), men man kan byta men då får man börja från början igen och låsa upp grejerna igen

Postad 04 januari 2010 - 17:09

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

tänkte själv köra ett tag framåt kvällen, det var väll Valor som dom flesta här körde så blir väl det man kör hoppas vi blir några stycken så vi kan köra lite teamwork.

Så vilken fraktion ska vi spela under denna fas av betan? Jag har roterat runt bland alla tre under de tidigare faserna av betan, och det är egentligen dags för Raven för mig. Fast jag har nog mest fastnat för S.V.E.R., så det kommer nog jag att förorda när spelet släpps på riktigt.

Lägg gärna till mig om ni tänkt spela, PSN: random111

Postad 04 januari 2010 - 17:20

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Spännande. Kom igen folket, berätta vilka fraktioner/klasser det är ni spelar nu i betan. Vilka som känns bäst.

Min nedladdning ligger på 50 % nu. Går och sover en stund och hoppar in för att lira sedan.

Lägg gärna till mig på er PSN ifall ni vill spela betan - Nyluh

Ps. Madability, tankat det än? Ds.

Postad 04 januari 2010 - 17:27

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Kommer fan inte in i ngt game.. väntat hur länge som helst.. fylls med lite spelare, sen försvinner dem och man blir ensam kvar. Har lyckats joina genom friendslistan men jag åker ur efter varje omgång och måste connecta till polaren igen som fortfarande sitter o spelar..

Spelar Valor och hoppas att de flesta gör det :)

Redigerat av eRensson, 04 januari 2010 - 17:27.

Postad 04 januari 2010 - 18:04

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Spännande. Kom igen folket, berätta vilka fraktioner/klasser det är ni spelar nu i betan. Vilka som känns bäst.

Spoiler

Postad 04 januari 2010 - 18:10

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Skapat en ful Valor nu. Jäklar vad alla karaktärer såg missbildade ut i huvudet. En ball röst blev det iaf.

Postad 04 januari 2010 - 18:15

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
jo visst är det skillnad mellan de olika klasserna med vapen osv, men det balanseras upp med annat, tex så har Raven något bättre vapen men deras baser är då också svårare att hålla/inta. så dom har lite olika saker som dom är bra på men det ska vara uppbalanserat till slut.
har för mig att jag läst detta någon stans och är väl också den känslan jag fått.
kommer strax in och lirar
PSN:MadAbility

Postad 04 januari 2010 - 18:22

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Ni som lirat - funkar voicechatten bra?

Verkar vara problem med anslutningen, men det fixar sig efter ett tag.

Redigerat av Nyluh, 04 januari 2010 - 18:26.

Postad 04 januari 2010 - 19:00

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Har stora problem komma in i någon match, lyckats spela 1 match bara hittills. Det kommer bara upp "connection to server lost" hela tiden när man försöker gå in i match, inget bra 1:a intryck direkt.

Postad 04 januari 2010 - 19:21

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Har precis börjat ladda ner spelet, så vi ses väl nån gång i morn kväll. Det går inte fort det här. :)

Postad 04 januari 2010 - 19:34

kangman
  • kangman
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Suttit sen 17:00 spelat 9min resten av tiden har jag väntat i kö sen har jag fått massa connection lost ingen bra start de här :)

Postad 04 januari 2010 - 19:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
laddar ner det nu.. 3% klaert,, go go GO

lite tråkigt bara att installera ett spel i en timme för att sen inte komma in i någon match :)

Postad 04 januari 2010 - 19:45

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

lite tråkigt bara att installera ett spel i en timme för att sen inte komma in i någon match :)

det är bara att spamma för att joina, så går det till slut. jag kom in nu.

edit: verkar ha en massa serverstrul. nu fungerar det inte för mig igen. likadant på USA's PSN

Redigerat av Nyluh, 04 januari 2010 - 20:09.

Postad 04 januari 2010 - 20:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ni som säger att ni inte kommer in och spela,, hur långt in i spelet kommer ni? jag kan bara precis starta spelet, sen kommer det fram nån display av nåt slag där det står "ansluter till server" och efter ett tag kommer det upp ett felmeddelande där det står att jag ska kolla upp min internetanslutning eller försök senare,, är det samma för er eller?

Postad 04 januari 2010 - 20:43

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Yes, samma här.

