Jag ser hellre flera Aoki, Lyoto Machida eller Andersson Silva istället för "tråkiga" brottare som Koscheck. But thats just me
Postad 19 February 2009 - 00:07
Jag ser hellre flera Aoki, Lyoto Machida eller Andersson Silva istället för "tråkiga" brottare som Koscheck. But thats just me
Postad 19 February 2009 - 00:37
Postad 19 February 2009 - 08:42
Decision (Unanimous) är ju inte fy skam för koscheck
Postad 19 February 2009 - 14:21
Men jag tror att UFC vill få fram Koschek till en titelmatch igen och har därför gett honom denna enkla uppvärmningsmatch. Det samma gäller Maia som också har en relativt enkel match.
Skoj med Strikeforce som har köpt upp nästan alla kontrakt från EliteXC: Gina Carano, Cyborg, Jake Shields, Nick Diaz, Robbie Lawler m.fl.. Intressant med Nick Diaz mot Frank Shamrock i 179 pounds catchweight. Det är 2 personer som verkligen kan sälja en match. Borde vara en ganska enkel match för Shamrock som är klart större än lille Diaz. Strikeforce har breddat sin organisation rejält nu och dessutom har dom det åtråvärda TV-kontraktet med Showtime. Kimbo kommer inte gå main events, utan kommer nog behandlas mer förnuftigt i fortsättningen. Riktigt vassa fighters Jake Shields, Josh Thompson och Gilbert Melendez skall vara med på första galan.
Edit. Jag menade inte titelmatch igen för Koschek utan jag menade en returmatch mot GSP som sannolikt kommer att bli en titelmatch.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 19 February 2009 - 16:24.
Postad 19 February 2009 - 14:45
Men jag tror att UFC vill få fram Koschek till en titelmatch igen och har därför gett honom denna enkla uppvärmningsmatch. Det samma gäller Maia som också har en relativt enkel match.
Kan tänka mig att många tycker att Koschek är lite underhållande att titta på, han ger ju oftast allt, på vinst o förlust..Att ge honom en titlefight igen suger riktigt illa, så bra är han inte tycker jag..
Man får hoppas att Maia tänker likadant, att han underskattar o det blir en sju jäkla fight
Postad 21 February 2009 - 13:30
Frågan är ju...Tror ni wlan G fixar att streama utan att det hackar hela tiden eller ska ja måsta dra ner nätverkskabel från övervåningen ?
Postad 21 February 2009 - 13:52
:-)
Frågan är ju...Tror ni wlan G fixar att streama utan att det hackar hela tiden eller ska ja måsta dra ner nätverkskabel från övervåningen ?
Eller så väntar du på tv4 sports sändning som startar klockan 00.00
Postad 21 February 2009 - 14:16
har inte tv4 sport :-/
Aj då
Ingen trevlig kompis du kan våldsgästa då?
Hoppas dom kommer sända Per Eklunds match, alltid kul se lite svenskt
Postad 21 February 2009 - 14:21
jaja..Är ju inte så jobbigt att dra ner en närverkskabel direkt :-)
Vore ju riktigt kul att se Per..
Slåss han före galan eller ?
Postad 21 February 2009 - 14:33
Vore ju riktigt kul att se Per..
Slåss han före galan eller ?
På hemsidan står det bara att det inte är säkert att hans match kommer att visas, antar han ska gå en förmatch..tyvärr så visar dom aldrig alla förmatcher
Postad 21 February 2009 - 15:04
Mm..Laddat upp med cola ...Peppear/grillchips å ostbågar ..Ahhh
Edit
Tyvärr verkar det inte vara nå höjdarmatcher men men ..Hoppas jag blir överaskad
Redigerat av moparman, 21 February 2009 - 15:06.
Postad 21 February 2009 - 15:09
Postad 21 February 2009 - 15:10
Postad 21 February 2009 - 15:26
Och åker Koscheck på så mycket spö att han lämnar UFC ikväll på en bår med lite trasiga ben å dyligt så kommer ni att höra mitt glädjetjut över hela landet
Postad 21 February 2009 - 22:09
Edit
jaja får väl se resten imorrn :-(
Redigerat av moparman, 21 February 2009 - 22:21.
Postad 21 February 2009 - 22:22
Gillar inte Anytime just nu, grrrrrrrrNån mer som fick Anytime sändningen avbruten nu?
Postad 21 February 2009 - 22:29
Tror vi missade slutet på en match samt nästan hela matchen efterStarta om nu..vet inte hur mycket vi missat men
Postad 21 February 2009 - 22:48
Redigerat av nickeskbg, 21 February 2009 - 22:58.
Postad 21 February 2009 - 22:52
Postad 22 February 2009 - 18:31
Ska bli skönt att visa han vem som är grymmast
Postad 23 February 2009 - 17:05
En som dock imponerade och växte i mina ögon var Nate Marquart. Maken till teknik är sällsynt hos så stora killar och avslutningen var ren poesi i rörelse. Först det fantastiska flying-knee för att sedan följa upp med "roundhouse-kick-spinning-backfist-högerslägga-combo". Det var som att kolla på en Van Damme rulle för tusan
"The new and improved Nate 'the great' Marquart!"
EDIT: En liten varning för en animation på ett riktigt snyggt hoppknä i slowmotion, känsliga varnas!
http://i41.tinypic.com/dfu4np.jpg
Redigerat av Unregistered8147b14e, 23 February 2009 - 17:09.
Postad 23 February 2009 - 18:17
Ett klockrent hoppknä kan vara riktigt vackert"The new and improved Nate 'the great' Marquart!"