Postad 04 januari 2010 - 21:26

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Nu har jag kommit en liten bit till på vägen. Hamnar på sidan med "karaktärshantering". Där kan man i alla fall läsa om villkoren. Alltid nått. Nån hemlig kod för att komma vidare härifrån? :)

Postad 04 januari 2010 - 21:36

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Lyckades provspela två matcher innan det verkade som servrarna la ner tidigare ikväll. VAr dock tvungen att köra med us-psn, mitt eu-psn ville inte alls.

Tycker det verkar rätt kul, men fasen vad uselt queue-systemet till matcher funkar, spelade två matcher med effektiv tid på kanske 15 minuter totalt, men satt i kö i nästan en timme...

Får hoppas det var något fel som gjorde att det blev så, annars kommer i alla fall inte jag lira, ska jag stå i kö kan jag lika gärna sitta och titta när tvättmaskinen snurrar.

Postad 05 januari 2010 - 00:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
så nu har jag spelat min första match, första intrycket var att det verkar va ganska kul, bara man lär sig hur allt funkar, verkar va mycket att hålla reda på tycker jag i alla menyer och sånt, tog ett standardvapen som redan va färdig, antar att man inte har så mycket mer att välja på nu i början, spelade sabotage som verkar va den enda tillgänliga spelformen på betan. eller?

sen va ju kontrollen nästan samma som i cod förutom huka/lägga sig som är trekant och granaterna som man kastar måste man välja, alltså ingen knapp så man kunde kasta direkt som i cod vilket va ganska störande.

sen förstod jag inte riktigt de där med grupperna,, vi va ju 4 grupper med 8 i varje eller nåt, är det meningen grupperna ska göra olika saker ? i min match va typ alla på samma ställe :o eller är det så att man ska försvara/attackera på olika ställen?

men som sagt, är man massa MHB:are så kan detta bli riktigt kul bara man lär sig allt

Postad 05 januari 2010 - 01:07

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Har just spelat några matcher, lite speciellt att spela FPS på PS3 istället för datorn.

Märks att det bara är en beta-version (dessutom öppen). Mycket uppkopplingsproblem och dessutom imponerade inte grafiken. Men, när det väl kom igång rullade det fint. Gillar dessutom att det finns grupperingar "inbyggda" i spelet, istället för "bara" två lag.

Har PSN-ID T1k1_ om någon vill spela en runda.

Redigerat av Zippi, 05 januari 2010 - 01:12.

Postad 05 januari 2010 - 11:38

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Tycker det verkar rätt kul, men fasen vad uselt queue-systemet till matcher funkar, spelade två matcher med effektiv tid på kanske 15 minuter totalt, men satt i kö i nästan en timme...

Får hoppas det var något fel som gjorde att det blev så, annars kommer i alla fall inte jag lira, ska jag stå i kö kan jag lika gärna sitta och titta när tvättmaskinen snurrar.

Det ska inte alls ta lång tid att komma in i en match. Jag provade lite nu på morgonen, och det tog inte många sekunder. Här finns lite info om server status.

spelade sabotage som verkar va den enda tillgänliga spelformen på betan. eller?

Domination är också tillgänglig, men man måste upp till level 10 först.

sen förstod jag inte riktigt de där med grupperna,, vi va ju 4 grupper med 8 i varje eller nåt, är det meningen grupperna ska göra olika saker ? i min match va typ alla på samma ställe :o eller är det så att man ska försvara/attackera på olika ställen?

I sabotation anfaller/försvarar två av grupperna mål A, de andra två grupperna mål B. När både mål A och B är tagna av anfallarna låses mål C upp, och alla fyra grupperna anfaller/försvarar då C.

Edit: Jag har sagt det förut, men använd de första 4 skillpoängen till att skaffa medical kit med revivial. Mycket viktigt för laget och för sin egen XP...

Redigerat av random111, 05 januari 2010 - 11:41.

Postad 05 januari 2010 - 12:34

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Testade lite mer igår kväll efter att lillkillen somnat, och lite nu på förmiddagen. Bortsett från att man får logga in ett par gånger innan det funkar, så var det inga problem nu - tog max 20 sekunder i kö, så klart roligare.

Dock känns det som många inte kan läsa innantill vad missions går ut på, eller så är de bara dumma i huvudet :o

Fick dock höra en toppenkommentar i voicen igår natt (från en amerikan) "If I join the Austrian army will I play with Austrians then?" :)

I övrigt så tycker jag detta är ganska roligt, även om man blir lite lack på snipers (som vanligt). Har hittils inte lyckats vinna någon attack-match, men defend har varit piece of cake så långt, båda troligen mest för att det är väldigt få som faktiskt samarbetar.