EDIT: En liten varning för en animation på ett riktigt snyggt hoppknä i slowmotion, känsliga varnas!
http://i41.tinypic.com/dfu4np.jpg
Postad 23 February 2009 - 18:37
*edit* Found it
Redigerat av Birkanoff, 23 February 2009 - 18:41.
Postad 23 February 2009 - 19:25
Edit
Här var det lite drag..Ingen som är laddad inför UFC 96 imorrn den 7/3 ?
Fight card
Quinton Jackson Vs. Keith Jardine
Gabriel Gonzaga Vs. Shane Carwin
Pete Sell Vs. Matt Brown
Matt Hamill Vs. Mark Munoz
Gray Maynard Vs. Jim Miller
Redigerat av moparman, 06 March 2009 - 22:00.
Postad 06 March 2009 - 22:26
Quinton Jackson Vs. Keith Jardine. Här tror jag Keith kör med sina brutala lowkicks som Forrest bevisade att de fungerar mycket bra på rampage jackson. Men Jackson har säkert stått och tränat thai med sina nya tränare för att inte hamna i samma situation igen.. Rampage vinner med KO i rond2.
Gabriel Gonzaga Vs. Shane Carwin. Brasiliens hårigaste innevånare GG vinner på submission.
Pete Sell Vs. Matt Brown. Det här kommer att bli kvällens match och jag törs inte tippa vinnare, för det kan gå precis hur som helst, men det kommer at flyga läder! så blinka inte!
Matt Hamill Vs. Mark Munoz Mest på grund utav att Matt Hamill kanske har MMAvärldens tråkigaste gameplans.
Gray Maynard Vs. Jim Miller
Postad 07 March 2009 - 10:56
Gabriel Gonzaga Vs. Shane Carwin. Tuff jämn match. Shane Carwin har en hygglig chans. Egentligen tror jag matchen kan sluta hur som helst, men om jag måste välja någon får det bli Gonzaga.
Pete Sell Vs. Matt Brown. Sell på KO, rätt viktklass för honom. Han såg bra ut på invägningen.
Matt Hamill Vs. Mark Munoz. Troligtvis en trist match som sagt var.
Gray Maynard Vs. Jim Miller. Gray är den klart bättre brottaren, något som brukar vara Millers styrka. Miller är ju rätt så vass på JJ, men jag tror inte han kan submitta Gray. Gray kommer kontrollera matchen på marken.
Sedan går ju Dream7 tidigt på söndagsmorgonen.
Masakazu Imanari vs. Atsushi Yamamoto - inverted heelhook efter 23 sekunder
Hiroyuki Takaya vs. Kim Jong Won - vet ej
Yoshiro Maeda vs. Micah Miller
Chase Beebe vs. Joe Warren
Takafumi Otsuka vs. Bibiano Fernandes - Bibiano är en mycket bra BJJ-fighter.
Akiyo Nishiura vs. Abel Cullum
Shinya Aoki vs. David Gardner - Enkel lättviktsmatch för Aoki. Undrar hur det skall gå i Dream-turneringen i 170 pound som startar om en månad (var det väl) där Aoki skall delta. Aoki kommer vara klart lättast i den turneringen.
Mitsuhiro Ishida vs. Daisuke Nakamura
Tatsuya Kawajiri vs. Ross Ebanez
Här är en bild från Nippon Top Teams (Imanari och Aoki) publika träning inför Dream7:
[img]http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/20090306120817_200903020382.JPG[/img]
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 07 March 2009 - 11:13.
Postad 07 March 2009 - 19:00
Redigerat av Unregistered8147b14e, 07 March 2009 - 19:01.
Postad 07 March 2009 - 19:34
Galan, med så mycket matcher i lätta klasser, har potential att bli årets gala. Även om det inte är så många namn man verkligen känner till väl. Main eventet med Imanari mot Yamamoto 2 (Kid Yamamotos träningskompis) blir mycket intressant.
Andra intressanta nyheter i MMA är ju att Akiyama har skrivit på för UFC. Mycket duktigt fighter, men även lite tveksam moral. Avslöjades för greasing och fusk i matchen mot Sakuraba och har varit anklagad för liknande tidigare. Tror även han var avstängd ett tag för greasing under sin judokarriär. Han kan i vilket fall som helst bli ett tufft test för Anderson Silva.
Postad 08 March 2009 - 10:24
Postad 14 March 2009 - 13:20
Men det värkar som att det är bara Anytime som visar den här helfestliga MMA.?
Postad 18 April 2009 - 19:48
Kände mig lite wild and cracy när jag satsade ikväll
Chuck Liddell - Mauricio Rua ...........Vinst för Rua
Anderson Silva - Thales Leites...........Vinst för Thales
Mark Bocek - David Bielkheden......Vinst för David
Inte såå troligt att den går igenom men
Edit
Vafaaasen...Ska inte anytime.tv4 sända UFC 97 idag?
Nu är goda råd behövliga....Nån som vet av nån annan stream ?
Redigerat av moparman, 18 April 2009 - 20:56.
Postad 18 April 2009 - 21:02
Redigerat av bananplanta, 18 April 2009 - 21:09.
Postad 18 April 2009 - 21:41
För att jag såklart inte har tv4 sport
Postad 19 April 2009 - 07:28
Några fina tekniker i någon av matcherna fanns väl men var man det minsta sömnig i ögonen skulle man lätt ha kunnat somna till en stund..Nä, tror o hoppas det blir lite bättre fart i nästa gala..eller kanske inte
Postad 19 April 2009 - 07:46
Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 19 April 2009 - 07:48.
Postad 19 April 2009 - 12:49
men i horisonten finns Lyoto Machida mot Rashad Evans, det kommer att bli underbart att se "The dragon" dominera Rashad!
Postad 19 April 2009 - 14:52
Börjar nog va dags för Lidell att kasta in handduken
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?