Postad 05 januari 2010 - 13:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Testade lite mer igår kväll efter att lillkillen somnat, och lite nu på förmiddagen. Bortsett från att man får logga in ett par gånger innan det funkar, så var det inga problem nu - tog max 20 sekunder i kö, så klart roligare.

Dock känns det som många inte kan läsa innantill vad missions går ut på, eller så är de bara dumma i huvudet :o

Fick dock höra en toppenkommentar i voicen igår natt (från en amerikan) "If I join the Austrian army will I play with Austrians then?" :)

I övrigt så tycker jag detta är ganska roligt, även om man blir lite lack på snipers (som vanligt). Har hittils inte lyckats vinna någon attack-match, men defend har varit piece of cake så långt, båda troligen mest för att det är väldigt få som faktiskt samarbetar.

är det mig du kallar dum i huvet eftersom jag frågade det om grupperna?

Redigerat av andreassofus, 05 januari 2010 - 13:09.

Postad 05 januari 2010 - 13:49

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

sen förstod jag inte riktigt de där med grupperna,, vi va ju 4 grupper med 8 i varje eller nåt, är det meningen grupperna ska göra olika saker ? i min match va typ alla på samma ställe :) eller är det så att man ska försvara/attackera på olika ställen?

Jag har inte fått ner uppdateringen än men spelade beta fas 2 väldigt mycket så jag har väl hyfsad koll på spelet. Vad jag förstått så är bara sabotage tillgängligt initialt och det är enligt mig det tristaste läget eftersom mycket av det som gör spelet bra försvinner (ledarnas specialförmågor och delmålsordergivning). När man spelar tex domination(256 spelare) eller aquintance (128 spelare) så är däremot grupperna väldigt viktiga och där kan dessutom gruppledaren sätta "fragos", det vill säga delmål förutom huvudobjektivet. Om vi tar aquintance tex som går ut på att man ska stjäla ett fordon från motståndarnas bas (eller skydda om man är försvarare) så är det väldigt viktigt att gruppen hjälps åt. Huvudmålet är ju som sagt att stjäla fordonet men att försöka ninja sig in hela vägen och lyckas fly ut är lönlöst. Istället bör den som är gruppledare (efter order från plutonledare) försöka slå ut bunkrar och portar som är i vägen och efter det AA-kanonen (som möjliggör spawn via fallskärm mitt på banan). När gruppledaren använder fragos, tex sätter en bunker som mål, så får alla i gruppen som gör någonting i dess närhet dubbel XP, alltså inte bara dödar fi utan helar, reparerar eller spränger bunkern i sig. Efter det så bör gruppledaren sätta ett nytt mål samtidigt som man jobbar sig ner på kartan.

I den bästa av världar så kommer det funka men tyvärr finns det ju en rad grejer som påverkar. Nu i början av betan så har ju folk inte levlat upp så att det finns ledare överhuvudtaget. Sen kommer det garanterat bli så att folk ansöker om att vara ledare men inte använder fragos eller special commands (alla ledare kan kalla in specialprylar som tex UAV eller artilleri).

Ledare har också areaeffects så när tex en gruppledare är nära sina män så springer dom snabbare osv (varje ledartyp har tre sådana effekter).

Wow, blev kanske lite mycket på en gång men är det någon som undrar något så svarar jag gärna eftersom jag är väldigt angelägen om att många härifrån fastnar för spelet eftersom det bygger så mycket på att man spelar med bra folk :o

Redigerat av brottarkungen, 05 januari 2010 - 14:10.

Postad 05 januari 2010 - 14:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
hur omständig är det att starta upp en klan i spelet, hur lätt är det att joina. tänkte om det var någon mening att starta något nu för veckan så det lättare går att hitta folk att lira med. va väl en klan igång tidigare under betan så någon borde väll ha lite koll.
kommer in och spelar ikväll vid 8-9 tiden

Postad 05 januari 2010 - 17:06

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Nejdå, det var inte du - utan jag tänkte på de i spelet som inte verkar ha något intresse av ta reda på vad man ska göra. Ber om ursäkt, insåg nu att det var ganska lätt att läsa som om jag gnällde på dig.

Dock är det tur att de har beta, för det var längsedan jag spelat något med så här mycket "uppkopplingsproblem" - som nu precis spelade jag två matcher, sen tappade jag kontakten med servern, och det var omöjligt att komma in i ett spela igen, tappade bara kontakten hela tiden. Efter 30 minuter gv jag upp.

Postad 05 januari 2010 - 17:30

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Gillar spelet skarpt, lite lugnare än COD. Märkte att det har många likheter med BFBC.

Adda gärna mig: GAMERZQNE

Postad 05 januari 2010 - 18:53

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

hur omständig är det att starta upp en klan i spelet, hur lätt är det att joina. tänkte om det var någon mening att starta något nu för veckan så det lättare går att hitta folk att lira med. va väl en klan igång tidigare under betan så någon borde väll ha lite koll.
kommer in och spelar ikväll vid 8-9 tiden

Det är enkelt att starta en klan, sen får klanledaren skicka ut inbjudningar till de som vill vara med. Finns det tillräckligt många som har tänkt att spela mycket den här veckan för att det ska bli meningsfullt? Någon som känner sig manad att starta en klan?
Kommer att spela ikväll efter att barnen har somnat...
PSN:random111 (har börjat med Valor i denna beta)

Postad 05 januari 2010 - 19:47

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Jag har spelat lite och tycker det är riktigt kul... brist på mic i laget gör det lite svårt dock då kommunikation och taktik är nödvändigt i detta spel har jag märkt. Spelade 4 matcher förut idag och 3 av de så kom mitt namn upp bland två andra efter matchen, har ingen aning om vad det betyder men borde vara något bra.

Spelar som Raven, men vore kul att kunna joina några från MHB och lira, kan man byta eller lägga till ny gubbe?
Vad spelar ni?

PSN: w3rsting

Postad 05 januari 2010 - 20:01

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag har spelat lite och tycker det är riktigt kul... brist på mic i laget gör det lite svårt dock då kommunikation och taktik är nödvändigt i detta spel har jag märkt. Spelade 4 matcher förut idag och 3 av de så kom mitt namn upp bland två andra efter matchen, har ingen aning om vad det betyder men borde vara något bra.

Spelar som Raven, men vore kul att kunna joina några från MHB och lira, kan man byta eller lägga till ny gubbe?
Vad spelar ni?

PSN: w3rsting

De tre namnen som kommer upp efteråt är de tre "Most Valued Players (MVP)" inom de egna platonerna (bara en platon för sabotage). Detta är naturligtvis bra... och gör man det tillräckligt många gånger får man medaljer.

Man kan inte lägga till extra gubbe (kommer troligtvis om download senare...). Däremot går det att ta bort gubben och börja om.

Jag och MadAbility/vvv har börjat med Valor. Kan du tänka dig att börja om med Valor?

Postad 05 januari 2010 - 20:17

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag och MadAbility/vvv har börjat med Valor. Kan du tänka dig att börja om med Valor?

w3rsting, jag ska nog inte be dig att byta. Det är nog jag som borde byta till Raven istället...

MadAbility/vvv, hur långt har du levlat upp?

Redigerat av random111, 05 januari 2010 - 20:18.

Postad 05 januari 2010 - 20:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

w3rsting, jag ska nog inte be dig att byta. Det är nog jag som borde byta till Raven istället...

MadAbility/vvv, hur långt har du levlat upp?

har flera andra på min lista som kör valor så håller mig nog till det, är väll level 8 skulle jag tro

Postad 05 januari 2010 - 20:31

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

har flera andra på min lista som kör valor så håller mig nog till det, är väll level 8 skulle jag tro

OK. Jag fortsätter också med Valor.

Postad 05 januari 2010 - 20:37

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

OK. Jag fortsätter också med Valor.

Jag har inga problem med att köra om, har kört lite nu med GAMERZQNE, men de är inga problem. Bara kul att testa olika!

Postad 05 januari 2010 - 21:03

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
har bytt till valor nu

Postad 05 januari 2010 - 21:03

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
försöker lista ut hur man gör jag med

Postad 05 januari 2010 - 21:04

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

försöker lista ut hur man gör jag med

Där du väljer "gubbe" trycker du på fyrkant så du raderar din nuvarande. Sedan kan du göra en ny.

Postad 05 januari 2010 - 21:05

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Alright tack ;)

Postad 05 januari 2010 - 21:24

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Ett alternativ kan ju vara att skapa ett nytt användarkonto på ps3:an om man vill ha flera gubbar samtidigt.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.